Canon PowerShot A630 Komentáře k Canon PowerShot A630

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (40 - 1)

  • 40

    Bouška
    Reaguje na 39 | Dobrý den, A570 IS sice má stabilizátor, ale jinak je snad ve všech ohledech lepší A630. Osobně by mi stabilizátor zas tolik nescházel.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.08.2007 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Dobrý den, začínám experimentovat s uměleckou fotografií a poohlížím se po nějakém kompaktu (v této cenové skupině) se kterým vystačím, než si koupím zrcadlovku. Fotoaparát chci používat nejen k pořizování art fotografií, ale zároveň i pro zkušební záběry pro filmy (věnuji se režii), proto mne u A630 trochu odrazuje absence stabilizátoru. Jako alternativu jsem si vyhlédl Canon Powershot A570 IS. Prosím, poraďte.
    Děkuji

    Jan Váňa, 20.08.2007 | Reagovat

  • 38

    Bouška
    Reaguje na 37 | Dobrý den, obrazově je na tom lépe A630,, mám s ním vynikající zkušenosti. Stabilizátor nijak moc nechybí a rozdíly mezi procesory nejsou zas tak výrazné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.08.2007 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Dobrý den, chci Vás požádat o radu, rozhoduji se mezi modely CANON A630 a A570IS, chtěl bych se zeptat který model je vhodnější co do kvality snímků, jestli vetší snímač u A630 má podstatný vliv na kvalitu snímků (u meších snímaču tzv. mydlení šumu) při použití na foto převážně přirody vs A570IS a jestli DIGICIII vs DIGIC II má nějaký podstatný vliv na kvalitu snímků? A dále jestli absence optického stabilizátoru při 3x optickém zoomu je nějaká podstatná nevýhoda. Děkuji Kubeš

    Martin Kubeš, 20.08.2007 | Reagovat

  • 36

    Bouška
    Reaguje na 35 | Dobrý den, s kloubem nejsou ani po několika letech slušného zacházení žádné problémy. Zoner Vám samozřejmě přijde i při objednávce přes internet.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.08.2007 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Dobrý den,
    Chtěl bych se zeptat jak se chová kloub otočného displeje. Jestli po používání nevykazuje nějakou tu vůli... A dále, když bych si objednal tento fotoaparát, dojde mi zároveň s ním i ten SW Zoner??? Nebo se to týká jen prodeje v prodejně??? Děkuji

    Pavel K., 15.08.2007 | Reagovat

  • 34

    Bouška
    Reaguje na 33 | Dobrý den, jedině pomocí redukčního kroužku http://www.megapixel.cz/canon-adapter-konvertoru-l a-dc58f

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.07.2007 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den,dá se na tenhle fotoaparát nasadit třeba UV filtr?

    Lukáš, 22.07.2007 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 31 | Dobrý den, kontaktujte servis, kde by Vám měli říci, o co se jedná. Jestli je to důvod k reklamaci, to bohužel nedokážu posoudit, může se například jednat o chybu karty, nebo něco podobného...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.07.2007 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Dobrý den, mám závažný problém s A630, je to asi dva dny a od té doby když mám zapnuté prohlížení fotek a zmáčknu rychle po sobě 2-3-4x levé tlačítko z kříže ( takže vlastně přepnout na předchozí fotku) tak mě foťák vypne a někdy dokonce ohlásí hned po vypnutí na 2s černou obrazovku s malým textem v roku a ten je " E16", někdy to udělá někdy ne takže mě to docela štve, jinak funguje jak má a tak by mě zajímalo jestli je to důvod pro reklamaci!? Nikdy předtím to neudělalo, mám ho zatím jen měsíc. Předem děkuji.

    Kettmann, 18.07.2007 | Reagovat

  • 30

    Bouška
    Reaguje na 29 | Dobrý den, osobně bych si vybral A630, má trochu silnější blesk, což je pod vodou důležité. Má také větší snímač, to je také výhoda.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.06.2007 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Můžete mi prosím poradit ? Rozhoduji se mezi Canon Power Shot A 630 nebo A 710IS. Fotoaparát budu používat na běžné focení, ale také k rekreačnímu potápění. Chtěl bych fotit pod vodou a také natáčet video. Mé finanční možnosti se pohybují na úrovni výše jmenovaných přístrojů. Který z nich by byl vhodnější ?
    Děkuji.

    Jirka, 25.06.2007 | Reagovat

  • 28

    Bouška
    Reaguje na 27 | To máte pravdu, ale expozici v tom případě řídí blesk, který má svá čidla a hlídá si potřebnou hladinu osvětlení. Když už je světla dost, prostě záblesk přeruší a je to. Není to tak složité, jak to vypadá. Je ale jasné, že je třeba určitým způsobem sladit nastavení fotoaparátu a blesku...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.06.2007 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Děkuji za informaci,
    Zatím jen uvažuji o externím blesku.
    Jen mi není jasné, jak se "domluví" foťák s bleskem na správné expozici, když nejsou propojeny datovými kontakty. Pokud bude foťák na auto, tak neví, že mu přibleskne výkonnější blesk.

    Petman, 19.06.2007 | Reagovat

  • 26

    Bouška
    Reaguje na 25 | Dobrý den, ano, je to možné. Tento blesk Vám samozřejmě můžeme objednat, pokud o něj máte zájem, kontaktujte kolegu na mailu zbozi@megapixel.cz, kolega Vám zjistí cenu a dostupnost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.06.2007 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Dobrý den,
    lze s Canon PowerShot A630 použít externí blesk - Metz mecablitz 28 CS-2 digital - http://www.metz.de/photo_electronics/mecablitz_28_ CS-2_digital.225.html ? Originální blesk Canon HF-DC1- http://www.megapixel.cz/canon-blesk-hf-dc1 je drahý a dle technických parametrů i méně výkonný.
    Děkuji

    Petman, 18.06.2007 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, pokud si dobře vzpomínám, tak nepodporuje.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.06.2007 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den, mám a canon powershot A620 a zajímalo by mne jestli podporuje karty SDHC. Děkuji za odpověď

    David Pavliska, 17.06.2007 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | Dobrý den, ani máte na mysli kartu SDHC. Je tvarově stejná s SD kartou, ale používá jiný systém souborů, takže je možné u tohoto typu dosahovat podstatně vyšších kapacit. Funguje ale jen v zařízeních, která tento typ podporují.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.06.2007 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Dobrý den,
    jaký rozdíl je mezi paměťovou kartou SD a SDC.
    Děkuji.

    Pavel Valenta, 03.06.2007 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, šum je cca na stejné úrovni, A640 možná nepatrně horší, ale rozdíl je minimální.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.05.2007 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobrý den,
    zajímalo by mne který z fotoapatátů ma nižší úroveň šumu A630 nebo A640? Není vysoké rozlišení na úkor nízké hladiny šumu?
    Děkuji.

    Pavel, 18.05.2007 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, pro běžné focení je LZ7 dobrá volba, určitě s ním neuděláte chybu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.05.2007 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    dobrý den, děkuji za pomoc,ale ten co jste mi doporučil je už nad moje fin. možnosti. ted se rozhoduji mezi tímto a Panasonic DMC-LZ7, terý by jste mi doporučil. Panasonoc je automat ale má lepší zoom a stabilizátor, nebo něco podobného.předem moc děkuji

    viktor, 16.05.2007 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, tak se podívejte třeba na tento http://www.megapixel.cz/canon-powershot-a710-is-na bijecka-akumulatory

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.05.2007 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    dobrý den, chtěl bych poradit, chci foták s dobrým zoomem, ne spoustou manualních mastavení, podobný tomuto.u tohoto docela mě odrazuje odklápěcí displej. děkujiViktor

    viktor, 15.05.2007 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Bohužel nevím proč, ale u kompaktů od Canonu se citlivost v EXIF datech prostě neobjevuje. Digic III si umí o něco lépe poradit se šumem a je rychlejší. Aktualizace firmwaru je určitě možná také, ale záleží na výrobci, jestli nějakou vydá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.05.2007 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Reaguje na 12 | Děkuju, poznámku o citlivosti jsem přehlédl a EXIFu o ni udaj neni (z jakého důvodu?)
    Rozhoduju se mezi modely A560 a A630. A630 mi podle parametrů vychází lépe (hlavně možnost manuálního nastavení expozice). Zajímalo by mne, jaké výhody přínáší novější obrazový procesor Digic III u A560, vyplatí se?
    Někde jsem četl, že u modelu A630 (resp. A640) lze na paměťovou kartu nahrát aplikaci, která rozšíří menu o některé funkce (zejména reálný histogram a spoustu dalších). Je tato možnost i u A560? Máte s tím někdo zkušenost?

    Děkuju za každou informaci.

    Martin

    Martin Zavadil, 14.05.2007 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, jak je psáno o pár řádků nad snímkem, byl pořízen s vysokou citlivostí (ISO 800), takže je to v pořádku. Zoomovat se nedá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.05.2007 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dobrý den,
    tento fotoaparát se zdá nabitý mnoha užitečnými funkcemi a je velice vychvalován co do kvality výsledných fotografií. Proto mě překvapilo, že některé ukázkové fotografie (zejména kravička) jsou plné šumu. Je to normální vlastnost nebo jde pouze o nevhodně pořízenou fotografii?

    Druhý dotaz: lze při nahrávání videosekvencí používat digitální zoom?

    Děkuji
    Martin

    Martin Zavadil, 13.05.2007 | Reagovat

  • 10

    Bouška
    Reaguje na 9 | Dobrý den, na focení motorek se většinou hodí dlouhý teleobjektiv, který nabízí SP 510, ale jinak jsou vhodné oba dva. Videosekvence samozřejmě nabízejí také oba.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.03.2007 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobrý den, často fotografuji přírodu, detaily, motorky a děti v pohybu. Ktarý fotoaparát by jste mi doporučil - Olympus SP 510 UZ nebo Canon Power Shot A 630? Též se chci zeptat na možnost nahrávání videa u těchto dvou modelů a na zpoždění spouště. Děkuji.

    Dita, 29.03.2007 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, video bude stejné... Osobně bych si vybral Panasonic LX2, má naprosto vynikající objektiv, navíc je širokoúhlý a se stabilizátorem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.01.2007 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den
    Myslíte že je video srovnantelné s S3 (kvalita a snímkování výrobce uvádí stejné až na to že S3 ma optický sabilizátor, ale na druhou stranu natáčím objekty v pohybu, takže by se měl učinek stabilizátoru anulovat)?? U výklopnému displeje se mi zdá rozlišení 2,5" trošku nizké. Se snažím vybrat kompaktní fotoaparát (s možností manuálního nastaveni) mohl by jste mi to poručit případně nějaký jiný přístroj. O pul stránky výš je zmíněn zmíněna LX2, čemu by jste dal přednost Vy?

    Díky za odpověd

    Mira, 15.01.2007 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | S IXUSem 850IS zatímještě nemáme žádné zkušenosti, uvidíme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.11.2006 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Děkuji za odpověď. Jaké je prosím srovnání s CANON IXUS 850 IS? Jirka

    Jirka, 13.11.2006 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Obrazová kvalita je přibližně na stejné úrovni, A640 má stejný objektiv... Osobně bych se podíval na Panasonic LX2 http://www.megapixel.cz/panasonic-lx2 který je na vynikající úrovni co se týká použité optiky. Při vyšších citlivostech ale může mít horší výsledky než Canon.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.11.2006 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Již delší dobu scháním kompaktní digitál s pokud možno co nejvyšší kvalitou výsledné fotografie. Mám pocit, že kvalita nových modelů pozaostává za původními, bohužel již výběhovými modely. Hlavním marketingovým trikem se stávají megalixely...
    V kontextu výše uvedeného by mne zajímalo:
    1) je výsledná kvalita z CANON PowerShot A630 stejná jako u A640? (máte uveřejněné fotografie pouze z A630)
    2) jaký je případný alternativní fotoaparát k A630 resp. A640 s co nejvyšší kvalitou výstupu? (bez ohledu na cenu a s rozměrem cca strovnatelným s A630/640)

    S pozdravem,

    Jirka

    Jirka, 12.11.2006 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | A630 má video kvality 640/480 a 30fps. I v této kvalitě umí zoomovat a nahrává při tom i zvuk, stabilizátor nemá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.11.2006 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Tento fotoaparátje předmětem mého zájmu. Zajímá mě též kvalita videa / stabilizátor obrazu / a s tím souvisí možnost nahrávání spolu zvuku a obrazu při zoomování.

    Tonda, 07.11.2006 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím