Canon EOS 6D tělo Komentáře k Canon EOS 6D tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (326 - 227)

  • 326

    Křížek

    Reaguje na (325) | Dobrý den, rozlišení je stejné na celé ploše snímku. V praxi to pro Vás znamená, že tyto body budou o něco hůře ostřit než ten centrální. Zde je pěkný obrázek. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 29.12.2016 | Reagovat

  • 325

    Avatar

    Dobrý den. Pokud nejsou krajní body křížové,znamená to,že nebude na nich tak dobré rozlišení snímku s detaily,nebo že na ně nebude možné dobře zaostřit? Děkuji.

    Václav, 28.12.2016 | Reagovat

  • 324

    Křížek

    Reaguje na (323) | Dobrý den, píšete, že ráda pracujete s hloubkou ostrosti. To je prakticky nezaměnitelná výhoda fullframe těla EOS 6D a proto bych jej také doporučil. Objektivy Sigma DC a EF-S od Canonu na toto tělo nepůjdou, objektivy EF na něj půjdou. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 27.12.2016 | Reagovat

  • 323

    Avatar

    Dobrý den, zvažuji přechod z 450D na 6D či 80D. Fotím převážně portréty (děti), města, přírodu. Ráda pracuji s hloubkou ostrosti. Také vlastním tyto objektivy, nevím, zda budou na 6D použitelné (Canon EF 50 mm f/1,4; Canon EFS 17-85 mm f/4-5,6; Canon EF 70-210 mm f/3,5-4,5 a Sigma DC 17-70 mm f/2,8-4). Použitelnost objektivů není pro výběr těla rozhodující (samozřejmě by to byl bod navíc :-)). Které tělo byste mi doporučili? Děkuji.

    Alena Janoušová, 26.12.2016 | Reagovat

  • 322

    Bouška

    Dobrý den, rychlost snímání platí samozřejmě i pro RAW, ale nevejde se jich tolik do vyrovnávací paměti, takže je dobré mít co nejrychlejší kartu, aby stíhala objemné RAWy z vyrovnávací paměti rychle odebírat. Jestli Vám jde o kvalitu fotek, vyplatí se Vám fotit do RAW cokoliv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.12.2016 | Reagovat

  • 321

    Avatar

    Dobrý den. Zajímá mne,zda uvedená rychlost sériového snímání 4,5 sn/s se uvádí pro JPEG nebo RAW a s tím souvisí i zda je vhodnější např. snímky zvířat a např. letadel či aut ukládat do JPEG nebo RAW? Děkuji.

    Václav, 11.12.2016 | Reagovat

  • 320

    Křížek

    Dobrý den, výstupní rozsah informací je menší, ale není stejný jako RAW. Canon sRaw má někde kolem 14-bit. Dalo by se tedy shrnout následující. Ano, místo ušetříte, ale připravujete se o data, která byste případně post-procesem v Lightroom etc. ze snímku zachránil. Dále, ač se to nemusí na první dobrou znát, musí už dělat procesor ve fotoaparátu více práce a tudíž bude co do rychlosti zápis na kartu stejný. Je to takový most mezi RAW a JPEG formátem. Můj názor? Nechte si plný RAW formát.  

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 31.10.2016 | Reagovat

  • 319

    Avatar

    Dobrý den, mám technický dotaz. Canon 6D má velikost 20 Mpx. Pokud si jej nastavím na S-RAW, tj. 5 Mpx (což mi na tisk A4 a menší bohatě stačí), bude to mít nějaký vliv na zvýšení výstupní kvality? Velikost snímače zůstává FF, ale při rozdílu 20 Mpx vs 5 Mpx má k dispozici 4x větší množství informací? Nebo tím ušetřím „jen“ místo na kartě, případně bude stíhat rychleji zaznamenávat na kartu, protože bude menší datový tok?

    Pavel Smolka, 28.10.2016 | Reagovat

  • 318

    Avatar

    Reaguje na (316) | Používám 6D přibližně dva roky. Z vlastní zkušenosti rychleji spolupracuje s objektivy Canon verze USM, ale pokud nebudete vyžadovat vysokou rychlost a postačí kvalita obrazu, pak místo jednoho Canonu 35/1.4 L II USM můžete zvolit dva objektivy od Sigmy - 35/1.4 A a 20/1.4 A a ještě zbyde na portrétní Canon EF 100mm f//2 USM, který je rovněž velmi dobrý.

    Radim Nytl, 27.10.2016 | Reagovat

  • 317

    Křížek

    Dobrý den, osobně používám 6D, skvělý snímač, AF - většinou používám jen střední bod. Pokud bych neměl objektivy a ostatní příslušenství Canonu, volil bych na žánr o kterém mluvíte A7. Ještě lépe A7 II. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 19.10.2016 | Reagovat

  • 316

    Avatar

    Dobrý den, jsem majitelem Canon 650D a rád bych přešel na Full Frame. Zvažuji Canon 6D případně mirrorless od Sony A7 nebo A7R. Fotím hlavně portréty, občas koncerty. Dále bych se rád zeptal jestli v případě Canonu dát přednost pevným sklům (50/1.4, 85/1.4) Sigmě ART nebo Canonu USM. Děkuji za odpověď.

    Pavel K., 19.10.2016 | Reagovat

  • 315

    Křížek

    Dobrý den, 6D mám již dva roky. Fullframe závěrka je hlasitější než závěrka crop fotoaparátů. Pokud si přepnete snímání na jednotlivé nebo sériové se symbolem S, bude závěrka pracovat v režimu silent/tiché. Díky

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 11.10.2016 | Reagovat

  • 314

    Avatar

    Dobrý den..Koupil jsem dnes u Vás tento fotoaparát ale zdá se mi že cvakání závěrky je velice hlučné o dost hlučnější než u 1200D navíc nevím jak ma fungovat tiche lv snímání ale přepnutí do jakekoliv volby naprosto nemění zvuk který závěrka vydává. Nemohu posoudit jestli je to jak ma být takový foták jsem ještě neměl v ruce.o)

    Henrich Štrobl, 11.10.2016 | Reagovat

  • 313

    Křížek

    Dobrý den, aktuální akce je zde.  Pokud tedy zakoupíte tělo 6D spolu s objektivem, dostanete sumu, která je zmíněna pod každým objektivem. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 04.08.2016 | Reagovat

  • 312

    Avatar

    Prosím o objasnění pojmu Cash back až 20.000,-Kč. Kolik na tento fotoaparát dostanu zpět? Prosím o konkrétní částku.

    Pepa B., 03.08.2016 | Reagovat

  • 311

    Avatar

    Reaguje na (310) | V současnosti mám 3 objektivy, dva mi budou pasovat i na 6D. o přechodu na jinou značku neuvažuji... moc děkuji, hezký den

    Petra B., 21.07.2016 | Reagovat

  • 310

    Křížek

    Pokud nemáte pro Canon hodně objektivů, zvážil bych v současné době i alternativu Sony nebo Nikon.

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 20.07.2016 | Reagovat

  • 309

    Avatar

    Reaguje na (308) | Již jsem měla možnost fotit s 6D, a právě na základě toho jsem se rozhodla přejít na vyšší řadu. Je prosím nyní na trhu ještě nějaký jiný typ v podobné cenové relaci u Canonu? děkuji

    Petra B., 20.07.2016 | Reagovat

  • 308

    Křížek

    Dobrý den, mezi těmito fotoaparáty je hlavní rozdíl ve snímači. Přechodem na 6D se dostanete na fullframe fotoaparát, dostanete větší hloubku ostrosti, větší detail a budete si moci více dovolit v post processingu. 7D je stále APS-C zrcadlovka (jako Váš 600D) a mnoh byste tím nezískala. Je to spíše fotoaparát na sport a přírodu, kde potřebujete meximální rychlost a odolnost. Na 6D jsem před rokem přešel ze 7D a už bych se zpět neohlížel, je to vynikající fotoaparát a já Vám ho s klidným svědomím doporučuji. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 20.07.2016 | Reagovat

  • 307

    Avatar

    Dobrý den, prosila bych o radu... Mám nyní 600D a uvažuji o přechodu na vyšší řadu. Fotím především portréty. Mohl byste mi prosím poradit, zda je lepší 6D nebo 7D? Děkuji, hezký den

    Petra B., 20.07.2016 | Reagovat

  • 306

    Maxant

    Dobrý den, to co popisujete ohledně fps a ostření jsou pádné argumenty na volbu těchto APSC. 7DmII nabídne hlavně odolnost, dobré ostření. Obrazově bych asi vybral 80D.  80D má výhodu vytažení více informací z Rawu a asi i dynamický rozsah. , U 6d by měl být nižší šum. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.05.2016 | Reagovat

  • 305

    B

    Dobrý deň, chcel by som počuť Vás názor riešim prechod na kvalitnejšie telo rozhodujem sa medzi 6D - 7D Mark ii a novým 80D , na APSc ma hlavne lákajú ostriace body a fps no na druhej strane stojí fullframe , dho som uvažoval na 7D MKii no podľa dxomark obstál v hodnotení horšie ako 6D, fotím hlavne prírodu, landscape a obšas zvieratá . Premýšľal som aj nad tým že by som počkal na 6D MKii no tam zas bude cena niekde inde ako je môj strop. Ďakujem za odpoveď.

    Peter, 24.05.2016 | Reagovat

  • 304

    Maxant

    Dobrý den, bohužel to nejde, tedy povedlo se nám nastavit pouze možnost přeostření po zmačknutí tlačítka AF-on. Ale aparát zesvětlí scénu přeostři a opet natáčí na jednu vzdálenost---není to kontinuální ostření.  

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.04.2016 | Reagovat

  • 303

    Avatar

    Dobrý den, Nemůžu přijít na to, jak se s tímto aparátem ostří během videa.. Jestli správně chápu návod, tak to nejde, ale tomu nevěřím. Děkuji moc za odpověď Martin

    Martin Varecha, 26.04.2016 | Reagovat

  • 302

    Belančin

    Reaguje na (300) | Lenka H. - začíná se mi dít to samé...máte k tomuto jevu už nějaké informace?

    Miroslav Belančin, 18.04.2016 | Reagovat

  • 301

    Maxant

    Reaguje na (300) | Dobrý den, rozhodně to nemusí znamenat smrt závěrky. 150tis je spíše pro potřebu servisu, něž že by po 150tis ciklech musela umřít. Aparát reklamujte--servis ho zkontroluje, vyčistí a aktualizuje. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.03.2016 | Reagovat

  • 300

    Avatar

    Dobrý den, mám 6Dčko zakoupené 7/2013 a má odfoceno odhaduji kolem 100tis(nemám zjištěno), poslední dobou se mě stává -že mě zahlásí error ( nekomunikaci s objektivem-s kontakty obj.,vydělání baterky a dání zpět problém odstraní) a také se mě teď párkrát stalo,že uzávěrka cvakla tak nějak pomaleji-jak kdybych měla nastavenou např. 1/30s ikdyž tam bylo 1/200....může to být předzvěst odcházející uzávěrky?Nebo uzávěrka prostě jednoho dne odejde naráz - ptám se protože mám před sebou hodně svateb a nerada bych aby se mě to stalo zrovna na svatbě,ikdyž pro ten případ mám záložní tělo ikdyž jen APSC. Snad nevadí můj dotaz,ale docela mě to znervozňuje a přecijen bych ještě chtěla ideálně tento rok vydržet bez nákupu nového těla.

    Lenka H, 18.03.2016 | Reagovat

  • 299

    Maxant

    Reaguje na (298) | Dobrý den, existuje redukce.Ale je lepší je prodat a zaměnit za správné. Protože nebudou fungovat některé věci jako např AF, nebo ovládání clony a podobně. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.02.2016 | Reagovat

  • 298

    Avatar

    Mám objektivy od Nikonu a Tamronu pro zrcadlovky Nikon. Můžu je použít na tuto zrcadlovku? Nebo existuje nějaký prostředník? :-)

    Lenka, 21.02.2016 | Reagovat

  • 297

    Maxant

    Reaguje na (296) | Dobrý den, až zlevnění ohlásí Canon, budou nové ceny. Zatím tuto informaci nemáme, bohužel nelze srovnávat ceny v USA a Čr. Vždyť jde o jiný trh.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.01.2016 | Reagovat

  • 296

    Avatar

    Dobrý den, kdy konečně zásadně zlevníte Canon 6d? V USA jej už prodávají za 990 dolarů..

    Martin, 30.01.2016 | Reagovat

  • 295

    Maxant

    Reaguje na (294) | Dobrý den, no ohledně sportu myslím, že je daleko lepší mít 65 křížových ostřících bodů než jeden, nebo 64ostřících bodů než 11, dále rychlost sn/s 10 vs 4 je dost znát, možnosti závěrky až 1/8000s, také možnosti nastavení af-- Autofokus má možnost sledovat objekt v zákrytu technologií iTR (nepřeostřuje na popředí, ale počká, až se objekt znovu objeví na scéně,. Opravdu bych zvážil jaké ISO budete potřebovat a jak hodně je to horší oproti 7DmII.  

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.01.2016 | Reagovat

  • 294

    Avatar

    Reaguje na (293) | Mám objektivy Tamron 70-200 2.8 vc 24-70 vc a 150-600 vc. mám z 6d AF strach ale(př. 7d mark ii) mi neposkytne takovou kvalitu na vyšší ISO které potřebuji proto se ptám jaká možnost pro mě je lepší zdaly na sport stačí 6d? nebo je na sport jeho AF neoužitelný. Prosím o rozepsaní vašeho názoru na mojí problematiku.

    Kamil, 18.01.2016 | Reagovat

  • 293

    Maxant

    Reaguje na (292) | Dobrý den, no to ostření není u 6D zrovna nej, pro toto odvětví. Také ale záleží zda budete fotografovat s objektivy,které mají tak hroznou světelnost, aby bylo nutné používat tyto body. Jinak lze plnohodnotně ostřit i na ostatní. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.01.2016 | Reagovat

  • 292

    Avatar

    Dobrý den, fotografuji především sportovní reportáže a tance. Chtěl bych si koupit FF ale 6d má jen jeden středový AF bod cross type +10. Je vhodné si ho kupovat na mé zaměření nebo mám raději vybírat ze zrcadlovek typu APS-C které mají 19 bodů cross type?

    Kamil, 16.01.2016 | Reagovat

  • 291

    Maxant

    Reaguje na (290) | Dobrý den, pozor nebylo myšleno na konkrétní žánr, ale v případě porovnání těchto dvou modelů. Proto kolega doporučil dražší model. Nabídne daleko lepší možnosti. Nebylo to tedy rozhodně myšleno jako obchodní žert!

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.01.2016 | Reagovat

  • 290

    Avatar

    Reaguje na (286) | A v čem přesně je prosím 5D Mark III na houby a statické makro v mnoha ohledech lepší než 6D? Jistě to bylo myšleno jako obchodnický žert, že? :)

    Tomáš Vlk, 05.01.2016 | Reagovat

  • 289

    Maxant

    Reaguje na (287) | Dobrý den, no pokud něco širšího tak 16-35mm, nebo 17-40mm. A teď záleží na světelnostech, zda nové nebo klidně bazarové a podobně. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.12.2015 | Reagovat

  • 288

    Lukeš

    Reaguje na (287) | Dobrý den ,záleží kolik chcete do objektivu investovat. Osobně bych doporučil nějaký základní objektiv, například Tamron 24-70mm.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.12.2015 | Reagovat

  • 287

    Avatar

    Pěkný den, mám Canon 6D - jaký by k tomu byl vhodný objektiv na krajinu, zatím používám jen Canon 100-400mm nastavený na 100mm, ale chtěla bych, aby se tam vešlo více. Děkuji.

    Irena, 24.12.2015 | Reagovat

  • 286

    Lukeš

    Reaguje na (285) | Dobrý den, dražší model Canon EOS 5D Mk III je v mnoha ohledech lepší, než 6D. Myslím, tedy že v tomto případě se vyplatí připlatit si.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.12.2015 | Reagovat

  • 285

    Avatar

    Dobrý den, prosím o radu, rád bych přešel na kvalitnější Canon tělo než v současnosti mám. Rozhoduji se mezi 6D a 5D Mark III. Fotím prevážně makro, z toho 90% houby (od těch milimetrových až po ty větších rozměrů), z 10% hmyz. Objektivy mám Canon EF 100mm f/2,8 L Macro IS USM a Canon MP-E 65mm f/2,8 1-5 Macro Photo, k tomu makro blesk Canon MT-24EX. Má pro mne smysl zvolit výrazně dražší 5D Mark III., nebo je pro mne "zbytečný" s ohledem na žánr, kterému se věnuji (a výrazně vyšší cenu)? Přečetl jsem dost recenzí, ale přece jen si bych si rád nechal fundovaně poradit. Děkuji a přeji pěkné svátky.

    Petr K., 21.12.2015 | Reagovat

  • 284

    Lukeš

    Reaguje na (283) | Dobrý den, žádné takové informace nemáme a i kdybychom měli, tak je stejně nemůžeme vyzradfit protože jsme vázáni partnerskou mlčenlivostí a za porušení informačního embarga jsou velmi přísné sankce.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.12.2015 | Reagovat

  • 283

    Avatar

    Dobrý den, prosím, máte informace zda nebude v blízké době 6D nahrazen novějším modelem? Děkuji

    Jiří Blecha, 04.12.2015 | Reagovat

  • 282

    Lukeš

    Reaguje na (281) | Dobrý den, oba uvedené modely jsou v podstatě z řady poloprofesionálních zrcadlovek a tudíž je jedno, kterou jako amatér zvolíte. Jsou v nich jen drobné rozdíly a navíc je mnohem důležitější volba objektivu, který by měl odpovídat tomu co chcete fotografovat.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.11.2015 | Reagovat

  • 281

    Avatar

    Dobrý den, prosím který FF foťák je lepší pro amatéra - Canon 6D nebo Nikon D 610 ? d ě k u j i.

    Libor, 14.11.2015 | Reagovat

  • 280

    Odstrčilík

    Reaguje na (279) | 6D mám dva roky a mám s ním nafoceno asi 60 svateb, hromady rodinných fotek, ateliérů, krajin, dovolených a různých blbostí a závěrka valí jak za mlada :D

    Zdeněk Odstrčilík, 05.10.2015 | Reagovat

  • 279

    Avatar

    Reaguje na (277) | Musela byste používat stále stejnou kartu a každou novou nulu na začátku počítat jako 10 tisíc. Kvalita závěrky se dá poznat podle její hlasitosti. Jen o něco málo hlasitější závěrka už značí opotřebení větší jak 75%.n Dříve se to na zvuku neprojeví.

    Radim Nytl, 27.09.2015 | Reagovat

  • 278

    Maxant

    Reaguje na (277) | Dobrý den, ano garance by měla být 150tis. bohužel počet záběrů dnes již pouze servis. SW většinuo nefungují a generují čísla jak chtějí. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.07.2015 | Reagovat

  • 277

    Avatar

    Dobrý den, jak zjistím počet uzávěrek u tohoto 6Dčka? A druhý dotaz "garantováno" je cca 150tis?Děkuji za odpověď.

    Lenka, 20.07.2015 | Reagovat

  • 276

    Maxant

    Reaguje na (275) | Dobrý den, bohužel těžko momentálně uděláme srovnání. Leica zatím nebyla skladem a nemohli jsme ji otestovat. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.06.2015 | Reagovat

  • 275

    Avatar

    Dobrý den, uvazuji o novém fotoaparátu chtěl bych investovat cca 110000,- Zajímalo by me srovani (obrazova kvalita,sum) 6d s Canon EF 24mm f/1.4L II USM nebo příslušnou 35 a nové leicy q...

    Radomir, 14.06.2015 | Reagovat

  • 274

    Maxant

    Reaguje na (270) | Dobrý den, věc je troch u jinak. Iso je v automatice 200-25600 a manuálně rozšířitelné na102400 Jak u vádí p. Gottvald.      

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.06.2015 | Reagovat

  • 273

    Maxant

    Reaguje na (270) | Dobrý den, velice se omlouváme, ale byl špatně vyplněn parametr. Děkujeme za upozornění, nechal jsem opravit. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.06.2015 | Reagovat

  • 272

    Maxant

    Reaguje na (269) | Dobrý den, no tak hlavně přejdete na aparát s technologiemi o min 5let novějšími, včetně snímačů atd. Dále přejdete z apsc na FF snímač. Tedy ano výrazně si polepšíte. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.06.2015 | Reagovat

  • 271

    Avatar

    Reaguje na (270) | Rozsah ISO lze rozšířit až na H2, tj. 102400 http://www.canon.cz/for_home/product_finder/cameras/digital_slr/eos_6d/

    Jiří Gottvald, 31.05.2015 | Reagovat

  • 270

    Avatar

    Právě jsem zakoupil v prodejně Megapixelu Canon EOS 6D. Hlavním důvodem tohoto rozhodnutí bylo vysoké ISO, jehož maximální hodnotu 102 400 Megapixel uvádí na svých internetových stránkách v kolonce Parametry a popis. Po nákupu jsem zjistil, že nastavit lze pouze 25 600 a totéž je uvedeno na krabičce i v návodu. Mohu vědět, kde se stala chyba? Zklamání je obrovské! :-(

    Aleš Bernatík, 30.05.2015 | Reagovat

  • 269

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak si vede toto telo se starším objetivem canon 24-70 f2,8 (1. verze). co se kresby a kvality snímku týče. Mám Canon 40D a už se na něj nemohu 100% spolehnout. Polepším si opravdu výrazně? Snad jediná vada AF na 6D mě moc netrápí, jelikož prakticky stále fotím na prostední bod. Fotím svatby, maturáky a krajinu. Předem moc děkuji

    Jáchym Vašíček, 29.05.2015 | Reagovat

  • 268

    Maxant

    Reaguje na (267) | Dobrý den, ano budou. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.05.2015 | Reagovat

  • 267

    Avatar

    Dobrý den. Mám dotaz spíše administrativního charakteru. Rezervuji si 6D přes internet na jedné z prodejen Megapixelu a osobně si jej hodlám vyzvednout a uhradit. Budou při tomto způsob nákupu platit stejné obchodní podmínky jako při klasické internetové objednávce? Mám na mysli například právo na vrácení zboží do 14 dní apod.

    ALEŠ BERNATÍK, 27.05.2015 | Reagovat

  • 266

    Maxant

    Reaguje na (265) | Dobrý den, no pokud pominu, že je Sigma perfektní a je lepší jak 24-70l f4 a budu porovnávat jen těla, tak je na tom 6D o dost lépe. Je to díky snímači. Má lepší zobrazovací schopnost. + kombinace s 24-70 bude výsledek dobrý. Dopoučil bych vyzkoušet zda je to pro Vás to co očekáváte. Ohledně ostření je nesrovntelný rozdíl 5DMIII a 6D. Zda to bude stačit pro Váš účel? to bohužel nedokážu odhadnout. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.05.2015 | Reagovat

  • 265

    Avatar

    Dobrý den, momentálně vlastním 70D + sigma 18-35mm art, ale z jistého důvodu neoriginality objektivu k tělu, bych rád pořídil asi 6D s nejspíše 24-70 f4, bude výsledný obrazový výstup lepší? A také jsem se chtěl zeptat jak to má 6D s AF body ostří i ty krajní vcelku slušně, na 70D jsem byl zvyklí nastavovat při focení v exteriéru i krajní body .... nebo jestli má cenu jít třeba i do 5D mark III .. budu fotit především portréty, fotomodeling, maturitní plesy a párty akce, tak jestli bude na toto 6D stačit? Děkuji moc za Váš názor:)

    Honza, 14.05.2015 | Reagovat

  • 264

    Maxant

    Reaguje na (263) | Dobrý den, bohužel nemám zatím takovou informaci. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.04.2015 | Reagovat

  • 263

    Avatar

    Dobrý den, už je to přece jenom nějaká doba co byl tento fotoaparát vydán - nemáte nějaké informace zda se nechystá nějaký jeho nástupce? děkuji

    Ondřej, 18.04.2015 | Reagovat

  • 262

    Štěpán

    Vyřešeno, třeba to někomu pomůže, koupil jsem Transcend Ultimate 600x 90MB/s, o proti Sandisku 40MB/s jsem zkrátil BUSY z 8s na 1s https://www.youtube.com/channel/UCKwVHKkTkEvXB1aeQs5Cirg/videos

    Karel Štěpán, 02.03.2015 | Reagovat

  • 261

    Zelinka

    Reaguje na (260) | Dobrý den,

    Bohužel si moc nepomůžete, pokud použijete kartu od společnosti Sandisk s rychlostí zápisu 95mb/s, pak bude zápis 36mb/s. Na internetu se dají vyhledat statistiky od různých společností, které se touto problematikou zabývají. 

    Hezký den

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 24.02.2015 | Reagovat

  • 260

    Štěpán

    Dobrý den, pořídil jsem 6Déčko a řeším SD kartu, momentálně mám SanDisk se zápisem 35MB/s a to je bída, při serii snímků (raw+jpg) koukám na hlášku BUSY 10s , to mě značně omezuje ve wildlifu, pomůžu si, pokud pořídím SD se zápisem 60 resp. 90MB/s , pokud ty údaje nejsou vylhané ? A eventuelně, kterou tedy. Jakou rychlostí je vůbec stroj samotný schopný ukládat, uvádí se někde ? děkuji

    Karel Štěpán, 24.02.2015 | Reagovat

  • 259

    Maxant

    Reaguje na (258) | Dobrý den, ano je tomu tak. 6d je díkky většímu snímači v tomto ohledu výkonnější. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.02.2015 | Reagovat

  • 258

    Avatar

    Dobrý den, Fotím 3D prohlídky 7Dčkem.Bude při úplně stejném nastavení expozice vyšší kvalita fotek? Při stejném objektivu.(Lepší barvy,menší šum,vyšší ostrost?)

    Pavel Zounar, 19.02.2015 | Reagovat

  • 257

    Vacek

    Reaguje na (256) | Dobrý den,

    pokud použijete odpalovač, tak ano. Z těch nejzákladnějších je to například Aputure MXIIC.

    Hezký den

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 10.02.2015 | Reagovat

  • 256

    Avatar

    Dobrý den, umí 6d dálkové ovládat blesk? Aniž by byl osazen jiným? Vím, ze Speed lité 580 umí ovládat další blesk jako ridici a podřízeny. Docetl jsem se , ze to umí, ale i ze to neumí. Dík za odpověď... Martin

    Martin Varecha, 09.02.2015 | Reagovat

  • 255

    Avatar

    Reaguje na (254) | s tím šumem nesouhlasím.

    japonev, 08.02.2015 | Reagovat

  • 254

    Tkáč

    Reaguje na (253) | Dobrý den, nedá se říci, že by byl výrazně lepší, naopak. Snímače jsou si velmi podobné, 5DMkIII výrazně léope zvládá vyšší citlivosti ISO

    Karel Tkáč - Megapixel, Vedoucí prodejny, 02.02.2015 | Reagovat

  • 253

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat zda je kvalita obrazu (čipu) Canon 6D lepší jak 5D mark III? Jde mi hlavně o kvalitu výsledných snímků než o funkce. Popřípadě v čem je čip 6D lepší jak 5D mark III. Děkuji

    Jarda U, 31.01.2015 | Reagovat

  • 252

    Maxant

    Reaguje na (251) | Dobrý den, naříklad tento Nissin. Nebo  Canon 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.12.2014 | Reagovat

  • 251

    Avatar

    Dobrý den, nově vlastním Canon Eos 6d a chtěl jsem poprosit o radu ....potřebuji dokoupit kompatibilní externí blesk, může být i nějaký alternativní výrobce. Určitě mi správně poradíte, nikde jsem se to nedočetl. Ani v manuálu u foťáku. děkuji s pozdravem Pavel Zemánek

    Pavel Zemánek, 27.12.2014 | Reagovat

  • 250

    Bouška

    Reaguje na (249) | Dobrý den, 6D je na tom stejně, jako 5D Mark III, tedy v manuálním nastavení expozice náhled na displeji nezesvětluje. To je podle mého názoru správně, máte představu o tom, jak vyjde expozice.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.12.2014 | Reagovat

  • 249

    Avatar

    Dobrý den, zajímá mne skutečnost, zda u manuálních objektivů (bez čipu) za současného použití liveview náhledu 6d automaticky "dosvětluje" liveview (za předpokladu většího clonového čísla), např. 5d mII to umí, ael 5d mIII již nikoli. Děkuji, G. Meier

    Meier, 15.12.2014 | Reagovat

  • 248

    Maxant

    Reaguje na (247) | Dobrý den, ještě tedy tento model od Aputure.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.11.2014 | Reagovat

  • 247

    Avatar

    Reaguje na (246) | Originál kabelovou za ty peníze nechci.Takže ještě jiný výrobce a model spolehlivé kabelové(ne bezdrátové) spouště?

    Václav, 20.11.2014 | Reagovat

  • 246

    Maxant

    Reaguje na (245) | Dobrý den, pro bezdrátové použití tato: WTR3C, nebo kabelová originální.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.11.2014 | Reagovat

  • 245

    Avatar

    Jaké kabelové spouště koupit k 6D?Originální i pro občasné použití neoriginální.Děkuji.

    Václav, 17.11.2014 | Reagovat

  • 244

    Avatar

    Dobrý den, můj dotaz sem asi uplně nepatří,ale zkusím to. Dá se ve fotoaparátu nastavit výstup DPI fotografie?Fotím do rawu,když jej uložím jako jpg tak má vždy 72 DPI-chtěla bych 300 a nevím kde dělám chybu,zda již ve fotoaparátu,nebo mám nějak řešit program ukládání jpg.Fotoaparát jsem u Vás zakoupila a 6D je prostě miláček,jsem s ním moc spokojená:-)

    Lenka H, 19.10.2014 | Reagovat

  • 243

    Avatar

    Podle Canon CZ je v balíčku i desktop verze, viz.http://www.canon.cz/fotopromo

    Roman, 16.10.2014 | Reagovat

  • 242

    Maxant

    Reaguje na (241) | Dobrý den, ano vypadá to opravdu tak. Dle popisu v odkazu  níže, je obsah popsaný, ale nevidím tam také nic pro PC.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.10.2014 | Reagovat

  • 241

    Avatar

    Reaguje na (240) | Pane Maxant, znamená tato Vaše odpověď že není zahrnut Photoshop na úpravu fotek v počítači ? František Hrubý

    František Hrubý, 06.10.2014 | Reagovat

  • 240

    Maxant

    Reaguje na (239) | Dobrý den, ano, popsal jste to naprosto přesně.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.10.2014 | Reagovat

  • 239

    Avatar

    K nákupu Canon EOS 6D m.j. uvádíte: Předplatné Adobe® Creative Cloud Photography Plan v hodnotě 3 999 Kč na 1 rok zdarma, které zahrnuje: Photoshop Mix pro iPad Lightroom 5 Lightroom mobile pro iPad a iPhone Bridge CC 2GB úložiště Automatické aktualizace softwaru a služeb Není zde uveden Photoshop CC, je to tak správně ? Děkuji za odpověď. František Hrubý František Hrubý, 02.10.2014 |

    František Hrubý, 02.10.2014 | Reagovat

  • 238

    Maxant

    Reaguje na (237) | Dobrý den, zde je odkaz na aktualitu kde najdete ve spodní části i o jaký tablet se jedná.  Případně Tablet zde.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.09.2014 | Reagovat

  • 237

    Avatar

    Dobrý den, chtel bych se zeptat na ten tablet k fotaku zdarma. Jak rika cervene kolecko :) nenasel jsem nikde zadne podrobnosti. Dekuji

    Simon KEl, 22.09.2014 | Reagovat

  • 236

    Maxant

    Reaguje na (235) | Dobrý den, ano máte pravdu. Je to nabídka alternativy, která může někomu pro fotografování sportu přijít lepší.Díky právě AF. Ale jinak souhlasím s ff pro ostatní foto.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.09.2014 | Reagovat

  • 235

    Avatar

    Proč je u Canonu D6 psáno, že lepší produkt je D7II jen o 3tis. dražší?Vždyť každý je lepší na něco jiného. 7II má samozřejmě lepší použití s rychlým AF na sport, ale na focení interiéru, krajiny a svatby bych volil raději D6 s objektivy řady L.

    Petr Kotulan, 21.09.2014 | Reagovat

  • 234

    Avatar

    mam 600d a 6d, a nejvetsi rozdil je ve velikosti snimace (opravdu neni vubec problem se sumem), citlivosti prostredniho bodu (ostri i ve tme) a o dost lepsim ovladani - oproti 60d to asi nebude takovy skok, barvy taky trefuje lepe bez uprav nastaveni asi hlavni vyhody nikonu budou ... - lepsi AF, 6d ma jen jeden krizovy bod. v podstate je na tom stejne jako 60d - vestaveny blesk kdyz to zhrnu, rozmyslel bych si jestli lepsi AF nikonu se mi bude hodit, pak jak se mi fotky z 6d a d610 libi a ovladani + drzeni tela. rozdil APS-C a fullframe je opravdu velky - jiny uhel zaberu, uzasne detaily ve stredu (a casto rozmazane okraje). neni to lepsi, spis jine :-)

    gregy, 20.09.2014 | Reagovat

  • 233

    Maxant

    Reaguje na (232) | Dobrý den, osobně bych vybral D610. Protože nabídne lepší zázemí než 6D. Je rychlejší má menší šum a další +.D750 by měla být ještě více vyladěna, ale jak tomu bude doopravdy zatím netroufám odhadovat.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.09.2014 | Reagovat

  • 232

    Avatar

    Dobrý den, vlastním nyní Canon 60D s objektivy 50mm 1.8 a Tamron 17-50mm 2,8. Rád bych přešel na FF, ale nejsem si jistý zda tělo Canon 6D bude takový skok vpřed, event. kompletně přejít na Nikon D610 nebo počkat na nový Nikon D750. Fotím převážně portréty. Děkuji za názor a odpověď.

    Karel Nováček, 18.09.2014 | Reagovat

  • 231

    Maxant

    Reaguje na (230) | Dobrý den, lze použít 100mm, 50mm, ale 17-50 nelze. 100mm bude perfektní a 50m také. Jak kresbou tak ohniskem. Doplnil bych to jen nějakým základním rozsahem 24-70.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 09.09.2014 | Reagovat

  • 230

    Avatar

    Dobrý den, přemýšlím o upgradu svého fotícího vybavení :). Teď vlastním Canon EOS 600D a toužím po Full framu :), 6D se mi zdá jako ideální varianta..jen bych se chtěla zeptat. K tomu svému mám doma tyto objektivy: Canon EF100mm 1:2,8 USM, Canon EF50mm 1:1,8 II a Tamron SP 17-50mm F/2,8. Šly by tyto objektivy na 6D? Nebo bych musela pořídit jiné? V tomto se moc nevyznám :(. Moc děkuji za vaši odpověď..Denisa

    Denisa Svobodová, 09.09.2014 | Reagovat

  • 229

    Maxant

    Reaguje na (228) | Dobrý den, ano s největší pravděpodobností ano :-). Zrcadloje také o dost větší a celý systém je kvalitněji zpracován. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.09.2014 | Reagovat

  • 228

    Avatar

    Dobry den, poridila jsem si tento fotoaparat a prekvapil me neznamy zvuk sklapeni zrcatka. Oproti Canonu EOS 1000D, ktery jsem pouzivala doted, je tento zvuk daleko tlumenejsi, hlubsi a jako by bylo sklapeni pomalejsi. Je to v poradku? Diky predem!

    Eva Frantova, 04.09.2014 | Reagovat

  • 227

    Maxant

    Reaguje na (226) | Dobrý den, dle podpory Canon by to něměl být vůbec problém.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.09.2014 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím