Canon EOS 7D + 15-85 mm IS Komentáře k Canon EOS 7D + 15-85 mm IS

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (89 - 1)

  • 89

    Bouška

    Reaguje na 88 | To ovládání je hodně subjektivní, někomu vyhovuje víc Nikon, jinému Canon. Nejlepší by bylo, kdybyste se mohl stavit na některé z našich prodejen a oba přístroje si vyzkoušel vzít do ruky. Podle toho se rozhodnete nejlépe. Výhodou 7D je vyšší rychlost, ale poměr výkonu a ceny vychází lépe u daleko levnějšího setu Nikon D7000 + 16-85 mm VR.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.02.2013 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška, moc děkuji za vaší radu. Vzhledem k tomu, že nemám vůbec žádné zkušenosti s digitálními zrcadlovkami, tak jsem se chtěl ještě zeptat jestli je lepší ovládání Nikonu D7000 nebo spíš Canon 7D. Jestli se mohu zeptat, kdyby jste měl vzít v úvahu všechny skutečnosti kolem uvedených typů, pro kterou by jste se rozhodl, případně pro jaký jiný typ digitální zrcadlovky s objektivem, moc děkuji za vaší odpověď.

    Jindra, 05.02.2013 | Reagovat

  • 87

    Bouška

    Reaguje na 86 | Dobrý den, pokud Vám jde především o kvalitu fotek, tak o trochu lepší je set Nikon D7000 + 16-85 mm VR.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.02.2013 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška, stále se nemohu rozhodnout jestli koupit Canon 7D s objektivem 15-85mm, nebo Nikon D7000 s objektivem 16-85mm, v současné době fotím na kompakt canonG10. jedná se mi hlavně o výslednou kvalitu. Používal bych to jak na focení krajiny, památek, tak na rodinné fotky. Moc děkuji za radu.

    Jindra, 04.02.2013 | Reagovat

  • 85

    Bouška

    Reaguje na 84 | Dobrý den, myslím, že lepší variantou je tento set 7D s 15-85mm, je univerzálnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.01.2013 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Dobrý den, stále se nemohu rozhodnout a konec "cashbacku" se blíží :) prosím tedy o radu: canon 7D + 15-85 IS NEBO 60D + 17-40 L 4 ? ... focení krajina,lidé příležitostně sport ... mnohokrát děkuji

    Novák, 15.01.2013 | Reagovat

  • 83

    Bouška

    Reaguje na 82 | Dobrý den, lepší zkušenosti mám s 15-85mm se zmíněnou Sigmou jsem bohužel nebyl spokojen.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.01.2013 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Reaguje na 81 | Můžete prosím ještě zhodnotit "souboj" sigma 17-70 2.8-4 vs. canon 18-85 3.5-5.6 jako základní objektiv k 7D případně co říkate na kombinaci sigma17-70 a canon 60D ? ještě jednou děkuji Novák

    , 10.01.2013 | Reagovat

  • 81

    Bouška

    Reaguje na 80 | Dobrý den, pokud jde o kvalitu videa, jsou na tom všechny stejně, jen 7D je nejlepší na obsluhu. Rychlost ostření je špatná u všech, je lepší se spolehnout na manuální ostření. Objektiv 15-85 je na video bez problémů použitelný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.01.2013 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška, prosím o radu resp. názor na 7D co se týče kvality natočeného videa s porovnáním s 60D resp. 650D - kvalita , rychlost ostření a zda je objektiv 15-85 IS vhodný i pro video. V současné době vlastním Sigma 17-70 2.8-4 prosím ještě o srovnání s 15-85 IS Mnohokrát děkuji s pozdravem Novák p.s váš názor na 60D vs 7D

    Novák, 09.01.2013 | Reagovat

  • 79

    Bouška
    Reaguje na 78 | Dobrý den, ano, vybral jste skvěle.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.07.2011 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Dobry den, zvazuji koupi canon 7D telo a 17-40 jako zakladni objektiv a k tomu 70-300 L IS (70-200 f4 IS)na wildlife, sirokac 10-22. vse canon samozrejme. Fotim prevazne krajiny, wildlife a zivot jako takovy. Muzu poprosit o radu, zda-li zvolena kombinace je vhodna pro 7D ? Dekuji.

    Marek, 26.07.2011 | Reagovat

  • 77

    Bouška
    Reaguje na 76 | Dobrý den, žádné obavy, jedná se samozřejmě o kompatibilní kartu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.04.2011 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    Dobrý den chtěl jsem se zeptat zda-li dodavána karta k tomu to setu je SD, která mi je k tomuto foťáku na nic nebo Compact Flash? Děkuji za odpověď

    Petr V., 27.04.2011 | Reagovat

  • 75

    Bouška
    Reaguje na 74 | Dobrý den,o trošku lépe vychází D7000.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.01.2011 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych Vás poprosit o porovnání s Nikonem D7000, především o optické vlastnosti, pokus v obou případech použijeme "stejný" objektiv a scénu, který z nich bude mít lepší výsledek? Předem díky moc! M.

    Marcel, 30.01.2011 | Reagovat

  • 73

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.01.2011 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Dobrý den, děkuji za radu-zkusím a snad se zadaří... Chtěl bych ještě poprosit o radu, který fotobatoh zvolit pro tento set + Tamron 70-300VC + nějaký delší (100mm?) macro objektiv + stativ. Někdy bych asi i využil, kdyby se do batohu dal dát NB. Taky bych potřeboval, aby byl aspoň trochu nepromokavý, ale to budou asi skoro všechny... Vím, že možností je určitě spousta, tak klidně napište několik variant. Předem moc děkuji

    Thomas, 28.01.2011 | Reagovat

  • 71

    Bouška
    Reaguje na 70 | Dobrý den, jednak to musíte povolit v menu a pak je potřeba stisknout tlačítko AF-ON.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.01.2011 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Reaguje na 69 | Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat, jak se dá u videa zapnou AF, protože mě teda v průběhu natáčení nefunguje ani jeden ze tří režimů... Předem děkuji

    Thomas, 27.01.2011 | Reagovat

  • 69

    Bouška
    Reaguje na 68 | Dobrý den, AF při videu sice použít můžete, ale nefunguje to moc dobře. Daleko lepší je ostřit ručně. Na natáčení videa se hodí oba dva objektivy.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.12.2010 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Dobrý den, funguje při natáčení videa AF, nebo je nutné ostřit ručně? Jak se chová tento objektiv (15-85) v režimu natáčení videa, popř. je možné natáčet video pomocí 70-200/4L

    Jakub, 27.12.2010 | Reagovat

  • 67

    Bouška
    Reaguje na 66 | Dobrý den, video funguje pouze v režimu živého náhledu, přes hledáček to nejde.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.12.2010 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli video na fotoaparátu 7d má jen živí náhled nebo i přes optický hledáček Děkuji

    Josef, 21.12.2010 | Reagovat

  • 65

    Bouška
    Reaguje na 64 | Dobrý den, žádné obavy, tento objektiv je pro Vaše potřeby určitě vhodný. Vhodný stativ je třeba http://www.megapixel.cz/manfrotto-055xprob-498rc2.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.11.2010 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Dobrý den, je objektiv v tomto setu vhodný jako základní objektiv s tím, že si časem dokoupím nějaký macro objektiv. Fotím hlavně v přírodě-zvířata, stromy, vodu, macro, ... Zbytek jen okrajově. Nevim, jestli má tento objektiv dostatečně rychlé ostření i na pohyblivé cíle :-) nebo jestli neexistuje v přibližně stejné cenové relaci jiný objektiv, který by měl lepší obrazovou kvalitu, ... Na značce objektivu mi nezáleží. Můžete mi, prosím, ještě doporučit vhodný stativ? Díky za informace

    Thomas, 29.11.2010 | Reagovat

  • 63

    Bouška
    Reaguje na 62 | Dobrý den, ano, 7D je skutečně výrazně lepší, než 50D, já bych mu dal určitě přednost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.09.2010 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško,vlastním EOS350D a myslím že je čas na výměnu.Zvažuju mezi 50D nebo 7D.Co byste volil Vy,respektive je 7D o nějakých 16.000Kč lepší?Možnost videa je pro mě nezajímavá.

    Radek, 25.09.2010 | Reagovat

  • 61

    Bouška
    Reaguje na 60 | Dobrý den, bohužel ne.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.09.2010 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Reaguje na 59 | Ještě jeden dotaz, pro jistotu, D7 náhodou v nějakém finančně výhodnějším setu s objektivem 17-55/2.8 neprodáváte, že?

    Schneider, 03.09.2010 | Reagovat

  • 59

    Bouška
    Reaguje na 57 | Dobrý den, zde ke stínění dochází také.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.09.2010 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Omlouvám se za nejasný dotaz, takže ještě jednou: jde mi o problém, kdy některé objektivy stíní záblesku z vestavěného blesku viz viz Vaše odpověď č. Reaguje na 40 | Zajímalo by mě tedy, jestli se tento problém objevuje i u objektivu 17-55/2.8 a D7, protože u D40 byl tento problém poměrně patrný....

    Schneider, 02.09.2010 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Reaguje na 40 | Dobrý den, zajímalo by mě v této souvislosti, zda stíní objetiv 17-55/2.8. U D40 tento problém je. Díky předem za Vaši odpověď.

    Schneider, 02.09.2010 | Reagovat

  • 56

    Bouška
    Reaguje na 55 | Dobrý den, bohužel netuším, co tyto kódy znamenají, ale stále se jedná o stejnou verzi 7D.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.08.2010 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Velmi vážně uvažuji o koupi setu Canon EOS 7D + EF-S 15-85 IS USM. Všiml jsem si dvou verzí čísla kodu 3814B032AA nebo 3814B032. Jedná se o model r. 2009 a model r. 2010, nebo to má jiný význam? Moc bych si cenil Vaší odpovědi p. Bouško. Děkuji

    šiml, 16.08.2010 | Reagovat

  • 54

    Bouška
    Reaguje na 53 | Dobrý den, těsnění proti prachu a vlhkosti bohužel nemají ani všechny L objektivy. U objektivů nižší kategorie není utěsněn ani jeden. Já bych doporučil do těchto extrémních podmínek například http://www.megapixel.cz/aquapac-455-slr-camera.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.07.2010 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Dobrý den, děkuji za odpověď. Ještě jeden dotaz : jak reaguje ne L objektiv na prach a vlhkost? Mám obavy že, když budu v Tanzanií na pouští anebo v pralesu, budu mit s tím problemy (když na poušti fouka vitr tak je to hodně prašne anebo v pralesu, třeba v krateru Ngorongoro, je vysoká vlhkost).

    Riccardo, 15.07.2010 | Reagovat

  • 52

    Bouška
    Reaguje na 51 | Dobrý den, objektivy řady L nejsou primárně určeny pro APS-C snímače, takže bych doporučil spíš 15-85 - dosáhnete vynikajících výsledků. Pokud jde o kartu, je to http://www.megapixel.cz/kingston-16-gb-cf-elite-pr o-133x, nebo jiná značka s podobnými vlastnostmi. Záleží to na momentálních skladových zásobách.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.07.2010 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Dobrý den pane Boušku, Chcy si koupit EOS 7D ale jsem četl na internetu že je třeba k němu koupit velice kvalitní objektiv (jsou celkem velke problémy s AF - čočky musí být opravdu perfektně nastavené)-(uvažoval bych o EF 24-70 f2.8 L anebo tělo + 15-85 IS). Můj problém je že jsem chtěl nejspíš objektiv řady L z důvodů že cestují a nekdy fotim v prašnem prostředi (poušť) anebo nekdy se stane že jsem ve vlchem přostředi/jemní dešť. Samozřejmě fotím i uvnitř - rodínu, oslavy atd. Samozřejmě chcí i filmovat. Prosím o radu (třeba čím začinat a co dokoupit). Ještě dotaz v nabídce tělo + pam. karta CF 16Gb o jakou kartu se jedná (jde mi o rychlost zápisu). Velice děkují za info.

    Riccardo, 15.07.2010 | Reagovat

  • 50

    Bouška
    Reaguje na 45 | Dobrý den, skutečně je to těžké... Pro Vaše účely je asi o něco vhodnější 7D.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.07.2010 | Reagovat

  • 48

    Bouška
    Reaguje na 47 | Dobrý den, je to způsobeno jiným typem závěrky. U D70 bylo použito kombinace mechanické a elektronické závěrky a toto řešení se neosvědčilo.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.07.2010 | Reagovat

  • 49

    Bouška
    Reaguje na 46 | Dobrý den, například http://www.megapixel.cz/sandisk-32-gb-cf-extreme-6 0-mbs.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.07.2010 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Dobrý den, promiňte, že stále obtěžuji :-) ale mám ještě jednu otázku. V popisu tohoto fotoaparátu na stránkách výrobce jsem zjistil, že čas X-sync je 1/250s, u svého starého Nikonu D70 mám X-sync 1/500s, myslel jsem, že u modernějšího by to mělo být minimálně stejné, ale jsem trochu překvapen, že je to prakticky horší, čím by to mohlo být způsobeno?

    Pavel, 11.07.2010 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na vhodnou CF kartu (32 GB)

    martin, 10.07.2010 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Ten Nikon 300s mě taky velmi zaujal a abych pravdu řek nevím pro který se rozhodnout. Nejsem příznivec ani odpůrce jedné nebo druhé značky, fotil jsem oběma a v současnosti mám Nikon D70 a max spokojenost, jen už mi trochu nestačí rozlišení a rychlost, taky to video není k zahození i když jen příležitostně nějakej krátkej klip, co je pro mě rozhodující je kvalita obrazu a zpracování. Pokud jde o nvestici do kvalitních skel, souhlasím, ale moje otázka zněla jestli je variabilita mezi jednotlivými kusy tak veliká, za co vlastně člověk platí? :-) vážený pane Bouška, prosím o radu, co byste raději zvolil? D300s + 16 - 85 VR nebo 7D + 15 -85 IS? Vím odpověď asi neexistuje, ale pokud bych měl nárky na zvláště kvalitní obrazový výstup pro velkoformátovou fotografii cca 100 x 150 cm , kvalitní zpracování jak těla tak objektivu a příležitostné video?

    Pavel, 08.07.2010 | Reagovat

  • 44

    Bouška
    Reaguje na 41 | Dobrý den, raději bych investoval nejdřív do kvalitnějších objektivů, například do http://www.megapixel.cz/canon-ef-s-17-55-f-2-8-is- usm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.07.2010 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Reaguje na 42 | Berte to čistě subjektivně ,ale já bych objektivy canon v této kategorii nekupoval (po skušenostech s Canon 17-85, následně se skvělým Nikonem 16-85) vůbec, zvažte ještě nikon 300S nebo si počkejte na nasledovníka D90, jestli se Vám nedostačuje jeho video, nebo potřebujete odolnejší tělo... a ktomu ten n 16-85. Nebál by jsem se odchýlek ve výrobě Canonu, ale myslím že opticky tenhle objektiv sice není špatnej ale ten pomer ceny, kvality provedení a optického výkonu (v širokých ohniskách) se mi vůbec nelíbí a taky se obávám, že když jej koupíte ,budete za chvíli uvažovat o nečem lepším, co jsou u Canonu L-kové skla, človeka totiž z principu štve když má skvelé tělo a objektiv co sice není špatnej, ale za velký prachy a nevyužije ani náhodou potenciál těla...proto jsem i po odcizení mého Canonu 40D přešel defintivně na Nikon, když máte objetiv N 16-85 tak v podstatě máte vystaráno, teda pokud nefotíte makro, nebo nepotřebujete nízkou svetelnost, ostrost lepší než mnohé pevné skla...nikdy jsem neslyšel ŽÁDNÝ podložený negativní názor na tenhle Nikon objektiv, co o Canonu žel nemůžu říct:-(...hezký den!

    StandaR, 07.07.2010 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Dobrý den, četl jsem komentáře k objektivu v tomto setu a vyplynulo z nich, že kvalita objektivu může značně kolísat kus od kusu. To je na jedné straně pochopitelné, ale na druhé straně co dělat v případě, že zrovna narazím na horší kus? Dá se to nějak reklamovat, nebo existují nějaké standardy ze kterých by objektiv neměl vybočovat. Děsí mě představa, že si budu muset koupit několik objektivů za mnoho tisíc než narazím na ten povedený a ty ostatní potom vyhodit :-)) Myslím, že takový výrobce jako je Canon by za bezmála 20 000 měl zákazníkovi nabídnout víc než jen metodu pokus omyl. Nevím jaká existuje výstupní kontrola u Canonu ale doufám, že to tam netřídí na dobré a špatné kusy a ty špatné potom neposílají do východní Evropy? :-)))

    Pavel, 06.07.2010 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška. Můžete mi poradit? Canon 50D a nějakéj lepší objektiv, či zafinancovat lepší tělo 7D a levnější objektiv. Děkuji T

    exmachine, 05.07.2010 | Reagovat

  • 40

    Bouška
    Reaguje na 39 | Dobrý den, žádné obavy, 7D je o mnoho výkonnější, než starší D70 a to jak v šumu, tak v kvalitě těla. Pokud jde o stínění, záleží vždy pouze na použitém objektivu, u každého je to jiné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.06.2010 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    chtěl bych se zeptat jestli je součástí balení nějaký software pro zpracování formátu RAW. Pořád váhám jestli koupit tento set nebo ne, mám trochu obavy z vysokého rozlišení snímače, ale v recenzích jsem četl, že úroveň šumu i při vyšších citlivostech je velmi nízká. Momentálně používám Nikon D70 s 6ti megapixely a zajímalo by mě jestli ten šum je srovnatelný nebo dokonce lepší než u té D70. Současně ale vyšší rozlišení je důvodem proč chci nový aparát, dosud jsem nedělal zvětšeniny nad 45x30cm (vyjímečně 60x90)ale chtěl bych jít i do větších formátů i když jen občas, když už bych investoval do nové zrcadlovky chtěl bych mít i video ve full HD a to myslím Nikon v této třídě nenabízí. Dřív jsem fotil i s Canonem EOS 300D a s kvalitou obrazu a barevným podáním jsem byl nadmíru spokojen, ale Nikon D70 mě zase uchvátil svou skvělou konstrukcí a robustností, myslíte, že 7D je v tomto ohledu srovnatelný? Děkuji za pomoc v nelehkém rozhodování. Současně bych se rád zeptal, jakou výšku zdvihu má interní blesk? šlo by to třeba změřit pro porovnání s tím co mám teď? Četl jsem totiž že delší objektivy stíní, u D70 jsem s tím měl problém jen při nasazené sluneční cloně a snímání na velmi malou vzdálenost. Mnohokrát děkuji za ochotu, všechny své fotoaparáty mám od vás a další nebude vyjímka :-)

    Pavel, 18.06.2010 | Reagovat

  • 38

    Bouška
    Reaguje na 34 | Dobrý den, ano, vhodná je http://www.megapixel.cz/canon-slunecni-clona-ew-78 e.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.06.2010 | Reagovat

  • 37

    Bouška
    Reaguje na 35 | Dobrý den, ano, jedná se o objektiv http://www.megapixel.cz/canon-ef-s-15-85-mm-f-3-5- 5-6-is-usm, je velmi slušný, určitě mohu doporučit. Stabilizátor se vypíná přímo na objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.06.2010 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    A ještě něco:-) Dá se na tomto objektivu vypnout stabilizátor, nebo se to musí vypnout ve fotoaparátu? Děkuji za trpělivost.

    Pavel, 13.06.2010 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Chtěl bych se ještě zeptat jestli je v tomto setu stejný objektiv který máte v nabídce a sice EF-S 15-85 IS USM? Je kvalita tohoto objektivu dostatečná, fotím hlavně širokoúhlými ohnisky a záleží mi proto zejména na dobré kvalitě v tomto rozsahu.

    Pavel, 13.06.2010 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Prosím, lze k tomuto objektivu dokoupit sluneční clonu?

    Pavel, 12.06.2010 | Reagovat

  • 33

    Bouška
    Reaguje na 31 | Dobrý den, myslím si, že právě uvedená sestava D90 je v poměru výkonu a ceny určitě nejlepší volbou. Pokud ještě dokoupíte blesk, hodně dlouhou dobu Vám nebude nic chybět.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.06.2010 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 30 | Dobrý den, formát videa je .MOV MPEG-4 AVC, H.264.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.06.2010 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Reaguje na 29 | Dobry den, dekuju za odpoved (26). Uvedomil jsem si, ze jsem se mel zeptat asi trochu jinak. Bohuzel nemam cas a ani prilis chut porovnavat jednotlive parametry ruznych sestav. Mam celkem jasno, ze dalsi fotak bude zrcadlovka Canon nebo Nikon a potrebuju poradit co ma smysl v cene 30 000 - 50 000CZK koupit. Prioritou je obrazova kvalita (ale ne pocet pixelu) a nechci model pro zacatecniky. Pochopitelne si radeji poridim za svoje penize "vice muziky" tedy treba http://www.megapixel.cz/nikon-d90-16-85-d-xvr-70-300-af-s-vr a k tomu jeste treba blesk a pod. ovsem pokud by to nebylo na ukor obrazove kvality. Omlouvam se pokud je dotaz formulovam prilis ametarsky ale pokum mam cas tak radeji fotim nez bych studoval specifikace.... Predem dekuji.Zdenek

    Zdenek, 10.06.2010 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Díky za odpovědi a dovolte ještě jednu otázku: V jakém formátu je ukládáno video? Jedná se o AVCHD jako u běžných kamer nebo je to jiný formát?

    Pavel, 09.06.2010 | Reagovat

  • 29

    Bouška
    Reaguje na 26 | Dobrý den, troufnu si říci, že 7D určitě za dvojnásobnou investici stojí. V podstatě jediné, co má s 550D společné, je rozlišení snímače...

    Reaguje na 27 | Protiprachová ochrana je na trochu jiném principu. Není zde fólie jako u Olympusů, ale prach zachytává low pass filtr, který se "oklepe" a prach tak odstraní ze svého povrchu. Přední člen objektivu 15-85 se neotáčí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.06.2010 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Ještě jeden dotaz, má u tohoto setu objektiv přední člen otočný nebo pevný? Kvůli polarizačnímu filtru

    Pavel, 09.06.2010 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Dobrý den, mohl bych se prosím zeptat na jakém principu pracuje u tohoto fotoaparátu protiprachová ochrana? Vím, že u starších Olympusů byla nějaká folie která se ulrazvukem rozechvívala a setřásla tak prach s čipu, je to totéž nebo se jedná o jiný systém?

    Pavel, 09.06.2010 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Dobry den, tahle sestava se mi libi ale chtel bych se zeptat jestli rozdil v kvalite tela proti EOS 550d je opravdu takovy aby stalo za to zaplatit dvojnasobnou cenu. Objektiv bych v obou pripadech koupil stejny - tedy ten uvedeny v teto sade. Dalsi kombinace kterou zvazuji je D90 s nejakym objektivem v podobne kvalite a cene ale protoze uz par drobnosti od Canonu mam tak me trochu odrazuje nutnost jineho SW a ostatniho prislusenstvi (a take chybejici Full HD protoze uz pouzivam zaznam a prehravani na BD). Fotim prevazne lidi kolem sebe, casto portrety ale temer vzdy momentky a snazim se o zachyceni momentalniho vyrazu ve tvari. No a obcas - na dovolene - vsechno ostani :o). Predem dekuju. Zdenek

    Zdenek, 09.06.2010 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, máte asi na mysli aberaci. Ano, ta je jasně viditelná. Záleží to hodně na použitém objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.06.2010 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Dobrý den, zajímalo by mě vaše vyjádření k fialovým skvrnám u obrysů na zkušebních fotkách. Díky Honza

    Honza, 04.06.2010 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Vřele doporučuji tento kit. Opravdu spolupracuje geniálně. Nelituji toho, že jsem "nepřitlačil" a nekoupil 7D + 17-55 f2,8 IS USM (být nikonista tak bych váhal víc protože nikkor 17-55 f2,8 VR ostří opravdu brutálně rychle), jak říkám 15-85 je parádní sklo .........

    Jarda, 28.04.2010 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | Dobrý den, se 7D jsem bohužel žádný sport nefotil, ale dokážu si to docela dobře představit. Určitě bych zapnul Ai FOCUS, což je tzv. inteligentní průběžné automatické zaostřování a pokud jde o volbu AF bodu, pro uvedené příklady bych vybral zónové ostření.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.04.2010 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Dobry den pane Bouska. Na ruznych recenzich k tomuto pristroji jsem se docetl o vice moznostech zaostrovani AF (bodovy,rozsireny a zonovy AF). Vetsinou jsou kladne. Zkousel jste vy sam foceni treba sportovnich zaberu (auta,moto,kone...)? Pripadne, ktere ostreni se pro to hodi nejlepe ?

    , 28.04.2010 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, rychlost ostření je také na podobné úrovni. Pro Vaše účely mi přijde o něco lepší http://www.megapixel.cz/canon-ef-s-17-55-f-2-8-is- usm kvůli světelnosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.04.2010 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobrý den, 15-85 f3.5-5.6 IS USM je opravdu delikátní sklo, není v mých silách rozhodnout se mezi ním a 17-55 f2.8 IS -> rozhodování by mi velice ulehčilo srovnání rychlosti, případně přesnosti ostření. Stabilizátor je asi totožný, když jsou oba 4 krokové. Odolnost je asi též srovnatelná. Ani dražší 17-55 nemá v balení clonu. Váha a rozměry mě nezajímají. Kvůli špičkovým snímkům se budu "vláčet" i s 2kilogramovým seťákem :) Zaměření sport, repotáž, ostatní jen okrajově .......

    Jarda, 25.04.2010 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, ano, jde.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.04.2010 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den, Jde u 7D připojit externí stereo mikrofon? Díky Viktor

    Viktor , 14.04.2010 | Reagovat

  • 16

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.03.2010 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý den, Můžu se zeptat jaký je přesně objektiv v tomto Kitu? Bylo by dobré Link

    Viktor, 28.03.2010 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, určitě ano, ale zatím je ještě nemáme nafocené.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.01.2010 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den, budou nějaké ukázky fotek?

    LP, 17.01.2010 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Díky. Má lepší světelnost,ale těch 105 na konci je pro mne lepší.Děkuji a přeji Vám hodně pohody v Novém roce. Petr Š.

    petrŠ, 29.12.2009 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Dobrý den, ano, jsou celkem srovnatelné, s touto kombinací dosáhnete vynikajících výsledků. Ještě o trochu lepší je http://www.megapixel.cz/canon-eos-5d-mark-ii-ef-24 -70-mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.12.2009 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Děkuji pane Bouška.Rozhodl jsem pro Canon 5D Mark II s objektivem 24-105mm L f/4. Myslíte,že tento objektiv se vyrovná té 12-60 SWD? Děkuji Vám.

    petrŠ, 28.12.2009 | Reagovat

  • 9

    Bouška
    Reaguje na 7 | Objektiv 12-60 je lepší i než uvedený objektiv od Nikonu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.12.2009 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 6 | Dobrý den, ano, objektiv 12-60 je opticky i konstrukčně lepší, než 15-85.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.12.2009 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Ještě přidám tento set: Nikon D300s + 18-200 mm VR II Ohniskové vzdálenosti jsou mi jasné.Jedná se mi tu kvalitu fotografie. Děkuji.

    petrŠ, 27.12.2009 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Dobrý den Pane Bouška bude lepší tento set nebo Olympus E3 s obj.12-60mm SWD.? Který bude podávat lepší výsledky co se kresby,ostrosti,bokehu týká? Šum bude mít asi Canon daleko lepší.Ale nejsem si jistý tímto objektivem 15-85mm. Ta 12-60 SWD bude asi o dost lepší.Portaďtě prosím. Díky Petr

    petrŠ, 27.12.2009 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    15-85 mm IS je USM narozdil od 18-135 mm IS...proto je ten rozdil v cene, ze? Nema tak velky rozsah, ale zato rychlejsi ostreni...coz se mi zda lepsi pro 7D.

    Pepa, 17.12.2009 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 4 | Dobrý den, komentáře tohoto druhu jsou zde nevhodné, proto jsem ho smazal. Každopádně díky za upozornění, už jsem to předal našemu obchodnímu oddělení, podívají se na to. Cenový rozdíl je skutečně podezřele velký.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.10.2009 | Reagovat

  • 3

    Bouška
    Reaguje na 2 | Dobrý den, za 52 490 Kč je set s jiným objektivem, je to http://www.megapixel.cz/canon-eos-7d-18-135-mm-is. Ceny nikdo nediktuje, jsou závislé na nákupních cenách a na vůli prodejce.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.10.2009 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Dobrý den, mám dotaz ohledně ceny. Všude jinde je za cca 56 000 kč a dnes jsem našel i za 52 490 vč. DPH. Jak je to možné, to si každý dělá ceny jak chce? Předem děkuji.

    Jiri, 13.10.2009 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    vypadá dobře

    p, 12.09.2009 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím