Canon EF 16-35mm f/4,0 L IS USM Komentáře k Canon EF 16-35mm f/4,0 L IS USM

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (43 - 1)

  • 43

    Mašek

    Reaguje na (42) | Dobrý den, tímto objektivem si určitě pomůžete a hlavně budete mít i supr sklo na následný FF :) 

    Ondřej Mašek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 12.07.2017 | Reagovat

  • 42

    Masiarik

    Zdravím, když ve mu v potaz cash back a odečet DPH na firmu vyjde mi cena 22 085,-Kč což je momentálně celkem výhodná koupě. Mám zatím Canon 70-200LF4, Canon 50 1,8II a chci vyměnit Tamrona 17-50 bez VC za nějaké lepší sklo. Do budoucna se připravují na FF jednou k tomu dojde :-) Chci se zeptat jestli si tím polepším mezi tím Tamronem /fotím hlavně krajiny/ zatím používám Canon 100D má to momentálně smysl když ještě nemám FF? Děkuji za info...

    Radim Masiarik, 11.07.2017 | Reagovat

  • 41

    Křížek

    Reaguje na (40) | Dobrý den, bohužel cashbakc není aktivní. Kolegové opraví. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 15.03.2017 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Prave ze na strankach canonu nevidim ze by byl cashback na tento objektiv...

    Petr Zuska, 15.03.2017 | Reagovat

  • 39

    Křížek

    Reaguje na (38) | Dobrý den, ano, aktuálně dostanete od Canonu zpět 3000 Kč. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 07.03.2017 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Dobry den, plati na tento objektiv aktualne cashback?

    Petr Zuska, 06.03.2017 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Reaguje na (36) | Děkuji za odborný názor. Nová verze (Canon EF 16-35mm f/2,8 L III USM) je naprosto dokonalá. V porovnání s Canon EF 16-35mm f/4,0 L IS USM ( http://www.the-digital-picture.com/Reviews/ISO-12233-Sample-Crops.aspx?Lens=1073&Camera=979&Sample=0&FLI=0&API=2&LensComp=949&CameraComp=979&SampleComp=0&FLIComp=0&APIComp=0 ) vypadají fotky výrazně ostřejší. Žádná aberace. Prakticky dokonalý. Ale ta cena je taky dokonale ostrá :) Takže mi vychází, že Canon EF 16-35mm f/4,0 L IS USM je momentálně dost výhodná koupě.

    Jakub, 15.11.2016 | Reagovat

  • 36

    Křížek

    Dobrý den, je to tak. Proto ho přímo Canon doporučuje k jeho fotoaparátům 5DS a 5DSr, ale starší 16-35 f/2,8 II už ne. Objektiv krásně kreslí až do rohů a i na otevřenou clonu je velmi ostrý. Skladem už máme i novu verzi s f/2,8 .. Tam jsem ještě porovnání s f/4 neviděl, ale bude to přinejmenším stejné. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 14.11.2016 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý den Je možné, že má tento objektiv (16-35mm f/4L IS USM) lepší kresbu než jeho dražší verze (16-35mm f/2.8L II USM)? Jediné porovnání jsem našel zde: http://www.the-digital-picture.com/Reviews/ISO-12233-Sample-Crops.aspx?Lens=412&Camera=979&Sample=0&FLI=0&API=2&LensComp=949&CameraComp=979&SampleComp=0&FLIComp=0&APIComp=0 Předem moc děkuji za Vaše zkušenosti či názor.

    Jakub, 14.11.2016 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Reaguje na (33) | Dobrý den, s ohledem na popisované věci a přestup bych vybral Canon. Má přeci jen pohotovější ostření a hlavně přesnější. + možnost ff aparátu. Sigma má lepší ostrost a přenos kontrastu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.03.2016 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto objektivem a Sigmou 18-35 art ke Canonu 7d mk II. Výhoda ve světelnosti mi je jasná. Rád bych se ale zeptal jak je na tom Sigma (jako neorig. objektiv ) v porovnaní s Canonem v rychlosti ostření (např. při žárovkovém světle). V budoucnu planuji pořídit fullframe tak by Canon byl asi vyhodou nicmene pokud je Sigma lepsi asi by pak nebyl problem prodat. Díky

    Karel, 09.03.2016 | Reagovat

  • 32

    Vacek

    Reaguje na (31) | Dobrý den,
    kdy firma Canon chystá vrácení peněz bohužel nevíme. Většinou je to ale okolo Vánoc. Canon 16-35mm určitě na focení svadeb využijete.

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 11.02.2015 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Dobrý de, rád bych se zeptal, zda netušíte, jestli Canon na tento objektiv nechystá svou akci vrácení části peněz.? Myslíte, že tento objektiv je rozsahem ohniska vhodný na svatby ? Zakoupil jsem u vás nedavno Tamron 24-70/2,8 VC USD ale přijde mi u něj pomalejší ostření a občas se déle chytá, zejména při zhoršených světelných podmínkách( cca 1,5s ).Po všech ostatních stránkách tomut objektivu nemám co vytknout. Přijde mi nesmysl kupovat totožný objektiv od Canonu s f4 jen kvůli trošku pomalejšímu ostření.Díky František Frančík

    František Frančík, 11.02.2015 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobry den vsem, kteri uvazuji o tomto objektivu. Osobne jsem byl ponekud skepticky k nove 16-35 f/4, myslim ale, ze je hodna cenoveho rozdilu oproti 17-40 f/4. Co mohu zatim soudit, je to skvely objektiv, velmi ostry i v rozich, supertichy stabilizator, uzasny kontrast a kresba, spickovy autofokus.

    Bob, 27.11.2014 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Reaguje na (28) | Dobrý den, dle mého je kresba srovnatelná, oba dva mají hodně doborou kresbu  a to i v rozích na všechny ohniska.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.10.2014 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli nevíte jaký je rozdíl mezi tímto objektivem a 16-35 / 2,8 II L, myslím tím co do obrazové kvality, kresbě v rozích a podobně. Děkuji za odpověď.

    Jarda L., 06.10.2014 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Reaguje na (26) | Dobrý den, rozhodně filtry nasaďte a uvidíte zda je to v pořádku. Rozhodně si nemyslím, že by hrozila až tak velká vinětace. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.10.2014 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Uvedený objektiv jsem u vás koupil a chtěl bych se zeptat, zda je nutné použití filtru slim nebo stačí klasický v kombinaci s FF tělem (taktéž od vás mám 5DMKIII). Filry mám oba dva B+W UV MRC, ale u slimu je horší-padající krytka, takže raději bych použil standardní filtr, ale obávám se vinětace. Máte prosím někdo zkušenost?

    Milan Javůrek, 02.10.2014 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Reaguje na (24) | Děkuji za odpověď

    Radek Dostál, 24.09.2014 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Reaguje na (23) | Dobrý den, oba mají velice dobrou kresbu, ale 16-35mm je chválena více za své vlastnosti v kresbě.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.09.2014 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Reaguje na (22) | Aha, to mě nenapadlo :-). Stabilizace je fajn, ale není pro mě zásadní, dokážu se bez ní obejít. Rozhodující jsou pro mě vlastnosti objektivu jako takové.

    Radek Dostál, 19.09.2014 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Reaguje na (21) | Dobrý den, tak hlavní rozdíl je ve stabilizaci objektivu. Proto tam je odlišná cena. Zda využijete více stabilizovaný, nebo nestabilizovaný nedokážu posoudit. To záleží co fotografujete.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.09.2014 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Dobrý den, moje otázka je možná poněkud hloupá. Ale i tak se zeptám .Mezi Canon EF 17-40mm f/4,0 L USM a tímto objektivem je cenový rozdíl cca 7tis. Kč. Dalo by se povědět, zda je tento Canon EF-16-35 f/4 i o tuto částku lepší? Jestli to za ten cenový rozdíl stojí? Používám Canon EOSD 5MKII. Děkuji za odpověď.

    Radek Dostál, 18.09.2014 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Reaguje na (19) | Dobrý den, ano je vhodný. Kresbou si  rozhodně pomůžete.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.09.2014 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Dobrý den, je tento objektiv Canon EF 16-35mm f/4,0 L IS USM také vhodný na APS-C snímač(EOS 450D). Děkuji za odpověď.

    Václav Dočkal, 01.09.2014 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Reaguje na (17) | Dobrý den, obrazová kvalita je dobrá u obou dvou. Co je zásadnější je úhel záběru. 24-105 nesplňuje požadavek 26mm.Po přepočtu je to 38.5mm. Tedy nebude vůbec pokrytá část pod 35mm. To je docela dost. Osobně bych volil Sigmu 18-35mm. Tento nový objektiv zatím nemá konkurenci a to jak ve svtelnosti na rozsah, tak kresbě a celkové ostrosti. Díky Sigma dok stanicím lze i štelovat ostření. Po přepočtu dostaneme 28-56 mm.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 24.07.2014 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    /17/ Dobrý den. Mám C 7D . Uvažuji o "L" kovém objektivu se středně širokým uhlem záběru. Počítám s crop fakt.- takže ohnisko cca od 26 mm . Mohl byste, prosím ,porovnat obrazovou kvalitu tohoto nového objektivu C 16-35 f4 a C 24-105 f4. U obou výhoda IS . Pro první svědčí širší uhel záběru , pro C24-105 větší univerzálnost. Je mně jasné , že oba jsou primárně určeny na FF. O C 17 -55 f 2,8 neuvažuji i když by byl rozsahem a světelností na C 7D nejideálnější . Jinak již vlastním C 70-200 f4 LIS . Díky za odpověď.

    Miroslav Bestak, 23.07.2014 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Reaguje na (14) | Tento objektiv je zjevne delany pro FF, kde exceluje. Mam ho par tydnu a kresba, barvy i kontrast se velmi blizi k uzasne 24-70/2.8L II. Ale na APS-C nema proti Sigme sanci, zejmena ve svetelnosti, kterou ho Sigma naprosto prevalcuje...

    P.S., 22.07.2014 | Reagovat

  • 15

    Korč

    Reaguje na (14) | Dobrý den, objektivy prakticky nelze srovnávat, 16-35 je určený pro FullFrame snímač, zatímco 18-35 pro APS-C, 18-35 je rozhodně lepší po všech stránkách na malých snímačích

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 15.07.2014 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Dobrý den, jak je na tom tento objektiv v porovnání se Sigmou 18-35mm f1.8 ART? Když jsme vybíral objektiv tak žádný z Canonu nevykresloval tak jako zmíněná Sigma, tak jestli je tento objektiv o něco lepší, ale asi Sigmu měnit nebudu zatím. Děkuji

    Radek, 14.07.2014 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Tak co se týká ostrosti v centru obrazu, tak tam 17-40/4L vynikal vždy i na f/4, takže nový 16-35/4L měl jediný úkol a to zlepšit rohovou ostrost. Pokud se to povedlo (a vše napovídá tomu, že ano), tak je to fajn :) IS a krapet širší rozsah není na škodu, jen me krapet zaskočilo, že je 17-40/4L docela malý a lehký objektiv proti 16-35/4L. Tohleto sklíčko je skoro stejně dlouhé jako 24-70/2.8L II.

    P.S., 25.06.2014 | Reagovat

  • 12

    Michalík

    Reaguje na (11) | Dobrý den, snažili jsme se použít stejné ohnisko ale ne úplně se povedlo. Také jsem čekla rozdíly větší a souhlasím s vámi, že jsou vidět především v krajích, kde je 16-35mm o něco malinko lepší. Samozřejmě běžnou recenzi ještě budeme dělat, tohle bylo dost na rychlo ze stativu. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 25.06.2014 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Reaguje na (10) | Pane Michalík, moc děkuji za vaši rychlou reakci. Snímky jsem porovnal. Rozdíly se hledají obtížně. Je to způsobeno i tím, že snímky z novějšího objektivu jsou nepatrně přeexponované, což při porovnávání detailů vyvolává dojem, že 17-40 přenáší kontrastnější obraz. Na detailech, hlavně na okrajích snímku je patrné, že 16-35 přenáší více detailů a o poznání je menší chromatická aberace. Škoda, že snímky nejsou na stejném ohnisku např. 20mm. Už se těším na další snímky.Popravdě, osobně jsem ale čekal větší rozdíl. Možná že je právě v oblasti širšího ohniska, kde se fotí nejčastěji. Ještě jednou děkuji !!

    Vláďa Janoušek, 24.06.2014 | Reagovat

  • 10

    Michalík

    Reaguje na (9) | Dobrý den, porovnání jsem nahrál na úložiště, snímky jak v RAW, tak JPG. snad bude stačit pro vaše porovnání. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 24.06.2014 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Udělejte prosím pár porovnávacích snímků tohoto 16-35/4 a objektivu 17-40/4. Krajináře to hodně zajímá. Stačí po třech snímcích exteriáru ze stativu na clonu 8,13,16. Zaměření na Ostrost celková, Ostrost do krajů. Dříve než ho prodáte!! Moc děkuji za obec krajinářskou. Vláďa

    Vláďa Janoušek, 23.06.2014 | Reagovat

  • 8

    Michalík

    Reaguje na (7) | Dobrý den, máme v Praze skladem již také. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 23.06.2014 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Tak v B+H photo v NYC uz ho maji skladem. Jak to vidi dodavatel v CR? :)

    P.S., 21.06.2014 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Reaguje na (5) | Dobrý den, bohužel nemám žádné konkrétní informace o tom, jak to Canon zamýšlí. Každopádně stabilizace u širokoúhlého objektivu není vůbec k zahození.

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.06.2014 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Dovolil bych si polozit otazku na pana Bousku a take tak trochu do eteru. Myslite si, ze Canon pristoupil ke zmene svych dvou paralelnich rad objektivu svetelnosti f/2.8 respektive f/4, ktere pokryvaly rozsah 16/17mm az 200mm? Novou verzi 24-70 f/4L IS jsem po uvedeni teto 16-35 f/4L IS zacal pomalu povazovat za nastupce popularni 24-105 f/4L IS, u ktere bych ocekaval, s prihlednutim k tomu jak v celkem pravidelnych imtervalech Canon pristupuje k upgradu svych objektivu, verzi II z brzske dobe. Nebo se mylim a nastupce 24-105 muze prijit? Stabilizaci skla o rozsahu 16-35 uprimne ne ulpne rozumim, prijde mi zbytecna a to i za predpokladu, ze by bylo pouzito na 1,6 crop senzoru, tedy cca 26-56mm. Spise jej vnimam za nastupce 17-40 a 24-70 f/4 IS jako nastupce 24-105. Mame tu potom dve rady, kazda o ruznych, avsak k sobe padnoucich velikosti zavitu. Hezky den vsem

    Bob, 03.06.2014 | Reagovat

  • 4

    Michalík

    Reaguje na (3) | Dobrý den, bohužel jsem neměli tuto nedávno představenou novinku možnost otestovat, čekáme až bude skladem. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 26.05.2014 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Dobrý den, už je známný výkon stabilizace v EV? Děkuji Martin

    Martin, 24.05.2014 | Reagovat

  • 2

    Avatar

    Reaguje na (1) | Co jsem koukal na MTF tabulky, tak tohle strci 17-40L i 16-35L II do kapsy svoji ostrosti. Minimalni CA a super ostrost i na plnou diru, na f/8 to vypada na ostrost od rohu do rohu. Za sebe muzu mluvit tak, ze az bude dostupny, muj verny, ale starsi 17-40L jde do bazaru a tohle je muj novy sirokac.

    PS, 14.05.2014 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Zvolna to vypada tak, ze se zrejme nedockame verze Mark 2 pro oblibenou 17-40 f/4 L...

    Bob, 14.05.2014 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím