Canon EOS M5 tělo Komentáře k Canon EOS M5 tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (18 - 1)

  • 18

    Křížek

    Dobrý den, osobně bych volil na video Sony. Má mnohme více užitečných funkcí práve pro takové uživatele. Canon neustále ostatní lineup limituje aby nepodrážel nohy vlastní cinema řadě. Přitom jakoby mohlo přidání například zebry tuto řadu ovlivnit. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 18.11.2016 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Reaguje na (15) | Jinak co se tyce obrazoveho vystupu, tak si myslim, ze daleko dulezitejsi nez fotoaparat je, jaky zvolis objektiv.

    miras, 18.11.2016 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Reaguje na (15) | Jestli uz mas nejaky objektivy Canon, urcite bych volil Canon. V pripade, ze mas v planu vyuzivat video mohl by ti spise vyhovovat Sony A6300, vseobecne ocekavam, ze Sony A6300 bude celkove o neco lepsi, vetsi dynamicky rozsah, mene sumu na vyssi ISO, vice snimku za vterinu. Zase velka vyhoda Canonu je, ze ma daleko sirsi sortiment objektivu a nizsi ceny, nechce to koukat pouze na fotoaparat, ale jako na celek s objektivem. Taky jsem se rozhodoval mezi temito dvema tely, vim, ze Sony jako fotoaparat bude lepsi, ale uz mam nejake objektivy od Canonu + bezproblemova redukce na Canon M5, coz se o redukci Sigma MC-11 pro bajonet od Sony rici neda, takze mi celkem bez problemu vychazi lepsi M5.

    miras, 18.11.2016 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Jaký fotoaparát koupit Sony a6300 nebo Canon EOS M5 jde mi především o obrazový výstup

    Libor Toman, 17.11.2016 | Reagovat

  • 14

    Křížek

    Dobrý den, korekce zde přítomná je a to v rozmezí +1 až -3.

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 03.10.2016 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Mám sice Sony A 77, ale myslím si, že Canon se dost trefil, pokud cena klesne a začne rozšiřovat nabídku objektivů (lehkých a kvalitních). Myslím, že tahat všude zrcadlovku s objektivem těžkou 1,2 kg a těžší a i dost objemnou každého vždy nebaví a tady se nabízí mít sestavu APS-C do 750 gramů. Kdo si na toto tělo dá vysoce světelný objektiv Canon přes redukci, tak se tím pokazí celá filozofie tohoto aparátu. Divím se, že Sony nepřišla s takovým vyspělým tělem formátu APS-C, pokud nepočítám jeden pokus s velmi jednoduchou A 3000. Přitom by ho mohla odvodit od A 6300. Jeden dotaz : Jakou má dioptrickou korekci hledáček tohoto Canonu? Na těle není vidět žádný seřizovací prvek. Děkuji.

    Laďa, 03.10.2016 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Reaguje na (11) | To se mu i povedlo. Přešel jsem na Nikon... ;-) Tráva tam sice není zelenější, ale alespoň dostupnější. Už by mohli pochopit, že nebojují jen proti sobě. Náskok z dob před deseti lety zmizel. Teď bojují nedostupným tělem za 30k proti second hand Sony A7, A6300, Nikon D600 a 610 za 20-25k, a tak dále.

    Petr Berka, 27.09.2016 | Reagovat

  • 11

    Křížek

    Dobrý den, osobně si myslím, že spíše Canon nechtěl podrážet nohy vlastním zrcadlovkám :) 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 27.09.2016 | Reagovat

  • 10

    Křížek

    Dobrý den, osobně si myslím, že spíše Canon nechtěl podrážet nohy vlastním zrcadlovkám :) 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 27.09.2016 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Souhlasím s tou cenou. Vzhledem k tomu, za kolik ho koupí člověk v Kanadě nebo USA, je tohle zkrátka špatně. Není důvod, proč by měl stát o tolik víc. Vzhledem ke kupní síle by měl stát logicky dokonce méně. Těžko říct, jaký vliv na cenu má socialistická Evropa se svými daněmi a cly. Ale že by to bylo tolik? Zamrzí absence 4K videa (nebo alespoň 2K). Výkonnostně na to přístroj má. Mohl by tak vzít vítr z plachet konkurenci A6300 apod. Jinak své kupce si časem určitě najde. Musí mít ale člověk jasno jestli mirrorless nebo DSLR. Pokud nebude mít jasno, bude se rozvažovat třeba právě mezi 80D a M5. Nebo si dokonce počká na začátek roku 2017, s tím se vytasí Nikon v očekávané D7300.

    Jerome Pirome, 26.09.2016 | Reagovat

  • 8

    Křížek

    Dobrý den, EOS M5 využívá stabilizace na objektivech EF-M nebo spolu s adaptérem na objektivech EF. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 23.09.2016 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Jaký typ stabilizace má tento model, když v parametrech je uvedeno, že nemá stabilizovaný snímač, ani optický? Děkuji za vysvětlení.

    Karel Boudný, 22.09.2016 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Reaguje na (4) | Ano, myslel jsem optický hledáček, a jeho ústrojí potřebné k fungování DSLR. Elektronického hledáčku se nebojím, a třeba bude pracovat nad očekávání, jen mě mrzí z principu věci, že je oficiální cena pro Evropu tak natažená. Adaptér už mám (zbyl mi), takže to je další nálož na ceně "zbytečně". Vysloveně zmařená naděje. Holt radši místo toho přikoupím něco k Nikonu.

    Petr Berka, 19.09.2016 | Reagovat

  • 5

    Křížek

    Dobrý den, až bude skladem, doražte k nám na prodejnu a můžete si ho vyzkoušet. Canon docela tlačil na marketing i s jejich adaptérem a tak bych ho viděl jako doplňkový fotoaparát pro uživatele, který již doma zrcadlovku má. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 19.09.2016 | Reagovat

  • 4

    Křížek

    Dobrý den, absence hledáčku zde není, pán zřejmě myslel optického hledáčku. Elektronické hledáčky prošli výrazným vývojem a tak bych přeji jen se závěry počkal až na kusy, které půjdou do prodeje. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 19.09.2016 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Reaguje na (2) | m To jsem napsal špatně. Měl jsem na mysli absence optického hledáčku s jeho ne zrovna jednoduchým ústrojím, které něco stojí. Také jsem vynechal odolnost proti vlhkosti (weather sealing), o kterou je EOS M5 ochuzen proti 80D. Prostě je to menší osekanější bráška, a ta cena mi nepřijde přiměřená. Zároveň je to stroj moc lákavý, takže budu mít dilema, jak se s tím vypořádám.

    Petr Berka, 17.09.2016 | Reagovat

  • 2

    Avatar

    Reaguje na (1) | Absence hledáčku?

    David Štráchal, 17.09.2016 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Už už jsem se chystal předobjednat, ale cena nemile překvapila. Menší polykarbonátové tělo, absence hledáčku a dedikovaného AF snímače, čekal bych, že bude znatelně levnější než 80D. Někde kolem 25k. Canon zase Evropany pěkně podojí.

    Petr Berka, 16.09.2016 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím