Canon EOS 6D Mark II tělo Komentáře k Canon EOS 6D Mark II tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (90 - 1)

  • 90

    Podrabský

     Dobrý den, záleží na tom co baví Vaší ženu fotit. Podle toho Vám rádi s fotoaparátem poradíme.

    David Podrabský - Megapixel, Specialista na fototechniku a bazar, 16.08.2018 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    Zdravím , jsem laikem , ale váhám s koupi fotoaparátu pro svou ženu. Rozhoduji se mezi Canon 80D - Canon 6D Mark ll -Fuji X-T2

    já, 16.08.2018 | Reagovat

  • 88

    Caha

    Reaguje na (87) | Dobrý den, již jsem updatoval parametry, děkujeme za upozornění.

    Jakub Caha - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.08.2018 | Reagovat

  • 87

    Avatar

    Rozlišení fotografií: 6048X3400 ??? Při rozlišení 26 Mpx

    Jan Mikule, 14.08.2018 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Reaguje na (85) | Dobrý den, za Canon 80D můžete dostat až 11000. Záleží na obsahu původního balení a stavu fotoaparátu. 

    Jakub Čejka - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny a specialista na bazar, 28.06.2018 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    Dobrý den. Bylo by možné získat Canon EOS 6D Mark II protiúčtem za EOS 80D 1,5 roku starý téměř nepoužívaný? Mluvím o tělech. Jaký bu mohl být doplatek?

    Jakub Novák, 28.06.2018 | Reagovat

  • 84

    Podrabský

    Reaguje na (83) | Dobrý den, ano jde to vypnout, je to v menu v nastavení po názvem ovládání dotekem. Hezký den, David Podrabský.

    David Podrabský - Megapixel, Specialista na fototechniku a bazar, 22.06.2018 | Reagovat

  • 83

    Avatar

    Dobrý den, dá se na těle nějak vypnout dotyková funkce displeje ? ? díky

    bobi, 22.06.2018 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Reaguje na (81) | Dobrý den, 128GB SDHC fotoaparát přečte, avšak je lepší zapisovat na menší paměťové zařízení.

    Jakub Čejka - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny a specialista na bazar, 19.06.2018 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Pobere tenhle foťák 128 Gb SDHC kartu ? Nebo raději tam cpát více 32 Gb a nebát se o takové množství dat ? Díky za radu :-)

    Per Nox, 17.06.2018 | Reagovat

  • 80

    Mašek

    Reaguje na (79) | Dobrý den, ano momentálně se vám vyplatí si koupit samotné tělo a k tomu dostanete objektiv zdarma. A akce od canonu vybart si buď led světlo nebo blesk stále platí. 

    Ondřej Mašek - Megapixel, Komunitní specialista, 11.04.2018 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Dobrý den, chápu správně, že nyní nabízíte tělo 6DMKII se slevou a dále s možností vybrat si jeden dárek po registraci u Canonu (výběr mezi LED světlem a bleskem 430), s možností CashBack při koupi i objektivu a navíc ještě nabízíte dárek v podobě objektivu 50/1,8 STM + popruh Peak Design Slide Lite + Fotokurz seznámení s fotoaparátem? Pokud to tak je, pak je to lepší nabídka, než "výhodný" set tělo + objektiv 50/1,8 STM (tento set je o 4 tis. dražší, než samotné tělo, ke kterému je objektiv nyní jako dárek). Nebo jsem to celé nějak špatně pochopil?

    Ladislav, 08.04.2018 | Reagovat

  • 78

    Caha

    Reaguje na (77) | Dobrý den, tento Cashback je tzv. Promotion Kit, tzn. že Cashback se počíta vždy za tělo + objektiv, v tomto případě oněch 1600,- což se vše můžete dočíst na dříve uvedeném odkazu.

    Jakub Caha - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.12.2017 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    (75). …1600,- kč je myslím za objektiv 24-105 mm IS STM , ale jaká by byla hodnota v kč zpětného cash backu od canon za Canon EOS 6D Mark II ? Můžete to prosím zjistit. Děkuji Jirka.

    Jiří Pail, 19.12.2017 | Reagovat

  • 76

    Caha

    Reaguje na (75) | Dobrý den, viz. tato informace o Cashbacku, tzn. 1600 Kč.

    Jakub Caha - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.12.2017 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Dobrý den. V případě zakoupení sady Canon EOS 6D Mark II + 24-105 mm IS STM , jaká by byla hodnota v kč zpětného cash backu od canon ? Děkuji Jirka.

    Jiří Pail, 11.12.2017 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Reaguje na (72) | Dobrý den, tato akce byla v rámci podpory Canon a aktuálně žádná další v plánu není.

    Michal Unar - Megapixel, 29.11.2017 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    Hezky den, planujete zase akci na 6D Mark II? Videla jsem, ze jste na nej meli akci behem listopadu... Dekuji, Urbanikova

    Lucie, 29.11.2017 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Hezky den, planujete zase akci na 6D Mark II? Videla jsem, ze jste na nej meli akci behem listopadu... Dekuji, Urbanikova

    Lucie, 29.11.2017 | Reagovat

  • 71

    Caha

    Reaguje na (70) | Dobrý den, klikněte na černí kolečko CashBack a následně se Vám zobrazí více info s odkazem na CashBack informace. Cashback je na tělo + objektiv a dle typu se proměňuje i cena, viz. info pod odkazem.

    Jakub Caha - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.11.2017 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Dobrý den, prosím co znamená cash back akce až 27000Kč. V seznamu jsou pouze vypsané fotoaparáty. Jaké jsou podmínky. Platí to pouze pro sety (tělo + objektiv? Dotaz se týká 6D MKII. Děkuji.

    Ladislav Friedrich, 24.11.2017 | Reagovat

  • 69

    Mašek

    Reaguje na (68) | Dobrý den, bohužel tyto informace na prodejně netušíme. Takovéto akce typu cashback a zlevnění zařizuje přímo Canon. 

    Ondřej Mašek - Megapixel, Komunitní specialista, 21.11.2017 | Reagovat

  • 68

    Avatar

    Dobry den, nedavno jsem koukal, ze se tento model nabizi kolé 47 tis kc. Ted je cena opet vyssi. Nebudete opet zlevnovat?

    Jam Jonas, 20.11.2017 | Reagovat

  • 67

    Kujan

    Reaguje na (66) | Dobrý den, ano.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 13.11.2017 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Dobrý den. Teď máty uvedeno u toho 6DII jako dárek i baterku. Mám to chápat tak, že dostanu dvě baterky? Děkuji

    Ivo Dudek, 13.11.2017 | Reagovat

  • 65

    Kujan

    Reaguje na (64) | Dobrý den, ano je kompatibilní s 6D mark II, baterie je taktéž kompatibilní.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 07.11.2017 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je kompaktibilní dálková spoušť Canon RS-80N3 s 6D mark II? Také jaké jsou baterie v 6D mark II a jestli půjdou použít stejné jako na 5D mark II? Díky za odpověď

    Martin Lazarovič, 07.11.2017 | Reagovat

  • 63

    Mašek

    Reaguje na (62) | Dobrý den, spíše doporučuji pro nový 6d Mark ii. Bude pro Vás lepší, protože má rychlejší AF. Co se týče zvládnutí šumu při zhoršených světelných podmínkách, tak jsou na tom oba fotoaparáty stejně.

    Ondřej Mašek - Megapixel, Komunitní specialista, 21.10.2017 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat, rozvažuji mezi canon 5dmark iii, nebo 6d mark ii: nevím si rady který z nich.Fotím převážně report - koncerty, dále portrét. zároveň točím videa. Který z těchto dvou by jste doporučili? Děkuji

    Aneta, 19.10.2017 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Reaguje na (60) | Dobrý den, osobně bych se rozhodoval pro 5D III, který je ale již velmi nedostupný či Vámi zmíněný Nikon D750 kvůli dynamickému rozsahu. Ale adaptér mezi objektivy Canon a těly Nikon neexistuje, tudíž by to opravdu znamenalo nákup celé nové výbavy. Jelikož nepotřebujete zas tak rychlé ostření, tak i D610 by přicházela v úvahu a vyplatilo by se to i s objektivy. Spíše bych se vydal touto cestou.

    Michal Unar - Megapixel, 18.10.2017 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Dobrý den, na Canon 6D II jsem dlouho, dlouho, čekal a nyní jsem hrozně v rozpacích, protože recenze jsou spíše negativní. Z recenzí vyplívá, že DR je špatný, že je vlastně lepší si pořídit starý model, anebo již vyprodaný Mark III. Fotím produkty na canon 7D profesionálně (!) s Lkovými objektivy , nicméně mi při postprodukci již vadí zrno a potřebuji prostě již něco lepšího, aby bylo použitelnějsí i v tisku. Hodně pracuji s wifi a dotikovým displejem, když potřebuji skládat fotky pro uplnou ostrost. Zároveň ale nemám na foťák za 100 tisíc. Nakonec jsem i přemýšlel o změně na nicon, kde je 610 za příjemných 40 tis a 750tka za obdobnou sumu jako Canon D6II. Bohužel by to obnášelo i nákup objektivů, což vše zase prodraží, že to vyjde na víc než koupě samontné D6II. Poradíte mi jak se rozhodnout? Připomenu, že je pro mě zásadní fotit makro, skládat fotky pro ostrost a ovládání přez wifi, případně napojení na externí dotikový monitor. Velice děkuji za radu! P.S. existuje redukce pro objektivy canon na tělo Nikon?

    Karel May, 17.10.2017 | Reagovat

  • 59

    Kujan

    Reaguje na (58) | Dobrý den, dual pixel formát, který mají nové canony podoporují novější verze programů, u LR 6 se jedná o 6.6 nebo CC 2015.7. Tudíž pokud je to starší edice 6ky, tak to fungovat nemusí a potřebujete novější.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 13.10.2017 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Dobrý den, k mé velké radosti jsem si pořídil tento fotoaparát (Canon EOS 6D m II ). Byl to přechod z Canon EOS 50D, tedy velké nadšení. Mám ale problém v komunikaci s PC. Fotografie pořízené v RAWu mi Lightroom 6 nenačte. Co se s tím dá prosím dělat ? Mám se obrátit na prodejnu, kde jsem program koupil ? Tam mi asi nic neporadí. Děkuji za případnou radu. Nesvadba

    Pavel Nesvadba, 13.10.2017 | Reagovat

  • 57

    Kujan

    Reaguje na (56) | Dobrý den, 5DmkIII je již vyprodaný.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 11.10.2017 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Reaguje na (55) | A bude ještě EOS 5D MkIII v prodeji, MkIV je pro již nedostupný?

    Tomáš Jakubík, 11.10.2017 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Reaguje na (54) | Dobrý den, autofocus už rychlejší bude, nicméně pořád bych pro sport spíše doporučoval 5D III či IV.

    Michal Unar - Megapixel, 10.10.2017 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Dobrý den,chtěl bych se dotázet jak je model 6D MkII vhodný na focení sportovních scén, jeho předchůdce nebyl doporučován pro tento typ focení. Děkuji za odpoveď.

    Tomáš Jakubík, 09.10.2017 | Reagovat

  • 53

    Kujan

    Reaguje na (52) | Dobrý den, o setu s Lkovou 24-105 zatím žádne info není. Jelikož je 6DII brán jak entry level FF je použit i základní objektiv.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 02.10.2017 | Reagovat

  • 52

    Stárek

    Reaguje na (51) | 7D mII nevyměním s tím jsem maximálně spokojený. Ta rychlost a ostřící system je parádní :) . U 6D mě začala zlobit závěrka a slot na kartu. Neplánuji již opravu tak chci nový FF. Asi zvolím přeci jen nový 6D. Ještě jedna otázka - je nějaká šance že se 6D mII začne prodávat v kitu s Canon EF 24-105mm f/4,0 L IS II USM? Docela se divím že není v nabídce už od začátku když Canon tento nový základní objektiv všude propaguje.

    Jiří Stárek, 02.10.2017 | Reagovat

  • 51

    Kujan

    Reaguje na (50) | Dobrý den, každý aparát Vám nabídne ěnco trošku jinýho a záleží na co kladete důraz. 5DIII má super AF systém, pohotový a rychlý a výborné ISO hodnoty. 6DII vám zase nabídne super low light ostření a používá rychlý AF z 80D, ale bohužel neroztažený, takže převážně na středu. Váš stávající 6D vám nabídne nejlepší DR. Tudíž záleží co z tohoto je pro Vás nejzajimavější. Osobně bych se spíš přiklonil k výměně 7D za 80D, který je momnetálně top APS-C aparát od Canonu a 6D ponechal.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 02.10.2017 | Reagovat

  • 50

    Stárek

    Dobrý den chtěl bych od vás poradit ohledně srovnání dvou těl. Vlastním 7D mII a 6D a k tomu mám Lkové skla. 100-400 L is II používám se 7D tam mi ta kombinace přijde suprová. FF mám na krajinky, portréty makro atd. takže většinou široké ohnisko + detail. Chtěl bych někdy zkusit i svatbu. Teď zvažuji nové tělo nahrazující právě starou 6D . Rozhoduji se mezi 6D m II a 5D m III. Hodně lidí na nové 6D nadává díky tomu DR a ostření. U mě ale stejně přichází v úvahu díky financím jen tyto dvě těla (i tak je to cenová pecka :-D) ..který z nich by jste volil vy? Hlavně srovnání po obrazové stránce. U 6D mě láká dotekové LCD přes které jde ostřit. Jen se bojím zas nahuštění všech ostřících bodu v prostředku. Děkuji a přeji hezký den

    Jiří Stárek, 01.10.2017 | Reagovat

  • 49

    Kujan

    Reaguje na (48) | Dobrý den, dle. tech specifikací se jedná o problém média, zkuste zformátovat paměťovou kartu, případně zkuste jinou kartu. Pokud by problém přetrvával, obraťte se na náš servis.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 19.09.2017 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Dobrý den, koupil jsem si Canon eos 6D Mark II, všechno funguje supér, jen mám problém, když chci fotit na živý náhled. Píše to Eror 70 a musím vždy vyndat baterii. Mám k tomu objektiv Sigma 35mm 1.4 art. Nevíte, čím to může být a jak se toho popřípadě zbavit? Díky. JV

    Canon 6d mamrk ii, 16.09.2017 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Pokud koupíte techniku například v Asii tak máte možnost ji dostat do ČR aniž budete muset zaplatit CLO a DPH. A je to velmi jednoduché. Nic nezákoného. Když se chce tak jde vše :-).

    michal, 16.09.2017 | Reagovat

  • 46

    Lukeš

    Reaguje na (45) | Dobrý den, mohu se zepat co myslíte tím, pokud to uděláte dobře?

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.09.2017 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Nakupovat se dá velmi dobře v Asii, Japonsku, Anglie, Německo atd. Ceny jsou zcela jinde a nemusíte zaplatit ani CLO ani DPH při dovozu pokud to uděláte dobře. Nebudu živit tenhle zlodějskej stát a nenažraný úředníky. Který člověka odírá jak může.

    michal, 08.09.2017 | Reagovat

  • 44

    Masiarik

    Reaguje na (40) | No pokud je clovek platce jako ja ma hned 22 procent dolu pak nejaky ten casback no nevim jestli to stoji za ty nervy...Ale rozumim tomu taky obcas jezdime nakupovat do Polska.. :-)

    Radim Masiarik, 07.09.2017 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Reaguje na (42) | nakupuji u obchodníku v zahraničí. Ale každý nakupuje někde. Já chci ušetřit a to nemalé peníze. Rozdíly v cenách jsou veliké a to jde o všechno zboží. Od karet až po těla a skla.

    michal, 02.09.2017 | Reagovat

  • 42

    Mašek

    Reaguje na (38) | Dobrý den, bohužel nevím kde na ceny koukáte, ale cena je přes 2000 EUR běžně - https://www.photospecialist.com/canon-eos-6d-mark-ii-body , https://www.bhphotovideo.com/c/product/1346734-REG/canon_eos_6d_mark_ii.html , pokud to prodávají jednotlivci přes ebay, váhu určitě bude mít DPH. Dále bude fotoaparát bez české podpory a servisu do 30 dnů. Nebo nárok na vrácení peněz na ebay platit asi taky nebude.

    Ondřej Mašek - Megapixel, Komunitní specialista, 31.08.2017 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    re:Radek Dostál Pokud si najdete mimo ČR výhodný zdroj nákupu tak se vám to vyplatí (zaplatit letenku) i pokud si pro to osobně doletíte :-) , docela sranda řekl bych

    michal, 29.08.2017 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Koupil jsem v zahraničí zcela nové sklo Canon EF 300 f/2.8 L IS USM II za 122.000,- kolik takové sklo stojí v ČR? Lidi přemýšlejte než nakoupíte v ČR. Já bych řekl, že tady jsou zlodějíčkové.

    michal, 29.08.2017 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    příklad cen techniky mimo republiku, nechápu jak může někdo nakupovat v ČR http://www.photonature.cz/poradna/poradna/506-nakup-fototechniky-v-zahranici-konecne-vyhodne.html

    michal, 29.08.2017 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Dobrý den proč je cena ve Francii a Irsku 39000kč?

    Drahomír, 29.08.2017 | Reagovat

  • 37

    Kujan

    Reaguje na (36) | Dobrý den, 5DmkIII Vám nabídne výborný AF systém, oproti tomu 6DmkII s malinko slabším AF zase skvělu rychlost a přesnost ostření při špatných světelných podmínkách a mnohem lepší konektivitu (WiFi,...) V rámci DR a max. hodnot ISO na tom jsou velice podobně.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 25.08.2017 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Dobrý den, nyní mám canon 6D a chtěla bych přejít na vyšší verzi.Chtěla jsem 5D III,ten je již ve výprodeji (u Vás nyní nedostupný) při porovnání 6D Mark II a 5D mark III (Mark IV kvůli ceně nezvažuji), k čemu se klonit. Fotím svatby. Děkuji

    Lenka H, 24.08.2017 | Reagovat

  • 35

    Kujan

    Reaguje na (34) | Dobrý den, rozhodně bude mít rychlejší AF a to hlavně v horších světelných podmínkách.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 21.08.2017 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Je novinka Canon 6D Mark II na sport lepší než Canon 7D Mark II ?

    Mikšo, 18.08.2017 | Reagovat

  • 33

    Kujan

    Reaguje na (32) | Dobrý den, AF je převzatý z D80 kompletně, tudíž ja krajích je více místa, díky většímu čipu.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 17.08.2017 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Reaguje na (26) | Dobrý den, když jste měl v ruce mkII chci se zeptat jestli je pravda že ostřící body jsou ve středu fotoaparátu a na kraj nezasahují jak třeba u 80D nebo 5D mark III.Je to tím že to je větší čit a byl tam použito af z aps-c snímače.

    Ondřej Bartošek, 17.08.2017 | Reagovat

  • 31

    Blecha

    Reaguje na (23) | RAW 6384 x 4224 :-)

    Jiří Blecha, 08.08.2017 | Reagovat

  • 30

    Kujan

    Reaguje na (29) | Dobrý den, ano je. Citace ze stránek výrobce - Tato digitální jednooká zrcadlovka s převratnou konstrukcí je opatřena těsněními, která ji chrání před vnikáním prachu a vlhkosti, a bude vám připadat jako starý známý.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 08.08.2017 | Reagovat

  • 29

    Kotlan

    Dobrý den, je známa informace, zda je 6DmkII také, řekněme prachu a vodě odolnější, jako například 5DmkIII a mkIV?

    Václav Kotlan, 07.08.2017 | Reagovat

  • 28

    Kujan

    Reaguje na (27) | Dobrý den, na recenzi pracuje náš kolega a jakmile bude v magazínu online, určitě o tom dáme vědět na komunikačních kanálech.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 05.08.2017 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Reaguje na (26) | Dobrý den, kdy bude opravdová recenze, věrohodná nikoliv reklama na produkt Canon 6d Mark II JANA

    Jana Zeithammerová, 04.08.2017 | Reagovat

  • 26

    Kujan

    Reaguje na (25) | Dobrý den, tento fotoaparát právě prochází testováním po kterém bude následovat recenze. Každopádně, z běžného rychlého prozkoušení můžu konstatovat, že je 6DmkII opatřena velmi rychlým AF který, překvapivě, velmi dobře ostří ve špatných světelných podmínkách, což je trošku na úkor DR, každopádně i tak je DR lepší, než u 6DmkI.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 04.08.2017 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Dobrý den, také čekám na konečné zprávy o skutečné fotografické výstupy z Canon 6d mark II! Myslím, že není možné, když u fotoaparát je v prodeji, že to nikdo neví a že jsou kolem toho také, diskuse! Vždyť to nejsou malé peníze, a pokud skutečně DR a výstup z fotoaparátu je krokem zpět, tak by bylo dobré to vědět.. Nebo to bude i důvod k reklamaci? Pokud Canon tvrdí, že DR je v pořádku?? Jak to tedy je? Děkuji za odpověď! Jana

    Jana Zeithammerová, 04.08.2017 | Reagovat

  • 24

    Štěpán

    Reaguje na (23) | A na to rozlišení jste přišel kde ? RAW: (RAW) 6 240 × 4 160

    Karel Štěpán, 01.08.2017 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Vážení ! 6048 x 3400 n e n í 26 mega a n i n á h o d o u !!!

    Lubomír Stehlík, 30.07.2017 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Reaguje na (4) | ano, to je vsechno pravda. Ale spatny DR Canonu je bohuzel uz take dlouhodobe provereny :( Nikon ty problemy ma, ale stavi se k tomu celem a opravuje. Spatny DR ale opravit nejde.

    Veselý Jiří, 29.07.2017 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Reaguje na (20) | Necháme se překvapit.. :-)

    Jiří, 28.07.2017 | Reagovat

  • 20

    Kujan

    Reaguje na (19) | Dobrý den, veškeré dosud zveřejněné testy jsou z předprodukčních verzí 6Dmk.II a s hodnocením výsledků a výkonu přstroje bych počkal na testy produkčních verzí. Nezřídka byl v těchto testech již v minulosti značný rozdíl.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 27.07.2017 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Zdravím, zajímal by mě Váš postoj na nedávno zveřejněné testy DR (link sem dávat nebudu, je už toho "plný" internet), které se zdá být srovnatelné s předchozím x let starým modelem a dokonce horší než 80D, nemluvě o konkurenci, která je taky v tomto ohledu napřed. Plánoval jsem přechod na 6Dmk2 z mého stařičkého 60D, což samožřejmě ve finále bude obrovský skok kupředu, ale teď jsem na vážkách, jestli to za ty peníze vůbec stojí, když jedna z klíčových vlastností foťáku je takovým způsobem "odfláknutá".

    Jan P, 27.07.2017 | Reagovat

  • 18

    Blecha

    Reaguje na (15) | Doufám že nejste účetní...

    Jiří Blecha, 21.07.2017 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Reaguje na (2) | malinko s vámi i souhlasím ale je tu ještě jedna věc, myslím že problém je i v platech v ČR. Pak by jsme tak neremcali kolik stojí.

    Martin Kvasnička, 19.07.2017 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Reaguje na (15) | To nemusí když víte jak , nicméně CLO a DPH je něco , co si Megapixel ani Canon nevymysleli.

    Radek Dostál, 19.07.2017 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Reaguje na (14) | Ono se to CLO ani DPH zaplatit nemusí když člověk chce :-)

    Michal, 18.07.2017 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Reaguje na (13) | Jako třeba kde? :-) je to zboží jehož původ je mimo země EU, tudíž si k dolarovým cenám přičtěte CLO a DPH. Ale můžete si ho letět koupit na otočku do New Yorku, to se vyplatí :-)

    Radek Dostál, 17.07.2017 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Reaguje na (6) | Ceny zrcadlovek jsou venku taky jinde :-)

    Michal, 16.07.2017 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Tak nenakupujte v ČR, kde je všechno předražený. Dá se nakupovat za podstatně jiné ceny, ale to nesmíte hledat v ČR. Uvedu příklad. Akumulátor Canon LP-E6 v ČR 1.990,- mimo ČR za příjemných 450,- a nebo Canon LP-E6N v ČR za 1990,- a mimo Čr za příjemných 500,- až 600,- Kč. Hovořím o originálech Canon!!! Docela sranda. Jsem zvědav zda to tu Megapixel nechá. :-)

    Michal, 16.07.2017 | Reagovat

  • 11

    Karfík

    Reaguje na (8) | Ptal jsem se zástupce Canonu na prezentaci 6D II a bylo mi řečeno, že se počítá s uvedeným setem, ale až někdy na podzim roku 2017.

    Daniel Karfík, 10.07.2017 | Reagovat

  • 10

    Vojčiniak

    Reaguje na (9) | Dobrý den, očekáváme jej do tří týdnů. Tedy koncem července. To je zatím poslední informace kterou máme. 

    Ondřej Vojčiniak - Megapixel, Specialista na fototechniku, 07.07.2017 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Dobrý den, kdy bude 6D II v prodeji?

    Karel Nový, 05.07.2017 | Reagovat

  • 8

    Stárek

    Dobrý den, chci se zeptat proč nebude 6D mark II ve zvýhodněném setu s novým a velmi zajímavým EF 24-105mm f/4,0 L IS II USM? Je možnost že se v nabídce ještě objeví? děkuji

    Jiří Stárek, 04.07.2017 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Reaguje na (6) | no asi plus DPH, ne?

    Daniel, 02.07.2017 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Já si myslím že super nástupce. Nevím, co kdo čekal, ale nemůžete chtít, aby měl všechny funkce řady 1 za třetinovou cenu. Osobně používám 6D dva roky a v průměru nafotím 60 snímků denně. Nikdy se mi nestalo, že by něco nefungovalo, nebo z toho vylezlo něco, s čím bych nebyl spokojený (po stránce technické) :). Pokud 6D II bude stejně spolehlivý stroj, je to pro mě jasná volba a posun zase o kus dál. Jen mi zaráží ta cena, sakra!, 2000 USD je přeci 46tis, nikoliv 56tis! !!!

    Jakub, 02.07.2017 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Reaguje na (4) | Souhlas, pokud neudělá Canon nějakou botu jako Nikon, tak je to celkem slušně vybaveny stroj. Mam teď 6D a nejvuce omezující shledávám AF. Uvidím jaký bude u 6DII, pak se rozhodnu.

    Standa, 30.06.2017 | Reagovat

  • 4

    Avatar

    Reaguje na (2) | mluvite na taklade osobnich zkusenosti? Canon zrcadlovky jsou dlouhodobe proverene, vyrovnane a spolehlive stroje. Coz se napriklad neda rici o konkurencnich Nikonech d600 a d750.

    Martin, 30.06.2017 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Reaguje na (2) | Dobrý den, fotím na první verzi EOS 6D už třetím rokem a jsem sní spokojen. Od tohoto produktu jsem čekal zlepšení, která jsem také dostal. Lepší a přesnější dual pixel AF, Full HD 60p a výklopný displej. Osobně bych nechal i to rozlišení na 20 Mpx, protože ten snímač v první verzi byl perfektní. Počkejme ale co přinese testování ostré verze a uvidíme.  

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 30.06.2017 | Reagovat

  • 2

    Avatar

    Myslím, že je nejvyšší čas, aby všichni prodejci v ČR řekli CANONu CZ, že tenhle zmetek odmítají prodávat. CANON si z nás všech děla srandu a dojnou krávu. Předražené, nafouknuté arogantní. A ještě se divý, že prodej zrcadlovek EOS klesá. Canon ztratil zpětnou vazbu, a marketing je mimo realitu. PP

    Peterson, 30.06.2017 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Ne díky, raději bazar 5DmkIII za 40 tisíc v super stavu. :)

    Jaroslav Tomášek, 29.06.2017 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 5 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využíváním cookies a využití osobních údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Tyto souhlasy můžete kdykoliv změnit, vypnout nebo upravit v Nastavení soukromí, které otevřete kliknutím na odkaz níže.
Dozvědět se víc | Nastavení soukromí
Rozumím