Canon EOS 40D tělo Komentáře k Canon EOS 40D tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (701 - 602)

  • 701

    Bouška
    Reaguje na 700 | Dobrý den, pokud vím, tak v živém náhledu můžete zaostřovat stiskem tlačítka AF-ON.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.10.2010 | Reagovat

  • 700

    Avatar
    Dobrý den, zajímalo by mě zda v režimu živého náhledu funguje AF a pokud ano jak jej použít? Děkuji

    Pavel Votočka, 14.10.2010 | Reagovat

  • 699

    Bouška
    Reaguje na 698 | Dobrý den, těžko říci takhle na dálku. Nejspíš nezbude nic jiného, než kontaktovat autorizovaný servis www.awh.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.10.2010 | Reagovat

  • 698

    Avatar
    Dobrý den, je to něco kolem roku co jsem si kupoval 40D a teď se mi stala nemilá věc. Asi před týdnem jsem zpozoroval, že spoušť fotoaparátu nereáguje jak má. Tělo mi nechtělo uskutečnit expozici. Domáčknul jsem spoušť a nic se nestalo Prvně jsem si myslel že je špatný kontakt objektivu a těla ale problém stále přetrvával i po vyčištění kontaktů. Na chvíli bylo vše dobré a pak se problém opakoval. Sepnu spoušť a nic se neděje nebo uzávěrka sepne až po 1-2 sekundách držení spouště. Táži se proto čím to můžee být? Mám nafocených necelých 10 000 snímků bez problému až do této doby. Děkuji za odpověď

    Martin V., 11.10.2010 | Reagovat

  • 697

    Bouška
    Reaguje na 696 | Dobrý den, v režimu Tv má nastavený čas samozřejmě prioritu, takže pokud nastavíte například 1/100s, neměl by se tento údaj nijak samovolně změnit. Pokud tomu tak není, doporučuji kontaktovat servis.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.05.2010 | Reagovat

  • 696

    Avatar
    Dobrý den, mám dotaz ohledně priority clony tohoto fotoaparátu (režim Tv). Nastavím si nějakou vyšší rychlost závěrky např. 1/100s, abych neměl rozmazané snímky a po namáčknutí spouště se mi na stavovém display rychlost závěrky změní na nižší (např. 1/15 atd) dle okolního. Nevím jak tedy s tímto fotoaparátek použít rychlejší časy. Nejedná se o vadu? Děkuji za odpověď.

    Tomáš Ondráček, 18.05.2010 | Reagovat

  • 695

    Bouška
    Reaguje na 694 | Dobrý den, určitá vůle při pootočení objektivu je běžná, ale kvůli blesku doporučuji kontaktovat servis www.awh.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.09.2009 | Reagovat

  • 694

    Avatar
    Dobrý den, mám problém s vestavěným bleskem u canonu 40D - nevysune se ven při stisku tlačítka, hlásí mi to chybu Err 05, po vypnutí a znovu zapnutí pořád stejná chyba. Nevím, co s tím. Prosím poraďte. A ještě jeden problém při nasazení objektivu canon 70-200mm 2,8 L a jeho zacvaknutí na tento fotoaparát má tento objektiv asi 1-2mm vůli, jde s ním pootočit. Vadí mi to. Je to normální nebo jde o vadu objektivu či foťáku? Děkuji za odpověď.

    Marek, 28.09.2009 | Reagovat

  • 693

    Bouška
    Reaguje na 691 | Dobrý den, zde se jedná o samotné tělo. Na focení rally je vhodný.

    Reaguje na 692 | Vhodné jsou oba dva, 17-40 má o trochu lepší přenos kontrastu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.09.2009 | Reagovat

  • 692

    Avatar
    Dobrý den, je jako základní objektiv pro 40d vhodnější canon 17-40 f/4L, nebo 17-55 f/2.8, nebo úplně nějaký jiný objektiv? Děkuji

    Klára, 27.09.2009 | Reagovat

  • 691

    Avatar
    Dobrý den, tento fotoaparát má v balení pouze samotné tělo a nebo jak je ve videoprezentaci tak je i s objektivem? Doporučil byste mi tento foťák i na focení sportu a hlavně rally? Potřeboval bych aby foťák dokázal zaostřit auto ve vysoké rychlosti a aby mohl snímat několik fotek za sebou. Děkuji

    Jaromír Suchoš, 25.09.2009 | Reagovat

  • 690

    Bouška
    Reaguje na 689 | S 50D zachytíte víc detailů díky vyššímu rozlišení.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.08.2009 | Reagovat

  • 689

    Avatar
    Reaguje na 688 | Díky.Ještě poslední otázka,bude s tímto objektivem znatelný rozdíl mezi 50D a 40D?

    Jakub, 27.08.2009 | Reagovat

  • 688

    Bouška
    Reaguje na 687 | Ano, Nikon takový objektiv nenabízí, 70-200/4L je pro 50D vynikající volbou.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.08.2009 | Reagovat

  • 687

    Avatar
    Reaguje na 686 | Díky.Co mě zvyklává je možnost použít Canon EF 70-200 mm f/4,0 L USM,protože myslím,že v této ceně nemá konkurenci.U Nikonu podobné sklo není.Myslíte,že tento objektiv s 50D bude špatná volba?Samozřejmě s nějakým základním objektivem.

    Jakub, 27.08.2009 | Reagovat

  • 686

    Bouška
    Reaguje na 685 | Dobrý den, v tom případě bych se rozhodoval mezi D90 a 50D, pokud nejde o rychlost, asi by zvítězil D90.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.08.2009 | Reagovat

  • 685

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško,prosím o radu.Zvažuji mezi Canonem 40D,případně 50D,Nikonem D90 a Pentaxem K20.Předpokládám použití kvalitních skel,ne seťáků.Sport nefotím,takže rychlost je pro mne druhořadá,jde mi především o kvalitu obrazu.Co byste volil?Díky.

    Jakub, 26.08.2009 | Reagovat

  • 684

    Bouška
    Reaguje na 682 | Dobrý den, těžká volba. 40D je o něco rychlejší a má odolnější tělo, ale obrazově a funkcemi je na tom D90 lépe. Já bych asi sáhl po D90.

    Reaguje na 683 | 40D je o třídu výš, určitě bych vybral 40D.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.08.2009 | Reagovat

  • 683

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi nové zrcadlovky. Rozhoduji se mezi 40D a 450D. Co byste mi doporučil? Děkuji.

    mara, 23.08.2009 | Reagovat

  • 682

    Avatar
    Dobrý den, plánuji nákup svojí první zrcadlovky na focení převážně reportážní fotografie a díky tomu, že se tento Canon již nějaký pátek prodává je jeho cena příznivá. Jako konkurenta jsem mu vybral D90, ale uvízl jsem na mrtvém bodě. Můžete mi prosím "naťuknout" kde je lepší poměr cena/výkon?

    Roman, 21.08.2009 | Reagovat

  • 681

    Bouška
    Reaguje na 680 | Dobrý den, dá se zvýšit až na ISO 3200, v menu položka ISO expansion v uživatelských funkcích.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.08.2009 | Reagovat

  • 680

    Avatar
    Dobrý den ,jakým způsebem se u 40D rozšíří citlivost ISO z 1600 na vyšší. Ps: nemohu to nalézt.Díky

    Tomas, 13.08.2009 | Reagovat

  • 679

    Bouška
    Reaguje na 678 | Dobrý den, objektivy s tak velkým rozsahem bohužel nebývají dost světelné. Já bych vybral http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-2-8-4-5-dc-mac ro a v případě potřeby nějaký teleobjektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.07.2009 | Reagovat

  • 678

    Avatar
    Dobrý den, líbí se mi tento foťák především kvůli své rychlosti. Fotografuji především pohyb (psy, koně) a přírodu. O makro se tolik nezajímám. Foto max. A4. Hledám univerzálnější objektiv, ze kterého by ani fotky z dovolené nebyli špatné. Byl by vhodný nějaký z objektivů v rozsahu 18-200mm? Nebo máte nějaké jiné doporučení? Myslím, že pro mě není důležitý stabilizátor ale asi lepší světelnnost. Cena by mi vyhovovala kolem 10 000, ale jsem schopná zaplatit i více pokud by byl objektiv opravdu na míru :) Děkuji N.

    Novotná, 28.07.2009 | Reagovat

  • 677

    Bouška
    Reaguje na 675 | Dobrý den, asi bych dal přednost 40D kvůli rychlosti, ale 500D poskytne o něco lepší výsledky při vysokých citlivostech.

    Reaguje na 676 | Ano, baterka je součástí balení, karta je dostatečně rychlá a vhodná brašna je třeba http://www.megapixel.cz/lowepro-nova-140-aw, nebo raději o trochu větší http://www.megapixel.cz/lowepro-nova-160-aw.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.07.2009 | Reagovat

  • 676

    Avatar
    Dobrý den, - Prosím je přístroj dodáván s akumulátorem? - Je karta dodávaná v setu dostatečně rychlá? - Mohl byste doporučit nějakou brašnu, do které by se vešel fotoaparát i s objektivy Sigma 17-70 DC Macro a Canon EF 70-300 IS USM, a přitom pokud možno nebyla zbytečně obrovská? Děkuji předem za odpověď.

    lableue, 20.07.2009 | Reagovat

  • 675

    Avatar
    Co je lepší investice na focení hokeje? koupit Canon 40D nebo Canon 500D? A v čem je který lepší a včem horší?

    Jirka, 17.07.2009 | Reagovat

  • 674

    Bouška
    Reaguje na 673 | Myslím si, že se investice do zmíněných objektivů vyplatí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.07.2009 | Reagovat

  • 673

    Avatar
    Reaguje na 672 | Díky za odpověď. Vyplatí se investovat do objektivů, které jsem psal v minulém dotazu, nebo jsou dobré i setové EF-S 18-55 mm IS + 55-250 mm IS? Díky

    Martin, 09.07.2009 | Reagovat

  • 672

    Bouška
    Reaguje na 671 | Dobrý den, ano, oba dva objektivy jsou použitelné pro obě těla, 50D je výkonnější, asi bych mu dal přednost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.07.2009 | Reagovat

  • 671

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je k tomuto tělu vhodný základní objektiv Tamron SP AF 17-50 mm F/2,8 XR Di II a Canon EF 70-200 mm f/4,0 L USM. Mám obavu z kvality setových objektivů. Jedná se mi především o focení přírody,architektury a portrétů. Případně mi prosím doporučte nějaké vhodnější objektivy. Jsou tyto objektivy vhodné i pro 50D? Neustále váhám, zda koupit 40D nebo 50D, cenový rozdíl je znatelný a nejsem zkušený fotograf, přesto bych chtěl kvalitní fotky.

    Martin, 08.07.2009 | Reagovat

  • 670

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se prosím Vás zeptat, jakou a jak rychlou 4 GB kartu v současné době k přístroji nabízíte? Děkuji za odpověď.

    Lukas, 30.06.2009 | Reagovat

  • 669

    Avatar
    Dobrý den, tak jsem si zhruba před měsícem pořídil u megapixelu 40D + 17-40/F4 L + 70-200/F4 L USM a musím poděkovat za perfektní poradenství na prodejně! S uvedenou kombinací jsem zatím velice spokojen a určitě nelituji toho, že jsem se z původního rozpočtového stropu dostal někam úplně jinam!:-)

    scryper, 29.06.2009 | Reagovat

  • 668

    Bouška
    Reaguje na 667 | Dobrý den, u zrcadlovky je kovové tělo znakem daleko větší odolnosti a pevnosti celé konstrukce.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.06.2009 | Reagovat

  • 667

    Avatar
    Dobrý den, mohl bys te mi říc váš názor jaký velký je rozdíl mezi kovovým tělem a plastovým.

    haki, 22.06.2009 | Reagovat

  • 666

    Bouška
    Reaguje na 665 | Dobrý den, nikdy jsem se s tím nesetkal. Pokud jde o prodloužení záruky za příplatek, připravujeme to také, ale v tuto chvíli bohužel nevím, kdy tuto službu budeme moci začít nabízet.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.05.2009 | Reagovat

  • 665

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, Canon 40D se už nějaký ten čas prodává, objevili se vám nějací zákazníci požadující opravu vadné spouště? (vím že tento dotaz by měl patřit spíše do AWH servisu, ale tam mi vždycky jen odpoví, že všechno je v naprostém pořádku, v rámci Canonem nastavených norem). Ptám se proto, že svůj Canon 30D mám už potřetí v servisu kvůli vadné spoušti (podle AWH prý moc mačkám spoušť; všechny mé předchozí foťáky si však na nic takového nestěžovaly), hledáním po internetu jsem zjistil, že porouchaná spoušť je častý problém u desítkové řady. Canon 40D má podle specifik stejnou součástku spouště jako 20D a 30D, jediné co by mohlo zlepšit situaci je lepší utěsnění proti prachu u tlačítka spouště. Máte s tím na prodejně nějaké zkušenosti? A ještě jedna otázka: neuvažujete o zavedení prodloužené záruky (u konkurence je možno za příplatek 500 Kč prodloužit záruku o rok)? Při dalším nákupu DSLR to pro mě bude velmi pádný argument při výběru fotoobchodu.

    LuděkV, 27.05.2009 | Reagovat

  • 664

    Bouška
    Reaguje na 663 | Dobrý den, nabídnout mohu například http://www.megapixel.cz/sigma-4-5-f-2-8-mm-ex-dc-c ircular-fisheye-hsm a http://www.megapixel.cz/sigma-8-mm-f-3-5-ex-dg-fis heye-circular, které poskytují pouze kruhový obraz a pak objektiv http://www.megapixel.cz/sigma-10-mm-f-2-8-ex-dc-fi sheye-hsm, který vykreslí celé pole.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.05.2009 | Reagovat

  • 663

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaký objektiv u tohoto těla použít pro dosažení nějvětšího zorného úhlu, nezáleží jak na ceně tak zkreslení (cirkular fish eye), děkuji

    Petr, 26.05.2009 | Reagovat

  • 662

    Avatar
    Tak ten Nikon D80 budu mít za 8.000,- což je pro mne rozhodující... Doufám, že jsem neudělal tak velkou chybu, když jsem vás neposlechl, pane Bouško :-)

    Pepa, 25.05.2009 | Reagovat

  • 661

    Bouška
    Reaguje na 659 | Dobrý den, prodává se pokud vím s poslední verzí firmwaru.

    Reaguje na 660 | Osobně bych dal přednost 40D, má lepší konstrukci a obrazově je na tom o trošku lépe.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.05.2009 | Reagovat

  • 660

    Avatar
    Dobrý den, mám možnost sehnat Nikon D80, ale víc se mi "líbí" tenhle canon, jenže je taky o dost dražší, rád bych proto věděl jak (moc) velké jsou rozdíly mezi těmito dvěma kousky, jde mi hlavně o obrazovou kvalitu (počítám pro začátek s pořízením skla sigma 17 - 70 DC macro, plus nějaké macro sklo...). Mám do středy vzít Nikon D80 anebo si počkat na 40D? Omlouvám se za hloupý dotaz a předem děkuji za odpověď . Pepa

    Pepa, 24.05.2009 | Reagovat

  • 659

    Avatar
    Dobrý den, koupit jsem si v Megapixelu na Žitné 20.5.2009 Canon 40D a chtěl bych se Vás zeptat jestli byste mi doporučil nějaký update firmwaru pro tento foťák nebo je ten stávající nejnovější? Pokud možno prosím o odkaz Děkuji

    Jarda, 23.05.2009 | Reagovat

  • 658

    Bouška
    Reaguje na 657 | Dobrý den, pokud vím, tak by EH-17 mělo pasovat. Jeho dostupnost Vám může zjistit kolega na mailu zbozi@megapixel.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.05.2009 | Reagovat

  • 657

    Avatar
    Dobrý den, jaké polotvrdé pouzdro byste mi k fotoaparátu doporučil. Prý by s tímto fotoaparátem mělo být kompatibilní EH-17 od Canonu. Je možné ho u Vás zakoupit?

    Alena, 22.05.2009 | Reagovat

  • 656

    Bouška
    Reaguje na 655 | Dobrý den, na blízko bude ideální http://www.megapixel.cz/canon-ef-s-17-55-f-2-8-is- usm, na větší vzdálenost budete potřebovat například http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-2-8-l- usm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.05.2009 | Reagovat

  • 655

    Avatar
    Dobrý den, potřeboval bych poradit jaký si pořídit objektiv. Pro tělo jsem již rozhodnutý, volba padla na Canon EOS 40D a to z cenových důvodu, uvažoval jsem i o 50D, ale raději dám více peněz do kvalitnějšího skla. Potřeboval bych hlavně fotit sport (většinou karate) a to především v tělocvičnách při umělém osvětlení (zářivky, výbojky). Rád bych fotil i z bezprostřední blízkosti, ale někdy i z delší vzdálenosti. Děkuji za Vaší radu.

    Luboš, 18.05.2009 | Reagovat

  • 654

    Bouška
    Reaguje na 652 | Dobrý den, záleží také na použitém objektivu, 40D je vynikající, s D90 ale také chybu neuděláte.

    Reaguje na 653 | S tímto objektivem se toto tělo neprodávalo a ani nebude. Crop faktor je vysvětlen třeba zde http://www.megapixel.cz/ekvivalentni-ohniskova-vzd alenost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.05.2009 | Reagovat

  • 653

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška,chtěl bych se zaptat,zda prodáváte toto tělo v kitu s CANON EF 28-135/3.5-5.6 IS USM.popř.jestli to bude?!a ještě co to znamená tec cropfaktor.díky Petr

    Peetr, 17.05.2009 | Reagovat

  • 652

    Avatar
    Zdravím pane Bouška. Rozhoduji se mezi Canon 40D, Nikon D90 nebo Sony A700. Jaký z nich má podle Vás nejlepší AF tracking, tedy kontinuální AF při focení pohybujících se objektů (u mě konkrétně zvířata, děti, sport)? Vím že 40D by ho měl mít slušný, ale o D90 a A700 jsem toho nikde moc nenašel.

    Jan P, 15.05.2009 | Reagovat

  • 651

    Bouška
    Reaguje na 649 | Dobrý den, je na tom lépe.

    Reaguje na 650 | Byl by to http://www.megapixel.cz/sigma-10-mm-f-2-8-ex-dc-fi sheye-hsm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.05.2009 | Reagovat

  • 650

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaký fish eye objektiv by jste mi k tomuhle tělu doporučili. Předem děkuji za odpověď.

    Martin, 12.05.2009 | Reagovat

  • 649

    Avatar
    Reaguje na 648 | a jak je na tom Nikon D90?

    iuiuk, 12.05.2009 | Reagovat

  • 648

    Bouška
    Reaguje na 647 | Dobrý den, ve své třídě patří 40D k těm nejlepším, je ale přece jen už relativně starý. Novější modely mají lepší procesory a software, takže "šumí" ještě méně. Nicméně ISO 400 by mělo být naprosto bez problémů a ISO 800 ještě běžně použitelné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.05.2009 | Reagovat

  • 647

    Avatar
    Dobrý den.chtěl bych se zeptat,jak je to s šumem při vyšších citlivostech. kámoš má 40D s L objektivem,je to hodně pokročilý amatér a říkal,že ho to dost zklamalo.Ze pri vyssích citlivostech jak 400,už je šum hodně znát

    iuiuk, 11.05.2009 | Reagovat

  • 646

    Bouška
    Reaguje na 645 | Dobrý den, rezervaci můžete provést přímo z našich stránek, je ale jen na dva dny.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.05.2009 | Reagovat

  • 645

    Avatar
    Reaguje na 644 | a mohli byste mi ho kdyztak na prodejne zarezervovat,kdyby hrozilo,že vyjde z prodeje?

    brb, 01.05.2009 | Reagovat

  • 644

    Bouška
    Reaguje na 643 | Dobrý den, jestli bude ještě v červnu v prodeji, to netuším, ale snad ještě ano. Vynikající objektiv je http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-2-8-4-5-dc-mac ro.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.04.2009 | Reagovat

  • 643

    Avatar
    Dobrej den,chci se zeptat,zda budete tento model prodávat ještě v červnu.a jestli byste mi mohl doporučit nějaký univerzální objektiv tak max za 10.000.chci fotit hlavně přírodu.diky

    brb, 29.04.2009 | Reagovat

  • 642

    Bouška
    Reaguje na 641 | Dobrý den, v tomto ohledu se nedají porovnat, E-3 je na tom daleko lépe.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.04.2009 | Reagovat

  • 641

    Avatar
    Dobrý den, jak je na tom 40D v utěsnění proti prachu a vodě oproti E-3 od Olympusu?

    Martin, 25.04.2009 | Reagovat

  • 640

    Bouška
    Reaguje na 639 | Dobrý den, myslím, že výrazně si pomůžete s 50D, tam bude rozdíl naprosto evidentní. Pokud jde o teleobjektiv, vybral bych http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-4-0-l- usm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.04.2009 | Reagovat

  • 639

    Avatar
    Dobrý den, jsem vlastníkem Canonu 30D + objektivů C 17-85, Sigma 18-125 a Sigma 70-300. Rád fotím zejména venkovní sport (fotbal), ale i přírodu. Můj dotaz zní: polepším si zásadně koupí Canonu 40D nebo 50D? Jaký zoomový teleobjektiv byste mi doporučil?

    František Bárta, 17.04.2009 | Reagovat

  • 638

    Bouška
    Reaguje na 637 | Dobrý den, to bohužel nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.04.2009 | Reagovat

  • 637

    Avatar
    Dobry den, nevite jestli bude u Vas 40d nejblizsi mesice v setu s Canon bleskem? Kdyz, tak s jakym?

    Filip, 11.04.2009 | Reagovat

  • 636

    Bouška
    Reaguje na 635 | Máte pravdu, Nikon bohužel nenabízí v "rozumné" ceně objektiv se světelností f/2,8, ten jediný http://www.megapixel.cz/nikon-17-55-mm-f2-8-af-s-d x-zoom-nikkor-if-ed-s-lc-77-hb-31-lf-1-cl-1120 je bez stabilizátoru a za nemalé peníze... Myslím tedy, že pro Vás bude asi nejzajímavější set 40D s objektivem 17-55 IS, to je velmi dobrá kombinace. Pokud jde o rozdíly u objektivů Nikon, liší se především zpracováním (18-105 VR má oproti 16-85 VR "plastovější" konstrukci - včetně bajonetu). Podobně je to se staršími 18-70 a 18-135, přičemž plastový je ten 18-135 mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.03.2009 | Reagovat

  • 635

    Avatar
    Reaguje na 633 | slibuji posledni dotaz. rozhodnuti je mezi doporucenym setem canon 40D + canon 17-55 f2,8 is. (na tomto setu se mi libi objektiv) nechci znit za pako ale neni vseobecne lepsi mit objektiv s f2,8 nezli f5? Nikon d90 jsem drzel v ruce a drizi se prijemne. Proto hodlam zapomenout na to plastove telo. Jenom prosim muzete pro mne dekodovat sileny zmatek nikon objektivu? vsechny se jmenuji na 4 radky a buhvi co to znamena. canon je v tomto mnohem lepsi. Je mi jasne ze apperture neni hlavni parametr... ale preci jen... na papire se mi ten objektiv v setu nikonu nezda takovy. Pro nikon mne velmi zaujal carl zeiss 50mm f1,8 ktery ma byt moc pekny. Pripadne Nikon 50mm f/1.8 D AF Lens. Co se ale zakladaku tyce nemam poneti proc jsou nektere drazsi nezli jine. 16-85 VR je tedy stabilizovany.. ale neni nejaka alternativa s nizsi F? pomerne se mi zamlouva i Nikon AF-S 18-105mm f3.5-5.6 ED VR Lens pro jeho rozsah zoomu. je take VR, ale je levnejsi. (nechapu moc) nebo pak Nikon 18-70mm f/3.5-4.5G IF-ED DX Nikon AF-S 18-135mm f/3.5-5.6G IF ED jak je videt nikon v techto relacich nema nic v f2,8?

    michal, 25.03.2009 | Reagovat

  • 634

    Bouška
    Reaguje na 632 | Dobrý den, já bych dal určitě přednost nákupu nového 40D oproti jeho starším předchůdcům, které sice pro fotky do formátu A4 také bohatě stačí, ale pravděpodobně už budou bez záruky, což vidím jako značnou nevýhodu.

    Reaguje na 633 | Ano, myslím si, že D90 je velmi zajímavá varianta, jak jsem psal, fotí velmi pěkně a set http://www.megapixel.cz/nikon-d90-16-85-vr mi přijde vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.03.2009 | Reagovat

  • 633

    Avatar
    Reaguje na 631 | pardon mel jsem na mysli tamron 17-50/2,8 vs. canon 17-55 f2,8 is. Ne setovy 18-55is. ale patrne jste mi jiz odpovedel. Co se tyce nikonu d90 je to jen takovy pocit nechtit plastove telo. Patrne stejne nebudu fotoaparatem triskat o zem. Jestli myslite ze jeho kvalita je porvnatelna a foti dobre, pak s objektivy vychazi velice zajimave. v pripade ze zakoupim canon 50D zbyva na nejaky ten mesic pouze 15tis na objecktiv? Existuje nejaky ktery ma smysl zvazovat? Jestli ne, pak je to zrejme jen canon 40D + ef 17-55 is. popripade ten nikon.

    michal, 25.03.2009 | Reagovat

  • 632

    Avatar
    Vážený pane Bouško, ráda fotím zvířata, především ptáky. Můj současný fotoaparát na to nestačí, proto uvažuji o koupi nového. Chtěla bych si pořídit objektiv Objektiv Canon EF 400mm f/5.6 L USM a pochopitelně bych k němu potřebovala i tělo :-) Přemýšlím, jestli je lepší koupit bazarový Canon 20D, Canon 30D (obojí kvůli ceně, zmíněný objektiv není nejlevnější) nebo nový Canon 40D. Jde mi o dobrou obrazovou kvalitu, ale zase nehodlám fotky nikde publikovat, jen si je tisknout na formát A4. Kdybyste mi mohl poradit, byla bych vděčná. Popř. můžete navrhnout i jinou kombinaci. Děkuji a přeji pěkný den, Katka

    Katka, 25.03.2009 | Reagovat

  • 631

    Bouška
    Reaguje na 629 | Dobrý den, ano, D90 fotí velice dobře, ale tělo je plastové, což jak jsem pochopil nechcete. S pořadím 50d d90 40d a700 bych asi souhlasil. Objektiv Tamron 17-50/2,8 je určitě o něco lepší, než setový 18-55 IS, jeho největší nevýhodou je relativně pomalé ostření.

    Reaguje na 630 | O této možnosti bohužel nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.03.2009 | Reagovat

  • 630

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych vás poprosit o informaci, zda se dá do EOS 40D nahrát český jazyk pro menu. Moc vám děkuji

    Jarda, 25.03.2009 | Reagovat

  • 629

    Avatar
    dekuji za odpoved a rady. se sony si nejsem 2x jisty. nikdy jsem jej nevlastnil a neni to zrovna foto firma. i kdyz kamarad si ho nemuze vynachvalit. nikon na svem webu uvadi telo z slitiny hliniku a plastu. jak to tedy vlastme je? mam za to ze je plastovy. na druhou stranu ho casto doporucujete. kdyz se odprostim od objektivu asi byste je seradil sestupne 50d d90 40d a700?? co tedy potom pomerne chvaleny tamron v f2.8 s canon 50d? sony se mi zda ze v nicem nevika. to nikon ma alespon video... jestli je telo nikonu opravdu plastove asi zvolim 40d nebo 50d a za zbytek rozpoctu objektiv. je tamron opravdu horsi nezli canon 18-55 is?

    michal, 24.03.2009 | Reagovat

  • 628

    Bouška
    Reaguje na 627 | Dobrý den, musím říct, že neřešíte vůbec lehký úkol, protože všechny zmíněné přístroje jsou velmi dobré a každý z nich nabízí trochu něco jiného. Asi nejvýkonnější z nich je 50D, ale to sebou nese i vasoké nároky na objektivy, kombinace http://www.megapixel.cz/canon-eos-50d-ef-s-17-55mm -is je o dost dražší, než jste chtěl. Jak o tom tak přemýšlím, tak pokud Vám nesedí plastové tělo u D90, přijde mi asi nejzajímavější kombinace http://www.megapixel.cz/canon-eos-40d a objektivu http://www.megapixel.cz/canon-ef-s-17-55-f-2-8-is- usm. Sony A700 s objektivem 16-80 je také vynikající, ale především při vyšších citlivostech nabídne Canon vyšší kvalitu obrazu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.03.2009 | Reagovat

  • 627

    Avatar
    Dobry den. Uz se mi z toho toci hlava. Jiz tyden nedelam temer nic jineho nez ctu ruzne reviews, rady, fora atd. Rad bych se jeste dnes rozhodl a zakoupil novou zrcadlovku. Prosim vas o pomoc pri vyberu. Hodlam utratit do 45tis. A za tuto castku bych rad telo a alespon jeden slusny objektiv. Chapu ze parametry jsou primo umerne cene. V budoucnu planuji zakoupit dalsi dva objektivy. Jeden levnejsi tele 300mm druhy neco jako 17-35 f2,8 canon L. to ale az na podzim. Tedy premyslim o nakupu jedne z techto zrcadlovek. sony a700, canon 40D, canon 50D a nikon d90. O video me nijak nejde. Nelibi se mi 2x ze je nikon jako jediny plastovy. Muzete prosim poradit? Kdyz poridim 40D zbyde me patrne na hezci objektiv. Nebo je 50D o tolik lepsi ze se vyplati zakladni objektiv? A co sony? Prahnu po pekne kresbe (ano to zase bude ovlivneno asi i objektivem), rychlosti, prijemnem ovladani. Nebranim se ojektivum od nezavislych vyrobcu. v "zalusku" jsem mel canon 40D + Tamron SP AF 17-50 mm F/2.8 nebo Canon EF-S 17-55 mm f/2,8 IS USM (ktery je lepsi?) plus jeste mozna Objektiv Canon EF 28mm f/2.8 V pripade nikonu nemam o objektivech poneti a totez se sony. mozna Objektiv Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f 3,5-4,5 Vario-Sonnar T? Dekuji za radu. Zmatenost prispevku je patrne primo umerne me vlastni po precteni desitek recenzi a kalkulovani desitek kombinaci.

    michal , 24.03.2009 | Reagovat

  • 626

    Bouška
    Reaguje na 625 | Dobrý den, já bych dal asi přednost D90 i když nemá tak odolné tělo. Myslím si, že je přece jen o něco výkonnější. Pokud jde o objektivy, ideální mi přijde set http://www.megapixel.cz/nikon-d90-16-85-d-xvr-70-3 00-af-s-vr.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.03.2009 | Reagovat

  • 625

    Avatar
    Dobrý den, potřeboval bych poradit. Vlastním Panasonic FZ50 35-420mm, se kterým fotím převážně krajinu a rád bych si pořídil zrcadlovku. Uvažuji o Can 40D nebo Nik D90. Předpokládám, že tato dvě těla jsou cca. srovnatelná, ale rád bych doporučení, jaké dva objektivy pokrývající rozsah cca. od 28mm do 400mm (po přepočtu) jsou na krajinu k takovémuto tělu adekvátní. Nevykradl jsem sice banku, ale zase nechci šetřit na nesprávném místě. Děkuji za radu

    Milan, 12.03.2009 | Reagovat

  • 624

    Bouška
    Reaguje na 623 | Dobrý den, český návod je vytištěný v papírové podobě. České menu ale pokud vím nemá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.03.2009 | Reagovat

  • 623

    Avatar
    k tomu českému manuálu .. - je ve vytiskleem naavodu a i ve fotaku nebo jen vtom vytiskleem navodu ? .. jelikoz moc neumiim anglicky tak me to trosku viic zajmaa :) dekuju za odpoved .. a omlouvam se ze otravuju

    Ondra Skovajsa, 10.03.2009 | Reagovat

  • 622

    Bouška
    Reaguje na 621 | Dobrý den,ano, 40D má český manuál. Pokud jde o porovnání s D90, asi bych dal přednost Nikonu, nabízí o něco víc možností.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.03.2009 | Reagovat

  • 621

    Avatar
    Dobrý den , chtěl bych se zeptat jestli má 40D český manual ? Dál bych se chtěl zeptat jestli je lepší si koupit Canon 40D nebo Nikon D90?.

    Ondra Skovajsa, 10.03.2009 | Reagovat

  • 620

    Bouška
    Reaguje na 619 | Dobrý den, měl jsem na mysli právě charakter šumu. Při vyšších ISO je tak D90 daleko použitelnější, než 40D.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.03.2009 | Reagovat

  • 619

    Avatar
    > Dobrý den, pokud jde o kvalitu fotek, tak je na tom D90 lépe. a to v cem konkretne ? Ja ten pocit rozhodne nemam. Oba fotaky maji trosku jiny charakter snimku a barevneho podani (a kdyz pri zpracovani z RAW je to jen jedna z veci ktere vyslednou fotku ovlivni). Nikon ma jiny pristup k sumu (redukce sumu, hlavne chromatickeho jiz v datech ze snimace), ale neda se uplne rict ze jeho snimac sumi min - kouknete terba na fotky i pri ISO 200 kde je ve stineh a v oblastech bokehu sum daleko vyraznejsi a mene prirozeny nez u Canonu. Canon naopak sum neodstranuje (coz vede k vyssimu barevnemu sumu pri vyssich ISO, ale zase lepsimu zachovani detailu) a rekl bych ze na nizka ISO ma snimky mozna cistejsi, prirozenejsi nez Nikon. Rozdily jsou ale tak minimalni, ze je nesmysl se podle toho rozhodovat. Daleko podstatnejsi jsou objektivy a tam je problem na obou stranach - u Canonu s levnymi univerzaly (nechapu, ze takova firma nedokaza po leta vyrobit kvalitni objektiv ekvivalentu Nikkoru 18-70, 18-105, 16-85), u Nikonu zase je drazsi a omezenejsi vyber teleobjektivu, neni tam srovnatelny ekvivalent 17-55/2.8 IS nebo 100/2.8 makro apod.

    bh, 04.03.2009 | Reagovat

  • 618

    Bouška
    Reaguje na 617 | Dobrý den, není potřeba. Displej je vyroben z velmi odolného materiálu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.03.2009 | Reagovat

  • 617

    Avatar
    Dobrý den, existuje nějaká krytka na LCD displej? Všimla jsem si, že Nikony ji mají. Ivana

    Ivana, 02.03.2009 | Reagovat

  • 616

    Bouška
    Reaguje na 615 | Dobrý den, pokud jde o kvalitu fotek, tak je na tom D90 lépe.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.03.2009 | Reagovat

  • 615

    Avatar
    Dobrý den, mám vyhlídnutý makroobjektiv sigma 150/2.8 a rozhoduji se mezi tímto tělem a nikon D90. Jaký je váš názor?

    petr, 28.02.2009 | Reagovat

  • 614

    Bouška
    Reaguje na 613 | Dobrý den, myslím si, že 40D nabízí víc ve všech ohledech. Pokud jde o objektivy, tak Canon nabízí skvělé profi objektivy s nižší světelností, takže v tomto ohledu je na tom také lépe.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.02.2009 | Reagovat

  • 613

    Avatar
    Dobrý den. Vlatním Nikon D80 (1/2 roku)s objektivem 18-135. Fotím rád krajinky, reportáže z cest. Mám možnost koupit tělo Canon D40 (1 rok starý). Canon mě láká, kvůli živému náhledu a rychlosti snímání. Chystám se začít investovat do objektivů. Jsem nerozhodný zda upustit Nikon a najet na Canon. Moje 2 otázky: -dá se od Canonu D40 očekávat výrazně lepší výsledky a životnost než od nikonu D80? -jak hodnotíte průměrné ceny a kvalitu anatérských objektivů Canon / Nikon ? Děkuji za odpověď

    Vláďa, 22.02.2009 | Reagovat

  • 612

    Bouška
    Reaguje na 611 | Dobrý den, 40D živý náhled má.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2009 | Reagovat

  • 611

    Avatar
    Dobrý den, nechal jsem si porovnat Canon EOS 40D a EOS 50D, kde se mi v porovnání u EOS 40D neukázal Live View, že ho nemá, je to pravda, nebo chyba v porovnání? Děkuji za odpověď. Pavel

    Pavel, 09.02.2009 | Reagovat

  • 610

    Bouška
    Reaguje na 608 | Dobrý den, 50 mm objektiv je na 40D (i na 450D) vhodný především na portréty, ale pokud si chcete zakoupit nějaký univerzální objektiv až časem, myslím, že s ním můžete nějakou dobu vydržet.

    Reaguje na 609 | EOS 50D nenahrazuje 40D, prozatím se prodávají souběžně. Jak to bude v budoucnu, těžko odhadnout.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.02.2009 | Reagovat

  • 609

    Avatar
    Bude to s 40D stejně jako s 400D kterou nahradila 450D a tělo 400D je takřka nesehnatelný? Že 40D nahradí 50D a 40D nebude s sehnání? doufám že mi rozumíte :-)

    Alex, 02.02.2009 | Reagovat

  • 608

    Avatar
    Dobrý den, udělám velkou chybu, když si pro začátek koupím Canon eos 40 + základní objektiv Canon EF 50mm f 1.8 II ? Později bych ráda k tomu měla širokoúhlý objektiv. Zvažovala jsem pořízení 450 nebo 40. Dala bych přednost C eos 40, ale z finančních důvodů hledám kvalitní nejlevnější objektiv. Proto se ptám na váš názor. (architektura, rodina, příroda) Děkuji

    Pavlína, 02.02.2009 | Reagovat

  • 607

    Bouška
    Reaguje na 606 | Canon 40D má menší šum při nastavení vyšších světelností. Rozdíl mezi uvedenými objektivy ale není nijak velký.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.02.2009 | Reagovat

  • 606

    Avatar
    Moc děkuji za odpověď. Ještě bych poprosil, zda je nějaký rozdíl v kvalitě fotografií mezi Sony A700 + Sigma 17 - 70 a C40 + Sigma 17- 70. Je rozíl mezi objektivy Sigma 17 - 70 a Sony 16 - 80 hodně výrazný ? Předem děkuji za odpověď.

    Honza M, 02.02.2009 | Reagovat

  • 605

    Bouška
    Reaguje na 604 | Dobrý den, pokud jde o odtrost kresby a kvalitu snímků při nižších citlivostech, nejlépe na tom bude kombinace A 700 + Sony DT 16 - 80 f 3,5 - 4,5, objektiv http://www.megapixel.cz/sony-16-80-mm je skutečně vynikající kvality, mám s ním skvělé zkušenosti. Makro má ale lepší objektiv Sigma 17-70. Pokud jde o utěsnění těla, je to samozřejmě výhoda, ale při troše péče jste schopen ochránit i neutěsněný foťák. V tropech je to ale něco jiného, tam není žádné těsnění dost dobré...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.02.2009 | Reagovat

  • 604

    Avatar
    Dobrý den, předem se omlouvám, že jsem poslal obdobný článek i do diskuse na Sony A 700 v setu s Sony DT 16 - 105, ale zdá se mi, že zde diskuse již od konce minulého roku neprobíhá, a že bych zde mohl mít lepší šanci na rychlejší odpověď. Mohu poprosit o konzultaci, a to o porovnání tohoto přístroje + Sigma 17 - 70 f 2,8 - 4,5 DC MACRO s následně uvedenými kombinacemi: Sony A 700 + Sigma 17 - 70 f 2,8 - 4,5 DC MACRO, Sony A 700 + Sony DT 16 - 80 f 3,5 - 4,5 a Sony A 700 + Sony DT 16 - 105 f 3,5 - 5,6. Zajímala by mě hlavně kvalita fotografií. Až po porovnání bych ještě poprosil o zvážení, která kombinace bude mít nejlepší macro. Ještě bych si dovolil jeden dotaz - rád bych zjistil, zda netěsnost (vlhkost, prach) u Canonu může být výrazným hedikepem - uvažuji o focení v přírodě (i když se předpokládá maximální opatrnost, nějaká ta kapka či trocha bláta by mohly občas přístroj potřísnit). Co v tropech ? Časem (tak cca za 2 roky)bych rád přikoupil i nějaké to kvalitní "dlouhé" sklo. Moc děkuji za odpověď.

    Honza M, 31.01.2009 | Reagovat

  • 603

    Bouška
    Reaguje na 602 | Dobrý den, myslím si, že je to určitě dobrá volba.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.01.2009 | Reagovat

  • 602

    Avatar
    Dobrý den. Chci si u Vás zakoupit Canon 40D. Uvažuji k němu o objektivu Tamron 17-50 2,8. Myslíte ,že je to dobrá volba k tomuto fotoaparátu? Nebo je 40D pro tento objektiv zbytečný a stačil by 400D nebo 450D. Díky za odpověď.

    Patrik, 31.01.2009 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím