Canon EF 40mm f/2,8 STM Komentáře k Canon EF 40mm f/2,8 STM

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (91 - 1)

  • 91

    Křížek

    Dobrý den, chápu. Pokud si nemůžete lepší objektiv dovolit, pak si myslím, že je nejlepší se zlepšit s výbavou, kterou máte. Soustředit se na kompozici a technickou stránku fotografie. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 05.10.2016 | Reagovat

  • 90

    Avatar

    Reaguje na (89) | děkuji za rychlou odezvu, Právě proto jsem ještě zvažoval alternativu zoomového objektivu s kratším ohniskovým rozsahem a to Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM, který jste sám osobně hodnotil v katerogii recenzovaných objektivů, avšak pro mé potřeby poměrně finančně nedostupný. :-( Byl by adekvátním řešením pro moji jednookou zrcadlovku Canon EOS 100D s APS-C snímačem.. To byl záměr (důvod) mé otázky zda-li by se jako alternativa dala použít jedna z variant těchto dvou pevných skel výrobce Canon. ještě jednou děkuji S pozdravem OR.

    Ondřej Reichmann, 05.10.2016 | Reagovat

  • 89

    Křížek

    Dobrý den, krajina se dá fotit i teleobjektivem. Osobně si ale myslím, že ve více případech použijete objektiv 24mm. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 05.10.2016 | Reagovat

  • 88

    Reichmann

    Dobrý den, Začalo mě velice zajímat fotografování krajiny, rozhoduji se proto nad dvěma variantama ze strany skel s pevným ohniskem; Canon EF-S 24mm f/2.8 STM nebo zde recenzovaný Canon EF 40mm f/2,8 STM. Jaká varianta je dle Vašeho názoru ideálnějším řešením pro splnění účelu fotografování tohoto žnáru? Díky za odpověď S pozdravem OR.

    Ondřej Reichmann, 05.10.2016 | Reagovat

  • 87

    Maxant

    Reaguje na (86) | Dobrý den, pozor běží zároveň tři různé akce. To co jste našel je pro samostatnou koupi objektivu, ale lze zakoupit ještě tělo a nějaký vybraný objektiv a částka je pak vyšší. Vz zde. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 12.06.2015 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Dobrý den, dle http://www.canon.cz/summer-cashback-2015 je cashback 800Kč a ne 1 000Kč jak máte uvedeno.

    Jan, 11.06.2015 | Reagovat

  • 85

    Jančík

    Reaguje na (84) | pro mě je to dostačující :) děkuji za informaci, hezký den

    Jiří, 16.03.2015 | Reagovat

  • 84

    Maxant

    Reaguje na (83) | Dobrý den, tedy nastavte na Vašem stávajícím objektivu ohnisko 40mm a podívejte se do hledáčku. Vyzkoušejte zda je uhel záběru pro Váš účel vhodný. Pokud ne, musel by to být nějaký širší objektiv. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.03.2015 | Reagovat

  • 83

    Jančík

    Reaguje na (82) | bohužel nedovedu, jsem amatér v tomhle a zrdcadlovku mám pět dní

    Jiří, 16.03.2015 | Reagovat

  • 82

    Maxant

    Reaguje na (81) | Dobrý den, ano je vhodný. Uhel záběru si dokážete představit?

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.03.2015 | Reagovat

  • 81

    Jančík

    Dobrý den, prosím vás o radu, mám canon eos 100D a potřebuji objektiv na videa do exteriéru, bude mi stačit tenhle nebo by jste mi doporučil jiný? Děkuji za odpověď.

    Jiří, 15.03.2015 | Reagovat

  • 80

    Maxant

    Reaguje na (79) | Dobrý den, v tom případě širší uhel záběru. Je jasné, že vhodnější je zoom, ale pokud chcete pevné sklo, tak širší. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.03.2015 | Reagovat

  • 79

    Števonka

    Reaguje na (78) | dakujem za odpoved - šport som myslel basketbal v kontexte toho, že chcem mať v zábere hráčku aj kôš čiže je to veľký uhoľ záberu. Tak či onak dakujem ešte raz za odpoved

    Ján Števonka, 02.03.2015 | Reagovat

  • 78

    Maxant

    Reaguje na (77) | Dobrý den, nopokud máte APSC, tak uvažujete dobře nad přepočtem. Protože 24mm x1,6 je těch 38mm. Což je ještě přijatelné i do interiéru, ale je to s uhlem záběru na hraně. Ovšem pro sport je to zase né moc dlouhé(záleží na prostoru). A 40mm po přepočtu je 65mm. A to je přesně opačně. Pro interiér bych řekl již nepoužitelné díky malému uhlu záběru a vhodný tak na nějaký detail. Ale pro sport je již vhosnější protože tím víc přiblížíte, ale je to stále pevné sklo. To je nutné si uvědomit, kvalitativně budou dost podobný. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.03.2015 | Reagovat

  • 77

    Števonka

    Dobrý Mám takú dilemu a neviem sa v podstate rozhodnúť Canon 24mm f/2.8 STM vs EF 40mm f/2,8 STM Mám v zrkadlovke čip C to znamená, že oba sú kompatibilné a nebudem riešiť do budúcna FF zrkadlovku preto potrebujem Váš názor čo je lepšie podľa Vás - potrebujem to na recepcie skrz priestor a na šport Ak dobre uvažujem tak tá 24 je po prepočte v podstate 38 čo je v podstate EF 40mm f/2,8 STM - ten rozdiel v cene neriešim len potrebujem názor ľudí dakujem za odpovede

    Ján Števonka, 28.02.2015 | Reagovat

  • 76

    Maxant

    Reaguje na (75) | Dobrý den, jaký přesně objektiv myslíte(35m), a jaké tělo máte. A jaký rozdíl máte namysli. V ohnisku,kresbě?

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.01.2015 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Dobry den, zvazuji nakup objektivu Canon 35 mm - jak velky rozdil je mezi 35 a 40 mm? jde mi o foceni newborn. dekuji moc za odpoved

    Nada, 26.01.2015 | Reagovat

  • 74

    Maxant

    Reaguje na (73) | Dobrý den, jak to myslíte? Rozměrově, tak to bohužel Nikon nemá takto malý objektiv. Ohniskem by připadal v úvahu tento 40mm NIkon

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.01.2015 | Reagovat

  • 73

    Madea

    Prosím vás mužete mi poradit podobný oběktiv pro Nikon?

    Stanislav Madea, 06.01.2015 | Reagovat

  • 72

    Florian

    Reaguje na (71) | Dobrý den, to záleží jen na aktuálním množství světla a typu videa/fotografie. Pouliční osvětlení je široký pojem, může to být ISO800, ale i ISO6400. Pokud by šlo o To se takto nedá říci. Clonou ovlivňujete primárně hloubku ostrosti.

    Vojtěch Florian - Megapixel, Technický specialista, 31.01.2014 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Reaguje na (70) | Dobrý večer, asi jste mě nepochopil - měl jsem na mysli natáčení videa v noci (např. park, kde je zdrojem světla pouliční osvětlení), s crop faktorem počítám, ten mi starost nedělá. Ale rád bych věděl jak se bude chovat clona (kromě hloubky ostrosti) - hlavně kam až budu muset cpát iso, abych si video zesvětlil. Děkuji

    Tomáš Lejsal, 30.01.2014 | Reagovat

  • 70

    Maxant

    Reaguje na (69) | Dobrý den, v této cenové kategorii je asi nejvhodnější, pokud jde o krajinné zábery, nehodí se příliš nízká clona kvůli hloubce ostrosti, budete tedy pravděpodobně ještě přicloňovat. Případně bych doporučil širší ohnisko, např. Samyang 16mm

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.01.2014 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Dobrý den, mohl bych se zeptat jak vypadá video s Canonem 700D a tímto objektivem? Jde mi hlavně o noční záběry města či parku (zdroj světla většinou pouliční osvětlení), hlavně jak je na tom šum a jak vysoko by se muselo cpát ISO, popřípadě jaký objektiv by se na natáčení videa v těchto podmínkách hodil? Díky moc.

    Tomáš Lejsal, 29.01.2014 | Reagovat

  • 68

    Vacek

    Reaguje na (67) | Dobrý den,zde bych spíše využil velikosti objektivu a možnosti ostření u videa díky STM motorku zaostřování. Byla by to taková modernější "záloha" oblíbeného obj. http://www.megapixel.cz/canon-ef-50-mm-f18-ii , kde je hlavně pro portréty vhodná nižší světelnost. Pro Váš přístroj by byl nicméně "zlatý střed" tento objektiv, http://www.megapixel.cz/canon-ef-50mm-f-1-4-usm

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 15.01.2014 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Dobry den, vlastnim 700D a uvazuji o tomhle objektivu, dal by se pri prepoctu 1,6x Cropfaktor na ohnisko 64 mm pouzit jako portretovy objektiv? Co si myslite o jeho kvalite obrazu? moc dekuji, s pozdravem D.

    DavidG, 14.01.2014 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Reaguje na (65) | Dobrý den, lepší není. Velký rozdíl je ovšem v ceně, konstrukci (STM motorku v 40mm) a hlavně velikosti.

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 05.11.2013 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat zda je tento objektiv lepší v obrazové kvalitě než Canon 17-40mm? Přeci jenom je to pevná, ale 17-40 je zase Lkové sklo? Ale většinou bývají ty pevné lepší ne? Ještě k tomu, že tento je celkem nový. Děkuji

    Tomas, 04.11.2013 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Děkuji Vám.

    Hanka Kousalová, 19.10.2013 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Reaguje na (62) | Dobrý den,

    je to originální Canon objektiv takže s kompatibilitou není žádný problém.

     

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 18.10.2013 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Dobrý den, máte prosím vyzkoušeno jak spolupracuje tento objektiv s Canon 70D? Jak focení, tak video? Děkuji.

    Hanka Kousalová, 18.10.2013 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Reaguje na (60) | Ďakujem za promptnú odpoveď ! ! ! Pozdravujem,Peter

    Peter Urban, 10.07.2013 | Reagovat

  • 60

    Korč

    Reaguje na (59) | Dobrý den, na oba dotazy je odpověď kladná.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 08.07.2013 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Je tento objektív vhodný na telo Canon 600 D a pracuje na ňom aj automatické ostrenie hlavne pri videu a je možné použiť aj manuálne ostrenie ?Ďakujem vopred za odpoveď. Peter

    Peter Urban, 08.07.2013 | Reagovat

  • 58

    Svoboda

    Reaguje na (57) | Dobrý den, zkoušel jsem jej na 60D a doostřovat šlo.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 31.05.2013 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Dobrý den, umožňuje tento objektiv manuální doostření při AF? Děkuji JH

    Jan Hříbal, 30.05.2013 | Reagovat

  • 56

    Jurčík

    Reaguje na 55 | Dobrý den, tento Canon 40mm není kresebně špatný objektiv a má výbornou vlastnost - 650D s ním při videu umí ostřit. Podle mě má také pěkné podání kontrastu a líbí se mi jeho velikost. Vybral bych tento. Na plnou díru bude oproti Tamronu ostřejší - pevný objektiv vs. zoom..

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 13.03.2013 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Dobrý den, mám Tamron 17-50mm 2.8 na Canon 650D. Chtěl bych si dokoupit pevné sklo na focení rodiny v interiéru za horších světelných podmínek popř. i nějakého toho videa. Rozhoduji se mezi Canon 50mm f/1.8 popř. f/1.4, který mi přijde do interiéru trochu dlouhý, Sigma 30mm f/1.4 a tímto Canonem 40mm f/2.8. Který byste si vybral Vy? pomůžu si Canonem 40mm f/2.8 oproti stávajícímu Tamronu? ten mi přijde na "plnou díru" poněkud měkký... jak je na tom tento Canon na "plnou díru"? Děkuji za odpověď.

    Lukáš, 13.03.2013 | Reagovat

  • 54

    Bouška

    Reaguje na 53 | Dobrý den, určitý slabý zvuk samozřejmě vydávat může, ale jestli je Váš objektiv v pořádku, to zjistíte jen porovnáním s jiným kusem. Zastavte se tedy na některé z našich prodejen a vyzkoušejte to.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.01.2013 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Koupil jsem si tento objektiv k fotoaparatu CANON 650D kvuli udavanemu tichemu a plynulemu ostreni, ale zvuk ostreni se mi zda velmi silny proti objektivu 18-135 STM a je velmi rusive zaznamenan i ve videu. Je to vada objektivu nebo jeho normalni projev?

    milos, 23.01.2013 | Reagovat

  • 52

    Bouška

    Reaguje na 51 | Dobrý den, je to na dohodě s vedoucím prodejny, ale asi to půjde jedině přes bazar.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.01.2013 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Dobrý den.Da se za doplatek vyměnit u vás za setový objektiv koupený u Megapixel v záruce v setu s 650d?

    Mirek, 02.01.2013 | Reagovat

  • 50

    Bouška

    Reaguje na 49 | Dobrý den, opticky vychází nejlépe tento 40/2,8 STM.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.12.2012 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Dobrý den jak je na tom tento objektiv s kvalitou proti Canon EF 35mm f/2.0 který jej lepší ? případně proti Canon EF 50mm f/1.8 II ten mám a uvažuji o výměmě za něco nepatrně širšího

    michal, 14.12.2012 | Reagovat

  • 48

    Bouška

    Reaguje na 47 | Dobrý den, bohužel ne, 6D nemá stejný systém ostření, jako 650D.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.12.2012 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Dobrý den,můžete prosím upřesnit, zda Canon EOS 6D v kombinaci s objektivem Canon EF 40mm f/2,8 STM využívá plynulého automatického ostření při natáčení videa jako 650D. Děkuji a přeji krásný advent

    Ctimír, 05.12.2012 | Reagovat

  • 46

    Bouška

    Reaguje na 45 | Dobrý den, STM označuje použití krokového motorku automatického ostření. Jeho výhoda je v plynulém ostření při natáčení videa na 650D.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.11.2012 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Dobrý den. Co znamená v názvu STM?

    Daniel, 28.11.2012 | Reagovat

  • 44

    Bouška

    Reaguje na 43 | Dobrý den, ano, bude.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.11.2012 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Dobrý den, bude mít tento objektiv prosím Vás bezproblémový chod s Canon EOS 1000D ?..

    David, 17.11.2012 | Reagovat

  • 42

    Bouška

    Reaguje na 41 | Dobrý den, bude skvělý.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.10.2012 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Jaky bude s EOS 30D? Pouzivam 17-85 a chci ho odlehcit..

    ridley, 23.10.2012 | Reagovat

  • 40

    Bouška

    Reaguje na 39 | Dobrý den, zkreslení je naprosto minimální.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.10.2012 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Dobrý den, jak si vede tento objektiv se zkreslením na FF. Předpokládám mírnou soudkovitost.

    Winterschlag, 27.09.2012 | Reagovat

  • 38

    Bouška

    Reaguje na 37 | Dobrý den, ano, funguje.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.09.2012 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Lze pouzit - funguje plne tento objektiv s automat ostremim na 7D ? Diky

    Hans, 18.09.2012 | Reagovat

  • 36

    Bouška

    Reaguje na 35 | Dobrý den, domluví se, ale ne tak dobře, jako 650D. Ten totiž při videu používá trochu jiný princip zaostřování.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.08.2012 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Reaguje na 32 | Tomu nerozumím. Takže EOS 500 a 550 sice umí točit video, ale s STM objektivem se nedomluví?

    Pavel, 28.08.2012 | Reagovat

  • 34

    Bouška

    Reaguje na 33 | Dobrý den, bylo použito tělo Canon EOS 1D X, kolega ho tam omylem zapomněl doplnit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.08.2012 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Dobrý den, vaše ukázkové snímky byly byly fotografovány jakým typem zrcadlovky? Přimlouval bych se za to, aby jste typ použitého těla uváděli k expozičním údajům. Díky V.

    Vláďa, 13.08.2012 | Reagovat

  • 32

    Bouška

    Reaguje na 31 | Dobrý den, v případě natáčení videa je to zatím jen Canon EOS 650D tělo.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.08.2012 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Dobrý den, ve specifikaci se píše, že má: "Plynulé a tiché zaostřování s krokovým motorem při snímání filmů kompatibilními fotoaparáty" Zajímalo by mne, o jaké konkrétní modely, či řady to jsou? Předem díky, Vanda.

    Vanda, 07.08.2012 | Reagovat

  • 30

    Bouška

    Reaguje na 29 | Dobrý den, nemusíte mít obavy, podle kolegy který ho zkoušel, je to naprosto v pohodě. Jak ostření, tak hlučnost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.07.2012 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Dobrý den, zajímá mě hlučnost tohoto objektivu. Je slyšet ostření při natáčení videa na Canon EOS 650D při tichých scénách? Ostří objektiv za šera nebo při umělém osvětlení bez problémů? Děkuji.

    Jan Dudek, 25.07.2012 | Reagovat

  • 28

    Bouška

    Reaguje na 27 | Dobrý den, díky za upozornění.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.07.2012 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    V názoru megapixelu máte překlep: na APS-C se ohnisko přepočítává na 64 mm, nikoliv 84 mm.

    Jiří, 24.07.2012 | Reagovat

  • 26

    Bouška

    Reaguje na 25 | Dobrý den, výrobce to neuvádí, ale vzhledem k minimální zaostřovací vzdálenosti 30 cm to nebude nic výjimečného.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.07.2012 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Dobrý den, jaké je makro zvětšení tohoto objektivu? Děkuji

    Jiří, 20.07.2012 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Reaguje na 9 | Aha, to je velmi zajímavé, mám ho na 550D a tam je o poznání pomalejší než USM.

    Josef, 18.07.2012 | Reagovat

  • 22

    Bouška

    Reaguje na 20 | Dobrý den, samozřejmě ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.07.2012 | Reagovat

  • 23

    Bouška

    Reaguje na 19 | Dobrý den, to bohužel netuším, to je dotaz spíš pro naše obchodníky..

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.07.2012 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Reaguje na 18 | Nevím proč by měl být vhodný jen pro video. Je pravda že ohnisko není zrovna nejuniverzálnější, ale na APS-C by jako standardní objektiv šel použít bez problémů. Hlavní výhodu bych viděl v extrémně rychlém ostření.

    Tomáš, 06.07.2012 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Dobrý den. Lze tento objektiv použít i se zrcadlovkou 600D? Děkuji.

    Nekula, 06.07.2012 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    dobrý den, bude od pondělka v prodeji?

    Pavel, 05.07.2012 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Dobry den, cetl ze ten objektiv je vice a myslim ze lepsi pro video, nez pro fotku, tzv. STMka)

    Many, 28.06.2012 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Děkuji

    Lucie Králová, 20.06.2012 | Reagovat

  • 16

    Bouška

    Reaguje na 15 | Dobrý den, viz Půjčovna, složíte u nás zálohu v ceně objektivu a při jeho navrácení už jen zaplatíte půjčovné. Ukázkové snímky byly foceny bez blesku.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.06.2012 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    ještě se zeptam jak to funguje s tim zapujčením?je možnost že by si ji člověk vyzkoušel a bud ji poslal zpět že si představoval něco jineho a nebo ji zakoupil?a nebo je to myšlené v tom smyslu že když je člověk před vyplatou tak ma možnost si ho zajistit o tyden driv na vykoušení s tím že da jakoby zalohu a zaplati to v domluvenem terminu!? Děkuji! Ještě se zeptám.....fotografie v interieru kde máte nafocené vystavené fotoaparáty apod. je přisvěcované bleskem nebo jen za denního světla? Vím mnoho otázek ale budu moc ráda za odpověď děkuji

    Lucie Králová, 18.06.2012 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    To není zrovna odpověd co bych čekal ale až budou nějaké lepší postřehy tak nám to napiště. Osobně mě to také zajmá, mám 50/1.8 a chtěl jsem jí vyměnit za 50/1.4 ale tato 40mm se mi osobně zamlouvá. Popřípadě nějaké postřehy a pak si jí k vám půjdu vyzkoušet. Děkuji

    Michal, 18.06.2012 | Reagovat

  • 13

    Bouška

    Reaguje na 12 | Dobrý den, lepší světelnost ani zdaleka neznamená lepší kresbu. Mnohdy to bývá právě naopak.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.06.2012 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Dobrý den, docela mě překvapilo srovnání s 50/1,8 a 1,4 .......opravdu dokáže být lepší a mít mnohem lepší kresbu i přes to že jeho světelnost je 2,8?

    Lucie Králová, 18.06.2012 | Reagovat

  • 11

    Bouška

    Reaguje na 10 | Dobrý den, byly pořízeny fullframe přístrojem - Canon EOS 1D X + fotokurz zdarma!.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.06.2012 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Ukázkové snímky byly pořízeny zrcadlovkou se snímačem velikosti FF nebo APS-C?

    Dušan, 17.06.2012 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Reaguje na 7 | Podle zástupce Canonu se kterým jsem mluvil má být kresbou srovnatelná s 50mm f/1,4, tedy lepší než ta f/1,8. Hlavní rozdíl bych ale vyděl v ostření, řekl bych že ostří ještě rychleji jak USM (platí i pro 18-135 STM), zkoušeno na EOS 650D.

    , 16.06.2012 | Reagovat

  • 8

    Bouška

    Reaguje na 7 | Dobrý den, ještě jsem neměl možnost porovnat, ale řekl bych, že pokud se budou lišit, možná bude lepší 40/2,8.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.06.2012 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Dobrý den, prosím jaký je rozdíl optické kvality mezi objektivem CANON EF 50mm f/1,8 a tímto novým 40mm. Předpokládám ,že kromě automatického zaostřovaní je na tom líp 50mm?

    Jarek, 15.06.2012 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Na zrcadlovky s APS-C čipem je to po přepočtu 64mm což je k 50mm, která má po přepočtu 80mm přeci jen blíž :) takže to vidím na portréty na zrcadlovkách s menším čipem využitelné dobře :)

    Pavel pro Petr, 14.06.2012 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Je to novinka, tak je cena dost přestřelená, to je klasika. Spíš by mě zajímalo těch 40mm, to jsem nějak nepobral. Na portrét málo (tam přece jen v téhle ceně jasně vede 50mm II. ) Na Krajinu moc, tam bych si představoval nějakých 25 max 30... totéž na street foto...takže nevím, co si o tomhle skle myslet...

    Petr, 14.06.2012 | Reagovat

  • 4

    Avatar

    Souhlasím, také jsem se dočetl na více webech, že ,,Cena byla stanovena na pěkných $199 (cca 4500 Kč s DPH),, tak uvidíme jak se bude cena hýbat

    Pavel, 12.06.2012 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Au :-( Takový hezký objektiv, s vidinou ceny do čtyř tisíc už byl prakticky doma, ale pět a půl tisíce ho (prozatím ;-) ) pro mne pohřbilo...

    Eda, 11.06.2012 | Reagovat

  • 2

    Bouška

    Reaguje na 1 | Dobrý den, ano, je.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.06.2012 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda je objektiv určený i pro FF. Děkuji, Pavel

    pavel, 11.06.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím