Canon makropředsádka 500D 58 mm Komentáře k Canon makropředsádka 500D 58 mm

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (71 - 1)

  • 71

    Michalík

    Reaguje na (70) | Dobrý den, rozumím, dívám se zpět a nenašel jsem rozdíly krom toho, že bylo možné 250D použít na jiné typy kompatků. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 01.04.2014 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Reaguje na (69) | Ona už v nabídce není. Jen mne zajímalo, jaký je v nich rozdíl, třeba která víc přibližuje a tak.

    Petr, 31.03.2014 | Reagovat

  • 69

    Michalík

    Reaguje na (66) | Dobrý den, omlouvám se, ale jak se dívám nevidím v nabídce makropředsádku Canon s označením 250D. Můžete prosím dotaz upřesnit?  

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 31.03.2014 | Reagovat

  • 68

    Michalík

    Reaguje na (65) | Dobrý den, rozdíl je v použité optice. Pro kompakt Canon bych doporučil raději originál výrobce, kdybyste měl zrcadlovku tak tam spíše firmu B+W. Opticky kvalitní jsou obě. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 31.03.2014 | Reagovat

  • 67

    Michalík

    Reaguje na (64) | Dobrý den, předsádka vám obraz před objektivem zvětší ale současně deformuje okraje snímku. Rozdíl je v průměru předsádek jinak žádný.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 31.03.2014 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Tak do třetice:) V tom prvním dotazu jsem se přehlédl. Myslel jsem, jaký rozdíl bude u Canonu 500D a 250D.

    Petr, 30.03.2014 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Ještě jeden dotaz. Jaký rozdíl je mezi tím Canonem a http://www.megapixel.cz/bw-makropredsadka-nl-10-58-mm. Díky moc za odpověď. Petr

    Petr, 30.03.2014 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o této předsádce na Canon G1x. O jak moc bude to makro lepší? A jaký je rozdíl mezi tímto a http://www.megapixel.cz/canon-makropredsadka-500d52mm? Děkuji.

    Petr, 30.03.2014 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Reaguje na (62) | Dobrý den, záleží jestli by jí měl dodavatel. Doporučuji se obrátit na dostupnost@megapixel.cz

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.05.2013 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Dobrý den, prosím o sdělení, zda na Canon PuwerShot S2 IS lze ještě sehnat širokoúhlý konvertor WC-DC58A a konverzní adaptér objektivu LA-DC58E, případně zda je lze nahradit produkty jiného výrobce. Děkuji a přeji pěkný den! Havlíček

    Miroslav Havlíček, 07.05.2013 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Reaguje na 60 | Děkuju, to jsem potřeboval vědět. Já jsem myslel jestli s tou předsádkou není nějaký dost špatný obraz nebo něco podobného. Tak brzy snad uvidím co ta předsádka dokáže. Ještě jednou děkuju

    Roman Maňák, 13.03.2013 | Reagovat

  • 60

    Jurčík

    Reaguje na 59 | Dobrý den, předsádky Vám ještě trochu více zvětší obraz. Kolega Bouška psal, že to nebude nutné, protože málokomu nestačí makro, které umí Canon G12.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 13.03.2013 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Reaguje na 58 | Opožděně děkuji za odpověď. Fotoaparát jsem si koupil a jsem s ním velmi spokojený a teď právě přemýšlím nad touto makropředsádkou. Chci se proto zeptat proč myslíte, že to nebude nutné? MAkro je na fotoaparátu velice dobré, ale jelikož často fotím třeba milimetrové houby, určitě je každé zlepšení vítané.

    Roman Maňák, 13.03.2013 | Reagovat

  • 58

    Bouška

    Reaguje na 57 | Dobrý den, ano, s adaptérem to půjde, ale jejsem si jist, jestli to bude nutné...

    Luděk Bouška - Megapixel, 13.02.2013 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Dobrý den, chci si u Vás koupit "sadu" Digitální fotoaparát Canon PowerShot G12 + 16GB karta + brašna DCC-1600 + adaptér na filtr zdarma! Půjde na ni se zmíněným adaptérem upevnit makropředsádka Canon 500D 58mm?

    Roman Maňák, 12.02.2013 | Reagovat

  • 56

    Bouška

    Reaguje na 55 | Dobrý den, neměli jsme možnost to vyzkoušet, ale měla by jít použít s kroužkem Canon adaptér na filtr FA-DC58C.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.12.2012 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Dobrý den,lze použít makropředsádku 500D 58mm pro Canon PowerShot G1X za účelem zlepšení fotografování makra?

    Věra, 10.12.2012 | Reagovat

  • 54

    Bouška

    Luděk Bouška - Megapixel, 30.08.2012 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Dobrý den, můžete mi prosím napsat co vše potřebuji k fotáku G1X abych mohl fotit makro? Díky moc. /ADAPTÉRY, REDUKCE ATD./

    Roman Němec, 30.08.2012 | Reagovat

  • 52

    Lukeš

    Reaguje na 51 | Dobrý den, myslím že bude stačit adaptér. Ten máme skladem.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.02.2012 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Dobrý den, koupil jsem Canon G1X a rád bych pro focení close-up koupil makropředsádku, nejspíš budu potřebovat i adaptor. Nebo je lepší telekonvertor? Předpokládám, že mezikroužky asi těžko použiju. Máte skladem?

    Haškovec, 23.02.2012 | Reagovat

  • 50

    Lukeš

    Reaguje na 49 | Dobrý den, myslím si že Mr.Peterson nemá tuto předsádku. V tom bude celý fígl.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.11.2011 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Reaguje na 48 | an Lukeš, ako viem že sa neda pouzit priemer 58mm na 67mm zavit, len mi nejde do hlavy ako je mozne, ze to Mrs.Peterson tuto makropredsadku Canon 500D nasroboval na obj. Nikon 70-300mm VR so zavitom 67mm. Mozno v Amerike je mozne zohnat vsetko aj na takyto zavit, ved je to zem neobmedzenych možností :). Hladal som aj na stranke Canon.com, ale tam take nemozem najst. A Vy by ste mi nevedeli asi poradit alebo zistit kde by sa toto dalo zohnat? Co sa tyka Vasej ponuky B+W, viem ze je to kvalitna znacka, no tento Canon 500D je este kvalitnejsi a mam rad kvalitu, aj ked je draha :). Dakujem. Rastislav

    Rastislav, 24.11.2011 | Reagovat

  • 48

    Lukeš

    Reaguje na 47 | Dobrý den, předsádku o průměru 58mm, nelze našroubovat na závit 67mm. Existují jiné předsádky, které se vyrábí v různých velikostech. vyrábí je například firma B+W.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.11.2011 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Dobry den, zhanam tento typ predsadky na Nikon Nikkor 70-300mm VR, no problem nastava v tom, ze tento teleobjektiv ma priemer predneho zavitu 67mm, no prislo mi video kde na tento objektim profesionalny fotograf bezproblemov tento typ nasroboval: Tu je video: http://videos.ppsop.com/closeup.html ked som zacal hladat po internete, natrafil som na tento nadpis pri tovare: Tu je link: http://www.adorama.com/CA58CU500D.html. chcem sa teda opytat, ci by bolo mozne zistit, ci by bolo mozne tuto makropredsadku nasrobovat na spominany objektiv aj ked mi to video a aj ten druhy link nejako nejde do hlavy kedze ma priemer 58mm a poslat mi odpoved na moj mail: hektor@orava.sk Dakujem. S pozdravom Rastislav Ratulovsky

    Rastislav, 20.11.2011 | Reagovat

  • 46

    Lukeš
    Reaguje na 45 | Dobrý den, ano je.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 22.06.2011 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dobrý den vlastním objektiv Canon EF 55-200mm f/4.5-5.6 II USM, chtěla bych se optat zda je tato predsadka vhodna pro tento objektiv. Pokud ne, kterou by jste mi doporučil ?

    Jituunka, 22.06.2011 | Reagovat

  • 44

    Lukeš
    Reaguje na 43 | Dobrý den, určitě by na to nějaký vzorec asi existoval, výrobce jej ale neuvádí. Tato předsádka v podstatě nemění poměr zobrazení jako např. mezikroužky, ale umožňuje zaostřit z kratší vzdálenosti a fyzicky zvětšuje obraz podobně jako lupa.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.05.2011 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobrý den, jak se změní poměr/měřítko zobrazení s touto předsádkou na objektivech Objektiv Canon EF 50 mm f/1,8 II - nyní 1:6,7 Objektiv Canon EF-S 55-250 mm f 4-5,6 IS - nyní ? Objektiv Canon EF-S 18-55 mm - nyní 1:2,9 Je na to nějaký vzorec?

    Zdeněk, 24.05.2011 | Reagovat

  • 42

    Lukeš
    Reaguje na 41 | Dobrý den, dobrý den. Použití makroobjektivu je vždy lepší než použití mezikroužků. U nich lze docílit poměru zvětšení 1:1, ale samozřejmě dochází k úbytku světla, tedy k zaclonění. V případě že se pro ně rozhodnete bych doporučil http://www.megapixel.cz/kenko-sada-mezikrouzku-12m m-20mm-36mm-dg-pro-canon

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.04.2011 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Dobrý den, potřebovala bych poradit. Mám Canon EOS 1000d s objektivem EF-S 18 - 55 mm. Chtěla bych se věnovat makrofotografii a nevím, zda by bylo k tomuto objektivu vhodnější použít tuto makropředsádku nebo 250D předsádku nabo nějakou sadu mezikroužků. A jaký by potom byl poměr, když u stávajícího objektivu je 1:3,5. A jaká by byla kvalita? Dal by se tento výsledek kombinace srovnat s použitím makroobjektivu od Tamronu v nízké cenové úrovni(okolo 5000-6000 kč)? Nebo je ještě lepší způsob???

    Kamila, 18.04.2011 | Reagovat

  • 40

    Lukeš
    Reaguje na 39 | Dobrý den, podle všech dostupných informací nelze k tomuto modelu použít filtr. Objektiv není vybaven závitem, ale pouze odrážkováním, do kterého filtr ani redukce zašroubovat nejdou.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.04.2011 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Reaguje na 38 | Dobrý den, nejsem si zcela jist, ale myslím, že se mýlíte, ve specifikaci produktu je možnost použití filtrů o průměru 58mm a jelikož má objektiv fotoaparátu na svém konci závit na filtry, tak by použití filtrů neměl být problém. Redukce by měla být totožná pro modely SX10, SX20, SX1 i SX30. Děkuji

    Karel, 14.04.2011 | Reagovat

  • 38

    Lukeš
    Reaguje na 37 | Dobrý den, pokud je mi známo tak na tento fotoaparát nelze nasadit přdesádky ani filtry.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.04.2011 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Dobrý den, mám Canon PowerShot SX20 IS, jaký adaptér je prosím potřeba abych mohl použít tuto makropředsádku. Děkuji

    Karel, 13.04.2011 | Reagovat

  • 36

    Lukeš
    Reaguje na 35 | Dobrý den, ano jde.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.01.2011 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Dobrý den, jde tuto předsádku nasadit na adaptér LA-DC58K? Děkuji!

    Maruš, 26.01.2011 | Reagovat

  • 34

    Lukeš
    Reaguje na 33 | Dobrý den, tato předsádka jde na každá objektiv s průměrem 58mm.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.12.2010 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobry den, chhtel bych se zeptat jestli by sla tato predsadka na objektivy Olympus E-620? Dekuji za odpoved.

    Honza, 28.12.2010 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Reaguje na 31 | Dobrý den,
    můžete použít buď tuto originální, která má 5dioptrií, nebo stejnou, či silnější od firmy B+W:
    http://www.megapixel.cz/bw-makropredsadka-nl-5-58- mm
    http://www.megapixel.cz/bw-makropredsadka-nl-10-58 -mm

    Filip Barták - Megapixel, 22.09.2010 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Chci se zeptat na EOS 500D 18-55mm jakou makropředsádku použít z vašich nabízených. děkuji

    Kateřina, 22.09.2010 | Reagovat

  • 30

    Bouška
    Reaguje na 29 | Dobrý den, například tuto.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.03.2009 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Dobrý den, mám Canon eos 1000 a objektivy 18-55 75-300 prumer 58 jakou macro predsadku mohu pouzit k foceni macro snimku. Dekuji

    Stech, 21.03.2009 | Reagovat

  • 28

    Bouška
    Reaguje na 27 | Ano, je to tak. Dají se použít i předsádky jiných výrobců, ale nedovedu odhadnout výslednou optickou kvalitu. Druhou část dotazu jsem smazal kvůli odkazu na konkurenci. Díky za pochopení.

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.03.2009 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Reaguje na 26 | Tak to potom logicky se vyplatí pro S5IS koupit v základu 250D...??

    Jerzy, 12.03.2009 | Reagovat

  • 26

    Bouška
    Reaguje na 25 | Dobrý den, ano, vliv to má. Čím víc dioptrií, tím víc se přiblížíte a tím většího zvětšení dosáhnete. Teoreticky by použití nemělo nic bránit - samozřejmě na dlouhém ohnisku...

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.03.2009 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Mám Canon S5IS...uvažuji o zakoupení adaptéru LAH-DC20(se sluneční clonou),k tomu makropředsádku 500D 58mm která má +2 dioptrie (oproti 250D tamá +4)...ale nerozumím přesně tomu, jaký vliv má na makroftografii velikost dioptrií předsádkových čoček,které se dají dokoupit. Pokud bych dokoupil takové čočky s dioptriema třeba +4, bude to mít na makrofotografii pozivnější vliv? A pokud ano a uvažoval bych o dokoupení těchto předsádkových čoček, bude to co by do montáže s daným příslušenstvím kompaktibilní?? Děkuji za odpověď. J

    Jerzy, 12.03.2009 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 22 | Dobrý den, telepředsádku můžete použít v podstatě pouze s delšími ohnisky, ale nezkoušel jsem to, takže nemohu odhadnout, jakého zvětšení (přiblížení) dosáhnete.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.03.2009 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Reaguje na 22 | Dobrý den, ještě bych chtěla vědět jestli se s touto předsádkou dá měřit 1:1

    Blanka, 01.03.2009 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den, mám canon powershot S5 IS a uvažuju o koupi této předsádky pro fotografování makra.. jak velký rozdíl je ve fotkách při použití předsádky a nebo focení bez ní, jen pomocí makra či supermakra, které je v S5. děkuju za odpověď

    Blanka Merunková, 27.02.2009 | Reagovat

  • 21

    Bouška
    Reaguje na 20 | Dobrý den, v případě levnější varianty dosáhnete vynikajících výsledků s mezikroužky http://www.megapixel.cz/kenko-sada-mezikrouzku-12m m-20mm-36mm-dg-pro-canon, které pak můžete použít i s nějakým makroobjektivem.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.01.2009 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Dobrý den, mám EOS 450D s setovými 18-55 IS a 55-250 IS a chtěl bych vyzkoušet fotit makro. Doporučil byste mi spíš makro předsádku (tuto, nebo 250d) mezikroužky Kenko (o kterých se také někde zmiňujete) nebo rovnou koupit makro objektiv (např. Sigma 105mm f2,8 ex dg makro, nebo nějaký Canon)? Kdybych zvolil levnější variantu(mezikroužky, předsádka), dalo by se to pak nakombinovat s třeba se zmíněným objektivem od Sigmy? Ano, raději bych zvolil levnější variantu. Děkuji za odpověď a přeji příjemný den.

    Zemikm, 27.01.2009 | Reagovat

  • 19

    Bouška
    Reaguje na 18 | Dobrý den, doporučit ji bohužel nemohu, Váš objektiv má průměr předního závitu 52mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.12.2008 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Dobrý deň, chcela som sa spýtať, či by ste mi odporučili túto predsádku na môj EF 50mm f/1,8 II objektív. Ďakujem.

    Petra, 18.12.2008 | Reagovat

  • 17

    Bouška
    Reaguje na 16 | Dobrý den, bohužel ne, objektiv má závit 55mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.12.2008 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    dobry den, mam zaujem o tuto makropredsadku,ale chcem sa opytat,ze ci bude pasovat aj na sony alpha 100 so zakladnym objektivom 18-70mm....dakujem

    gloryman, 16.12.2008 | Reagovat

  • 15

    Bouška
    Reaguje na 14 | Dobrý den, ano, předsádka se dá použít, ale vhodnější řešení, které nemá vliv na kvalitu obrazu jsou mezikroužky, třeba http://www.megapixel.cz/kenko-sada-mezikrouzku-12m m-20mm-36mm-dg-pro-canon.

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.11.2008 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jestli by jste doporučili kombinaci Canon 100/2,8 makro + makropředsádka 500D. Často fotím ma nejmenší možné přiblížení a ještě mi to je málo. Jak moc poznamená kvalitu obrazu, vložení předsádky? Předem děkuji

    Jura, 12.11.2008 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Reaguje na 12 | Děkuji

    Jura, 05.11.2008 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, podle údajů výrobce ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.11.2008 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Bylo mi řečeno že si mám koupit achromatickou předsádku. Dotaz tedy zní je 500D achromatická?

    Jura, 03.11.2008 | Reagovat

  • 10

    Bouška
    Reaguje na 9 | Dobrý den, předsádka 500D je určena spíše pro delší ohniska, na základní objektiv je vhodnější http://www.megapixel.cz/canon-makropredsadka-250d- 58mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.09.2008 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobrý den, Dostal jsem zrdcadlovku Canon EOS 450D + objektiv 18-55 a chtěl jsem se zeptat, pokud bych si chtěl vybrat makro předsádku, tak jakou bych si měl vybrat aby byla vůbec kompatibilní s mým foťákem.. Děkuji

    Graphicc, 16.09.2008 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, ano, bude.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.09.2008 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den, a pokud bych k teleobjektivu sigma 70-300 vlozil jeste tuto makropredsadku, bude mit jeste vyraznejsi makro? Diky za info

    Alexandr, 06.09.2008 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, ano, jde to, ale kvalita obrazu samozřejmě trochu klesne. Jsou ale i teleobjektivy, které umožňují fotit makro i bez předsádky a to až do měřítka 1:2, což je slušné. Je to například http://www.megapixel.cz/sigma-70-300-40-56-apo-dg- macro-canon.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.07.2008 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den, mám Canon eos 400D. Chtěla bych si koupit teleobjektiv, ale také makroobjektiv. Po finanční stránce by to pro mě ale bylo dost náročné. Dočetla jsem se, že lze udělat z teleobjektivu pomocí makro předsádky makroobjektiv. Jak je to potom ale s kvalitou? Mohl byste mi prosím poradit jakou kombinaci teleobjektivu a makro předsádky mám vybírat? Moc děkuji za odpověď.

    Tereza, 13.07.2008 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Reaguje na 3 | Zdravím, pokud se nepletu, tak tato makropředsádka má +2 Dioprie, 250D pak +4 Dioptrie

    Martin, 12.06.2008 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobrý den, mohu se zeptat kolik má tato předsádka dioptrií?

    hores, 10.06.2008 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, typ 500D je tvořen dvěma optickými členy potlačujícími aberaci, zatímco typ 500 má jen jeden člen, je tedy proto levnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.05.2008 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    jaký je rozdíl mezi makropředsádkou 500 58 mm a 500D 58 mm? Připadá mi, že jen v ceně

    Matějka, 18.05.2008 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 1 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím