Canon EOS 760D tělo Komentáře k Canon EOS 760D tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (124 - 25)

  • 124

    Křížek

    Dobrý den, do zažátku bych volil pevnou padesátku a nějaký zoom. 17-50 Tamron bude dobrou volbou. Kombinace na kreativitu i běžné focení. Ať už zvolíte Nikon nebo Canon, je to jedno. Obě skvělá těla do začátku. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 07.11.2016 | Reagovat

  • 123

    Avatar

    Nějakou dobu již řeším nákup digitální zrcadlovky a po delší době jsem se k tomu odhodlal. Doposud jsem se zrcadlovkou nefotil půjde tedy o první. V současné době zvažuji Canon EOS 760D a Nikon D5500. Fotit budu krajinu a přírodu včetně zvířat a makra rostlin. Rodinu "malé děti v pohybu + pes". Jaké tělo by jste mi doporučili případně i jiné než zvažuji. Jaké sklo k tomu. Určitě bych chtěl nějaké s pevným ohniskem a k tomu něco univerzálnějšího do začátku. Dík za rady.

    Jakub Nebesař, 07.11.2016 | Reagovat

  • 122

    Křížek

    Dobrý den, šel bych cestou EOS 760D, nyní možná nejlepší Canon v tom, co dokáže za jeho cenu. Pokud chcete dělat skvělé snímky, zároveň i video a na fotoaparátech Canon se naučit, pak pro Vás bude dobrou volbou. Zbylé peníze dejte do dobrého objektivu. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 15.08.2016 | Reagovat

  • 121

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi dvěma fotoaparáty a to Canon EOS 70D a EOS 760D. Cena není rozhodující, rozhoduje kvalita fotek vybavení.Můžete mi trochu ukázat cestu, jakou se vydat? Děkuji

    Michal Valenta, 15.08.2016 | Reagovat

  • 120

    Křížek

    Dobrý den, ostatní režimi jsou více čí méně plně automatické, proto blesk vyskakuje. Budete muset přejít do režímů M, Tv a Av, kde máte plnou kontrolu nad pořízenou fotografií. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 28.07.2016 | Reagovat

  • 119

    Avatar

    Dobrý den, u tohoto fotoaparátu je možné fotit bez blesku na speciální režim 'bez blesku'. Dá se ale nějak vypnout vyskakování blesku i u ostatních režimů? Děkuji.

    Lucie Žampachová, 28.07.2016 | Reagovat

  • 118

    Avatar

    Reaguje na (116) | Ovládání kamery z PC ve firmware (ver.1.o) chybí, funkci by měly mít dražší modely. Nanejvýš lze použít tablet (nebo smartphone, s tím si však ve vašem případě moc nepomůžete) s aplikací Remote Camera, kde lze nastavit oblast ostření (v režimu Life view) a doladit čas/clonu/iso... zatímco ostření do bodu, AI focus apod. tu nejde. Mělo by jít prohlížení fotek na displeji (DLNA), ale to jsem nezkoušel

    IvSi, 24.07.2016 | Reagovat

  • 117

    Avatar

    Má CANON 760 D digitálný zoom použtelný pri snímaní VIDEA tak ako to je možné u CANONU 70 D a má zabudovaný aj časovač na časozberné snímanie ? Za odpoveď vopred ďakujem. S pozdravom Peter

    Peter, 15.06.2016 | Reagovat

  • 116

    Avatar

    Dobrý den, nevíte prosím zda je eos 760D možné připojit k PC pomocí wifi a ovládat ho? Fotím produktovou fotografii a chci rovnou kontrolovat kvalitu fotek. Děkuji

    Petr Bařina, 06.06.2016 | Reagovat

  • 115

    Maxant

    Dobrý den, můžeme nechat zkontrolovat firmwer jak u objektivu tak u těla. Rozhodně vyzkoušíme reklamovat a zaslat na servisní středisko. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.05.2016 | Reagovat

  • 114

    Avatar

    Dobry den, chtel bych se zeptat zda je na reklamaci (a ceho) kdyz mi toto telo s objektivem sigma 17-50 pri prepnuti na zivy náhled totalne zatuhne a to tak ze musim vyndat baterku. S jinymi objektivy je vse v poradku takze je to evidente nejaka nekompatibilita tohoto objektivu sigma vs. tela canon. dekuju.

    Ondrej Friedl, 09.05.2016 | Reagovat

  • 113

    Maxant

    Dobrý den, spíše než počet je ostřící system, který zrovna 600d neměla nějak extra pohotový. 760D ostří poměrně rychle a 80D bude mít bych řekl také slušné ostření. Ale je nutné to o testovat na prodejně, takézáleží jaké objektivy máte zda USM, STm a podobně. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.04.2016 | Reagovat

  • 112

    Callowsick

    Dobrý den, fotím s Canonem 600D a docela často mi uteče slušná fotka pomalým ostřením (mám na mysli AF, ne ruční :-) ), současně s tím bych uvítal i větší rozlišení snímače kvůli detailům. jak velký vliv má počet ostřících bodů na rychlost AF, prosím? 600D má devět, 760D 19 a dívám se ještě po 80D, která jich má 46. Nejsem krajinkář, spíš se pokouším o pohybové foto zvířat atd. díky MK

    Mik Callowsick, 18.04.2016 | Reagovat

  • 111

    Maxant

    Reaguje na (110) | Dobrý den, no mohu jen dodat ořezání výběru a to na D5500 a 760D. D3300 je jinde. U D5500 je více ostřících bodů a to 39 versus 19, má lepší šum, o 2ev lepší dynamický rozsah a malinko lepší obr kvalitu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.04.2016 | Reagovat

  • 110

    Avatar

    Dobrý den, prosím o radu. Chci si koupit zrcadlovku, tělo do 20 tisíc, na focení i videa (využití tak 50/50). Chci teď dlouhou dobu cestovat, fotit krajiny, zvířata, lidi, natáčet různé druhy videí, atd. Po přečtení všemožných diskuzí, srovnání a shlédnutí videí jsem zúžil výběr na: Canon 760D Nikon D5300 Nikon D5500. U Canonu vidím jako velkou výhodu lepší ostření v Liveview, bezhlučnost základních objektivů, dotykový a stavový display, utěsnění proti prachu a vlhkosti a levnější objektivy (alespoň ty základní). Nevýhodou je u Full HD videa snímková frekvence pouze 30sn/s oproti 60 u obou Nikonů, což by mohlo vadit např. při zařazení slow motion. To je možná jediná věc, co mi na Canonu vadí, rád bych si s videem hodně hrál. Co se focení týče, jsou zřejmě 760D a D5500 srovnatelné, možná i 3300, vzhledem k nižší ceně. Pokud bych šel do Canonu, vybral bych objektivy: 18-55 mm f/3,5-5,6 IS STM 55-250 mm f/4,0-5,6 IS STM 50 mm f/1,8 STM. Pozn.: Jsem začátečník. Budu rád za jakýkoliv názor, souhlasný i nesouhlasný, popř. nějaké doporučení. Díky moc

    Jakub, 07.04.2016 | Reagovat

  • 109

    Maxant

    Reaguje na (106) | Dobrý den, nemá to je pouze u Nikonu, ale má automatická kompenzace jasů---což je podobné bych řekl. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.03.2016 | Reagovat

  • 108

    Maxant

    Reaguje na (105) | Dobrý den, no širokáč asi 10-18 STm, tele objektiv bych vybral Canon 70-200 f4 IS(přesnost ostření, ale Tamron není nijak moc pozadu a má  f2,8), přpadně variantu Tamron 70-200 f2,8 Vc USD, A základní no zde si moc nevím rady--Pro video bude lepší volba STm z důvodu tichého ostření. Ale záleží jak chcete točit videa---osobně bych vybral variantu Sigma  17-50ex f2,8 + mikrofon pro odstranění ruchů. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.03.2016 | Reagovat

  • 107

    Maxant

    Reaguje na (104) | Dobrý den, ano je dobrý--ale záleží přeci na co ho potřebujete použít. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.03.2016 | Reagovat

  • 106

    Avatar

    Je u tohoto aparátu funkce Funkce Active D-Lighting.

    ZDENEK VACULIK, 20.03.2016 | Reagovat

  • 105

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych si pořídit tuto zrcadlovku a zajímalo by mne, jaké objektivy byste mi doporučili. Chtěla bych jeden širokoúhlý objektiv (s pevným ohniskem) a jeden teleobjektiv s dobrou světelností. Také bych ráda natáčela krátká videa (měla bych tedy zvolit STM objektiv k tomuto tělu?). Jsem pokročilý začátečník a chci se zdokonalovat ve více směrech (převážně v reportážích, portrétování a fotografování přírody). Jelikož jsou mé finanční možnosti omezené, zvolila jsem cestu levnějšího těla, naopak do objektivů jsem ochotná investovat. Budu Vám vděčná za jakoukoli radu.

    Petra Knihomolová, 19.03.2016 | Reagovat

  • 104

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je pro tento fotoaparát vhodný i objektiv Canon EF-S 24mm f/2,8 STM? Dle recenzí a Vaší ceny se jeví jako dobrý. Děkuji

    Petr Bouřil, 19.03.2016 | Reagovat

  • 103

    Maxant

    Reaguje na (102) | Dobrý den, vybral bych si tento má slušný rozsah, možnost macro. Sigma 17-70  

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.03.2016 | Reagovat

  • 102

    Avatar

    DOBRÝ DEN CHTĚL BYCH SI POŘÍDIT NOVOU ZRCADLOVKU Canon EOS 760D.CHCI SE VÁZ ZEPTAT JAKÝ BYCH SI MĚL POŘÍDIT OBJEKTIV.RÁD FOTÍM VŠE JAK PŘÍRODU ,LIDI I MAKRO.CHTĚL BYCH NĚCO UŽ LEPŠÍHO.ALE I S FOTOAPARÁTEM JSEM OCHOTEN JÍT DO ČÁSTKY TAK 32000,-KČ.DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ ZDENĚK VACULÍK

    zdenek vaculík, 14.03.2016 | Reagovat

  • 101

    Maxant

    Reaguje na (100) | Dobrý den, no s ohledem na to, že bude mít sáňky typu kolejničky tak by bylo složité to vůbec zredukovat. Dále pokud by se to povedlo tak bude fungovat jen manuální nastavení blesku a odpal přes středový kontakt. Doporučil bych DI700 s odpalovačem a TTL rovnou za přijatelnou cenu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.02.2016 | Reagovat

  • 100

    Avatar

    Dobrý den, je možné na fotoaparát Canon 760D použít starší blesk Minolta program 3600 HS D? Děkuji za odpověď.

    Jaroslav Kadlec, 18.02.2016 | Reagovat

  • 99

    Maxant

    Reaguje na (98) | Dobrý den, pokusím se je do porovnání opět přidat.  Ohledně odlišných výsledků. Ono je to foceno za stejného umělého osvětlení ze stejného uhlu a vzdálenosti, tak aby odchylka byla co nejmenší. Také to ale není labratorní test. A také nemusí nutně znamenat, že obrazově musí být novějí aparát zrovna v tomto testu lepší než starší. Technologický posun nemusí být nutně jen v obrazovém výsledku. Ale např. v technologiích které k tomu přispívají. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.01.2016 | Reagovat

  • 98

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi C 70 a tímto, popřípadě nějakým cenově srovnatelným Nikonem. Proto bych se rád přimluvil o zařazení C 760-ky a C 70-tky do porovnání obrazové kvality (klidně i C 750-ky). Mám takový mlhavý pocit, že C 70 a C 750 již v porovnání byla. otázkou je, proč byla vyjmuta.Také by mě zajímalo, zda ono porovnání nemůže být nějak zkresleno. Rozdíly mezi jednotlivými těly jsou někdy značné (například Nikon 7000 mi na porovnání nepřijde nijak zvlášť, ale fotografie, které jsem z něj viděl, jsou excelentní). Použité objektivy jsou snad srovnatelné. Nemohou ty rozdíly být způsobeny například chybou fotografa či hodinou, kdy je scéna fotografována? Nebo je to jen taková hračka, ke které není třeba až tak přihlížet? Také například C 700 mi přijde o něco málo horší než C 600. Kde by byl technologický pokrok? Můžete dotazy prosím nějak okomentovat. Některým z nás by to zřejmě ulehčilo rozhodování :-). Ještě bych Vás rád pochválil a poděkoval za rady, které prostřednictvím komentářů poskytujete. Pro začínající i pokročilé fotografy to je velké plus. Děkuji.

    Jan Michálek, 06.01.2016 | Reagovat

  • 97

    Lukeš

    Reaguje na (96) | Dobrý den, standardně na podobně hulvátské komentáře ani nereagujeme, ale přesto Vám odpovím. Jak jistě víte tak jsou ceny setů dodavatelem značně zvýhodněny a objektiv v nich tak vyjde podstatně levněji než když ho koupíte samostatně. Když tedy spárujeme nějaký objektiv s tělem, nikdy se nedostaneme na takové ceny, jako když je kit dodáván přímo Canonem. Kdyby to bylo tak jedoduché, už by se toho nějaká konkurence, o které mluvíte, chytla. Nemyslíte? Souhlasím, že na sety čeká hodně lidí a bylo bychom moc rádi, kdyby se sem začaly dodávata a mi je mohli prodávat. Ale na to zatlačit na dodavatele bohužel žádné páky nemáme. Kdybychom tomu bylo jinak, věřte že už bychom je dávno využili.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.12.2015 | Reagovat

  • 96

    Avatar

    Reaguje na (93) | Místo těhle výmluv o tom, jak byste si nahrabali míň při postavení vlastních setů (v dnešní době spousty konkurenčních eshopů si takhle vytírat zadek s potenciálními zákazníky odpovědí typu "neotravujte..", no nevím) byste mohli jako velký prodejce zatlačit na Canon, ať sem sety pustí, když už dávno po celém světě běžně jsou. Troufám si říct, že na ně čeká hodně lidí..

    ..., 25.12.2015 | Reagovat

  • 95

    Lukeš

    Reaguje na (94) | Dobrý den,obrazová kvalita je velmi podobná. 70D je ale o něco vyšší model. Má odolnější tělo, větší výdrž baterie, rychlejší sériové snímání, kratší čas závěry (1/8000s) atd.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.12.2015 | Reagovat

  • 94

    Avatar

    Dobrý den rád bych se zeptal jestli je nějaký rozdíl obrazové mezi Canon eos 760D a 70D, hlavně na sport, krajiny a občasné natáčení videa?

    Jakub Veinlich, 12.12.2015 | Reagovat

  • 93

    Lukeš

    Reaguje na (92) | Dobrý den, je mi líto, ale Canon nenabízí žádný set. A my jako prodejci žádný další nechystáme, protože by to nebylo ani pro jednu stranu výhodné.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.12.2015 | Reagovat

  • 92

    Avatar

    Dobrý deň, chcel som sa opýtať či nechystáte predaj canonu 760d aj v iných výhodných setoch ako len s objektívom 50 mm STM? Mne by sa páčila kombinácia s 18-55 IS STM. Myslím, že ďalšie sety by ocenilo viac ľudí, lebo tento foťák vyzerá veľmi zaujímavo. Vďaka za odpoveď

    Daniel Lehotsky, 10.12.2015 | Reagovat

  • 91

    Lukeš

    Reaguje na (90) | Dobrý den,určitě ano, v nejbližší době nafotíme tetsovací scénu i tímto modelem. Pak budeme schopni zodpovědět i druhou část Vašeho dotazu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.12.2015 | Reagovat

  • 90

    Avatar

    Dobrý den, objeví se Canon 760D v aplikaci porovnání obrazové kvality, kterou máte na stránkách? Případně jak si stojí v porovnání obr. kvality s Canonen 70D a Nikonem 5500? Děkuji.

    Jaroslav Kadlec, 07.12.2015 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    Reaguje na (87) | Ještě jsem koukal, u spouště není 760D napsána jako podporována. Předpokládám ale, že tedy funguje.

    JM, 04.12.2015 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    Reaguje na (87) | Moc děkuji za odpověď. Napsal jsem to špatně, než cenu fotoaparátu jsem myslel spíše to, že 700D to umí v základu, tak bych čekal, že nástupci to umí také. Ale nevadí, moc díky za informaci a tip.

    JM, 04.12.2015 | Reagovat

  • 87

    Lukeš

    Reaguje na (86) | Dobrý den, tato funkce není dána cenou fotoaparátu, ale kategorií, do jaké je přístroj zařazen. K uvedenému modelu lze zakoupit speciální dálkové ovládání, díky které lze časospběr vytvořit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.11.2015 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Reaguje na (85) | Děkuji za reakci. Ještě jsem zjistil jednu věc, prý nemá natáčení time lapse videí, což jsem tedy čekal, že takový foťák to mít již bude, je to i u mnohem levnějších. Nicméně někde jsem četl, že lze cosi přikoupit pro tuto funkci. Nevíte prosím, jak to je? Děkuji.

    JM, 17.11.2015 | Reagovat

  • 85

    Lukeš

    Reaguje na (84) | Dobrý den, novější procesor nabízí vždy posun vpřed. Myslím tedy, že je to vyšší cena na místě. Tamron 17-50mm má konstantní světelnost, což je samozřejmě velká výhoda. Má ale menší přiblížení, takže není tak univerzální. Jde tedy o to co je pro Vás důležitější. Rychlost a hlučnost je stejná. Objektivy obou výrobců jsou plnohodnotné co se funkčnosti týče.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.11.2015 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Mám dva dotazy. Přemýšlím mezi 100D a touto 760D. Je jasné, že toto bude lepší, ale opravdu je Digic VI procesor a AF III ostření + ostatní věci o tolik lepší, aby to mělo o tolik lepší obrazovou kvalitu a dala se tak ospravedlnit vyšší cena a o dost větší tělo? A druhý dotaz. Ať už vyberu kterýkoli foťák, nechci setový objektiv, není nic extra. Vybírám mezi několika a potřeboval bych radu, do objektivů až tolik nevidím. Jedná se o tyto: http://www.megapixel.cz/sigma-17-50-2-8-ex-dc-os-hsm-canon http://www.megapixel.cz/sigma-17-70mm-f-2-8-4-0-dc-macro-os-hsm-contemporary-pro-canon http://www.megapixel.cz/tamron-sp-17-50-mm-f-28-xr-di-ii-vc-pro-canon Případně i jiné s podobným rozsahem zoomu, jestli jsem něco přehlédl. Který byste mi doporučili? Fotím všechno, krajina, rodina, děti, koncerty, občas sport. Jde mi samozřejmě o kvalitu, ostrost, ale i o pěkně rozostřené pozadí u portrétů a rodinky a plus ještě natáčím i videa, takže aby nebyl moc hlučný, pokud je možnost. Zároveň se chci zeptat, jestli když to není objektiv od Canonu, jestli budou fungovat veškeré vymoženosti s AF III ostřením. Moc děkuji za odpovědi.

    JM, 11.11.2015 | Reagovat

  • 83

    Avatar

    Reaguje na (82) | Děkuji za odpověď.

    Martin Čech, 20.10.2015 | Reagovat

  • 82

    Maxant

    Reaguje na (81) | Dobrý den, dle specifikací má lepší parametry Nikon. Obr kvalita, šum, ostření rychlost, odolnost a podobně. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.10.2015 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Dobrý večer , váhám mezi Canonem eos 760D + 18-135mm IS STM a Nikon D7100 + 18-140 AF-S DX VR , chtěl bych fotit kvalitnější fotky rodiny, krajiny , památky pro tisk většich rozměru. Děkuji.

    Martin Čech, 17.10.2015 | Reagovat

  • 80

    Maxant

    Reaguje na (79) | Dobrý den, až do davatel tyto sety uvolní. Což bohužel také nevíme. Dozvídáme se tyto informace stejně jako ostatní. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 09.10.2015 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Dobrý den, kdy bude 760d konečně dostupný v nějakých zajímavých setech, podobně jako 750d a starší modely?

    XY, 08.10.2015 | Reagovat

  • 78

    Maxant

    Reaguje na (77) | Dobrý den, asi bych vybral Nikon D5200 s obdjektivem  17-50 Sigma. A časem doplnit o nějaký zoom objektiv pro delší vzdálenosti. Objektiv je dobrý kresbou a světelností pro horší podmínky. Tělo je dostatečně kvalitní.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.09.2015 | Reagovat

  • 77

    Hrubá

    Dobrý den, chci přejít z kompaktu Panasonic DMC-FZ50 na zrcadlovku od Canonu. Přemýšlela jsem o tom, co přesně bych očekávala. U FZ50 mě nejvíc rozčiluje za špatných světelných podmínek ostření, hlavně při momentkách a sportu. Chtěla bych se naučit fotit ostré snímky lidí, (např.street foto) a záběry ze sportu.Baví mě mnohem víc, ale tohle je nejdůležitější. Mohli by jste mi poradit s výběrem těla , možná i sady? Investovala bych do 20 000Kč. Děkuju.

    Květa Hrubá, 16.09.2015 | Reagovat

  • 76

    Zelinka

    Reaguje na (75) | Dobrý den,

    Nelze, tuto funkci umožňuje jen pár profisionálních fotoaparátů. 

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 22.08.2015 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Dobrý den, mohu si při focení do RAWu nastavit rozlišení snímků? Děkuji.

    Honza Kratochvíl, 21.08.2015 | Reagovat

  • 74

    Gongol

    Reaguje na (73) | Dobrý den, nakonec jsem se rozhodnul stejně jako vy, upustil jsem od 70D a pořídil jsem si 760D. Naštěstí taky mám sériové číslo začínající 04xx, protože ty mé zmiňované 01 a 02 patří do řady vadných kusů, vady u dalších řad byly už odstraněny. Zatím jsem s fotoaparátem celkem spokojený, ale uvidím až po nějakém větším focení. Zatím mně štvou jen dvě věci a to natáčení videa s objektivem Tamron 70-200mm Macro (A001), kdy je ostření velice hlučné, na starém Canonu 600D ostření bylo tiché a samozřejmě výdrž baterie, která se vybije celkem rychle. Proto bude asi nejlepší dokoupit ještě jednu náhradní.

    Petr Gongol, 03.08.2015 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    760D mám asi 3 týdny. Můj kus má sériové číslo 04xxx. Zatím všechno funguje jak má. Oproti staré 450D, kterou jsem měl předtím, oceňuji lepší ovládání, přesnější měření expozice (mnohem méně podexponovaných a přeexponovaných fotek), lepší výstup jpg (většina fotek je použitelná bez úprav v RAW editoru), přesnější ostření ve všech režimech. Pomalejší je pouze ostření objektivu Canon 100 mm macro, kdy foťák často projíždí celý ostřicí rozsah, než se chytí. Zklamala mě snad jenom malá výdrž baterie, pokud je často zapnutý displej a natáčí se videa. Starý foťák stačilo dobít jednou na konci týdenní dovolené, tento jsem musel dobíjet třikrát. Využití rozlišení 24 Mpix vyžaduje hodně dobré objektivy. Zmíněný makroobjektiv a objektiv Canon 15-85, které používám, jsou na hraně a ideální by byla ještě lepší skla. Mezi 70D a 760D jsem se rozmýšlel také, nakonec jsem vzal 760D, protože je lehčí, což je pro mě dost důležité.

    Michal Blaháček, 31.07.2015 | Reagovat

  • 72

    Brož

    Reaguje na (69) | Dobrý den, recenze se v brzké době určitě objeví. Rozdíl mezi řadou 7xxD a 70D je značný. 70D je poloprofesionální tělo, které je z kovu a je částečně zatěsneno proti prachu a vlhosti. Ostřící systém vyniká svojí rychlostí a přesností. 750D a 760D jsou pokračovatelé 700D a tomu odpovídá také výbava. Avšak jsou vybaveny nový ostřícím systémem pro režim Live View a pro natáčení videa. Co se týče údajných problémů, ty se týkaly jen určitých modelů v zahraničí. U nás jsme žádné "vady" nezaznamenali. Ověřovat seriová čísla je při stále se menících skladových zásobách nemožné.

    Bohuslav Brož - Megapixel, Vedoucí bazaru, 29.07.2015 | Reagovat

  • 71

    Maxant

    Reaguje na (70) | Dobrý den, no 760d je nové tělo a má daleko lepší výstup, tedy i více detailů a prokreslení. A rychlost by mohla být také malinko lepší, ale netroufám si říci zda  je to pro vás znatelné. Máte možnost vyzkoušet na prodejně? To by bylo asi nejlepší. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.07.2015 | Reagovat

  • 70

    Zálicha

    Reaguje na (69) | Já myslím že příští rok se jí dočkáme!!! Na jeden objektiv čekám recenzi uz asi 2 mesice a to mela být během 3 dnů na stránkách.Jo jsou to novinky a ty se museji prověřit:-)))

    Ladislav Zálicha, 26.07.2015 | Reagovat

  • 69

    Gongol

    Dobrý den, chci se zeptat zda bude k dispozici v brzké době nějaká podrobná recenze o Canonu 760D? Rozmýšlím se mezi Canonem 760D a 70D, ale zatím z toho nového 760D mám obavy, kvůli zkušeností některých zákazníků (respektive zjištění vad výrobků). Případně nezačínají vaše prodávané Canony 760D se sériovým číslem "01" nebo "02"?

    Petr Gongol, 26.07.2015 | Reagovat

  • 68

    Zálicha

    Reaguje na (67) | No to je smutný priběh.Proto čekám s nákupem az do doby než se tady objevi recenze od opravdových uživatelů

    Ladislav Zálicha, 23.07.2015 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Dobrý den...zakoupila jsem foták jako záložní APS,jelikož vlastním Canon 6D a staré APS 550d mi připadá mnohem lepší,co se týče šumu,anebo je chyba v sowtfaru,neboť když zmáčknu živý náhled,tak se foťák zablokuje a musím vytáhnout baterku a znovu ho nastartovat a ani kamera nefunguje...tak že po týdnu musím na reklamaci,což docela nase.....Jsem zklamaná.

    Kamila Hödlová, 22.07.2015 | Reagovat

  • 66

    Maxant

    Reaguje na (65) | Dobrý den, pod cenou je dostupnost a odkaz poslat dotaz, prosím použíjte ho. Kolega Vám zjistí přesný termín dodání. Rezervaci doporučuji, vykrývají se nejdříve. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.07.2015 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaká je v současnosti zhruba běžná dodací lhůta u 760d? A je potřeba ho objednat a nebo rezervovat (na prodejně)? Díky.

    Tomáš Baxa, 01.07.2015 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Prosím o info či Canon EOS 760D má vstavaný časovač umožňujúci časozberné snímanie a ak nie tak prosím odporučiť spolahlivý externý časovač z Vášho sortimentu a tiež info či má digitalný zoom a ak áno akého rozsahu. Za odpoveď vopred ďakujem. S pozdravom "Svetlu zdar" Peter

    Peter, 26.06.2015 | Reagovat

  • 63

    Maxant

    Reaguje na (61) | Dobrý den, stačí popsat závadu a zaslat s prodejním dokladem a záručním listem  na kontrolu (reklamace).

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.06.2015 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Reaguje na (61) | Takže chvilka na Google... http://www.digimanie.cz/sigma-vyda-firmwary-pro-objektivy-ktere-nespolupracuji-s-canony-eos-750d-a-760d/6040 S Tamronem SP 70-300mm F/4-5,6 Di VC USD to krásně šlape

    Dan Červenka, 20.06.2015 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Aparat casto zamrza. Co je nutne napsat k pripadnemu reseni?

    Dan Červenka, 19.06.2015 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Reaguje na (52) | Dobrý den, bohužel, nyní nějaký čas se k Vám nedostanu, čerstvě po operaci. Proto se to snažím doladit touto cestou, rozhodně si pro všechny věci si dojedu k Vám osobně. Díky, že jste :-D Honza

    Jan Neugebauer, 18.06.2015 | Reagovat

  • 59

    Zálicha

    Reaguje na (56) | jojo omlouvám se,už ráno mě hlídací pes upozornil že máte skladem 5ks. Děkuji za reakci.

    Ladislav Zálicha, 18.06.2015 | Reagovat

  • 58

    Maxant

    Reaguje na (57) | Dobrý den, ano to je opravdu tak. Uvádíme to dostatečně jasně. Už i v anotaci pod produktem v první větě je jasně uvedeno--- máte možnost získat zpětnou slevu až 1 400 Kč při nákupu Canon EOS 750D, 760D a M3 spolu s vybranými objektivy. Pro více informací klikněte na odkaz ,,Začíná Canon cashback na EOS 750D, 760D a M3 s vybranými objektivy". V odkazu je pak uvedeno za jakých podmínek lze uplatnit. Možnost vrácení--- bylo objednáno přes internet? Vejdeme se do lhůty 14ti dní na možnost vrácení s tím, že by jste zakoupila vhodný set? 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.06.2015 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Právě jsem se zkontaktovala s Canon, kde mi napsali, že akce cashback platí pouze na Canon 760D + OBJEKTIV. Což mě tady celkem naštvalo, jelikož jsem se zpětnou slevou 1400Kč, jak uvádíte tady na stránkách, počítala!

    anetas, 18.06.2015 | Reagovat

  • 56

    Maxant

    Reaguje na (53) | Dobrý den, no je to bohužel problém zásobení a velké poptávky, doporučuji si vytvořit objednávku a tím se zařadit do seznamu. Vykrýváme objednávky postupně. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.06.2015 | Reagovat

  • 55

    Maxant

    Reaguje na (54) | Dobrý den, ano takto je to dobře. Prokazuje se koupě těla, nebo setu + právě ten vybraný objektiv. Zde je formulář, v pravé části je aparát a pod tím objektiv. Pozor běží tři akce, tak jestli nemáte tuto druhou.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.06.2015 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Reaguje na (51) | - omlouvám se, měl jsem reagovat sem. Na Canon.cz není EOS760D zahrnut do toho vrácení peněz - není tam - tak se nedá zadat. Jak to opravdu je - netuším.

    Jan Neugebauer, 18.06.2015 | Reagovat

  • 53

    Zálicha

    Dobrý den.Mám dotaz ohledně dostupnosti.Nastane doba že bude tento fotoaparát skladem déle než 10min.v počtu jednoho kusu?? To jako Canon posílá fotáky do republiky po jednom balení,nebo jak funguje distribuce?? Nic ve zlém proti Megapixelu,ale toto je strašné,nebudí to vůbec dobrý dojem.

    Ladislav Zálicha, 17.06.2015 | Reagovat

  • 52

    Maxant

    Reaguje na (49) | Dobrý den, no volba těla je dobrá s tím bych souhlasil. Problém vidím v objektivu, protože asi neseženu takto univerzální. Pro video by byl vhodný nějaký s STM a ohniskem např 18-135mm jako univerzální. Ale světelnost není nijak extra a na makro je také nevhodný. Zde by bylo vhodné pořídit extra makro objektiv, takový aby byl např i na portrét atd. například Tamron 90mm.  což je momentálně jeden z těch lepších. U toho videa by asi záleželo jak hodně se tomu hodláte věnovat, nebo jestli to má být jen okrajově. Doporučil bych navštívit naší prodejnu kde Vám můžeme některé možnosti a sestavu doporučit. Lépe si tak vysvětlíme co je předností a co vlastně hledáte. Máte možnost se u nás zastavit? S pozdravem M.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.06.2015 | Reagovat

  • 51

    Maxant

    Reaguje na (50) | Dobrý den pane  Neugebauer, toto je opravdu přehledný komentář. Co by to mělo znamenat, nebo na co se chcete zeptat? Zda Vás zajímá letní akce canon cashback, tak podmínky naleznete u vybraných produktů v záložce nepřehlédněte. Jinak prosím o upřesnění, rád vám dotaz zodpovím.  S pozdravem M.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.06.2015 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    právě jsem byl na stránce Canonu a je tam toto: DIGITÁLNÍ ZRCADLOVKY EOS 700D EOS 700D 1 300 Kč zpět EOS 100D EOS 100D 1 300 Kč zpět EOS 1200D EOS 1200D 1 000 Kč zpět OBJEKTIVY A BLESKY EF 24-70mm f/4L IS USM EF 24-70mm f/4L IS USM 5 000 Kč zpět EF 16-35mm f/4L IS USM EF 16-35mm f/4L IS USM 3 000 Kč zpět EF 70-200mm f/4L IS USM EF 70-200mm f/4L IS USM 3 000 Kč zpět EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM 1 600 Kč zpět EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM 1 600 Kč zpět EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM 1 600 Kč zpět EF 35mm f/2 IS USM EF 35mm f/2 IS USM 1 600 Kč zpět EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM 800 Kč zpět EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM 800 Kč zpět EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS STM EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS STM 800 Kč zpět EF 40mm f/2.8 STM EF 40mm f/2.8 STM 800 Kč zpět EF-S 24mm f/2.8 STM EF-S 24mm f/2.8 STM 800 Kč zpět Speedlite 600EX-RT Speedlite 600EX-RT 2 000 Kč zpět Speedlite 430EX II Speedlite 430EX II 1 400 Kč zpět Speedlite 270EX II Speedlite 270EX II 800 Kč zpět Další KOMPAKTNÍ FOTOAPARÁTY PowerShot SX60 HS PowerShot SX60 HS 1 200 Kč zpět PowerShot SX530 HS PowerShot SX530 HS 1 200 Kč zpět PowerShot G1 X Mark II PowerShot G1 X Mark II 1 100 Kč zpět PowerShot G7 X PowerShot G7 X 1 000 Kč zpět PowerShot SX710 HS PowerShot SX710 HS 1 000 Kč zpět PowerShot SX610 HS PowerShot SX610 HS 500 Kč zpět Další VIDEOKAMERY

    Jan Neugebauer, 17.06.2015 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Dobrý den, potřeboval bych s výběrem vybavení. Fotím skoro vše, jen Makro a Sport - rozhodně ne. Nejvíc krajiny, zvířata, architekturu a občas i portrét. Rád bych vyzkoušel dokument či reportáž. Jako tělo bych si vybral něco od Canonu - myslel jsem EOS 760D. Zkoušel jsem vybrat nějaký objektiv a nějak mi to nejde. Nejvíc mě znejistil fakt, že bych rád vyzkoušel i nějaký pokus s filmem (krátkým). Vím co vše budu potřebovat, jen konkrétní typ - netuším. Fotografie dělám na A4. Rád bych nějakou vyváženou sestavu. Poradíte mi , prosím. Díky moc - Honza

    Jan Neugebauer, 17.06.2015 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Prosím o info či Canon EOS 760D má vstavaný časovač umožňujúci časozberné snímanie a ak nie tak prosím odporučiť spolahlivý externý časovač z Vášho sortimentu a tiež info či má digitalný zoom a ak áno akého rozsahu. Za odpoveď vopred ďakujem. S pozdravom "Svetlu zdar" Peter

    Peter, 17.06.2015 | Reagovat

  • 47

    Maxant

    Reaguje na (45) | Dobrý den, kontaktujte prosím Canon, který tuto akci zajišťuje. Řeknou Vám více informací. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.06.2015 | Reagovat

  • 46

    Maxant

    Reaguje na (44) | Dobrý den, v tom případě klidně i 700D a výše. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.06.2015 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Dobrý den, také mám problém s Cashbackem ---- vše jsem vyplnila řádně, ale nechce me systém pustit dál, jelikož jsem nevyplnila pole s objektivy ... jak mam tuhle skutečnost řešit, když Canon 760D se prodava jen tělo bez objektivu, Děkuji

    EvaS, 15.06.2015 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Reaguje na (43) | jde o druhou zrcadlovku, nyni vlastnim 400D A po vyzkouseni novejsiho tela (600D) bych chtel neco pokrocilejsiho

    jakub, 15.06.2015 | Reagovat

  • 43

    Florian

    Reaguje na (41) | Dobrý den,

    pokud se jedná o vaši první zrcadlovku tak bude jistě dostačovat i 100D, které má výhodu v menší veliksoti a váze.

     

    Vojtěch Florian - Megapixel, Technický specialista, 15.06.2015 | Reagovat

  • 42

    Florian

    Reaguje na (40) | Dobrý den,

    o Cashback na tento model můžete zažádat na tomto odkazu:

    https://canon-750d-760d-lens-cashback.sales-promotions.com/?country_promotion=29&lng=cz

     

    Vojtěch Florian - Megapixel, Technický specialista, 15.06.2015 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Dobrý den, plánuji koupit tělo Canon, rozmýšlím se mezi 650D, 700D, 750D (možná 760D?) a 100D. Můžete mi některý z těchto doporučit vzhledem k ceně? Vím, že to jsou hodně podobné fotoaparáty, že 100D je daleko menší a že 750-760D mají hybridní AF. Budu ho používat víceméně rekreačně. Vyplatí se kvůli tomu investovat do nejnovějších středních řad?

    Jakub, 13.06.2015 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Dobrý den, zakoupila jsem canon 760D a chci se zeptat, jak je to s akci cashback. Na strankach, kde mam o něj zadat, nemuzu najit tip teto zrcadlovky, tudíž nemůžu pokračovat v žádost. Můžete mi poradit, jak tuto věc řešit? Moc děkuji!

    anetam, 12.06.2015 | Reagovat

  • 39

    Maxant

    Reaguje na (38) | Dobrý den, no je to složitější. Pro českou distribuci není tovární set s objektivem k dispozici. Sety jsou zatím jen pro USA, a UK. Pokud by se něco změnilo budeme o tom včas informovat. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.05.2015 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Dobrý den, budete tuto zrcadlovku prodávat i v setu s nějakým objektivem? Děkuji!

    Aneta S, 20.05.2015 | Reagovat

  • 37

    Maxant

    Reaguje na (36) | Dobrý den, ano toto by mělo být možné, ale budeme to moci otestovat až po naskladnění. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.05.2015 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Dobrý den, umožní mi wifi v aparátu připojení k Ipadu a živý náhled na něm či dálkové ovládání Ipadem? děkuji za odpověď

    Richard, 13.05.2015 | Reagovat

  • 35

    Vevoda

    Já ty testy nedělám. Nemám tušení. 760d je lepší volba co se týče fotek. 70d je lepší na video. Uvažuju o své první DSLR tak mám teď přehled (z internetu) ale nakonec možná pudu do Nikonu.Ještě jsem se nerozhodl. :-)

    Mira Vevoda, 10.05.2015 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Reaguje na (33) | Musí vždy platit "má víc mpx =O něco horší ISO"? 760D má novější čip, máte porovnaný šum se 70D při resamplingu na stejné rozlišení?

    Jiří Gottvald, 09.05.2015 | Reagovat

  • 33

    Vevoda

    Reaguje na (32) | 760d je o trochu ostřejší a má víc mpx =O něco horší ISO. 70D= lepší ISO ale né tak ostré fotky ve stejných hodnotách. Osobně bych bral 760d = je i levnější.

    Mira Vevoda, 09.05.2015 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Prosím, poraďte, 760D nebo 70D. Chtěl jsem 70ku, ale teď opravdu nevím. Důležitým parametrem pro mě je i ISO. Který je obrazově lepší ve vyšších hodnotách ISO (1600,3200,6400). Díky moc

    Kraison, 07.05.2015 | Reagovat

  • 31

    Maxant

    Reaguje na (30) | Dobrý den, aparáty mají splňovat výstupní kontrolu garantovanou společností Canon. Pokud se zjistí problém kontroluje se většinou dodané zboží jako celá šarže(dodávka).Také pokud tento problém nebyl detekován u zboží mířící do české distribuce nemusí se zde vůbec projevit a je to zcela předčasné.  Teď jsem byl zkontrolovat snímač na fotoaparátu a nic tam není. S pozdravem M.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.05.2015 | Reagovat

  • 30

    Vevoda

    Reaguje na (29) | Zeptám se jinak.Kontrolujete kvalitu fotoaparátů které prodáváte ? Nerad bych dal nemalé peníze za produkt bazarového charakteru (znečištěný senzor,špatné ostření atd.)

    Mira Vevoda, 07.05.2015 | Reagovat

  • 29

    Maxant

    Reaguje na (28) | Dobrý den, nejsou skladem. Tedy nemohu to ověřit. Ale to co jste poslal nevypadá na znečištění ale spíše na nějakou vadu.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.05.2015 | Reagovat

  • 28

    Vevoda

    Dobrý den.Jaký je stav senzorů u 750/760 na vašem obchodě ? Prý je znečištěn už od výroby viz.foto v odkazu. http://1.static.img-dpreview.com/files/p/E~TS520x0~articles/3237720717/t6ssensor-1024x864.jpeg Děkuji za odpověď

    Schn, 05.05.2015 | Reagovat

  • 27

    Maxant

    Reaguje na (25) | Dobrý den, vhodná je Nova 180

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.04.2015 | Reagovat

  • 26

    Maxant

    Reaguje na (24) | Dobrý den, ano je to možné. Protože u starších modelů byla stará technologie ostření, dnes je to o něčem jiném. Doporučuji vyzkoušet na naší prodejně. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.04.2015 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jakou brašnu bych si měl pořídit, aby se mi tam vešel EOS 760D a tři objektivy. Sigma 17-50mm f/2.8 EX DC OS HSM, Sigma 18-300 mm F/3.5-6.3 DC MAKRO OS HSM a Canon EF-S 18-55 mm f3.5-5.6 IS II. Předem děkuji za doporučení.

    Miloš Kratina, 20.04.2015 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím