Recenze ASUS PB247Q

23,8-palcový Full HD 1920 x 1080 IPS displej s bezrámečkovým designem po všech čtyřech stranách monitoru. 100% sRGB barevného gamutu, kalibrovaný pro vynikající přesnost barev (ΔE < 2). Sériové zapojení umožňuje uživatelům k jejich pracovním stanicím přes DisplayPort zapojit až 4 monitory. Monitory s technologií ASUS Eye Care obdrželi díky technologiím Flicker-free a Low Blue Light certifikaci TÜV Rheinland, která zajišťuje pohodlné sledování monitoru. Díky adaptéru VESA lze monitor připevnit na stěnu a uvolnit tak místo na pracovní ploše. Monitor také disponuje ergonomickým stojanem pro plné naklopení, otočení, funkci pivot a výškové nastavení.

Bezrámečkový design s přesností barev

Bezrámečkový profesionální monitor ASUS PB247Q disponuje 23,8-palcovým Full HD 1920x1080 IPS panelem s širokým pozorovacím úhlem 178° a širokým barevným gamutem 100% sRGB. Je kalibrovaný již z výroby pro zajištění barevné přesnosti (∆E < 2). Jeho bezrámečkový design po všech čtyřech stranách panelu s možností sériového zapojení přes DisplayPort je perfektní uspořádání s více displeji, které vám poskytne dokonalé pohlcení obrazem. Ergonomicky navržená konstrukce společně s technologií ASUS Eye Care certifikovanou společností TÜV Rheinland vám zajistí pohodlnou pozici a zkušenosti při sledování. PB247Q je ideální pro fotografy, grafické návrháře a všechny, pro které je barevná přesnost zásadním parametrem.
pb247q-100-sRGB-Color-Gamut-2 | Megapixel

Vyzdvihněte skutečnou krásu vašich obrázků

Dosažením 100% pokrytí barevného sRGB gamutu reprodukuje ASUS PB247Q bohatší a živější barvy a zajišťuje, že barvy na vašich fotografiích vypadají realističtěji.

Vysoká věrnost barev pro skutečně výrazné odstíny

Vychutnejte si čisté, výrazné odstíny díky přesné, věrné reprodukci barev. Každý monitor PB247Q je předem kalibrován tak, aby byla zaručena nejvyšší přesnost barev (∆E < 2). Tím je pro vaše snímky zajištěna přesná reprodukce na obrazovce, což vám umožní zjistit, jak přesně bude vaše práce vypadat, až ji dokončíte. PB247Q je dodáván také s 95% kompenzací stejnoměrnosti, která chrání před jasem a chromatickými (barevnými) výkyvy v různých částech obrazovky.

Ideální pro nastavení s více displeji

ASUS PB247Q podporuje sériové zapojení přes DisplayPort. Nabízí tak svým uživatelům možnost s=riového zapojení až čtyř monitorů pro pracovní stanici s jediným grafickým zdrojem. Bezrámečkový design ze všech čtyř stran monitoru PB247Q pak zajišťuje nastavení s víe monitory bez virtuálních přechodů mezi jednotlivými panely. Získáváte tak panoramatické zobrazení, které vás doslova pohltí.
pb247q-PbP | Megapixel

Virtuální měřítko QuickFit

Ušetřete čas a pracujte inteligentněji pomocí virtuálního nástroje ASUS QuickFit Virtual Scale. Poskytuje vám na obrazovce překryvnou grafiku mřížky, abyste mohli před tiskem zarovnat a uložit do náhledu dokumenty v jejich skutečné velikosti. K dispozici je také intuitivní 5-pásmový navigační joystick, díky němuž můžete snadno přistupovat a přepínat pomocí nabídky na obrazovce.
ASUS-QuickFit-Virtual-Scale-Alignment-Grid | Megapixel

ASUS Blue Light Filter

Technologie ASUS Ultra-Low Blue Light je navržena tak, aby uživatele chránila před škodlivým vystavením modrému světlu. Filtr modrého světla certifikovaný společností TÜV Rheinland nabízí čtyři nastavení, která jsou snadno přístupná prostřednictvím nabídky na obrazovce pomocí klávesové zkratky.

ASUS-Eye-Care-Technology-Standard | Megapixel

Technologie ASUS Flicker-free

Technologie ASUS Flicker-Free poskytuje pohodlnější zážitek ze sledování a pracovní prostředí tím, že snižuje blikání obrazovky, aby se minimalizovalo namáhání očí, snížilo riziko bolestí hlavy a únavy očí při dlouhých časových intervalech strávených před displejem.

Velikost displeje 23,8 "
Rozlišení displeje 1920 × 1080 px (Full HD)
Barevná hloubka 8 bit