Canon EOS 40D + EF-S 17-85 mm IS Komentáře k Canon EOS 40D + EF-S 17-85 mm IS

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (182 - 83)

  • 182

    Paraska

    Reaguje na (181) | Dobrý den, tento fotoaparát bohužel videa natáčet neumí. První zrcadlovkou z této řady od Canonu bylo 60D.

    Vít Paraska - Megapixel, Specialista na bazar, 19.05.2015 | Reagovat

  • 181

    Avatar

    dobry den jesem začatečnik a nevim jak natačet video na tom to fotaku nevim jak se dostat k natačeni prosil bch o radu prosim:)

    Robin, 17.05.2015 | Reagovat

  • 180

    Bouška
    Reaguje na 179 | Dobrý den,m já bych vybral http://www.megapixel.cz/sandisk-8gb-cf-extreme-iii.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.08.2009 | Reagovat

  • 179

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško s Vašimi službami i s celým internetovým obchodem jsem velice spokojen prosil bych Vás o radu zakoupil jsem si Tento fotoaparát Canon 40D rád bych se vás zeptal jakou pamětovou kartu mohu použít aby byla dosti rychlá a s kapacitou od 8 GB DĚKUJI přeji hodně úspěchů

    mhcomputers, 05.08.2009 | Reagovat

  • 178

    Avatar
    Nenašel jsem nikde "heft" popruh pouze na ruku pro 40D. Tj. montáž na stativový závit a nahoře jako klasický popruh. Pokud ho nabízíte, tak jestli zvládne montáž včetně batery kitu. Budu potěšen nějakým tipem. Děkuji a pěkný den.

    Jack , 16.07.2009 | Reagovat

  • 177

    Bouška
    Reaguje na 176 | Dobrý den, protiúčet je samozřejmě možný, je to věcí dohody s kolegy na prodejně. Karta je buď Pretec, nebo Kingston (podle skladových zásob na prodejně). Kolegové samozřejmě mohou přístroj vyzkoušet a předvést.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.07.2009 | Reagovat

  • 176

    Avatar
    Dobrý den, Jsem začátečník a chtěl bych si u vás koupit tento set. Mám pár otázek: vzali by jste mi na protiúčet můj kompakt(2 roky starý panasonic TZ1)? Jakou kartu k tomuto setu dodáváte(myslím konkrétně model). A protože jsem začátečník, je možné aby ho za mě váš prodavač vyzkoušel jseli je všechno O.K.? Díky J.Š.

    J.Š., 09.07.2009 | Reagovat

  • 175

    Bouška
    Reaguje na 174 | Dobrý den, ano, jde to. Budete k tomu potřebovat http://www.megapixel.cz/canon-dalkova-spoust-tc-80 -n3.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.06.2009 | Reagovat

  • 174

    Avatar
    Dobrý den, Mám dotaz: Chtěl bych fotit západ slunce - například každých 10 sekund snímek po dobu několika hodin a pak si z toho v pc udělat video, je to s tímto foťákem možné? Díky Pepa

    Pepa, 28.06.2009 | Reagovat

  • 173

    Avatar
    Reaguje na 172 | Samozrejme je pro me prioritnejsi vysledna fotografie, video a otocny displej pro me neni vubec dulezity. Cim dal tim vic jsem rozhodnut pro CANON EOS 40D, i kvuli dodatecnym nakladum na objektivy popr blesk Dekuji za radu

    Tomas, 23.06.2009 | Reagovat

  • 172

    Bouška
    Reaguje na 171 | Dobrý den, těžká volba, oba jsou totiž vynikající. D5000 je daleko novější a nabízí video, ale 40D je zase daleko rychlejší a odolnější. Záleží na Vašich prioritách.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.06.2009 | Reagovat

  • 171

    Avatar
    Dobry den pane Bouska, uvazuji o prvni zrcadlovce, doted jsem horlivy amater na EVF. Uvazuji o CANON EOS 40D EF-S 18-55 IS popr NIKON D5000 + 18-55 AF-S DX VR, ktery je cenove prakticky totozny. Muzete mi prosim doporucit jeden nebo druhy, popr proc? Predem dekuji za odpoved

    Tomas, 23.06.2009 | Reagovat

  • 170

    Bouška
    Reaguje na 169 | Dobrý den, srovnáváme jen těžko porovnatelné přístroje. D5000 výborně fotí a má video a vyklápěcí displej, ale 40D je zase odolnější, má asi lepší ovládání, větší výdrž baterky, je rychlejší... Záleží tedy na Vašich prioritách.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.06.2009 | Reagovat

  • 169

    Avatar
    dobrý den,rozhoduji se mezi canon eos 40d a nikonem d5000,předem děkuji za odpověd a porovnání výhod či nevýhod u obou fotoaparátů

    věrka, 12.06.2009 | Reagovat

  • 168

    Bouška
    Reaguje na 167 | Dobrý den, chybu neuděláte ani v jednom případě. Obě varianty mohu doporučit, každá má své výhody.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.06.2009 | Reagovat

  • 167

    Avatar
    Dobrý den Ludˇku,také přemýšlím o koupi tohoto stroje.Budu ale začátečník,co se týče zrcadla,a tak nechci udělat nějakou chybu,která by mne časem mrzela.Jde o objektiv.Jestli koupit set se stabilizací nebo nějaký jiný,myslím tím širokoúhlý za srovnatelnou cenovou hodnotu(Sigma,Tamron)+ ještě časem pevný světelný(Canon 50)na portréty.Převážně se zajímam o krajinu a archytekturu.Prosím o radu.

    Pavel, 08.06.2009 | Reagovat

  • 166

    Bouška
    Reaguje na 164 | Dobrý den, je třeba použít krátký expoziční čas, například 1/500 nebo 1/1000s. Aberace je http://www.megapixel.cz/aberace-chromaticka-aberac e.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.05.2009 | Reagovat

  • 165

    Avatar
    a co je to aberace?

    lumpy, 27.05.2009 | Reagovat

  • 164

    Avatar
    cau lidi,sem zacinajici amater a potreboval bych poradit.jak mam vyfoti yvire v pohybu?napr. ptaka v letu,abych ho zmrazil...diky

    lumpy, 27.05.2009 | Reagovat

  • 163

    Avatar
    Tak sem ho tam včera koupil:)je to naprosto úžasná mašina:)a objektiv je taky v poho..rozsah pro mě zatím dostačující.a obchod máte taky super!a to jak výběr,tak i obsluha..díky

    Peter, 27.05.2009 | Reagovat

  • 162

    Bouška
    Reaguje na 161 | Dobrý den, ano, momentálně ho v prodejně na Žitné ulici máme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.05.2009 | Reagovat

  • 161

    Avatar
    Reaguje na 160 | a máte momentálně tento set v ŽITNÉ ulici?

    Peter, 25.05.2009 | Reagovat

  • 160

    Bouška
    Reaguje na 159 | Dobrý den, pro 40D bych dal přednost objektivu 17-85mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.05.2009 | Reagovat

  • 159

    Avatar
    Dobrý den,chtěl bych se pane Bouška zeptat,jestli je lepší tento objektiv,nebo zda si k tomuto tělu nemám koupit Canon EF 28-135 mm f/3,5-5,6 USM IS.děkuji

    Peter, 23.05.2009 | Reagovat

  • 158

    Bouška
    Reaguje na 157 | Dobrý den, krycí "sklo" displeje je vyrobeno z velmi odolného materiálu, takže jeho poškození moc nehrozí. Sensor Cleaning doporučuji používat co nejčastěji, nic tím nezkazíte.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.05.2009 | Reagovat

  • 157

    Avatar
    Dobrý den, zakoupil jsem si tento fotoaparát a teď řeším takovou věc, jestli přelepit dispaly ochranou folii a zhorsit si tak kavlaitu nahledu fotografii, nebo se na to vykaslat a riskovat ze ho skrabnu. Chtel jsem se zeptat jestli sklo displaye jde vymenit nebo ne a popripade kolik by to v servisu stalo.A jeste kdyz mam stale nasazeny objektiv a nesundavam ho jestli mam obcas pouzivat funkci sensor cleaning?Jinak je to povedený fotoaparát a jsem z nej naprosto nadšen.Děkuji Honza

    Honza, 13.05.2009 | Reagovat

  • 156

    Avatar
    Dobrý den,moc děkujiza odpověď, mám DMC-FZ 20 a ten mi chodil bez instalčního CD.Eos 40D je o trochu náročnější, ale srojovna výborná a ještě jednou moc děkuji O.K

    Oldřích K, 14.04.2009 | Reagovat

  • 155

    Bouška
    Reaguje na 154 | Dobrý den, patrně máte nastavený formát záznamu na RAW (pouze u některých snímků). Do JPEGu je převedete pomocí softwaru Digital Photo Professional, který jste dostal na přiloženém CD.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.04.2009 | Reagovat

  • 154

    Avatar
    Dobrý den,zakoupil jse eos 40d jsem s ním velice spokojený,ale až na nafocené snímky,které vidim ve foťáku i v TV a po staženi do PC se mi zhruba 50 snímku ze 150 zmšní v ikony oznacene CR2 -RAV a ty nejsem schopen prohlednout jako ostatni,které jsou ve formatu JPEG.40D mám 3 měsice-tak se obracim o radu ,jestli je možné tyto ikony dostat do JPEGU na těch fotkach mi celkem zaleží a že se tak děje bude asi někde v nastaveni zatim jsem na to nepřišl.Po přečtení odpovědi p.Bouška na dotazy -si myslim že mi poradí, má přehled.Za případnou radu moc děkuji. O.K.

    Oldrich K, 14.04.2009 | Reagovat

  • 153

    Bouška
    Reaguje na 152 | Dobrý den, použít můžete samozřejmě i rychlejší. Velmi dobrá je třeba http://www.megapixel.cz/sandisk-4gb-cf-extreme-iii.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.04.2009 | Reagovat

  • 152

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jaký typ karty čte tento typ Canonu. Mám na mysli jak rychlý typ karty. Jestli pouze Compact flash extreme II nebo rychlejší? Děkuji

    David Špiler, 07.04.2009 | Reagovat

  • 151

    Bouška
    Reaguje na 150 | Dobrý den, to nevím, zatím je běžně k dostání u dodavatelů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.03.2009 | Reagovat

  • 150

    Avatar
    Dobrý den, můžu se zeptat, jak dlouho bude ještě tento přístroj v prodeji. Díky J.Š.

    Pepa Š, 26.03.2009 | Reagovat

  • 149

    Bouška
    Reaguje na 148 | Dobrý den, dal bych přednost 40D s 17-85. Pokud by se ale jednalo o set http://www.megapixel.cz/nikon-d90-18-105-vr, vybral bych asi ten.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.03.2009 | Reagovat

  • 148

    Avatar
    Mám zájem o koupi nějaké zrcadlovky a chtěl bych znát Váš názor jestli je lepší Canon EOS 40D 17-85 nebo Nikon 90 18-55 AF-S-VR děkuji.

    Jiří, 06.03.2009 | Reagovat

  • 147

    Bouška
    Reaguje na 146 | Dobrý den A700 je lépe zatěsněn proti vnikání pracu a vlhkosti, 40D zase trochu lépe fotí. Vynikající jsou ale oba dva.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2009 | Reagovat

  • 146

    Avatar
    Dobrý den, chtel bych se zeptat, jestli je lepsi sony alpha 700 nebo canon 40d.

    mirek, 10.02.2009 | Reagovat

  • 145

    Bouška
    Reaguje na 144 | Dobrý den, E-30 je lépe vybavený, ale asi bych dal přednost 40D, má odolnější tělo a skvělé obrazové výsledky.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.02.2009 | Reagovat

  • 144

    Avatar
    Dobrý den, Je podle vás lepší tento set CANON EOS 40D + EF-S 17-85 IS USM, nebo nový Olympus E-30 EZ-1454 II Kit (tělo, kvalita základního objektivu) - nadšený amatér, fotografuji vše. Je lepší stabilizace v těle nebo v objektivu?

    Ivan Vaňous , 06.02.2009 | Reagovat

  • 143

    Bouška
    Reaguje na 142 | Dobrý den, to se na dálku nedá posoudit. Nejjednodušší bude, když se se svým přístrojem stavíte v některé z našich prodejen a kolegové ho vyzkoušejí, případně porovnají objektiv s jiným kusem stejného typu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.01.2009 | Reagovat

  • 142

    Avatar
    Reaguje na 141 | Dobrý den. Děkuji za odpověď. Postupoval jsem podle Vaší rady, ale výsledek se nedostavil (a to jsem zkoušel mnoho desítek různých nastavení, osvětlení a záběrů). Můj EOS 40D myslím nedělá solidně ostré snímky. Proto se musím znovu zeptat. Není nějaká chyba v technice? Prosím poraďte jak mám dále postupovat. Dosahovaná ostrost snímků mne opravdu netěší.

    ivan, 30.01.2009 | Reagovat

  • 141

    Bouška
    Reaguje na 140 | Dobrý den, ostrost je věcí objektivu a také porovnáním porovnatelného. Pokud zmenšíte snímky ze 40D na stejné rozlišení, jako má V1, tedy pokud se nemýlím 5 Mpx a pak teprve je možné ostrost porovnat v PC. Další řešení je porovnání výtisků stejné velikosti, například formátu A4.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.01.2009 | Reagovat

  • 140

    Avatar
    Dobrý den. 22.01.2009 jsem si u Vás koupil svou první zrdcadlovku Canon EOS 40D + EF-S 17-85 mm IS USM. Podotýkám, že jsem dosud žádnou zrdcadlovku neměl, nemám žádné zkušenosti a jsem velmi průměrný fotograf. Jsem mile překvapen, jak dobře a jenoduše se foťák ovládá,co vše dovede a také se vším ostatním co bylo spojeno s jeho koupi. Radost mi jen kazí, že ať dělám co dělám srovnání nové zrdcadlovky s mým starým kompaktem SONY DSC-V1 s obj.Carl Cais 2,8-4/7-28 co do ostrosti snímků nevychází pro nový aparát příznivě. Nevím je-li to mé neumění (asi ano), nebo zda něco na technice není OK. Je možné nějaké odborné vyhodnocení dosahovaných výsledků? Děkuji za odpověď.

    Ivan, 27.01.2009 | Reagovat

  • 139

    Bouška
    Reaguje na 138 | Dobrý den, asi bych v tomto případě dal přednost D90. Rychlost ostření je srovnatelná.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.01.2009 | Reagovat

  • 138

    Avatar
    Dobrý den,chci si pořídit první digitální SLR zrcadlovku a rozhoduji se mezi sety Canon EOS 40D + EF-S 17-85 mm IS a Nikon D90 + 18-105 VR.Chci se zeptat, který je vhodnější z hlediska dalšího rozšiřování příslušenství v poměru kvalita výstupu/rozumná cena.Dále bych se chtěl zeptat na rychlost ostření USM a SWM.Děkuji

    Tom, 14.01.2009 | Reagovat

  • 137

    Bouška
    Reaguje na 136 | Dobrý den, 40D je lepší, ale zas tak propastný rozdíl to není. To je až mezi 30D a 50D.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.12.2008 | Reagovat

  • 136

    Avatar
    Dobré dopoledne - takový dotaz nebo povzdech. Má smysl se ještě zajímat o Canon 30D? čas od času se ještě objevují bazarové kusy za dost slušnou cenu a v záruce. Jako občasný amateur a fotograf školních a domácích akcí, případně přírodnin... nerad bych ale na druhou stranu vraštil obočí, že 40D je o mnoho stupínků výš a že jsem mohl mít "doživotní dělo". J

    Jan štěpánek, 22.12.2008 | Reagovat

  • 135

    Bouška
    Reaguje na 134 | Dobrý den, to je normální, dělá to mechanická pojistka blesku.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.12.2008 | Reagovat

  • 134

    Avatar
    Dobry den pane Bouska, koupil jsem si novou 40D a chtel jsem se zeptat jestli je normalni, kdyz fotak naklonim kolem osy objektivu na jednu stranu nebo na druhou, tak je v nem slyset lehke cvaknuti. Jakoby se tam neco presouvalo ze strany na stranu. Kdyz ale vyklopim blesk, tak uz to slyset neni. Je to normalni nebo je to zavada? Moc dekuji za radu

    Libor, 12.12.2008 | Reagovat

  • 133

    Bouška
    Reaguje na 132 | Dobrý den, osobně bych bez váhání vybral http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-4-0-l- usm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.11.2008 | Reagovat

  • 132

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, před měsícem jsem si koupil tento set, dal jsem na Vaší radu a jsem s ním velmi spokojen. Rychle jsem se zorientoval v ovládání v angličtině. Rád bych ale dokoupil k setu ještě jeden objektiv. Jsem amatér, fotím portréty, rodinné akce, krajinu. Nyní jsem hlavně našel zalíbení ve focení na dálku zvířat ( ptactvo a malé dravce ) a krajinu. A v tom mám problém. Jaký by jste mi doporučil zoom objektiv. Určitě nechci nějaký základní a taky ne žádný nad 15 tis. Fond je tímto omezen. Ale nechám si radši od Vás poradit. Děkuji

    Petr, 20.11.2008 | Reagovat

  • 131

    Bouška
    Reaguje na 129 | Dobrý den, vynikající jsou oba dva přístroje. Pokud jde o konstrukci, je na tom lépe 40D, obrazově má zase trochu navrch D90. Záleží tedy na Vašich prioritách.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.11.2008 | Reagovat

  • 130

    Avatar
    Reaguje na 129 | Doplnění výběr mezi kity Canon EOS 40D + EF-S 17-85 mm IS x Nikon D90 + 18-105 VR

    Jindřich Krajdl, 13.11.2008 | Reagovat

  • 129

    Avatar
    Dobrý den,pane Bouška. Chtěl bych Vás požádat o radu při výběru fotoaparátu.Rozhoduji se mezi zrcadlovkou Canon D40 a Nikon D90.

    Jindřich Krajdl, 13.11.2008 | Reagovat

  • 128

    Bouška
    Reaguje na 127 | Dobrý den, ano, je vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.11.2008 | Reagovat

  • 127

    Avatar
    Dobrý den, chtěla bych si pořídit první zrcadlovku a vybrala jsem si tento set. Je tento objektiv vhodný k focení krajiny, makra i portrétů? Neměla bych si pořídit jiný? Děkuji za odbpověď.

    Andrea Kratochvílová, 05.11.2008 | Reagovat

  • 126

    Bouška
    Reaguje na 125 | Dobrý den, kontinuální ostření je u tohoto objektivu daleko plynulejší díky jinému způsobu ostření. Sigma je někde mezi nimi, ostří relativně pomalu. Tento set je určitě lepší, než G9 nebo G10.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.10.2008 | Reagovat

  • 125

    Avatar
    Dobrý den,chci se zeptat,jestli tento ojektiv při kontinuálním zaostřování necuká jako objektiv EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 IS a jak ještě v tomto režimu ostří sigma 17-70 mm f/2,8-4,5 DC Macro v porovnání k EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 IS.Dále se chci zeptat zda obraz z Canon G9 nebo G10 není lepší než z tohoto kitu.Děkuji

    Tom, 27.10.2008 | Reagovat

  • 124

    Bouška
    Reaguje na 123 | Dobrý den, opticky je asi nejlepší Sigma 17-70, konstrukčně je na tom nejlépe Canon 17-85.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.10.2008 | Reagovat

  • 123

    Avatar
    Dobrý den, lze tento objektiv srovnat s Nikkor 18-70, který se dává do setu s D80 (rozdíly?) ? Popř. ještě porovnat s Sigma 17-70 mm f/2,8-4,5 DC Macro. Děkuji

    Radek, 24.10.2008 | Reagovat

  • 122

    Bouška
    Reaguje na 121 | Dobrý den, čeština se bohužel nahrát nedá, ale nemusíte mít obavy, ovládání je snadné i bez znalosti cizích jazyků. Rychle se zorientujete.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.10.2008 | Reagovat

  • 121

    Avatar
    dobrý den, jen se chci zeptat zda máte už nějáké informace o tom jestli se dá nahrát nějákým zpusobem do Canonu D40 čeština. Jsem fotoamater a mám docela z jiních jazyků obavy že obsluha menu pokud není v češtině budu huře zvládat a nechci pořád nahlížet do návodu v přiloženém manuálu. Děkuji za odpověd.

    Robert, 05.10.2008 | Reagovat

  • 120

    Avatar
    Reaguje na 116 | C50D bude jistě bomba,ja mam C40D,maximální spokojenost,vzhledem k tomu že většinou tisknu A4 - A3 nejsem si jist,jestli jsem dosud vůbec využil tech 10 Mpx,co mam, navíc 15 MPX,do toho by sem bez profi objektivů vůbec nešel,jiné by bylo,kdyby jsem dělal nejakou reklamní foto nebo tak něco...a ještě praktická poznámka víte si představit,kolik paměti zabere 15Mpx fotka již v JPEGu a natož v rawu? ufufuf...:-)Dobre svetlo!

    StandaR, 21.09.2008 | Reagovat

  • 119

    Avatar
    Reaguje na 118 | Jo, jo. S těma děckama jsem to myslel z legrace. Jenom jsem chtěl naznačit že včera 40D byla " super bomba " dnes je to 50D a zítra 60D. Bude to má první zrcadlovka a než se naučím s tím zacházet tak můžu mít 5D a nebo 1Ds Mark III a výsledek stejně asi nebude takovej jako od profíka s EOS 350D. Jdu do varianty 40D a dražších objektivů než 50D a seťáky.

    Pavel, 19.09.2008 | Reagovat

  • 118

    Avatar
    Reaguje na 117 | Těch 20 megapixelu stejně nikdy nepoužiješ.Taky budu kupovat L teleobjektiv.Myslím,že mi 40D vydrží na zatrénování min.ty tři roky.Ale dát ho dětem?To si myslím že je škoda.Prodá se docela dobře i za ty tři roky.Dle mého názoru je to nejlepší kus pro amatéra.Co myslíte vy ostatní?

    petrŠ, 19.09.2008 | Reagovat

  • 117

    Avatar
    Reaguje na 116 | Jsem taky amater a asi taky pořídím tento set. S ohledem na to že disponuju omezeným rozpočtem, tak myslím že když uspořené peníze později investuju do nějakého L teleobjektivu tak za 3 roky 40D dám děckám na hraní a koupim 80D s 20megapixely. Foťáky jsou co půl rok od uvedení už " zastaralé " ale skla zůstávají. To je můj názor. Plácám nesmysly nebo ne? Počkám ještě na prodej 50D ale asi jen kvůli případné změny ceny 40D.

    Pavel, 18.09.2008 | Reagovat

  • 116

    Avatar
    Dobrý den. Mám tento set 14 dní.Myslíte,že jsem mel počkat na 50D,nebo jako pro amatéra zas až tak velký rozdíl to není? Vím že 50D ma lepší displej,15 megapixelu-což nevyužiji.Myslím že pro amatéra nemá cenu si rvát vlasy,že nepočkal.Děkuji za Váš názor.

    petrŠ, 18.09.2008 | Reagovat

  • 115

    Bouška
    Reaguje na 114 | Dobrý den, na pohyb je určitě lepší 17-85, ale Sigma 17-70 má zase lepší makro. Záleží tedy na tom, co preferujete.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.09.2008 | Reagovat

  • 114

    Avatar
    Dobrý den,pane Bouško. Uvažuji o tomto setu. Fotím rodinu -osoby a psy v klidu i pohybu, v interiéru i exteriéru,v přírodě ráda zkouším makrofotografie květin. Je tento objektiv vhodný jako základní, či by byl lepší Sigma 17-70/2,5-4,5-DC-macro či můžete doporučit jiný? Děkuji předem.

    Marta, 18.09.2008 | Reagovat

  • 113

    Bouška
    Reaguje na 112 | Dobrý den, o takové možnosti bohužel nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.09.2008 | Reagovat

  • 112

    Avatar
    Dobrý den. Pane Bouška,teď když je 50D v češtině,dá se také nahrát do 40D? Děkuji za odpověď.

    petrŠ, 12.09.2008 | Reagovat

  • 111

    Bouška
    Reaguje na 110 | Dobrý den, Canon je na tom obrazově lépe, hledáček je také slušný a objektiv je se stabilizátorem, já bych v tomto případě vybral asi 40D.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.09.2008 | Reagovat

  • 110

    Avatar
    Dobrý den, dlouho jsem zvažoval, zda mám zakoupit Nikon D80 nebo Canon 400D. Nakonec jsem se rozhoupal k Nikonu D80 + 18-70, ale než jsem rozbil prasátko, tento set zmizel a nahradil ho tento - Nikon D80 + 16-85 VR - a teď jsem opět na začátku... Mám dát přednost setu D80+16-85VR nebo zvolit tento set - Canon EOS 40D + EF-S 17-85 mm IS (teď už se jedná o stejnou cenovou kategorii)? Ve prospěch Nikonu hraje stabilizový objektiv a prý lepší provedení hledáčku a větší čip. Canon má ale CMOS snímač, propracovanější SW, samočištění čipu a všeobecně lepší ohlasy... Nebo byste měl v rukávu nějakou jinou alternativu? Předem děkuji za odpověď.

    Honza, 08.09.2008 | Reagovat

  • 109

    Bouška
    Reaguje na 108 | Dobrý den, jsem rád, že se problém vyřešil.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.09.2008 | Reagovat

  • 108

    Avatar
    Pristroj jsem reklamoval, dostal jsem jiny. S nim problemy nemam.

    Klusak, 02.09.2008 | Reagovat

  • 107

    Avatar
    Klusak: Docela mě překvapuje, že pokud máte problémy s drobnou odchylkou WB, tak nefotíte do RAWu. Všechny Vaše příspěvky na mě působí dojmem, že si nějaký začínající fotograf koupil po svém kompaktu za 3000Kč pořádný fotoaparát, a že z mašiny za 30 tisíc nelezou samé výstavní fotky. A teď svůj zážitek musí všem vytroubit do světa a musí SPAMovat každou diskuzi. Pokud si myslíte, že je přístroj opravdu divný, dojeďte si s ním do servisu na kontrolu, případně porovnejte s jiným kouskem výstup. Hlavně si uvědomte, že 80% fotografie dělá právě fotograf. Z Vašeho psaní mam dojem, že se z honu na dokonalou fotografii stal hon na dokonalé vybavení. Myslím, že s tímto přístupem Vám opravdu nepomůže ani MARK III.

    MK, 02.09.2008 | Reagovat

  • 106

    Bouška
    Reaguje na 104 | Dobrý den, bohužel s Vámi musím nesouhlasit, dynamický rozsah 40D je naopak mírně nadprůměrný, je až 9,1 EV, což je opravdu dost. Hodně záleží na tom, jak máte přístroj nastavený. Pokud jde o měření expozice, nikdy jsem nezaznamenal žádné problémy.

    Reaguje na 105 | Uhodil jste hřebík na hlavičku, měření dopadajícího světla je samozřejmě nejpřesnější a protože fotoaparáty měří odražené světlo, je potřeba naměřené hodnoty korigovat právě pomocí korekce expozice (v závislosti na tom, jakou odrazivost má fotografovaná scéna a jakého efektu chceme dosáhnout), to je dáno principem měření expozice a stejné to je u všech přístrojů, které měří tímto způsobem, ať stojí 2000 a nebo 200 000 Kč... Konec konců, proto tam ta funkce je.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.09.2008 | Reagovat

  • 105

    Avatar
    Reaguje na 100 | Nejsem zastancem zadne znacky. Taky jsem si jej koupil na zaklade ruznych recenzi a popisu. Jenze skutecne dynamicky rozsah tohoto fotoaparatu neni zadna slava, a temer na kazde mereni expozice musim pouzit korekce. A poopravovat WB. Jenze i tak mam potize, holt nechci fotit jen kdyz jsou priznive podminky. Asi zacnu pouzivat jako predtim jen mereni dopadajiciho svetla pomoci externiho expozimetru. Jenze k cemu pak takovy fotak, kdyz cast veci neni celkem v poradku. Taky by mohl byt utesnen (prach je vsude a voda nekdy taky). Tak nevim, nechci posledni 15M vykriky mody, ale neco na co se da spolehnout.

    Klusak, 31.08.2008 | Reagovat

  • 104

    Avatar
    Pred casem jsem koupil Canon 40D. Skoda. Musim rict, ze dynamicky rozsah tohoto fotoaparatu je vice nez prumerny jakoz i mereni expozice, jedine rychlost je nadprumerna. Korekce nejsou moc ucinne...a boji se vody a prachu. Marketing firmy je ale vyborny...

    Klusak, 31.08.2008 | Reagovat

  • 103

    Avatar
    Kdo váhal nad koupí 40D, tak udělal dobře, specifikace 50D jsou venku ! http://www.photographybay.com/2008/08/21/canon-50d-info-leaked-real-specs/

    Martin, 22.08.2008 | Reagovat

  • 102

    Bouška
    Reaguje na 101 | Dobrý den, jak je to s vůlí krytu baterek, to si nejsem úplně jist, ale vyjíždění objektivu je poměrně běžné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.08.2008 | Reagovat

  • 101

    Avatar
    Dobrý den, vlastním tento set a chtěl bych se zeptat na mých pár konstrukčních problému se setem. 1) když držím tělo u oblasti malíčku ( jak jsou bateriová dvířka) mi to provrzává, přijde mi že tam je nějaká vůle mezi dvířkama baterie a tělem. Také baterie se mi v tělě klepe. 2) při nesení těla přes rameno bez brašny (občas když se mi nechce poříd schovávat) objektivem k zemi, se mi objektiv po pár krocích úplně vysune. tímto bych se chtěl zeptat, zdali se jedná o nomrální jevy u těla a objektivu, či je to nějaká anomálie. Děkuji

    Jiří Doležel, 19.08.2008 | Reagovat

  • 100

    Avatar
    Reaguje na 99 | Mohl by ste to prosím ještě upřesnit? Popradě ste asi první člověk, u kterého by sem slyšel , že si ho koupil a není s ním spokojen, nakonec, když čtu různé foto magaziny,tak tenhle stroj používá hodně lidí, který se s tím živí,zvlášt když nechtějí sebou tahat těžší " krávy " vyšších řad...Ja sám sem vlastnil 400D a nyní mám 40D,je pravda, že novejší 450 D je velice kvalitní stroj co se týče obraz. výstupu, lehší a levnejší,(ostatně o obrazové kvlitě všech Canonu zrcadlovek nejak nedovedu pochybovat),ale žeby byl někdo nespokojen s 40D...( navíc na 400D 1000D ani 450D si ISO 3200 nenastavíš,lepší tělo atd atd atd..). A zvlášt za nynejší cenu,kdy s ním porovnávaný nikon 300D stojí podstaně víc... Dobré světlo!

    StandaR, 19.08.2008 | Reagovat

  • 99

    Avatar
    Pred tydnem jsem koupil Canon 40D s objektivem 24-105 4L/USM IS. Musim rict, ze dynamicky rozsah tohoto fotoaparatu je vice nez prumerny. Mereni expozice prumerne, jedine rychlost je nadprumerna. To ze ma vetsi hmotnost a v horach se pronese mi problemy nedela. Marketing firmy je vyborny, zel neodpovida realite.

    Klusak, 15.08.2008 | Reagovat

  • 98

    Bouška
    Reaguje na 97 | Dobrý den, pokud vím, tak žádnou změnu neprodělal, je stále stejný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.08.2008 | Reagovat

  • 97

    Avatar
    chtel bych se zeptat, jestli tento objektiv prodelal za dobu sve existence nejaka vylepseni, ci zmeny k lepsimu. nebo je porad stejny se stejnymy skly, tudiz stejnou soudkovitosti a vinetaci atd...??

    martin, 14.08.2008 | Reagovat

  • 96

    Bouška
    Reaguje na 95 | Dobrý den, záleží na Vašich nárocích. Celkově výkonnější v mnoha ohledech je set http://www.megapixel.cz/canon-eos-40d-efs-17-85-mm -is.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.08.2008 | Reagovat

  • 95

    Avatar
    Dobry den!Vybiram mezi CANON EOS 40D + EF-S 18-55 IS+ EF 55-250 IS a CANON EOS 40D + EF-S 17-85 IS USM. Co muzete doporucit a proc. Dekuji.

    Tash, 31.07.2008 | Reagovat

  • 94

    Bouška
    Reaguje na 93 | Dobrý den, díky za přízeň. Brašnu bych vybral asi http://www.megapixel.cz/lowepro-nova-3-aw nebo skvělou http://www.megapixel.cz/lowepro-stealth-reporter-d 300-aw a batoh asi http://www.megapixel.cz/lowepro-orion-aw.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.07.2008 | Reagovat

  • 93

    Avatar
    Dobrý den, poslední dobou jsem Vás docela bombardoval dotazy ( a zřejmě i dál budu :-)),tak Vám chci hodně poděkovat a sdělit,že díky Vaší ochotě na tomto foru si již všechny věci objednávám z principu jen u Vás,(i když jsou i cenově výhodnější ,ovšem často podstatně méně solidnejší "štace")nyní mi přišel od Vás tenhle set, (zvažoval jsem 5D nebo nástupce ale akt. Canon slevy i jiné důvody mně přesvedčili o této volbě, foták je supr!) Mohl by ste mi ještě poradit:1)nejakou,dle možnosti voděodolnou brašnu k tomuto fotáku + 1 nasazený zoom ,event.+1 další objektiv ,pro představu plánuji koupit časem CL17-40,nebo 24-105L a asi nejdelší by byl C70-200/4l(+event. nejaké doklady,klíče,mobil),aby se dal foták dle možností rychle použít... 2)fotobatoh na menší fotovýlety do krajiny,(tzn.+nejaká voda,termoska s čajem,svačina,flíska nebo svetr...),aby sem nemusel mít zvlášt i batoh i fotobrašnu...ideálně i na bežný stativ,ale to není podmínka... Moc děkuji!

    StandaR, 26.07.2008 | Reagovat

  • 92

    Avatar
    Reaguje na 91 | nemusíte odpovídat, odpověd jsem našel o pár příspěvků výše které jsem předtím přehlédl.

    Jiří Doležel, 21.06.2008 | Reagovat

  • 91

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda-li můžu uplatnit akci cash back pri koupi tohoto setu - tj. 3800 na fotoaparat a 1200 na objektiv. Děkuji

    Jiří Doležel, 21.06.2008 | Reagovat

  • 90

    Bouška
    Reaguje na 89 | Dobrý den, chybu neuděláte asi ani s jedním, Canon má výhodu v rychlejším ostření a stabilizátoru, Sigma zase v trochu lepší kresbě, vyšší světelnosti a vynikajícím makru. Záleží tedy na tom, které vlastnosti jsou pro Vás důležitější.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.06.2008 | Reagovat

  • 89

    Avatar
    Dobry den, uvazuji o koupi Canonu 40D a nevim jaky objektiv (pro zacatek levny) si poridit. Rozhoduji se mezi setovym Canon EF-S 17-85/4-5,6 IS USM nebo Sigma 17-70/2,8-4,5. Mohl byste mi poradit. Dekuji

    Petr, 18.06.2008 | Reagovat

  • 88

    Bouška
    Reaguje na 87 | Dobrý den, předpokládám, že by to mělo fungovat úplně bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.06.2008 | Reagovat

  • 87

    Avatar
    Dobrý den. Jako mnoho budoucích "kolegů" z tohoto fóra (a nejen z něj) si chci pořídit svoji první zrcadlovku. Zvažoval jsem modely různých značek i mnoho možností nákupu a souhlasím, že to není jednoduché. Nakonec jsem se rozhodl pro tento set a nákup v českém obchodu. Aby cena tolik nebolela, určitě budu nakupovat na firmu. Jen nevím, jak je to po uplatnění DPH se zpětnou slevou ?

    Chass, 11.06.2008 | Reagovat

  • 86

    Bouška
    Reaguje na 85 | Dobrý den, viz Reaguje na 84 | a k němu ještě http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni -filtr-77-mm pro teleobjektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.06.2008 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    Dobrý den, můžete mi doporučit k tomuto objektivu a objektivu 100-400/4,5-5,6 nějaký filtr na focení na Islandu ( moře, ledovce, skály..) děkuji Vám

    libor, 04.06.2008 | Reagovat

  • 84

    Bouška
    Reaguje na 82 | Dobrý den, rozhodně se bude hodit polarizační filtr, vhodný je například http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni -filtr-67-mm.

    Reaguje na 83 | 40D je na tom s kvalitou snímků i s rychlostí určitě lépe, je to velmi dobrá volba.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.06.2008 | Reagovat

  • 83

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško, potřeboval bych od Vás radu. Vybral jsem si Canon 40D + EF-S 17-85 IS nebo Nikon D80 + AF-S 18-70 f/3,5-4,5(popřípadě 18-135 f/3,5-5,6).Záleží mi hlavně na rychlosti ostření(kvůli sportu) a na obrazové kvalite(na krajinky).Můžu maximálně do 30 tis.(u Canonu počítám s cash backem). Nebo nějakou jinou kombinaci???....Díky moc za radu.....

    Honzajs, 02.06.2008 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím