Canon EF 50mm f/1,8 STM Komentáře k Canon EF 50mm f/1,8 STM

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (62 - 1)

  • 62

    Kujan

    Reaguje na (61) | Dobrý den, toto je základní objektiv. Na makro je vhodný např tento 60 mm macro, nebo s delším ohniskem 100 mm macro, pokud by jste chtěl lepší objektiv, tak pak Lková verze 100 mm macro

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 04.09.2017 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Tento objektiv asi není zrovna schopen fotit makro... Mohli byste mi prosím nějaký doporučit? Děkuji Jiří

    Jiří Rotrekl, 04.09.2017 | Reagovat

  • 60

    Kujan

    Reaguje na (59) | Dobrý den, cashback na tento objektiv, viz stránka objektivu, platí při pořízení nového Canon těla a objektivu, viz tato Cashback stránka. Canon má nyní v nabídce dvě cashback akce, proto jste ho na Vámi uvedeném odkazu nenašel.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 31.08.2017 | Reagovat

  • 59

    Mačalík

    U objektivu je napsaná akce Cashback, ale ve vašem seznamu https://www.megapixel.cz/prodluzujeme-letni-cashback-canon-do-31-8 není a při vyplňování Cashback formuláře u Canonu není v nabídce. Při koupi na prodejně jsem byl informován, že Cashback platí. Jak je to?

    Karel Mačalík, 30.08.2017 | Reagovat

  • 58

    Unar

    Reaguje na (57) | Dobrý den, ano, vše bude bez problému fungovat.

    Michal Unar - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.08.2017 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Pasuje tento objektiv na zrcadlovku Canon EOS 200D?

    Václav, 22.08.2017 | Reagovat

  • 56

    Křížek

    Reaguje na (55) | Dobrý den, polepšíte si. Nebzučí při ostření jako přechozí verze, má kovový bajonet a je plně použitelná jak na APS-C tak full frame. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 09.05.2017 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Dobrý den, Mám starou verzi tohoto sklíčka a uvažuji o této nejnovější. Dá se stejně jako jednička použít na APSC ? Konkrétně na 7D ? Díky !

    Daniel Nováček, 09.05.2017 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Reaguje na (53) | Dobrý den, Michale, nebo Jaroslave (nevím jakým jménem Vás mám oslovit, když se pokaždé podepisujete jinak...), hodné je například pouzdro JJC JN-19.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.04.2017 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Dobrý den, sháním vhodné pouzdro pro tento objektiv, doporučili byste mi nějaké? Děkuji

    Michal, 09.04.2017 | Reagovat

  • 52

    Křížek

    Reaguje na (51) | Dobrý den, ano, lze použít. Na fullframe fotoaparátu mi pracuje skvěle. Pokud máte crop tělo, tak bych vzal spíše 35mm f/2

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 14.02.2017 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Dobre rano, Rad bych vedel, jestli je tento objektiv vhodny na foceni akci v kostele, napr. krtiny? Dekuji za odpoved

    Mojmir Bombera, 14.02.2017 | Reagovat

  • 50

    Křížek

    Reaguje na (49) | Dobrý den, ano, nabízíme. MInimální zaostřovací vzdálenost je u této verze 50mm STM 35cm od snímače. Mezikroužky výrazně pomohou. Standardně se dostáváte na 0,21x ale s mezikroužkem 36mm se dostanete skoro na zvětšení 1:1. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 06.02.2017 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Dobrý den, rád bych si pořídil tuto padesátku, ovšem rád bych občas vyfotil nějaké hezké makro s f/1,8 se to hodně nabízí. Každopádně z různých recenzí vím, že zaostřovací vzdálenost není úplně nejlepší. Je možné ji zkrátit nějakým mezikroužkem? Popř. nabízíte takový? Děkuji

    Michal Povr, 03.02.2017 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Reaguje na (46) | Dobrý den, tento objektiv je znatelně lepší, myšleno ostřejší, než všechny uvedené zoomy.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.12.2016 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Reaguje na (46) | Myslím, že žádný není ostřejší na té cloně 5.6, ale lepší je si udělat vlastní názor např. pomocí stránek, které obrazy z těchto objektivů dokáží porovnat např. the-digital-picture. U zoomů je dobré porovnat všechny ohniskové vzdálenosti. Podstatné je to o té cloně, např. Sigma 50mm f/1.4 DG HSM Art Lens prakticky srovnatelně kreslí již od 2.8, ale je 6 x dražší, o dost těžší a větší.

    Jan Dostál, 18.12.2016 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Je tedy kresba tohoto objektivu na APS-C znatelně lepší než například u 17 - 40 L ? Jak by si oproti němu stála například nová Sigma Conteporary 17 - 70 nebo Sigma 17 - 50 2,8?

    Jan Michálek, 16.12.2016 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Dobrý den, ano, máte pravdu, je to nejostřejší "padesátka" od Canonu. Ale jinak jsou i lepší "padesátky", ovšem za vyšší cenu..

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.12.2016 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Já bych jen upozornil na absolutní top kresbu tohoto objektivu při cloně 5.6, a to zejména pro APS-C. Je to téměř k neuvěření, ale prakticky nelze najít jiný objektiv, který by na tom při jakékoliv cloně byl lépe.

    Jan Dostál, 14.12.2016 | Reagovat

  • 43

    Křížek

    Dobrý den, pokud vím, tak sluneční clona je bajonetová. S použitím filtru a clony tedy problém nebude. Pokud můžete, doporučuji si pořídit originální clonu. Zde je link. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 26.09.2016 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Dobry den, chci se jenom zeptat zda muzu pouzit slunecni clonu na canon ef 50mm 1.8stm pokud mam na nem nasazeny UV filtr? Popripade jakou slunecni clonu by jste doporucily? Nemusi byt original. Predem dekuji

    petr fousek, 26.09.2016 | Reagovat

  • 41

    Křížek

    Dobrý den, pokud byste shledal, že je s objektivem něco v nepořádku a je v záruce, doporučuji jej reklamovat. Objektiv při manuálním ostření vydává jistý zvuk, ale to je dle mého názoru normální zvuk krokového motoru a ne závada. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 12.07.2016 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Dobry den :) videl jsem uz par dotazu ohledne hlucneho ostreni.. Mam stejny problem, hlavne co se tyce manualniho ostreni.. Jako kdyby objektiv vrzal.. MF je dokonce (pokud chci rychle preostrit) o dost hlucnejsi nez AF.. Je to normalni nebo se jedna o nejakou vadu?

    Petr H., 12.07.2016 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Dobrý den, ano lze nechat seřídit v rámci záruky- zdarma. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 31.05.2016 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Reaguje na (37) | Děkuji za odpověď. Objednávat budu na ičo, kde není lhůta 14 dnů zákonem garantována. Seřízení Canon objektivů lze také řešit jako záruční opravu, tedy zdarma? U Sigmy vím, že to tak je, ale s Canonem jsem ještě nic takového neabsolvoval.

    Jindřich Regál, 30.05.2016 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Dobrýden, není to jen o objektivu, může být způsobeno tělem. Tedy i u originálních může hrozit,, že na Vašem aparátu to nebude přesně zaostřovat a stejný kus na našem bude. Klidně objednejte, v případě těchto problémů lze odstoupit od kupní smlouvy ve 14ti dnech, nebo nechat zboží kalibrovat servisní střediskem. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.05.2016 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Dobrý den, jak výrazný je prosím rozdíl mezi jednotlivými kusy co se týká kresby, případně back/front focusu? Jedná se mi o to, zda mohu objednat poštou, nebo se mám raději stavit a vybrat z několika kusů? Předem díky za odpověď.

    Jindřich Regál, 30.05.2016 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý den, ano to by měl. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.04.2016 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Dobrý den, bude tento objektiv plně fungovat s Canon EOS 1300D? Děkuji.

    Oldřich Korbel, 22.04.2016 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Reaguje na (32) | Dobrý den, bude dostačovat i 50mm f1,8 STM. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.03.2016 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Zdravím, asi jako každý se budu ptát stejně. Vlastním krátce Canon 70d, a rád bych objektiv na portréty (např. moment tváře lidí koukající v zoo na zvíře, detail (dřevo, keré je součástí nějaké dřevo stavby, rodinné foto při oslavách v interiéru - v bytě. Neví, zda tento Canon EF 50mm f/1,8 STM je vhodný, nebo sáhnout po 50mm f/1,4 USM. Nebo úplně skočit po 40mm f/2,8 STM? Video neplánuji nahrávat. Spíše výjimečně. Děkuji za radu...po té Vás navštívím:)

    Vladimír R., 10.03.2016 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Reaguje na (30) | Dobrý den, děkujeme nechal jsem opravit. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.02.2016 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobrý den, v parametrech u objektivu Canon EF 50mm f/1.8 STM uvádíte, že má ultrasonické ostření (USM) ;) Pěkný den.

    Jirka Novák, 19.02.2016 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Reaguje na (28) | Dobrý den, ano zkrátí.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.02.2016 | Reagovat

  • 28

    Dedek

    Dobrý den, pokud nasadím mezikroužek 25mm mezi tělo a tenhle objektiv, zkrátí se tím minimální vzdálenost pro zaostření? Hezký den Petr Dedek

    Petr Dedek, 01.02.2016 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Reaguje na (26) | Dobrý den, no 85mm má hlavně USM ostření které je opravdu hodně rychlé. U 50f1,8II není také USM a ostření také není nejrychlejší. Tohle bych dopoučil raději vyzkoušet na prodejně.  

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 12.01.2016 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Dobrý den, pořídil jsem si tuto STM verzi objektivu, kterou používám na 5DII a jsem popravdě zděšen rychlostí ostření. Ve srovnání s 85 f/1.8 je asi tak 10x pomalejší. Kdybych šel do klasické 50 f/1.8 II, jak velký rozdíl v rychlosti můžu očekávat? Rád bych fotil malé děti a ta STM verze to očividně nestíhá... Děkuji za odpověď.

    Jakub Š., 12.01.2016 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Reaguje na (24) | Dobrý den, děkuji za rychlou odpověď Petr J.

    Petr J., 02.12.2015 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Reaguje na (23) | Dobrý den, ještě jsem to ověřoval u kolegů na prodejně a zdá se to být v pořádku. O něco vyšší hlučnost je dána konstrukcí objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.12.2015 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Mam uvedenou 50mm 1,8 STM ale ostření je "hlučné" oproti 18-55 STM které je neslyšné, je to v pořadku - vlastnost této 50mm i když je to STM? děkuji

    Petr J., 30.11.2015 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Reaguje na (21) | Dobrý den, ano bude, ostření je u makro objektivů značně pomalejší. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.08.2015 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Dobrý den, vlastním objektiv Canon EF 50mm f/2,5 Compact-macro. Macro se s ním fotí krásně, ale portréty dětí - to je kvůli rychlosti ostření docela problém... Bude tento objektiv Canon EF 50mm f/1,8 STM na focení portrétů dětí lepší? Přeji hezký den.

    Marcela, 10.08.2015 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Reaguje na (19) | Dobrý den, bohužel tednto údaj se mi nepovedlo dohledat. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.07.2015 | Reagovat

  • 19

    Němec

    chci se zeptat jak je na tom s ostrosti ostrosť v P-Mpix

    Miloslav Němec, 21.07.2015 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Reaguje na (17) | Dobrý den,

    samozřejmě. že má. Ale pouze v JPEGformátu.

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 18.07.2015 | Reagovat

  • 17

    Váša

    Reaguje na (16) | 6D nemá automaticku korekci vinětace jako 70D?

    Josef Váša, 17.07.2015 | Reagovat

  • 16

    Benda

    No ostření je trošku slyšet ale neni to nic hrozného a je poměrně rychlý i na 6D, manuální ostření u mě problém nedělá, žádné brnění ale jediné, co mě naprosto deprimuje je vinětace, 70D to bere v klidu (aby ne APS-C) ale 6D, ta při slabším osvětlení, zvýšení ISO nad 400 (fotím hodně z ruky) a focení na clonu do f/4 příšerně vinětuje, Normálně je vidět nepatrná vinětace ale za daných podmínek..... Jako dá se to poměrně dobře korigovat na softwaru (u mě lightroom 5) korekcí objektivu 50mm 1,8 II ale moc mě nebaví takhle korigovat každý snímek.

    Oldřich Benda, 09.07.2015 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Reaguje na (14) | Dobrý den, no USM by mělo být rychlejší. Ono STM je přesnější a tím se může jevit rychlejším. Ale o proti starší 50mm II je nová STM malinko lepší opticky. Ale i malinko lepší  ostřením.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.07.2015 | Reagovat

  • 14

    von Königgrätz

    Myslíte, že se vyplatí výměna EF 50mm f/1,8 II za tento STM ? Myšleno co do optických vlastností, tak do rychlosti ostření?? Jde nějak pro představu přirovnat rychlost ostření - bude to něco mezi tím co má 50mm f/1,8 II a USM ? Nebo STM bude blíže k USM ?

    Hans von Königgrätz, 29.06.2015 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Reaguje na (12) | Dobrý den, no zjišťoval jsem více informací a otestoval na prodejně. Zdá se to normální. Prý z důvodu toho, že to vychází ze starékonstrukce krom ostření STM, které má zaručit přesnost, a pro video i menší zvukový projev. Ale STm prý není o rychlosti, ale o přesnosti a tím se může ostření zdát rychlejší. U USM se může stát že v daném míste nemůže najít přesně bod a tím stále zaostřuje na cca 1mma možná i méně. Ale má být stále rychlejší.  

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.06.2015 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Reaguje na (9) | Reaguje na (11) | U mě to samé. Docela mě zaráží tak hlučné ostření při MF. Vrzání prochází tělem, takže je cítit jemní brnění v druhé ruce při úchopu. Jinak ostření mi zas tak pomalé nepřijde a video jsem ještě moc neotestoval...

    Pavel, 07.06.2015 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Reaguje na (9) | Mám úplně stejný problém, takže se trochu obávám že to nebude jen vadný kousek

    Monika Dlouhá, 06.06.2015 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Reaguje na (9) | Dobrý den, bohužel těžko takto soudit. Případně zašlete na kontrolu. Naskladněno bylo teprve dnes, těžko zatím soudit jak objektiv pracuje,. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.05.2015 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Dobry den Po nedockavem vybaleni objektivu jsem docela zklaman. V porovnani se setovym 18-55 STM je ostreni hlucne a pomale. U setaku je zcela neslysitelne svizne. Opticka kvalita a konstrukce je dobra, ovsem to co me lakalo nejvice je v podstate stejne nepouzitelne jako klasicky autofokus s prevody. Ve videu to rusi a pri foceni je handicap rychlost. Lepsi vysledky podava i USM motor ( samozrejme rychlost ale i ruchy ) na 70-200 f4L. Myslite ze to muze byt vadny kus?

    Honza, 28.05.2015 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Reaguje na (7) | Dobrý den, obecně se doporučuje zaclonit vždy jedno clonové číslo. Zda tento bude lepší zatím neposoudím. Jde o novinku a neměli jsme ji ještě na prodejně. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.05.2015 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Dobrý den. Mám model f/1,4 USM, ale na nejnižší clonová čísla ho nepoužívám, protože prostě není ostrý. Myslíte, že se toto dražšímu modelu (obojí na cloně f/1,8) vyrovná?

    Petr B., 23.05.2015 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Reaguje na (5) | Dobrý den, ano bude to možné. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.05.2015 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Dobrý den, lze ho používat pro formát snímače APS-C na tělo Canon 600D?

    Marek Salajka, 16.05.2015 | Reagovat

  • 4

    Avatar

    Reaguje na (3) | Dobrý den, no i předchozí verze tohoto objektivu je přeci levná z důvodu konstrukce, která by tady ale měla být lepší. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 12.05.2015 | Reagovat

  • 3

    Orlík

    Ta cena se mi sice líbí, ale je nějak podezřele nízká. V čem je jádro pudla? Neříkejte, že se Canon dal na charitu?

    Jaroslav Orlík, 11.05.2015 | Reagovat

  • 2

    Avatar

    Reaguje na (1) | Dobrý den, pokud vás zajímá dostupnost, je u produktu odkaz "poslat dotaz" kolega vám zjistí přesnou dostupnost produktu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.05.2015 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Na kdy to vidíte?

    Jakub, 11.05.2015 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím