Canon EF 70-300mm f/4,0-5,6 L IS USM Komentáře k Canon EF 70-300mm f/4,0-5,6 L IS USM

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (86 - 1)

  • 86

    Křížek

    Dobrý den, za mě je rozdíl opravdu patrný i na výstupu. A nejen tam, rychlost ostření je také někde jinde. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 28.11.2016 | Reagovat

  • 85

    Gabriel

    Reaguje na (84) | A když nebudu řešit utěsnění, je rozdíl v kvalitě výstupu opravdu tak razantní jako je rozdíl v ceně? Děkuji.

    Oldřich Gabriel, 25.11.2016 | Reagovat

  • 84

    Křížek

    Dobrý den, zde je rozdíl nejen v kvalitě opticky, ale i stavbou těla objektivu. Ta je odolná větru, prachu i vodě. To se o Canon EF 70-300mm f/4,0-5,6 IS II USM. Na druhou stranu, Vaše tělo tesněno není, takže by to asi nemělo cenu řeši. Osobně bych si tedy počkal na 70-300 II.

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 21.11.2016 | Reagovat

  • 83

    Gabriel

    Dobrý den. Vlastním tělo EOS 760D a uvažuji o koupi nějakého delšího skla, převážně na focení zvěře, původně jsem chtěl počkat na novinku Canon EF 70-300mm f/4,0-5,6 IS II USM ale nevím jestli by nebylo lepší připlatit za kvalitnější sklo, třeba Canon EF 70-300mm f/4,0-5,6 L IS USM, je rozdíl v kvalitě výstupu opravdu tak razantní jako je rozdíl v ceně? Jsem hoblík, takže mi focení peníze nevydělá. Děkuji.

    Oldřich Gabriel, 19.11.2016 | Reagovat

  • 82

    Maxant

    Reaguje na (81) | Dobrý den, protože nebyla zatím vytvořena recenze. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.05.2015 | Reagovat

  • 81

    Zavadil

    Proč u tohoto objektivu nemáte napsané klady a zápory jako u ostatních =)? Děkuji

    Ondřej Zavadil, 28.05.2015 | Reagovat

  • 80

    Svoboda

    Reaguje na (79) | Dobrý den, ano, záleží na tom, jakým způsobem člověk fotí. Do 200mm nabídne 70-200mm lepší kresbu, než 70-300mm, ale použitím telekonvertoru se kresba zhorší.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 02.07.2013 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Canon 70-300 L je o trochu lepší jak 70-200/4 + 1,4 TC http://www.the-digital-picture.com/Reviews/ISO-12233-Sample-Crops.aspx?Lens=738&Camera=453&Sample=0&FLI=4&API=0&LensComp=404&CameraComp=453&SampleComp=0&FLIComp=5&APIComp=1 pokud bych chtěl často využívat delší ohnisko než 200 tak bych canon 70-300 L pořídil raději

    Jarda Valenta, 29.06.2013 | Reagovat

  • 78

    Svoboda

    Reaguje na (77) | Dobrý den, ano, spíše 70-200mm L f/4 s extenderem. Když se Vám ale nejvíce líbí, varianta 70-300mm, pořiďte si ten, Vy budete fotit a jde o to, aby Vás focení bavilo. Je tam kvalitativní rozdíl, ale pořád si proti Tamronu znatelně pomůžete. Se Sigmou začínáte na 120mm, jestli jsem dobře pochopil Váš příspěvek, tak to není zrovna to, co oceníte, ale zase můžete jít až na 400mm. Obrazovou kvalitou Sigma spíše příjemně překvapí, ale ostření nebude tak rychlé a přesné, jako u Canonu.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 02.05.2013 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    Reaguje na (76) | Takže byste spíše doporučil 70-200 L F4 a originální extender? (to přijdu zase o kratší ohnisko) než 70-300 L? Cenově už to nebude až zase takový rozdíl. Mně se pořád nejvíce líbí varianta 70-300. A ta sigma v porovnání co se obrazové kvality zaostává? Mockrát děkuji za odpověď S pozdravem Dan

    Dan Saulich, 30.04.2013 | Reagovat

  • 76

    Svoboda

    Reaguje na (75) | Dobrý den, řekl bych, že s originálním extenderem nebude kvalita 70-200mm L f/4 horší, než na Canon 70-300mm.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 29.04.2013 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Dobrý den, vybírám mezi těmito objektivy: 1)CANON EF 70-300/4-5,6 L IS USM 2)CANON EF 100-400/4,5-5,6 L IS USM 3)Sigma 120-400mm f/4,5-5,6 APO DG OS HSM Fotím s Canon 60D. Hlavně wildlife. Jde mi nejvíce o kvalitu kresby a ostrost na delších ohniscích. Porovnal jsem si na http://www.the-digital-picture.com kvalitu kresby u Canonů. Kresba je téměř stejná na delších ohniscích, na kratčích lepší 70-300. Nevím však jak je to se Sigmou? Momentálně fotím s Tamronem 70-300. Ostrost na nejdelším ohnisku už není ideální. Nejvíce se mi zatím jeví CANON EF 70-300/4-5,6 L IS USM. Samozřejmě kresba u 70-200 L F4 je ještě malinko lepší, ale ohnisko pro mě zase krátké. Tak se chci zeptat zda případně s extenderem docílím takové kvality jako se 70-300. Mockrát děkuji za Váš názor. S pozdravem Dan

    Dan Saulich, 28.04.2013 | Reagovat

  • 74

    Svoboda

    Reaguje na (73) | Dobrý den, jsem toho názoru, že dilema pevný objektiv vs. zoom si musí každý uživatel rozhodnout sám. Tato volba se dost zásadně odráží ve způsobu fotografování. Jestliže jste fotil s pevným 300mm objektivem a láká Vás změna ohniska, pak pro Vás pevné sklo asi nebude to pravé. Ale jak říkám, tohle Vám nikdo nerozhodne, obojí má své plusy i mínusy.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 27.03.2013 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Dobrý den, zvažuji koupi objetivu s dalším ohniskem, mám Canon 60D a nemohu se rozhodnout mezi Canon EF 70-300mm F 4-5,6 L IS USM a Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM. Parametry obou znám a Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM jsem měl i půjčený ale u Canonu EF 70-300mm F 4-5,6 L IS USM mě láké novejší stabilizátor a možnost změny ohniska. Tak nevím...

    Lada, 26.03.2013 | Reagovat

  • 72

    Bouška

    Reaguje na 70 | Dobrý den, myslím, že pro Vaše potřeby je tento objektiv vhodný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.02.2013 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Reaguje na 70 | Oprava příspěvku jedná se o objektiv SIGMA 100-300 F4

    , 03.02.2013 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Dobrý den. Měl bych na Vás dotaz zda tento objektiv nahradí 70-200 F4 L co se týká kvality obrazu a kvality bekhetu.Věřím že rychlost ostření a "hlučnost" budou na stejné úrovni ne-li lepší. Mám 70-200 F4 L (je pro mne "krátký) a k tomu mám Sigma 100-400 F4 (chybí mi IS) proto uvažuji nad výměnou právě za tento Canon.Zvažuji ale zda není lepší pořídit 70-200 F2,8L a k tomu TC1,4x nebo TC 2x.Mám ale strach ze ztráty kvality obrazu a AF (rychlost,přesnost).Jakou variantu by jste mi doporučil? Sport v hale fotím jen velmi zřídka (příležitostně 1x ročně).Děkuji

    Luboš, 03.02.2013 | Reagovat

  • 69

    Bouška

    Reaguje na 67 | Dobrý den, osobně bych vybral světelnější Canon EF 70-200mm f/2,8 L USM, na sport je daleko vhodnější než oba uvedené a navíc je levnější, než tento 70-300L.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.01.2013 | Reagovat

  • 68

    Avatar

    ještě k otázce 67,anebo C 70-400 L IS USM byla by to pane Bouško ještě lepší volba?Mám to na tělo Canon D 40 .

    tibor Topercer, 05.01.2013 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Dobrý den pane Bouško,měl bych podobný dotaz.Byl jsem požádán jestli bych byl ochoten /samozřejmě za úplatu/,nafotit momentky z utkání jednoho fotbalového klubu.K tomu účelu bych si u vás chtěl zakoupit kvalitní objektiv,váhám jestli by byl vhodnější tento C 70-300/4-5,6 L USM,anebo C 70-200/4 L USM.Tento se mi zdá být poněkud kratší,pravda,má lepší světelnost,ale nevím jak by dopadly výřezy z větší vzdálenosti.Tak jestli mi můžete poradit?Ještě bych dodal že 70-200 s nasazeným konvertorem by při horším počasí nemusel AF fungovat,co vy na to pane Bouško?Děkuji za odpověď.T.T.

    tibor Topercer, 05.01.2013 | Reagovat

  • 66

    Bouška

    Reaguje na 65 | Dobrý den, pokud fotíte za slabého světla z ruky, jednoznačně bych doporučil Canon EF 70-200mm f/4,0 L IS USM, dosáhnete lepších výsledků jak díky trochu krazšímu ohnisku, tak díky lepší světelnosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.11.2012 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o koupi tohoto objektivu, případně 70-200 f4, zajímalo by mne, zda je obrazová kvalita viditelně rozdílná, jak uvádíte v příspěvku 60... byla jsem zvyklá na zoom -300, z důvodu přiblížení detailů (např. nepřístupná místa přes řeku, vč. objektů v pohybu) bych se nerada vzdávala možnosti většího přiblížení za vhodných denních světelných podmínek, problém je v tom, že často fotím navečer, když se začínají rozsvěcovat světla, ale to se jedná spíš o statické objekty bez výrazného přiblížení s případnou další úpravou fotek v pc (vše z ruky). Který z modelů by byl pro tyto účely vhodnější, případně byste doporučil jiný? Děkuji.

    Eva, 03.11.2012 | Reagovat

  • 64

    Bouška

    Reaguje na 63 | Dobrý den, vhodný je  B+W UV filtr MRC 67 mm.  

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.09.2012 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Dobrý den, jaký mi doporučíte UV filtr? Jde mi o ochranu skla a kvality optických vlastností.

    Petr, 19.09.2012 | Reagovat

  • 62

    Bouška

    Reaguje na 61 | Dobrý den, to netuším, nevím, jestli Canon nezměnil systém značení. Vím o tomto způsobu značení.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.03.2012 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška,dočetla jsem se,že každý "Lkový"objektiv má na plastovém kroužku bajonetu,číslo resp.značku,která určuje kdy a v kterém závodě v Japonsku se ten objektiv vyrobil.Na tomto objektivu jsem tuto značku nenašla,znamená to,že tento objektiv nebyl vyroben v Japonsku v závodě Canon ? Děkuji za odpověď.

    Jana, 19.03.2012 | Reagovat

  • 60

    Bouška

    Reaguje na 59 | Dobrý den, obrazově nejlepší je Canon EF 70-200 mm F4 L IS USM, takže pokud nefotíte pohyb, dal bych mu určitě přednost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.01.2012 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Dobry den,mal by som podobnu otazku ako Tomas (otazka 58) tiez zvazujem tento objektiv alebo alternativne canon ef 70-200/4 L IS USM alebo 70-200/2,8 L USM,ktory je podla vasich skusenosti najlepsi po optickej stranke a ktory najuniverzalnejsi.Moc Dakujem za odpoved.

    Martin, 30.01.2012 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Dobrý den. Mám Canon 5D MII a váhám mezi tímto objektivem a objektivem Canon 70-200/4 L IS USM. Prosím o radu, který je podle vás lepší v oblasti kresby a ostrosti. Ohnisko není tak důležité. Moc děkuji.

    Tomáš, 18.01.2012 | Reagovat

  • 57

    Bouška

    Reaguje na 56 | Dobrý den, bohužel nevím, neměl jsem možnost vyzkoušet.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.12.2011 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Dobrý den , nevíte někdo , jestli si tento objektiv bude rozumět s telekonvertory od Kenko ? Někde jsem slyšel , že si s těmito telekonvertory rozumí bez problému, možná jen ,že se sníží světelnost. Díky

    Miloš , 03.12.2011 | Reagovat

  • 55

    Bouška

    Reaguje na 54 | Dobrý den, ano, je to Tripod Mount Ring C, jeho dostupnost Vám může zjistit kolega na mailu dostupnost@megapixel.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.10.2011 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Dobrý den ,ještě se zeptám, dá se na tento objektiv koupit stativová objímka jako má 100-400 L IS USM ?? Děkuji

    Milčís, 14.10.2011 | Reagovat

  • 53

    Bouška

    Reaguje na 51 | Dobrý den, bohužel to nevím přesně, ale podle obrázku je celková délka cca dvojnásobná. O bílé cloně bohužel nic nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.10.2011 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Ještě bych se chtěl zeptat ,jestli se dá sehnat sluneční clona na tento objektiv v bílém provedení...že bych to nějak připsal do objednávky ?? Děkuji

    Milčís, 11.10.2011 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Dobrý den , prosím jak dlouhý je tento objektiv ,když je vysunut na max se sluneční clonou ?? děkuji

    Milčís, 11.10.2011 | Reagovat

  • 50

    Bouška

    Reaguje na 49 | Dobrý den, světelnost klesá pozvolna, ale při jakých ohniscí dosáhnete například f/5, to bohužel nevím. Když nastavíte clonu na nejnižší číslo a zazoomujete, pak se hodnota clony (tedy světelnost) opět pozvolna mění až na hodnotu f/5,6 na nejdelším ohnisku. Já bych asi dal přednost druhé jmenované kombinaci, tedy 70-200/4L IS a konvertor 1,4x, přijde mi to jak  trochu lepší řešení kvůli rozměrům a asi i hmotnosti (konvertor nemusíte vždy brát sebou).

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.09.2011 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Dobrý den. Nikdy jsem neměl objektiv s proměnlivou světelností. Tento má světelnost 4-5,6. Světelnost se mění postupně nebo od nějaké ohniskové vzdálenosti skokově mění? a jak se chová, když si při 70mm nastavím na manuál clonu 4 a pak začnu zoomovat, nastavení cony se mi samo změní nebo to při dostatečném zoomu odmítne stisknout spoušť? Dále bych se rád zeptal, mám canon 60D a rozhoduji se mezi tímto objektivem a canon 70-200 f4 IS kde bych v případě potřeby použil canon extender 1.4x. To znamená že do 200mm mám světelnost 4 a při použití extenderu mám 200-280 při světelnosti 5.6. Záleží tedy, kde se "láme" světelnost u tohoto objektivu. Mohl byste porovnat tyto dvě varianty co se týka kresby a celkové kvality, případně doporučit jinou variantu? a jde na tento objektiv použít extender? Sestavu používám při cestování, takže fotografie jsou různého typu a jistou roli hraje i hmotnost. děkuji a přeji pěkný den.

    Přemysl Volf, 20.09.2011 | Reagovat

  • 48

    Bouška

    Reaguje na 47 | Dobrý den, snad ano, ale to nezáleží na mně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.09.2011 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Dobrý den , bude u tohoto produktu v dohledné době i videoprezentace ?? Díky

    Ivan, 09.09.2011 | Reagovat

  • 46

    Bouška

    Reaguje na 45 | Dobrý den, minimální zaostřovací vzdálenost zůstane stejná a světelnost také. Změní se tedy jen úhel záběru, který na APS-C snímači bude odpovídat ohniskům 112-480mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.09.2011 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Dobrý den , mám Canon 60D a přemýšlim o koupi tohoto objektivu. 60D má APS-C snímač, což znamená, že budu mít ohnisko 112-480 ?? Tím pádem se mi min. zaostřovací vzdálenost zvětší na cca 190 cm místo 120 cm ? Takže když to budu mít na 60D, tak tam nepůjde použít to ohnisko 70-300 ,ale budu mít automaticky 112mm-480mm ? Jak je to prosím Vás se světelností ,ta bude pořád stejná ? při 112mm 4,o a při 480mm 5,6 ? Přemýšlel jsem o větším ohnisku Canonu 100-400 L IS USM ,ale jestli je to tak ,jak chápu , nebude potřeba :) Děkuji

    David, 03.09.2011 | Reagovat

  • 44

    Bouška

    Reaguje na 43 | Dobrý den, jak je to s neoriginálními konvertory, to netuším, ale pokud jde o originální konvertory, tak ty jsou použitelné se 70-200/4L IS.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.08.2011 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    To je moc velká škoda....a neoriginální konvertory(tedy ne od canonu) s tímto objektivem a tělem budou spolupracovat ? Ještě se zeptám ,jak jsou na tom s konvertory Canon EF 100-400 mm f/4,5-5,6L IS USM na stejné tělo (60D) nebo Canon 70-200 mm f/4 L IS USM nebo ještě Canon EF 70-300 mm f/4-5,6 IS USM ?? Děkuji mockrát a přeji hodně trpělivosti , nejen se mnou :)

    David, 22.08.2011 | Reagovat

  • 42

    Bouška

    Reaguje na 41 | Dobrý den, je mi líto, ale originální konvertory bohužel nejdou vůbec nasadit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.08.2011 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Dobrý den, bude si tento objektiv rozumět s telekonvertorem ?? Mám EOS 60D. Děkuji

    David, 21.08.2011 | Reagovat

  • 40

    Bouška
    Reaguje na 39 | Dobrý den, sluneční clona je už součástí balení.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.06.2011 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Dobrý den, jaké sluneční clony by jste mi doporučil pro objektiv Canon EF 70-300 mm F 4-5,6 L IS USM? Děkuji.

    Karel, 29.06.2011 | Reagovat

  • 38

    Bouška
    Reaguje na 37 | Dobrý den, díky za upozornění, tuto hrubku jsem právě opravil. :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.06.2011 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Rychlím - dobrý;)

    Tonda, 14.06.2011 | Reagovat

  • 36

    Bouška
    Reaguje na 35 | Dobrý den, ano, je utěsněn proti povětrnostním vlivům.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.06.2011 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Dobrý den, rád bych věděl, jestli a jak je objektiv utěsněn před vnějšími vlivy. Z obrázku http://cdn.canonrumors.com/wp-content/uploads/2010/12/IMG_0110.jpg a recenze celkově vyplývá že odolný je. Chci ho na 40D tak, abych nemusel řešit kvůli manipulaci v dešti zakrývání celého kompletu tělo + sklo (40D na tom s tou odolností voda/prach moc dobře není). PS: slovo "rychlím" v popisku je jako pěst na oko :)

    David Volný, 08.06.2011 | Reagovat

  • 34

    Bouška
    Reaguje na 33 | Dobrý den, nezkoušel jsem, takže nemohu potvrdit. Konvertor je pro tento objektiv nevhodný především kvůli snížení světelnosti (a tím pádem k problémům s AF), ale také kvůli snížení obrazové kvality, která sama o sobě není na nejlepší úrovni.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.04.2011 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den,bylo mi řečeno, že bych mohl použít extendr Tamron 1,4 pro Canon. Mohl bych znát Váš názor. děkuji

    , 13.04.2011 | Reagovat

  • 31

    Bouška
    Reaguje na 30 | Dobrý den, ještě jsem bohužel neměl příležitost k porovnání. Tipoval bych ale, že v těchto ohledech velký rozdíl nebude.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.04.2011 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 29 | Dobrý den, ještě to ověřím, ale nepředpokládám to kvůli světelnosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.04.2011 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobrý den,můžete už pane Bouško porovnat tyto dva objektívy tento Canon a taky nový Tamron 70-300/4.0-5.6 VC.Zajímala by mne kresba a rychlost ostření.Děkuji.

    tibor topercer, 12.04.2011 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Reaguje na 28 | Dobrý den, to jste mě zaskočil, že nejde extender použít, objektiv už mám a počítal jsem s tím, že ho dokoupím. Počítá se s tím, že do budoucna nějaký extender pro tento objektiv vyrobí, nebo to není z nějakého důvodu možné? Děkuji za odpověď

    Petr, 12.04.2011 | Reagovat

  • 28

    Bouška
    Reaguje na 27 | Dobrý den, je to pravda, bohužel to nejde.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.03.2011 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Dobrý den,chci zeptat zda je možné u tohoto objektivu použít extender.Doneslo se mi že nelze použít.Děkuji.

    roman, 24.03.2011 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Reaguje na 25 | Děkuji,je tedy rozhodnuto :o)

    jana, 23.03.2011 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, rozdíl je právě v obrazové kvalitě a také v kvalitě konstrukce. Tento Canon EF 70-300 mm F 4-5,6 L IS USM je na tom daleko lépe ve všech ohledech.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.03.2011 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, řekněte mi prosím, jaký je zásadní rozdíl, krom velikosti, mezi tímto objektivem a 70-300 DO a který má lepší obrazovou kvalitu. Děkuji

    jana, 19.03.2011 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 22 | Dobrý den, asi bych vybral raději tento 70-300 L IS , ale na sport bohužel nemá moc dobrou světelnost. Ideální je například http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-2-8-l- usm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.03.2011 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den, nutně bych potřeboval poradit s výběrem objektivu :-) Chtěl bych fotit převážně přírodu (krajinu a zvířata), ale i sport (například fotbal). Můžete mi, prosím, poradit s výběrem? Vlastním fotoaparát Canon EOS 40D a přemýšlím nad objektivem Canon EF 70-300 mm F 4-5,6 L IS USM nebo Canon EF 100 - 400 mm F 4,5-5,6 L IS USM.

    Lukáš Satur, 09.03.2011 | Reagovat

  • 21

    Bouška
    Reaguje na 20 | Dobrý den, zatím bohužel ne.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.02.2011 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Cena by se měla prý snížit u Canona asi o 5%. Podle dosavadních recenzí by asi měl být moc dobrý. Nejsou známy už další nové informace ? Přeci je už konec února...

    IgorB, 22.02.2011 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Vypadá slibně, jsem fakt zvědavý jaká bude cena, níže dvě recenze.. http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Canon-EF-70-300mm-f-4-5.6-IS-L-USM-Lens-Review.aspx http://www.photozone.de/canon-eos/571-canon70300f456islapsc

    Sup, 09.02.2011 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, obrazovou kvalitu bohužel zatím nemohu posoudit, tento objektiv jsem měl v ruce jen velmi krátce.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.01.2011 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den,pane Bouško kdy byste měl porovnat tyto objektivy tento Canon L IS USM a nový Tamron 70-300/4.0-5.6 VC,je mezi nimi velký kvalitativní rozdíl?Cenově to tak aspoň vypadá.

    tibor topercer, 14.01.2011 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, máte pravdu, zatím se pokud vím bohužel ještě nedodává.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.01.2011 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Ten objektiv kromě marketingových presetnaci Canonu zjevně vůbec neexistuje, jinak bych na jeho dodání od Megapixelu nemusel neúspěšně čekat od konce listopadu 2010.

    Radim, 06.01.2011 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, souhlasím, taky mi přišel velmi dobrý, ale zkoušel jsem ho jen pár minut.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.01.2011 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Podobný dotaz. Mám Canon EOS 60D. Pro focení zvěře, ptáků a krajiny si chci pořídit nový Canon 70-300 L řady. Zkoušel jsem jej a zdá se mi vynikající. Co vy na to ?

    Igor, 31.12.2010 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, vhodný není ani jeden. Já bych vybral nějaký daleko světelnější, například http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-2-8-l- usm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.12.2010 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dobrý den,jsem amatér a rozhoduji se zakoupit objektiv Canon EF 70-300 mm F 4-5,6 L IS USM nebo Canon EF 100 - 400 mm F 4,5-5,6 L IS USM. Vlastním fotoaparát EOS 60 D kde v setu byl objektiv EFS 55 - 250 mm. Fotím zejména na zimním stadionu. Vaše doporučení?

    Martin, 28.12.2010 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Tak jsem hledal a už se dá najít v českých e-shopech (samozřejmě zatím není dostupný), ale jeho cena tedy není zrovna příznivá - cca 34-35tis. kč teďka už záleží jen na testech kvality nového objektivu Tamron 70-300 f/4-5.6 VC, který stojí jen třetinu ceny - cena/výkon -> asi lepší koupě Tamron, páč dřív než bych si chtěl koupit tento novej objektiv od Canonu, tak si radši od něj koupím za stejnou cenu Canon EF 100-400m f/4.5-5.6 IS USM

    Pinkava M., 25.09.2010 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    NO VELMI MA TOTO SKLO NENADCHLO pola mna je to prebalena 70-300 stara, ktora v testoch mala uzasne vysledki a radili ju kvalitativne do l tried, akurat ze toto bude asi prachutesne ,kazdopadne viuzitie tohto skla stakov svetelnostov moc nevidim,azda len pre amaterskych cestovnych fotografov ,lebo profici si aj tak nosia ef 200mm f1,8 alebo 2,0 ,...

    patrik, 17.09.2010 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    předpokládaný začátek prodeje tohoto objektivu je říjen-listopad a odhadovaná cena podle zahraničních webů cca 1900-2000 USD

    Ondra, 14.09.2010 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Pánové no nevím,nevím,L-kové sklo pod 30000.-t ani náhodou.Když 100-400 L IS USM stojí 37.tak pochybuji že třístovka bude stát jen 25.No uvidíme.

    tibor topercer, 13.09.2010 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, zatím bohužel nemám žádné bližší informace, ale jsem na tenhle objektiv také velmi zvědavý.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.09.2010 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den, neslyšel jste z úst kolegů nějaké informace či nevíte alespoň o nějaké recenzi na internetu, sám jsem nenašel..? Chtěl jsem si koupit Sigma 120-400, ale příchod tohoto skla mě velmi potěšil, snad se bude pohybovat ve stejné cenové relaci. Pak bych měl jasno. Díky za Váš čas, Honza

    Honza, 09.09.2010 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    tak ked bude stat 16-25 tak idem do neho ...dalsi do zbierky

    igor, 09.09.2010 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Já bych odhadoval, že když nový Tamron 70-300 F4-5.6 VC bude stát kolem 12.000kč, tak tajten kousek by mohl stát 16-25k kč, jináč se mi už teďka moc líbí, jen škoda že je mimo moje finanční možnosti

    Pinkava M., 06.09.2010 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, my nemůžem ani naznačovat... :D Je mi líto, ale předpokládanou cenu zatím neznáme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.09.2010 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    dobry den muzete alespon naznacit priblizne cca cenu dekuju ??? nejlepe v eurech ?

    martin, 03.09.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím