Canon EOS 5D tělo Komentáře k Canon EOS 5D tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (110 - 10)

  • 110

    Avatar
    Reaguje na 37 | ... a krome jineho jste poslal odkaz na telo fotaku, bez objektivu..

    Anca, 06.05.2009 | Reagovat

  • 109

    Avatar
    Reaguje na 108 | Dobrý den, 5D je na tom kvalitativně lépe, než 50D.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.10.2008 | Reagovat

  • 108

    Avatar
    Dobrý den, přecházím z Canon 350D a rozhoduji se mezi Canon 5D a Canon 50D. Jde mi hlavně o kvalitu fotografií, hlavně příroda, krajina, makro, portrét. Děkuji

    DanielD, 25.10.2008 | Reagovat

  • 107

    Avatar
    Reaguje na 106 | Dobrý den, nejlepší volbou je http://www.megapixel.cz/canon-blesk-speedlite-580- ex-ii.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.10.2008 | Reagovat

  • 106

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych si koupit Canon 5D + EF 24 - 70 mm f/2,8 L USM, a chci se zeptat jaký externí blesk by jste mi k tomuto setu doporučil. Děkuji za Vaši odpověď

    David, 21.10.2008 | Reagovat

  • 105

    Avatar
    Reaguje na 104 | Rudo, návod najdeš třeba tady: http://www.canons.ic.cz/ Ahoj Vašek

    Vašek, 14.10.2008 | Reagovat

  • 104

    Avatar
    Mám prosbu mohl by mi někdo pomoci? Potřebuji manuál pokod možno český na Canon 350 děkuji.

    ruda, 14.10.2008 | Reagovat

  • 103

    Avatar
    Reaguje na 102 | Ono ale nejde jen o ceny. Docela je mně líto lidí, jako je pan Bouška, že musí s takovým materiálem, jako jsou people od Canon CZ pracovat. Tragikomické je, že když se bude chtít dozvědět třeba něco o nové 5D, tedy o Canon EOS 5D Mark II, tak se to dozvíte ze stránek českého canonu jedině tak, že si nastavíte v okénku "vaše země" Albania... Tam bych poslal na stáž i ty machry z českého zastoupení, třeba by se tam něčemu užitečnému naučili.

    Michálek, 17.09.2008 | Reagovat

  • 102

    Avatar
    Stále nachápu proč distributoři od Canon tak markantně znevýhodňují český trh. Např. v SRN je cena o cca 10tis nižší tzn 25% rozdíl. 5D je v současnosti zastaralý, předražený, ale stále ve své třídě jediný fullframe fotoaparát. Nicméně vzhledem k tomu že nástupce se co nevidět objeví na trhu, jedná se o doprodej (http://www.canon.com/moon/en/index.html). Za půl roku bude cena tohoto přístroje buď někde jinde, nebo ho Canon stáhne z trhu. Konečným prodejcům je tento fakt velice dobře znám, proto neberou už tento model na sklad neboť je v současnosti přinejlepším špatně prodejný. Standartně po periodických bublinách typu CashBack spadnou ceny a objeví se nové modely.

    ian, 13.09.2008 | Reagovat

  • 101

    Avatar
    Děkuji za odpověď. Pokusím se vyzkoušet snížit ISO. Zakoupit full-frame zrcadlovku se dříve či později chystám, nicméně vyčkávám - vzhledem k avizovanému nástupci 5d by se cena mohla ještě trochu snížit a zbyly by nějaké finance na záklaďák.

    Pavel, 11.09.2008 | Reagovat

  • 100

    Avatar
    Reaguje na 99 | Dobrý den,
    1) ano, 5D má nižší šum, ISO 400 je naprosto vynikající, v kombinaci s 24-70/2,8L se můžete těšit na maximální dosažitelnou kvalitu
    2) asi ne, stejně musíte přiclonit kvůli hloubce ostrosti
    3) doporučuji nejdříve vyzkoušet, myslím si, že by to pro Vás bylo zdaleka nejlevnější řešení, rozdíl v dobíjecích časech u blesku asi ani nezaznamenáte, ale záleží na situaci.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.09.2008 | Reagovat

  • 99

    Avatar
    Dobrý den. Fotografuji svatby (Canon 40D, 17-40/4L, 70-200/4L, 100/2,8 macro, 50/1,8, blesk 580 EXII). Při fotografování uvnitř s bleskem mám nastavené ISO na 400. Přestože používám výše uvedené objektivy, vadí mi šum na fotografiích. Zákazníkům to nevadí, neboť papírové fotografie o rozměru 10x15, případně 13x18 jsou OK. Chtěl bych se zeptat 1)zda by se kvalita fotografií zlepšila, kdybych zakoupil Canon 5D, např. v setu s objektivem 24-70/2,8 (40D by využíval druhý fotograf) 2) zda by můj "problém" nevyřešilo zakoupení světelnějšího základního objektivu 3)snížit ISO třeba na 200 asi problém nevyřeší? (navíc by musel blesk pracovat na vyšší výkon a déle by se dobíjel)

    Pavel, 10.09.2008 | Reagovat

  • 98

    Avatar
    Reaguje na 97 | Dobrý den, osobně si myslím, že je to otázka dní, maximálně týdnů...

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.09.2008 | Reagovat

  • 97

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat zda uz se nerýsuje nástupce 5D, když nyní canon posílá na trh jednu novinku za druhou. Rozhodl jsem se jít do 5D, ale klidně bych ještě počkal.

    Jirka, 07.09.2008 | Reagovat

  • 96

    Avatar
    Reaguje na 95 | Dobrý den, na fullframe fotoaparáty jdou objektivy označené EF, u dalších výrobců je to různé, viz http://www.megapixel.cz/jak-se-vyznat-v-zkratkach- u-objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.08.2008 | Reagovat

  • 95

    Avatar
    Jaké označení musí mít originál Canon objektiv určený pro Canon 5D, neboli pro full frame obecně? Děkuji za odpověď.

    Aleš, 31.07.2008 | Reagovat

  • 94

    Avatar
    Reaguje na 93 | no nejspíš ten Motorsport takže se asi přikloním ke 40D....ještě jednou díky za odpověď

    Lukáš Drštička, 16.07.2008 | Reagovat

  • 93

    Avatar
    Reaguje na 92 | Dobrý den, pokud jde o obrazovou kvalitu je na tom lépe 5D, hodí se například na krajinu. Na sport je ale zase vhodnější 40D, protože je výrazně rychlejší. Záleží tedy na tom, jaký druh focení u Vás převažuje.

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.07.2008 | Reagovat

  • 92

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško,Mám takový problém nevím který z canonů si mám vybrat jestli http://www.megapixel.cz/canon-eos-40d a nebo http://www.megapixel.cz/canon-eos-5d Můžete mi prosím vás poradit......já jsem sice začátečník,ale chtěl bych se tomu věnovat na co možná největší a nejlepší urovni.....rád fotím krajinu...atd a Motorsport(tzn. Rally,Okruhové závody.....atd) Předem děkuji za odpověd.

    Lukáš Drštička, 16.07.2008 | Reagovat

  • 91

    Avatar
    Pane Bouško, děkuji Vám za odpověď. Potěšil jste mě.

    Milena, 07.07.2008 | Reagovat

  • 90

    Avatar
    Reaguje na 89 | Dobrý den, osobně si myslím, že je to otázkou týdnů, maximálně měsíců... ale nechci budit paniku - je to jen můj odhad.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.07.2008 | Reagovat

  • 89

    Avatar
    Reaguje na 88 | Dobrý den pane Bouško, zrovna jsem chtěla položit stejný dotaz jako Vláďa. Mohl byste prosím odhadnout, kdy by k tomu mohlo dojít? Mám Canon 30D a strašně mě láká 5D. Pokud to bude v dohledné době, cca do roka, tak si počkám.

    Milena, 07.07.2008 | Reagovat

  • 88

    Avatar
    Reaguje na 87 | Dobrý den, zatím ještě není oznámen, ale očekávat se podle mého dá.

    Luděk Bouška - Megapixel, 03.07.2008 | Reagovat

  • 87

    Avatar
    Dobrý den, neočekává se nástupce 5D? Po 40D a 450D bych ho čekal celkem brzy..?

    Vláďa, 03.07.2008 | Reagovat

  • 86

    Avatar
    Reaguje na 85 | dakujem

    Dušan, 25.06.2008 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    Reaguje na 84 | Dobrý den, pokud vím, tak není.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.06.2008 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    Dobrý den prosím vas skutočne nieje problem s nabíjačkou ked je fotoaparat kupovany v USA ?

    Dušan, 25.06.2008 | Reagovat

  • 83

    Avatar
    Reaguje na 81 | Dobrý den, EOS 5D je řekl bych o několik tříd výkonnější, takže pokud jde o kvalitu fotek, rozhodně je 5D daleko lepší volba - A700 bych prodal bez nejmenších výčitek...

    Reaguje na 82 | Ano, má.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.06.2008 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    Dobrý večer. Má 5d funkci předsklopení zrcátka? Dékuji.

    Petr, 18.06.2008 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Dobrý den, měl bych dotaz, sešly se mi doma dvě zrcadlovky Canon 5D(batery grip, EX430, 50/1.4,/plánuji redukci canon-m42/) a sony alpha700(18-70/3,5-5.6 a 75-300/4,5-5,6) - jedno z toho bych chtěl prodat, popište mi prosím výhody a nevýhody jednotlivých "setu". Děkuji, s pozdravem I.Payne

    I.Payne, 18.06.2008 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Reaguje na 78, 79 | Dobrý den, pokud jde o kvalitu obrazu, je na tom lépe EOS 5D, ale na sport je zase vhodnější D3OO, je rychlejší a má lepší AF systém s daleko větším počtem AF bodů. Pokud použijete tedy D300 s objektivem 70-200 2,8 AF-S VR, dosáhnete velice dobrých výsledků, takže zvětšení na A2 by neměl být problém.

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.06.2008 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Dobrý den, ještě bych rád doplnil svůj dotaz (78) a požádal o celkové srovnání s případnými zkušenostmi 5D a D300 především ve sportovní fotografii a prosím taktéž o informace kterému z nich by jste v tomto případě dal přednost vy. Pro 5D bych volil EF 70-200 2,8 L USM, pro D300 N 70-200 2,8 AF-S VR, navrhnul by jste mi prosím případné alternativy ve výběru objektivů. Děkuji.

    Petr, 16.06.2008 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Dobrý den, prosím o radu a upřesnění jak je to s rozdílem kvality obrazu (při použití kvalitativně shodných objektivů) mezi 5D a D300, pokud by přístroje byly většinou používány na zachycení sportu a reportážní fotografie s tím aby záběry pak byly použitelné i do zvětšených rozměrových formátů (A2, výjimečně větší). Předem děkuji za reakci.

    Petr, 11.06.2008 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Děkuji, zvolím tuto cestu...

    amatér, 06.06.2008 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    Reaguje na 75 | Dobrý den, já bych si vybral EOS 5D, obrazově je výkonnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.06.2008 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Dobrý den, mám na vás prosbičku. Před cca dvěma lety jsem si u Vás pořídil 400D + tele sigma atp. Nyní bych rád přešel do vyšší třídy. Mám možnost svůj arzenál prodat a koupit si u Vás nový 40D a ještě mi nějaké peníze zbydou. Nebo bych mohl koupit cca 2 roky starý, amatérsky využívaný 5D a za nějaký čas k němu pořídit 24-105L. Mám ohledně této akce pár dotazů: 1.který byste si vybral vy? 2. který fotoaparát uspokojí mojí potřebuju focení krajiny, architektury a cestopisů (rodina,občas zoo) za předpokladu nejlepších možných výsledků v barvách, kontrastu, dynamického rozsahu a celkové kresebnosti. Poznámka: živý náhled nepotřebuji, jsem vychován na hledáčku EOSu 1V, velikost, váha a display mne nezajímá a rychlost 3sn/s by pro mě byla dostačující. Jen by se hodilo zhodnocení rychlosti ostření. Děkuji za jakoukoliv pomoc i od ostatních.

    amatér, 06.06.2008 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    Reaguje na 73 | Dobrý den, staré blesky mohou díky vysokému napětí na kontaktech poškodit přístroj, takže to určitě nedoporučuji. Rozhodně se vyplatí přikoupit nový blesk. Ideální je http://www.megapixel.cz/canon-blesk-speedlite-580- ex-ii a nebo http://www.megapixel.cz/canon-blesk-speedlite-430- ex.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.05.2008 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Dobrý den, chci si koupit tento fotoaparát. Vše už jsem prozkoumal a celkově mi vyhovuje. Vrtá mi v hlavě jen jedna věc. Jaké blesky je možné použít? Stane se něco když na něj nasadím stařičký blesk T400 (Mechanika Praha) co jsem měl ke staré filmové zrcadlovce. Myslím, že kontakty budou pasovat. Ten blesk má jen ten velký středový. Půjde to, nebo musím objednat nový blesk? Děkuji.

    pavel, 22.05.2008 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Reaguje na 71 | Dobrý den, D300 je oproti D80 o mnoho výkonnější a nabízí i víc možností než EOS 5D, ale pokud jde o kvalitu obrazu, tak je 5D nejlepší... Osobně bych si vybral set http://www.megapixel.cz/canon-eos-5d-ef-24-70mm-f2 8l-usm a případně výhledově ještě nějaký teleobjektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.05.2008 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Dobrý den, potřebovala bych poradit, zda vyměnit Nikon D80 za Nikon D300 (a jaký objektivy) nebo Canon 5D (a jaké objektivy) na fotografování svateb a portretů v atelieru. Nikon D300, cenově příznivější-ale menší čip a dražší profi objektivy, nevím si rady, nebo si nechat D80 a koupit lepší objekt. - mám 18-135. Nebo by stačil 40D? Jaký je rozdíl v kvalitě fotek(vím, že v těla jsou kvalitnější).děkuji za odpověď.

    iva, 06.05.2008 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    dekuju moc a preju pekny den

    tom, 21.04.2008 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Reaguje na 68 | Dobrý den, EOS 5D má výhodu v naprosto špičkové kvalitě obrazu, ale pro Vás je myslím zbytečný. Vhodnější bude právě 40D pro daleko lepší rychlost a novější funkce, které se samozřejmě mnohdy hodí a kvalita snímků je také skvělá, snímky větší, než A4 není žádný problém.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.04.2008 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    dobry den,pane Bouška prosim o radu....vlastnim objek. Canon EF 100-400 mm f/4,5-5,6L IS USM chci si koupit zrcadlovku canon 40d nebo canon 5d,foceni predevsim SPORT,zvirata,lidi..jsem rychle ucici se zacatecnik..muzete mi prosim poradit?u 40d jsem se docetl vyhod deviti bodoveho ostreni stirace prachu rychlosti a nove technologie o 5d moc nevim,vetsi snimac..nechci delat vetsi fotky nez a4 kaky je tam celkem rozdil v cene,kdyz zvolim 40d muzu jeste dokupovat u 5d moc nezbude,nevim jak se rozhodnout,pane Bouška dekuju moc za odpoved

    tom, 18.04.2008 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Reaguje na 66 | Dobrý den, v prodejně se vyskytuji jen velice zřídka a nepravidelně, nepracuji v Praze. Můžete mi ale klidně napsat mail, adresa je bouska@megapixel.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.04.2008 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    dobry den pane Bouska.mam zajem o koupi co jste me poradil a chtela bych se zeptat primo vas jeste o dalsich produktech v me budouci praci.na jaky telef.mam vam zavolat nebo kdy budete v prodejne.dekuji .

    jana, 12.04.2008 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Reaguje na 64 | Dobrý den, určitě doporučím http://www.megapixel.cz/canon-blesk-speedlite-580- ex-ii

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.04.2008 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    a jaky blesk by jste mi k tomu doporucil kdyz budu mit ten set a ten drazsi objektiv.dekuji

    jana, 04.04.2008 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Reaguje na 62 | Ceny jsou uvedeny na daných odkazech...

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.04.2008 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    dekuji za brzkou odpoved.muzete mi prosim napsat ceny???

    jana, 02.04.2008 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Reaguje na 60 | Dobrý den, vynikající je set http://www.megapixel.cz/canon-eos-5d-ef-24-70mm-f2 8l-usm který využijete na svatbách, ale i jinak. Na portréty bych to ještě doplnil objektivem http://www.megapixel.cz/canon-ef-85mm-f-1-8-usm případně špičkovým http://www.megapixel.cz/canon-ef-85mm-f-1-2-ii-usm

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.04.2008 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    poradi me nekdo jaky fotak a objektiv si mam zakoupit kdyz budu fotit portrety modeling a svadby s upravou vzdy na pocitaci.na profesionalni urovni.pocitam nad 50.000.dekuji kdyby me nekdo poradil.

    jana, 02.04.2008 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Reaguje na 58 | Dobrý den, s kartami Extreme III samozřejmě není žádný problém, ale jak jsem se dozvěděl minulý týden, EOS 5D spolupracuje pouze s kartami, které mají maximální kapacitu 8 GB, takže 16 GB kartu bych nedoporučoval.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.03.2008 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Dobry den,
    je mozne pouzit do 5D i CF kartu rady III? Mam na mysli treba tuto: http://www.megapixel.cz/sandisk-16-gb-cf-extreme-i ii
    Diky,
    r.

    Roman, 23.03.2008 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Reaguje na 56 | Pokud vím, tak ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.02.2008 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Prima. Platí to i v případě tohoto setu?
    http://www.megapixel.cz/canon-eos-5d-ef-24-70mm-f2 8l-usm-ef-70-200mm-f28l-is-usm
    Tj. vrácení 5000,- za tělo, 1800,- za širokej objektiv a 1500,- za dlouhej objektiv?

    Roman, 29.02.2008 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Reaguje na 54 | U nás v obchodě za tento set zaplatíte 57 990,- Kč a Canon Vám pak vrátí zpět 5000,- Kč na účet.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.02.2008 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Aha, OK. Jen se ptám kvůli tomu, že u vás hodlám utratit asi 165 tisíc a přeci jenom ještě po netu zkoumám, jestli někdo nemá lepší poměr cena/výkon :) Vzhledem k této částce, která je pro mne docela závratná, bych chtěl mít všechno od jednoho obchodníka a pokud možno se slušnou zárukou.

    Ještě jeden dotaz prosím - Akce Canon Cash Back. Je tam uvedeno, že se zboží musí koupit "za plnou cenu". Znamená to konkrétně třeba tady u 5D tedy cenu 57990 anebo onu o pět tisíc vyšší 62990?

    Roman, 29.02.2008 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Reaguje na 52 | Dobrý den, Romane, omlouvám se, ale Váš dotaz jsem odstranil, protože obsahoval odkaz na konkurenční obchod, díky za pochopení. Zmíněný obchod u nás prodává zboží, které není určeno pro český trh a které pochází ze zahraničí. Proto nabízí lepší ceny. Na druhou stranu nedodávají české návody a problémy jsou is uplatněním případné reklamace.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.02.2008 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Reaguje na 50 | Dobrý den, pokud se nepletu, tak nabíječka zvládá rozsah napětí 110-240V.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.02.2008 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Dobrý den, a co rozdíl el. sítě, tady 230V, v USA 110V, nebude pak nabíječka na AKU blok k ničemu???

    Jirka, 22.02.2008 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Koupil jsem si dnes v Zitne, 5D z bazaru, mam jeste 30D, kterou prodavam, rozdil v kresebnosti, je dost znacny...a ostreni....bez problemu....

    Jin, 16.02.2008 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Reaguje na 47 | Dobrý den, obrazově je na tom lépe 5D, odolnost je cca na stejné úrovni.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.02.2008 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Prosím o stručné porovnání 40D a 5D, hlavně co se týče obraz. kvality ( při vyšších citlivostech) a odolnosti, děkuji!

    Standa, 01.02.2008 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Jen ohledně záruk v USA se dá zakoupit mezinárodní záruka a pak by to neměl být problém jen si za ni musíte připlatit!!!

    Petr Hloušek, 17.01.2008 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Reaguje na 44 | dekuju moc za odpoved!

    Standa, 17.01.2008 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Reaguje na 43 | Adaptér se s BG-E4 použít dá místo baterky uvnitř gripu, kabel je veden otvorem u dvířek, který tam k tomuto účelu je.

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.01.2008 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Reaguje na 42 | Volal jsem jeste na tech. podporu canonu - pry nejde najednou pouzit BG-E4 a ACK-E2,
    cast gripu "leze" do tela D5 a tam take je misto pro redukci-pseudo accu s kabelem od zdroje...

    takze fotit v atelieru s fotakem ve vertikalni poloze ze zdrojem a gripem canon vylucuje... ?!?
    nejde ten zdroj zapojit do toho baterioveho gripu...? S obrazku to nepoznam...

    dekuji za odpoved

    Standa, 16.01.2008 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Reaguje na 41 | Dobrý den, pokud vím, tak ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.01.2008 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Dobry den, prosimo radu - ci jde pouzivat spolecne grip na D5 BG-E4 a zdroj ACK-E2?

    Standa, 16.01.2008 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Reaguje na 39 | Dobrý den, divil byste se, kolik takových "bláznů" u nás nakupuje... :) Cena není všechno, našim zákazníkům záleží také na zárukách, českých návodech a servisu. Když se s jejich přístrojem zakoupeným v ČR něco stane, je postaráno o podporu. To se ale u přístrojů ze zámoří říci nedá, v českém servisu ho samozřejmě opraví, ale vše si platíte. A nejsem si jist, jestli se vyplatí posílat foťák na reklamaci do Ameriky, kde (pokud vím) neplatí 30ti denní lhůta na její vyřízení.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.01.2008 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    dobry den,ano mate pravdu tyto trhy se nedaji srovnavat,a prave proto se u nenajde tolik blaznu,kteri by chteli platit vice nez stoji stejny vyrobek v zahranici,stejne vam preji mnoho uspechu v nelehkem konkurencnim boji se zahranicnimi prodejci,mejte hezky den

    kb, 07.01.2008 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Reaguje na 37 | Dobrý den, ceny v USA a u nás se nedají srovnávat, jedná se o naprosto rozdílné trhy... Až se u nás prodá tolik foťáků co v Americe, budeme mít také takové ceny. :)

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.01.2008 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    nevim jak je mozna ta cena v CR,jsem momentalne v USA a cena za tuto DSLR je $2109 bez dane ktera je 8% tady v New Yorku coz tedy cini nejakych $2277 krat momentalni kurz 18 korun za $ a jsme na krasnych 40 999,- Kc http://www.bhphotovideo.com/c/product/397314-REG/C anon_0296B002_EOS_5D_Digital_Camera.html

    kb, 04.01.2008 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý večer pane Bouška, tak to se mi ulevilo, že je vše v pořádku. Děkuji za vysvětlení. Přeji krásné vánoce a hodně štěstí do nového roku. S pozdravem Skácel

    Rosťa, 23.12.2007 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Reaguje na 34 | Dobrý den, Váš přístroj je v naprostém pořádku! To, že problém nastává jen s blesky všechno vysvětluje. EOS 5D má nejkratší synchronizační čas 1/200s. To je také nejkratší čas, při kterém se dají blesky použít. Je to nejkratší čas, kdy dochází k plnému otevření závěrky, při kratších časech už expozice probíhá "přejetím" štěrbiny určité šířky. Světlo blesku tak při kratších časech osvítí snímač jen v šířce štěrbiny.
    Šířka štěrbiny určuje expoziční čas, tedy přesně to odpovídá tomu, co jste zjistil sám - čím kratší čas, tím větší část fotky je zastíněná. To je zjednodušeně princip činnosti štěrbinových závěrek, které se u všech DSLR používají.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.12.2007 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Celé dopoledne jsem 5D ještě zkoušel a zdá se, že ten problém nastává při focení se zábleskovými světli. Venku to fotí krásně. Zkoušel jsem venku nastavit čas na 500, clonu na 2,8 a zatmavení tam nebylo. Když jsem to nastavil stejně v ateliéru opět byla půlka obrazu zatmavená. Čím je kratší čas závěrky tím je větší část fotky zatmavená. Tak teď opravdu nevím. Může to být problém i v odpalovači na světla? Můžete mi ještě nějak poradit, abych nemusel foťák zbytečně posílat autorizovanému servisu? Můžu vám klidně poslat špatné fotky na email. Předem děkuji za pomoc

    Rosťa, 22.12.2007 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Reaguje na 32 | Reklamovat můžete samozřejmě i na prodejně, ale pokud kontaktujete přímo servis, je to rychlejší. Záleží na Vás.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.12.2007 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den, díky za odpověď. Fotoaparát jsem kupoval minulý týden u vás i s objektivem EF 24-70mm f/2.8L USM. Mám vám ho poslat na reklamaci zpět? Děkuji za odpověď

    Rosťa, 22.12.2007 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Reaguje na 30 | Dobrý den, to vypadá na vadnou závěrku, doporučuji kontaktovat autorizovaný servis.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.12.2007 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, vlastním Canon EOS 5D. Při nastavení krátšího času závěrky 350 a při nastavení clony na 14 je půlka fotografie v pořádku a druhá půlka spodní část je zatmavená. Je to jen špatným nastavením nebo to může být chyba ve fotoaparátu? Při automatickém režimu mi to nikdy nedělá. Dříve jsem vlastnil Nikon D70s a nikdy jsem se s tímto problémem nesetkal. Děkuji za odpověď.

    Rosťa, 21.12.2007 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Poměrně zásadní informace ohledně výdrže v extrémních podmínkách.
    "Expedice Antarctica 2007 - Co fungovalo a co nikoliv" (anglicky)
    http://www.luminous-landscape.com/essays/aa-07-wor ked.shtml
    Celkem 50 fotografů s různými přístroji. Jeden jemný mrznoucí deštík a 5ks Canon 5D mrtvých (jeden se snad částečně vzpamatoval). 2ks Rebel XTi (400D) odešel LCD do věčných lovišť (to se pak fotí blbě, i když zbytek přístroje jede). Naproti tomu Canon 1Ds/MKII hodnocen velmi dobře, žádný problém.
    Účastníků používajících Nikon byla sice naprostá menšina (asi 5 lidí z těch 50, měli Nikon D200), ale nenastal ani jediný problém nebo závada.
    Pozor - je potřeba si uvědomit, že kdyby to bylo poměrově naopak (45 Nikonů a 5 Canonů), může být výsledek jiný - ale i tak je to VELMI zajímavé, obzvláště pro majitele Canon 5D, kteří se chystají do mrazu...

    Anders, 17.12.2007 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Reaguje na 27 | Dobrý den, na Vašem místě bych nedal na cizí řeči a zašel bych si rychlost ostření se zmíněnými objektivy vyzkoušet do prodejny, rozhodně to není nic špatného. To, že je 5D na trhu už dva roky ještě neznamená, že je zastaralý. Co do kvality snímků je na tom lépe asi 5D, ale rozdíl není moc velký. Osobně bych dal rozhodně přednost 5D, EOS 1D Mark III je zbytečně rychlý (pokud nejste sportovní reportér, tak to nevyužijete), ale hlavně (a to by mi vadilo asi nejvíc - vlastní zkušenost!!!) je těžký a velký.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.11.2007 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Pane Bouška, teraz zvažujem, či by nebolo predsa len lepšie kúpiť miesto Canon 5D radšej Canon 1D Mark III? Reči o zastaralosti Canon 5D a pomalom ostreni ma trošku odradili. Je velky rozdiel v kvalite obrazu pri tychto kamerach? Ake objektivy by ste mi doporučili ku Canon 1D Mark III? Dakujem.

    Smolka, 27.11.2007 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Reaguje na 25 | Dobrý den, se Sigmou 24-70 bohužel zkušenosti nemám, ale podle testů vypadá velmi slušně.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.11.2007 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Kdybych si koupil Canon 5D , zbydou mi peníze sotva na Sigma 24-70 mm F 2,8 EX DG MACRO. Nemáte nějaké povědomí o jeho optických kvalitách. Díval jsem se na něj na PhotoZone a neviděl jsem velké rozdíly mezi ním a Canonem 24-70mm 2,8. Tam ale testují na menším snímači. Fotit chci hlavně na toulkách přírodou, tak mne láká i to částečné makro.

    Machek, 06.11.2007 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 23 | Dobrý den, d je naprosto vynikající a přístroj za podobné peníze a s podobnými vlastnostmi zatím neexistuje. Pokud jde o objektivy, všechny zmíněné jsou naprosto vynikající, rozdíly v kvalitě jsou zanedbatelné. U základního objektivu bych asi dal přednost 24-105/4L IS protože je velmi univerzální a navíc má stabilizátor. I teleobjektiv bych vybral raději se stabilizátorem.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.10.2007 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobry den pan Bouška.
    Pozorne čítam vaše rady a komentare a poprosil by som Vás o radu. Som zanietený fotoamatér a práve zvažujem nákup techniky. Fotim predovšetkým ľudí, spoločnosť, portréty...Uvažujem o zakúpení kamery Canon 5D a dvoch objektívov EF 25-70/f2.8 L a EF 70-200/f4 L. Doporučil by ste mi takúto kombináciu? Nebola by vhodnejšia kombinácia s objektivmi EF 24-1O5/f4 L s EF 70-200/f4 L IS(vraj tento ma lepšiu kresbu ako ten bez stabilizátora?) Nedoporučil by ste mi nejaku inu cameru namiesto Canon 5D? Bojim sa, že si kupim stary model a bude ma to mrzieť. Veľmi pekne Vám ďakujem.

    Smolka, 26.10.2007 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Reaguje na 21 | Dobrý den, je pravda, že 40D je daleko novější a má oproti 5D spoustu zajímavých funkcí. Nicméně oproti 30D to není zas tak velký rozdíl. Na Vašem místě bych volil 5D právě kvůli snímači a obrazové kvalitě. Je ale pravda, že špičkových výsledků dosáhnete pouze se špičkovými objektivy a ty najdete právě v řadě L. To samé platí i pro 30D, takže osobně bych doporučil L objektivy i pro 30D (40D), aspoň je můžete použít na obou přístrojích.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.10.2007 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Ctěl bych Vás poprosit o radu . Rozhoduji se pro koupi canonu eos 5d , a vím že ho používáte . Pár lidí mi to rozmlouvá s tím že že už je zastarlý a abych si radši koupil 40D a to hlavně z těchto důvodů :
    lepší obrazový procesor DIGIC III
    lepší systém zaostřování
    automatické čištění čištění snímače
    živý náhled na LCD
    rychlejší sériové snímání
    zobrazení ISO v hledáčku a další nové uživatelské funkce
    Osobně bych se přikláněl k 5d už jen pro velikost snímače ale některé inovace na 40d mě docela lákají v současnosti používám 30d.

    ještě jeden dotaz : má smysl kupovat na 30d L-kové objetivy nebo je lepší používat EF-S

    Pavel, 04.10.2007 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Reaguje na 19 | Dobrý den, nástupce určitě nějaký bude, ale zatím nejsou žádné informace...

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.09.2007 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    dobrý den rád bych se zeptal jestli, bude mít 5D nástupce. něco je ve vzduchu?

    rpadouch, 21.09.2007 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Děkuji moc a přeji krásný den.

    Ema, 12.07.2007 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Reaguje na 16 | Dobrý den, opticky je také velmi dobrý, řekl bych, že na cca stejné úrovni, jako 24-70/2,8. Verze 24-105/4 je univerzálnější, má stabilizátor, ale horší světelnost, takže se hodí spíše pro focení venku, zatímco 24-70/2,8 je díky lepší světelnosti vynikající do horšího světla a na zachycení pohybu, takže 24-105/4 je určitě také velmi dobrá volba. Blesk 380EX by na 5D měl fungovat stejně.

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.07.2007 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Děkuji moc za radu, nejspíš tedy budu zkoušet... jen se zeptám, objektiv v setu 24-105 f4 USM - jak je to s ním? Ptám se jenom proto, že finančně to nezní špatně, myslím v tom setu :-) A prosím ještě, mám starý blesk Speedlite 380EX, dlouho jsem fotila klasickou zrcadlovkou, na tu 350ku jsem ho dala a fungoval, ale lze to zkoušet i s EOS 5D?

    Ema, 12.07.2007 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Reaguje na 14 | Dobrý den, na EOS 5D bude bez problémů fungovat. Doporučil bych, abyste to nejdříve vyzkoušela, protože je dost dobře možné, že Vám bude kvalitativně vyhovovat, je to totiž subjektivní. Na fullframe snímač má ideální rozsah zoomu. Já osobně bych si k tomuto tělu vybral (kromě jiných...) jako základní http://www.megapixel.cz/canon-ef-24-70mm-f-2-8-l-u sm , mám s ním skvělé zkušenosti, je vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.07.2007 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o kopi EOS 5D. Mám 350ku s objektivem Canon EF 28-135 mm f/3,5-5,6 USM IS a nevím, zda objektiv nechat nebo měnit . Doporučte mi prosím objektiv.

    Ema, 11.07.2007 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    To jsem rád,že to jde i doma na koleně. Člověk by se pak bál vyměnit objektiv...:-)díky

    Haluska, 30.06.2007 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Reaguje na 11 | Dobrý den, já vím jen o autorizovaném servisu www.awh.cz v Praze. Čip se ale velmi snadno dá vyčistit i doma, v návodu k přístroji je uveden postup.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.06.2007 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Ještě pro doplnění, jsem z Děčína, můžete mi říct kdo a kde nejblíže mi čip vyčistí? Nebo mě aspoň odkažte, já si to dohledám sám.:-)Díky

    Haluska, 29.06.2007 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Reaguje na 9 | Dobrý den, protiprachovou úpravu nemá, čipy se čistí v servisu. Cena se pohybuje tuším kolem 800,- Kč.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.06.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 1 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím