Canon EF 200mm f/2,8 II L USM Set Komentáře k Canon EF 200mm f/2,8 II L USM Set

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (87 - 1)

  • 87

    Maxant

    Reaguje na (86) | Dobrý den, je stejná jako 70--200 f4 l tedy tato by měla být vhodná.  

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.06.2015 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Reaguje na (80) | A jaká je prosím k objektivu vhodná? Děkuji

    Jonáš, 05.06.2015 | Reagovat

  • 85

    Jurčík

    Reaguje na 84 | Dobrý den, určitě se dá použít i na focení sportu, ale doporučuji zvážit i objektiv s transfokátorem.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 26.02.2013 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat jestli je tento objektiv k focení sportu?

    Jan, 24.02.2013 | Reagovat

  • 83

    Bouška

    Reaguje na 82 | Dobrý den, zpravidla v obrazové kvalitě.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.01.2013 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Dobrý den , chtěl jsem se zeptat v čem je lepší "pevné sklo" předem děkuji

    Ondřej, 01.01.2013 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Super objektiv na focení ptáků. Tedy tam kde můžete jít co nejblíže.

    Michal, 13.07.2012 | Reagovat

  • 80

    Bouška

    Reaguje na 79 | Dobrý den, stativová objímka není součástí balení.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.05.2012 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Dobrý den. Chci se zeptat jestli je v balení stativová objímka? Ajaká je tedy vhodná! Děkuji.

    Richard, 18.05.2012 | Reagovat

  • 78

    Bouška

    Reaguje na 77 | Dobrý den, já bych bral Canon EF 70-200 mm f/2,8 L USM zase z toho důvodu, že by mi přišlo zbytečné mít dva objektivy pokrývající stejnou ohniskovou vzdálenost, když mají naprosto srovnatelnou obrazovou kvalitu. Ale to je skutečně jen věcí názoru, Vašim argumentům samozřejmě rozumím.
    Počet prvků označuje, z kolika čoček je objektiv složen. Skupiny jsou složeny z nělolika čoček slepených dohromady. Takže počet skupin musí být vždy nižší, než počet prvků.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.01.2012 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška. Řeším dilema, zda koupit Canon EF 70-200 F2,8, nebo 70-200 F4 + toto pevné dvoukolo. 70-200 F2,8 je dosti těžké na nošení po horách.70-200 F4, venku dobrý, ale sport za horšího světla asi nic moc, proto světelné pevné sklo. Objektiv 200 USM II jsem měl pár dní zapůjčený a byl jsem z něj unešen. Zvláště co se týká rychlosti ostření a kresby. Zatím jsem rozhodnut pro kombinaci dvou skel. Měl by ste nějaký argument proč koupit jenom 70-200 F2,8. Mohl by jte mi ještě vysvětlit co přesně znamená číslo označující počet prvků a skupin. Děkuji

    Tomáš, 09.01.2012 | Reagovat

  • 76

    Bouška

    Reaguje na 75 | Dobrý den, pokud jde o obrazovou kvalitu, je nejlepší Canon EF 200mm f/2.8 II L USM, ale zase je díky pevnému ohnisku relativně málo univerzální. Já bych vybral Sigma 70-200 mm F 2,8 II EX DG MACRO HSM, obrazově i konstrukčně je velmi dobrý, mám s ním vynikající zkušenosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.01.2012 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Dobrý den, který by jste mě dopořučil vy na tělo EOS 60D? Canon EF 200mm f/2.8 II L USM Set Objektiv Sigma 70-200 mm F 2,8 II EX DG MACRO HSM pro Canon Objektiv Tamron AF SP 70-200 mm F/2,8 Di LD IF Macro pro Canon Pořád nevim pro ktery se rozhodnout. Děkuj za odpověď

    alesh, 04.01.2012 | Reagovat

  • 74

    Bouška

    Reaguje na 73 | Dobrý den, ano, je vhodný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.01.2012 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Dobrý den, je tento objektiv vhodný pro Canon EOS 60D ? Chtěl bych fotit divadelní představení. Pokud ne, poraďte mi prosím jiný. Děkuji za odpověď

    alesh, 03.01.2012 | Reagovat

  • 72

    Bouška
    Reaguje na 71 | Dobrý den, určitě ano - konec konců jinou možnost ani nemáte, pokud nechcete používat "bílý" objektiv. Není ale TAK dobrý, jako 135/2, ten má kresbu přece jen o něco lepší... :) Viz třeba http://www.the-digital-picture.com/Reviews/ISO-122 33-Sample-Crops.aspx?Lens=245&Camera=453&Sample=0& FLI=0&API=2&LensComp=108&CameraComp=453&SampleComp =0&FLIComp=0&APIComp=3.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.02.2011 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Dobrý deň pán Bouška. S príchodom nového roku som vymenil celú moju foto vývavu, predal som Canon Eos 40 D, 17-85,60mm Macro,100-400 L a kúpil Canon Eos 5D II, 17-40 L a 135/2.0 L . Pri mojej prvej zostave popísanej hore som sa snažil pokryť všetky ohniská a aj žánre. Postupne som zistil, čo vlastne chcem fotiť najviac : krajinka, architektúra ( tu som spokojný s 17-40 poradili ste mi ho vy :-). Portrét - 135/2,0 L je proste čarovné sklo :-))). A ešte by som chcel fotiť okrasné vtáctvo chované v zajatí tak do vzdialenosti max 5-7 metrov. Veľký biely objektív už nechcem ten by vyplašil aj hrocha. Ide mi v prvom rade o špičkovú obrazovú kvalitu a aj nenápadnosť objektívu. Bol by podľa vás tento objektív pre mňa vhodný ? Ďakujem za vašu odpoveď

    Ľuboš Manduch, 03.02.2011 | Reagovat

  • 70

    Bouška
    Reaguje na 69 | Dobrý den, přímo jsem je neporovnával, ale subjektivně mi přijdou srovnatelné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.11.2010 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jak je to s rychlostí ostření u tohoto objektivu a Canon 70-200/4L bez IS (myslím hlavně na tom delším ohnisku). Děkuji

    Jakub, 21.11.2010 | Reagovat

  • 68

    Bouška
    Reaguje na 67 | Dobrý den, já bych si určitě vybral http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-2-8-l- usm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.09.2010 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Vážený Pane Bouško, potřeboval bych poradit, až tak moc nejsem omezen cenovou relací, poradíte mi nějaký(pokud možno nejlepší) objektiv do cca 45 000 Kč na focení závodních aut(rally) ?

    Martin Plesník, 09.09.2010 | Reagovat

  • 66

    Bouška
    Reaguje na 65 | Dobrý den, hm, bohužel máte pravdu. Já vycházel z tabulky objektivů přímo od Canonu a u obou originálních konvertorů není tento objektiv uveden jako kompatibilní. To mi fakt ujelo. Nicméně pro Vás nemám nijak dobrou zprávu, tento objektiv nemáme na skladě a nemáme tedy jak vyzkoušet, jestli se hodí některý z neoriginálních konvertorů více, než originální.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.07.2010 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Reaguje na 64 | Pane Bouško, dík za odpověď. Myslím ale, že právě tento Canon EF 200/2,8 L USM II patří mezi objektivy, ke kterým Canon své TC doporučuje. Můžete se prosím na to ještě podívat ? Jde mi totiž hlavně o to, jak si ten který objektiv "rozumí" s tím kterým TC. Tak podle údajů serveru Photozone.de dává TC Canon 1,4x nejlepší výsledky s objektivem Canon EF 70-200/2,8 L USM a nejslabší právě s objektivem 200/2,8 L USM II. Dále např. objektiv Tamron 70-200/2,8 SP "má rád" TC Sigma, se kterým si "rozumí" lépe než objektiv Sigma 700-200/2,8 EX (podle serveru Optyczne.pl). Podle serveru Canon Digital SLR ... dává s Canonem 200/2,8 L USM II lepší výsledky TC Canon 2x než s TC Canon 1,4x. Je mi líto, že Vás takto trápím, ale pevně věřím, že každému teleobjektivu existuje TC (ať už značky stejné nebo jiné), se kterým dává nejlepší výsledky. Děkuji předem a slibuji, že už nebudu zlobit.

    Jenda, 22.07.2010 | Reagovat

  • 64

    Bouška
    Reaguje na 63 | Dobrý den, Canon bohužel k tomuto objektivu žádný konvertor nenabízí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.07.2010 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    dobrý den, prosím o doporučení značky a typu TC 2x, který s tímto objektivem Canon EF 200/2,8 L USM II má nejlepší kresbu, aniž by zároveň přinášel nežádoucí efekty jako např.zhoršený autofokus atd. Děkuji !!!

    Jenda, 21.07.2010 | Reagovat

  • 62

    Bouška
    Reaguje na 61 | Dobrý den, když se podíváte na http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=M odelInfoAct&fcategoryid=153&modelid=7315, kde jsou MTF křivky, tak tento objektiv by to zvládnout měl. Vždy záleží na konkrétním typu objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.05.2010 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Dobrý den, dokáže tento (nebo obecně EF objektivy) vykreslit políčko 36 x 36 mm? (FF s poměrem stran 1:1) Případně bych chtěl totiž objektiv využít na CCD astrokameře s tímto formátem čipu.

    Pravoslav, 17.05.2010 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Reaguje na 55 | Já osobně bych asi spíš volil tu pevnou 200. Je výrazně lehčí, menší a jak je zmíněno v odkazu na stránky Ondry Prosického - je levnější, tudíž případní ztráta nebo poškození bude menší. Mám teď čerstvě 300/4 a až budu mít po všech ostatních nákupech, tak zvolím tento objektiv. Na pevné ohnisko jsem si zvykl rychle, je to paráda.

    Petr Vaculík, 15.03.2010 | Reagovat

  • 59

    Bouška
    Reaguje na 58 | Dobrý den, oba objektivy jsou na tom naprosto srovnatelně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.02.2010 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Reaguje na 56 | Dobrý den, jaký je rozdíl v ostrosti fotografií při otevřené cloně mezi canon EF 200mm f/2,8 a Vámi doporučovaným http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-2-8-l- is-usm. Děkuji za odpověď

    Dobi, 19.02.2010 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Reaguje na 1 | http://www.naturephoto.cz/fototechnika/78-canon-ef-200mm-f/2-8-l-usm.html

    Tomas, 17.02.2010 | Reagovat

  • 56

    Bouška
    Reaguje na 55 | Dobrý den, já bych dal přednost univerzálnějšímu 70-200/2,8, ale raději bych vybral verzi http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-2-8-l- is-usm, která je utěsněná proti vnikání prachu a vlhkosti, což při focení v pralese přijde jistě vhod.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.02.2010 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Dobrý den, vlastním objektiv 100-400mm 4,5-5,6L IS USM a chci ho doplnit objektivem s nižší světlostí. Doporučujete tuto pevnou dvoustovku nebo myslíte, že by bylo lepší volit zoom 70 - 700mm 2,8 L USM Objektiv bude využíván převážně na focení zvěře v tropickém pralese. Děkuji za odpověď

    Dobi, 05.02.2010 | Reagovat

  • 54

    Bouška
    Reaguje na 53 | Je to neobvyklé, ale 70-200/4L IS USM je nepatrně lepší i po optické stránce.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.01.2010 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Reaguje na 52 | Děkuji.Myslel jsem také,že budu na ulici méně nápadný než s delším bílým teleobjektivem.Používám ještě 24-105,takže nějaký univerzál mám.Jdem mi spíš o výslednou fotografii a ty si myslím,že bude o trochu lepší z pevného skla. Co myslíte? Díky Petr

    petrŠ, 18.01.2010 | Reagovat

  • 52

    Bouška
    Reaguje na 51 | Dobrý den, ano, bokeh bude o něco lepší, ale já bych určitě vybral daleko univerzálnější 70-200/4L IS USM.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.01.2010 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Dobrý den Pane Bouška rozhoduji se mezi tímto objektivem a 70-200 f/4L IS USM.Jse mi o běžné fotografování v ulicích a podobně při různých akcí nebo jen tak momentek na ulici.Zvěř nefotím,max,v zoo.Mám Mark II.Který z nich bude podávat lepší výsledky? U tohoto bude asi lepší bokeh,vzhledem k lepší světelnosti. Děkuji za radu.

    petrŠ, 17.01.2010 | Reagovat

  • 50

    Bouška
    Reaguje na 49 | Dobrý den, na 400D by měla být kresba objektivu 70-200/4L naprosto vynikající. S 200/2.8L si nijak výrazně nepomůžete.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.01.2010 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Dobrý den, fotím fotbal EOS400, objektivem canon 70-200/4L. Ostří rychle, ale kresba mi připadá poněkud měkká. Do jaké míry bych si k lepší obrazové kvalitě, a hlavně k vyšší ostrosti pomohl přechodem na pevnou 200/2.8L? Děkuji

    Láďa, 02.01.2010 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Reaguje na 43 | Zalezi, jake mate pozadavky na kvalitu vystupu. Na nativni makro objektivy ta dvoustovka samozrejme nema, ale pro amatery (napriklad me) je vystup z ni -s pouzitim makro krouzku ci telekonvertoru- hodne dobry. Pouzivam tento objektiv na close-up fotografie (zvetseni mensi nez 1:1, proste motyli, vazky apod.), libi se mi vetsi odstup a lepsi odsazeni pozadi od objektu. Nejake priklady (vse foceno z ruky): http://karel.troja.mff.cuni.cz/~vecsey/tmp5/IMG_0560cbz_25r.jpg http://karel.troja.mff.cuni.cz/~vecsey/tmp5/IMG_2913az3_38r.jpg http://karel.troja.mff.cuni.cz/~vecsey/tmp5/IMG_6345a_25r.jpg (vetsinou s mezikrouzkem, posledni s telekonvertorem 2x).

    LudekV, 15.12.2009 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Vaše tvrzení se mi s jeho pořízením ověřilo. Objektiv je vzhledem k cenové hladině skutečná třída, a to nejen kresbou (clona 5 - 8 je nádhera), kontrastem, téměř nulovou aberací na cloně 2.8, celkem malé velikosti a hmotnosti na jeho parametry, ale i bleskovou rychlostí zaostřování. Chlouba mojí fotografické výbavy. Nelituji koupě.

    Winterschlag, 10.10.2009 | Reagovat

  • 46

    Bouška
    Reaguje na 45 | Dobrý den, žádné obavy, ve všech zmíněných oblastech je tento objektiv vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.09.2009 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dobrý den, zajímá mě tento objektiv z hlediska zachycení portrétu (bokeh, přenos kontrastu) a focení sportovních akcí na EOS 450D, hlavně reakce ostření na All servo(předpokládám, že bude blesková). Děkuji.

    Winterschlag, 23.09.2009 | Reagovat

  • 44

    Bouška
    Reaguje na 43 | Dobrý den, tento objektiv není na makro vhodný, Sigma 150mm nabídne určitě lepší výsledky. V ruce ale neudržíte ani těch 150mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.09.2009 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobry den mna by zaujimala kvalita vystupov na makro-tento objektiv s medzikruzkami v porovnani so sigmou 150 makro ex.Mam C 50D a ide mi hlavne o kvalitu vystupu.A bude to este udrzatelne z ruky alebo len zo stativu ta 200vka na makro.dufam ze som sa dobre vyjadril s makrom si este netykam.

    oliver, 03.09.2009 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Děkuji. Jen jsem chtěl podotknout, že tam tento objektiv není uveden v nabídce.Ale ot je možná tím, že není tak často skladem, jako opstatní uváděné obejktivy a technika. Každopádně pokud to půjde, tak bych této možnosti využil. Přeci jen je 20 tisíc dost peněz na to, abych koupil něco takříkajíc na blind.

    Petr Vaculík, 20.07.2009 | Reagovat

  • 41

    Bouška
    Reaguje na 40 | Dobrý den, podmínky jsou popsány zde http://www.megapixel.cz/pujcovna a http://www.megapixel.cz/profipujcovna.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.07.2009 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    A podmínky případného zapůjčení jsou jaké? Počítal bych se zálohou ve výši ceny objektivu, byla by tam ještě nějaká jiná podmínka? (o jasných věcech typu vrátit ve stejném stavu ap vůbec nemluvím, to je jasné:-).

    Petr Vaculík, 20.07.2009 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, pokud je skladem, bylo by to možné i u nás, ale momentálně bohužel skladem není.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.07.2009 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den. Mám možná poněkud zvláštní otázku, ale chtěl bych se zeptat, zda nevíte o nějaké možnosti, kde by se tento objektiv dal na den, dva zapůjčit...Láká mě, ale zatím jsem ještě nefotil s pevným ohniskem. Na tomto objektivu mě láká především jeho světelnost a podle zkušeností např Ondřeje Prosického dobré použití s 2x konvertorem.

    Petr Vaculík, 17.07.2009 | Reagovat

  • 37

    Bouška
    Reaguje na 36 | Dobrý den, pokud vím, tak nic podstatného, maximálně to, že je dodávána i sluneční clona.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.02.2009 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den, co to znamená, když je u objektivu (na konci označení) napsáno "Set"

    Martin, 18.02.2009 | Reagovat

  • 35

    Bouška
    Reaguje na 34 | Dobrý den, ano ,na portréty je vynikající, ale osobně bych dal asi přednost daleko univerzálnějšímu 70-200/4L.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.02.2009 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško co všechno s tímto objektivem mohu fotit?Mám na mysli,zda je toto sklo vhodné na portréty,dovolenou běžné fotky a nebo radši zvolit variantu 70-200 f/4.Děkuji

    vašek, 07.02.2009 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Reaguje na 11 | k tomuto objektivu pasuje nejen "Tripod Mount Ring A(B)", ale i "Tripod Mount Ring A(W)" který je pro 70-200/4, 400/5,6 a 300/4 (s 400/5,6 tuším přímo prodáván). Písmeno v závorce je pouze označení barvy (Black, White). Pak je ještě "Tripod Mount Ring B(B)" a ten je určen pro 100/2,8 Macro USM.

    Petr Horák, 11.11.2008 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 31 | Dobrý den, ano, po přiclonění se kresba zlepší. Tak je to v podstatě u všech objektivů. Osobně bych dal asi přednost objektivu 70-200/2,8L, je daleko univerzálnější a opticky je také vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.11.2008 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Zdravím pana Bouška a všechny zúčastněný, rozhoduji se mezi tímto objektivem a http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-2-8-l-usm?page=50&stranka=komentare Fotím poloprofesionálně při hodně špatných světelných podmínkách: koncerty, reportáže z interierů... Zajímalo by mne jak je na tom tenhle objektiv s kvalitou obrazu při clone 2,8. Zda je treba pro max kvalitu obrazu priclonit o jedno clonovy cislo stejne jako napr. u EF 70-200 mm f/2,8 L USM? Předpokladam že kvalita obrazu by měla být o neco lepsi u tohoto pevného ohniska... Že se nejedna o zoom me netrapi, tudíž to neberu jako handicap. Časem zvažuji koupi ještě: http://www.megapixel.cz/canon-ef-85mm-f-1-8-usm děkuji za odpoved, s pozdravem Petr

    Petr, 31.10.2008 | Reagovat

  • 30

    Bouška
    Reaguje na 29 | Pokud nepotřebujete zoom, který je praktičtější, dostanete ze světelnějšího pevného ohniska lepší výsledky.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.10.2008 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Ok Dakujem a este jedna otazka.aky objektiv by ste mi odporucil medzi canon EF 200mm f/2.8 II L USM a canon EF 70-200 F/4 L USM na fotenie zveri?Dakujem vopred

    Richard Kubica, 21.10.2008 | Reagovat

  • 28

    Bouška
    Reaguje na 27 | Dobrý den, na amatérské focení zvěře by byl vhodný třeba http://www.megapixel.cz/sigma-150-500-mm-f-5-6-3-a po-dg-os-hsm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.10.2008 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Dobry den.Chcel by som sa opytat aky objektiv by ste mi doporucil pri foteni zveri ked by som chcel investovat do objektivu max 20 000?Dakujem vopred

    Richard Kubica, 20.10.2008 | Reagovat

  • 26

    Bouška
    Reaguje na 25 | Dobrý den, pro běžné focení je vhodný třeba http://www.megapixel.cz/canon-ef-s-17-85mm-f-4-5-6 -usm-is. Na zvěř mi 200 mm přijde poměrně málo, ale jde to. Tenhle je určitě vhodný pro svou světelnost a vynikající kvalitu. Pokud chcete univerzálnější, pak by to byl asi http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-2-8-l- usm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.10.2008 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Dobrý den. Chtěl bych si koupit fotoaparát, který chci využívat pro rodiné foto (dovolená,běžné focení)a jelikož jsem myslivec,také pro focení zvěře v přírodě.Vybral jsem si CANON 450 D.Doporučte mi 1.objektiv pro běžné focení a 2.teleobjektiv pro focení zvěře ve volné přírodě. Děkuji

    Petr, 13.10.2008 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, proč není v naší nabídce, to netuším, ale je naprosto vynikající. Jestli je možno h objednat a za jakou cenu, to Vám může zjistit kolega na mailu zbozi@megapixel.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.05.2008 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den ! Chtěl bych se zeptat na objektiv Canon EF 135 mm f/2 l USM, proč není v nabídce ve vašem obchodě, jestli se k nám dováží a jaké jsou zkušenosti s focenním tímto světelným objektivem, zajímal by mě především halový sport.

    Karel, 20.05.2008 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | Dobrý den, tento objektiv je vynikající, ale asi bych dal přednost http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-2-8-l- usm (případně http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-2-8-l- is-usm kvůli stabilizátoru) pro jeho lepší univerzálnost, méně světelná verze je sice výborná, ale do horších světelných podmínek se moc nehodí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.03.2008 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Dobrý den
    Uvažuji o koupi teleobjektivu, váhám mezi canon EF 70-200 f/2,8 L USM ( IS USM ), EF 70-200 f 4 l IS USM
    a tímto pevným objektivem. Občas ho chci využít na focení halového sportu. ( 20% ) Fotím s Canon EOS 40 d + EF 17-55 f 2,8 IS USM. Sportovní fotky s tímto objektivem při cloně 2,8 jsou super ale při zaclonění na f 4 a vyšším ISU to už prostě není ono. Velice se mi zamlouvá EF 70-200 F4. Měl jsem ho možnost vyzkoušet a fotky venku za ucházejících světelných podmínek byly super. V hale za umělého osvětlení jsem tu možnost neměl. Chtěl bych znát Váš názor ,případně zkušenost s focením v hale s objektivem canon 70-200 L F4. O zakoupení dražšího pevného objektivu o f 2,8 neuvažuji .
    Díky za odpověď

    Martin, 26.03.2008 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, vynikající jsou oba dva, světelnost f/2,8 je jistě výhodou, ale asi bych zvolil daleko univerzálnější http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-4-0-l- usm

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.02.2008 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Přeji dobrý den,

    rád bych si pořídil teleobjektiv cenově okolo 20000,- mám Canon 350D a rozmýšlím se mezi Canon EF 200mm f/2.8 II L USM Set a Canon EF 70-200 mm f/4,0 L USM.
    Nemohu si vybrat, může te mi poradit? Rád bych ho využíval na focení zvěře a letadel, takže objekty v pohybu a z velké vzdálenosti.
    Je možné, že pro tento druh focení vyhovuje jiné sklo?
    Předem děkuji za Vaší radu.

    Tomáš Brendl

    Tomáš, 16.02.2008 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Dobrý den, děkuji za radu.

    Jirka, 08.02.2008 | Reagovat

  • 17

    Bouška
    Reaguje na 16 | Dobrý den, světelnost f/2,8 je jistě výhodou, ale asi bych zvolil daleko univerzálnější http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-4-0-l- usm

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.02.2008 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Dobrý den, rád bych se konkrétně zeptal vlastním Canon EOS 400D a rád bych si pořídil nějaký objektiv do 20.000,-Kč zejména na focení zvířat při výstavách (né všechny výstavy jsou pořádány venku, ale i v halách s umělým nedostatečným osvětlením) uvažuji o koupi EF 70-200 mm, f4,0 můžete prosím poradit ?
    Předem díky.

    Jirka, 07.02.2008 | Reagovat

  • 15

    Bouška
    Reaguje na 14 | Dobrý den, lepší je kresba a přenos kontrastu. Pokud si vybavuji, tak se hodnocení týkalo 2x konvertoru, jak je to s 1,4x, to bohužel nevím. Pevné sklo nemusí být nutně lepší, než zoom, v dnešní době jsou špičkové zoomy s pevnými ohnisky naprosto srovnatelné...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.02.2008 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Zdravím, pane Bouško! Uvádíte, že podle Vašich zdrojů je s telekonvertore lepší zoomový objektiv Canon EF 70-200 mm f/2,8 L USM než toto pevné sklo. V jakém směru? Tato informace mě velice ovlivňuje neboť jsem byl teoreticky přesvědčen :-), že a) pevné sklo je lepší.... b) je lepší použít telekonvertor na objektiv s co možná nejnižším clonovým číslem. Měl jste na mysli pouze 1,4x nebo jen zmiňovaný 2x. Děkuji.

    Dušan, 02.02.2008 | Reagovat

  • 13

    Bouška
    Reaguje na 12 | Dobrý den, opticky je na tom lépe pevná 200ka

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.01.2008 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Vážený pane Bouško, rozhoduji se mezi tímto objektivem a Canon EF 70-200 mm f/4,0, pomineme li absenci možnosti měnit ohnisko, což mně nijak nepálí, který co do kvality snímků vychází lépe? U tohoto skla je mi nejvíce sympatická světelnost, avšak 70 - 200 s f 2,8 vychází skoro dvakrát tak draho...

    zdenek, 19.01.2008 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 9 | Dobrý den, tak k tomuto objektivu by měla pasovat objímka s označením "Tripod Mount Ring A(B)". Cenu a dostupnost může zjistit kolega na mailu zbozi@mgapixel.cz

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.10.2007 | Reagovat

  • 10

    Bouška
    Reaguje na 9 | Dobrý den, to bohužel nevím, ale podle toho, jak je tento objektiv vyroben bych odhadoval, že nějaká objímka snad půjde použít.
    Napsal jsem dotaz do Canonu, tak až mi odpoví, budu Vás zde informovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.10.2007 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobry den, chtel bych se zeptat, zda tento objekt?v ma samostatne upinani pro stativ....mam pouze 400D a bojim se ze by ho samotne telo neudrzelo, predem dekuji za odpoved

    Lukas, 09.10.2007 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, oba dva jsou vynikající. POdle zdrojů, které mám, je s telekonvertorem překvapivě lepší objektiv 70-200/2,8L.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.09.2007 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Zdravím,
    prosím o porovnání ,Canon EF 70-200 mm f/2,8 L USM a nebo tento oběktiv.Jde mi jen o kvalitu snímku.Chtěl bych použít convertor 2x

    igi.f, 19.09.2007 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, kvalitativně je tento objektiv na velmi vysoké úrovni, mohu ho jen doporučit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.08.2007 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška,
    uvažuji o koupi středního teleobjektivu pro C EOS 400D - použití: fotografie přírody + makro; vybíral bych asi mezi Canonem EF 200/2,8 USM nebo Tamronem AF SP 180/3,5 Di ... Poraďte, prosím, který z obou by byl vhodnější-jde mi hlavně o kvalitu zobrazení. U Canonu EF 200/2,8 bych počítal při použití na Macro s mezikroužky.

    Jarda, 23.08.2007 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, vzhledem k tomu, že se astrofotografií nezabývám, bohužel vůbec nevím, na co se ptáte. Pokud jde o aberaci, je na tom tento objektiv slušně, ale při otevřené cloně za něj ruku do ohně nedám...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.03.2007 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Mám zájem pevný teleobjektiv pro širokoúhlou astrofotografii pro Canon EOS 350D. Jedná se o bodové zdroje při světelnosti f /2,8 , případně f / 3,5. Rád by jsem uvítal případně astrofoto touto konfigurací a informace o aberacích v zorném poli.

    Pavel Vala, 28.03.2007 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, pokud vyloženě nepotřebujete zoom, mohu ho jedině doporučit, opticky je naprosto vynikající. Skvělé zkušenosti mám ale i s 70-200/ 4 L USM, ale pevné sklo je přece jen lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.03.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den, rád bych se zeptal, jestli někdo máte zkušenosti s timto objektivem. Zatím jsem se rozhodoval hlavně mezi Canonem 70-200/ 4 L USM a Sigmou 70-200/2,8 APO MACRO a teď začínám uvažovat i o tomto. Zatím mám TAmron 17-50 mm a Sigmu 70 mm Macro a sháním k tomu ještě nějaký solidnější teleobjektiv.

    exo, 11.03.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím