Canon PowerShot A650 IS Komentáře k Canon PowerShot A650 IS

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (152 - 53)

  • 152

    Bouška
    Reaguje na 150 | Dobrý den, A650 je na tom s kvalitou o něco lépe, ale už bohužel není v prodeji a nevím zatím ani o žádném nástupci.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.01.2009 | Reagovat

  • 151

    Avatar
    A je už dnes nějaký nástupce A650-ky?

    Pavel, 18.01.2009 | Reagovat

  • 150

    Avatar
    Zdravím, můžete mi prosím poradit: rozhoduji se mezi C PS SX100is a C PS A650is rád používám při focení našeho prcka přiblížení. Rád bych věděl jaké jsou rozdíly u těchto modelů co do kvality snímků právě se zoomem- ostřením, šumem, zrnitostí... Díky.

    Pavel, 18.01.2009 | Reagovat

  • 149

    Bouška
    Reaguje na 148 | Dobrý den, směrné číslo výrobce bohužel neuvádí, ale dosah by měl být cca 3,5m.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.12.2008 | Reagovat

  • 148

    Avatar
    Jak výkonný blesk má Canon PowerShot A650 IS (směrné číslo - GN)? Nepodařilo se mě to zatím nikde najít.

    Honza Z., 17.12.2008 | Reagovat

  • 147

    Avatar
    Reaguje na 145 | Ahoj Vlado, zhanam prave tento fotak, vies mi poradit, kde v zahranici si ho kupil a zxa aku cenu? Momentalne sa stretavam s reakciou, ze uz na sklade nie je. Nerozumiem, ci bude nahradeny novsim typom alebo ... Dik

    Klea, 30.10.2008 | Reagovat

  • 146

    Bouška
    Reaguje na 145 | Dobrý den, návod na prodej bohužel nemáme, zkuste kontaktovat přímo Canon, kontakt najdete na www.canon.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.09.2008 | Reagovat

  • 145

    Avatar
    Prajem dobrý deň, zakúpil som sivďaka sledovaniu vašich diskusií Canon PowerShot A650 IS v zahraničí, kde síce bol návod v angličtine, ale nie v slovenčine alebo češtine a pri niektorých detailoch by to bolo vhodné. Chcel by som Vás poprosiť o informáciu, či by sa dal niekde kúpiť tento návod, buď v pevnej brožúre, alebo elektron. forme. Inak foťák je skutočne super. S pozdravom a vďakou.

    Vlado , 28.09.2008 | Reagovat

  • 144

    Bouška
    Reaguje na 143 | Dobrý den, je to http://www.megapixel.cz/canon-powershot-g9.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.09.2008 | Reagovat

  • 143

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško, mohl byste doporučit fotoaparát výkony a kvalitou blízký tomuto modelu, ovšem s li-on akumulátorem? Děkuji.

    ŠTĚPÁN, 15.09.2008 | Reagovat

  • 142

    Bouška
    Reaguje na 141 | Dobrý den, já bych dal určitě přednost A650IS, je vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.08.2008 | Reagovat

  • 141

    Avatar
    (141) Dobrý den pane Bouška, chci si koupit nový fotˇák,rozhoduji se mezi,A650is nebo Fuji s8100fd?Prosím o váš názor.Děkuji za rychlou odpověd

    MICHAL, 24.08.2008 | Reagovat

  • 140

    Avatar
    Ad odpověď č. 135 Dobrý den, pane Bouško, děkuji moc za odpověď. To jste mi ale nalil vodu do mlýna mých pochybností. Včera jsem byla v Megapixelu v Brně (kde mi z těch menších poradili právě Canon 650- prý lepší obraz oproti Oly 560) a už jsem byla dost nalomená, jenže dnes ráno jsem doma schválně po delší době vzala do ruky Canon 3000, což jsem neměla dělat. Není opravdu nad zrcadlovku -ruční zoomování,superhledáček, atd.atd. A teď ta Vaše odpověď, tož jsem zase na začátku (o Vašem tvrzení, že vím co chci, by se dalo s úspěchem pochybovat). Na 650-ce mě hodně láká zoomovací video se zvukem - na foťáku pro mě stejný zázrak jako kdysi barevná TV :-D. Myslím, že brašnu by možná ani nepotřeboval, stačí pověsit na krk jako Mju II. No, je to teď na mě, jen potřebuju od někoho nějaké nakopnutí správným směrem. V každém případě Vám ještě jednou děkuji za odpověď. Se srdečným pozdravem Eva S.

    Eva S., 07.08.2008 | Reagovat

  • 139

    Bouška
    Reaguje na 138 | Ano, problémy s průsvitnou zadní stěnou se objevily jen u první série, už dlouhou dobu je všechno v pořádku. NiMH baterky doporučuji vždy co nejsilnější. Skvělé zkušenosti máme s http://www.megapixel.cz/ansmann-cam3-4x-aa-2850-ma h.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.08.2008 | Reagovat

  • 138

    Avatar
    Díky za informaci. Takže pro každodenní focení s možností připínání optické stabilizace do různých režimů asi tedy zvolím Canon A 650 IS. Doufám jen, že v častých testech zmiňovaný problém s "průsvitnou " zadní stěnou už je odstraněný... Doporučujete používat u tohoto Canonu NiMH akumulátory? Pokud ano, jaké?

    Eda, 06.08.2008 | Reagovat

  • 137

    Bouška
    Reaguje na 136 | Dobrý den, nemýlíte se, je to tak.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.08.2008 | Reagovat

  • 136

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi A 650 IS a Nikonem P5100, převažující běžné denní fotografování. Už jsem byl skoro rozhodnut pro Nikon, ale při četbě návodů obou fotoaparátů se domnívám, že Canon má stabilizaci obrazu, která jde zapínat při různých auto- či poloautomatických režimech (což chci), kdežto u Nikonu spočívá stabilizace v jednorázovém přepnutí na nejvyšší citlivost ISO a zkrácení času, což není optická stabilizace, a nelze jí připínat při jiných režimech. Nebo se mýlím?

    Eda, 06.08.2008 | Reagovat

  • 135

    Bouška
    Reaguje na 133, 134 | Dobrý den, je vidět, že máte perfektní přehled a víte, co chcete. Jde Vám o rychlost a kvalitu fotek (i při horším světle), ale také o rozměry a dobrou cenu. Osobně si myslím, že jednoznačně nejlepší volbou v poměru výkon/cena je Nikon D40, který bych Vám nabídl ze všech nejraději, protože kvalita výsledků a pohotovost při fotografování zdaleka předčí relativní nevýhodu trochu větších rozměrů.
    Když jsme u rozměrů, já rozděluji foťáky jen do dvou kategorií. Buď jsou tak malé, že se vejdou do kapsy a nebo jsou větší a pak už je potřeba nosit je v nějaké brašně. No a jestli už máte přes rameno brašnu, je naprosto jedno, jestli je o tři centimetry větší a nebo menší, stále je to brašna - tedy zavazadlo navíc. Z Vámi vybraných modelů není kapesní ani jeden (kromě W170), všechny jsou "brašnové", takže bych rozměry moc neřešil a soustředil bych se spíše na to, jaké nabízí možnosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.08.2008 | Reagovat

  • 134

    Avatar
    P.S. Dosud jsem fotila filmovými Mju II a Canon 3000. Na půjčeném Olympusu UZ 770 bylo takové zpoždění a mizerný EVF, že mě to dlouho odrazovalo si digitál koupit. To jen pro doplnění. Eva S.

    Eva S., 05.08.2008 | Reagovat

  • 133

    Avatar
    Dobrý den, pane Bouško, prosím poraďte. Chci si koupit nějaký digitál do horších světelných podmínek (např.prosinec-bitva u Slavkova), na architekturu a krajiny, aby byl rychlý pro reportáž,měl nízký šum, pokud možno s širokým ohniskem.Též nejraději s opt. hledáčkem. Zkrátka nějakou "zrcadlovku do kapsy" :-D Zvažuji nesouvisle mezi Canonem 570 IS a 650 IS, Sony 170W, Olympus 560 UZ, Nikon P 50, Panasonic FZ 8 nebo fz 18, až po Nikon D40 :-). Vím, že nejlepš je D40, má ale jen 3x zoom a nechci investovat do dalších obj. Na druhou stranu je ale jen o 1000 kč dražší než FZ 18, resp. o 3000 než Olympus 560 nebo Canon 650. Každý z fotoaparátů má své klady a své zápory. Obrazově (kromě D40)je asi nejlepší právě Canon 650 (nebo ne?), ale zase nemá široké ohnisko jako Olympus 560. Těžká rada, že? Přesto prosím, co byste mi poradil? Děkuji předem za odpověď. Zdraví Eva S.

    Eva S., 05.08.2008 | Reagovat

  • 132

    Bouška
    Reaguje na 131 | Dobrý den, pokud vím, tak video není omezeno.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.07.2008 | Reagovat

  • 131

    Avatar
    Zdravim - jak dlouhé videosekvence lze nahrávat ? Je to stejně jako u staré A85 že v nejlepší kvalitě lze natočit pouze 30 sec ?

    marty, 25.07.2008 | Reagovat

  • 130

    Bouška
    Reaguje na 129 | Dobrý den, lituji, ale žádný takový si nevybavuji.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.06.2008 | Reagovat

  • 129

    Avatar
    Přesně takový kompakt hledám, jen KDYBY měl ohniskovou vzdálenost od třiceti méně. Dal byste mi typ na kompakt jakékoli značky, podobných parametrů a výsledků (nebo co nejvíce se blížících)ale s ohniskem od 30 níže ? Děkuji

    Aleš Hyvnar, 27.06.2008 | Reagovat

  • 128

    Bouška
    Reaguje na 125 | Dobrý den, záleží na nárocích, já bych dal určitě přednost A650IS.

    Reaguje na 126 | Je to pomocí tlačítka Funkce - viz návod.

    Reaguje na 127 | Snížením rozlišení bohužel nedosáhneme snížení šumu. Pokud jde o druhou část dotazu, máte naprostou pravdu, u kompaktů je tak vysoké rozlišení naprosto zbytečné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.06.2008 | Reagovat

  • 127

    Avatar
    Dobrý den. Pane Bouška, prosím o následující informaci. Bude u 650IS ( a obecně i u dalších digitálů ) množství šumu nižší při použití nižšího rozlišení čipu ( zde kupř.poloviční, t.j. 6 MPixelů )? Jsou v takovémto případě využívány všechny body čipu, nebo jen polovina ? Samozřejmě uvažuji dva snímky za stejných expozičních podmínek. ( Pokud je míra šumu stejná, byl by pro běžného amatéra asi vhodnější velký čip s menším rozlišením a čipy s velkým rozlišením jsou marketingovou záležitostí a pro plakáty ). Děkuji za odpověď, snad se mi podařilo dotaz formulovat srozumitelně.

    Petr , 16.06.2008 | Reagovat

  • 126

    Avatar
    Dobrý den, mám pučený tento fotoaparát, jsem s ním spokojená, ale chci se zeptat, kde a jak se nastavuje kvalita foek? díky, prosím o rychlou odpověď

    Elizabeth, 15.06.2008 | Reagovat

  • 125

    Avatar
    dobrý den, prosím o radu, který fotoaparát pokud se to dá posoudit váham mezi canob a650 a fuji f100fd. děkuji

    Roman, 11.06.2008 | Reagovat

  • 124

    Bouška
    Reaguje na 122 | Dobrý den, najdete to v menu, přesněji to nevím.

    Reaguje na 123 | Ano, jakékoliv se závitem 58mm, například http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni -filtr-58-mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.06.2008 | Reagovat

  • 123

    Avatar
    Dobrý den, vyrábí se pro A650 polarizační filtry, které by byly kompatibilní s konvertorem pro A650?

    Jakub, 06.06.2008 | Reagovat

  • 122

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat kde se u tohoto fotáku dá nastavovat čas? mám ho krátkou dobu a propozice jsem nechal doma. Díky za odpověď Tomáš Čermák

    Tomáš, 06.06.2008 | Reagovat

  • 121

    Bouška
    Reaguje na 120 | Dobrý den, tyto dva konkrétní přístroje jsem neporovnával, takže nedovedu říci. Pokud A610 vlastníte, doporučuji návštěvu naší prodejny a oba přístroje vyzkoušet na stejném motivu a výsledky porovnat v PC.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.06.2008 | Reagovat

  • 120

    Avatar
    Říká se že čím více Mpx na malém čipu,tím horší kvalita fotek. Zajímalo by mne tedy z tohoto hlediska porovnání následujících dvou modelů A610- 1/1,8 5Mpx A650- 1/1,7 12Mpx Nevychází z toho náhodou huře A650 ?

    milan, 05.06.2008 | Reagovat

  • 119

    Bouška
    Reaguje na 118 | Dobrý den, zatím o ničem nevíme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.06.2008 | Reagovat

  • 118

    Avatar
    Dobrý den, asi trochu předčasně, ale přeci jen bych se rád zeptal na možného nástupce A650.Máte prosím nějaké informace o jeho nástupci.Kdy by se prosím mohl objevit a objeví se?Nebude-li přímý nástupce bude uveden na trh "obdobný" model (s výklop. diplejem)? Děkuji moc. Štěpán

    Štěpán, 04.06.2008 | Reagovat

  • 117

    Avatar
    Reaguje na 116 | Ty akumulátory jsou rovněž AA

    Jakub, 22.05.2008 | Reagovat

  • 116

    Avatar
    Nalezl jsem velice překvapivou informaci. Životnost Přibl. 300 snímků s dodanými bateriemi, přibl. 500 snímků (s volitelným akumulátorem Canon NB-3AH) Co je tenhle akumulátor zač? Pochybuji že je u tohoto kompaktu zdířka krom AA i na Lion. Díky za vysvětlení

    milan, 22.05.2008 | Reagovat

  • 115

    Avatar
    Prosím majitele tohoto foťáku o udání výdrže baterek.Kolik fotek na jedno nabití zvládne.Nikde jsem žádnou recenzi (v češtině) nenašel. Děkuji.

    milan, 22.05.2008 | Reagovat

  • 114

    Bouška
    Reaguje na 113 | Dobrý den, ano, samozřejmě to jde. Výklopný displej je veliká výhoda v různých situacích.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.05.2008 | Reagovat

  • 113

    Avatar
    Vážený pane Bouško, nějak se stále nemohu rozhodnout mezi a650, a720 a sx100. Nemám ještě s digifoťákem zkušenosti, takže to pro Vás asi bude dost hloupá otázka, ale chtěla bych se přece jen zeptat, ... A650 má výklopný displej. Je možné fotit s "nevyklopeným" a zároveň zapnutým displejem? :) Moc děkuji za odpověď a přeji hezký podvečer. Dáša Copová

    Dáša Copová, 22.05.2008 | Reagovat

  • 112

    Bouška
    Reaguje na 110 | Dobrý den, A650 je ještě lepší, než A630, má jen podle mého názoru zbytečně vysoké rozlišení. Jinak ho ale určitě mohu doporučit, je to asi lepší volba, než A630.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.05.2008 | Reagovat

  • 111

    Avatar
    Reaguje na 24 | Bohužel totéž i já s A75 po 4 letech. Uvidíme zdali se to bude opakovat. Nicméně Canonu věrný zůstanu nadále

    Jakub, 22.05.2008 | Reagovat

  • 110

    Avatar
    Dobrý den, v mém minulém dotazu jste mi doporučil z kandidátů A630, ještě zvažuji A650 IS. Oceňuji rovněž velikost snímače, též stabilizátor by se mohl hodit. Doporučil byste mi raději koupit 650 než 630? Zvláště mě zajímá, stojí-li za to kvůli o třídu novějšímu procesoru Digic III. Děkuji

    Jakub, 22.05.2008 | Reagovat

  • 109

    Matějček
    Reaguje na 104 | Dobrý den, jedná se o tento stativ: http://www.megapixel.cz/velbon-mini-stativ, jeho výměna za požadovaný stativ možná je. Odečteme Vám 50Kč z ceny setu, pokud budete souhlasit. Zoner je ve verzi XPres.

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel, 16.05.2008 | Reagovat

  • 108

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, jelikož mi nestíháte odpovědět na mé otázky (3 dny je trochu příliš), nejspíš se budu muset obrátit na vaši konkurenci. S pozdravem JP

    Pátek, 15.05.2008 | Reagovat

  • 107

    Avatar
    A ještě jeden dotaz. Druhý bonus "zoner 10 zdarma!" může znamenat 3 věci: 1) Xpres za 190 Kč, 2) Classic za 290 Kč, 3) Home za 1290 Kč. Předpokládám, že to je ad (1). Je to tak? JP

    Pátek, 12.05.2008 | Reagovat

  • 106

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška Mohl byste mi sdělit značku ministativu, který přidáváte v současné době jako bonus k tomuto fotoaparátu. Moc bych uvítal, kdyby to byl Joby GorillaPod, který uvádíte v doporučeném příslušenství. V případě, že tomu tak není, mohl bych místo bonusového ministativu dostat Joby s případným doplacením rozdílu? Děkuji za odpověď. JP

    Pátek, 12.05.2008 | Reagovat

  • 105

    Bouška
    Reaguje na 104 | Dobrý den, já bych dal přednost A650, nabízí daleko víc možností.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.04.2008 | Reagovat

  • 104

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat co byste mi doporučili spíš jestli Canon a 650 nebo Sony H 3. Použití by bylo amatérské, ale vzhledem k tomu že trošku lezu, tak je třeba dost dbát na to aby byly snímky ostré i při zoomování.

    Eicco, 03.04.2008 | Reagovat

  • 103

    Bouška
    Reaguje na 102 | Dobrý den, to bohužel netuším, na prodejně se nevyskytuji. Zkuste se zeptat přímo kolegů z jednotlivých prodejen, viz http://www.megapixel.cz/kontakt

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.04.2008 | Reagovat

  • 102

    Avatar
    Zdravím s otázkou, zda-li již máte na prodejně jinou sérii než xxxx0xxxxxx ?

    Bobeš, 03.04.2008 | Reagovat

  • 101

    Bouška
    Reaguje na 98 | Dobrý den, ano, měl by to umožňovat, ale na 100% si jist nejsem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.04.2008 | Reagovat

  • 100

    Bouška
    Reaguje na 99 | Dobrý den, ano, kvalita obrazu je skutečně velmi podobná, nicméně G9 nabízí daleko víc možností.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.04.2008 | Reagovat

  • 99

    Avatar
    Dobrý den.
    Pane Bouška,v komentářích Nikon P5100 jste uvedl,že A650 je obrazově shodná s G9. Můžete to potvrdit ? Rozhoduji se právě mezi těmito mašinkami.
    Dík za odpověď.

    Bobeš, 02.04.2008 | Reagovat

  • 98

    Avatar
    Dobrý den, lze po připojení A650 k PC a spuštění programu ZoomBrowser spustit online přenos obrazu na obrazovku PC jako bylo možné u A640 nebo u G9? Děkuji za odpověď.

    Mirek, 01.04.2008 | Reagovat

  • 97

    Bouška
    Reaguje na 95 | Dobrý den, má možná o něco lepší objektiv, ale jinak se příliš neliší.

    Reaguje na 96 | Pokud nepotřebujete rozsah zoomu, sáňky na externí blesk a lepší video u S5, tak mi připadá o něco lepší A650 právě kvůli kvalitě obrazu..

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.03.2008 | Reagovat

  • 96

    Avatar
    Dobrý den, váham mezi A650 a canon S5? co je lepsi? Desi me sum u S5...

    jarda, 25.03.2008 | Reagovat

  • 95

    Avatar
    Dobrý den, jaké přednosti má A650 oproti SX100 (kromě většíhoro rozlišení, výklopného LCD, hledáčku a příslušenství objektivu), jaké funkce má navíc?

    Jirka, 22.03.2008 | Reagovat

  • 94

    Bouška
    Reaguje na 93 | Dobrý den, osobně mi ukázkové snímky připadají ostré dostatečně, ale to je samozřejmě subjektivní. Ukázkové snímky jsou foceny na základní citlivost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.03.2008 | Reagovat

  • 93

    Avatar
    Pekný deň. Fotiek z A650 IS na internete je málo. Tie ktoré som videl pri maximálnom skutočnom rozlíšení sa mi zdajú akési nedoostrené. Čo si o tom myslíte ? Nie je 8MPx na snímač s veľkostou 5,4x5,4mm trochu veľa ?
    Nebolo by možné pridať tu zopár fotiek fotených pri normálnom slnečnom dni a najnižším ISO ?

    Martin, 21.03.2008 | Reagovat

  • 92

    Bouška
    Reaguje na 91 | Dobrý den, oba přístroje jsou si velmi podobné, A650 je zjednodušená ale i hardwarově... Přehrátím firmwaru jiným způsobem, než v autorizovaném servisu samozřejmě přicházíte o záruku.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.03.2008 | Reagovat

  • 91

    Avatar
    Dobry den, jak tak koukam na na A650 a na G9. Pripada mi ze to budou stejna "streva" v jinem havu. Jen A650 je zkratka firmwarove osekana. Je to tak? Apropos, mete nekdo zkusenost z prehravanim firmware?
    Diky.

    jaar, 20.03.2008 | Reagovat

  • 90

    Bouška
    Reaguje na 89 | Pokud vím, tak v prioritě času je možno nastavit čas "napevno", takže s 1/500 není problém a to u obou modelů. Tuto hodnotu je možno samozřejmě měnit,ale nefunguje to jako "minimální hodnota". V režimu SPORT to nejde.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.03.2008 | Reagovat

  • 89

    Avatar
    Dobrý den, děkuji za Váš komentář. Dále by mě zajímalo, jestli A650 nebo SX100 umožňuje v režimu priorita času nebo sport nastavení minimálního času závěrky, tj. např. 1/500 a kratší. Děkuji.

    Jirka, 18.03.2008 | Reagovat

  • 88

    Bouška
    Reaguje na 87 | Dobrý den, 1/200s je relativně krátký čas. Záleží hlavně na množství světla, pokud je ho dost, nebude s pohybovou neostrostí problém. S A650 to může být o něco lepší, ale pokud bude málo světla, nepomůžete si. Když totiž nastavíte ještě kratší čas, například 1/500s a nebude dostatek světla, nebudou snímky rozmazané, ale budou tmavé. Tomu se dá částečně předejít volbou vyšší citlivosti, ale pak je třeba počítat s nárůstem šumu ve snímku. Samozřejmě by to vyřešila nějaká DSLR, ale předpokládám, že cenově i velikostně jsme se dostali už za hranice Vašich představ.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.03.2008 | Reagovat

  • 87

    Avatar
    V současné době používám levný kompakt se stabilizátorem Panasonic DMC-LS2. Někdy fotím za letu na padákovém kluzáku a snímky jsou často rozmazané, přístroj není možné stabilně držet. Automatika nastavuje dlouhé časy (např. 1/200) i v režimu sport, stabilizátor nepomáhá. Odstranil by tento problém Canon A650, nebo jiný fotoaparát s prioritou času? Děkuji za radu.

    Jirka, 17.03.2008 | Reagovat

  • 86

    Bouška
    Reaguje na 79 | Dobrý den, nemá reálný histogram, je jen u vyfocené fotky.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.03.2008 | Reagovat

  • 85

    Bouška
    Reaguje na 84 | Ano, minimální šum je při nastavené základní citlivosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.03.2008 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško, děkuji za odpověď, a ještě doplňující otázka: změní se snížením citlivosti
    míra šumu snímače ?

    Zdeněk 2, 03.03.2008 | Reagovat

  • 83

    Bouška
    Reaguje na 82 | Dobrý den, snížením rozlišení bohužel zvýšení citlivosti nedosáhnete.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.03.2008 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    Dobrý den,
    mám prosím laický dotaz: dosáhnu snížením rozlišení CCD z 12 MB na 6 MB (resp. 3 MG) při ISO 1600
    vyšší citlivosti snímače ? Domnívám se, že by se pak mohl snímač chovat jako při citlivosti 800 (resp. 400).
    Prosím o odpověď, zda je můj předpoklad zprávný a zda snížení citlivosti snímače je možno provést také u
    Canonu SX100 a A720 s podobným výsledkem. Děkuji.


    Zdeněk 2., 02.03.2008 | Reagovat

  • 81

    Bouška
    Reaguje na 80 | Dobrý den, já bych asi dal přednost A650 právě kvůli kvalitě obrazu. Výhodou je také výklopný displej.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.02.2008 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Dobrý den, už nějaký čas vybírám a nemohu se rozhodnout. Chci dobrý kompakt a váhám mezi Panasonic DMC-LX2 nebo Canon PowerShot A650 IS ( pořípadě dražší G9 ale tolik už bych moc nechtěl investovat ). U LX2 se mi mimo jiné líbí ohnisková vzdálenost 28mm, škoda že také není u Canonu, ten je dle vašeho hodnocení a komentářů uživatelů taky dobrý. Dávám spíš přednost obrazové kvalitě. Pro který by jste se rozhodl Vy a proč?

    Zdeněk, 28.02.2008 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Dobrý den, buď ve specifikacích špatně čtu nebo nevidím:), ale nikde jsem nenašel údaj, zda je u tohoto modelu histogram reálný nebo jen při prohlížení již pořízených snímků.
    Díky za odpověď.

    Honza, 27.02.2008 | Reagovat

  • 78

    Bouška
    Reaguje na 77 | Dobrý den, návody se samostatně neprodávají, zkuste kontaktovat Canon CZ, tam Vám mohou pomoci.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.02.2008 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Dobrý den,
    chtěla jsem se zeptat, zda (a kde) je možné zvlášť koupit český manuál pro Canon Powershot A 650 IS.
    Děkuji.

    Opic, 16.02.2008 | Reagovat

  • 76

    Bouška
    Reaguje na 75 | Dobrý den, v balení je jen malá karta na vyzkoušení, je třeba dokoupit nějakou s větší kapacitou. O výhodách a nevýhodách AA článků se dočtete zde http://www.megapixel.cz/jak-vybrat-digitalni-fotoa parat

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.02.2008 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Dobrý den,
    chtěla jsem se zeptat, jestli je s tímto fotoaparátem dodávána nějaká paměťová karta a v čem je obecně výhoda napajéní tužkovými bateriemy.
    děkuji

    jindra, 14.02.2008 | Reagovat

  • 74

    Bouška
    Reaguje na 73 | Dobrý den, pokud vím, tak to bohužel nejde.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.02.2008 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Dobrý den je možno s tímto modelem zoomovat při nahrávání videa? Pokud ano je tak možno i se zvukem jako u S5?

    Michal, 05.02.2008 | Reagovat

  • 72

    Bouška
    Reaguje na 71 | Dobrý den, bohužel nemohu, protože pouzdro DCC-700 momentálně nemáme na skladě. Pokud ale objednáte typ, který doporučuje výrobce, určitě přijde správné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.02.2008 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Dobrý den, na vašich stránkách v příslušenství / pouzdra je pouzdro DCC-700, které je od Canonu doporučováno k tomuto fotoaparátu, a obrázek je pro pouzdro DC-C70. Rád bych si jej objednal, ale nerad bych, aby mi přišlo špatné pouzdro. Můžete to prosím prověřit? Děkuji

    Petr, 04.02.2008 | Reagovat

  • 70

    Bouška
    Reaguje na 69 | Dobrý den, ano, je.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.01.2008 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Je k tomuto dig. fotoaparátu dodáván manuál v češtině. Děkuji

    radek, 27.01.2008 | Reagovat

  • 68

    Bouška
    Reaguje na 67 | Dobrý den, s rychlejší kartou se sekvenční snímání nijak nezrychlí. Podle mého bude bohatě dostačovat karta s rychlostí zápisu cca 10 MB/s, kapacita záleží na Vašich nárocích. Já bych zvolil například http://www.megapixel.cz/panasonic-sdhc-4-gb-class- 4 nebo http://www.megapixel.cz/sandisk-4-gb-sdhc-ultra-ii -micromate-sd-sdhc-ctecka

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.01.2008 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Rychlost zápisu ovlivňuje tedy rychlost tvorby fotek(např v sek.snímání)? Jaká nejrychlejší a největší karta by u tohoto fotoaparátu měla očividný smysl. Děkuji

    Petra, 16.01.2008 | Reagovat

  • 66

    Bouška
    Reaguje na 64 | Dobrý den, rozdíl je v rychlosti zápisu. Zde je přiložena karta http://www.megapixel.cz/kingston-2-gb-sd nebo jiná stejných vlastností, rychlost zápisu je běžná.

    Reaguje na 65 | Rozlišení displeje působí dost subjektivně, někomu nevadí ani nižší, než 175000 bodů. Přiblížení u D40 závisí na použitém objektivu, s objektivem 18-55 je to 3x.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.01.2008 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Zdravím chtěl jsem se zeptat jestli je velký rozdíl mezi 175000 a 250000 pix u lcd displeje a jeste jsem se chtel zeptat jaké má optické přibližení Nikon D 40 a kterej by ste mi doporucil kdybych si vybíral mezi A650 Nikonem D40 Díky

    VíTA, 14.01.2008 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Dobrý den, zajímalo by mě, jaký je rozdíl v kartách 2GB SD Memory Card , 2GB SD Memory Card Ultimate 120x HiSpeeda a 2GB SD MemoryCard ElitePro 50x HiSpeed a co je za typ karty, který je přiložen právě u tohoto fotoaparátu? Děkuji

    Petra, 13.01.2008 | Reagovat

  • 63

    Bouška
    Reaguje na 62 | Dobrý den, u Ixusu se musíte spolehnout vždy na automatiku, pevný čas pokud vím, nastavit nijak nejde. Kvalita snímků je dobrá u obou modelů, navzájem jsem je ale neporovnával. Pokud chcete fotoaparát, u kterého je možno alespoň něco nastavit, berte A650, Ixus 960 je vynikající přístroj do kapsy, ale na skutečně nenáročné využití - i když velice hezky fotí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.01.2008 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Dobrý den,
    Mohl by jste prosím poradit, jaký je kvalitativní rozdíl mezi fotoaparáty Canon Ixus 960 IS a Canon Power Shot A650 IS? Zajímala by mne např.: kvalita fotografií, schopnost zaostřovat při slabším osvětlení, výdřž baterií, a u modelu Ixus též schopnost fotografování s bleskem (lze-li zajistit čas kolem 1/125, a korektní expozici), protože nemá manuální nastavení. Děkuji za odpověď

    Jirka, 07.01.2008 | Reagovat

  • 61

    Bouška
    Reaguje na 60 | Dobrý den, obrazově je na tom lépe A650...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.01.2008 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Dobrý den,
    rozhoduji se mezi Nikon Coolpix P5000 a Canon PS A650? Můžete mi, prosím, poradit?Děkuji!

    Lída, 05.01.2008 | Reagovat

  • 59

    Bouška
    Reaguje na 58 | Dobrý den, se snížením rozlišení se kvalita snímků nijak nezmění a rozdíl oproti G9 je naprosto minimální.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.01.2008 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Dobrý den
    Vlastním 6ti megový kompakt od Casia. Rychlý, venku dostačující, v interiéru však šumí i když sám nastavuje ISO na max. 200. Blesk má dosah cca 1,5 metru. Narodilo se mi druhé bejby a tak potřebuji něco na domácí momentky a zároveň něco, co sebou vezmu na dovolenou. A 650 mne zaujala, před Casiem jsem jeden Canon vlastnil a až na pomalost přístroje dodnes vzpomínám na lepší foto. Nepotřebuji 12 mega, na druhou stranu mi je sympatický 1/1,7" čip. Nyní se zeptám :
    1) Dosáhnu lepších výsledků při focení v interiéru pokud zmenším rozlišení v menu fotoaparátu?
    2) Je rozdíl v kvalitě fotografií mezi A 650 a G 9?
    Za odpovědi děkuji a přeji hodně krásných fotografií v roce 2008.

    Anonymní, 02.01.2008 | Reagovat

  • 57

    Bouška
    Reaguje na 56 | Cena se může změnit stejně, jako kdykoliv jindy, ale o žádném připravovaném přecenění nic nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.12.2007 | Reagovat

  • 56

    Bouška
    Reaguje na 55 | Dobrý den, bohužel nemohu se stoprocentní jistotou přislíbit, že se to stihne, otevřeno sice máme, ale nevím, jak to bude s dopravní službou.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.12.2007 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Dobrý den, jak to máte s dodávkami mezi svátky? Potřebovala bych fotoaparát dodat do 4.1.2008 a nevím, zda to stihnete odeslat. Bude se nějak měnit cena po Vánocích?

    Simona, 22.12.2007 | Reagovat

  • 54

    Bouška
    Reaguje na 53 | Dobrý den, clona se samozřejmě dá manuálně nastavit, RAW ani TIFF ale bohužel nemá. V JPEGu zůstávají barvy stejné po celou dobu, jako v každém jiném formátu. S časem se samovolně nemění, není to ani nijak možné, takže z toho nemusíte mít žádné obavy. Barvy se mohou měnit pouze nějakým externím zásahem do snímku, ale ne "samy od sebe".

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.12.2007 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Dobrý den, je možné manuálně nastavit clonu a pokud nepracuje ve formátu RAW, má alespoň TIFF?Dočetla jsem se, že JPEG na úkor velikosti není stálý a deformuje barvy dokonce až k nepoznání, chci, aby mi fotografie vydržela celý život nezmněněna. G9 je sice s RAW, ale moc se mi nelíbí, špatně se mi drží(mám poměrně velkou ruku), těžší aparát už také nechci a není na baterky. 650 mi naprosto sedí do ruky. Mohl byste mi doporučit nějaké jiné varianty s těmito nároky? Moc Vám děkuji a přeji klidné Vánoce.

    pindruše, 21.12.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím