Canon EF 24-70 mm f/2.8 L USM Komentáře k Canon EF 24-70 mm f/2.8 L USM

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (336 - 237)

  • 336

    Křížek

    Dobrý den, toto vizuální srovnání bude asi nejlepší na stránkách výrobce. Případně Vás velmi rádi uvítáme v některé z našich prodejen. Verzi EF 24-70mm II máme na všech třech skladem. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 09.09.2016 | Reagovat

  • 335

    Avatar

    Reaguje na (334) | Dobrý den, zajímalo by mě, zda se inovované objektivy l. verze liší v kódu výrobce, případně je-li možno někde vidět(foto) rozdíl ve vystouplém a zapuštěném přepínači.Děkuji za odpověď.

    Milan, 09.09.2016 | Reagovat

  • 334

    Avatar

    Dobrý den, omlouvám se že to trvalo, musel jsem ověřit. Před inovací měl objektiv vystouplý přepínač a inovovaná verze pak již zapuštěný.  S pozdravem Maxant. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.05.2016 | Reagovat

  • 333

    Avatar

    Reaguje na (332) | Mluvím o první verzi,ne o II.To byste měli vědět,že u 1. verze byla provedena inovace před koncem výroby a nahrazením verzí II.

    Václav, 20.05.2016 | Reagovat

  • 332

    Avatar

    Dobrý den, no tento objektiv je stará verze bez označení II a nová verze má v názvu právě II tedy značí druhou generaci,. Přepínač se mi zdá u obou stejný. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.05.2016 | Reagovat

  • 331

    Avatar

    Dobrý den. Měl bych zájem u Vás koupit bazarový kousek 24-70 2,8.Slyšel jsem,že v roce 2010 byl trochu inovován,především přepínačem AF a vylepšená ostrost.Viděl jsem,že jedna verze má přepínač AF zapuštěný,druhý vystouplý.Která je tedy do r. 2010 a která po r. 2010? Děkuji.

    Václav, 18.05.2016 | Reagovat

  • 330

    Avatar

    Reaguje na (329) | Dobrý den, v tom případě je 24-70 jasnou volbou. Omlouvám se nepřečetl jsem si o přechodu na FF. Deformace obličeje--no je dobré používat ohnisko 50mm alespoň. Což je nejpoužívanější a se světelností f2,8 v celém rOzsahu to ani nebude problém.  Ohnisko 70mm by mělo dostačovat i pro vzdálenější objekty. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.06.2015 | Reagovat

  • 329

    Avatar

    Reaguje na (328) | Dekuji za odpoveď. těmi zvířaty myslím psy a rozhodně to bude foceni s maximalni zdaleností tak 3m při foceni psů ve hře nebo i dětí. rada bych objektiv ktery vyuziji i na focení portretu pripadne reportazni foto z koncertu nebo vystoupeni sboru .predpokladam ze do 6 mesicu prejdu na FF proto uz chci investovat do objektivu pro FF. jak je to vlastne s deformaci postav u techto sirokouhlych objektivu. hodi se na portrety? nebo si mam spis koupit pevny objektiv.

    Barbora Maresova, 16.06.2015 | Reagovat

  • 328

    Avatar

    Reaguje na (327) | Dobrý den, to rozhodně neznamena. Jde o přepočet a ztrátu širokoúhlosti. tedy osobně vidím vhodnější nějaký 17-50, ale na focení zvířat v pohybu může být vhodný i 70-200, záleží na jakou vzdálenost je chcete fotografovat. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.06.2015 | Reagovat

  • 327

    Avatar

    Děkuji. znamena to tedy ze dokud nebudu mit FF je to zbytečná investice? jaky jiny objektiv by jste mi pripadně doporučil pro foceni zvířat v pohybu?

    Barbora Maresova, 15.06.2015 | Reagovat

  • 326

    Florian

    Reaguje na (325) | Dobrý den,

    objektiv používat půjde, jen musíte počítat s přepočtem ohniska jako u všech objektivů, které na váš fotoaparát nasadíte. Hloubka ohniks ase odvíjí od více faktorů: velikost snímače, clona, ohnisková vzdálenost a vzdálenost od fotografovaného objektu, takže nelze řící zda bude hloubka osrosti menší nebo větší, při stejném nasatvení bude samozřejmě stejná.

     

    Vojtěch Florian - Megapixel, Systémový specialista, 15.06.2015 | Reagovat

  • 325

    Avatar

    Dobrý den. zvažuji koupi objektivu canon 24-70 2.8 ii. v soucasne dobe pouzivam fotoaparat canon 60d s planem poridit si do budoucna od canonu FF. lze tento objektiv k memu fotaku pouzivat - fotim portrety a deti a zvirata v pobybu. v soucasne dobe pouzivam pevny sklo 50 1.8. jak to je s kresbou a hloubkou ostrosti. bude lepsi nez u te 50 1.8 ? Moc děkuji za odpověď.

    Barbora Maresova, 14.06.2015 | Reagovat

  • 324

    Avatar

    Reaguje na 323 | Dobrý den, ano, kresbu samozřejmě trochu zhoršuje. O kolik to je, to zjistíte velice snadno - vyfoťte stejnou fotku S a BEZ  filtru a uvidíte, jestli je potřeba poohlédnout se po nějakém kvalitnějším.

    Luděk Bouška - Megapixel, 18.10.2012 | Reagovat

  • 323

    Avatar

    Reaguje na 52 | Dobrý den, prosím o radu. Tento objektiv už používám v kombinaci s 5D Mark II asi 2 roky. Při koupi měli na prodejně jen obyčejný UV filtr od Hami. Vůbec jsem to neřešil, přesto mi to nedá a pídím se po tom jestli mi tento takzvaně obyč ochraný filtr může kazit kresbu narozdíl od lepších značek filtrů. Děkuji za odpověď s pozdravem P.H.

    Pepa, 18.10.2012 | Reagovat

  • 322

    Avatar

    Reaguje na 321 | Dobrý den, ano, stačí.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.10.2012 | Reagovat

  • 321

    Avatar

    Dobrý den, bude stačit tento objektiv, kvalitou,Canonu 5D M II ? Dškuji za odpověd

    Jozef Grach, 14.10.2012 | Reagovat

  • 320

    Avatar

    Reaguje na 319 | Dobrý den, já bych dal přednost Tamronu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 03.09.2012 | Reagovat

  • 319

    Avatar

    Dobrý den Rozhoduji se mezi tímto objektivem a objektivem 24-70 od Tamronu budu ho používat na APS-C snímač.Který by jste mně doporučil co se týká obrazové kvality a rychlosti a odolnosti proti prachu budu ho používat především na reportáže. Děkuji

    Jirka, 31.08.2012 | Reagovat

  • 318

    Avatar

    Reaguje na 317 | Dobrý den, je to Canon EF 24-70mm f/2,8 L II USM...

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.08.2012 | Reagovat

  • 317

    Avatar

    Reaguje na 316 | Dobrý den, díky za názor a o jaký nový objektiv se, prosím, jedná?

    Jarda, 04.08.2012 | Reagovat

  • 316

    Avatar

    Reaguje na 315 | Dobrý den, ano, je použitelný, ale vzhledem k rozsahu zoomu není úplně ideální. Doprodává se kvůli tomu, že je už na světě jeho nástupce.

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.08.2012 | Reagovat

  • 315

    Avatar

    Dobrý den pane Bouško, Je tento objektiv vhodný pro EOS 350D? Zatím nehodlám kupovat nové tělo. Z jakého důvodu se jedná o doprodej? Děkuji za odpověď. S pozdravem Jarda

    Jarda, 03.08.2012 | Reagovat

  • 314

    Avatar

    Reaguje na 313 | Dobrý den, nic lepšího nabídnout nemohu, ale časy které poižíváte jsou podle mého názoru příliš dlouhé, určitě bych doporučil kratší.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.08.2012 | Reagovat

  • 313

    Avatar

    Dobry den,prave si u vas kupuji 5D Mark II, prechazim z 50D,a budu muset prejit z objektivu 17-55/2.8 na nejspis tento. Jen jsem dost rozhozena z toho,ze tento objektiv nema stabilizator, zda to s nim zvladnu..? Fotim zasadne bez blesku, vetsinou na 1/90, svatby a krtiny, kde je vetsinou hodne lidi a hodne pohyblivych, zejmena deti, a potrebovala bych je ostre.Jsem schopna to s timhle objektivem nafotit? Popripade mate pro me nejakou lepsi volbu? Nerada bych investovala nemalou castku a pak bych mela rozmazane fotografie :( Dekuji za radu

    Irini Koronaki, 31.07.2012 | Reagovat

  • 312

    Avatar

    Reaguje na 311 | Dobrý den, jestli končí výroba, to bohužel netuším, ale prodejní ceny se odvíjejí od našich nákupních cen.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.07.2012 | Reagovat

  • 311

    Avatar

    Zdravim Vas, nechapu proc tento objektiv stoupa na cene. Ted uz ma 31 990,-. Konci vyroba tohoto typu?

    Petr, 20.07.2012 | Reagovat

  • 310

    Avatar

    Reaguje na 308 | Dobrý den, velice se omlouvám, upozorním kolegy, aby to dali do pořádku.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.07.2012 | Reagovat

  • 309

    Avatar

    Oprava, do Spálené. Internetu prostě věřit nelze :).

    Rene Sabato, 07.07.2012 | Reagovat

  • 308

    Avatar

    Smutný příběh: kolegyně s kterou společně komerčně fotíme si vybrala tento objektiv na stránkách Megapixelu, zjistila skladovou dostupnost a otvírací dobu a vydala se 7.7. objektiv do Lidické zakoupit. Ouha, zavřeno. Smutné, nehodné tomuto prestižnímu prodejci. Tak snad v pondělí, jestli tedy Megapixeláci nedovolenkují a otvírací doby neopomínají aktualizovat ;).

    Rene Sabato, 07.07.2012 | Reagovat

  • 307

    Avatar

    Reaguje na 306 | Dobrý den, doporučil bych oba objektivy při nákupu vyzkoušet, osobně mám lepší zkušenosti se 17-40, ale

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.06.2012 | Reagovat

  • 306

    Avatar

    Kvalitou budou tedy stejné? Rozdíl je tedy převážně ve světelnosti. Děkuji.

    Tony, 22.06.2012 | Reagovat

  • 305

    Avatar

    Reaguje na 304 | Dobrý den, vybral jste dobře. Pro Vaše potřeby je vhodný také Canon EF 17-40mm f/4,0 L USM.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.06.2012 | Reagovat

  • 304

    Avatar

    Dobrý den, velmi vážně uvažuji o zakoupení fotoaparátu Canon EOS 5D Mark III a jako základní sklo bych chtěl použít objektiv Canon EF 24-70mm f/2,8 L USM. Tento bych však chtěl doplnit také o objektiv určený především pro fotografování architektury jako jsou (budovy divadel, kostely, mosty atd.)Je tedy vhodné doplnit uvedený objektiv o objektiv Canon EF 16-35mm f/2,8 L II USM, nebo by jste mi doporučil jinou kombinaci objektivů ve stejné kvalitě. Děkuji Tony

    Tony, 22.06.2012 | Reagovat

  • 303

    Avatar

    Reaguje na 301 | Dobrý den, jj, je jasné,že časem by to chtělo určitě lepší tělo,ale zatím začnu sklem, děkuji za odpověď :)

    Sára, 14.06.2012 | Reagovat

  • 302

    Avatar

    Reaguje na 298 | Pokud vám nebude vadit rozsah /hlavně na kratším konci/ pak s ním rozhodně neuděláte chybu.

    Lukáš, 29.05.2012 | Reagovat

  • 301

    Avatar

    Reaguje na 298 | Dobrý den, je ideální spíše pro fotoaparáty s velkým snímačem, ale i na 450D ho samozřejmě můžete použít.

    Luděk Bouška - Megapixel, 28.05.2012 | Reagovat

  • 300

    Avatar

    Reaguje na 299 | Dobrý den, jako základní je jednoznačně lepší tento 24-70mm, pro Vaše potřeby je daleko vhodnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, 28.05.2012 | Reagovat

  • 299

    Avatar

    Dobrý den, mám Canon EOS 5D Mark III.A řeším základní objektiv. Rozhoduji se mezi objektivem Canon EF 16-35 mm F 2,8 L II USM a Objektiv Canon EF 24-70 mm f/2.8 L USM. Nemůžu se rozhodnout,který bude pro můj fotoaparád nejlepší. Fotím krajinu a portréty v interiéru.Prosím o radu. Popřípadně i jiný typ.Děkuji

    Kristina, 27.05.2012 | Reagovat

  • 298

    Avatar

    Dobrý den, mám Canon 450D (vím nic moc :))) ale chtěla bych si koupit kvalitní sklo, je tento objekti pro mou 450D vhodny? Děkuji

    Sára, 26.05.2012 | Reagovat

  • 297

    Avatar

    ad odolnost -- 17 55 mam cca tri roky, mozna ctyri, vydrzela otresne zachazeni, vodu, mraz, etc, myslim ze neni treba se az tak bat. je fakt ze i po oprave (prilis mnoho pisku) nechodi uplne hladce, ale nicemu to v podstate nebrani. rozhodne prezije 60D nebo podobna tela..

    davidkonecny, 16.05.2012 | Reagovat

  • 296

    Avatar

    Reaguje na 295 | Jestliže je pro Vás důležitá i odolnost, pak mohu nabídnout Canon EF 17-40 mm f/4 L USM a nebo Canon EF 16-35 mm F 2,8 L II USM.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.05.2012 | Reagovat

  • 295

    Avatar

    Reaguje na 294 | Díky za odpověď ;) taky jsem o něm přemýšlel, ale trochu mi tam vadí ta odolnost

    Michael, 11.05.2012 | Reagovat

  • 294

    Avatar

    Reaguje na 293 | Dobrý den, tento objektiv je vhodný spíše pro zrcadlovky s velkým snímačem, pro 60D bych doporučil raději Canon EF-S 17-55 mm f/2,8 IS USM.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.05.2012 | Reagovat

  • 293

    Avatar

    Dobrý den chtěl bych se zeptat Mám EOS 60D se setovým objektivem a chtěl bych něco opravdu kvalitního, ale trochu se bojím absence širokého ohniska. fotím hodně portréty, ale i různé párty a pod. akce, krajinu. Děkuji

    Michael, 10.05.2012 | Reagovat

  • 292

    Avatar

    Reaguje na 291 | Dobrý den, ještě večer jsme to vyřešili mailem, tak doufám, že Vám moje doporučení bylo ku prospěchu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 18.04.2012 | Reagovat

  • 291

    Avatar

    Dobrý den Pane Bouško mám od Vás tento objektiv cca 1rok používal jsem ho na 400D byl to první krok k upgrade fotovybavení. Fotky z něj byly docela dobré ale měl jsem stále pocit že to není úplně ono. Dával jsem to za vinu zastaralému tělu 400D. Nyní jsem si pořídil EOS 7D které ve všech recenzích všichni vychvalují do aleluja. Nicméně fotky jsou takové "mdlé" a čekal bych že budou ostré jako břitva....ale nejsou. Dá se nějak objektiv u Vás nějak "změřit" kestli není chyba v objektivu?Případně seřídit? S díky Pohludka PS: Má to háček ve čtvrtek odjíždím na opravdu dalekou cestu ze které bych chtěl přivést pěkné fotky protože se tam už nikdy nepodívám. 4ili bych to potřeboval zrealizovat zítra ospoledne.

    Bohumil Pohludka, 17.04.2012 | Reagovat

  • 290

    Avatar

    Reaguje na 288 | Taktéž s Váma souhlasím a proto jsem již objektiv prodal.

    , 15.04.2012 | Reagovat

  • 289

    Avatar

    Reaguje na 284 | Dobrý den, měl jsem oba objektivy a dávám hlas pro 24 - 105 a to i za cenu světelnosti.

    Josef, 15.04.2012 | Reagovat

  • 288

    Avatar

    Bohužel musím souhlasit s Michalem, 24-70 F2,8 mám ted měsíc, a jsem za ty peníze hodně zklamaná, clona 2,8 je použitelná jen při nejvyšším ohnisku, čili 70mm, jinak je fotka v celém rozsahu mírně rozmazaná, špatná kresba. Do ted jsem byla zvyklá na pevná skla, se kterými se samozřejmě nedá srovnávat, ale myslela jsem si, že L-kový objektiv by mohl předčit ostatní zoomy a ono ne. Nebo jsem právě narazila na ten"špatný" kus. Nevím.

    Bára Slováčková, 03.04.2012 | Reagovat

  • 287

    Avatar

    Reaguje na 286 | Dobrý den, podle mého názoru jsou opticky dobré oba dva, ale pro Vaše účely mi přijde lepší tento 24-70 kvůli světelnosti a delšímu ohnisku.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.03.2012 | Reagovat

  • 286

    Avatar

    Dobrý den, potřebuji pokrýt střední ohniska a rozhoduji se mezi 17-40 a 24-70. Mají ohniska sice trochu odlišná, ale oba jsou pro mé potřeby vhodné. Chtěl bych je především do divadla a na portrét. Jde mi čistě o optickou kvalitu. Mně přijde v otázkách ostrosti, aberace, chování v protisvětle znatelně lepší 17-40, navíc 24-70 co kus to jiné chování, pomalu jak Sigma. Nebo jsem měl smůlu. Například pro portrét se mi zdá, že má 24-70 nedostatečnou rozlišovací schopnost (srovnání kresby 24-70 s 50 f/1,4 ze začátku této diskuze mi absolutně nesedí). Ale světelnost 2.8 je bezva věc a lepší práce s hloubkou ostrosti taky. Všechny ostatní objektivy mám také ve 2.8 nebo lepší. Celkově bych chtěl radši 24-70 ale mam prostě takový vnitřní hlodání, že to opticky není ono, zvlášť za ty peníze. Proto bych Vás chtěl poprosit, který byste si vybral Vy. (17-55 nechci kvůli konstrukci) Mnohokrát děkuji!

    Michal, 21.03.2012 | Reagovat

  • 285

    Avatar

    Reaguje na 284 | Dobrý den, podle mého názoru je světelnost f/2,8 větší výhodou, než stabilizátor.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.03.2012 | Reagovat

  • 284

    Avatar

    Dobrý den, je hodně znát, že nemá stabilizaci? Oproti objektivu Canon EF 24-105mm f/4L IS USM, který ji má? Děkuji.

    Adam, 19.03.2012 | Reagovat

  • 283

    Avatar

    Reaguje na 282 | Dobrý den, s vrzáním jsem se bohužel nesetkal. Jen s tím, že zoom jde někdy od 24 do 28mm relativně ztuha.

    Luděk Bouška - Megapixel, 13.03.2012 | Reagovat

  • 282

    Avatar

    Dobrý den, jsem majitelkou 24-70mm, F2,8. S objektivem co se týše kresby i ostrosti jsem nadmíru spokojená, jediné co mi trochu překáží je vrzání zoomovacího gumového kolečka, je toto normální u všech kusů? Děkuji za odpověd

    Alexandra Lipková, 13.03.2012 | Reagovat

  • 281

    Avatar

    Reaguje na 280 | Dobrý den, zatím ještě nevím ani jedno. Ale obojí samozřejmě zveřejníme hned, jak o tom budeme mít nějaké informace.

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.03.2012 | Reagovat

  • 280

    Avatar

    Chtel bych se zeptat, kdy muzeme ocekavat inovovanou verzi II? a jestli je znamo kolik bude stat?

    Radim, 12.03.2012 | Reagovat

  • 279

    Avatar

    Reaguje na 278 | Dobrý den, lepší je tento 24-70 a to jak konstrukčně, tak i trochu opticky.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.02.2012 | Reagovat

  • 278

    Avatar

    Dobrý den, prosím poraďte mi, který je obrazově lepší a spolehlivější, tento nebo http://www.megapixel.cz/canon-ef-24-105mm-f-4-l-is-usm, světelnosti a všeho ostatního jsem si vědom. Především na f2,8 u tohoto...Děkuji

    Petr, 22.02.2012 | Reagovat

  • 277

    Avatar

    Reaguje na 276 | Dobrý den, objektivy samozřejmě můžete na prodejně vyzkoušet, to je naprosto běžné.

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.02.2012 | Reagovat

  • 276

    Avatar

    Dobry den, rad bych si objektiv u Vas zakoupil. V seznamu je uvedeno, ze na prodejne v Ostrave mate dva kusy. Kdyz tam prijdu se svou zrcadlovkou (5DmkII), nechaji mne vasi kolegove objektiv vyzkouset na miste pred zakoupenim? Nebo dostanu zalepenou krabicku a muzu si ji otevrit az po rozbaleni doma? Predem dekuji za odpoved.

    lemonydes, 15.02.2012 | Reagovat

  • 275

    Avatar

    Reaguje na 274 | Dobrý den, pokud už máte 16-35, myslím si, že v tomto případě je 24-70 dobrá volba. Jak sám píšete, širokoúhlý objektiv už máte.

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.02.2012 | Reagovat

  • 274

    Avatar

    Dobrý den, vlastním EOS 7D s objektivem Canon EF 16-35 mm F 2,8 L II USM. Jelikož se potřebuji dostat s ohniskem o něco výš zvažuji koupi tohoto objektivu (24-70 f/2,8 L USM). Po přečtení výše uvedených diskusí jsem ovšem na rozpacích, jestli nejít do objektivu Canon EF-S 17-55 mm f/2,8 IS USM. Osobně bych rád zachoval L řadu. Chci se zeptat jestli má cenu řešit širší ohnisko, dejme tomu základního objektivu, když širokoúhlost mi řeší můj stávající objektiv EF 16-35 mm? Díky za odpověď. Petr

    Petr, 05.02.2012 | Reagovat

  • 273

    Avatar

    Reaguje na 272 | Dobrý den, na 60D se dá nasadit, ale osobně by mi široké ohnisko chybělo skutečně velmi významně.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.01.2012 | Reagovat

  • 272

    Avatar

    Dobry den, bude se hodit i ke canonu 60D nebo bude chybet siroke ohnisko. Dekuju za odpoved

    Ales, 13.01.2012 | Reagovat

  • 271

    Avatar

    Reaguje na 270 | Dobrý den, i když je tento objektiv určen především pro velké snímače, kvalita fotek je vynikající i na malých snímačích. Nevýhodou je ale relativně dlouhé nejkratší ohnisko objektivu - v kombinaci s malým snímačem nemá dostatečně široký úhel záběru. To je nevýhodné především pro rodinné foto v interiéru. Já bych jako základní objektiv pro 600D vybral velice dobrý Canon EF-S 17-55 mm f/2,8 IS USM.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.01.2012 | Reagovat

  • 270

    Avatar

    pane Bouška, poradil by jste mi. Rozhodl jsem se pro tento objektiv na EOS 600 jako zakladni portrety pro interier a exterier a rodinne foto. Pokud je tento objektiv spise pro velke snimace tak kvalita fotek je horsi? Mate nejak overene kdyz bych pouzil video coz pouzivam s foto 50% na 50% je horsi kvalita kdyz nema tento objektiv stabilizaci? Predem Vam moc dekuji za odpoved.

    Petr, 05.01.2012 | Reagovat

  • 269

    Avatar

    Reaguje na 268 | Dobrý den, já mám skvělé zkušenosti s objektivem Canon EF 17-40 mm f/4 L USM.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.12.2011 | Reagovat

  • 268

    Avatar

    Reaguje na 267 | Jaký objektiv byste mi tedy doporučil rád bych něco ze série L řekněme do 28 000,- měl by to být můj základní objektiv...

    Jakub, 28.12.2011 | Reagovat

  • 267

    Avatar

    Reaguje na 265 | Dobrý den, kvalito vyhovovat bude, ale myslím, že bude chybět široké ohnisko.

    Luděk Bouška - Megapixel, 28.12.2011 | Reagovat

  • 266

    Avatar

    Reaguje na 264 | Dobrý den, pro starší EOS D60 je použitelný (pro novější 60D samozřejmě také), ale díky malému snímači nemá tento objektiv na zmíněných tělech vhodný rozsah ohniskových vzdáleností. Bude mu chybět "široké" ohnisko.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.12.2011 | Reagovat

  • 265

    Avatar

    Dobrý den, myslíte že je můj Canon 7D dostačující pro tento objektiv? Rád bych ho používal jako základní objektiv doplnění ještě makro objektivem 100mm a teleobjektivem. Děkuji

    Jakub, 27.12.2011 | Reagovat

  • 264

    Avatar

    Omlouvám se, jde o D60.

    Petr, 25.12.2011 | Reagovat

  • 263

    Avatar

    Dobrý den, píšete zde, že tento objektiv je primárně určen pro full frame, znamená to, že je nepoužitelný pro D nebo jen nevyužiji potenciál objektivu ve spojení s tímto tělem? Děkuji

    Petr, 25.12.2011 | Reagovat

  • 262

    Avatar

    Reaguje na 261 | Diky moc za info

    Martin, 17.12.2011 | Reagovat

  • 261

    Avatar

    Reaguje na 260 | Dobrý den, ano, ukázkové snímky byly skutečně pořízeny objektivem 24-70 nasazeným na těle 500D (je to vždy uvedeno v EXIFu u každého snímku). Jen kolega špatně vybral typ použitého těla při nahrávání na web. Samozřejmě tam mělo být uvedeno samotné tělo.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.12.2011 | Reagovat

  • 260

    Avatar

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli vzorové snímky jsou opravdu z 24-70 nebo jsou ze setu, ktery mate v popiskach - C 550D + sigma 17-70. Setkavam se u vas na strankach s tim dost casto - chci se podivat na vzorove snimky a vetsinou narazim na neco podobneho. Take mi chybi vzorove fotky na f2,8.

    Martin, 15.12.2011 | Reagovat

  • 259

    Avatar

    Reaguje na 258 | Dobrý den, já bych vybral raději Canon EF-S 17-55 mm f/2,8 IS USM, tento 24-70 je vhodný spíše na velké snímače.

    Luděk Bouška - Megapixel, 18.11.2011 | Reagovat

  • 258

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o radu. Mám Canon 500d a k němu základní objektiv. Jsem nadšané amatérka a chtěla bych si pořídit světelnější a lepší objektiv. Fotím reportážní fotografie a portréty a ocenila bych hlavně rychlé ostření, vysokou světelnost, stabilizátor a větší zoom než má základní. Doporučil byste mi tento objektiv nebo je to na 500 d moc velý luxus? Pokud ano, co by bylo nejvhodnější na reportáž a portrét? Moc děkuji za odpověď a hezký den Kateřina

    Kateřina, 17.11.2011 | Reagovat

  • 257

    Avatar

    Reaguje na 256 | Dobrý den, ano, mohu doporučit.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.11.2011 | Reagovat

  • 256

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška, k doplnění sad objektivů by jste tento doporučil ,když už vlastním 16-35 a 70-200 oba f2,7,fotím EOS 7.Děkuji za odpověď.Samozřejmě že zvažuji i EOS 5D MARK II

    Vláďa, 14.11.2011 | Reagovat

  • 255

    Avatar

    Reaguje na 254 | Dobrý den, já bych doporučil Canon EF-S 17-55 mm f/2,8 IS USM.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.11.2011 | Reagovat

  • 254

    Avatar

    Dobry den, chtel bych poridit zakladni objkektiv k 7D, zda se byt 24-70 jako idealni nebo byste doporucil jiny(bez ohledu na cenu)?dekuju za odpoved

    Pavel P., 14.11.2011 | Reagovat

  • 253

    Avatar

    Reaguje na 252 | Dobrý den, ano, je použitelný.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.11.2011 | Reagovat

  • 252

    Avatar

    dobry den,jsem fotoamater,a chtel bych se zeptat jestli je tendle objektiv vhodny pro foceni fasion fotek,portretu a pod...mam canon 500d dekuju moc

    ivanm, 06.11.2011 | Reagovat

  • 251

    Avatar

    Reaguje na 250 | Dobrý den, já bych asi vybral Canon EF-S 17-55 mm f/2,8 IS USM.

    Luděk Bouška - Megapixel, 03.11.2011 | Reagovat

  • 250

    Avatar

    Děkuji mockrát za rychlou odpověď. Ještě bych měl však otázku: Jaký objektiv by byl nejvhodnější k tomu 7D převážně na fotoreport jak venku tak v klubech za slabého osvětlení,pokud bych nebyl nijak finančně omezen. Děkuji.

    Michal, 02.11.2011 | Reagovat

  • 249

    Avatar

    Reaguje na 248 | Dobrý den, to bohužel nebude. I když se jedná o špičkový objektiv, stále je to zoom a 85/1,8 je pevné ohnisko. Rozdíl je ale poměrně malý.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.11.2011 | Reagovat

  • 248

    Avatar

    Dobrý den,měl bych jednu otázku: Momentálně používám Canon 7D na kterém mám Canon 85/1,8 Ale rád bych si pořídil i tento zoom objektiv a chtěl bych se Vás zeptat jestli bude optická kvalita stejná nebo snad lepší než u té pevné 85? Předem děkuji za odpověď.

    Michal, 01.11.2011 | Reagovat

  • 247

    Avatar

    Reaguje na 246 | Dobrý den, je fakt, že s FF/BF se u Canonu můžete setkat o něco častěji, než u konkurence.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.10.2011 | Reagovat

  • 246

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych zeptat, jak je to s výběrem kusu, konkrétně front/back focus. Je to tady asi ve 2 příspěvcích a už jsem to i někde slyšel, že záleží na kusu, který koupíte. Byla to záležitost starších kusů, jak je uvedeno v příspěvku 240 nebo to platí pro všechny objektivy? Pokud byste se s tím nesetkal osobně, tak zda například při nákupu někdo nevezme po vyzkoušení jiný kus. Díky.

    Tomáš, 05.10.2011 | Reagovat

  • 245

    Avatar

    Reaguje na 244 | Dobrý den, ano, také jsem to slyšel. Ale osobně jsem se s tím nesetkal.

    Luděk Bouška - Megapixel, 13.09.2011 | Reagovat

  • 244

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli tento objektiv je bezproblému vhodný na Canon 50D .... slyšel jsem že se může stát, že i nový objektiv nebude správně seřízen na určitý druh např. Canonu a musí se nechat extra seřídit ... děkuji za odpověď

    Fery, 13.09.2011 | Reagovat

  • 243

    Avatar

    Reaguje na 242 | Dobrý den, pokud Vám nebude vadit absence širokého ohniska, tak ho mohu jedině doporučit.

    Luděk Bouška - Megapixel, 26.08.2011 | Reagovat

  • 242

    Avatar

    Dobry den, chci se zeptat, zda by se tento objektiv hodil na APS-C - konkretne Canon Eos 550D, ktere nyni mam ale v budoucnu planuji prejit i fullframe zrcadlovky, na ktere by se hodil i tento objektiv, co myslite ? dekuji za odpoved.

    Vasek, 26.08.2011 | Reagovat

  • 241

    Avatar

    Reaguje na 240 | Dobrý den, myslím si, že  pokud se bavíme  čistě o nahrávání videa, že můžete být naprosto bez obav. Full HD video má rozlišení cca 2 Mpx a na tak malé rozlišení je objektiv 24-70 více, než vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.08.2011 | Reagovat

  • 240

    Avatar

    Dobrý den, prosím o radu. Tento objektiv 24-70 je považován za velice dobrý (tedy pokud nedostanu špatný kus, ale to bylo prý v začátcích, pak canon stáhnul výrobu a vylepšil to špatné ostření u některých ojedinělých kusů, ale nevím). Ale obecně je tento objektiv považován za "měký" čili ta ostrost není zas tak valná s porovnáním s jinými objektivy. Bud se dá přímo v 5D mark II trošku přidat sharpness (ale to nevím jak přesně to bude lepší) nebo potom ve střihovém programu přidat trošku zaostření..-ale obecně toto "softwarové zaostření" je přeci jen trošku jiné než kdyby už přímo sám objektiv ponůkal ostrý obraz-?? To je jedna věc a druhá jestli je pravda, že ty pevné objektivy mají (řekl bych díky lepší světelnosti) i lepší ostrost? Kdybych na natáčení místo 24-70 spíš koupil tři pevné třeba 28, 50, 100makro? Jde mi převážně o ostrost obrazu. Moc děkuji

    Pavel, 25.08.2011 | Reagovat

  • 239

    Avatar

    Reaguje na 238 | Dobrý den, v podmínkách které popisujete, je VŽDY lepší použít stativ, protože jinak se na skvělou ostrost prostě nemůžeme moc těšit. I se stabilizátorem je to sázka do loterie. Stabilizátor samozřejmě trochu pomůže, ale nikdy se na něj nemůžeme na 100% spolehnout. Ale na stativ ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.08.2011 | Reagovat

  • 238

    Avatar

    Reaguje na 237 | Pane Bouška... Jak můžete napsat, že to "ničemu nevadí"? Pokud budu s tímto objektivem fotit v šeru nebo uvnitř jakékoliv budovy tak nepřítomnost stabilizátoru vliv na zhoršenou kvalitu fotografií díky zhoršeným světelných podmínkám, zde určitě bude. Pochybuji, že někdo udělá v tomto případě ostrý snímek z ruky (kromě Vás, protože vy jste zřejmě ledově klidný). :-) Myslím, že tady Canon udělal s tímto sklem hroznou chybu, že nepřidal možnost IS vypnout či zapnout. Minimálně by se to za tu cenu a kvalitu (L sklo), ze slušnosti hodilo...

    PK, 18.08.2011 | Reagovat

  • 237

    Avatar

    Reaguje na 236 | Dobrý den, ano, je to tak, ale ničemu to nevadí.  :)

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.08.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím