Canon EOS 50D + EF-S 18-200 mm IS Komentáře k Canon EOS 50D + EF-S 18-200 mm IS

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (64 - 1)

  • 64

    Bouška
    Reaguje na 63 | Dobrý den, ano, jsou vhodné, osobně bych Vaši sestavu doplnil ještě o nějaký širokoúhlý objektiv, například http://www.megapixel.cz/canon-ef-s-10-22mm-f-3-5-4 -5-usm.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.09.2010 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Reaguje na 62 | Děkuji za odpověď a ještě jen se zeptám - objektivy které uvádím k oběma těmto fotoaparátům jsou vhodné? díky, Ivka

    Ivka V., 17.09.2010 | Reagovat

  • 62

    Bouška
    Reaguje na 61 | Dobrý den, 50D je dobrá volba, ještě výkonnější je http://www.megapixel.cz/canon-eos-7d - osobně bych mu dal přednost.

    Luděk Bouška - Megapixel, 13.09.2010 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Dobrý den, mám canon EOS 450D a přemýšlím o koupi nového fotoaparátu.Velice by se mi líbil Canon 5D mark II.,ale je pro mne cenově nedostupný. Je nějaká podobná varianta tohoto fotoaparátu? Mám objektivy: canon 50/1.8,sigma 105/2.8,sigma 24-70/2.8,sigma 70-200/2.8, a pak dva seťáky. Fotografuji především rodinu,známé,občas přírodu,děti,prostě vše :-).Jde mi také o to,zda tyto objektivy využiji a zda pokud koupím kvalitnější fotoaparát, "nezazdím" jeho kvality. Jinak přemýšlím i o domácím focení - mám prostory na menší ateliér, takže si fotit i doma, když na to venku není počasí.... Děkuji vám za radu a přeji příjemný a pohodový víkend.

    Ivka, 11.09.2010 | Reagovat

  • 60

    Bouška
    Reaguje na 59 | Dobrý den, pokud vím, tak v hledáčku to nejde, ale jde to na displeji v režimu živého náhledu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.08.2010 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Pane Bouško,lze zobrazit v hledáčku mřížku?Vodováha do patice blesku se mi nezamlouvá? Děkuji.

    Jaroslav, 31.07.2010 | Reagovat

  • 58

    Bouška
    Reaguje na 57 | Dobrý den, na focení sportu je o troch vhodnější Canon 50D, dal bych mu přednost.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.07.2010 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Dobrý den,pane Bouško pořád se neumím rozhodnout.Chci hlavně fotit sporty /i halách/.Zvažuji zda si koupit Nikon D 90 nebo Canon D 50.Jde mi hlavně o "fofr",4-5 snímku za vteřinu.Dále bych preferoval rychlost ostření a samozřejmě obrazovou kvalitu.Některé vydařené snímky bych chtěl zvětšit do formátu 50x40.Jako teleobjektiv bych si asi vybral Sigmu 70-200/2.8 HSM + TC 1.4 nebo 2.0.Co byste mi doporučil.Někde jsem se dočetl že Canony /střední třídy/,mají ve špatných světelných podmínkách potíže s ostřením.Děkuji za odpověď a doporučení.

    Emil Peterek, 18.07.2010 | Reagovat

  • 55

    Bouška
    Reaguje na 54 | Dobrý den, úplně nejlepší volbou samozřejmě nebude, ale použitelný je myslím bez problémů, pokud budou snímky prezentovány především na internetu. Jestli hledáte univerzální objektiv s velkým rozsahem, nic lepšího asi nenabídnu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.07.2010 | Reagovat

  • 56

    Bouška
    Reaguje na 53 | Dobrý den, vhodná je http://www.megapixel.cz/canon-slunecni-clona-ew-78 -d.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.07.2010 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Dobrý den, co by jste mi doporučil za objektiv (a k němu za sluneční clonu) k tělu Canon EOS 50D na focení především reportů z hudebních akcí(haly, kluby, občas open air, atp.).Potřebuji dobrý rozsah, ale jde mi o to aby výsledky byly prezentovatelné (např. pro hudební server)..tudíž měly dobrou kvalitu. Z toho co jsem tu četla mám pocit, že Canon EF-S 18-200mm IS nebude uplně nejlepší volbou..?Díky:)

    Terka, 13.07.2010 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Dobrý den, můžete mi prosím doporučit vhodnou sluneční clonu pro tento set?

    terezi, 13.07.2010 | Reagovat

  • 52

    Bouška
    Reaguje na 51 | Dobrý den, dá se použít na jakékoliv focení.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.07.2010 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    dobrý den ještě bych se chtěl zeptat jestli eos 50D je vhodný na túristiku nebo spíš ¨přijed vyfoti a odjed¨ děkuji za odpověď

    Martin, 04.07.2010 | Reagovat

  • 50

    Bouška
    Reaguje na 48 | Dobrý den, pokud nečekáte vysoce kvalitní výsledky, tak ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.07.2010 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    s tělem canon eos 50D

    Martin, 01.07.2010 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Dobrý den Chtěl bych se zeptat jestli je vhodný objekti EF-S 17-85 IS na focení krajiny.

    Martin, 01.07.2010 | Reagovat

  • 47

    Bouška
    Reaguje na 46 | Dobrý den, při velkém zaclonění například na f/22 dochází ke snížení obrazové kvality u naprosté většiny objektivů. Je to způsobeno průchodem světla velmi malým otvorem. S tím se nedá nic dělat, je to normální.

    Luděk Bouška - Megapixel, 26.05.2010 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Pane Bouška,dobrýden. Mám canon 500d a objektiv canonef-s 18-200mm f/3,5-5,6 is. Při vyžších clonách mám snímek nepatrně rozmazaný,nejlépe to je znát,když to zvědším lupou.Mezi clonou 3,5 a 22 je dost velký rozdíl. Již jsem to měl v servisu a nic se nezměnilo. Děkuji za odpověď.

    Vlaďa, 25.05.2010 | Reagovat

  • 45

    Bouška
    Reaguje na 44 | Dobrý den, některé recenze hodnotí objektiv Tamron 18-250 jako výborný, ale raději bych dal přednost originálnímu objektivu Canon.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.03.2010 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Dobrý den,chtěla bych se zeptat který objektiv by byl vhodnější ke Canonu 50D.Jestli Canon 18-200IS a nebo Tamron 18-250.Děkuji za odpověď.

    Jana, 15.03.2010 | Reagovat

  • 43

    Bouška
    Reaguje na 42 | Dobrý den, v těle problém není, ale chtělo by to světelný objektiv, případně objektivy. Nejlepší by byly http://www.megapixel.cz/canon-ef-s-17-55-f-2-8-is- usm a http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-2-8-l- usm. Pokud bych měl nabídnout levnější variantu, pak by to byl http://www.megapixel.cz/tamron-sp-17-50-mm-f-28-xr -di-ii-vc-pro-canon (ovšem má relativně pomalejší ostření) a http://www.megapixel.cz/sigma-70-200-mm-f-2-8-ii-e x-dg-macro-hsm.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.03.2010 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, když naváži na odtaz č. Reaguje na 33 | , tak asi tato kombinace těla a objektivu není vhodná na focení aerobiku dětí ve velkých špatně osvětlených tělocvičnách. Mohl byste mi navrhnout nějakou jinou kombinaci? Případně i od jiné značky? Můj starý kompakt na takovéto focení už totálně nestačí. Děkuji

    Jana, 15.03.2010 | Reagovat

  • 41

    Bouška
    Reaguje na 40 | Dobrý den, výrobce uvádí rozmezí teplot 0°- 40° C, ale v praxi není problém s teplotami i kolem -15° C. Jde především o to, držet v teple baterku.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.11.2009 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat v jakých teplotách je bezpečné fotit pro tuto zrcadlovku. Zejména v zimních měsících. Popřípadě zvládl by camera armor 40D/50D + batery grip camera armor ochránit byť jen z malé části tělo před nízkými teplotami. Děkuji

    Petr, 16.11.2009 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, prach se do těla dostává "všude možně"... :) 50D není nijak zvlášť utěsněn proti vnikání prachu. Pokud se prach neusadí na snímači, nemá to na kvalitu fotek žádný vliv.

    Luděk Bouška - Megapixel, 18.05.2009 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den, asi před rokem jsem koupil C50D s objektivem 18-200, pro univerzální nenáročné focení je to dostačující a jsem spokojen, ale můj problém je s usazeným prachem pod displayem. Po čtvrt roce se v rohu displaye objevil nepříjemný prach, který jsem nechal na záruku odstranit, ale dnes je tam zase. Tak by mě zajímalo, jak moc je to závažný problém, jestli může i přes čištění snímáče nějak ovlivnit kvalitu a funkci focení, protože dle nějakého názoru se tam prý dostává skrz objektiv. Děkuji za odpověď.

    Karel, 15.05.2009 | Reagovat

  • 37

    Bouška
    Reaguje na 36 | Dobrý den, objektiv 18-200 IS je určen pro univerzální a ne příliš náročné využití, ale pokud chcete dokonale využít možností 50D, budete potřebovat daleko kvalitnější objektiv, alespoň http://www.megapixel.cz/canon-ef-s-17-55-f-2-8-is- usm nebo lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.05.2009 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den, ve svém názoru uvádíte jako zápor vyšší nároky na optiku. Je objektiv 18-200 dle vašeho názoru dostatečně kvalitní pro 50D? Zajímaly by mne i ostatní objektivy dodávané v setu, zda byste je doporučili? díky.

    Michal , 04.05.2009 | Reagovat

  • 35

    Bouška
    Reaguje na 33 | Dobrý den, 50D je na koně asi nejlepší, s objektivem 18-200 IS jsem na tomto těle neměl nejlepší zkušenosti, ale pro nenáročné využití rozhodně stačí.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.03.2009 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Reaguje na 33 | Vědomě se teď zařadím mezi barbary. Na doporučení profesionáního reportéra jsem koupil C50D s obj. 18-200mm. Předtím jsem nejméně rok studoval testy a komentáře, vím, že špičková kvalita a dlouhý zoom nejdou dohromady, ale - dovolená u moře, focení ročního děcka, kytiček a bůhvíčeho ještě - vše dobré. Pokud poznám potřebu krátkého světelného objektivu, pak jej dokoupím, ale mám obavy, že s tímto objektivem už nebudu chtít objektivy měnit. Jinak výtky k vypinači jsou trochu oprávněné, mohl být větší, ale jde to. Příliš nefandím přerušovanému blesku pro zaostřování při horším světle, ale je to dost běžné řešení.Platí slova z reklamy na prášky: Musím se ještě hodně učit.

    Zdeněk, 04.03.2009 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den, chtěla bych přejít na digitální zrcadlovku a vybírám mezi Canon 50D, Nikon D80 a D90, fotografuji hlavně koně,...co by jste mi z těch tří fotoaparátů poradil, v kombinaci s objektivem např. 18-200mm ,aby byla kvalita snímků výborná+dobrá světelnost? děkuji:)

    Anastázie T., 04.03.2009 | Reagovat

  • 32

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.01.2009 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Děkuji, můžu se zeptat jaký set canon 50 D + objektiv by jste mi doporučil? děkuji Procházka

    Martin Procházka, 12.01.2009 | Reagovat

  • 30

    Bouška
    Reaguje na 29 | Dobrý den, objektiv Canon je o něco lepší opticky, jinak jsou dost podobné. Objektivy s velkým rozsahem zoomu obecně nejsou příliš kvalitní, jsou vhodné pro méně náročné použití.

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.01.2009 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Dobrý den, Vážený pane Bouško, můžete rozvést v čem je lepší objektiv canon 18-200 od objektivu sigma 18-200? Ve vašich komentářích zrovna tento objektiv nedoporučujete můžu vědět proč? děkuji Procházka

    Martin Procházka, 12.01.2009 | Reagovat

  • 28

    Bouška
    Reaguje na 27 | Dobrý den,
    1) myslím si, že D90 je dobrá volba
    2) ad 1)
    3) souhlasím s kolegy z prodejny
    4) Objektiv 18-200 VR je velmi univerzální, nicméně pokud chcete co nejlepší výsledky, je asi trochu lepší volbou set s objektivem http://www.megapixel.cz/nikon-d90-18-105-vr, je velmi dobrý
    5) Objektiv Nikon je lepší jak po optické, tak konstrukční stránce
    6) S tímto objektivem zatím nemám žádné zkušenosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.01.2009 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Vážený pane Bouška, potřebuji poradit s výběrem fotoaparátu.Jsem co se týče DSLR naprostý začátečník ( v minulosti akorát drobné zkušenosti s filmovou SLR ruské výroby ) a co se týče digitálních fotoaparátů jsem dosud vlastnil akorát kompakty – poslední , který ještě mám je Panasonic FX-07 ( do kufříku na náhodné momentky nebo nafocení písemky ze zkoušky dobrý ?) Nicméně jsem nedávno na společenské akci měl možnost vyzkoušet výhody sice zastaralé DSLR,ale přesto, se mi moc zalíbilo, že jsem prostě čekal na záběr až se někdo pohne a bylo to tam ( což asi ocením velice při focení očekávaného přírůstku ) Když jsem si v minulosti pohrával s myšlenkou koupě DSLR, tak jsem byl rozhodnut pro nějaký Canon - nejspíše 350D ( tehdy ale stál něco okolo 35 tis ) .Nyní když se rozhoduji a mám již za sebou 10-ky hodin čtení vašich reakcí, článků atd, jsem se rozhodl , že nechci jít úplně do nejlevnějších modelů DSLR,jelikož nemám na to abych po pár měsících mohl měnit za jinou . Byť jsem byl dříve zapřísáhlý Canonista co se týče DSLR, tak po diskuzi s přáteli kteří si pořídili D80 a jsou velice nadšeni tak laboruji s těmito typy – Nikon D90 ( D300 se mi líbila více,ale na tu asi fakt nemám ) nebo Canon 40D nebo 50D. Při včerejší návštěvě vaší prodejny v Brně, mi byl doporučován spíše D90, který má sice údajně větší šum,ale monochromatický, takže nepůsobí rušivě jak u 50D a za 2.), že 50D, že je o dost dražší.Což v případě setu s objektivem 18-200, vyjde u vás téměř na stejno.Co se týče objektivu my byl doporučen 18-200 v setu Nikon D90 + 18-200 VR, s doporučením vašeho prodejce, že jako začátečník s DSLR mě asi za chvíli omrzí tahat 2 objektivy . Jak jste pochopil z předchozího textu, jsem co se týče DSLR začátečník, a chci fotografovat, především dovolené,oslavy,společenské akce a náš očekávaný přírustek do rodiny ? Mám následující dotazy : 1.)Jakou byste mi celkově doporučil DSLR pro začátečníka, jestli jsem nepřecenil svoje schopnosti – vzhledem k tomu co píši 2.)Jestliže je můj výběr přibližně správný, co byste mi doporučil z výběru Nikon D90 nebo Canon 40D nebo Canon 50D ( D300 je sice úplně někde jinde a super,ale pro mě asi i cenově nedostupný ) a proč 3.) Prosím o srovnání D90 a 50D 4.) Prosím o zhodnocení volby objektivu 18 -200 VR, díval jsem se , že objektivy od Nikonu 18-105 nebo 18-135mají jak VR tak ultrazvukový pohon ( k čemu je dobrý, jak ho využiji, znamená to, že bez něj nebudu moci v AF ostřit automaticky ?) Nemám představu jestli by mě pro mé potřeby nestačil třeba objektiv 18-135 5.)V případě výběru typu objektivu 18-200, mi prosím poraďte s výběrem mezi objektivy Nikon 18-200 mm F3,5-5,6G IF-ED DX VR a Sigma 18-200 mm F 3,5-6,3 DC OS HSM. Vjednom příspěvku upřednostňujete ¨objektiv Nikon,ale nezdůvodňujete proč, možná to bude znít od amatéra blbě,ale nemá Sigma lepší parametry co se týče světelnosti ??? 6.)Popřípadě váš názor na objektiv Tamron AF 18-270 mm F/3,5-6,3 Di II VC LD Aspherical (IF) Děkuji moc předem za pomoc při výběru. S pozdravem Jiří Kadlec

    Jiří Kadlec, 01.01.2009 | Reagovat

  • 26

    Bouška
    Reaguje na 25 | Dobrý den, vhodné jsou oba dva, 18-200 je univerzálnější, 17-85 možná zase opticky nepatrně lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, 26.11.2008 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Dobrý den, nemohu se rozhodnout mezi setem Canon EOS 50D + EF-S 18-200 a Canon EOS 50D + EF-S 17-85. Druhý objektiv k setu zatím neplánuji. Můžete mi prosím poradit, který objektiv je pro focení mé tříleté dcery, rodinné dovolené, ale i přírody výhodnější ? Případně prosím doporučte i jiný objektiv Canon, aby však cena a za tělo i objektiv byla do 40.000Kč. Děkuji za odpověď, Václav

    Václav, 26.11.2008 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, s utěsněním jsou na tom oba dva stejně. Fotí oba dva výborně a pokud nebudete dělat velké zvětšeniny, spokojen budete s oběma modely. D90 má šum sice větší, ale monochromatický, takže nepůsobí rušivě, což je nesporně výhoda. Velmi univerzální je třeba Sigma http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-mm-f-2-8-4-5-d c-macro-hsm.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.11.2008 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobry den pane Bouska, uvazuji o nakupu Nikonu D90 (asi v klasickem setu s objectivem 18-200VR) a nebo Cannon D50 (s objektivem 18-200), ale chtel jsem poprosit o "jednoduche" shodnoceni kvality. Vim, ze jeden z predchozich ctenaru (Vaclav, komentar c. 7) mel podobny dotaz a vase volba byla Canon D50, ale jeho dotaz byl na obrazovou kvalitu "velkoformatovych" fotek. Mohl byste se jeste jednou vratit k tomuto srovnani. Ja osobne, spise subjektivne...:-), jsem pro Nikon D90. Ale trochu mne vadi to, ze Nikon nema uteseni tela proti prachu (vlhkosti). Jak je na tom Canon D50 (nemohl jsem to ze specifikace vycist). A muj posledni dotz je, ktery objektiv byste doporucil na foceni jak detailu, tak i treba krajin/hor. Dekuji moc a preji pekny den. Marian.

    Marian Vavra, 25.11.2008 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | Ano, krytku u nás můžete koupit, http://www.megapixel.cz/fomei-krytka-objektivu-72. Pokud jde o kresbu, bývá většinou 17-70 vynikající, je dokonce lepší, než Sigma 18-50. Velmi dobré zkušenosti máme také s http://www.megapixel.cz/tamron-sp-af-17-50-mm-f-2- 8-xr-di-ii.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.10.2008 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Hmm, díky za radu. Na tu Sigmu 17-70 jsem ztratila přední kryt, dá se u vás koupit? Navíc s tou 17-70 nejsem moc spokojená, světelnost, ostrost, rozsah...Co mi navrhnete místo ní? Sigma 18-50 mm F2,8 EX, světelnost je super, ale rozsah nic moc, jak je na tom s ostrostí a kresbou? Díky Markéta

    Markéta , 29.10.2008 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, na Vašem místě bych si ke stávajícím objektivům pořídil pouze tělo 50D, myslím, že s výsledky budete daleko spokojenější, než v případě objektivu 18-200.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.10.2008 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobrý den,uvažuji o kompletním "přezbrojení" mám Canon EOS 450D + Sigma 17-70 2,8-4,5 + Sigma 50-150 2,8. Fotím především portréty (ateliér)a hodně svatby. Přemýšlím o Canon 50D+18-200 3,5-5,6 + asi nějaká pevná 50. Tento set 50D+18-200 jsem již držela v ruce a na první pohled se mi dost líbil :-)bojím se ale světelnosti. Rozsah se mi líbí, nemusela bych na svatbě přehazovat objektivy. Co byste poradil, je dobrá tahle sestava nebo raději přejít na Nikon a který? Děkuji předem za každou radu.

    Markéta , 28.10.2008 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, ano, taková redukce existuje, ale neprodáváme ji. Výsledky záleží na konkrétním objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.10.2008 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den, chci se ještě zeptat když si koupím Canon 50D, tak je možné přes nějakou redukci (prodáváte ji?)provozovat samozřejmě s jistými omezeními objektivy z Praktiky a jaké jsou výsledky? Vlastním tento foťák s různými objektivy (Tessar, Sonar),tak bych je rád využil. Díky.

    Václav, 14.10.2008 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, o něco lépe je na tom Nikon.

    Luděk Bouška - Megapixel, 13.10.2008 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Zdravím, zajíma mě porovnání objektivu na Canon 18-200 a Nikon 18-200 (potažmo setů) Canon 50D + 18-200 a Nikon D300 + 18-200. (Jde mi hlavne o ostrost.) Dekuji

    Farky, 10.10.2008 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Ano, je to možné, o ceně se ale dohodnete až s kolegy na prodejně.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.10.2008 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den, díky za doporučení. Ještě se chci zeptat, když u Vás koupím 50D, mohu dát protiúčtem Fuji 9600 a kolik tak mohu za ní dostat? Děkuji

    Václav, 10.10.2008 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, vynikající je třeba http://www.megapixel.cz/canon-ef-17-40mm-f-4-l-usm.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.10.2008 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi 50D, nevím s jakým základním objektivem, uvažuji o 17-200, ale ten zde není příliš vysoko hodnocen (jde mi o ostré fotky), ani 17-85 není příliš dobrý (na dpreview má hodnocení 7,5), pak tedy jaký jako kompromis mezi cenou a kvalitou, dopororučte. Děkuji

    Václav, 09.10.2008 | Reagovat

  • 10

    Bouška
    Reaguje na 9 | Dobrý den, přístroj si samozřejmě můžete vyzkoušet a snímky prohlédnout na PC, děláme to naprosto běžně.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.10.2008 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobry den, o jaky typ pametove karty se prosim jedna? Kdyz prijdu osobne na prodejnu, jsou schopni mi prodejci ukazat, ze fotak foti bez problemu? Myslim tim, ze mi ukazou vysledne fotografie na PC ? Nebo je novy vyrobek podroben nejake kontrole, ze je v poradku? Nerad bych si zakoupil naradi kolem cca 50tis. co pro me nejsou male penize a zjistil, ze neco neni OK. Dekuji moc

    Ales, 07.10.2008 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, 50D je na tom obrazově zdaleka nejlépe, určitě bych si vybral právě tento model.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.10.2008 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi zrcadlovky s vyším rozlišením, zvažuji Nikon D90, Canon 50D,Pentax K20, co by jste doporučoval. Zdá se mi, že 50D podle zveřejněných fotografií na www.dpreview.com má vyšší šum při ISO 1600.Jde mi o kvalitu fotek, dělám velké zvětšeniny 60x40 a větší. Děkuji

    Václav, 01.10.2008 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, podle prvních dojmů je na tom lépe objektiv Canon.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.10.2008 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Jak je na tom 50D s 18-200 3,5-5,6 IS v setu ve srovnaní se Sigmou 18-200 3,5-6,3 DC OS?

    Honza, 30.09.2008 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, pokud zmíněné objektivy použijete na 50D, je to ta úplně nejlepší varianta.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.09.2008 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Reaguje na 2 | A kdybych dal zminene objektivy k telu 50D ma to smysl?Respektive je to lepsi volba nez 50D se setovym objektivem 18-200mm? Nebo jsou proste k padesatce spatnou volbou? Radeji bych samozrejme telo 50D, dekuji moc.

    Ales, 24.09.2008 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, 50D je o dost lepší než 40D, ale s objektivem 18-200 nevyužijete ani zdaleka jeho možností, takže bych raději vzal 40D a zmíněné objektivy. Danou sestavu bych ještě doplnil o velmi univerzální objektiv http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-2-8-4-5-dc-mac ro. Pokud se k přístroji budete slušně chovat, bude fungovat určitě i po mnoha letech bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.09.2008 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobry den, jsem amatersky fotograf, lec vyzaduju kvalitni nastroje :o) Rozhoduji se mezi EOS 40D s portretnim objektivem http://www.megapixel.cz/canon-ef-50mm-f18-ii-akce-tydne?stranka=komentare a k tomu jeste tento http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-4-0-l-usm a timto novym 50D s objektivem 18-200mm, fotim predevsim portret, pamatky, zvirata. Co si myslite ze je pro me lepsi volba? A take bych se chtel zeptat jaka je zivotnost takovychto pristroju - a nemyslim tim vuci novinkam a jestli budou za 5 let jeste IN, to je samozrejme ze nebudou, jen proste jestli budou fungovat i treba za 10let? Nebo jsou nejake casti, ktere urcite budou potreba za takovou dobu vymenit ? Dekuji moc.

    Ales , 23.09.2008 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím