Recenze Aputure MC filmové RGBWW světlo

Aputure MC RGBWW je kompaktní filmové světlo řady Aputure M, které obsahuje HSI kontrolu barev (Hue - Saturation - Intensity). Jemné CCT ovládání se kterým můžete vybrat jakoukoliv chromatickou teplotu barev od 3200 do 6500 K, v krocích po 100 K. Dále nabízí 9 zabudovaných filmových FX efektů a to díky aplikaci Sidus Link, která je dostupná jak pro iOS, tak pro Android. Váha 130 g.

Aputure MC filmové RGBWW světlo

Jedná se o první světlo od společnosti Aputure s HSI kontrolou barev (Hloubka - Saturace - Intenzita). Pomocí 360° hloubky a až 100 úrovním saturace můžete snadno během okamžiku nastavovat jakékoliv barvy. Dalšími režimy jsou CCT pro ovládání teplých a studených tónů barev světla (v rozsahu 3200 až 6500 K) a FX pro různé filmové efekty (ohňostroj, party, oheň, policie, nefunkční žárovka, paparazzi, televize, bouřka, pulzování).

Aputure MC RGBWW LED Light_3 | Megapixel

Kvalitní reprodukce barev

Stejně jako u ostatních světel od této značky, MC vám díky přesné RWW technologii (přesnější než u tradičních RGB světel) nabízí velmi kvalitní reprodukci barev. CRI a TLC 96+ a SSI 84 při tungsten a 74 při Daylight teplotách barev (světlo obsahuje tungsten a daylight diody pro dokonalé vyvážení barev).

Aputure MC RGBWW LED Light_10 | Megapixel

Kompaktní rozměry

U světel Aputure je obecně známo, že mají opravdu kompaktní rozměry. MC váží jen 130 g a bez problému se vám vejde do dlaně. Tloušťka světla je pouhých 17 mm, což z něho dělá opravdu malé, ale velmi výkonné světlo. S integrovaným magnetem a 1/4" závitem budete mít možnost připevnit světlo na celou řadu externího příslušenství. S rozměry tohoto svítidla jich můžete u sebe nosit po kapsách hned několik najednou.

Aputure MC RGBWW LED Light_7 | Megapixel

Sidus Link a Sidus Mesh

MC je kompatibilní se Sidus Link mobilní aplikací a tak můžete ovládat i více světel současně. Světlo obsahuje zabudovanou Sidus Mesh technologii™, jedná se o nejpokročilejší mobilní aplikaci určrenou pro ovládání světel. Aplikace umožňuje komunikaci mezi více světly najednou, což zvyšuje integritu sítě. Světla lze ovládat ze vzdálenosti až 400 m bez nutnosti použití routeru (při počtu až 100 světel současně). Podporuje HSI, CCT i FX režimy. Jedna z nejúžasnějších funkcí Sidus Link je tzv. Color Picker - výběr barvy. Stačí pouze namířit kameru na nějakou barvu, zaznamenat ji a MC světlo vám poté vyprodukuje přesně stejnou barvu osvětlení. Aplikace kompatibilní s iOS i Android zařízeními.

Aputure-MC-Sidus-Link | Megapixel

Pod maximální kontrolou

Kompatibilita s Qi bezdrátovým protokolem, díky tomu je možné dobíjet světlo z většiny bezdrátových nabíječek. MC bude dostupno ve dvou kitech, 4-Light Travel Kit (pro filmaře na cestách) a 12-Light Production Kit (určeno produkčním společnostem, nebo pro tzv. rentály). Každý z těchto kitů bude dodáván s dobíjecím kufříkem.

MC_0026_800x533 | Megapixel

MC-07 | Megapixel

Rozměry v mm 93 × 61 × 17