Canon EF-S 18-55 mm F 3,5-5,6 IS Komentáře k Canon EF-S 18-55 mm F 3,5-5,6 IS

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (228 - 129)

  • 228

    Avatar

    Reaguje na 225, 151 | Mám teď ten samý problém, nezaostřuje mi to, a to ho nemám ani tak dlouho, nikde jsem s ním nepraštila. Jak jste to vyřešili? Předem děkuji komukoliv za odpověď.

    Adéla V., 20.09.2012 | Reagovat

  • 227

    Bouška

    Reaguje na 226 | Dobrý den, lepší bude set s objektivy označenými IS, to je totiž stabilizátor obrazu a při focení za špatného světla se může dost hodit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.08.2012 | Reagovat

  • 226

    Avatar

    Dobrý den. Mám v plánu koupit Canon EOS 550D. Na internetu jsem našla jeden set s objektivy EF-S 18-55 IS + EF-S 55-250 IS a druhý set s objektivy EF-S 18-55mm DC III + EF-S 75-300mm DC III. Jsem ale začátečník, a tak se v tom příliš nevyznám. Budu fotit především rychlý pohyb, portréty a také za horších světelných podmínek. Mohl byste mi poradit, který set pro mě bude vhodnější? Děkuji

    Iva, 08.08.2012 | Reagovat

  • 225

    Avatar

    Reaguje na 151 | Mám s tímto objektivem úplně stejný problém. Jak jste to nakonec řešila? Zvládli to v servisu opravit? Díky za odpověď.

    Marek Blaha, 13.07.2012 | Reagovat

  • 224

    Avatar

    Ahoj, mohl by mi někdo poslat ukázkové fotky z tohoto objektivu? :) Děkuju moc :)

    Kikina, 17.08.2011 | Reagovat

  • 223

    Bouška
    Reaguje na 222 | Dobrý den, objektiv mohou vyčistit v autorizovaném servisu www.awh.cz. Já bych se tím ale vůbec nezabýval, jestli je těch prachových částic jen pár, na kvalitu obrazu to nemá naprosto žádný vliv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.04.2011 | Reagovat

  • 222

    Avatar
    Dobrý den ,mam dotaz ohledně čištění objekivu.Kde a kolik asi stijí.Na druhé či třetí čočce se mi oběvili malé tečky a mmi nejdou odstranit.Děkuji

    Václavík, 03.04.2011 | Reagovat

  • 221

    Bouška
    Reaguje na 220 | Dobrý den, ano, na EOS 30D můžete použít všechny objektivy s bajonetem EOS.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.03.2011 | Reagovat

  • 220

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško.Chtěl jsem se zeptat zda můžu použít starší objektiv Canon 35-70,1:3,5-4,5(je to z modelu EOS 650) na zrcadlovku EOS 30 D. Mám totiž možnost koupit tělo Eos 30 D a z digitálnima zrcadlovkama nemám žádné zkušenosti, zatím jsem fotil pouze na kinofilm. Děkuji,s pozdravem P.S.

    Petr S., 10.03.2011 | Reagovat

  • 219

    Bouška
    Reaguje na 218 | Dobrý den, konstrukce je stejná jako u Vašeho objektivu 18-55mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.02.2011 | Reagovat

  • 218

    Avatar
    Dobrý den, mám EF-S 18-55 (seták od 400D) a kvalitativně mi přijde spíš jako hračka. Je na tom tenhle objektiv lépe? Jako solidní konstrukci beru například starší EF 50 f1.8 s kovovym bajonetem.

    Kemper, 27.02.2011 | Reagovat

  • 217

    Avatar
    Není to pravda omlouvám se už jsem se to dočetl :)

    aa, 03.02.2011 | Reagovat

  • 216

    Avatar
    DObrý den, dnes jsem se dočetl že když je obektiv EF-S tak je už v ohniskove vzdalenosti započítan faktor 1,6 je to pravda?...děkuji

    aa, 03.02.2011 | Reagovat

  • 215

    Bouška
    Reaguje na 214 | Dobrý den, pokud jde o obrazovou kvalitu, nijak si nepomůžete, je jen univerzálnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.01.2011 | Reagovat

  • 214

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat, jestli si mám koupit Canon EOS 550D s tímto objektivem EF-S 18-55mm, nebo jestli se mi vyplatí investovat pár tisíc na víc a koupit si zrcadlovku s objekivem EF-S 18-135mm, je tento objetiv znatelněji lepší? Děkuji za odpověď

    Tereza Janoušková, 18.01.2011 | Reagovat

  • 213

    Bouška
    Reaguje na 212 | Dobrý den, bohužel se moc nehodí ani na sport a ani na makro.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.01.2011 | Reagovat

  • 212

    Avatar
    Dobrý den, mám v merku CANON EOS 500D a chtěla bych se zeptat, jelikož jsem velice lajk, zda-li se tento objektiv hodí na makro, nebo na sport.

    Dominika, 09.01.2011 | Reagovat

  • 211

    Bouška
    Reaguje na 210 | Dobrý den, objektiv s označením IS má navíc stabilizátor obrazu, což je výhodou při focení za horšího světla.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.12.2010 | Reagovat

  • 210

    Avatar
    dobrý den, chci koupit foťák eos500d a rozhoduju se mezi objektivy..v čem je 18-55IS lepší než 18-55DC?? děkuji LJ

    Ludvík Jenáček, 13.12.2010 | Reagovat

  • 209

    Bouška
    Reaguje na 207 | Dobrý den, ano, je to kvůli lepší kresbě.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.12.2010 | Reagovat

  • 208

    Avatar
    Reaguje na 207 | Chtěl jsem napsat, že by to měl být základní a zatím jediný objektiv k 500D nebo 550D.

    Petr, 06.12.2010 | Reagovat

  • 207

    Avatar
    Reaguje na 206 | Děkuju moc. Upřednostnil byste tedy Sigmu bez OS před variantou s OS? Je to kvůli lepší kresbě? Měl by to být objektiv k 500D nebo 550D.

    Petr, 06.12.2010 | Reagovat

  • 206

    Bouška
    Reaguje na 205 | Dobrý den, v rychlosti ostření moc velké rozdíly nejsou, i když o něco pomalejší je Tamron 17-50. Podle mých zkušeností má ale zase o něco lepší kresbu. Jestli ale potřebujete i dobré makro, tak mi jako nejlepší volba přijde http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-2-8-4-5-dc-mac ro.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.12.2010 | Reagovat

  • 205

    Avatar
    Dobrý den, zajímalo by mně, jaký objektiv má lepší kresbu a rychlejší ostření. Tento, http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-2-8-4-5-dc-macro, http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-mm-f-28-40-dc-macro-hsm-os nebo http://www.megapixel.cz/tamron-sp-af-17-50-mm-f-2-8-xr-di-ii. Případně, který je lepší na makro. Děkuji

    Petr, 06.12.2010 | Reagovat

  • 204

    Bouška
    Reaguje na 203 | Dobrý den, použití polarizačního filtru je možné, ale je to trošku pracnější. Je potřeba nejdříve zaostřit a až pak vhodným pootočením filtru nastavit požadovaný efekt. Vhodný filtr je například http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni -filtr-58-mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.11.2010 | Reagovat

  • 203

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat ještě ohledně polarizačního filtru. Mám nově koupený Canon 500D a zejména z finančních důvodů mám zatím setový objektiv 18-55 IS. Považujete za smysluplné k tomuto objektivu nějaký polarizační filtr vůbec kupovat? U tohoto objektivu se při ostření otáčí přední člen, je to pro použití polaziačního filtru problém? (z vyčtených informací jsem měl za to, že záleží na tom, jak je filtr aktuálně pootočený...), díky moc za odpověď.

    Roman Š., 19.11.2010 | Reagovat

  • 202

    Bouška
    Reaguje na 201 | Dobrý den, to netuším, my vycházíme z našich nákupních cen.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.11.2010 | Reagovat

  • 201

    Avatar
    Dobry den, mam jen takovy obecny dotaz - koukam se u Vas po teleobjektivech pro budouci koupi a pri prochazeni me docela zarazilo, ze tento setak nabizite za pomerne vysokou cenu v porovnani s konkurenci. Bezne je v nabodce okolo 3000. Jakto, ze je u vas za 4590kc? Dekuji

    Radim G, 11.11.2010 | Reagovat

  • 200

    Avatar
    Dobrý den.Ostření na nekonečno znamená zaostřit na nejvzdálenější bod?Fotím často na horách a ostřím na hyperfokální vzdálenost.Buď se mi termín na nekonečno s něčím plete,nebo mám mezeru.Díky

    tomtom, 26.10.2010 | Reagovat

  • 199

    Avatar
    Ok, myslel sem naklánění RO. Děkuji

    Novotný, 07.10.2010 | Reagovat

  • 198

    Bouška
    Reaguje na 197 | Dobrý den, nevím, jak to myslíte, ale rovinu zaostření posouváte právě zaostřováním, což umožňuje každý objektiv. Jestli ale máte na mysli například naklopení roviny ostření, tak to umožňují pouze Tilt/Shift objektivy.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.10.2010 | Reagovat

  • 197

    Avatar
    Dobrý večer, chtěl bych se ještě zeptat jestli jde u všech objektivů posunovat rovinu zaostření, nebo jen u "Tilt a Shift" a jestli to jde u tohoto, děkuji.

    Novotný, 06.10.2010 | Reagovat

  • 196

    Bouška
    Reaguje na 195 | Aha, to máte pravdu, hlavní rozdíl je ve stabilizátoru.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.10.2010 | Reagovat

  • 195

    Avatar
    Já jsem myslel mezi tamronem SP 17-50mm F2,8 XR Di II VC za 11.000 Kč a tamronem SP AF 17-50mm F/2,8 XR Di za 9.000 Kč. A už nebudu otravovat.

    Jareoslav, 04.10.2010 | Reagovat

  • 194

    Bouška
    Reaguje na 193 | Dobrý den, rozdíl je především v obrazové kvalitě a světelnosti, Tamron je v obou ohledech o dost lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.10.2010 | Reagovat

  • 193

    Avatar
    Dobrý den. Ještě budu jednou obtěžovat. Rozdíl mezi vámi doporučeným objektivem a tamronem SP AF 17-50 F/2,8 XR Di je asi jenom v tom že tento nemá stabilizaci?

    Jareoslav, 04.10.2010 | Reagovat

  • 192

    Bouška
    Reaguje na 191 | Dobrý den, velmi dobré zkušenosti máme s objektivem http://www.megapixel.cz/tamron-sp-17-50-mm-f-28-xr -di-ii-vc-pro-canon.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.10.2010 | Reagovat

  • 191

    Avatar
    Dobrý den. Koupil jsem si Canon EOS 50D.Rozhoduji se mezi objektivem Sigma 18-50 F2,8-4,5,nebo tímto Canonem 18-55.Sigma má na ohnisku 18(29)rozmazané okraje při záběrech krajiny,anebo si pořídit pevné sklo Canon EF 28mm f/2,8,případně jiný objektiv a ktomu bych si chtěl pořídit Canon EF 55-200,4,5-5,6 USM II,nebo Canon EF 55-250-4,0-5,6 IS předem mnohokrát děkuji za odpvěť.

    Jareoslav, 02.10.2010 | Reagovat

  • 190

    Bouška
    Reaguje na 189 | Dobrý den, v této ceně je asi nejlepší volbou http://www.megapixel.cz/canon-ef-s-55-250-mm-f-4-5 -6-is, je použitelný na obojí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.09.2010 | Reagovat

  • 189

    Avatar
    Dobrý den,(jsem laik) chtěla bych si koupit Canon eos 500D a potřebovala bych poradit s výběrem objektivu. Fotím ráda rally auta v pohybu. Jaký objektiv by byl pro tento sport nejlepší a cenově dostupnější (do 8000,- objektiv). Pak jezdím často na hory a fotím ráda portréty s krajinou atd. Je nějaký objektiv,který by zvládl obojí sport i stabilní věci? děkuji

    jana, 29.09.2010 | Reagovat

  • 188

    Avatar
    Reaguje na 186 | Karle, Google - znáš?

    jakub, 13.09.2010 | Reagovat

  • 187

    Bouška
    Reaguje na 186 | Dobrý den, stabilizátor může v některých situacích pomoci, ale bez problémů se dá fotit i bez stabilizátoru.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.08.2010 | Reagovat

  • 186

    Avatar
    Dobrý den. Jsem naprostý lajk a chtěl byc se zeptat, jak moc je stabilizace obrazu u objektivu důležitá. Děkuji

    Karel, 12.08.2010 | Reagovat

  • 185

    Bouška
    Reaguje na 184 | Dobrý den, jde o to, že menší rozlišení je méně náročné na kvalitu optiky a snímky tak vypadají ostřejší. A pokud k malému rozlišení ještě nastavíme vyšší softwarové doostření (to právě většinou dělají kompakty), budeme mít skutečně velmi krásně ostré snímky.Vzhledem k nižšímu rozlišení se ale takové nastavení nehodí pro tisk zvětšenin.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.07.2010 | Reagovat

  • 184

    Avatar
    Dobry den, V prispevku 36 pisete: "pokud budete s DSLR fotit na nízké rozlišení a s velkou mírou doostření (jako u kompaktů)" - muzete prosim vysvetlit, jak to myslite. Znamena to, ze i presto, ze na cipu je v podstate vice bodu nez by bylo zdravo, tak snizenim rozliseni se to spravi? a poznamku o mire doostreni vubec nechapu. Dekuji.

    Martin, 22.07.2010 | Reagovat

  • 183

    Bouška
    Reaguje na 182 | To také nejde. Na EOS 50E jdou použít pouze objektivy Canon označené EF. Objektivy EF-S jsou určeny pouze pro digitální zrcadlovky s menším snímačem a na kinofilmový přístroj nejdou ani nasadit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.07.2010 | Reagovat

  • 182

    Avatar
    Dekuji, ste fakt rychlik... A kdyby byl bez IS?

    Radek, 16.07.2010 | Reagovat

  • 181

    Bouška
    Reaguje na 180 | Dobrý den, bohužel ne.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.07.2010 | Reagovat

  • 180

    Avatar
    Dobry den, muzu pouzit tento objektiv na Canon EOS 50E? Dekuji

    Radek, 16.07.2010 | Reagovat

  • 179

    Bouška
    Reaguje na 178 | Dobrý den, objektiv http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-2-8-4-5-dc-mac ro je znatelně lepší a univerzálnější. Určitě bych ho doporučil raději, než tento 18-55. Pokud jde o rozdíl mezi filtry, tak MRC je označení kvalitnějších a daleko odolnějších antireflexních vrstev, vyplatí se spíše na kvalitnější objektivy.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.06.2010 | Reagovat

  • 178

    Avatar
    Moc děkuji za info..jsem se nekoukla do příslušenství, kde to vše máte:-) njn.. Ale ještě bych měla otázku: mám Canon 1000D s tímto zákl.objektivem, po počáteční euforii přemýšlím o lepším objektivu..např. hodně zde doporučovaný Sigma 17-70. Myslíte, že si opravdu o hodně polepším, když jí koupím?? Než začnu kupovat přísluš.na tento zákl.objektiv..který dle diskuzí zase není až tak špatný. A ještě prosím jaký je rozdíl mezi těmito filtry http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni-filtr-mrc-58-mm a http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni-filtr-58-mm ...je to v kvalitě? Udělají stejnou službu? Asi se nevyplatí kupovat tak drahý filtr na tento objektiv nebo ano? Ještě jednou moc děkuji...:-)

    Gabča, 22.06.2010 | Reagovat

  • 177

    Bouška
    Reaguje na 176 | Dobrý den, ano, polarizační filtr jde použít. Například http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni -filtr-58-mm, vhodná sluneční clona je http://www.megapixel.cz/canon-slunecni-clona-ew-60 -c.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.06.2010 | Reagovat

  • 176

    Avatar
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda jde tento objektiv osadit nějakým polarizačním filtrem (pokud ano, kterým?) a také zda lze nasadit sluneční clona a která? Moc děkuji :-)

    Gabča, 21.06.2010 | Reagovat

  • 175

    Bouška
    Reaguje na 174 | Dobrý den, my s tím bohužel nic nenaděláme, doporučuji kontaktovat autorizovaný servis www.awh.cz

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.06.2010 | Reagovat

  • 174

    Avatar
    Dobrý den, koupil jsem si u vás v srpnu 2009 set EOS 450D + 18-55IS a teď v posledních dvou týdnech se mi vyskytl problém - fotky mají k ostrosti daleko, pokud vypnu stabilizaci, trochu se to zlepší, ale jinak je to prostě dost nanic, což mě teď před prázdninami dost trápí, nemáte nějaký nápad, čím by to mohlo být? Zkoušel jsem snad všechna nastavení, jestli nemám něco špatně, čistil jsem objektiv i snímač, ale nepomohl jsem si, musím ostřit manuálně, pak je to ostré, jinak jsme v háji... Pomohlo by nějak vám ho poslat, že byste se na něj podívali? Bohužel, to mám z Trutnova daleko do vašich prodejen, přemýšlel jsem o koupi lepšího objektivu, ale pokud mám něco u tohoto se snímačem a ostřením, mohu na to zapomenout... Předem děkuji za snahu, já už si vážně nevím rady

    Tomáš Jirka, 13.06.2010 | Reagovat

  • 173

    Avatar
    Kdo ale tady zvažuje o koupi setáku, tak bych si rozhodně připlatil na zde již zminovanou Sigmu 17-70mm f/2,8 , měl jsem ji ted doma a srovnání s Canonem 18-55mm IS , to je nebe a dudy v kresbě a ostrosti, jen je dost těžká !

    Crimson, 11.05.2010 | Reagovat

  • 172

    Avatar
    Dobrý den, napadlo mě, že bych sem mohl napsat nějaké čistě subjektivní dojmy z tohoto objektivu. Hned na záčátek říkám, že podle mého tento objektiv vůbec není špatný. A to zejména vzhledem k jeho ceně! Co se týče optické kvality, tak si myslím, že je to jeho nejsilnější stránka. Například kresba je ve středu snímku téměř stejná jako na samotném okraji. Fotka je prostě po celé ploše krásně ostrá (A to i bez nijak horentního přiclonění). Což se o mnoha jiných i dražších sklech říct nedá. Další velkou výhodou je za tuto cenu 4-krokový stabilizátor. Někdo říká, že je to zbytečnost navíc, ale podle mého je to hloupost. Aspoň mně stabilizátor mnohdy značně pomáhá (a to nejsem roztřesenej důchodce). Další vlastnosti tohoto objektivu již bohužel odpovídají ceně... Plastový bajonet či nijak extrovní konstrukce. Zaostřování je pomocí klasického DC motorku, který ale podle mě zase není nevýhodou. USM si myslím, že zase takový zázrak jak se o něm někdy píše není. To že zaostřuje tiše mi zatim teda v ničem nepomohlo a jeho rychlost zaostřovní mi nepřipadá zase o tolik větší. Navíc se mi podle dosavadních zkušeností zdá, že USM mi často přejedou celý rozsah aniž by se "chytly". To se mi u tohoto objektivu tak často prostě nestává. Pak je tu další věc a tou je aberace. Ta se u tohoto objektivu holt projevuje. A občas i víc. Chybí v něm UD čočky. Ale když si někdo nechce tisknout fotky velikost 1x0,5m, tak mu to asi moc vadit nemusí. Závěrem řečeno, tento objektiv není elko, ale za ty prachy je super. Optický výstup je dobrý a to je pro mě nejdůležitější. S pozdravem Michal P.S. Jsou to jen MOJE zkušenosti...

    Michal, 04.05.2010 | Reagovat

  • 171

    Bouška
    Reaguje na 170 | Dobrý den, záleží jen na tom, kolik do objektivu chcete investovat. Velmi dobrý je třeba http://www.megapixel.cz/tamron-sp-17-50-mm-f-28-xr -di-ii-vc-pro-canon, ale má trochu pomalejší ostření.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.04.2010 | Reagovat

  • 170

    Avatar
    Dobrý den, vlastním fotoaparát Canon EOS 450D stímto objektivem a chtěl bych tento objektiv vymenit za jiný. Mohl by jste mi doporučit nějaký obrazově kvalitnější univerzál pro focení lídí, portrétů, sportu a pod. Předem děkuji za odpověď

    Tomáš, 23.04.2010 | Reagovat

  • 169

    Bouška
    Reaguje na 168 | Dobrý den, originální krytku v nabídce nemáme, její cenu a dostupnost Vám může zjistit kolega na mailu dostupnost@megapixel.cz. Mohu nabídnout neoriginální krytky, například http://www.megapixel.cz/fomei-krytka-objektivu-58 nebo http://www.megapixel.cz/tamron-krytka-objektivu-58 -mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.04.2010 | Reagovat

  • 168

    Avatar
    Dobrý den, právě jsem se vrátil z focení a zjistil jsem, že jsem ztratil přední krytku objektivu. Lze ji prosím u vás koupit a kolik stojí....??? Popřípadě jaký je to typ. Mám zájem pouze o original Canon. Děkuji za Vaši odpověď. S pozdravem Petr Č.

    Petr, 17.04.2010 | Reagovat

  • 167

    Bouška
    Reaguje na 166 | Dobrý den, ano, je to "setový" objektiv, uvedený Tamron je jednoznačně lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.04.2010 | Reagovat

  • 166

    Avatar
    dobrý den, jedná se toto o ten obyčejný setový objektiv, dodávaný například s 550D? Jaký je výsledek porovnání pořízených fotek s například Tamronem 17-50 VC a tímto? Děkuji http://www.megapixel.cz/tamron-sp-17-50-mm-f-28-xr-di-ii-vc-pro-canon

    Tomáš, 10.04.2010 | Reagovat

  • 165

    Bouška
    Reaguje na 164 | Objektiv http://www.megapixel.cz/canon-ef-s-15-85-mm-f-3-5- 5-6-is-usm je velmi dobrý, možná o něco lepší, než uvedená Sigma. Je skoro 2x dražší, ale určitě nemůžu říci, že by byl také 2x lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.03.2010 | Reagovat

  • 164

    Avatar
    Reaguje na 163 | Ok... :-) a když z výběru Sigmu vyjmeme, co potom??? Co třeba Canon 15-85 v porovnání se Sigmou? Díky

    Tomik, 16.03.2010 | Reagovat

  • 163

    Bouška
    Reaguje na 162 | Dobrý den, když to nepoznáte, tak Vás to přece nemusí trápit, ne? :) Já bych se té Sigmy vůbec nebál, s tímto objektivem máme velmi dobré zkušenosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.03.2010 | Reagovat

  • 162

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, jsem majitelem EOSe 500D a tohoto setového objektivu a poohlížím se po nějakém novém základním objektivu, který by ale měl lepší obrazové výsledky. Co byste mi doporučil Vy za objektiv se zhruba stejnou ohniskovou vzdáleností(+-)? Trochu se tedy obávám Sigmy 17-70, kvůli kusové kvalitě (nevím jestli bych to při zkoušení poznal... :-)). Díky

    Tomik, 15.03.2010 | Reagovat

  • 161

    Bouška
    Reaguje na 160 | Dobrý den, ano, jde to, ale +10 je jen pro kompakty.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.03.2010 | Reagovat

  • 160

    Avatar
    Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli se na tento druh objetivu dají použít předsádkové čočky pro objektivy s filtrovým závitem 58mm: +1, +2, +4 a Macro /+10/. díky

    , 04.03.2010 | Reagovat

  • 159

    Bouška
    Reaguje na 158 | Dobrý den, tento objektiv se na kinofilmový přístroj použít nedá, nejde ani nasadit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.02.2010 | Reagovat

  • 158

    Avatar
    Dobrý den, lze jej použít i na "klasickou" film. zrcadlovku? Bezne mam na C.33 28-80 a většinou je beru oba DSLR/SLR a další skla/"pevná". Děkuji, děkuji, ...

    janek, 08.02.2010 | Reagovat

  • 157

    Avatar
    Momentálně mám oba objektivy doma, IS má větší průměr přední čočky, a úplně jinak se chová motorek, je jemnější, možná rychlejší, vydává úplně jiný zvuk, příjemnější, v obyčejné 55ce jakoby při zaostření něco bouchne a je to cítit i v ruce, obrazová kvalita ISka je jednoznačně lepší při max. zoomu a při čase 1/10s jsem udělal celkem ostré fotky, což u 18-55 II už není možné z ruky !

    Crimson, 30.01.2010 | Reagovat

  • 156

    Bouška
    Reaguje na 155 | Dobrý den, rozdíl v optické kvalitě není moc velký, i když verze s IS je o trochu lepší. Stabilizátor ale může někdy dost pomoci, například při focení z ruky při horším světle a podobně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.01.2010 | Reagovat

  • 155

    Avatar
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak moc velký a pro oko viditelný je rozdíl tohoto objektivu 18-55 IS oproti 18-55 bez IS? Mám možnost výhodné koupi tohoto objektivu bez IS, ale samozřejmě mě napadá, jestli by nebylo lepší si připlatit za IS(i když by to bylo skoro celá částka tohoto obj.) Také se chci zeptat, za jakých podmínek poznám rozdíl a horš kvalitu fotek focených obj.bez IS? Např.při horších světelných podmínkách, při focení bez blesku, při makru..? Díky

    Nikitka, 17.01.2010 | Reagovat

  • 154

    Avatar
    a myslim si, že nokoupit si tento objektiv v setu je největší prodělek, když ti to vyjde jen na 1,500,-

    anonym, 16.01.2010 | Reagovat

  • 153

    Avatar
    Reaguje na 148 | Není to pravda. Je velmi dobrý, jen musíš mít štěstí na kus. A z druhé od něj nesmíš očekávat zázraky, jako je třeba ostrost při focení na f16 a výš, nebo na delšim konci. Například Při f5,6 a ohnisku cca 25 OSTŘÍ DO POSLEDNÍHO PIXELU!

    anonym, 16.01.2010 | Reagovat

  • 152

    Bouška
    Reaguje na 151 | Dobrý den, to bohužel netuším, určitě kontaktujte servis www.awh.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.12.2009 | Reagovat

  • 151

    Avatar
    Dobrý den, já mám 3 roky u Vás zakoupený Canon 450D a seťák objektiv 18-55. A přestal úplně zaostřovat. Nevím kde je chyba a asi ho budu muset dát do servisu. Nebouchla jsem s tím prostě jen tak přestal ostřit na AF. Musím ostřit na MF. Nevíte kde je chyba? Díky.

    Salma, 26.12.2009 | Reagovat

  • 150

    Avatar
    Reaguje na 136 | Nechci Ti Aleši sahat do svědmí ani hodnotit tvůj fotografický um ale zkoušel jsi při zmíněném testování např. pracovat z hloubkou osrosti? Jak se Ti s tímto seťákem dařilo, když je třeba clonit alespoň na f8, kdy už je ovšem hloubka ostrosti poměrně značná? Rád bych viděl nějaký Tvůj snímek tímto objektivem s malou hloubkou ostrosti, popř. si to porovnej se Sigmou 17-70 :-)

    Jiří, 28.11.2009 | Reagovat

  • 149

    Bouška
    Reaguje na 148 | Dobrý den, ano, je to pravda. Vynikající zkušenosti máme třeba s http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-2-8-4-5-dc-mac ro.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.10.2009 | Reagovat

  • 148

    Avatar
    dobry den,slysela jsem ze objektiv 18-55mm neni nijak zvlast dobry je to pravda?muzete mi doporucit nejaky?(canon eos 500d)dekuji

    zanet, 26.10.2009 | Reagovat

  • 147

    Bouška
    Reaguje na 146 | Dobrý den, na focení statických snímků je lepší stabilizátor, než světelnost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.10.2009 | Reagovat

  • 146

    Avatar
    Reaguje na 143 | Ještě bych se rád vrátil k předchozím dvěma příspěvkům, chápu, že stabilizátor nemůže nikdy stativ nahradit, ale ne vždy s sebou člověk má stativ(když nejdu vyloženě fotit, tak na horské tůry je kadý deko znát, tak fotím z ruky). V tu chvíli by přišel na řadu spíše stabilizátor, než světlá sigma, nebo se mýlím a sigma by splnila podobnou funkci? Díky moc!

    Tomáš Págo, 07.10.2009 | Reagovat

  • 145

    Bouška
    Reaguje na 144 | Dobrý den, to se nedá na dálku posoudit, doporučuji kontaktovat autorizovaný servis www.awh.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.10.2009 | Reagovat

  • 144

    Avatar
    Dobrý den. Nedávno jsem byl na vycházce v lese fotografovat. Mám tento objektiv a Canon EOS 450D. Po "vytvoření" asi 70 fotografií, jsem přistihl objektiv jak při zoomování "cvaká" (při otáčení zoomovacím kroužkem se zadrhává, jako když má něco bodovou stupnici a nikoliv plynulý posuv). Nejdřív jsem tento jev pozoroval v rozsahu 35-55mm, po několika dalších použití, tedy otáčení, se roztáhl po celé škále zoomu. Mám podezření, že se dovnitř dostal prach. Objektiv mi nespadl ani jsem ho nepoužíval v žádném extrémním prostředí, a proto se chci zeptat, je-li to reklamovatelná závada.

    Jirka K., 07.10.2009 | Reagovat

  • 143

    Bouška
    Reaguje na 142 | Dobrý den, na statické scény je daleko lepší než stabilizátor pevný stativ. Já bych dal určitě přednost objektivu Sigma 17-70, opticky je na lepší úrovni a je univerzálnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.10.2009 | Reagovat

  • 142

    Avatar
    Dobrý den, do začátku váhám mezi tímto objektivem a Sigmou 17-70. Chci fotit převážně statické scény(architektura, krajina...), proto mě u tohoto objektivu láká stabilizace, kterou větší světelnost Sigmy zřejmě nenahradí(?), ovšem na Sigmě mě láká její větší univerzálnost, lepší konstrukce a možnost makra, tak se jaksi pořád nemůžu rozhodnout...můžu Vás, pane Bouška, poprosit o názor? Předem moc díky a pěkný den!

    Tomáš Págo, 06.10.2009 | Reagovat

  • 141

    Bouška
    Reaguje na 140 | Dobrý den, my servis nemáme, ale máme kontakt na autorizovaný servis www.awh.cz. Myslím si ale, že se oprava pravděpodobně nevyplatí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.09.2009 | Reagovat

  • 140

    Avatar
    dobrý den, pádem se mi u tohoto objektivu asi posunula optika a obraz je v levém dolním a pravém horním rohu rozostřený.. co s tím mám dělat? Máte u vás i servis?

    Pravoslav, 23.09.2009 | Reagovat

  • 139

    Bouška
    Reaguje na 138 | Dobrý den, jsou to zcela jiné objektivy vzhledem ke konstrukci i rozsahu ohnisek.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.09.2009 | Reagovat

  • 138

    Avatar
    Dobrý den , chtěl bych se zeptat , jaké jsou hlavní rozdíly mezi tímto objektivem 18-55 a tímto http://www.megapixel.cz/canon-ef-28-135mm-f-3-5-5-6-usm-is

    Pepa, 19.09.2009 | Reagovat

  • 137

    Avatar
    To jsi Aleši vystihl dobře.Dáš-li dvě fotky standart vedle sebe,jen málokdo rozezná ,zdali je to focené jinými objektivy.A neb kšeft je kšeft...

    Lubo, 19.08.2009 | Reagovat

  • 136

    Avatar
    Dovolím si tvrdit, že tento setový objektiv je zdařilý a vyrovná se i dražším objektivům jako Sigma 17-70/2.8-4.5 nebo Tamron 17-55/2.8. Sám jsem dlouho přemýšlel o Tamronu, posléze i o Sigmě, abych nakonec skončil u tohoto "seťáku", který je (dle mě neprávem) až příliš často kritizován. Tamron jsem měl nějakou dobu půjčený, krátce jsem měl možnost vyzkoušet i tu Sigmu a také další Tamron, ale žádný viditelný rozdíl jsem neviděl (porovnával jsem to ještě se starší verzí bez IS, který jsem měl zapůjčený). Opravdu mě to překvapilo - je to možná dané i kus od kusu. Pokud kupujete Tamron 17-50 nebo Sigmu 17-70, připlácíte hlavně za bytelnou kovovou konstrukci, celkové lepší mechanické provedení a lepší světelnost, ale optická kvalita je srovnatelná, či lépe řečeno stejná... Co také chtít za 10 tisíc.

    Aleš, 29.07.2009 | Reagovat

  • 135

    Bouška
    Reaguje na 134 | Dobrý den, pokud vím, tak EF-S objektivy nejdou s 10D použít.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.07.2009 | Reagovat

  • 134

    Avatar
    Dobry den, potreboval bych zjistit zda tento objektiv funguje i s telem canon eos 10D? dekuji

    petr, 24.07.2009 | Reagovat

  • 133

    Bouška
    Reaguje na 132 | Dobrý den, ano, Váš objektiv je vhodný, kvalitativně je cca srovnatelný s 55-250.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.06.2009 | Reagovat

  • 132

    Avatar
    Vážený pane Bouško,mám tento setový objektiv k tělu Canon 450D. V minulosti na klasickou zrcadlovku jsem dostal teleobjektiv Canon Ultrasonic LENS EF 75-300mm 1:4-1:5,6. Netuším ale, nakolik je vhodný k mé digitální a řádově v jaké kvalitě tento objektiv je. Je to srovnatelné s novým EF-S 55-250 f4-5.6IS? Doporučil by jste mi ho na focení,nebo raděli koupit něco nového? A který? Díky moc.

    Tomáš S., 08.06.2009 | Reagovat

  • 131

    Bouška
    Reaguje na 130 | Dobrý den, ano, je to normální.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.06.2009 | Reagovat

  • 130

    Avatar
    Dobry den, mam tento objektiv. Predni clen ma celkem vuli, asi 1mm na jednu stranu. Je to normalni nebo je to vada?

    Mirek, 04.06.2009 | Reagovat

  • 129

    Bouška
    Reaguje na 128 | Dobrý den, to výrobci bohužel neuvádějí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.05.2009 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím