Canon EF 70-200 mm f/2,8 L IS USM Komentáře k Canon EF 70-200 mm f/2,8 L IS USM

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (68 - 1)

  • 68

    Bouška
    Reaguje na 67 | Dobrý den, 100-400 je ještě trochu horší, než 70-200/2,8L IS. Jestli jde o obrazovou kvalitu, je v této kategorii nejlepší http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200-mm-f4-l-is -usm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.05.2010 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, mám prosbu potřebuji poradit,s dlouhým sklem k 5D mark II. Přemýšlel jsem o tomto 70-200 L IS USM, jenže někteří uživatelé mě odrazují, že kvalitou je lepší 70-200/4L. Mě by se samozřejmně asi líbil 70-200 L IS II, ale zde si myslím, že kvalita/cena neodpovídá. Možná by se hodil 100-400. Můžete prosím poradit. Předem moc děkuji.

    Franta, 12.05.2010 | Reagovat

  • 66

    Bouška
    Reaguje na 65 | Dobrý den, ano, bajonet a filtr spolu nijak nesouvisí. Já bych vybral například http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni -filtr-mrc-77-mm, SLIM verze není potřeba.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.04.2010 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Reaguje na 64 | Tedˇjsem viděl videoprezentaci a jestli tomu dobře rozumím,tak závit na těle zrdcadlovky nemá nic společného s průměrem filtru.Pak bych měl ještě jeden dotaz,jaký by jste mi doporučil polarizační filtr k tomuto objektivu a zda je vhodné použít slim verzi?Děkuji a omlouvám se za překlep ve Vašem jméně v předešlém dotazu.

    Lukáš, 03.04.2010 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    (62-63)Dobrý den pane Bouškou. Na canonu EOS 30D je pruměr závitu 67 a tento teleobjektiv má průměr 77,opravdu je tato kombinace vhodná?Jakým způsobem jej budu moci připevnit na tělo 30D,nějakou redukcí?Děkuji za odpovědˇ.

    Lukáš, 03.04.2010 | Reagovat

  • 63

    Bouška
    Reaguje na 62 | Dobrý den, ano, tato kombinace je prvotřídní.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.01.2010 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Dobrý den,dá se tento objektiv použít s fotoaparátem Canon EOS 30D ? Je tato kombinace vhodná?.Děkuji za odpovědˇ.

    Lukáš, 22.01.2010 | Reagovat

  • 61

    Bouška
    Reaguje na 60 | Dobrý den, moc ne. Verze bez stabilizátoru je trošku lepší a má nepatrně menší aberaci, ale rozdíl je skutečně velmi malý.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.12.2009 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak moc se liší kresba 70-200 f2.8 bez a s IS děkuji za odpověď

    Jarda, 28.12.2009 | Reagovat

  • 59

    Bouška
    Reaguje na 58 | Dobrý den, ano, je to tak správně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.11.2009 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Už tomu začínám rozumnět. Třeba ohnisko 70mm. Bezpečný čas 1/70s x 1,6 crop factor = 112s. V tabulce(http://stuff.lzicka.eu/ev_table.pdf) jsem našel nejbližší hodnotu 125 a o 3EV (stabilizátor) níž mi vychází čas (60, 30, 15) tedy vyjde bezpečný čas z ruky 1/15. To nastavím na DSLR. Jestli to je správně, tak už Vás nebudu obtěžovat těmito dotazy -). Ještě jednou děkuji, Václav

    Václav, 18.11.2009 | Reagovat

  • 57

    Bouška
    Reaguje na 56 | Dobrý den, počítá se to trochu jinak: 200mm x přepočet 1,6 je 320. Bez stabilizátoru je tedy bezpečný čas cca 1/320s. Když to zaokrouhlíme "bezpečnějším" způsobem, dostaneme 1/500s. A když vezmene v úvahu stabilizátor, který pomůže o cca 3 EV, vyjde nám čas cca 1/60s (1/500 - 1EV je 1/250; 1/250 - 1 EV je 1/125 a 1/125 - 1 EV je 1/60s). Sice jinou cestou, ale došli jsme k podobnému číslu, bezpečný čas je tedy skutečně cca 1/100s. ISO na to nemá vliv, to v podstatě jen nabídne kratší časy, což potřebujeme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.11.2009 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Dobrý den, rád bych se zeptal na Bezpečný čas při fotografování z ruky. Nejdelší expoziční čas podle poučky je převrácená hodnota ohniskové vzdálensti. Tedy když mám největší ohniskovou vzdálenost 200mm, tak bezpečný čas je 1/200s. Tento objektiv má stabilizátor, tedy 3x prodloužím čas, tj. (200:3=66,6) cca 1/70s. A když mám já tělo Canon D50 a tedy Crop faktor u Canonu 1,6 pak po přepočtu je bezpečný čas z ruky(66,6 x 1,6=106,5) cca 1/100s. Počítám to správně ? Platí to i v praxi u uvedeného objektivu ? A jak je to, když je ISO větší než 100. Děkuji Vám moc za odpověď, Václav

    Václav, 15.11.2009 | Reagovat

  • 55

    Bouška
    Reaguje na 54 | Dobrý den, s funkčností problém nebude.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.11.2009 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Myslel jsem si to, že záruka v ČR není. A bude objektiv z USA plně funkční na těle D50 z ČR. Jestli tam není třeba nějaký jiný systém, nebo jiný technický háček, apod. Ptám se pouze obecně objektiv - tělo. Vím, že za konkrétní kus mi radit nemůžete. Jinak nakupuji stále rád u vás (tělo, šir. objektiv, stativ, batoh, filtry, apod.), ale když tento objektiv v USA stojí polovinu (a kamarád mi ho přiveze), tak se to dá rozumně pochopit. Děkuji Vám za odpověď, Václav

    Václav, 09.11.2009 | Reagovat

  • 53

    Bouška
    Reaguje na 52 | Dobrý den, u objektivů zakoupených v USA neplatí u nás žádná záruka.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.11.2009 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Dobrý den, tento objektiv stojí v USA $1.429 to je cca 26 tisíc (když počítám dolar za 18Kč). Kamarád tam brzy pojede a tak mne napadlo, že by mi tento objektiv přivezl. Tělo Canon D50 jsem před rokem koupil u vás. Chtěl jsem se zeptat jestli bude objektiv fungovat na těle jak má. A jak je to se zárukou u objektivu. http://www.sharpestbuys.com/test30/Scripts/prodView.asp?idproduct=549 Jestli je v tom nějaký háček, tak si objektiv koupím u vás. Děkuji za radu, Václav

    Václav, 06.11.2009 | Reagovat

  • 51

    Bouška
    Reaguje na 50 | Dobrý den, myslím, že naprosto minimálně. Tak jako tak je třeba používat krátkých časů pro zachycení ostrého pohybu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.09.2009 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    V jaké míře využiji stabilizaci při focení sportu?

    redgoblin, 20.09.2009 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Dobrý den! V červenci to byly 2 roky, kdy jsem tento objektiv koupil. Tenkrát jsem ho kupoval především kvůli velice výhodné nabídce od kamaráda. Tělo mám 400D a musím podotknout, že tento objektiv si zaslouží min. o třídu lepšího ,,spoluhráče,, nicméně jsem spokojený. Světelnost 2,8 oceníte při špatném osvětlení než ,,vypíchnutí,, detailu ze scény (to je tak titerná plocha, věřte mi...). Největší PLUS ale vidím ve fantastické detailní kresbě a ten bokeh-to je paráda. Co mi trochu vadí je, že při focení ze stativu se automaticky nevypíná stabilizátor, není to ale zásadní problém, druhý akumulátor do tašky, jinak běda vám po 3 hodinách focení... A propos-stabilizátor, verze bez stabilizátoru prý kreslí ještě lépe. Váha-je to cvalík, do hor ho netahejte, ZOO si trochu propotíte, ale zato užijete-bleskové ostření!! Přeji dobré světlo!Pepa

    Pepa, 04.08.2009 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Reaguje na 47 | Dobrý den, s lepší verzí stabilizátoru bych nesouhlasil. Jinak f4 verze mi připadá skutečne nepatrně lepší právě na cloně 4. Clona 5,6 a dál ( ty všeobecně používanější ) se zdají pak stejné. Jedná se ale o tak malé niance (hraničícími spíš se vsugerováním (: ), že bych Vám Milane doporučoval spíše se zamřit na otázku vyžití světelnosti 2,8.

    Bohouš Brož - Megapixel, 15.07.2009 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Dobrý den. Rozhoduji se mezi objektivem Canon 70-200mm F/2,8 IS USM A objektivem 70-200mm IS USM.Slyšeljsemžecano70-200mm F/4 má lepší kresbua dokonalejší ilizator mohl by jste mně řící který z těchto objektivů je na tom optickylépe? děkuji Milan

    Milan, 13.07.2009 | Reagovat

  • 46

    Bouška
    Reaguje na 45 | Dobrý den, mezi "mnohé fotografy" patří třeba můj táta a tomu bych nikdy nedoporučil nic, za co nedám ruku do ohně. :) Opticky je navíc právě tento objektiv asi nejlepší z celé čtveřice, kterou Canon v tomto rozsahu dělá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.06.2009 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Reaguje na 43 | Bez urazky, to je volba 'mnohych fotografu'. Me ale zajimal nazor Vas...

    Viktor, 15.06.2009 | Reagovat

  • 44

    Bouška
    Reaguje na 43 | Dobrý den, právě cena, rozměry a hmotnost je to, proč mnozí fotografové zvolí http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200-mm-f4-l-is -usm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.06.2009 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobry den, planuji pro svoji 40D koupit teleobjektiv. Zatim mam jen zakladni sklo 17-55 2.8, fotim dost v interierech (i s bleskem 580ex II), portrety, krajinu. Vaham mezi 70-200 mm f/2,8 L IS USM a EF 70-200 mm F4 L IS USM. Kdyz pominu vyrazne vyssi cenu, ma cenu jit do 2.8? Paramety mluvi za vse, ale dost se bojim skladnosti a dvojnasobne hmotnosti... Opravdu ocenim jakykoliv Vas poznatek. Dekuji.

    Viktor, 29.05.2009 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    krasny den, vybiram objektiv a momentalne resim nabidku canonu 70-200 f2,8 is usm, prosim o posouzeni ceny na vasem serveru a konkurencnich shopu kde rozdil cini cca az 8000 kc. je mozne, ze se jedna o nejaky technicky rozdil?dekuji

    henkey, 30.04.2009 | Reagovat

  • 41

    Bouška
    Reaguje na 40 | Dobrý den, Michale, Váš příspěvek jsem bohužel musel odstranit kvůli odkazu na konkurenci, ale díky za upozornění. Kolegové už zjišťují jak je to možné, ale zatím o žádné slevové akci nevím nic.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.04.2009 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, to pravda není, bajonet je kovový.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.02.2009 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den, je pravda že má tento objektiv plastový bajonet? Díky za odpověď R.

    Roman, 01.02.2009 | Reagovat

  • 37

    Bouška
    Reaguje na 36 | Dobrý den, poslední příspěvek jsem odstranil, byl nevhodný. Díky za pochopení.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.01.2009 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den , v USA to mají o zhruba 20 tis. levněji...tím pádem je tento eshop nezajimavý.

    karel3d, 22.01.2009 | Reagovat

  • 35

    Matějček
    Reaguje na 34 | Dobrý den, Canon CZ nemá aktuální webové stránky. Na chybu je upozorníme, díky.

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel, 11.01.2009 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Dobrý den, České zastoupení Canonu na svém webu udává doporučenou cenu 47490Kč. Koruna oslabila vůči Euru o 3 koruny oproti svému historickému minimu v létě. Toto zdražení není v reakci na kurz eura!! To odpovída těm ca 47000 jako doporučená cena canonu.... T.

    Tomáš, 10.01.2009 | Reagovat

  • 33

    Bouška
    Reaguje na 31 | Dobrý den, může za to fakt, že Canon vydává ceník v eurech a všechny změny kurzu se bohužel rychle projeví. České zastoupení podléhá evropskému ústředí, takže bohužel ani české zastoupení za to nijak nemůže.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.01.2009 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 32 | Dobrý den, ceny konkurenčních obchodů sem nepatří, proto jsem poslední komentář odstranil.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.01.2009 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Pane Bouško, copavá je toto za politiku od Canonu. Našinec špóruje, utrhuje si a potom dostane bajonetem do zad? V USA je klidně za 35 000. No a k tomu ty extendry jsou taky nestoudně drahé. Očekávám od vás oblíbenou formulaci, že taková je cenová politika Cujónu v ČR. Potom mi nezbyde než Go USA

    Petr Havelka, 09.01.2009 | Reagovat

  • 30

    Bouška
    Reaguje na 29 | Dobrý den, objektivy mezi značkami se porovnávají poměrně obtížně, protože nejdou nasadit na stejné tělo. Podle mých zkušeností je na tom asi o trochu lépe objektiv Nikon.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.01.2009 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, zajímalo by mě porovnání tohoto objektivu s konkurenčním sklem Nikkor 70-200 2,8f co se týče obrazové kvality a rychlosti ostření.Děkuji.

    Pavel, 06.01.2009 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Sním, či bdím. V roce 08 byl za 42990 a Mahony mi říkal, že včil,když je ta globální krize budou ještě rádi, že nám ulevěj a ono 51990. Totok je pdpásovka a nesouhlasím!

    Petr Havelka, 05.01.2009 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 26 | Dobrý den, ano, to je normální.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.12.2008 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Nevím, jestli jsem si toho nevšimla dříve, nebo je to problém až nyní. Když zapnu na objektivu stabilizátor a zaostřím na objekt, tak v objektivu začne "vrčet". Zvuk trvá i chvilku po té, co domáčknu spoušť, případně když spoušť uvolním. Je to u tohoto objektivu normální? Mám ho jen krátce a přiznám, že ho ještě moc dobře neznám. Moc děkuji za odpověď.

    Marie, 05.12.2008 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, vhodný je třeba http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni -filtr-77-mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.10.2008 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Dakujem za objasnenie pan Bouska. Mam teda otazku ktory z polarizacnych filtrov by ste mi doporucili na tento objektiv z tych lacnejsich filtrov. Ide mi o pomer cena/"vykon". Vopred dakujem za odpoved.

    mr.blabla, 13.10.2008 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 22 | Dobrý den, SLIM filtry se používají především na širokoúhlé objektivy kvůli zamezení rizika vinětace. Bohužel nejsou vybaveny předním závitem, takže na ně nejdou nasadit krytky objektivů. Navíc verze MRC je opticky kvalitnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.10.2008 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobry den, pan Bouska mam otazku ohladne polarizacneho filtru na tento objektiv. Fotim s canon 400d a v buducnosti planujem mat 40d/50d. Viem, ze odporucate tento polarizak: http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni-filtr-mrc-77-mm. V porovnani s nim o co pridem ak si zakupim napr. tento polarizak: http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni-filtr-slim-77-mm? Vopred dakujem za odpoved.

    mr.blabla, 10.10.2008 | Reagovat

  • 21

    Bouška
    Reaguje na 20 | Dobrý den, ano, je vhodný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.09.2008 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    dobrý den, dá se tento objektiv použít s fotoaparátem Canon EOS 40 D ? Je tato kombinace vhodná?

    ondra, 28.09.2008 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    dekuji mnohokrat...

    tomsoon, 28.07.2008 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 15, 16 | Dobrý den, ideální pro oba objektivy bude asi http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni -filtr-mrc-77-mm. Oteplující verzi bych osobně nekupoval, dá se to udělat pomocí vyvážení bílé...

    Reaguje na 17 | Pokud vím, tak záleží na kategorii, ty špičkové jsou snad všechny z Japonska, ale ty levné mohou být vyráběny i jinde a samozřejmě nemusí obsahovat ani celoskleněnou optiku. Záleží na konkrétním modelu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.07.2008 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    dobry den,pane Bouška objektivy canon co prodavate jsou vsechny mada in japan? existuji i nejake napodobeniny china nabo tak neco ?muzou se prodavat tyto objektivy ne se sklenenyma cockama ? dekuji

    tomsoon, 27.07.2008 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Ještě poznámka: Polarizační filtr bych chtěla používat na Canon EOS 40D a kromě výše uvedeného objektivu by měl být vhodný také k objektivu Canon EF 24-70 mm L USM. Našel by se pro tuto kombinaci případně i oteplující polarizák? Díky převelice za radu.

    Marie, 27.07.2008 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý večer, prosím, můžete mi poradit, jaký polarizační filtr by byl k tomuto objektivu nejvhodnější? moc děkuji.

    Marie, 27.07.2008 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, vynikající je například http://www.megapixel.cz/b-w-uv-filtr-77-mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.06.2008 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den, Mám tento objektiv a chtěla jsem se zeptat zda byste mi mohl doporučit nějaký ochraný filtr který by neovlivnil světelnost. Předem děkuji za Váš názor.

    Věra Mullerová, 13.06.2008 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, opticky je trochu lepší pevná dvoustovka, ale já bych asi dal přednost zoomu, obrazově je také vynikající a je daleko univerzálnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.05.2008 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    přeji dibrý den pane Bouško. Mám Canon 350 D a uvažuji o koupi nového objektivu. Fotím hlavně sport, auta, lyže, fotbal .... Uvažuji o EF 200/2.8 L USM, EF 70 - 200 f / 2.8 LIS USM, EF 200 f / 2.8 USM. Předem děkuji za Váš názor.

    Martin, 06.05.2008 | Reagovat

  • 10

    Bouška
    Reaguje na 9 | Dobrý den, to nemohu posoudit, jestli to má pro Vás smysl... Stabilizátor je samozřejmě někdy dobrý pomocník, ale kvalitní stativ stejně nemůže nahradit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.03.2008 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobrý den, váhám mezi stabilizovaným a bez IS. Můžete mi poradit, zda má IS za tu cenu opravdu smysl? Ve dne bych rozdíl určitě ani nepoznal, ale například při focení určitě ano... co myslíte?

    Vojta, 09.03.2008 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, objektiv http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-2-8-l- is-usm jsem používal pouze bez konvertoru, takže jaké jsou výsledky s ním, to bohužel vyzkoušeno nemám. 2x telekonvertor snižuje světelnost o 2 EV stupně, takže se dostanete na hodnotu f/5,6. Osobně bych ale asi raději zvolil kombinaci 70-200/2,8 IS a k tomu konvertor, přece jen vyšší světelnost je někdy docela k užitku. Myslím že častěji, než dlouhé ohnisko.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.02.2008 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den, pane Bouško. Mám otázku. Zkoušel jste srovnat výsledky tohoto objektivu s extenderem EF 2X II a objektivu canon EF100-400mm 4,5 - 5,6 ? Jaký je výsledek na nejdelším konci? Pokud extender snižuje světelnost o dvě EV, má tento objektiv na dlouhém konci s extenderem 4,8?
    Proč se ptám asi jistě víte. Jde mi o univerzálnost objektivu, ale nechci mnoho tratitna kvalitě u delšího ohniska. Co byste mi doporučil?

    Tom Rek, 27.02.2008 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, je to hlavně tím stabilizátorem, opticky jsou skoro stejné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.12.2007 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobry den pane Bousko, zajimalo by me zdali cenovy rozdil 20 tis. mezi timto objektivem a objektivem canon-ef-70-200mm-f-2-8-l-usm je jen v IS nebo zdali je zde jeste jiny "hacek". Dekuji.

    David Papoušek, 14.12.2007 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, díky, to mohlo být ono... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.11.2007 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Myslim, ze pan Pizzak asi myslel preklep ve větě....Špičkový profi telezoom se skvěkou světelností

    Rene, 16.11.2007 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, zkuste být konkrétnější... :) Nějak jsem ji nenašel.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.11.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den, v popisku máte textovou chybu. Nashle...

    Pizzak, 10.11.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím