Canon EOS 5D Mark II + EF 24-70 mm Komentáře k Canon EOS 5D Mark II + EF 24-70 mm

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (59 - 1)

  • 59

    Avatar

    Díky, Emka

    emka74, 23.03.2012 | Reagovat

  • 58

    Bouška

    Reaguje na 57 | Dobrý den, těžká volba, 5D má daleko vyšší rozlišení, ale pokud to pro Vás nehraje velkou roli, dal bych (a také jsem to udělal :) přednost D700.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.03.2012 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Přeji dobrý den, mám prozbu, váhám jestli koupit tento set nebo NIKON D700 + 24-120 AF-S VR. Jde mi o kvalitu snímků. Moc díky za radu. Emka

    emka74, 20.03.2012 | Reagovat

  • 56

    Bouška

    Reaguje na 55 | Dobrý den, já bych dal přednost této kombinaci s objektivem 24-70mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.01.2012 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi dvěma možnostmi Canon EOS 5D Mark II + EF 24-70/2,8 nebo Canon EOS 5D Mark II + EF 24-105/4 + Canon 50/1,8 jaký je váš názor ,která volba bude lepší? Děkuji

    Pavel, 19.01.2012 | Reagovat

  • 54

    Bouška

    Reaguje na 53 | Dobrý den, nic lepšího jste snad ani vybrat nemohl...  :) Myslím, že budete velmi spokojen.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.11.2011 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Dobrý den pane Bouško, mám 400D+Sigma17-17 +Canon50 1,8+Canon70-200 L 2,8 a hlavně kvůli ISO ho chci nahradit..Hodně mě láká FF,takže silně přemýšlím o 5D Mark II,s obj.24-70 2,8+17-40 4,a pro portrét asi eště 85 1,8(myslím,že ohnisko 85 bude vhodnější než mnou vlastněná 50). Fotím tak 40% krajinu,40%lidi(inter i exter.)a zbytek sport,zvířata,.. Myslíte,že kdybych šel do téhle "sestavy",bude to ok nebo mi doporučíte něco jiného? Díky Pavel

    Pavel Š., 28.11.2011 | Reagovat

  • 52

    Bouška

    Reaguje na 51 | Dobrý den, EOS 5D MkII je co do kvality obrazu daleko výkonnější. Jak o tom tak přemýšlím, tak D7000 má pouze lepší AF systém, jinak je 5D lepší snad ve všech ohledech.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.11.2011 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Váhám mezi tímto a Nikonem D 7000 co radíte?

    Martin, 15.11.2011 | Reagovat

  • 50

    Bouška

    Reaguje na 49 | Dobrý den, já bych k tomuto setu 5D + 24-70 vybral ještě teleobjektiv Canon EF 70-200 mm f/2,8 L USM.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.11.2011 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Prosím o radu, chci si koupit set EOS 5D MARK II (24-70)F 2,8 nebo set s objekt.24-105 F 4. Do budoucna delší i delší zoom 50-200 nebo 70-3OO ? Fotím krajinky, architekturu ale i společnost-svatby a pod. Můžete mi prosím poradit vhodnou sestavu? S pozdravem Luděk

    Luděk Sládek, 08.11.2011 | Reagovat

  • 48

    Bouška

    Reaguje na 47 | Dobrý den, podle mých zkušeností ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.11.2011 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    16-35 2,8 je tedy podle vašich zkušeností horší než 17-40 4,0?

    Jan Junek, 31.10.2011 | Reagovat

  • 46

    Bouška

    Reaguje na 45 | Dobrý den, já bych vybral objektivy Canon EF 17-40 mm f/4 L USM a právě Canon EF 24-70 mm f/2.8 L USM. Sice není úplně bez chyby, ale je to to nejlepší, co v daném rozsahu můžete vybrat, světelnost f/2,8 je podle mého názoru velkou výhodou.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.10.2011 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Ještě dodatek: uvažoval jsem samozřejmě i o Nikonu D700, ale vyšší cena těla a hlavně objektivů mi asi neumožní pořídit v daném cenovém stropu požadovanou výbavu. Pokud byste však nějaké řešení nalezl, budu velmi rád. Přecházím z jiné značky, takže nejsem při volbě nového stroje vázán svou současnou technikou. Děkuji za reakci.

    Jan Junek, 30.10.2011 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Ještě jsem zapomněl dodat, že prioritou je obrazová kvalita následovaná odolností skla - fotím především v horách.

    Jan Junek, 30.10.2011 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Dobrý den, jaká skla byste mi doporučil ke 5D Mark II, za předpokladu, že chci pokrýt rozsah přibližně 16-400 mm? O teleobjektivu jsem téměř jistě rozhodnut, měl by jím být 70-200 2,8 bez stabilizátoru + telekonvertor 2x, ale o ostatních mám pochybnosti. Proti kombinaci, kterou jsem měl původně v úmyslu (16-35 2,8 a 24-70 2,8) hovoří poměrně přesvědčivě test Kena Rockwella (http://www.kenrockwell.com/zeiss/slr/21mm-comparison.htm) v první případě a osobní zkušenost mně blízkého fotografa v druhém případě (24-70 podle jeho zkušeností trpí u krajů obrazu téměř všemi neduhy objektivů, narozdíl od 24-105, která mě ale odrazuje světelností). Nebráním se ani pevným sklům a nechci investovat více jak 140 tisíc za kompletní set těla a skel. Předem děkuji za radu.

    Jan Junek, 30.10.2011 | Reagovat

  • 42

    Bouška

    Reaguje na 41 | Dobrý den, není to samozřejmě nic moc, jako s každým jiným přístrojem v takových podmínkách.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.08.2011 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Dobrý den přeji, chci se prosím zeptat, jak dalece tento set stíhá AF ostření, ve tmě, v polotmě, kde mezi jednotlivými objekty není příliš patrný kontrast. Děkuji za odpoveď. Pěkný den

    Markéta, 19.08.2011 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Reaguje na 39 | Tak jeden z nich jsem ke sve spokojenosti zakoupil a koukam, ze ta zasoba moc nevydrzela :)

    Vitaly, 31.05.2011 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, opravdu ano, máme jich celkem 7.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.04.2011 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobry den, opravdu mate vice nez 5 kusu techto setu, jak se uvadi ve hlavicce? Dekuji

    Vitaly, 17.04.2011 | Reagovat

  • 37

    Bouška
    Reaguje na 36 | Dobrý den, samozřejmě ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.04.2011 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, chtěl bych se zeptat, zda je v balení k objektivu i sluneční clona EW 83F ? Děkuji za odpověď.

    Michal, 05.04.2011 | Reagovat

  • 35

    Bouška
    Reaguje na 34 | Dobrý den, žádné obavy, na 5D je to bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.03.2011 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, chtěl bych se zeptat, zda při velké robustnosti a váze tohoto objektivu netrpí bajonet při celodenním nošení "na krku", popř. na stativu, kdy je připevněno tělo a ne objektiv. Děkuju za odpověď

    Pavel, 22.03.2011 | Reagovat

  • 33

    Bouška
    Reaguje na 32 | Dobrý den, ceny objektivů jsou vyšší než u Canonu, ale odpovídá to jejich kvalitě, takže jsou v podstatě v pořádku.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.12.2010 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Reaguje na 31 | i ceny objektivu?!

    Japonec, 02.12.2010 | Reagovat

  • 30

    Bouška
    Reaguje na 29 | Dobrý den, doporučuji obojí nejdřív vyzkoušet a pak uvidíte. S kresbou myslím nebude problém a s ohniskem 24 mm si také nejspíš vystačíte, ale je fakt, že širokáč dost rozšíří možnosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.09.2010 | Reagovat

  • 31

    Bouška
    Reaguje na 28 | Dobrý den, osobně mi výhody D700 připadají dost velké a stojí to za ty peníze.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.09.2010 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Dobrý den, pořídil jsem si Canon EOS 5D MarkII a k tomu objektiv Canon EF 24-70 mm f/2,8 L USM. Mám dotaz, zda mi tento objektiv postačí co se týká kresby v ateliéru a nebo si mám k němu pořídit pevné ohnisko Canon EF 50 mm f/1,4 L USM? Dále bych se chtěl zeptat, zda má smysl pořizovat objektiv Canon EF 17-40 mm f/4 L USM na focení svateb, krajinek atd a nebo mi opět postačí již zmíněný Canon EF 24-70 mm? Jde mi o to, zda při tákovém focení plně využiji ohnisko 17 mm. Jako telezoom jsem si vybral Canon EF 70-200 mm f/2,8 L USM. Je to spousta peněz, ale věřím, že se kvalita vyplatí:-)Děkuji za odpověď.

    Michael, 19.09.2010 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Pane Bouška, dilema mezi 5D a D700 je opravdu těžký oříšek, každý má něco do sebe, právě jsem si prohlédl oba sety i recenze na dpreview. Pro canon hovoří snad lepší design, video mód, vyšší rozlišení, pro nikon zase lepší autofokus, dligting, blesk, podle všeho i kvalitnější objektivy, ale ten rozdíl v ceně zhruba 11000 Kč ! Myslíte, že je ten cenový rozdíl úměrný, nebo by měl nikon s tou cenou už něco udělat aby mu canon nevypálil rybník. Vím , že vy sám D700 používáte a jistě znáte i 5d, proto bych rád znal Váš názor, je ta vyšší cena opravdu úměrná vyšší kvalitě?

    Pavel, 19.09.2010 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 26 | Ano, set http://www.megapixel.cz/nikon-d700-24-70-mm je vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.06.2010 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    dekuju moc za odpoved. U te D700 by jste doporucil jaky set ? me prijde pomerne dobry tento Nikon D700 + 24-70 mm

    rudach, 24.06.2010 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, když jsem tuto otázku řešil sám, rozhodl jsem se pro D700 kvůli autofokusu, odolnosti a také vestavěnému blesku. Dostupnost Vám může zjistit kolega na mailu dostupnost@megapixel.cz. Kdybych měl k Canonu doporučit blesk, tak určitě http://www.megapixel.cz/canon-blesk-speedlite-580- ex-ii a stativ minimálně http://www.megapixel.cz/velbon-sherpa-750r1, ale raději nějaký pevnější a těžší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.06.2010 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Dobry den Ludku, k cemu se priklanite vice vy osobne ? Canon 5D ci Nikon D700 ? Rad bych si poridil 5D v tomto setu + EF 70-200 mm f/4,0 L USM, ale v nejake recenzi psali, ze objektivy od Nikunu jsou vyrazne lepsi nez Canon... Rad bych Vas take pozadal o dostupnost tohoto Canon setu, Vase doporuceni pro blesk (speedlite430 nebo 580) a stativ (hodne cestuji tak aby byl teleskopicky a lehky) Diky moc Rudach

    Rudach, 24.06.2010 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 22 | Dobrý den, základní rozsah je ISO 100 - 6400, pokud v menu povolíme rozšíření, je to ISO 50 - 25600.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.05.2010 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den. Někde se uvádí citlivost ISO 50 a jinde ISO 100. Jaká tedy je ? Děkuji

    Vít, 31.05.2010 | Reagovat

  • 21

    Bouška
    Reaguje na 20 | Dobrý den, neodporujete si trochu? :) Píšete z jednoho počítače, jednou se podepíšete jako Novák a podruhé jako Jarda. Vypadá to na zdvojení osobnosti... :) Nic ve zlém, samozřejmě...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.05.2010 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    nesouhlasím, objektiv je na prd

    Janda, 14.05.2010 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Super produkt, spokojenost.

    Novák, 14.05.2010 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Je to fakt hustej sunt ! :P

    Neřeknu, 22.03.2010 | Reagovat

  • 17

    Bouška
    Reaguje na 16 | Dobrý den, vynikající jsou oba dva. 5D Mark II má vyšší rozlišení a možnost natáčení videa, D700 zase nabízí lepší AF systém, vestavěný blesk, o něco lepší odolnost proti vnikání prachu a vlhkosti a závěrku očnice. Rozdílů bychom našli asi víc, ale tyto jsou asi nejdůležitější.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.03.2010 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Dobrý den, zvažuji mezi canon eos 5d a nikon 700. Dokážete mi poradit který je lepší volbou?

    Bagin Zdeněk, 01.03.2010 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dalsi perlicka z videoprezentace: "Displej je 3-palcovy s bajecnym rozlisenim 92tisic pixelu". (uz logicky je to prece blbost, ma byt 920tisic). Hosi tohle neni ani vtipne, ke skodolibemu pobaveni by to bylo, kdyby to bylo nazivo. Megapixel, proc svoji prezentaci tak flakate?

    radek, 28.12.2009 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, sleva určitě možná je, kontaktujte kolegu na mailu cenovenabidky@megapixel.cz, vyjde Vám vstříc s výhodnější nabídkou.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.12.2009 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Vážený pane Bouška, uvažuji o nákupu EOS 5D mark II, EF 24-70 f/2,8 L USM, EF 70-200 f/2,8 LIS USM, EF 16-35 f/2,8 L II USM,SPEEDLITE 580 EX II a . Vzhledem k poměrně vysoké ceně výše uvedeného, bych se rád infornoval, jestli je možná sleva, nebo jsou ceny na Vašem webu pevné. Děkuji za odpověď a přeji pěkný den. Ota

    Ota, 07.12.2009 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Kdybych uvažoval o co nejvýkonnějším přístroji pod 5D, pak bych určitě vybral http://www.megapixel.cz/canon-eos-7d, je daleko výkonnější, než 50D.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.11.2009 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dekuji za rychlou odpoved, samozrejme mi jde o obrazovou kvalitu a pak take o kvalitni dilenske zpracovani, rad bych aby vybaveni neco vydrzelo. Ted se spise rozmyslim zda se "placnout pres kapsu" a poridit si tento set nebo se porozhlednout po levnejsi alternative, tim samozrejme myslim zrcadlovku s mensim snimacem, napr. canon 50D.

    Petr, 29.11.2009 | Reagovat

  • 10

    Bouška
    Reaguje na 9 | Dobrý den, záleží vždycky na tom, jaké nároky máte. 5D je skvělý a nemusí ho mít jen profíci. Pokud chcete co nejlepší obrazovou kvalitu, nemůžete vybrat lépe. Kdybych měl doporučit nějakou levnější alternativu, budetna tom hůř i s kvalitou obrazu. Takže levnější a stejně kvalitní varianta asi neexistuje.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.11.2009 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobry den, mam trosku prihlouply dotaz. Vlastnim fotoaparat C 1000D a chtel jsem si zatim pouze prikoupit nejaky objektiv (17-40/4L, 24-70/2,8L)a nove telo pozdeji. Ovsem jak jsem tak listoval vasi nabidkou zaujal me prave tento set. A ted jsem na vazkach zda si poridit takovouto "hracku" i kdyz nejsem profesionalni fotograf nebo zda byste mi nemohl poradit nejakou levnejsi alternativu. Diky za radu.

    Petr, 29.11.2009 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Reaguje na 7 | Tak nyní to už reálné je (viz Eos1D, MkIV) ale asi zároveň zbytečné

    Juan, 02.11.2009 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    V té video prezentaci říká pán že je možno nastavit ISO na úctyhodných 256 000 což by bylo opravdu úctyhodné, leč v aktuální době nereálné :) utekl mu tam jeden desítkový řád.

    lukáš , 30.09.2009 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Reaguje na 3 | No, nikde zde jsem nečetl nic o tom, že by kdokoliv komukoliv bránil objednat si 1 ks EOS 5D Mark II a 1 ks EF 24-70 L. A igelitku, popř. krabici, pokud si to nechá poslat, nejspíš určitě dostane taky. Takže je to jen o ceně. Megapixel určitě neudělá svůj vlastní kit, který bude prodávat "za nákup" (63990 + 33590 bez 5% = 92933 Kč, čili zhruba stejně jako cena Canoního kitu).

    David, 28.04.2009 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Reaguje na 4 | Dobrý den, můj příspěvek byl spíš na odlehčení a zpestření diskuze, ani jsem nečekal, že by se jím někdo vážně zabýval po obsahové stránce, ale když už se tak stalo, tak si opravdu nemyslím, že by firma Megapixel na tom byla tak hrozně špatně, že by ji její dodavatel obdařil méně jak pětiprocentní marží. Takže si myslím, že při troše dobré vůle by šlo ledasco vymyslet, což by nota bene, v tomto případě bylo i v souladu s dodavatelskou cenovou směrnicí. A propos, není to nic jiného, než když v rámci avizované slevy zboží zdražujete méně, než doporučuje dodavatel. Přeji hezký den.

    Jiří Zázvorka, 22.04.2009 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, sety bohužel netvoříme my, ale dodavatel a ten je bohužel ještě nenabízí. Kdybychom takový set vytvářeli my, nikdy bychom nemohli nabídnout takovou cenu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.04.2009 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Já to dost dobře nechápu, tělo je skladem, samotný objektiv taky, tak proč je třeba posílat dotaz na dostupnost? To musí být oboje v jedné krabici, aby to byl set za setovou cenu? Tak to oboje vložte do igelitky "Canon, you can" a máte set jak vysetý. Baví mne, jaká úžasná story provází tento "zázrak" od doby oznámení jeho uvedení do prodeje. Nepřekvapilo by mne, kdyby počet komentářů u těla MK dvojky, převyšoval počet dosud prodaných kusů těch těl.

    Jiří Zázvorka, 21.04.2009 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, v tuto chvíli bohužel nemáme na skladě ani jeden tento set, ale samotné tělo http://www.megapixel.cz/canon-eos-5d-mark-ii máme momentálně na všech prodejnách. Můžete si poslat rezervaci.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.04.2009 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den, opravdu je možné ho koupit, jsem zvědavý na cenu. Sháním ho v této variantě už dlouho, všude to vypadá jako by už měl být, ale když zavolám, zjistím že tak za měsíc. Ceny stoupají a na tom setu se dá alespoň něco ušetřit.

    vlado, 31.03.2009 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím