Canon PowerShot G1 X Mark II Komentáře k Canon PowerShot G1 X Mark II

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (176 - 76)

  • 176

    dopita

    Reaguje na (175) | děkuji moc za odpověď, hezky jste přihrál míč zpět na moji stranu. jen jste mě utvrdil v mém názoru, že pří výběru mezi G1X a G7X (myšleno oboje druhé generace) neudělám chybu. Nicméně jak to tak býva, dilematické rozhodnutí zbude zase na mě :o) Přikláněl jsem se právě spíše ke G1X, ale trochu mě znepokojili určité výtky vůči ni, ale myslím si, že je to dáno i tím, že od ní jsou možná papírově vyšší očekávání než u G7čky. a naopak na G7čku jsem slyšel jen a jen chválu..... Nicméně pokud to vezmu kolem a kolem, tak ta sedmička má přece jen o něco menší zoom a je opravdu titěrná. Takže za mě je volba G1X, vyvrátí mi to někdo? (řečnická otázka) díky moc za názor (jakýkoliv)

    michal dopita, 28.11.2016 | Reagovat

  • 175

    Křížek

    Dobrý den, myslím, že když dám fotografie vedle sebe, tak rozdíl na výtisku ani vy a ani já nepoznáme. S novým procesorem a snímačem se zvýšila výstupní kvalita, která už tak byla na svou řadu dokonalá. S klidem tedy doporučuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 28.11.2016 | Reagovat

  • 174

    Křížek

    Dobrý den, myslím, že když dám fotografie vedle sebe, tak rozdíl na výtisku ani vy a ani já nepoznáme. S novým procesorem a snímačem se zvýšila výstupní kvalita, která už tak byla na svou řadu dokonalá. S klidem tedy doporučuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 28.11.2016 | Reagovat

  • 173

    dopita

    Dotaz běžného uživatele: co je vic 1" snímač a procesor digic 7, nebo 1,5" snímač a procesor digic 6? Prrosí o uživatelsky srozumitelnou odpověď :o) jde mu o kvalitu obrazového výstupu do velikosti max A4. Běžný uživatelem, myslím normálního dovolenkáře, co nerad leží na pláží, ale toulá se po krajině, občas fotí i večer, ale většinou z ruky, protože stativ obvykle zapomene, no a na narozeniny musí samozřejmě vyfotit dětičky jak sfoukávají svíčku na dortu a babičky chtějí krásné nerozmazané fotky... díky za pochopení :o)

    michal dopita, 26.11.2016 | Reagovat

  • 172

    Křížek

    Dobrý den, takové informace bohužel nemáme. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 15.11.2016 | Reagovat

  • 171

    Avatar

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, nevíte náhodou, zdali Canon nechystá nějakou novější verzi - Canon Power Shot G1 Mark III ? Děkuji. M.Dvorský

    Miroslav Dvorský, 14.11.2016 | Reagovat

  • 170

    Křížek

    Dobrý den, méně megapixelů bych neviděl jako problém, naopak. Obrazový výstup bude lepší, naprosto zásadní rozdíl bych v něm neviděl. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 31.10.2016 | Reagovat

  • 169

    Avatar

    Mám Canon PowerShot G1 X a s kvalitou snímků jsem spokojen. Chtěl bych si ale koupit Canon PowerShot G1 X mark II , protože se s ním dá lépe fotit makro ( od 5 cm ) . Bude kvalita snímků stejná, když mark II má jiný objektiv a menší rozlišení ? Děkuji za odpověď , ev. zkušenosti.

    Jarda Prkno, 30.10.2016 | Reagovat

  • 168

    Křížek

    Dobrý den, podrobný popis naleznete na straně 3 tohoto manuálu. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 25.07.2016 | Reagovat

  • 167

    Avatar

    kde bych našel schéma funkcí tlačítek na zadním panelu aparátu canon g1x mark2?

    FRANTA EICHERT, 25.07.2016 | Reagovat

  • 166

    Křížek

    Dobrý den, ta situace je nepravděpodobná. Doporučuji Váš fotoaparát nosit v kvalitním pouzdře a nic by se nemělo stát. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 08.07.2016 | Reagovat

  • 165

    Avatar

    Reaguje na (164) | Dobrý den, díky. Já to myslel tak, kdyby se zachytilo něco, třeba kamínek, mezi roletku a čočku. Petr

    Petr, 08.07.2016 | Reagovat

  • 164

    Křížek

    Dobrý den, to opravdu nevím, ani dohledat se mi nepodařilo. Ale bude to v pořádku. Rozhodně by Canon nevyrobil roletku tak, aby poškrábala čočku. Zítra se Vám podívám na naší prodejně.

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 06.07.2016 | Reagovat

  • 163

    Avatar

    Dobrý den, nevíte, jak daleko je roletka od přední čočky? Ptám se kvůli poškrábání .Škoda , že neudělali krytku objektivu jako u GX1:/ Díky. Petr

    Petr, 04.07.2016 | Reagovat

  • 162

    Avatar

    Reaguje na (161) | Skvele, diky moc

    Michal, 04.03.2016 | Reagovat

  • 161

    Paraska

    Reaguje na (160) | Dobrý den, vybral bych spíše RX100II. 

    Vít Paraska - Megapixel, Specialista na bazar, 04.03.2016 | Reagovat

  • 160

    Avatar

    Reaguje na (159) | Jasne, dobrej objektiv je zaklad. Moje otazka spise smerovala na kombinaci A5100 se setovym 16-50 (ktery nema nejlepsi povest) vs RX100 II??? Na zbytem mam 40D a 24-70/4 + 70-200/4

    Michal, 04.03.2016 | Reagovat

  • 159

    Paraska

    Reaguje na (158) | Dobrý den, záleží co hledáte, jestli výkonný kompakt nebo výkoný fotoaparát s výměnými objektivy, který bude vždy větší než RX100. A5100 patří mezi nejvýkonější fotoaparáty třídy APS-C i co se týče autofokusu. Při použití kvalitnější optiky se dostanete obrazovou kvalitou daleko před jakýkoliv výkoný kompakt. Dokonce i výkonnově a technologicky bude A5100 lepší než APS-C od Canonu.

    Vít Paraska - Megapixel, Specialista na bazar, 04.03.2016 | Reagovat

  • 158

    Avatar

    Reaguje na (157) | Diky. Byl jsem si to u vas osahat a RX100 me vice sedela. Jeste mam jeden navazujici dotaz. Alpha A5100 + 16-50 mm Cena stejna jako RX100 II, ale ma APSC snimac. Vsude jsem cetl recenze, ze toto setove sklo nic moc a ze obrazova kvalita je stejna jako RX100. Zkouseli jste, jaky je vas nazor? Druha vec na kterou jsem narazil je ze A5100 ma relativne slabej blesk... gn 4 vs 15 u RX100 Vim ze nebudu chtit investovat do Sony E skel, ale spise do Canon EF, takze potencialu vymennych objektivu moc velkou vahu nedavam

    Michal, 03.03.2016 | Reagovat

  • 157

    Malina

    Reaguje na (156) | Dobrý den, osobně preferuji výstup ze Sony RX100, i co se týče rychlosti, automatického režimu a použité optiky je Sony RX100 I - IV na velmi dobré úrovni navíc je daleko kompaktnější. Canon má větší rozsah "zoomu". 

    Petr Malina - Megapixel, Specialista na bazar, 29.02.2016 | Reagovat

  • 156

    Avatar

    Dobry den, hledam kompakt do kapsy, na bezne foceni deti, dovolene a proste mist kde se me nechce tahat se 40D a batoh veci V hladacku mam a) Canon G7x b) Canon G1x M II c) Sony RX100 II Pro G1x hraji sanky. Uz jsem byl rozhodnutej pro G1x, ale po precteni ruznych diskuzi a hodnoceni jsem na vazkach s RX100 II

    Michal, 26.02.2016 | Reagovat

  • 155

    Tyc

    Reaguje na (154) | jedná se v podstatě o označení obalu snímače a pochází to ještě z dob označování elektronek. Reálná velikost snímače je někde mezi 1/2 a 2/3 této hodnoty

    Karel Tyc, 30.01.2016 | Reagovat

  • 154

    Lukeš

    Reaguje na (153) | Dobrý den, jde v podstatě o jakési normové značení snímače, které nemá v podstatě žádný větší význam. Důležitá je fyzická velikost a zde platí čím větší tím lepší.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.11.2015 | Reagovat

  • 153

    Avatar

    Dobry den, co to znamena, ze snimac je typu 1,5? Pri rozmeru18,7 × 14,0 mm to 1,5" neni. Dekuji za odpoved.

    Pavel, 17.11.2015 | Reagovat

  • 152

    Maxant

    Reaguje na (151) | Dobrý den, ano má standardní patici pro blesk. Pro odpálení na dálku je nutný odpalovač. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.10.2015 | Reagovat

  • 151

    Avatar

    Zdravím, lze na tento kompakt připojit a úspěšně používat blesky Canon blesk Speedlite určené pro zrcadlovky? Případně je dálkově odpalovat ? Moc děkuji.

    Lukáš U., 05.10.2015 | Reagovat

  • 150

    Avatar

    Reaguje na (149) | Ano, mobil má obrovskou výhodu že jej člověk má pořád při ruce a je fakt že se mobily stále zlepšují, ale pořád jsou lidé kteří dovedou ocenit třeba těmi 20 tis to že mobilem něco vyfotit takto nelze, třeba: http://www.megapixel.cz/foto/150593

    reaz, 31.08.2015 | Reagovat

  • 149

    Avatar

    V dnešní pokrokové době co se týče mobilů je na hlavu dávat za digi kompakt 20 tis. kč. tečka

    Miraconnor, 27.07.2015 | Reagovat

  • 148

    Maxant

    Reaguje na (147) | Dobrý den, no je to divné že? Ale dle testů má sice větší snímač, lepší šum, a rychlejší závěrku, ale Sony je na tom lépe. Dynamický rozsah o 2EVlepší, barevná hloubka, rychlost, baterka, světelnost na širokém záběru. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 24.07.2015 | Reagovat

  • 147

    Avatar

    Reaguje na (146) | Dobrý den, vážně má Sony RX-100 II lepší obrazovou kvalitu než tento Canon? Canon má zase větší čip, rozdíl mezi objektivy není parametrově, taky tak výrazný.

    Honza, 24.07.2015 | Reagovat

  • 146

    Maxant

    Reaguje na (145) | Dobrý den, no osobně bych si vybral asi Sony z důvodu rychlosti, objektivu,baterky, dynamického rozsahu, obrazové kvality. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.06.2015 | Reagovat

  • 145

    Avatar

    Dobrý den, Mohu znát váš názor na tento model a Sony CyberShot DSC-RX100 II. Nějak nevím který je kvalitnější.Děkuji,Svoboda.

    Robert Svoboda, 20.06.2015 | Reagovat

  • 144

    Maxant

    Reaguje na (143) | Dobrý den, neměla by. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.05.2015 | Reagovat

  • 143

    Sukup

    ...Díky za odpověď...ještě jedna věc,nesníží se dotyková citlivost toho displeje?... díky...

    Ludvík Sukup, 19.05.2015 | Reagovat

  • 142

    Maxant

    Reaguje na (141) | Dobrý den, vhodné je toto. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.05.2015 | Reagovat

  • 141

    Sukup

    Dobrý den přeji,prosím jakou ochranu displeje by jste doporučil... díky,přeji hezký den...

    Ludvík Sukup, 16.05.2015 | Reagovat

  • 140

    Maxant

    Reaguje na (139) | Dobrý den, ano umí.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 27.04.2015 | Reagovat

  • 139

    Avatar

    Umí HDR snímky?

    Milan Sedivy, 27.04.2015 | Reagovat

  • 138

    Maxant

    Reaguje na (136) | Dobrý den, ještě bych dodal, že v menu aparátu je uspore energie "vypinani fotoaparatu"  tedy mělo by jít vypnout vypnutí a zachovat usnutí. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.03.2015 | Reagovat

  • 137

    Maxant

    Reaguje na (136) | Dobrý den, no pokud je ve spánku aktivuje ho, ale pokud se vypne nezapne ho. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.03.2015 | Reagovat

  • 136

    Avatar

    Reaguje na (135) | Dobrý den, už jen jedna otázka - tato spoušť dokáže sama aktivovat tento fotoaparát z vypnutého stavu? Zrcadlovky se dokáží uvést do "spánkového režimu" (jsou zapnuté), kompakt se však po určitém čase ale zcela vypne

    Čeněk, 03.03.2015 | Reagovat

  • 135

    Maxant

    Reaguje na (134) | Dobrý den, no vytvořil bych kombinaci. A to tento aparát s velkým snímačem a k tomu časosběrnou spoušť.  V popisu kompatibility spouště jsou i jiné modely. Ale mají také jiné vlastnosti.  Záleží na požadavcích(např. velikost snímače)

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.02.2015 | Reagovat

  • 134

    Avatar

    Dobrý den. Sháním co možná nejlevnější malý kompakt, který by uměl pořizovat fotky tzv. časosběrem. Nechci velkou DSLR, ani CSC. Můžete mi, prosím poradit co je v tomto ohledu na trhu nejlevnějšího k sehnání? Děkuji předem. Č.

    Čeněk S., 26.02.2015 | Reagovat

  • 133

    Vacek

    Reaguje na (132) | Dobrý den,
    souhlasím s Vašim názorem, tento fotoaparát se jim opravdu povedl. Neni sice moc určený na sport kvůli pomalejšímu AF ale po obrazové stránce je opravdu kvalitní.

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 12.02.2015 | Reagovat

  • 132

    Nytl

    Tento kompakt vítám a nižší rozlišení je jen k dobru věci. Snímky na vysoké ISO svou kvalitou obrazu hravě strčí do kapsy i Canon 5D Mark II a je určitě srovnatelný s výstupem Canonu EOS 6D. Do budoucna o tomto fotoaparátu budu uvažovat jako o záložním těle. Líbí se mi jeho vlastnosti. Zcela odcloněný objektiv je sice trochu měkčí, ale nezdá se mi, že tak markantně, jak se píše ve zdejší recenzi. Obrazový výstup na 5násobný zoom-objektiv je jednoduše famózní! Teď už zbývá snad jen to, aby vyrobili FF zrcadlo s takovýmto rozlišením. To by byl teprve nářez na vysoké ISO.

    Radim Nytl, 12.02.2015 | Reagovat

  • 131

    Maxant

    Reaguje na (130) | Komentář od "miraconnor" smazán z důvodu vulgarismů!!

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.01.2015 | Reagovat

  • 129

    Maxant

    Reaguje na (128) | Dobrý den, bohužel nelze nastavit. Vždy vyrovná. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.01.2015 | Reagovat

  • 128

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda se při natáčení videa dá nastavit manuálně expozice- aby se sama neměnila podle světlosti scény. Děkuji

    Tomáš, 06.01.2015 | Reagovat

  • 127

    Lukeš

    Reaguje na (126) | Dobrý den,bezdrátové ovládání blesku funguje. S tou blokací blesku se přiznám, že nevím jak to myslíte. Když nastavíte blesk do manuálního režimu a nastavíte na něm nějaké hodnoty tak tam zůstavají nastavené a jsou tedy blokované.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.12.2014 | Reagovat

  • 126

    Avatar

    Dobrý den, je možné k tomuto fotoaparátu připojit k bezdrátové ovládání blesku Canon ST-E2? Přepokládám kompatibilitu, ale raději se zeptám. A ještě malý dotaz - při nastavení fotoaparátu v manuálním režimu (M) lze připojeným bleskem blokovat zábleskovou expozici? Zrcadlovky takto fungují, nicméně kompakt (S100) mé přítelkyně, má v tomto nastavení pouze 3polohy výkonu blesku bez možnosti její blokace. Děkuji Martin

    Martin, 07.12.2014 | Reagovat

  • 125

    Maxant

    Reaguje na (123) | Dobrý den, tak krytka předního členu je vestavěná. Redukce by měla fungovat ,ta se nasazuje do bajonetu objektivu a je nutná tato redukce

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 24.09.2014 | Reagovat

  • 124

    Maxant

    Reaguje na (122) | Dobrý den, pokud to nemá být folie tak bych vybral tento protektor s 1mm silným materiálem.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.09.2014 | Reagovat

  • 123

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se zeptal, jak je to stou roletkou před objektivem. Je to něco podobného jako např. u Oly Stylus 1? Asi by to bránilo nasazení redukce pro filtr 58, pokud by to bylo vestavěné. A redukci nabízíte. Díky moc za odpověď, Hezký den!

    Jirka, 22.09.2014 | Reagovat

  • 122

    Avatar

    Dobrý den, jakou mi doporučíte ochranu na LCD displej tohoto fotoaparátu? Nemám rád fólie, protože často dělají bublinky. Děkuji.

    Avram Fröhlich, 22.09.2014 | Reagovat

  • 121

    Maxant

    Reaguje na (120) | Dobrý den, opravdu bych se zastavil na prodejně na vyzkoušení. Protože mě se to může zdát jiné než Vám. Těžko to takto rozlousknout. A recenze jsou opravdu různorodé. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.08.2014 | Reagovat

  • 120

    Avatar

    Reaguje na (119) | Nechám-li velikost RX10 vs. G1X mk2 stranou a zaměřím se na obrazovou kvalitu a rychlost...? RX10 mám, G1X mk1 jsem měl předtím. Subjektivně bych řekl, že G1X mk1 měl lepší podání barev. Mk2 dle recenzí mi už tak dobrý nepřipadá... nebo?

    Křižan, 19.08.2014 | Reagovat

  • 119

    Maxant

    Reaguje na (118) | Dobrý den, to již tak jednoznačné není. Někdo uvádí i lepší obrazovou kvalitu cca o 20%. RX10 je sice rychlejší a má větší dynamický rozsah a barevnou hloubku. Ale G1x má větší snímač a je podstatně menší než RX10. Zde by asi záleželo na specifických požadavcích.  Doporučil bych se zastavit na prodejně a fotoaparáty si vyzkoušet. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.08.2014 | Reagovat

  • 118

    Avatar

    Reaguje na (117) | Dobrý den, lze tento výsledek "porovnání" vztáhnout i na Sony RX10? Tzn., že obrazový výstup a rychlost RX10 je lepší než Canon G1X mk2 ? děkuji

    Křižan, 18.08.2014 | Reagovat

  • 117

    Maxant

    Reaguje na (116) | Dobrý den, fotoaparáty jsou velice slušně vybaveny. Oba mají perfektní výkon. Osobně bych však vybral Rx100III. Je rychlejší, menší, lehčí a má lepší světelnost na širokém záběru. Dle některých srovnání uvádějí lepší obrazovou kvalutu o cca 20%, díky barevné hloubce a dynamickému rozsahu.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.07.2014 | Reagovat

  • 116

    Avatar

    Dobré odpoledne, jak je to prosím ve srovnání z kvalitou fotografií Canon G1 MARK II. vs. Sony RX 100 - 3 Rozhoduji se o koupi právě mezi těmato dvěma přístroji a nevím do kterého jít... ? ? ? Předem děkuji ! Pavlíček

    x666 pavlicek, 24.07.2014 | Reagovat

  • 115

    Korč

    Reaguje na (114) | Dobrý den, plně ji nahradit nedokáže, respektive, je trochu odlišný co do rychlosti a ovládání. Pokud byste chtěl plnohodnotnou, ale menší náhradu, vybírejte ze systému EOS M, případně z jiných kompaktů s vyměnitelným objektivem

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 15.07.2014 | Reagovat

  • 114

    Avatar

    Dobrý den chtěl bych se zeptat pár otázek. :) Vlastním zrcadlovku 1100D a chtěl bych ji nahradit za některou z novějších základních zrcadlovek (1200D a 700D). Dokáže G1X Mk II nahradit 1100D? Nabídne mi lepší kvalitu za lepší cenu než základní zrcadlovky? Ptám se hlavně kvůli poměru výkon/cena/velikost. Nový stroj bude sloužit v širokém rozsahu od rodinných fotografii, krajiny atd... Předem děkuji za odpověď snad víte co mám na mysli. :)

    Marek Sikora, 14.07.2014 | Reagovat

  • 113

    Avatar

    Reaguje na (86) | Vážený pane. Podle toho, co na recenzích ke všem foťákům píšete, vykoupíte snad všechny nově přicházející modely a budete mít doma více foťáků, než v Megapixelu. Co s nimi budete dělat ? Vím, je to Vaše věc, ale přesto by mně to zajímalo. Třeba jsem něco nepochopil, dovím se něco nového a připojím se k Vám.

    Pavel, 23.06.2014 | Reagovat

  • 112

    Avatar

    dobrý den pane Šnajdere no to je právě o tom roztahovacím displeji do všech možných poloh ! Tohle přehnali ,z mechaniky udělali harmoniku s mnoha pohyblivými klouby které při častějším používaní mohou začít haprovat ! Myslím tím ztrátu kontaktu a tím přenosu daného impulzu s těla přístroje ! Dá se tomu věřit že to budu třeba za rok spolehlivě fungovat ? Samozřejmě pokud ovšem nebude přístroj celou tu dobu v šuplíku a bude často využíván ! Displej samotný pokud už ten určitý rozměr tam je tak by se měla jeho plocha využít celá a mohl by tam být viditelný pěkný širokoúhlý záběr ,třeba krajinky ! Takový dotykový displej mám třeba u Olympusu Pl-5 u vás v megáči zakoupeného jehož rozevírání je v celku rozumně vyřešeno ! Otvírám jej tahem za vnější rám takže se nemusím vůbec zobrazovací plochy dotknout ! Ale stejně si myslím že nejspolehlivěji bude displej ve fotáku fungovat napevno zabudovaný ! Proto stále váhám s koupí nějaké novinky ! Protože čekám že se v dohledné době změní cena v příznivější položku u Fuji Filmu X E-2 kterému bych pravdě podobně dal přednost ! Zatím stojí v setu ze standartním objektivem 35 tis. a to se mi zdá hodně nadsazená cena ! Tak třeba vaše obchodní oddělení dojde k názoru že když přístroje z levní na rozumnou mez tak jich zase na oplátku více prodá ! Hezký den miraconnor@

    miraconnor, 05.06.2014 | Reagovat

  • 111

    Šnejdar

    Právě jsem přišel na to, proč je ten displej s takovým rámečkem. Když se na displej podíváme zezadu, vidíme, že to "slepé" místo je vlastně drážka pro "kolejničky" výklopného systému. Takže displej zabírá maximum místa co jde, větší už by nešel skloubit s mechanikou.

    Jakub Šnejdar, 05.06.2014 | Reagovat

  • 110

    Michalík

    Reaguje na (108) | Dobrý den, Olympus Staylus 1 pochopitelně ne, má z nich nejdelší rozsah :-) 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 05.06.2014 | Reagovat

  • 109

    Michalík

    Reaguje na (106) | Dobrý den, rámeček kolem displeje ničemu nevadí. Nebrání v uživání ani nijak neznehodnocuje displej. Není to možná opticky hezké ale v užívání ničemu nevadí. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 05.06.2014 | Reagovat

  • 108

    Šnejdar

    Reaguje na (105) | Všechny tři že mají malý rozsah ohnisek? To i Olympus stylus 1 má malý rozsah ohnisek? :-)

    Jakub Šnejdar, 05.06.2014 | Reagovat

  • 107

    Avatar

    Ten display myslím být větší nepotřebuje, aspoň je tato část bytelnější a při vyklápění je to za co chytnout a zobrazovací část se hned neohmatá.

    Mystiq, 04.06.2014 | Reagovat

  • 106

    Avatar

    Dobrý den Canon Mark 2 jsem velmi chtěl ale ten jeho zpackaný displel z rámečkem okolo jako dálnice mě prostě odrazuje ! Něco mi tady nehraje ! Vypadá to na skutečnost že to ti pomatení kanonáci dělají takhle záměrně ! Stejně ty jejich drahé a obludně velké zrcadlovky všechny nevyprodají !

    miraconnor, 04.06.2014 | Reagovat

  • 105

    Michalík

    Reaguje na (104) | Dobrý den, všechny tři fotoaparáty jsou vlemi kvalitní a pro vaše účely vhodné, jen mají malý rozsah ohnisek, což není vždy asi ideální pro přiblížení třeba tanečních vystoupení. Z tohoto důvodu bych doporučoil podivat se ještě na model Sony RX-10, který by splnil vaše očekávání po všech směrech. Má stejný snímač jako RX 100, ale disponuje špičkovým obrazovým procesorem Bionz X, který umí skvěle a předševším kontrolovatelně pracovat se šumem. Tento přístroj, přestože je menší než zrcadlovka má Zeiss objektiv se skvělou kvalitou obrazu, světelnost f2,8 po celé délce, a skvělé možnosti oládání - např manuálního ostření a dalších fukcí. Doporučuji vřele tento model. Jinak z vámi tří uvedených modelů bych volil Sony RX 100 Mark II pro nejlepší obrazové podání a rychlost ostření, sekvenční snímaní, které se vám může hodit.  

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 03.06.2014 | Reagovat

  • 104

    Avatar

    Dobrý den, zvažuji koupi nového fotoaparátu. Původně jsem zvažovala zrcadlovku (svoji první) a to buď Nikon D7000+18-105 VR nebo Pentax K-50+18-135, ale pak jsem došla k závěru, že běhat po lese či po horách s takovým nákladem, to mě asi brzy přestane bavit (stejnou zkušenost má i pár mých kamarádů, kteří si v záchvatu nadšení koupili "velkou těžkou zrcadlovku" a ta jim teď leží ve skříni a fotí pouze kompaktem). Takže jsem se začala ohlížet po "profi" kompaktech a nakonec v mém hledáčku zůstaly modely Canon Power Shot G1X Mark II, Olympus stylus 1 a Sony RX100 II. Fotím od každého trochu a vše - výlety do přírody, rodinné oslavy, ale také závody v gymnastice, atletice a taneční vystoupení v tělocvičně i venkovních podmínkách. Který z výše uvedených modelů byste pro moji potřebu doporučil a proč. Předem děkuji za odpověď.

    Jana Stehlíková, 02.06.2014 | Reagovat

  • 103

    Šnejdar

    Reaguje na (102) | RX 100 III bude mít rozsah zoomu jen 24-70mm oproti max 120mm canonu...

    Jakub Šnejdar, 16.05.2014 | Reagovat

  • 102

    Avatar

    Dobré odpoledne, Doslechl jsem se, že Mark II - bude mít konkurenci Sony RX III. cca. 24 tis. Kč a bude i s hledáčkem.... tak vyčkám s nákupem...

    x666 pavlicek, 16.05.2014 | Reagovat

  • 101

    Michalík

    Reaguje na (94) | Dobrý den,jsme rádi, že jste s výběrem fotoaparátu i objektivu spokojen. dle mého názoru je to dobrá volba a objektiv M.Zuiko 45mm doporučuji, protože jsem také nadšený z kvality obrazu kterou poskytuje, byť není 90mm ohnisko moc univerzální. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 16.05.2014 | Reagovat

  • 100

    Michalík

    Reaguje na (93) | Dobrý den, tento přístroj si samozřejmě na prodejně můžete vyzkoušet s vlastní kartou. Oproti předchozímu modelu je zde velký pokrok kupředu, samozřejmě stále je co zlepšovat a vylepšovat a další verze bude jistě zase o velký kus lepší. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 16.05.2014 | Reagovat

  • 99

    Šnejdar

    koukam že ten olympus fotí fakt hodně dobře i na vyšší iso... čekal jsem to horší když snímač má menší a rozlišení o něco vyšší. Na druhou stranu, objektiv se srovnatelnou světelností a zoomem na zrcadlovku nebo "bezzrcadlovku" stojí sám o sobě kolem 25 tisíc...

    Jakub Šnejdar, 16.05.2014 | Reagovat

  • 98

    Avatar

    Reaguje na (96) | S tím souhlasím. Našim u jejich kompaktu vyskakuje sám a mám pocit, že v 90 % případů ho zase zatlačím zpět :)

    Jan Nováček, 16.05.2014 | Reagovat

  • 97

    Avatar

    Reaguje na (95) | Mně právě přesvědčila i kvalita obrazu. Proti canonu ten stejně velký modernější čip, i když s trochu vyšším rozlišením, má lepší dynamický rozsah a při vytažení stínů tolik nešumí, takže z rawu jde záskat víc. Přišlo mi, že výsledky na vyšší ISO jsou tak vlastně lepší u toho olympusu, minimálně v RAWu. Canon ale může použít o 1EV nižší ISO díky světelnosti, čímž to snadno srovná. Venku jsou ale dobré světelné podmínky, tak tam mi nižší světelnost nevadí a na portréty mám těch 45mm se světelností 1.8, což canon nemá ani na širokém ohnisku :). Je to poměrně vyrovnaný boj. Každý má něco Canon to u mě prohrál spíš celkovým nedotažením detailů. Je hodně vidět, že pro olympus je OMD řada tím TOP a nebojí se konkurovat zrcadlovkám. Naopak canon upřednostňuje i lowendové zradlovky a nechce jim tak úplně konkurovat kompaktem. Je to velká škoda.

    Jan Nováček, 16.05.2014 | Reagovat

  • 96

    Šnejdar

    Vyskakování blesku mi přijde lepší ručně... a najde se určitě mnoho dalších lidí, kterým taky. Naopak automatické vyskakování by mě vytáčelo, protože by vyskakoval i ve chvíli, kdy blesk nechci. A vypínat a zapínat bych musel přes menu, takhle to je stejně jako u zrcadlovek, prostě otevřu a používám, zavřu a nepoužívám. Většinou člověk ví lépe než automatika kdy blesk použít a kdy ne...

    Jakub Šnejdar, 16.05.2014 | Reagovat

  • 95

    Šnejdar

    Olympus OM-D řada se mi také velice líbila ale světelnost 2.0-3.9 místo 3.5-5.6 a lepší výsledky na vyšší iso mě přesvědčili k canonu... to že tam některé funkce jsou nedotažené snad časem opraví...

    Jakub Šnejdar, 16.05.2014 | Reagovat

  • 94

    Avatar

    Tak jsem se nakonec po neskutečně dlouhém váhání a vyzkoušení obou fotoaparátů (Oly OMD EM10 a G1X mk II) rozhodl pro olympus s novým miniaturním 12-42mm EZ objektivem. Jsem sice zvyklej na canon, ale přesto mi nakonec ovládání přišlo pohotovější na olympusu a rychle jsem si zvykl už během testu v prodejně a i mé velké ruce toho drobečka dokáží díky dvoum rolerům ovládat příjemně a pohotově. K tomu mnohem vyšší rychlost sekvenčního snímání (raw+jpeg), nulová prodleva od zaostření k focení, kvalita snímků, menší rozměy, nižší váha, funkční wifi s plnou kontrolou důležitých parametrů z mobilu (případně jen funkce spouště), zabudovaný hledáček, o třetinu vyšší výdrž na baterii a srovnatelná cena... oly prostě vyhrál :). Základní objektiv má proti canonu minimální soudkovité zkreslení, takže nedochází k velké korekci, ale to je asi jediná výhoda. Na běžné focení na kolo je ale dostačující a velkým plusem jsou malé rozměry. K tomu jsem přikoupil zde doporučovanou pevnou 45 mm 1.8 a musím říci, že fotky z toho portrétního objektivu mi vyrazily dech, nemluvě o tom, že jsem neměl problém večer v sedm hodin v pokoji a bez blesku s tím střílet jeden snímek za druhým na poskakující malou neteř, která hopsala před objektivem jak pomatenej klokan a všechny fotky jsou ostré na obličej (detekce tváře s ostřením na oči), protože jinak bych naprosto nestíhal ji udržet v zaostřovacím bodě. Přitom nádherně rozostřené pozadí je prostě dokonalé a to i při ISO 1000. Jsem naprosto nadšený. Nenašel jsem snad jediný kompromis. Něco co by nešlo nastavit, změnit nebo co by nefungovalo.

    Jan Nováček, 15.05.2014 | Reagovat

  • 93

    Avatar

    Reaguje na (91) | Díky za odpověď. Myslím, že výběru opět Canon G1X Mark II a to z důvodu kompaktnosti a nemožnosti velkého rozšířeni o výbavu. Asi to vypadá divné,ale vysokohorská turistika je samo o sobě dost náročná a představa toho,ze si dopreju koupi několika objektivů na Sony A 6000 a na zádech budu mit plném ruksak fotoaparatury ,tak to dam přednost univerzalu,který nezabere moc místa. Svoji G1X-ku nosim v pouzdře u opasku a neprekazi. Spise mne mrzi,ze se soudruzi v Japonsku nevenuji vyvoji tohoto kompaktu trochu s rozumem. Ma nektere mouchy,ktere po vydani tohoto modelu na trh vyplouvaji na povrch. Je snad problem aby blesk vyskakoval jako u nejlevnejsi zrcadlovky,ktera kje mozna levnejsi jak tento kompakt.Dotaz:Je možnost ve vaši prodejne zkusit si osahat tento fotak a nafotit si par snimku na svoji kartu? Děkuji

    Lubos, 15.05.2014 | Reagovat

  • 92

    Avatar

    Tak vidíte jak ti kanonýři z Prahy cigání ! Mě dva z nich osobně do očí tvrdili že vyskakuje automaticky sám ! Asi si vážně mysleli pražáčci že jim tohle budu věřit ! Nebo také tomu jako obchodní manažeři a dealeři vůbec nerozuměli !!

    Miroslav, 15.05.2014 | Reagovat

  • 91

    Michalík

    Reaguje na (84) | Dobrý den, máte pravdu, srovnat to moc nejde, protože Canon G1X Mark II je kompakt a jako takový nabízí univerzální použití a výborný objektiv v základu s kterým nafotíte téměř vše. Tím téměř myslím například toho orla v letu sice zachytíte, ale pokud nepoletí dost nízko bude hodně malý. U Sony záleží jaký objektiv koupíte, teprve pak s nějakým konkrétním objektivem půjde srovnávat kvalita. Píšete, že jste u modelu G1X používal výklopný displej do boku. Ten bohužel nemá ani G1 X Mark II ani Sony. Výklopný displej je zde jen směrem dolů a nebo nahoru. Sony má větší variabilitu v tom, že můžete měnit objektivy podle potřeby, ale zase ztrácí na univerzálnosti. Na druhou stranu sekvenční snímání je zde 11 snímků za sekundu proti 5 u Canonu. Ostření je skutečně rychlejší Sony. Kvalita snímků z Canonu je perfektní ale to by mohla být dobrá i i ze Sony pokud použijete dobrý objektiv. Univerzálnějšíi je určitě Canon. Obecně vzato ale získáte dobrou kvalitu fotek z obou přístrojů.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 15.05.2014 | Reagovat

  • 90

    Michalík

    Reaguje na (81) | Dobrý den, již jsem na Váš dotaz odpověděl v příspěvku předchozím. Blesk je nutné aktivovat manuálně, pokud zůstane zaklopen nebude bleskat ani při špatném osvětlení. V zaklopeném stavu je blesk i jeho nastavení deaktivováno. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 15.05.2014 | Reagovat

  • 89

    Michalík

    Reaguje na (80) | Dobrý den, u některých fotoaparátů, které mají blesk "schovaný" uvnitř těla funguje v automatice blesk tak, že pokud fotoaparát zjistí, že bude třeba blesk vyklopí jej již při namáčknutí spouště a pak již není problém synchronizovat závěrku a odpálení blesku. Canon G1 X Mark II je však nutné před použitím blesku vyklopit manuálně páčkou. Poté můžete nastavit aby bleskal při každém snímku, automaticky nebo slow motion synchronizaci. Pokud je blesk zaklopen není možnost provádět ani nastavení blesku - je deaktivován.  

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 15.05.2014 | Reagovat

  • 88

    Šnejdar

    přesně tak, pokud nebude možnost dálkově ovládat s možností manuálu tak je to jak kdyby tam ta aplikace vůbec nebyla a pak je celá wifi naprosto zbytečná...

    Jakub Šnejdar, 15.05.2014 | Reagovat

  • 87

    Michalík

    Reaguje na (79) | Dobrý den, z toho co podpora Canon píše to vypadá, že si budou i do budoucna schovávat aplikaci EOS Remote pouze pro zrcadlovky a nenabídnou ji k žádnému kompaktu. To je velká škoda. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 15.05.2014 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Dobrý den děkuji panu Jakubu Šnejdarovi za jeho postřeh ! Myslím že to bude přece jen tenhle Mark-2 pro který se rozhodnu ! Ale i ta desítka Olympus s milionovým hledáčkem není k zahození !

    miraconnor, 15.05.2014 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    Dobrý den pane Jane Nováčku to co popisujete u toho blesku jsem také předpokládal ačkoliv mě pracovníci canonou z Prahy dvrdili něco jiného ! Není přece myslitelné aby mechanika výklopu blesku s těla foto stíhala elektronický impulz zážehu ! Jedině manuálním výklopem blesku do pohotovostního stavu se dá tohle řešit ! O tom se tady ale u recenzérů nepíše ! Co se týče ovládání dálkové spouště VIFInou ,tenhle problém se mě osobně netýká ! Tohle v životě používat nebudu protože si bezdrátový systém přenosu milionů pro tělo škodlivých bajtů držím od těla ! Vícekrát jsem ze sebe udělal pokusného králíka a zjistil jsem že když z pevného připojení internetového kabelu k počítači přehodím kabel do domácího pokojového vysílače VIFI a to pouze k vůli aktualizaci mobilu tak se u mne v těle dějí nepříjemné věci !! Mé artrózou postižené koleno a rameno zažívá do deseti minut muka bolesti ! Miliony bajtů intern.signálu narážejí do postižené tkáně a bolí to jako čert ! Když pokojovou sít VIFI vypnu tak během pěti minut bolest ustane ! Proto já se s přístroji které vyzařují tyto zrádné paprsky signálu nekamarádím ! A může mi zde psát kdokoliv o zastínění a neškodnosti tohoto přenosu v domácí síti ,já vím své ! Mladým zdravým lidem to ted možná nevadí ale příjde doba kdy tohle nadměrné využívání těchto mobilních sítí poznají na své kůži tečka

    Miroslav, 15.05.2014 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Dobrý den. Rád bych vznesl dotaz na tomto fóru ohledně G1X Mark II. Zkusil by někdo zkušený zhodnotit /porovnat modely Canon G1X Mark II a Sony A6000 . Vím že se jedná v podstatě o jiný typ fotoaparátů. Osobně vlastním Canona G1X a rád bych provedl výměnu za vylepšenější model. U svého G1X postrádám trochu rychlost snímání při akčnějších scénách a možnost focení makra i hledáček je na tomto modelu naprosto zbytečný. Při dobrém světle z toho lezou i pro mé použití dobré fotky,ale ještě tomu chybí právě ty zmiňované a jiné nepodstatné drobnosti. S čím jsem u svého modelu spojený to je výklopný displej,který v mnoha situacích ,kdy se nedostanete nad místo od kterého by jste rádi fotili ,tak je možno si ho natavit do boku (např.focení nad vodou na kraji břehu) Jen jsem si osobně myslím,že Sony bude mít i podle recenzí rychlejší ostření a Canon zas bude mít špičkově udělaný objektiv Prosím o radu,či jednoduché srovnání těchto dvou modelů. Nechci si hrát na fotografa se zrcadlovkou,tu nepožaduji ani s těmito stroji se nehodlám srovnávat. Jde mi jenom o kvalitní foťák,kterým budu moct zachytit při šplhání po horách orla v letu ,ale i krajinu :-) Děkuji za odpověď

    Luboš, 15.05.2014 | Reagovat

  • 83

    Šnejdar

    Blesk jde vysunovat pouze manuálně páčkou, sám se nevysouvá. Ovšem světelnost a citlivost fotoaparátu je tak skvělá, že ve většině situací blesk vůbec není potřeba. Dokáže to nafotit fotky v noci bez blesku a z ruky a je z toho celkem dobrá fotka...

    Jakub Šnejdar, 14.05.2014 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Reaguje na (80) | To by mě zajímalo, jak chcete dodávaným USB kabelem mačkat někde na zahradě dálkově spoušť :). Nicméně k dotazu. Když jsem ho měl v ruce, musel jsem blesk uvolnit páčkou.

    Jan Nováček, 14.05.2014 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Ještě bych chtěl ještě dodat o co mě přesně jde ! Před expozicí při nedostatku světla se musí aktivovat elektonicky kontakt na záblesk tak se ptám jestli to ta mechanika výklopu blesku s těla přístroje normálně stíhá ! To se mi nezdá možné při té elektronické rychlosti času expozice ! Já si stále myslím že tem blesk se musí dopředu vysunou mechanickou páčkou a pak je teprve funkčně připraven ! Co nato odborníci z megáče ?

    Miroslav, 14.05.2014 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Dobrý den nechejme prosím VIFI AUDIO--VIDEO systémům a věnujme se co je podstatné pro fotoaparáty a to jsou blesky ! Já bych chtěl vědět jestli u Mark dvojky v případě nedostatku světla který mi tam bude snad signalizovat kontrolka musím manuálně vysunout páčkou blesk s těla aparátu anebo se blesk vysune automaticky před zábleskem s těla přístroje sám ?? O tomhle se zde nepíše vůbec Nějaké nepodstatné novinky jako je bezdrátový přenos fotek zase není až tak důležitý pro fotografy ! Na to je nejspolehlivější dodávaný kabel USB tečka

    Miroslav, 14.05.2014 | Reagovat

  • 79

    Šnejdar

    Úryvek z korespondence s českým zastoupením Canonu ohledně možností wifi ovládání: ----- Dobrý den, po spolupráci s prodejci z Megapixel.cz se nám podařilo vyřešit problém. Fotoaparát se do stavu zamrznutí při dálkové spoušti dostane pouze při jedné konkrétní kombinaci nastavení autofokusu. Pokud je AF nastaven na "Tvář+AiAF" a zároveň vypnut "souvislý AF", pak zamrzají všechny tyto fotoaparáty. Pokud zapnu souvislý AF nebo nastavím AF na "Jednobodový", pak aplikace funguje a nedojde k zamrznutí. V tom případě se jedná o drobnou chybu ve firmwaru fotoaparátu. Chtěl bych se také zeptat, jestli Canon plánuje podporu ovládání pokročilejší aplikací jako EOS remote, z aplikace CameraWindow jsem zklamán, protože mi nedovoluje fotit vzdáleně na manuál, ani nic nastavit ve fotoaparátu. Přitom možnost dálkového ovládání byla pro mě jedna z důležitých funkcí kterou jsem chtěl plně využívat, pokud ale jde fotit takto pouze na automatiku bez možnosti nastavení, je to v podstatě k ničemu. Děkuji za odpověď, s pozdravem Jakub Šnejdar ------ Vážený pán Šnejdar, ďakujeme Vám za odpoveď a za pomoc. Správanie aplikácie zašleme na preverenie na príšlušné oddelenie. O budúcich plánoch nášho materského koncernu Canon Inc. nie sme informovaní. O novinkách sa dozvieme väčšinou až v deň ich uvedenia, alebo krátky čas predtým. Na Vašu otázku Vám teda nedokážeme odpovedať, ospravedlňujeme sa. EOS Remote je v súčasnoti určená len na ovládanie digitálnych zrkadloviek. Je nám ľúto, že Vám nemôžeme pomôcť a ešte raz Vám ďakujeme za pomoc. S priateľským pozdravom, [Service Request.OS CC Owner Alias] Canon Services & Support

    Jakub Šnejdar, 14.05.2014 | Reagovat

  • 78

    Michalík

    Reaguje na (76) | Dobrý den, bohužel nemůžeme mazat příspěvky uživatelků v případě, že se v nich nevyskytují  vulgarismy nebo reklama. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 14.05.2014 | Reagovat

  • 77

    Šnejdar

    No, užitečná by byla, pokud by přes to šlo fotit i s manuálním nastavením, jak jsem původně předpokládal. Takhle se z toho stala téměř nepoužitelná věc a můžu jen doufat že canon vydá i na sérii G nějaký program co budě umět manuální nastavení.

    Jakub Šnejdar, 13.05.2014 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Prosím o neuverejnovani příspěvku miraconnor do tohoto fóra. Kupte si milej pane fotak na jedno použiti,ten je možná vyroben v našem post komunistickém statě a budete MIT jistotu ze není z činy. Fakt resite kraviny........

    Lubos, 13.05.2014 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím