Canon EOS 600D tělo Komentáře k Canon EOS 600D tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (560 - 461)

  • 560

    Kujan

    Reaguje na (559) | Dobrý den, celý problém bude nejspíše v SD kartě která nestíhá zapisovat. je potřeba rychlejší kartu, nebo snížit kvalitu videa.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 02.10.2017 | Reagovat

  • 559

    Avatar

    Reaguje na (544) | Reaguje na (540) | Dobrý deň, mám ten istý problém. Zrkadlovku aj statív som kupovala kvoli tomu, že potrebujem natáčat videá a nefunguje to. Som z toho zúfalá.

    kristína ko, 02.10.2017 | Reagovat

  • 558

    Avatar

    Reaguje na (540) | Dobrý deň, mám ten istý problém. Zrkadlovku aj statív som kupovala kvoli tomu, že potrebujem natáčat videá a nefunguje to. Som z toho zúfalá.

    kristína ko, 02.10.2017 | Reagovat

  • 557

    Avatar

    556] Dobrý den, velice se omlouvám  kolega Zelinka odpověděl pod přihlášením s jménem Maxant. Hss je odvilsá od možností aparátu a TTl. Pokud je v sáňkách blesk a má informace TTl lze využít myslím Až 1/8000(musel bych se podívat do manuálu). Ale pokud dáte blesk na odpalovači bez TTL poběží max 1/200. Záleží tedy co máte za odpalovače a co umí. Ale záblesk v tomto režimu bude opravdu hodně slabý. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 24.08.2015 | Reagovat

  • 556

    Šidlo

    Reaguje na (555) | Tak to je super, co to namená pomalejší? 1/2000?

    František Šidlo, 22.08.2015 | Reagovat

  • 555

    Avatar

    Reaguje na (554) | Dobrý den, s těmi to půjde, jen bude dost pravděpodobně synchronizace o něco pomalejší.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.08.2015 | Reagovat

  • 554

    Šidlo

    Reaguje na (553) | Děkuju za odpověď, nedávno jsem si objednal odpalovače s hss, moc se v tom ještě nevyznám, ale s těmi to taky nepojede? když blesk mi v sáňkách jede i na čas 1/4000? Děkuji

    František Šidlo, 22.08.2015 | Reagovat

  • 553

    Avatar

    Reaguje na (552) | Dobrý den,

    bohužel nepodporuje

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 22.08.2015 | Reagovat

  • 552

    Šidlo

    Dobrý den, podporuje tento foťák hss pro blesk mimo sáňky?

    František Šidlo, 20.08.2015 | Reagovat

  • 551

    Panáčková

    Reaguje na (550) | Děkuji

    Jana Panáčková, 30.06.2015 | Reagovat

  • 550

    Avatar

    Reaguje na (549) | Dobrý den, to bude. Nezáleží na ohnisku, ale na konstrukci a světelnosti a kresbě. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.06.2015 | Reagovat

  • 549

    Panáčková

    Reaguje na (548) | Děkuji zatím fotím setovým 18-55 mm, bude mezi těmi fotkami rozdíl když mají skoro stejné nastavení vzdálenosti ? děkuji

    Jana Panáčková, 26.06.2015 | Reagovat

  • 548

    Avatar

    Reaguje na (547) | Dobrý den, no asi nejlepší varianta je něco kolem 30mm. Protože u širokáče by došlo ke zkreslení, ale také záleží kolik místa budete mít k dispozici. Jinak bych vybral zoom s lepší světelností a to 17-50mmf2,8 ex má dobré obrazové vlastnosti.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.06.2015 | Reagovat

  • 547

    Panáčková

    Dobrý den vlastním tento fotoaparát Canon D 600, potřebuji poradit objektiv na focení skupiny asi 12ti mažoretek, většinou jsou tam zhoršené světelné podmínky . Děkuji

    Jana Panáčková, 25.06.2015 | Reagovat

  • 546

    Avatar

    Reaguje na (545) | Dobrý den, zda je vhodná, nebo ne se přeci neodvíjí zda jste, nebo ne  začínající.  Spíše-- má možnosti co požaduji (manuální nastavení, výměna objektivů, obrazová kvalita), chci takto velké tělo, chci ho plně ovládat. Každý aparát je svým způsobem pro každého vhodný a záleží jen na uživateli k čemu jej má.  Osobně si myslím, že právě zrcadlovky díky možnostem ovládat hodně věcí jsou vhodnější jak nějaké kompakty a to z důvodu toho, že když se Vám něco nelíbí tak si to nastavíte(v celku jednoduše tlačítkem, ne přas menu--funkci atd), a když nevíte jak, podíváte s do manuálu. Ale pokud tam ta možnost není(automatika) je to horší.  Ohledně výběru--600d je hodně staré a bude se těžko schánět, lepší variantou je alespoň 650D s podporou STm ostření pro video, případně nějaký novější model aktuálně asi 700D.  Případně nás neváhejte kontaktovat můžeme se podívat i na bazar a tak. S pozdravem M. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.06.2015 | Reagovat

  • 545

    Avatar

    Dobry den, je tento typ zrcadlovky vhodny i pro úplného zacatecnika ve fotografování?

    Kryštof Hůlka, 03.06.2015 | Reagovat

  • 544

    Avatar

    Reaguje na (543) | Dobrý den, bohužel mě již nenapadá čím by to mohlo být. Asi bude nutná reklamace, nebo lépe návštěva prodejny i s aparátem

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.05.2015 | Reagovat

  • 543

    Avatar

    Reaguje na (542) | Používám kartu od Sony 32 GB (40MB/s) :\

    Natálie Litavská, 17.05.2015 | Reagovat

  • 542

    Avatar

    Reaguje na (540) | Dobrý den, jakou rychlost karty používáte, formátujeteji?

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.05.2015 | Reagovat

  • 541

    Avatar

    Reaguje na (540) | *komentar 524,omlouvam se.

    Natálie Litavská, 12.05.2015 | Reagovat

  • 540

    Avatar

    Dobry den, cetla jsem si komentar 527 a souhlasim. Mam canon eos 600D a jeste treba ani nenatacim 20sekund a treba po 18 s se mi to vypne. Nataceni filmu se automaticky zastavilo. A Misto ve fotaku mam, protoze to pustim znovu a zas to jede ale zase se to po chvili vypne.. Takze jedno video mam na treba 7 časti po 20 sekundach :( nevite proč? Moc dekuji za odpoved :( jsem zoufala, mam ho totiz novy :(

    Natálie Litavská, 12.05.2015 | Reagovat

  • 539

    Tkáč

    Reaguje na (538) | Dobrý den, pokud má jít o stejnou značku doporučím 700D s rychlým STM objektivem

    Karel Tkáč - Megapixel, Vedoucí prodejny, 02.02.2015 | Reagovat

  • 538

    Avatar

    Dobry den, poradite mi prosim konkretnu digitalnu zrkadlovku a objektiv vhodne na fotenie psov, hlavne na vystavach, neskor momentky v prirode. Potrebujem pekne ostre fotky, psy su akcne. Dakujem za radu. M.

    Miroslava K, 02.02.2015 | Reagovat

  • 537

    Avatar

    Reaguje na (536) | Dobrý den, vybral bych 100D, zdůvodu novějších technologií a hlavně podpory STm ostření. Což je zásadní rozdíl. Dále pak rychlost, šum a ISO. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.01.2015 | Reagovat

  • 536

    Avatar

    Dobrý den rozhoduji se mezi 3 konkurenty a to mezi 600 D x 100 D x D 1200 D. Jaky máte názor podle mě bych hned vypustil 1200 D to je hodně amatérské a rozhodoval bych se mezi 100 D a 600 D ale nedokažu rozpoznat který je lepší mohl by mi někdo pořadit ? Pěkný den ...

    Ondřej Kaplan, 19.01.2015 | Reagovat

  • 535

    Avatar

    Reaguje na (534) | Dobrý den, ano mělo by to být takto. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.01.2015 | Reagovat

  • 534

    Avatar

    Dobrý den na kolik cyklů je koncipována závěrka fotoaparátu 600 d - 100 000 ? Díkyza odpověď.

    dave, 04.01.2015 | Reagovat

  • 533

    Avatar

    Reaguje na (345) | Canon 600D hodinová videa nenatáčí. Pouze 30 minut.

    Petr Hamáček, 14.10.2014 | Reagovat

  • 532

    Avatar

    Reaguje na (345) | Canon 600D nenatáčí hodinová videa. Pouze 30 minut.

    Petr Hamáček, 14.10.2014 | Reagovat

  • 531

    Avatar

    Reaguje na (201) | Reaguje na (201) | Tak takovým způsobem ho zničíš hned. moje zkušenost je ta, že mi vypadl z kabiny náklaďáku na asfaltové parkoviště - asi 2,5 m výšky, a přežil bez úhony. Až se divím. Samozřejmě škrábnutý je, ale vliv to na nic nemá.

    Petr Hamáček, 14.10.2014 | Reagovat

  • 530

    Avatar

    Reaguje na (529) | Dobrý den, toto není o nastavení ve fotoaparátu, ale v prohlížeci. Protože DPI je počet bodů na rozměr. Tedy fotka bude mít v nějakém rozměru určitý počet bodů a při zobrazení metr x metr bude mít zase jiné číslo.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.10.2014 | Reagovat

  • 529

    Avatar

    Jak Canon EOS 600 D nastavit, aby místo 72 DPI fotil 300 DPI???

    Milan Kamír, 02.10.2014 | Reagovat

  • 528

    Avatar

    Reaguje na (527) | Dobrý den, ano měl by ji pojmout. Má podporu SDXC.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.10.2014 | Reagovat

  • 527

    Avatar

    Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli tenhle foťák vezme 64gb sd kartu. Děkuji za odpověď

    Jakub Cerny, 01.10.2014 | Reagovat

  • 526

    Avatar

    Reaguje na (524) | Dobrý den, ještě jsem to zkoušel a je to bezproblému. Ono toto nemůžete brát moc vážně, spousta recenzentů v komentářích nepopíší stav do detailu a pak lze je stěží odhadovat o jaký problém se jedná. Kartu jsem měl neznačkovou s negarantovaným tokem 30Mb/s. Rozlišení nejvyšší. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.10.2014 | Reagovat

  • 525

    Avatar

    Reaguje na (523) | Dobrý den, ano je to možné. Pomocí nastavení funkce slave na blesku a použitím záblesku fotoaparátu. Ale není to moc vhodné. Záblesk z fotoaparátu se projeví ve scéně a záblesk na sebe musí "vidět". Lepší je radiový odpalovač, který je spolehlivější.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.09.2014 | Reagovat

  • 524

    Avatar

    Dobrý den, koukám po nové zrcadlovce, stará Olympus už dosluhuje, a nejvíc mi asi padnul do oka tenhle Canon EOS 600D, ale někde jsem četl, že to pánovi po dvaceti vteřinách natáčení na HD, nebo Full HD vypínalo i s vysokorychlostní pamětovou kartou, plynule natáčet třeba půl hodiny to zvládlo jen na nižší rozlišení, tak bych se rád zeptal, co je na tom pravdy, protože bych rád občas i něco natočil, děkuji za odpověd

    Pavel, 30.09.2014 | Reagovat

  • 523

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat jestli 600D umí bezdrátově komunikovat a a odpálit 430EX II. Děkuji

    Aleš, 29.09.2014 | Reagovat

  • 522

    Avatar

    Reaguje na (520) | Dobrý den, bohužel zrcadlovka má zrcadlo, které se pohybuje a vydává zvuk. Tím by to muselo být něco bez zrcadla, například http://www.megapixel.cz/canon-powershot-g1-x. Ale to není již s větším snímačem APSC. Pak by připadlo v úvahu jiná značka např E-pl5, což je ale uplně jiný system a bajonet. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 24.09.2014 | Reagovat

  • 521

    Avatar

    Reaguje na (519) | Dobrý den, vyzkoušejte reset nastavení, ale pokud to nepomůže raději bych zaslal na reklamaci.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.09.2014 | Reagovat

  • 520

    Avatar

    Zdravím, Rád bych si pořídil nějakého canon EOS do 15 tisíc, pokud možno, aby když zmáčknu spoušt tak se neozvalo hlasité cvaknutí (jako to má canon EOS 350D), po kterém mě vyrazí ze zony kde se tzv fotit nesmí. Co byste mi doporučili za canon, který by nedělal takový bordel? Díky

    Honza, 23.09.2014 | Reagovat

  • 519

    Avatar

    Dobrý večer, prosím Vás, chcela by som sa spýtať ohľadom fotoaparátu Canon EOS 600 D, stalo sa mi že pri fotení som omylom pridržala zabudovaný blesk a vyhodilo chybový kód Err 05 (Nepodarilo sa vysunúť zabudovaný blesk. Fotoaparát vypnite a opäť zapnite.) Postupovala som podľa pokynov, no keď idem fotiť cez hľadáčik a stlačím spúšť do polovice, tak blesk sa vysunie, ale najskôr blesk blisne zo zvukom ako keby "klik" a až potom odfotí snímok, čiže ho ani nezaostrí ako keby, plus pri tom blisnutí blikne červená bodka úplne vľavo vo vnútri bodu AF ale len na danú vzdialenosť to urobí, chcem sa spýtať, či je to chyba, alebo či by ste nevedeli poradiť, poprípade resetnúť nastavenia, lebo predtým to nerobilo. Ďakujem veľmi pekne.

    Miška, 21.09.2014 | Reagovat

  • 518

    Avatar

    Reaguje na (517) | Dobrý den, ano čas,clona,korekce expozice,Iso, počet snímků

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.09.2014 | Reagovat

  • 517

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli tento fotoaparát ukazuje v hledáčku parametry jako je třeba ISO atd. Děkuji.

    L.J., 07.09.2014 | Reagovat

  • 516

    Florian

    Reaguje na (514) | Dobrý den,

    funguje každý mikrofon, který má možnost připojení do 3,5mm jack konektoru.

     

    Vojtěch Florian - Megapixel, Systémový specialista, 03.09.2014 | Reagovat

  • 515

    Florian

    Reaguje na (514) | Dobrý den,

    funguje každý mikrofon, který má možnost připojení do 3,5mm jack konektoru.

     

    Vojtěch Florian - Megapixel, Systémový specialista, 03.09.2014 | Reagovat

  • 514

    Avatar

    Zdarec se chci zeptat jestli na tomhle foťáku funguje uhlíkový mikrofon předem díkec!!

    Aleš Zrzaví, 02.09.2014 | Reagovat

  • 513

    Avatar

    Reaguje na (512) | Dobrý den, ano je zde rozdíl. Řekl bych, že je na tom D5100 lépe. Má lepší rychlost, dynamický rozsah, barevnou hloubku, větš výdrž baterky. Osobně bych z těchto dvou vybral Nikon.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 26.08.2014 | Reagovat

  • 512

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o koupi zrcadlovky. Je nějaký zásadní rozdíl mezi Canonem 600D a Nikonem D5100? Jakou z těchto dvou zrcadlovek byste doporučili? Děkuji

    Nikol, 24.08.2014 | Reagovat

  • 511

    Avatar

    Reaguje na (510) | Dobrý den, v tom případě je to tak jak píše kolega. Nezpracované video je celkem běžně  veliké.(full HD) 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.08.2014 | Reagovat

  • 510

    Novák

    Reaguje na (509) | Právě ze pak ale videa zpracovavam:/

    Matěj Novák, 16.08.2014 | Reagovat

  • 509

    Korč

    Reaguje na (508) | Dobrý den, pokud máte nastavenou nevyšší kvalitu záznamu, je to možné. Pokud ale video dále nezpracováváte, rozhodně to není nezbytné.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 14.08.2014 | Reagovat

  • 508

    Novák

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, když natocim jen 4 minutové video v rozlišení HD , jak to že má 1 GB? Mám 8GB SD kartu a natocim par videi a hned je zaplněna, vždyť třeba 2 hodinový film ma 1GB, prosím pomoc ... Děkuji

    Matěj Novák, 14.08.2014 | Reagovat

  • 507

    Avatar

    Reaguje na (505) | Dobrý den, doporučil bych 45Mb/s. To by mělo stačit. Protože každé fotografování do série ovliv
    ňuje také kapacita bafru fotoaparátu. Kapacitu nechám na Vás, osobně bych vybral 32Gb SNDISK

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.08.2014 | Reagovat

  • 506

    Avatar

    Ještē doplním Reaguje na (505) | : Jde mi o maximàlní využití možnosti sekvenčního snímàní do RAWu s timto canonem 600d.

    Pavel Kñaze, 02.08.2014 | Reagovat

  • 505

    Avatar

    Dobry den, prosím o vàš tip na pamētovou kartu vhodnou pro tento canon.budu fotit pouze do RAWu a o natàčení neuvažuju.dēkuji

    Pavel Kñaze, 02.08.2014 | Reagovat

  • 504

    Avatar

    Reaguje na (503) | Dobrý den, ano ona ostří, ale není to moc účiné. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.07.2014 | Reagovat

  • 503

    Avatar

    Reaguje na (492) | Reaguje na (492) | To znamená, že šestistovka má u videa průběžné ostření?

    Zdenek, 25.07.2014 | Reagovat

  • 502

    Avatar

    Reaguje na (501) | Dobrý den, ano je to možné.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.07.2014 | Reagovat

  • 501

    Avatar

    Dobrý den, fotoaparát máte ve výprodeji. Znamená to, že tento produkt nebude za půl roku/rok k dispozici? Děkuji za odpověď

    Ondrej Fisar, 22.07.2014 | Reagovat

  • 500

    Korč

    Reaguje na (499) | Dobrý den, pokud je na propojení s televizorem, ideálně model C-A

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 18.07.2014 | Reagovat

  • 499

    Avatar

    Chtěl bych se zeptat jaký HDMI kabel by jste mi doporučil dekuji

    Jaroslav Mejsnar, 18.07.2014 | Reagovat

  • 498

    Avatar

    Reaguje na (495) | Dobrý den, bude nutné reklamovat. Bohužel takto nezjistím čím to může být. Vyzkoušel bych jinou rychlou kartu, a reset do továrního nastavení.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.07.2014 | Reagovat

  • 497

    Korč

    Reaguje na (496) | Dobrý den, ano, jakýkoli s patřičným připojením (3,5 jack)

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 15.07.2014 | Reagovat

  • 496

    Avatar

    Dobrý den!! Chtěl bych se zeptat jestli funguje i jiný typ mikrofonu než kondenzátorový. Předem děkuji!!

    Jarda Mejsnar, 14.07.2014 | Reagovat

  • 495

    Avatar

    Dobrý den chtěla bych se zeptat mám canon 600D ze začátku jsem sním neměla problémy . Ale teďka po roce mi najednou nejdou natáčet videa . Vůbec nevím proč. Když začnu natáčet zhruba po 6 sekundách se v rohu objeví obdélník a začnou v něm naskakovat 5čtverečků a hned se objeví "natáčení filmu se automaticky zastavilo".. Doopravdy nevim co s tím a ani v nastavení jsem na to nemohla přijít.. Děkuji moc za radu .. Děkuju !!

    Andrea Prchalová, 13.07.2014 | Reagovat

  • 494

    Florian

    Reaguje na (493) | Dobrý den,

    tento fotoaparát nemá možnost seřízení autofokusu, Budete muset do autorizovaného servisu, což je AWH servis, Vinohradská 100, Praha.

    Vojtěch Florian - Megapixel, Systémový specialista, 01.07.2014 | Reagovat

  • 493

    Avatar

    Dobrý den, mám Canon EOS 600D + Objektiv Canon EF 50mm f/1,8 II. 99% fotek mi ostří blíže než chci. Umí Canon EOS 600D seřídit v menu front/back focus nebo musím do autorizovaného servisu? Nikde sem to nenašel, ale sem laik, takže možná hledám špatně. Pomůže mi mimochodem tato funkce? Díky moc za radu

    Martin Pangrác, 01.07.2014 | Reagovat

  • 492

    Michalík

    Reaguje na (491) | Dobrý den, ano můžete nechat objektiv ostřit buď automaticky, nebo si ostřit manuálně. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 30.06.2014 | Reagovat

  • 491

    Mejsnar

    Dobrý den!! Chtěl bych se zeptat zda se dá ostřit u videa děkuji

    Jaroslav Mejsnar, 28.06.2014 | Reagovat

  • 490

    Michalík

    Reaguje na (489) | Dobrý den, když se podíváte na kresbu objektivu Canon 17-85mm na naše testovací snímky zjistíte, že tento objektřiv je docela slabý. Silnější aberčace, na clonu f9 nekreslí, myslím, že z toho je ta Sigma 17-70 Contemporary nejlepší.  

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 16.06.2014 | Reagovat

  • 489

    Avatar

    Dobrý den,k tomuto tělu Canon EOS 600D byste doporučil Sigma 17-70mm f/2,8-4,0 , 18-135 mm a co 17-85mm f/4,0-5,6 USM IS vypadá dobře ..děkuji za Váš názor.

    Jaroslav Hostačný, 14.06.2014 | Reagovat

  • 488

    Michalík

    Reaguje na (486) | Dobrý den, v manuálním režimu umožní fotoaparát nastavit maximálně ISO 6400, ale v automatu si v případě potřeby nastaví až ISO 12800, což ale v praxi stejně není použitelné. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 10.06.2014 | Reagovat

  • 487

    Michalík

    Reaguje na (486) | Dobrý den, v manuálním režimu umožní fotoaparát nastavit maximálně ISO 6400, ale v automatu si v případě potřeby nastaví až ISO 12800, což ale v praxi stejně není použitelné. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 10.06.2014 | Reagovat

  • 486

    Hrabák

    dobrý den, mám přesně tento typ a máte zde napsáno, že maximální citlivost ISO je 12800 a na svém fotoaparátu mám jen 6400. Mohli by jste mi prosim poradit proč ?

    Petr Hrabák, 10.06.2014 | Reagovat

  • 485

    Michalík

    Reaguje na (484) | Dobrý den, v technické specifikaci jej uvedený nemáme, tak jsem se ještě díval přímo do fotoaparátu a režim HDR jsem nenašel. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 30.04.2014 | Reagovat

  • 484

    Avatar

    Dobrý den. Chci se zeptat, jestli tato zrcadlovka má HDR. Koukal jsem na spoustu stránek a na každé se píše něco jiného. Předem děkuji za odpověď

    Lukáš Přikryl, 29.04.2014 | Reagovat

  • 483

    Kučera

    Reaguje na (482) | Děkuji Vám mnohokrát za radu. Vše jsem zvážil a rozhodl jsem se jednoznačně pro Sigmu 17-70. Dnes ji jedu do Prahy koupit. Takže Díky za Váš čas a přeji pěkný den.

    Jan Kučera, 16.04.2014 | Reagovat

  • 482

    Michalík

    Reaguje na (481) | Dobrý den, Tamron 17-50/f2,8 je také zajímavou volbou, jeho výhody i nevýhody jste již uvedl. Otázkou je, jak moc budete potřebovat světelnost f2,8. Pokud by pro Vás byla priorita světelnost bude dobrou volbou, naopak pokud je to spíše rychlost zachycení okamžiku a univerzálnost volil bych tuto Sigmu. Můžete koupit i Sigmu 18-200mm, která je daleko více univerzální ale obrazově se mi z ní výstup nelíbí tak jako z této 17-70mm. Na nově tělo je vždy dost času, pokud ale chcete zvýšit kvalitu snímků je nejlepším řešením objektiv.  

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 15.04.2014 | Reagovat

  • 481

    Kučera

    Reaguje na (480) | Děkuji Vám za obsáhlou odpověď. Dám na vaše slova a rád si nechám poradit. Ponechám si tedy prozatím tělo Canon 1100D a pořídím lepší objektiv. Ten který jste uvedl http://www.megapixel.cz/sigma-17-70mm-f-2-8-4-0-dc-macro-os-hsm-contemporary-pro-canon, vypadá velmi dobře. Koukal jsem i na ukázkové fotografie a opravdu se mi líbí. Ještě jsem se díval po tomto: Tamron SP 17-50mm http://www.megapixel.cz/tamron-sp-17-50-mm-f-28-xr-di-ii-vc-pro-canon Ale ten nemá takový rozsah, jako Sigma. Navíc je tam i hlučnější a pomalejší ostření. Na druhou stranu má zase lepší světelnost. Myslíte, že by stál za zmínku? Osobně jsem četl i několik desítek komentářů ne jenom v této diskusi, ale i u jiných zrcadlovek, objektivů, a přikláním se více k té Sigmě 17-70. Chválí jí hodně a kvalita by měla pro moje potřeby stela dostačovat. Předem se omlouvám, že to zde celkově rozebírám trochu podrobněji, ale jak se říká, je stokrát lepší se zeptat, než pak něčeho litovat. A investice do objektivu, je pro většinu lidí vždy finančně náročná. Jen chci mít jasno :-) Takže děkuji.

    Jan Kučera, 15.04.2014 | Reagovat

  • 480

    Michalík

    Reaguje na (478) | Dobrý den, objektiv 18-135mm je určitě lepší než setová 18-55mm, rozdíl však není markantní, neboť ani tento objektiv není zrovna obrazově povedený. Lépe na tom je třeba nová Sigma 17-70 Contemporary, která sice nemá takový rozsah na druhou stranu obrazově je jistě lepší. Když budete mít nasazený tento objektiv na modelu 1100D nebo 600D, tak ve výsledku nepoznáte na snímku rozdíl. Snímač je zde naprosto stejný, takže jde spíše jen o zpracování těla a jeho funkce. Obrazově si však nepolepšíte, maximálně za horšího světla při nastaveném ISO 1600 budou výsledky trošku lepší. Další rozdíly ve snímku však nečekejte. Zde bych šel cestou nejprve nového objektivu a teprve poté, kdy vám co do funkcí nebude stačit tělo jeho výměnu za nové. Jen upozorním že 18-130 STM nevyužijete STM funkci. Tu podporují modely 700D, 100D a 70D. Model 1100 D ani 600 D tuto podporu nemá.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 14.04.2014 | Reagovat

  • 479

    Kučera

    Reaguje na (478) | Samozřejmě se nebráním i volbě, že si Canon 1100D ponechám a dokoupím pouze uvedený objektiv, pokud by kvalitativně tělo 600D nic nového nepřineslo.

    Jan Kučera, 14.04.2014 | Reagovat

  • 478

    Kučera

    Reaguje na (477) | Dobrý den a děkuji Vám za odpověď pane Michalíku. Ano, máte pravdu, bez lepšího objektivu to jistě nepůjde. Jsem si toho samozřejmě vědom. Jen přemýšlím do budoucna. Tedy k objektivu, tomu univerzálnímu, jaký by jste mi doporučil? Hodně se probírá tento: http://www.megapixel.cz/canon-ef-s-18-135-mm-f35-56-is-stm Jak už jsem psal v prvním komentáři, fotil bych převážně krajinu na cestách a univerzální by se mě hodil. Zajímal by mě potom i rozdíl, jaké fotky by už s tímto o mnoho kvalitnějším objektivem (oproti setovému), vylezli z 1100D a následně z 600D. Jak velký rozdíl by tam byl? Pokud samozřejmě můžete doporučit jiný objektiv, třeba v nižší cenové relaci, byl bych za radu vděčný. Do budoucna bych chtěl prostě něco lepšího a jen chci zjistit, zda se koupě 600D oproti 1100D vyplatí (po následné investici do výše zmíněného objektivu). Děkuji Vám za odpověď.

    Jan Kučera, 14.04.2014 | Reagovat

  • 477

    Michalík

    Reaguje na (476) | Dobrý den, pokud jsou pro vás výhody které jste zmínil zásadní tak určitě přechod udělejte, avšak z pohledu kvality snímků je daleko zásadnější koupit lepší objektiv než nové tělo. Kvalitu snímků vám dělá optika - objektiv a pokud jej nevyměníte tak si s kvalitou snímků moc nepomůžete. Určitě budete mít lepší možnost ovládání, výklopný displej, vyšší rozlišení atd. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 14.04.2014 | Reagovat

  • 476

    Kučera

    Dobrý den. Mohu poprosit o radu? Vlastním Canon EOS 1100D se setovým objektivem 18-55 mm IS II http://www.megapixel.cz/canon-eos-1100d-18-55-mm-is-ii-8gb-karta-brasna-filtr-uv-58mm Fotí pěkně ale vzhledem k tomu, že chci cestovat a fotit především krajinu, přemýšlím o něčem lepším. Otázkou tedy je, bude Canon EOS 600D lepší volbou oproti 1100D? Vyplatí se koupě a bude tam rozpoznatelný rozdíl? Plánuji, že bych koupil samotné tělo 600D a pro začátek nasadil výše zmíněný setový objektiv z 1100D. Později bych samozřejmě přemýšlel o dokoupení kvalitnějšího objektivu. Nechci také opomenout výhody, které 600D nabízí (výklopný displej, vyšší rozlišení). Pokud můžete, prosím poraďte, zda do toho jít, či nikoliv. Předem děkuji.

    Jan Kučera, 12.04.2014 | Reagovat

  • 475

    Michalík

    Reaguje na (474) | Dobrý den, v případě, že je fotoaparíát v záruce určitě bych se nebál reklamaci uplatnti. Karty máte vyzkoušeny, takže zde problém není. Nevím, zda jste zkoušel aktualizovat firmware fotoaparátu, což by mohlo také problém vyřešit. Ale určitě ten servis doporučuji. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 11.04.2014 | Reagovat

  • 474

    Avatar

    Dobrý den, pomlka se vyskytuje na třech různých kartách. Vlastním Sandisk Extreme pro 16 GB 95 MB/s z Vačeho e-shopu. ADATA 16 GB CLASS 10 a Kingston 4 GB CLASS 4 (stará karta). Všechny tyto karty reagují na fotografování do formátu JPEG stejně (pomlka). Fotoaparát je stále v záruce, je to na reklamaci? Předem děkuji L.H.

    Lukáš Hloušek, 10.04.2014 | Reagovat

  • 473

    Michalík

    Reaguje na (471) | Dobrý den, ne kompatibilní není. Je kompatibilní pouze s objektivy s bajonetem pro Canon. Můžete použít redukci, ale tím přijdete o možnost manupulace se clonou a také o autofocus. Takže bych objektiv raději prodal pokud nutně potřebujete Canon aparát, nebo bych koupil spíše Nikon tělo. Třeba model D5100, který je o něco málo lepší než Canon 600D.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 09.04.2014 | Reagovat

  • 472

    Michalík

    Reaguje na (470) | Dobrý den, ověřené karty jsou také Sandisk nebo Lexar. Obě značky prodáváme. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 09.04.2014 | Reagovat

  • 471

    Avatar

    Dobrý den, Je tento fotoaparát kompatibilní s objektivem značky Nikon? Ja mam totiž objektiv Nikon 18-105 a nechce se mi kupovat další ;). Díky

    Eduard Dylyn, 09.04.2014 | Reagovat

  • 470

    Avatar

    To co kolega říká, způsobují karty Kingston, nemám s nima dobré zkušenosti a vůbec třeba nenatáčí video ve fotoaparátu. Určitě zkusit verbatin nebo A-data.

    Karel Kvašný, 08.04.2014 | Reagovat

  • 469

    Michalík

    Reaguje na (468) | Dobrý den, docela zvláštní chování fotoaparátu. Zkusil bych ještě jinou kartu, třeba o něco pomalejší a s menší kapacitou a pokud by problém byl stále doporučuji se obrátit na autorizovaný servis Canon. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 07.04.2014 | Reagovat

  • 468

    Avatar

    Dobrý den, mám problém u svého 600D. Nebyl jsem spokojený se sekvenčním snímání (pomalá rychlost), po koupi batery gripu a karty s 95 MG/s se stav nezměnil a do formátu JPEG to udělá dva rychlé snímky, pak následuje dlouhá pomlka a pak to udělá třetí. Když však fotím do Rawu tak se rychlost výrazně zlepší a dokonce zmizí i pomlka. Přitom by to mělo být obráceně a raw by měl být pomalejší. Fotím sport a předávám fotky hned po zápase takže do rawu fotit nemůžu. Je to otázka nastavení nebo se jedná o chybu? Nepomohlo by přeinstalovat firmware? Předem děkuji za odpověď Hloušek L.

    Lukáš Hloušek, 06.04.2014 | Reagovat

  • 467

    Michalík

    Reaguje na (466) | Dobrý den, to je v pořádku, spíše tím, že nejsou v nabídce si je ale nedokážu dohledat a říci vám přesně rozdíly. Navíc je hodně důležité to, co s blesky budeete fotit - podle toho se vybírá blesk - dle výkonu a funkcí. Dám příklad: budete chtít fotit třeba jen doma oslavy a portréty do půlky těla s bleskem nasazeným na fotoaparátu - stačí vám v takovém příípadě blesk, který nemá tak vysoký výkon ani moc funkcí. Naopak budete chtít fotit třeba svatby nebo nasvicovat místnosti. Budete potřebovat velký výkon a také blesk umístit mimo fotoaparát, takže pak se může hodit třeba funkce odpálením vestavěného blesku. Není bohužel bez účelu focení snadné říst, který blesk by pro vás byl vhodnější.  

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 04.04.2014 | Reagovat

  • 466

    Avatar

    No, proto jsem se ptal, jako odborníka, chápu, že neprodáváte a není ode mne fér, jen se mi nabídlo od kamarádů z druhé ruky a fotoaparát mám od Vás.Reaguje na (465) |

    Karel Kvašný, 04.04.2014 | Reagovat

  • 465

    Michalík

    Reaguje na (464) | Dobrý den, bohužel přímé srovnání vám nedám, neboť tyto blesky již neprodáváme. 550 bude výkonnější. Nevím na jaké focení blesky využijete, takže nelze doporučit nic konkrétního. Ale pokud budete potřebovat vyšší výkon tak volte vyšší model s větším výkonem zábleskové hlavy. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 04.04.2014 | Reagovat

  • 464

    Avatar

    Dobrý den rozhoduji se zakoupit zánovní blesk pro tento fotoaparát, rozhoduji se mezi 540ez nebo 550ex. Který doporučíte? Výhody nevýhody. Děkuji předem

    Karel Kvašný, 03.04.2014 | Reagovat

  • 463

    Michalík

    Reaguje na (462) | Dobrý den, je to snadné, zaostříte na oči a pak za držení namáčknuté spouště překomponujete obraz tak, aby byl podle vašich představ. Pokud to bude ve stejné ohniskové vzdálenosti zůstane zaostřený člověk ostrý i po překomponování obrazu

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 03.04.2014 | Reagovat

  • 462

    Aniol

    Reaguje na (461) | Děkuji moc za odpovědi a ochotu, ale ještě mám poslední dotaz :) Když si umístím objekt někde do pravého rohu a chci ostřit na oči, tak se s ostřícím bodem nedostanu do místa očí, musí změnit trošku kompozici, nebo se to dá řešit nějak jinak? Ostřící bod přes hledáček není možné umístit do úplných krajů rohů apod. Děkuji moc za případnou radu :)

    Michal Aniol, 02.04.2014 | Reagovat

  • 461

    Michalík

    Reaguje na (460) | Dobrý den, onen kosočtverec je ohraničení ostřící plochy. V tomto ohraničení bude ostření prováděno. Právě to ruční nastavení ostřícího bodu a umístění do jedné z teček je ten stejný princip jako používáte na LCD. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 02.04.2014 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 1 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím