Canon EF 100mm f/2,8 L Macro IS USM Komentáře k Canon EF 100mm f/2,8 L Macro IS USM

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (233 - 133)

  • 233

    Křížek

    Dobrý den, k čištění objektivu (čoček) používám výhradně Lenspen. Vám bych to doporučil také. Jakýkoliv roztok by mohl objektiv poškodit. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 24.10.2016 | Reagovat

  • 232

    Lov

    Dostal jsem tento objektiv jako dárek, protože je mimo moje finanční možnosti. Proto jsem taky pořídil k čistění originál soupravu Zeiss. Po použití čistící tekutiny z pumpičky se na vnitřní straně skla objevila duhová skvrna, znemožňující zaostření. Stalo se to opakovaně. Skvrna vždy zmizí po několika hodinách. V záruční době jsem objektiv reklamoval. Vrátil se zpět - Závada nenalezena.Vím, že je jen voděodolný a ne vodotěsný, ale... Poradí mi někdo?

    Milan Lov, 22.10.2016 | Reagovat

  • 231

    Křížek

    Dobrý den, je ostrý tak jako každé makro. Zkoušel jsem i ten Tamron a výsledky sou srovnatelné, spíše bych tedy přisoudil ten tu a tam malý rozdíl mé chybě, než dokonalým objektivům. Tu Sigmu jsem nezkoušel. Samozřejmě si je všechny můžete vyzkoušet na našich prodejnách. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 21.10.2016 | Reagovat

  • 230

    Avatar

    Reaguje na (229) | diky za odpověď, ještě jsem se chtěl zeptat jak je to s kresbou a ostrosti tohoto canonu oproti tamronu 90mm se stabilizací a sigmou 105mm též se stsbilizací.

    mirdss, 20.10.2016 | Reagovat

  • 229

    Křížek

    Dobrý den, osobně Canon 100mm L vlastním a jsem sním velmi spokojen. Zde je ukázka, případně zde . Ten koniklec jsem fotil v leže z ruky. Objektiv má perfektní stabilizaci obrazu a moc pěkné podání rozostřeného pozadí. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 20.10.2016 | Reagovat

  • 228

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych si pořídit makroobjektiv na fotografování makra, portrétů a sportu, zatím mám pevnou 60 od canonu a jsem s ní spokojen, bohužel na hmyz je dost krátké sklo, rozhoduji se mezi tímto canonem 100mm se stabilizací a tamronem 90mm ze stabilizací (starší verze), tamron jsem měl možnost si vyzkoušet a bohužel kresba nebyla tak pěkná jako u canonu makro 60mm 2,8 Můžete mi poradit zda tento 100mm canon má lepší kresbu než tamron 90mm 2,8, se stabilizací?. Děkuji za odpověď..

    mirdas13@seznam.cz, 20.10.2016 | Reagovat

  • 227

    Křížek

    Dobrý den, nemyslím, že je na f/11 snížení kvality výrazné, popsal bych ho jako spíše zanedbatelné a snažil se ostrost nahnat správnou technikou fotografování (stativ, jeho stabilita, uzamčení zrcátka, kabelová spoušť atd.) . Upřímně si nemyslím, že 10 000 extra Vám přinese znatelný rozdíl v kvalitě. Ani tělem toto nebude, zapracujte na té technice. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 03.10.2016 | Reagovat

  • 226

    Avatar

    Dobrý den. Fotím makro (brouky), mám Canon 60D a objektiv Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM . Cloním většinou na f/11 a nejsem úplně spokojen s obrazovou kvalitou; horší kresba je znát zejména při použití mezikroužků. Prosím, poznal bych zlepšení, kdybych koupil tento Canon EF 100mm f/2,8 L Macro IS USM ? Nebo bych ho poznal až teprve při přechodu na nějaké dražší tělo? Děkuji

    Františk Luft, 30.09.2016 | Reagovat

  • 225

    Křížek

    Dobrý den, pro tento objektiv bude Vámi zmíněný blesk vhodný. Řekl bych sen pro každého fotografa makra. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 04.08.2016 | Reagovat

  • 224

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych na tento objektiv blesk. Chci se zeptat jestli musí být blesk jen od stejné značky (Canon)? Jaký blesk mě doporučíte? Cenově bych max. koupil tento: http://www.megapixel.cz/canon-blesk-mr-14ex-ii?backlink=nqf3x

    Jiří Pokorný, 04.08.2016 | Reagovat

  • 223

    Maxant

    Reaguje na (222) | Dobrý den, pokud použijete 6D bude obrazová kvalita lepší jak u 70D. Díky vlastnostem FF snímače. Objektivy 16-35f4 a Canon 100mm jsou oba výborné. Ohledně použítí ohnisek a velkých předmětů bohužel nepomohu. To záleží na velikosti, možném odstupu(prostoru ve kterém fotografujete) a požadavku na výsledek. U širokých skel může při extrému dojít k deformaci předlohy díky širokému záběru. Ale toto musíte vyzkoušet na konkrétních případech, nelze jen tak takto doporučit. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.01.2016 | Reagovat

  • 222

    Avatar

    Reaguje na (221) | Dobrý den, tak ještě jeden poslední pokus :) Momentálně používám Canon 70D +Canon EF-S 60mm f/2,8 Macro USM. Fotím produkty a šperky. Tato kombinace mi vyhovuje i když na rozměrnější produkty musím použít širší sklo Sigma 18-35mm f/1,8. Prosím o radu pro přechod na techniku, s kterou by bylo možné docílit řádově lepších výstupů, než zmiňované. Přemýšlím proto o přechodu na Canon 6D. Jako náhradu objektivů jsem vybral Canon EF 100mm f/2,8 L (na šperky) + např Canon EF 16-35mm f/4,0 L IS USM (na rozměrné produkty) Prosím o radu, jakou konkrétní techniku by jste mi doporučili, abych opravdu docílil řádově lepšího výstupu než s dosavadní technikou. Prosím o doporučit konkrétní techniky. Děkuji a hezký den Jan

    Jan, 28.01.2016 | Reagovat

  • 221

    Maxant

    Reaguje na (220) | Dobrý den, vzhledem k obrazové kvalitě není vhodnější používat menší snímače. Ale je nutné si uvědomit čeho potřebujete docílit a co nese FF snímač za vlatnosti. Přesně jak popisoval kolega.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.01.2016 | Reagovat

  • 220

    Avatar

    Reaguje na (219) | Dobrý den, je tedy vhodnější fotografovat šperky na fotoaparát s menšim čipem? Anebo např. s Canonem d6 a objektivem Canon EF 100mm f/2,8 Macro USM by to bylo vhodnější? Děkuji.

    Jan, 27.01.2016 | Reagovat

  • 219

    Zelinka

    Reaguje na (218) | Dobrý den, klidně zmiňovanou 100 f/2.8 - je výborná , nicméně počítat s tím, co jsem zmiňoval. Pokud vlastníte FF snímač, hloubka ostrosti tam bude výrazně nižší jak u APS-C čipu. Pokud budu předmět fotit z vrchu - nijak zásadně mě to omezovat nebude, pokud z profilu, pak použít stativ a nastavit vyšší clonové číslo :) 

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 27.01.2016 | Reagovat

  • 218

    Avatar

    Dekuji za rychlou reakci. Mohl bych Vas pozadat o doporuceni objektivu k canonu d6 prave na fotografovani sperku a pripadne jinych produktu? Dekuji

    Jan, 26.01.2016 | Reagovat

  • 217

    Zelinka

    Reaguje na (216) | Dobrý den,

    pokud budete fotografovat primárně šperky a předměty menších rozměrů, budete pořizovat detailní záběry s obrovským zvětšením. Zdánlivě se to může zdát vhodné, nicméně např. v kombinaci s FF tělem, např. Canon 6D nebo 5D, dosáhnete velmi nízké hloubky ostrosti, což není úplně žádoucí, jelikož budete muset fotografovat na obrovská clonová čísla. Nedá se říci, že je tento objektiv nevhodný, nicméně počítat s tím, že budete muset fotografovat na vyšší clonu a ze stativu. Co se týče obrazových vlastností, pak je tento objektiv výborný. Přeji hezký den

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 26.01.2016 | Reagovat

  • 216

    Avatar

    Dobry den, je tento objektiv vhodny i na produktovou fotografii? Je vhodny na fotografie sperku? Jaky objektin by jste mi doporucil na sperky? Proc neni doporucen pro produktovky? Velice dekuji. Jan P.

    Jan, 26.01.2016 | Reagovat

  • 215

    Bouška

    Reaguje na (214) | Dobrý den, záleží na Vašich nárocích, pokud jde o obrazovou kvalitu, Canon je na tom nejlépe. V těsném závěsu je Sigma 105/2,8 OS HSM a těsně za Sigmou je tento Tamron. 

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.11.2015 | Reagovat

  • 214

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto objektivem a tímto Tamronem - http://www.megapixel.cz/tamron-sp-90-mm-f2-8-di-macro-vc-usd-pro-canon Cenový rozdíl je poměrně značný, chci se zeptat, zdali se vyplatí investovat do Canonu či by postačil i levnější Tamron? Nyní fotím makro na Canonu 60D s objektivem EF-S60mm F2.8 Macro, zároveň se tedy zeptám, zda bych povýšil z hlediska kresby a kvality v případě pořízení jednoho z výše uvedených skel. Děkuji.

    Pavel Červenka, 27.11.2015 | Reagovat

  • 213

    Šilhán

    Dobrý den, před několika týdny jsem si u vás zakoupil tento objektiv s tím že jsem od něj očekával asi mnoho. Co jsem si tak zjišťoval tak si ho všichni moc chválí, ale ja tomuto objektivu pořád nemůžu přijít na kloub. Ano kreslí pěkně, ale ostření je velmi pomalé. Osobně jsem očekával jak mě objektiv nadchne a zamiluji si jej jako ostatní, ale vůbec nevím co si teď myslet. Stále testuji a hledám ten moment kdy mě nadchne, ale ten né a né najít. A tak nyní dumám zda-li nemám nějáký vadný kus nebo co. S pozdravem Jaroslav Šilhán

    Jaroslav Šilhán, 09.11.2015 | Reagovat

  • 212

    Jančík

    Reaguje na (211) | Moc děkuji za radu, má i přijatelnou cenu :)

    Jiří Jančík, 24.10.2015 | Reagovat

  • 211

    Maxant

    Reaguje na (210) | Dobrý den, alespoň B+W .

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 24.10.2015 | Reagovat

  • 210

    Jančík

    Dobrý den, prosím o radu. Jaký by jste mi doporučil UV filtr šetrný k mé peněžence, ale aby zároveň nezhoršil kvalitu snímků. Chci ho jako ochranu skla. Děkuji za odpověď. J.J.

    Jiří Jančík, 23.10.2015 | Reagovat

  • 209

    Maxant

    Reaguje na (208) | Dobrý den, ono se to liší s jakým tělem objektiv zakoupíte. 7DmII+100mm =3000, 5DMIII+100mm=4000, 5Ds+100mm =4000, Proto je cena uvedena jako ----až 40000korun----. S pozdravem M.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.10.2015 | Reagovat

  • 208

    Avatar

    Dobrý den, u objektivu je uvedeno Cashback až 4000Kč. Našel jsem si, že zpětná sleva je pouze 3000. Jak je to doopravdy? Děkuji.

    Jiří Vysloužil, 19.10.2015 | Reagovat

  • 207

    Maxant

    Reaguje na (206) | Dobrý den, no oba jsou vhodné. Ale přímé porovnání nelze, 100mm má omezovače a tím bude mít navrch v ostření. Nemusí projíždět celý rozsah. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.10.2015 | Reagovat

  • 206

    Avatar

    Dobrý den. Prosím o radu - domníváte se, že přestože se jedná o makroobjektiv, je vhodný na sport (do haly)? Zvažuji buď tento, nebo Canon EF 135mm f/2,0 L. Který se podle Vás hodí více? Mám Canon 5D. Děkuji mnohokrát za odpověď.

    Nikos, 01.10.2015 | Reagovat

  • 205

    Maxant

    Reaguje na (204) | Dobrý den, zobrazuje vzdálenost na kterou máte zaostřeno a to v metrech---zeleně ve Ft a žlutě je poměr zobrazení. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 13.08.2015 | Reagovat

  • 204

    Avatar

    Zdravím, nechápu přesně na co je u tohoto objektivu ten displej nahoře (jak je tam číslo 1,3, znak nekonečno, a poměry 1:1 ap.) Popř. prosím o nějaký odkaz v češtině, kde to pořádně vysvětlují. Děkuji

    Sheriff, 13.08.2015 | Reagovat

  • 203

    Maxant

    Reaguje na (202) | Dobrý den, ano dá se použít.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.07.2015 | Reagovat

  • 202

    Jančík

    Dobrý den, měl bych otázku. Tenhle objektiv v kombinaci EOS 100D, dá se použít na portréty nebo by byl lepší jiný?

    Jiří, 29.07.2015 | Reagovat

  • 201

    Maxant

    Reaguje na (199) | Pokud tedy bylo zakoupeno tak, že nesplňujete podmínky akce, prosím kontaktujte mě na Info@megapixel.cz s textem o problematice a to  v co nejkratším termínu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.07.2015 | Reagovat

  • 200

    Maxant

    Reaguje na (199) | Dobrý den,  četla jste podmínky akce? Které jsou uvedeny v anotaci hned pod objektivem. Je tam psáno, že je nutné zakoupit i s tělem. Pak je možné žádat o cashback. Tedy pokud jste zakoupila takto a tím splnila podmínky registrujete zde . Pokud jste zakoupila samostatně není možné uplatnit Cashback. Tedy ne jedná se ani o nedopatření a ani o neseriozní jednání. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.07.2015 | Reagovat

  • 199

    Přívratská

    Dobrý den. Potřebuji poradit. Zakoupila jsem si tento objektiv a chtěla využít Cash Back. Snažila jsem se výrobek zaregistrovat na http://www.canon.cz,ale v nabídce objektivů s pevným ohniskem tento objektiv není. Nerozumím tomu,jedná se o nedopatření nebo o neseriozní jednání? Zatím jsem neměla negativní zkušenost,tak věřím v to nedopatření. Můžete mi poradit,co mám dělat? Děkuji,Hana Přívratská

    Hana Přívratská, 01.07.2015 | Reagovat

  • 198

    Ampapová

    Od včera mám tento objektiv a i když jsem stihla udělat jen pár cvaků, tak vím, že toto sklíčko budu teda zbožňovat.Před tím jsem měla Sigma 105mm f/2,8 EX DG OS HSM MACRO pro Canon, která nebyla špatná, ale tento Canon je prostě dokonalý!!!!!

    Hana Ampapová, 19.02.2015 | Reagovat

  • 197

    Maxant

    Reaguje na (196) | Dobrý den, pokud toto kolega takto posoudil, tak k tomu měl určitě  důvod. Bohužel je mi líto neuskutečněného prodeje, ale v případě stavu, který nám nevyhovuje můžeme výkup odmítnout. S omluvou Maxant

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.01.2015 | Reagovat

  • 196

    Kučera

    Reaguje na (195) | Dobrý den, objektiv byl nepoškozený, 100% funkční, viz fotky na mém webu http://www.fotozdenek.cz, které jsou s ním pořízeny. Podle Vašeho pracovníka bylo opotřebované ruční ostření, protože to se u makra hodně používá, jak vysvětloval druhému pracovníkovi (nepoužíval jsem ho téměř nikdy, protože u makra ostřím pohybem objektivu proti objektu) a údajné stopy kondenzované vody na prachu 2. čočky (nevím, nic jsem na něm neviděl a konkureční bazar potvrdil, že je optika čistá, bez závad, chod ostření plynulý, bez známek používání - cituji z jejich vyjádření).

    Zdeněk Kučera, 22.01.2015 | Reagovat

  • 195

    Maxant

    Reaguje na (194) | Dobrý den, a mohu Vás poprosit o důvod proč jsme objektiv nevzali do výkupu. Protože toto děláme pokud je objektiv nějak poškozen, nebo není 100% funkční. Jinak nemáme důvod zboží nevzít. Tedy prosím o upřesnění. Děkuji Maxant

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.01.2015 | Reagovat

  • 194

    Kučera

    Na první seznámení výborný objektiv. Zklamání je ovšem přístup Megapixelu, který mi slíbil vykoupit předchozí verzi EF-100 a nakonec se na mě vykašlal.

    Zdeněk Kučera, 21.01.2015 | Reagovat

  • 193

    Korč

    Reaguje na (192) | Dobrý den, existuje, bohužel není dostupný, jedná se o stejný jako pro 180 macro a 65 macro

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 10.07.2014 | Reagovat

  • 192

    Avatar

    Dobrý den, existuje pro tento objektiv stativová objímka? nemohu ji nikde najít. Hezký den. Martin

    Martin, 08.07.2014 | Reagovat

  • 191

    Michalík

    Reaguje na (190) | Dobrý den, ještě doplním, že Elková verze je navíc stabilizovaná, což se vždy příjemně odrazí na kvalitě objektivu ale stabilizované objektivy jsou dražší. Objektiv, který jste nalezl u konkurence je tento.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 14.05.2014 | Reagovat

  • 190

    Michalík

    Reaguje na (189) | Dobrý den, rozdíl je poměrně značný. Objektiv Canon+EF+100mm+f2.8+Macro+USM ,který uvádíte není řady "L", což je pak poměrně velký rozdíl v obraze. Řada L je nevyšší řadou objektivů Canon vyráběwných z nejlepšícj skel a dosahujících nejlepší kvaláity, proto je i cena vyšší. Váš komentář jsem musel bohužel smazat, neboť vedl na na jiný konkureční eshop. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 14.05.2014 | Reagovat

  • 188

    Michalík

    Reaguje na (187) | Dobrý den, Canon EF 135/f2,0 je skutečně skvělý objektiv na portréty a využití najde především na portréty, avšak pokud je fotíte často určitě u vás najde využití. Makro objektiv má určitě více využití, kvalitu snímků si můžete porovnat na pořízených snímcích, doporučuji nejprve osobně vyzkoušet. Kresba z tohoto objektivu se mi líbí, a i podle testů vychází srovnatelně, dokonce má lepší kresbu v krajích, ale opravdu doporučuji osobní vyzkoušení a porovnání. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 28.04.2014 | Reagovat

  • 187

    Avatar

    Dobry den, zvazuji koupi portretniho objektivu ke Canon 6D. Vaham mezi EF 135 f/2 L USM a timto. Pevnou padesatku jiz mam, takze ohnisko 85 mi neprijde az tak zajimave. Zkousel jsem nekolikrat EF 135 a vzdy jsem byl z neho nadseny. Snimky mely rozpoznatelny rukopis uzasneho kontrastu, rezave ostrosti a prijemneho bokehu. Zaroven mam trochu obavy z vami jiz zminene uzkoprofilovosti. Rad bych znal vas nazor na tento makroobjektiv z pohledu portretu. Je stejne tak dobry, nebo se alespon priblizuje obrazovou kvalitou k EF 135? Moc diky za odpoved.

    RIH11, 24.04.2014 | Reagovat

  • 186

    Michalík

    Reaguje na (185) | Dobrý den, za sebe můžu říct, že obrazový rozdíl vidím minimální. Názor někoho jiného může být pochopitelně zcela jiný. Osobně bych si koupil Tamron 90mm VC a raději příslušenství. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 19.03.2014 | Reagovat

  • 185

    Avatar

    Dobrý den, je mi jasné, že Canon 100 v L-ku je excelentní, ale přesto ještě váhám, jestli a) raději nevzít nový Tamron 90 (příp. Canon 100 bez L-ka) a za rozdíl ceny dokoupit polarizační filtr B+W, mezikroužky a příp. sluneční clonu, a fotit hned... nebo za b) vzít Canon 100 L-ko teď a fotit s tím "naholo", že se došetří a dovybaví později. Jednoduše: bude rozdíl ve kvalitě snímků tak razantní, že má smysl vzít 100 L-ko a čekat, nebo se bavíme spíše o drobnějších nuancích, které uvidíme až při tisku na A3?

    Pavel Slepička, 18.03.2014 | Reagovat

  • 184

    Avatar

    Reaguje na (183) | Dobrý den,

    umožní se ještě více k objektu přiblížit (za cenu ztráty světelnosti) a tím dosáhnout většího zvětšení.

     

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 21.10.2013 | Reagovat

  • 183

    Avatar

    Jak se projeví u takového skla použití mezikroužků? Děkuji za odpověď.

    Pavel Smolka, 21.10.2013 | Reagovat

  • 182

    Korč

    Reaguje na (181) | Dobrý den, 100mm makro objektiv bude zdaleka nejuniverzálnejší.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 23.08.2013 | Reagovat

  • 181

    Avatar

    Dobrý den. Mám CANNON EOS 550D, objektiv 17-55mm IS USM. Prosím, poraďte mi kvalitní, pevný objektiv. Chci fotografovat děti, portrét, macro. Vybírám CANNON EF 100 f/2.8 L MACRO USM, nebo CANNON EF 135 f/2.0 L USM. Nebo by byla lepší SIGMA 50-150 f 2.8 APO EX S HSM pro CANNON? Děkuji za radu. E.Zemanová

    Eva Zemanová [1], 23.08.2013 | Reagovat

  • 180

    Korč

    Reaguje na (179) | Dobrý den, v této ceně má Temron o něco lepší rozlišení, pro Vaše požadavky bych tedy spíše doporučil ten.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 09.07.2013 | Reagovat

  • 179

    Avatar

    Chci se zeptat na vaše srovnání tohoto objektivu s http://www.megapixel.cz/tamron-sp-90-mm-f2-8-di-macro-vc-usd-pro-canon. Poté co Tamron radikálně snížil cenu bych rád věděl, co oproti Tamronu nabízí Canon 100/2,8 navíc za částku o více jak 10 tisíc vyšší? Ohnisko je srovnatelné, oba mají USM/USD ostření. Pro mě je rozhodující parametr ostrost při zcela otevřené cloně a co nejlepší bokeh. Navíc bych rád na vybraném objetivu používal i starší telekonvertor Kenko 1,5 pro lepší rozzostření pozadí při zachování co nejlepší kvality obrazu. Děkuji za váš názor.

    Jan Šmucar, 08.07.2013 | Reagovat

  • 178

    Jurčík

    Reaguje na 177 | Dobrý den, na tento objektiv bohužel 1,4x II extender nelze nasadit.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 21.02.2013 | Reagovat

  • 177

    Avatar

    Dobrý den, dá se s tímto objektivem využít extender 1.4xII? Zkoušeli jste to někdo? Tento extender používám k teleobjektivům, zde bych jej rád využil pro přiblížení se k plachým motýlům. Mám EOS7D. Děkuji.

    Martin, 20.02.2013 | Reagovat

  • 176

    Bouška

    Reaguje na 175 | Dobrý den, ano, je v balení.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.02.2013 | Reagovat

  • 175

    Avatar

    Dobrý den. Je součástí balení i sluneční clona ET-73? Děkuji.

    Petr, 11.02.2013 | Reagovat

  • 174

    Bouška

    Reaguje na 173 | Dobrý den, tento objektiv se dá kromě makra použít i na focení portrétů, ale budete muset mít větší odstup. Objektiv 18-55mm je ten nejzákladnější, na svatby a křtiny je lepší třeba Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II VC pro Canon. Z uvedených těl je nejvýkonnější Canon EOS 60D tělo.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.01.2013 | Reagovat

  • 173

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych začít fotit makro a tak se chci zeptat zda tento objektiv Canon EF 100mm f/2,8 L Macro IS USM lze také použít na ateliérové focení jako portréty, postavy, děti apod.? A co říkáte na objektiv Canon EFS 18-55mm? Ještě prosím který objektiv se hodí na focení svateb a křtin? Nyní mám fotoaparát Canon 450 D a chtěla bych nějaký lepší. Přemýšlím nad Canonem 60 D a Canonem 650 D, který by jste mi spíš doporučil? Děkuji moc za odpovědi Iveta

    Iveta Pochová, 02.01.2013 | Reagovat

  • 172

    Avatar

    Reaguje na 166 | Mám tenhle EF 100 2,8 L IS a je naprosto úžasnej! Ale na ty svatby bych doporučil EF 70-200 2,8 L, pevný sklo na svatbu nebude úplně praktický. Jedno zda 85 nebo 100.

    Pavel, 17.10.2012 | Reagovat

  • 171

    Bouška

    Reaguje na 170 | Dobrý den, s bleskem 430 EX II dosáhnete daleko lepšího efektu a silnějšího světla - budete moci více zaclonit. Blesk je možno odpalovat bezdrátově pomocí vestavěného blesku 600D. Bohužel Vám ale nejsem schopen říci, jakého konkrétně dosáhnete zvětšení s jednotlivými mezikroužky. Doporučuji vyzkoušet to na prodejně, abyste to viděl na vlastní oči.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.09.2012 | Reagovat

  • 170

    Avatar

    Dobrý den, zvažuji nákup tohoto objektivu jako vstup do světa makrofotografie. Zajímalo by mě jestli k přisvícení objektů (květiny, hmyz a různé detaily) bude dostatečné led světlo http://www.megapixel.cz/aputure-ahl-c60-led-svetlo-pro-canon#parameters spolu s bleskem Canon Spl. 430 EXII a také jestli jej bude možno dálkově odpalovat z těla Canon 600D. Dále by mě zajímalo, jak velkého zvětšení dosáhnu s tímto objektovem použitím jednotlivých mezikroužků a také celé sestavy http://www.megapixel.cz/kenko-sada-mezikrouzku-12mm-20mm-36mm-dg-pro-canon?page=50&stranka=komentare Děkuji za odpověď

    Tomáš Novák, 24.09.2012 | Reagovat

  • 169

    Bouška

    Reaguje na 168 | Dobrý den, nepohybuji se v obchodě, takže si nejsem zcela jist (poskytuji především technické informace...), ale kompletní nabídku produktů splátkového prodeje najdete na stránce Splátkový prodej.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.08.2012 | Reagovat

  • 168

    Avatar

    Dobrý den, můžete mi, prosím, napsat, je-li u Vás v současné době možno nakoupit na splátky bez navýšení při splacení např. do 4 měsíců? Měl bych zájem o tento objektiv + http://www.megapixel.cz/canon-extention-tube-ef-12-ii?stranka=komentare . Ptal jsem se na obchodním oddělení - E-mailem , zatím bez odpovědi. Děkuji

    Jan, 23.08.2012 | Reagovat

  • 167

    Bouška

    Reaguje na 166 | Dobrý den, pokud Vám jde o co nejlepší bokeh, bude asi trochu lepší varianta 85/1,4 s levnějším makroobjektivem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.08.2012 | Reagovat

  • 166

    Avatar

    Dobrý den, mám dilema se kterým potřebuju poradit. Vlastním Canon 60D + pevnou 50/1.8 a 17-55mm f/2,8 IS USM od Canonu. Tuto sestavu chci doplnit kvalitnějším portrétním sklem + občas potřebuji vyfotit i nějaké makro. Moje otázka tedy zní - radíte pořídit tento objektiv, tedy pevnou stovku s IS, či raději investovat do kvalitnějšího portrétního objektivu jako je Sigma 85mm f/1,4 a tu doplnit levnějším makroobjektivem jako je např. Tamron AF SP 90mm f/2,8 Di Macro pro Canon. Maximální hranice je okolo 30 tisíc Kč. V prvé řadě je u mě prioritou krásný bokeh, makro využiji pouze okrajově. Také se bojím že stovka bude např. na svatbách na fotku celé postavy moc dlouhá. V daleké budoucnosti plánuji přejít na FF, ale to je v tuto chvíli asi jedno. Za radu moc děkuji!!!

    Filip, 13.08.2012 | Reagovat

  • 165

    Bouška

    Reaguje na 164 | Dobrý den, to nedovedu posoudit na dálku. Jestli máte pochybnosti, raději se zastavte na některé z našich prodejen a porovnejte to s jiným kusem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.07.2012 | Reagovat

  • 164

    Avatar

    Dobrý den, koupil jsem tento objektiv. Chtěl bych se zeptat jestli je normální, že se v něm něco hýbe a vydává zvuk, když s ním manipuluji nebo trochu zatřesu.

    Karel, 26.07.2012 | Reagovat

  • 163

    Bouška

    Reaguje na 162 | Dobrý den, kvalita obrazu je u tohoto objektivu o něco lepší, ale jestli se vám vyplatí výměna, to nedovedu odhadnout.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.07.2012 | Reagovat

  • 162

    Avatar

    Dobrý den, vlastním klasiku Canon 100mm f2.8 USM. Fotím hlavně makro ze stativu. Má cenu kupovat tento nový objektiv, nebo kvalita obrazu je srovnatelná u obou skel? Stabilizace pro mně není podstatná. Děkuji

    Petr, 20.07.2012 | Reagovat

  • 161

    Avatar

    Nejlepší macro sklo které jsem dosud měl.

    Michal, 13.07.2012 | Reagovat

  • 159

    Bouška

    Reaguje na 158 | Dobrý den, záruka je standardní, tedy dva roky.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.06.2012 | Reagovat

  • 160

    Bouška

    Reaguje na 157 | Dobrý den, to s jistotou říci nedovedu, ale budou to objektivy s pevným ohniskem a podobnou, nebo delší ohniskovou vzdáleností.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.06.2012 | Reagovat

  • 158

    Avatar

    Dobrý den, jak dlouhá je záruka na tento objektiv? Děkuji :-)

    Pavel, 25.06.2012 | Reagovat

  • 157

    Avatar

    Dobry den, kamarad si tento objektiv poridil a ja mel moznost si ho vyzkouset. Z kvality fotek jsem uplne unesen, je naprosto spickova. Dokazete mi poradit, jake Lkove objektivy maji stejnou (nemam na mysli srovnatelnou, mam na mysli opravdu stejnou kvalitu) kvalitu fotek?

    Honza, 25.06.2012 | Reagovat

  • 156

    Bouška

    Reaguje na 155 | Dobrý den, stativový šroub má průměr 1/4".

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.03.2012 | Reagovat

  • 155

    Avatar

    Dobrý den, mám tento objektiv + Canon 40D + raynox dcr-250 upevněn přes stativ.objímku na makrosáňkách s el.pojezdem. Při velkém zvětšení dochází k neostrostem snímku z důvodu chvění, způsobeném pružením stativové objímy při exponování (sklápění zrcátka). Domnívám se, že bych toto mohl odstranit ještě připevněním těla fotoaparátu dalším štoubem, takže by celá sestava byla uchycena ve dvou bodech. Rád bych věděl, zda lze někde zakoupit samostatný štoub s příslušným závitem, případně jaké je přesné označení závitu pro případ, žebych si tento musel nechat vyrobit. Děkuji za odpověď.

    Petr, 08.03.2012 | Reagovat

  • 154

    Bouška

    Reaguje na 153 | Dobrý den, ano, jde.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.02.2012 | Reagovat

  • 153

    Avatar

    Jde tento objektiv pouzit i pro kinofilm Canon EOS 3?

    Ondra, 18.02.2012 | Reagovat

  • 152

    Bouška

    Reaguje na 151 | Dobrý den, součástí balení není, ale můžeme Vám nabídnout JJC stativová objímka Canon TR-3. 

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.02.2012 | Reagovat

  • 151

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se zeptal, zda je součástí balení tohoto objektivu i stativová objímka? Pokud ne, lze ji u vás dokoupit? Děkuji

    Petr, 10.02.2012 | Reagovat

  • 150

    Bouška

    Reaguje na 149 | Dobrý den, oba jsou vynikající, nicméně podle některých testů vychází o něco málo lépe Canon.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.12.2011 | Reagovat

  • 149

    Avatar

    Dobrý den, zajímalo by mě srovnání co se týče obrazové kvality tohoto objektivu a objektivu Nikon 105 mm F 2,8 G NIKKOR AF-S Micro IF-ED VR. Uvažuji i o změně fotoaparátu, tak bych rád slyšel Váš názor a tyto dva objetivy. Využil bych je jak na makro, tak na portréty. Děkuji.

    Lukáš, 30.11.2011 | Reagovat

  • 148

    Avatar

    Reaguje na 147 | děkuji

    Luboš Pechar, 24.11.2011 | Reagovat

  • 147

    Bouška

    Reaguje na 146 | Dobrý den, ano, vše funguje.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.11.2011 | Reagovat

  • 146

    Avatar

    Dobry den, rozhodl jsem se pro koupi tohoto objektivu. Chtel bych se zeptat na kompatibilitu s mezikrouzky http://www.megapixel.cz/canon-extention-tube-ef-12-ii a http://www.megapixel.cz/canon-extention-tube-ef-25-ii. Kompatibilitou myslim af a os. Je mi jasne ze na velke zvetseni je idealni MP-E 65, avsak vyhovuje me 1:1, vetsi zvetseni se mi hodi pouze obcas. Dekuji.

    Luboš Pechar, 23.11.2011 | Reagovat

  • 145

    Bouška

    Reaguje na 144 | Dobrý den, uvedené označení Canon nepoužívá. Asi je to výplod některého z prodejců....

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.11.2011 | Reagovat

  • 144

    Avatar

    Dobry den,mozna ze se ptam hloupe,ale mohu dostat vysvetleni co znamena znaceni u objektivu canon ef 100mm f/2.8 U MAC,dedukuji ze MAC je Macro ale to U nevim,navic jsem ho nenasel ve vasem zbozi?Vasek

    vasek, 19.11.2011 | Reagovat

  • 143

    Avatar

    Dakujem.

    pali, 02.11.2011 | Reagovat

  • 142

    Bouška

    Reaguje na 141 | Dobrý den, vynikající jsou oba, Canon má nepatrně lepší kresbu, ale výhodou Sigmy je lepší světelnost. Jestli Vás nezajímá makro, pak bych dal přednost objektivu Sigma 85mm F 1,4 EX DG HSM pro Canon + utěrka Sigma zdarma!. 

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.10.2011 | Reagovat

  • 141

    Avatar

    To som tomu dal, ospravedlnujem sa, takze este raz. Tento alebo Sigma 85 mm f/1,4 EX DG HSM Canon?

    pali, 27.10.2011 | Reagovat

  • 140

    Avatar

    Dakujem, vezmem tento kym mi modelka nezdrhne :-)

    pali, 27.10.2011 | Reagovat

  • 139

    Bouška

    Reaguje na 138 | Dobrý den, o trošku lepší je tento 100/2,8L IS.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.10.2011 | Reagovat

  • 138

    Avatar

    Stale sa neviem rozhodnut. na portret pripadne celu postavu tento alebo sigma 85 1,8? telo 5D mark II

    pali, 26.10.2011 | Reagovat

  • 137

    Avatar

    Tak to je to, o čem jsem mluvil na začátku. Děkuji moc za názor. Já stativ využívám často a také nefotím mrtvolky :) Objektiv si koupím. Už jsem ho byl v Praze na pobočce vyzkoušet. Dobré světlo ;)

    Jirka, 25.10.2011 | Reagovat

  • 136

    Avatar

    To jsem byl spatne pochopen. Neni to o tom, ze stativ nedoporucuju, ale o tom, ze nesouhlasim s nazorem, ze bez nej makro fotit nejde;) Coz je dano zejmena tim, ze pri foceni makra 1:1 pouzivam vzdy blesk. Bez blesku fotim jen close-up, napr. jesterky ci motyli. Stabilizace pri makru, nebo obecne pri male zaostrene vzdalenosti, neni udajne ucinna (rozkmit obrazu pri 1:1 je vetsi, jak u teleobjektivu nad 300mm). Zatim s tim zkusenost nemam, ale behem 14 dnu budu kupovat Nikkor 105 VR micro, tak to dukladne otestuju.

    Petr Lunak, 25.10.2011 | Reagovat

  • 135

    Avatar

    Děkuji za vyčerpávající odpověď. Reverzně otočený Tamron 17-50/2.8 bych rozhodně netypoval. Poté lidé vyhazují desetitisíce za podobná skla... :D Já vlastním starší verzi tohoto objektivu a bez stavitu se opravdu neobejdu. Ano, chce si to přivstat nebo stát dlouho ve vodě a čekat až ta mrška přiletí, ale výsledek se dostaví :-) Proto mě spíš zajímal Váš názor na stabilizátor v makro objektivu. U delších ohnisek to chápu. Ale je u makra potřebný? Tuto odpověď jsem z článku nevyčetl :) Mezi řádky jsem porozuměl, že ano protože focení ze stavitu nedoporučujete. Je to k tématu, takže píšu zde :) Děkuji

    Jirka, 24.10.2011 | Reagovat

  • 134

    Avatar

    Diky. Stabilizator se hodi pro "bezne" zaostrovaci vzdalenosti, rekneme od cca. jednoho metru do nekonecna. Cili pro portret napriklad a vyhodou je rovnez zklidneni hledacku, coz u teleobjektivu se hodi (pomaha udrzet ostrici bod tam, kde presne potrebujeme), byt u ohniska 105mm to chveni rukou neni jeste tolik znat, jako u ohnisek delsich. Pri fotografovani hmyzu si nedokazu pouziti stativu predstavit, jedina moznost je brzo rano, kdy letajici hmyz jeste "spi" a ranni rosa mu neumoznuje dobre letat. Pak je cas na nastaveni stativu, ale za jinych okolnosti je to znacne frustrujici zalezitost. Radeji vyuzivam difuzovaneho zablesku, ktery me nijak neomezuje a pri zvetseni 1:1 nebo i vetsim, je podle meho nazoru nezbytny. Nedokazu si dost dobre predstavit fotit makro (tj. zvetseni 1:1 a vice) bez blesku a jen se stativem. Tech nekolik detailnich fotek, at uz jde o blechu, kusadla mravence ci oci krizaka, je focenych reverzne nasazenym Tamronem 17-50/2.8 na 17mm ohnisku. Pokud byste mel nejake dalsi dotazy, s kterymi mohu pomoci, asi bude lepsi me kontaktovat na email, at tu "nespamujem" ;)

    Petr Lunak, 24.10.2011 | Reagovat

  • 133

    Avatar

    Petře děkuji. Moc pěkné fotografie. Dobrá práce! Jen prosím, jaký je od Vás závěr? Pochopil jsem to tak, že stabilizátor je třeba. Děkuji Jirka PS: Zvětšení 6:1? Čím je to tedy focené?

    Jirka, 24.10.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím