Canon EF-S 17-85mm f/4,0-5,6 USM IS Komentáře k Canon EF-S 17-85mm f/4,0-5,6 USM IS

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (435 - 336)

  • 435

    Bouška

    Reaguje na (434) | Dobrý den, určitě lepší je Canon 18-135mm IS STM, vynikající je i na natáčení videa, které jste zmínil.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.11.2015 | Reagovat

  • 434

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o objektivu o něco delším než setová 18-55 STM, potřebuju trochu univerzální, každopádně stabilizovaný - i natáčení sportu. Jde o to že DSLR s jedním objektivem se mi vejde do vodotěsného boxu (1 box je fakt maximum co s sebou chci vozit - místo, hmotnost atd.) ale kromě toho setového mám jen 75-300 IS a to je děsně dlouhé, scéna se mi tam často nevejde jak bych chtěl. Myslíte že je vhodnější tento nebo spíš 18-135 IS? Díky moc

    Mates K., 10.11.2015 | Reagovat

  • 433

    Avatar

    Reaguje na (432) | Dobrý den,

    v první řadě se pokusím vyvrátit mýtus o STM režimu ostření. STM neznamená, že objektiv bude ostřit rychle, ale hlavně podporuje plynulý autofocus u videa a tiché ostření, což se na vašem těle neprojeví. Pokud z nějakého důvodu nechcete zařadit do výběru sigmu a měl bych za vás rozhodovat mezi 18-135 a 17 85, pak bych se spíše přikláněl k 18-135. 

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 17.08.2015 | Reagovat

  • 432

    Genšerovský

    Dobrý den, chci nějaký univerzální objektiv na "cvakání". Z toho co jsem prošel mi zůstal tento a 18-135 STM. Tělo mám 50D. STM objektivy jsou údajně docela rychlé, ovšem jak budou v porovnání s USM na 50D? Vím, že doporučujete Sigmu 17-70, ale tu jsem již zamítnul. O 17-85 jsem toho pročetl docela dost a dost lidí se shoduje, že to není moc vyvedený objektiv. Proto zvažuju, zda nejít raději 18-135 STM (má to STM na 50D vůbec smysl? nebude stačit starší verze bez STM? ). Nad jinými objektivy neuvažuju, na focení (ne cvakání) mám jiné objektivy - ne tak univerzální. Děkuji za radu.

    Richard Genšerovský, 15.08.2015 | Reagovat

  • 431

    Avatar

    Reaguje na (430) | Dobrý den, jedná se o výprodej. Bohužel pro nás mají asi jinou možnost výprodejové ceny. Více na cenovenabidky@megapixel.cz

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.06.2015 | Reagovat

  • 430

    Avatar

    Dobrý den, ta cena je OK? Je k dostání skoro za polovinu! Viz. ALZA, FOTOLAB.

    Zdeněk Pergl, 21.06.2015 | Reagovat

  • 429

    Avatar

    Reaguje na (428) | Dobrý den, kresbou je lepší. Ale jestli máte problém se světelností, tento je na tom stejně. Zde by byl vhodný nějaký s f2,8. napříkad 17-50 Sigma.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.03.2015 | Reagovat

  • 428

    Avatar

    Dobrý den, vlastním objektiv 18-55 mm Canon a chtěla bych něco lepšího, uvažuji o tomto objektivu, poznám ten rozdíl? nebo je lepší koupit rovnou něco o level lepšího. Chtěla bych fotit více i v interiéru, s 55mm mám často problém se světelností. Děkuji

    Klára Horáková, 23.03.2015 | Reagovat

  • 427

    Avatar

    Reaguje na (426) | Dobrý den, no  pokud hledáte základní rozsah pro univerzální použití vybral bych Sigmu 17-50. A to proto, že má perfektní světelnost v celém rozsahu, kresba je také dobrá. Dalším objektivem je 18-135, ta má výhodu dobréh rozsahu a také STM ostření pro video. Ale má standardní světelnost a normální kresbu. Záleží co upřednostníte. Ale pro foto bych vybral tu Sigmu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.03.2015 | Reagovat

  • 426

    Avatar

    Dobrý deň, mám Canon EOS 650D a základnú pevnú 50-ku. Chcel by som ale niečo lepšie a potreboval by som fotiť dnu a aj von, hlavne deti, či už portréty alebo v pohybe. Taktiež by som rád fotil aj prírodu a tu asi skôr na "makro", ale aj krajinku. Rozhodujem sa momentálne v tejto cenovej kategórii a tak zvažujem práve tento Canon EF-S 17-85mm f/4,0-5,6 USM IS a Canon EF-S 18-135mm f/3,5-5,6 IS STM. Ktorý by ste mi z nich odporučili a prečo. Ďakujem Vám, Gerencser

    Lorant Gerencser, 03.03.2015 | Reagovat

  • 425

    Avatar

    Reaguje na (424) | Dobrý den, bohužel takto těžko odhadnout. Doporučuji se obrátit přímo na AWH servis

    AWH Servis, Vinohradská 100, 130 00 Praha 3
    Tel.: +420 222 721 525, fax: +420 222 720 122
    Otevírací doba: Po-Pá 9:00-18:00.

    Ten cenu odhadne daleko přesněji. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.02.2015 | Reagovat

  • 424

    Avatar

    Dobrý den, u tohoto objektivu mně začal vyhazovat chybu komunikace s EOS60D. Tak každý třetí snímek. Pak se úplně kousl se zatahlou clonou. Je to častá závada? Kolik zhruba stojí oprava? Záruka už je pryč. Jestli ma cenu to vůbec opravovat.. Děkuji za odpověď, Martin

    Martin Varecha, 22.02.2015 | Reagovat

  • 423

    Avatar

    Reaguje na (422) | Dobrý den, ano to máte pravdu, nechám to opravit.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.01.2015 | Reagovat

  • 422

    Avatar

    Nerozumím tomu, proč v mínusových bodech v recenzi je uvedeno, že objektiv je "pouze pro APS-C" ...Však objektiv je přece pro tuto velikost čipů vyroben, proto přece nese označení EF-S ? To je stejné jako udělat recenzi pro pětimístnou škodovku a napsat do mínusového hodnocení, že je pouze pro pět lidí.

    lukas zmizik, 03.01.2015 | Reagovat

  • 421

    Avatar

    Reaguje na (420) | Dobrý den, no to je těžké, protože objektiv 17-85 má celkově dobrou kresbu, trohu horší v rozích. Také velké plus pro objektiv 18-135 je STm motor se kterým umí vaše tělo ostřit. Tím získáte rychlé a přesné ostření a u videa ještě tiché. Asi větší použitelnost bych zde viděl v 18-135. Případně uplně jíné sklo, ale s lepší světelností v celém rozsahu  a to f2,8  Sigma 17-50.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.10.2014 | Reagovat

  • 420

    Avatar

    Dobrý den, mam podobný dotaz, akorát ke Canonu 700D, rozhoduji se mezi tímto 17-85 a http://www.megapixel.cz/canon-ef-s-18-135-mm-f35-56-is-stm samostatně jsou na tom s cenou skoro stejně, u druhého by mi víc vyhovovalo delší ohnisko. Co se týče kvality obrazu, doporučujete spíš tedy 17-85? Chci to jako lepší náhradu za setový 18-55 a zároveň potřebuji aspoň o trochu delší ohnisko..

    Renata, 06.10.2014 | Reagovat

  • 419

    Matoušek

    Reaguje na (418) | Dobrý den, cenově i obrazově se určitě vyplatí obj. 17-85, který je u tohoto modelu v setu. Výhoda obj. 18-135 je pouze větší rozsah.

    Jan Matoušek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 08.09.2014 | Reagovat

  • 418

    Avatar

    Dobrý den, plánuji koupi canon eos60D. Nemohu se rozhodnout zda zvolit objektiv EE-S 17-85 nebo 18-135. Fotit budu hlavně krajinu, zvířata, děti sport a podobně. Jaký byste doporučil případně zda je možné pro laika vysvětlit rozdíl mezi objektivy. Děkuji.

    Martin Goll, 05.09.2014 | Reagovat

  • 417

    Avatar

    Reaguje na (416) | Dobrý den, je důležité zda jde o Sigmu contemporari či o starou verzi bez tohoto názvu. Pokud jde o novou Sigmu doporučím ji. Má lepší světlnost a perfektní kresbu  s rychlým ostřením. Pokud půjde o starou verzi zvolil bych také ji. Objektiv 17-85 Canon není moc dobrý.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.07.2014 | Reagovat

  • 416

    Avatar

    Dobrý den, prosím o radu při výběru základního objektivu k tělu Canon EOS 600D. Vybírám mezi tímto Canon EF-S 17-85mm f/4-5,6 USM IS a mezi Sigma 17-70mm f/2,8-4 DC Macro OS HSM. Který z nich má lepší obrazovou kvalitu pro univerzální použití (cestování, příroda, lidé). Děkuji za odpověď.

    Vít Dorničák, 07.07.2014 | Reagovat

  • 415

    Avatar

    Reaguje na (405) | Dobrý den, s tím Canonem 17-85mm - dobrý objektiv, vše funguje jak má, nicméně pozor na konstrukční chybu, která se pravděpodobně dříve nebo později projeví (http://en.wikipedia.org/wiki/Canon_EF-S_17%E2%80%9385mm_lens). Odhaduju, že jsem nacvakal tak 3000 fotek než se mi projevila.

    Jirka, 01.07.2014 | Reagovat

  • 414

    Michalík

    Reaguje na (413) | Dobrý den,myslím, že byste mohl být s tímto Canon objektivewm více spokojen než se setovými objektivy Olympusu. rozdíl možná nebude dvojnásobně nebo jednou tak velký, ale určitě jej poznáte a je to krok směrem kupředu. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 30.05.2014 | Reagovat

  • 413

    Avatar

    Dobrý den, vlastním fotoaparát Olympus E500 se dvěma setovými objektivy a zvyžuji koupi fotoaparátu Canon EOS 60D s tímto objektivem.Myslíte, že bude velký rozdíl v obrazové kvalitě, ostrosti....Děkuji za odpověď

    Roman Šindelář, 29.05.2014 | Reagovat

  • 412

    Michalík

    Reaguje na (411) | Dobrý den, polarizační filtr o průměru 72mm v dobré kvalitě je bohužel trochu dražší. Cenově mohu doporučit Marumi polarizační filtr DHG C-PL co se týká ND filtru zde budete vybírat podle toho, jak moc chcete snížit světlenost EV. Doporučuji opět značku Hoaya nebo B+W.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 12.05.2014 | Reagovat

  • 411

    Avatar

    Reaguje na (410) | DObrá dám tedy na radu od Vás a zvolím tu sigmu 17-70 C a chtěl bych k tomu i nějaký ten filtr v rozumné cenně kolem těch 1500 když bude o něco víc vadit to nebude.

    jaroslav Tůma, 12.05.2014 | Reagovat

  • 410

    Michalík

    Reaguje na (409) | Dobrý den, volil bych Sigmu 17-70 C. Co se týká filtrů tam budete muset volit dle průměru objektivy. Doporučuji značky Hoya a B+W. Až budete mít vybrán objektiv s konkrétním průměrem mohu doporučit konkrétní filtry. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 12.05.2014 | Reagovat

  • 409

    Avatar

    Reaguje na (407) | Dobrý den, děkuji moc za odpověď a zeptám se tedy na focení momentek, architektury, přírody, lidí, zvířat by jste si Vy osobne vybral jaký objektiv ten Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II VC nebo Sigma 17-70mm f/2,8-4,0 DC Macro OS HSM Contemporary a narazil jsem ještě na tenhle Tamron AF SP 28-75mm f/2,8 Di Macro pro Canon + se optam ještě jakej polarizační a neutrální filtr by jste mi doporučil ( kdyby byli oba tak do 1500). Děkuju.

    Jaroslav Tůma, 09.05.2014 | Reagovat

  • 408

    Michalík

    Reaguje na (406) | Dobrý den, pokud chcete zachovat kvalitu obrazu volte raději kratší rozsahy zoomu. 17-70, 18-35, 17-80. Přo ohniscích 18-200 či 18-270 již docela ztrácíte na kvalitě. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 09.05.2014 | Reagovat

  • 407

    Michalík

    Reaguje na (405) | Dobrý den, všechny tři zmíněné objektivy budou výrazně lepší než váš současný objektiv. Hodně univerzální objewktiv a také s povedenou kresbou se považuje Sigma 17-70Contemporary. Pokud byste potřeboval světelnost např pro interiéry nebo focení pohybu volil bych Tamron. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 09.05.2014 | Reagovat

  • 406

    Avatar

    Reaguje na (405) | Nebo jestli by jste doporučil nějaké jiné sklo, třeba i s větším rozsahem cca x - 200mm ?

    Jaroslav Tůma, 08.05.2014 | Reagovat

  • 405

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se, Vás optat na to, který objektiv by byl lepší na takové to každodenní focení ( momentky, příroda, architektura, lidi) prostě od všeho něco. Chci se tedy optat jestli je lepší tento Canon EF-S 17-85mm f/4,0-5,6 USM IS nebo Tamron SP AF 17-50mm f/2,8 XR Di II pro Canon případně Sigma 17-70mm f/2,8-4,0 DC Macro OS HSM Contemporary pro Canon. Mám Canon EOS 600D + Canon EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 IS II tak by mě i zajímalo jestli si jedním z těch tří objektivů nějak pomůži. Děkuji předem za odpověď.

    Jaroslav Tůma, 07.05.2014 | Reagovat

  • 404

    Michalík

    Reaguje na (403) | Dobrý den, volil bych 17-85. sice není tak univerzální ale 18-135mm, ale kresbu má o něco málo lepší. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 28.04.2014 | Reagovat

  • 403

    Avatar

    Dobrý den, hledám ke svému Cononu 600D náhradu za setový objektiv 18-55 IS II a chtěl bych se zeptat, zda je lepší tento 17-85 nebo 18-135. Chci něco univerzálnějšího, používám ještě 50 1.8. Který z výše zmíněných objektivů je lepší (jde mi hlavně o kresbu). Předem díky

    Petr Havel, 27.04.2014 | Reagovat

  • 402

    Svoboda

    Reaguje na (401) | Dobrý den, když je nový tak ne, jak se bude chovat po roce používání bohužel nevím.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 13.06.2013 | Reagovat

  • 401

    Avatar

    Dobrý den, chci se zaptat objektiv náhodou samovolně nevyjíždí, když namíříme směrem dolů

    tomáš, 10.06.2013 | Reagovat

  • 400

    Svoboda

    Reaguje na (398) | Dobrý den, u mě v této kategorii vítěží nová Sigma 17-70mm f/2,8-4 contemporary. Kresbu má velmi slušnou, zvládá i ostření na kratší vzdálenosti, velice rychle ostří a stabilizátor také není k zahození.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 27.05.2013 | Reagovat

  • 399

    Svoboda

    Reaguje na (399) | Reaguje na (397) Dobrý den, ano, na full frame není určen, ale uživatelé full frame zrcadlovek obvykle vědí, které objektivy mohou používat.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 23.05.2013 | Reagovat

  • 398

    Avatar

    Dobrý den, pravděpodobně položím častou otázku, ale chtěl bych nějaký širokoúhlý objektiv, jak na krajinky, tak na takové univerzální použití při cestování. Chci se zeptat, který z objektivů má nejlepší vlastnosti, jestli tento canon, nebo Sigma 17-70mm f/2,8-4,0 DC Macro OS HSM, případně Tamron SP AF 17-50mm f/2,8 XR Di II. Děkuji

    Martin Šulc, 23.05.2013 | Reagovat

  • 397

    Avatar

    Reaguje na (394) | COž není tak úplně pravda, pasovat bude pouze na crop těla, nikoliv na full frame.

    J C, 23.05.2013 | Reagovat

  • 396

    Svoboda

    Reaguje na (395) | Dobrý den, nejlépe je na tom s kresbou Canon EF-S 17-85mm f/4,0-5,6 USM IS, také ostření má rychlejší. 18-135mm nabídne pouze větší rozsah ohnisek.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 10.05.2013 | Reagovat

  • 395

    Avatar

    Dobrý den, vím že se to tu již řešilo několikrát, jsem ale po přečtení hromady recenzí a srovnání stále na vážkách. Docela velké množství různých reakcí si dokonce protiřečí, proto bych byl vděčný za Váš názor pane Bouška. Vlastním setový EF-S 18-55/3.5-5.6 IS II a naskytla se mi možnost vyměnit jej buď za Canon EF-S 17-85mm f/4,0-5,6 USM IS nebo Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS. Vlastním i teleobjektiv 70-300mm, ale bavme se prosím o těchto zmíněných. Který vybrat? Fotoaparát mám EOS600D, a tento "setový" používám na architekturu, krajinky, momentky, reportáže a akce. Osobně se vzhledem ke světlosti a většímu rozsahu ohniska přikláním k 18-135, jelikož předpokládám že co se kvality týče, budou na tom všechny podobně. Otázkou je zda oželit USM a dát přednost většímu rozsahu, - vzhledem k těm momentkám a akcím. Jsou markantí rozdíly v rychlosti ostrření těchto třech? Který z nich má nejpěknější kresbu, vezmeme-li v potaz celý rozsah? Děkuji za Váš čas a odpovědi. S přátelským pozdravem J. F. Krumpholc

    Jan F. Krumpholc, 06.05.2013 | Reagovat

  • 394

    Svoboda

    Reaguje na (393) | Dobrý den, objektiv určitě bude pasovat na jakýkoli Canon EOS a klidně Vám může vydržet i dvacet let, záleží na tom, jak se k němu budete chovat. Ale faktem zůstává, že je v něm spousta elektronických součástek, které prostě občas "odcházejí".

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 08.04.2013 | Reagovat

  • 393

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška,potřebuji radu.Pokazila se mi zrcadlovka Canon 400D.Začala špatně zaostřovat a vím že to není objektivem.Vlastním dva a závada se projevuje na obou dvou objektivech.Zrcadlovku mám již šestým rokem a má nafoceno 10250 fotek.Cenu opravy nemám stanovenou,protože servis ji chce vidět,ale v autorizované prodejně mi řekli,pokud bude dražší než 1000 Kč nemá to smysl opravovat.Upřímně řečeno podle ceníku oprav z firmy AWH Praha tak mne nečeká nic laciného.Vlastním objektiv CanonEF-S 17-85mmf/4,0-5,6USM IS má nafoceno 10000 fotek.A teď dotaz Jak takový objektiv může dlouho vydržet?Ptám se proto kdyby ta oprava zrcadlovky byla moc drahá a vyplatí se koupit nové tělo, jestli vydrží zase ten objektiv.Náhradu jsem si zatím vybral Canon EOS 650D,ale to až v krajní nouzi.Doufám ,že v případě koupi 650D bude pasovat již zmíněný objektiv.Jak jsem zmínil mám ještě druhý objektiv Canon EF 50mm f/1,8 II a slušný blesk a proto se mi nechce opouštět řadu zrcadlovek.Děkuji za odpověď.

    Ivo Motýl, 03.04.2013 | Reagovat

  • 392

    Avatar

    Reaguje na (390) | Já ho mám 7 let a teď mi to začal dělat taky. Skončí v kontejneru :-((

    Jirka Řehák, 18.03.2013 | Reagovat

  • 391

    Jurčík

    Reaguje na 390 | Dobrý den, s tímto jsem se již setkal. Doporučuji vyčistit kontakty, pokud to nepomůže, nedoporučuji Vám opravovat objektiv svépomocí, ale zaslat jej do autorizovaného servisu. Servis pro Canon dělá společnost AWH

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 05.03.2013 | Reagovat

  • 390

    Avatar

    Dobry den, chtel bych se zeptat, mam tento objektiv ctvrtym rokem a posledni dobou mi zacal hlasit chybu mezi telem a objektivem, ale jen pri nekterych ohniscich a vyssich clonach, setkali jste se s tim uz nekdy? Jde to opravit? Děkuji

    JrDlzl, 04.03.2013 | Reagovat

  • 389

    Bouška

    Reaguje na 388 | Dobrý den, použít se samozřejmě dá, ale moc vhodný není.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.12.2012 | Reagovat

  • 388

    Avatar

    Dobrý den, byl by tento objektiv vhodný pro Canon 7D? Chtěl bych jej použít na architekturu.

    Matěj Hejma, 27.12.2012 | Reagovat

  • 387

    Bouška

    Reaguje na 386 | Dobrý den, ano, je funkční a je o něco lepší, než 18-55 mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.12.2012 | Reagovat

  • 386

    Avatar

    Je funkcni na 600d ? Je lepsi nez setovy 18-55 ?

    V.S., 01.12.2012 | Reagovat

  • 385

    Bouška

    Reaguje na 384 | Dobrý den, na portréty je jednoznačně nejvhodnější Canon EF 50mm f/1,4 USM.  

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.11.2012 | Reagovat

  • 384

    Avatar

    Dobrý den, Chtěl bych koupit ženě k vánocůmo bjektiv místo seťaku na canon 450D? Bohužel se v tom tolik neviznám tak prosím o radu. Chtěl bych portretní objektiv je lepší koupit tento s proměným ohniskem a nebo spevným ohniskem Canon EF 50mm f/1,4 USM a nebo Canon EF 85mm f/1,8 USM. Na focení dětí doma Občas i venku. Popřípadě doporučit nějaký jiný?

    Zdeněk, 25.11.2012 | Reagovat

  • 383

    Bouška

    Reaguje na 382 | Dobrý den, oba objektivy jsou na podobné úrovni, ale 18-135 je přece jen univerzálnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.07.2012 | Reagovat

  • 382

    Avatar

    Dobrý den, chci koupit pro svojí ženu EOS 600D zatím fotí s 1100 a objetkivem 18-55 Tak uvažuji že koupím samotné tělo 600D a chtěl bych k tomu koupit objektiv 17-85. tak chci vědět jestli je to dobrá volba a nebo koupit set s objektivem 18-135 Děkuji

    Mirek, 14.07.2012 | Reagovat

  • 381

    Bouška

    Reaguje na 380 | Dobrý den, je mi líto, ale náhradní díly bohužel objednat nemůžeme. To jde jedině v servisu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.07.2012 | Reagovat

  • 380

    Avatar

    Dobrý den, mám také problém s flex kabelem u tohoto objektivu, bohůžel jak je zde již psáno, není to závada, ale vlastnost. Nicméně v současné době mám objektiv rozdělaný doma a mám dotaz, jestli jste schopni náhradní flax kabel na clonu sehnat. Jinak s objektivem jsem byl doposud spokojen, ale tohle soudruzi v Japonsku trošku nedomysleli.

    David, 08.07.2012 | Reagovat

  • 379

    Bouška

    Reaguje na 378 | Dobrý den, na počet snímků to neumím odhadnout, ale čekal bych určitě několik desítek tisíc záběrů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.06.2012 | Reagovat

  • 378

    Avatar

    Reaguje na 373 | takze jak dlouho tedy objektiv vydrzi?? napr kolik fotek cca??

    petr , 11.06.2012 | Reagovat

  • 377

    Avatar

    Reaguje na 374 | opravit to nejde, v servisu mi rekli,ze se to bude jen zhorsovat, ze flexa se casem azsekne uplne a tato zavada je neopravitelna-pry jen v nemecku a to za asi 10 tis..takze to se vubec nevyplati... :(

    petr, 11.06.2012 | Reagovat

  • 376

    Bouška

    Reaguje na 375 | Dobrý den, vhodnější je 17-85, ale ani to není úplně ideální řešení. Daleko lepší je Canon EF-S 15-85 mm F 3,5-5,6 IS USM.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.06.2012 | Reagovat

  • 375

    Avatar

    Dobrý den chtěl bych se jen optat jak na tom je tento objektiv v porvníní s Canon EF 28-135mm f/3.5-5.6 USM IS, jaký by jste doporučil. Myslím že ten druhý zde ani neprodáváte ale jistě máte bohaté zkušenosti. Nebo mi popřípadě poradtě jaký objektiv jako lepší náhrada za settový. Za nějaké rozumné peníze... děkuji s pozdaravem Adam

    Adam Odvody, 07.06.2012 | Reagovat

  • 374

    Avatar

    Reaguje na 372 | Zdravím... Také se mi začala projevovat tato závada, hlavně při focení na nejmenší ohnisko. Nedá se to nějak opravit? :-(

    Jakub, 14.05.2012 | Reagovat

  • 373

    Bouška

    Reaguje na 372 | Dobrý den, u Tamronu to je se životností podobné. Objektivy jsou vyráběny v několika kvalitativních třídách a podle toho se dá odhadnout i to, jak dlouho asi vydrží. Tento objektiv patří spíše k těm konstrukčně jednodušším...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.05.2012 | Reagovat

  • 372

    Avatar

    Tak to nebylo kontaktem ikdyz to fotak takhle napsal, ale opotrbovanou flexou.. Pry se tu o objektivu canonackejch stava skrz motorek ktery neni v tele ale v objektivu.. Tak me to prekvapilo, neco takoveho jsem necekal, je to stejne i u tamronu? A jakou ma vlastne objektiv zivotnost? Myslel jsem , ze objektivy vydrzi skoro na porad pokud je nerozbiju..

    , 10.05.2012 | Reagovat

  • 371

    Bouška

    Reaguje na 370 | Dobrý den, kontakty stačí otřít například nějakým suchým hadříkem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.05.2012 | Reagovat

  • 370

    Avatar

    dobry den,mam tenhle objektiv delsi dobua ted se mi zacalo objevovat pri foceni error a pise ,ze footak nekomunikuje s objektivem,ze je treba vycistit kontakt objektivu.. muzete mi poradit? delate neco takoveho u vas na prodejne a kolik to stooji?diky

    michal, 10.05.2012 | Reagovat

  • 369

    Avatar

    dobry den, mam moznost koupit tento objektiv tzv z druhe ruky,za celkem prijatelnou cenu asi tak setoveho objektivu, tak se rozhoduji,jestli je tento objektiv lepsi nez obycejny setovy? a co se tyce tisku napr A3 nemel by byt problem? mam eos 600 dekuji

    jana, 04.05.2012 | Reagovat

  • 368

    Bouška

    Reaguje na 367 | Dobrý den, co se týče kvality fotek, tak si pomůžete o trošku, největší rozdíl je v rychlosti ostření a kvalitě konstrukce. Lepší kvality fotek dosáhnete například s objektivem Tamron SP 17-50 mm F 2,8 XR Di II VC pro Canon.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.04.2012 | Reagovat

  • 367

    Avatar

    dobry den, chci se zeptat jek moc se lisi od obyc setaku? v cem je lepsi a vyplati se do nej investovat,nebo si moc nepomuzu co se tyce kvality fotek?diky

    petr, 26.04.2012 | Reagovat

  • 366

    Bouška

    Reaguje na 365 | Dobrý den, při cca f/8-f/11.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.04.2012 | Reagovat

  • 365

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat při jaké cloně tento objektiv nejlépe vykreslovat/ostřit. Děkuji

    Vojttěch Šildberger, 20.04.2012 | Reagovat

  • 364

    Bouška

    Reaguje na 363 | Dobrý den, v této ceně bych vybral asi velmi univerzální Sigma 17-70 mm F 2,8-4,0 DC Macro HSM OS.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.04.2012 | Reagovat

  • 363

    Avatar

    Dobrý den, jsem vlastníkem Canonu EOS 450D se setovým objektivem Canon EF-S 18-55 mm IS. Chci se věnovat převážně focení krajin. Bohužel mám jako student omezené finanční zásoby. Který objektiv by podle Vás byl pro mě nejvhodnější? (v cenové relaci do 12 000 Kč) Děkuji, Lukáš

    Lukáš Schmidt, 13.04.2012 | Reagovat

  • 362

    Bouška

    Reaguje na 360 | Dobrý den, světelnost f/4 se od f/3,5 liší jen o 1/3 EV, což je celkem zanedbatelné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.02.2012 | Reagovat

  • 361

    Avatar

    omluva překlep světelnost :-)

    zdenek zatřepalek, 17.02.2012 | Reagovat

  • 360

    Avatar

    zdravim mam dotaz mam setovy objektiv canon 18-55 3,5-5,6 is ma nahrazeni timto obektivem pro mne nejaky posun když začina clona na 4 nebo co doporučite radeji.

    zdenek zatřepalek, 17.02.2012 | Reagovat

  • 359

    Bouška

    Reaguje na 358 | Dobrý den, objektiv Canon EF-S 10-22 mm f/3,5-4,5 USM je o něco lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.01.2012 | Reagovat

  • 358

    Avatar

    Dobrý Den Luděk, Abych zeptát to Canon EOS 600D vhodně o Objektivů typů Zoom( Objektiv Tokina AT-X AF 12-24 mm F 4 Pro DX II pro Canon nebo či Canon Ef-S 10-22mm f/ 3,5-4,5 Usm Děkují za pochopení

    Jiří, 30.01.2012 | Reagovat

  • 357

    Bouška

    Reaguje na 356 | Dobrý den, pokud jde o kresbu, je nejlepší 15-85, naopak nejhorší je 17-85. Vaše starší objektivy sice jdou použít, ale z hlediska kvality je použitelný jen 50/1,8.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.01.2012 | Reagovat

  • 356

    Avatar

    Přeji dobrý den pane Bouška. Vybírám si objektiv(místo seťáku 18-55mm). Jaký objektiv by vycházel nejlépe a který zase asi nejhůř co se týče kvality obrazu a kresby obecně? -Tento Canon 17-85mm -Canon 15-85mm -Tamron 17-55mm (bez stabilizace) Jde mi převážně o tu kresbu... Prědem děkuji. Jo a ještě jsem se chtěl zeptat. Mám doma 3 starší objektivy ze své kinofilmové SLR, Konkrétně -Tamron 28-200mm -Canon 28-80mm -Canon 50mm f/1.8 Budou mi spolupracovat a dobře kreslit s Canonem 600D?

    Domenico, 14.01.2012 | Reagovat

  • 355

    Bouška

    Reaguje na 354 | Dobrý den, podívejte se na porovnání, kvalita fotek je na velmi podobné úrovni. Já bych dal přednost asi tomuto 17-85mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.12.2011 | Reagovat

  • 354

    Avatar

    Dobry den, je nejaky rozdiel v kvalite medzi tymto objektivom a Canon EF-S 18-135 mm F 3,5-5,6 IS ? Alebo je to to iste, len zoom je iny? Ktoremu by ste dal Vy prednost? Dakujem

    Jana, 15.12.2011 | Reagovat

  • 353

    Bouška

    Reaguje na 352 | Dobrý den, nejvhodnější mi přijde Tamron SP 17-50 mm F 2,8 XR Di II VC pro Canon.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.12.2011 | Reagovat

  • 352

    Avatar

    Dobrý den pane Bouško, mám Canon 450D a fotím reportáže, krajinky a různé oslavy. Mám 18-55 IS, který bych chtěl nahradit za lepší. Který z těchto by byl vhodnější a kvalitnější k popsanému druhu focení: Canon 17-85mm f/4-5,6 USM IS, Tamron SP 17-50 mm F 2,8 XR Di II VC pro Canon Sigma 17-70 mm F 2,8-4,0 DC Macro HSM OS pro Canon Sigma 18-50 mm F 2,8-4,5 DC OS HSM pro Canon Děkuji!

    Jarda, 30.11.2011 | Reagovat

  • 351

    Bouška

    Reaguje na 350 | Dobrý den, já bych raději přišetřil. Tento objektiv je sice o něco lepší, než Váš setový, ale rozdíl není nijak propastný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.11.2011 | Reagovat

  • 350

    Avatar

    Dobrý den, pane Bouška chtěl bych nahradit klasický setový objektiv 18-55. Mým požadavkem je pokrytí ohnisek 18-70 a více jenže kámen úrazu je, že jsem limitován financemi cca úzce okolo 10 000kč Proto bych se rád zeptal zda si tímto objektivem výrazně pomůžu oproti setovému a nebo mám počkat a našetřit na jiný kousek? Děkuji za každou radu.

    Lukas, 20.11.2011 | Reagovat

  • 349

    Bouška

    Reaguje na 348 | Dobrý den, to bohužel nevím a výrobce to neuvádí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.10.2011 | Reagovat

  • 348

    Avatar

    Dobrý den, dočetl jsem tu v komentářích, že stabilizátor pomáhá jenom při statických snímcích. Někde jsem zaslechl, nevím jestli to bylo v souvislosti s tímto objektivem, že dokáže detekovat panning a taky při něm pomoci. Nevíte, co je na tom pravdy? A případně má tuto možnost tento objektiv v sobě? Děkuji

    Vít Blažek, 29.10.2011 | Reagovat

  • 347

    Bouška

    Reaguje na 346 | Dobrý den, od Canonu je lepší Canon EF-S 17-55 mm f/2,8 IS USM, eventuálně Canon EF-S 15-85 mm F 3,5-5,6 IS USM.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.08.2011 | Reagovat

  • 346

    Avatar

    Reaguje na 345 | A přímo od Canonu?

    Sylva, 23.08.2011 | Reagovat

  • 345

    Bouška

    Reaguje na 344 | Dobrý den, vynikajícín je například Tamron SP 17-50 mm F 2,8 XR Di II VC pro Canon.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.08.2011 | Reagovat

  • 344

    Avatar

    Dobrý den. Vlastním tělo 50d, ke kterému jsem vybrala objektiv Canon 17-85mm v domnění, že bude lepší než setový 18-55.Fotím převážně krajiny a architekturu, bohužel nejsem příliš spokojená s kresbou a ostrostí. Jaký objektiv byste doporučili jako krok vpřed, aniž bych musela utratit 30.000 peněz?

    Sylva Malíková, 23.08.2011 | Reagovat

  • 343

    Bouška

    Reaguje na 342 | Dobrý den, samozřejmě ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.08.2011 | Reagovat

  • 342

    Avatar

    Reaguje na 341 | Dobrý den, za tu cenu čo ide objektív canon 15-85 usm som našiel aj Canon 17-40/F4.0 USM EF-L. Fungovalo by to eLko na Canon 500D ? dakujem

    Stero, 18.08.2011 | Reagovat

  • 341

    Bouška

    Reaguje na 340 | Dobrý den, Sigmu bych dal určitě na poslední místo, opticky je nejlepší Canon 15-85.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.08.2011 | Reagovat

  • 340

    Avatar

    Reaguje na 339 | Dobrý deň, ešte by som sa chcel opýtať aký máte názor na obejktív Sigma - 18-50 / 2,8-4,5 DC OS HSM v porovnaní s Canon EF-S 15-85 mm F 3,5-5,6 IS USM a Tamron SP 17-50 mm F 2,8 XR Di II VC pro Canon. Ďakujem pekne

    Stero, 17.08.2011 | Reagovat

  • 339

    Bouška

    Reaguje na 338 | Dobrý den, pro Vaše potřeby není tento objektiv moc vhodný, s kresbou si nijak nepomůžete. Lepší je například Canon EF-S 15-85 mm F 3,5-5,6 IS USM, ale je dražší. Vynikající je také Tamron SP 17-50 mm F 2,8 XR Di II VC pro Canon.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.08.2011 | Reagovat

  • 338

    Avatar

    Dobrý deň, mám Canon EOS 500D a objektívy, setový 18-55 IS, 55-250 IS, 50mm 1.8. Rozmýšlam dosť nad týmto objektívom hlavne koli USM motorčeku. Chcem to hlavne na študiove fotenie portretov, postáv a aktov. doporučil by ste ho? alebo je nejaký iný s lepšiou kresbou a ultrazvukovým motorčekom v podobnej cenovej kategórií? ďakujem pekne

    Stero, 16.08.2011 | Reagovat

  • 337

    Bouška
    Reaguje na 336 | Dobrý den, uvedená Sigma 17-70 OS je o něco lepší, dal bych mu přednost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.07.2011 | Reagovat

  • 336

    Avatar
    Dobrý den, koupil jsem si canon eos 550D se setovým objektivem 18-55 IS, ale chtěl bych nějaký jiný základní objektiv, který má lepší kresbu a větší rozsah. Nechci to na žádné profi focení. Fotím krajinu, občas architekturu a makro nebo rodinu, což znamená focení i v interiéru za horších světelných podmínek. Někdy i nějaké to video. Považujete tento objektiv za vhodný, nebo jsou lepší varianty? Špatný by nemusel být např. tento http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-mm-f-28-40-dc-macro-hsm-os. Cenový strop je 12 000 Kč. Děkuji za rady, jsem začátečník, takže se v tom ještě trochu motám.

    Jan, 10.07.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím