Canon PowerShot S90 Komentáře k Canon PowerShot S90

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (81 - 1)

  • 81

    Avatar
    Reaguje na 81 | Dobrý den Majkle, Váš komentář jsem smazal z důvodu obsahu vulgarismu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.08.2010 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Reaguje na 79 | Pripravuje, patrne do zari se objevi (predpoklada se jeho predstaveni na Photokine, nebo mozna jeste drive, stejne jako nastupce G11, SX1 IS a dalsich). Otazkou zustava, zda pujde o zmenu k lepsimu nebo horsimu.

    Mino, 06.08.2010 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat, jestli se už nepřipravuje nějaký nástupce tohoto téměř dokonalého foťáčku?

    majkl, 04.08.2010 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Rok jsem váhal, G11, G12, ??? Pročítaní x www s výsledkem - x hodin bez vysledku. V pondělí šel do Megapixel.cz, sáhl pevně a jistě po S90. Pocit po dvou dnech perného focení a počáteční nejistotě je A+. Svědomitě mne pan prodavač seznamoval i s dalším fotoaparátem jak o cenu mírně vyšší, tak i mírně pod S90, ale stál jsem za rozhodnutím pro S90 a udělal jsem dobře. JPEG něco neduhu má (jpeg), ale co většinu zajímá je RAW.A ten je excelentní, světelnost také a širokej je taky pěkně. Měl jsem 5D, současně 50D (tahejte to každej den :)) a "fóbii" bytí bez foťáku vždy a všude jsem vyřešil. Škoda, ze to nejde na VZP.

    tonda foton, 14.07.2010 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Reaguje na 75 | Dobrý den, nejlépe v důsledku vychází právě S90. Ale na takovéto domácí focení (: jak píšete, je asi zbytečné zasahovat do expozice,ztratit možnost lepší kvality videa, rozpětí zoomu atd. Pro Vaše účely je vhodnější právě HX5.

    Bohouš Brož - Megapixel, 06.07.2010 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    Reaguje na 74 | Dobrý den, nejčastější příčinou tohoto hlášení - bývá zaseknutý objektiv povětšinou nějakou nečistotou, nárazem nebo vadou materiálu. V každém případě není jiné řešení, než kontaktovat autorizovaný servis (AWH servis)

    Bohouš Brož - Megapixel, 06.07.2010 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Dobrý den, mohu Vás poprosit o srovnání a doporučení těchto tří fotáku, co se týče takového toho domácího focení..:) CyberShot DSC-HX5 ,Panasonic Lumix DMC-TZ10 a Canon PowerShot S90? Který by jste pane Bouško doporučil na výlety, dovolené, domácí párty. Popravdě řečeno se mi nejvíce zamlouvá HX5, ale mc rád si od Vás jako od odborníka nechám poradit... Na S90 se mi moc nelíbí rozsah zoomu... Děkuji Vám.

    Chorche, 06.07.2010 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    dobrý den, mám tento foták a jsem spokojená. bohužel včera se mi foták sekl a při zapnutí mi na displeji píše- chyba obj., zap. fotoaparát. neví někdo co mam zmáčknout, abych ho rozchodila. nejde ani prohlížet fotky, nic. děkuji za rady. zdenka

    zdenka, 06.07.2010 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Reaguje na 71 | Kdyz zazoomujes na cca 40-45 milimetru, stale muzes ostrit z cca 5 cm (coz je ekvivalent toho, jak bys ostril z cca 2-3 cm na nejsirsim), jen budes mit mensi uhel zaberu, coz je dle meho nazoru pozitivni. Virtualni zvetseni 0,7x pak neni k zahozeni. Prebornik v makru sice neni, ale neni ani nejhorsi.

    Mino, 13.06.2010 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Reaguje na 71 | Dobrý den, bohužel o žádné použitelné předsádce nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.06.2010 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi Canonu S90, odrazuje mě ale makro až od 5 cm. Je možné dokoupit nějaké příslušenství na lepší makro fotografie? Jsou na webu ukázky fotek s tímto příslušenstvím? Děkuji.

    Eva V., 09.06.2010 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Reaguje na 69 | Dobrý den, já bych vybral určitě S90, máme s ním vynikající zkušenosti. EX1 není nijak zvlášť kompaktní.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.06.2010 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi těmito fotoaparáty: PANASONIC Lumix DMC-TZ10, Canon S90 a Samsung EX1. Cílem je koupě přístroje, který dokáže vyfotit pěknou fotografii venku, uvnitř, za šera, za ostrého slunečního svitu, sport, momentky, party…tedy musí být i rychlý a zároveň kompaktních rozměrů s fotkami s co nejmenším šumem. Nejsem žádný profesionál, ale chci si koupit přístroj, který zase pár let vydrží a budu se na něj moci spolehnout. Děkuji

    Gerlach, 02.06.2010 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Reaguje na 67 | S temi ultrazoomy nemate uplne az tak pravdu. Ano, pocatecni svetelnost je horsi nez u EX1, LX3 nebo S90, ale berete-li delsi konce, tak tam ultrazoomy vitezi. Ono je treba brat nejen hranicni hodnoty jako takove, ale i prubeh svetelnosti. A najednou vyjde, ze ultrazoomy patri k nejsvetelnejsim pristrojum. Dnes to sice uz pomalu prestava platit (navic F70EXR ma prubeh svetelnosti vazne spatny), zejmena u vetsich pristroju to ale plati porad. Prikladem muze byt treba Panasonic TZ6-TZ10. Oproti Canonu S90 ma F3,3-4,9 (S90 ma F2,0-4,9), ale od ohniska cca 70 mm uz ma S90 horsi svetelnost nez TZ7. Pokud ale vezmete bezny kompakt (a ne "profesionalnejsi" modely jako EX1, LX3 a S90), zjistite, ze v podstate uz od zacatku maji ultrazoomy navrch, nebot prave ta jejich svetelnost je roztazena na delsi rozsah ohnisek, a tedy ze nestoupa tak rychle. V praxi jsou tak ultrazoomy prekvapive svetelnejsi nez obycejne kompakty. Souhlasim vsak s tim, ze ve srovnani s temito "lepsimi" kompakty prohravaji.

    Mino, 25.05.2010 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Reaguje na 50 | Vážený pane Bohumile, porovnáváte dva úplně jiné fotoaparáty. Fuji je v kategorii Ultrazoom, je o hodně větší, nejkratší ohnisko má přes 30 mm, nevím jak na tom je se světelností objektivu, ale u ultrazoomů bývá obecně horší a tak bych mohl pokračovat. Netvrdím, že je to špatný foťák, ale s úplně jiným zaměřením... Je mi líto toho vašeho plakajícího kolegy, ale třeba chtěl "jenom" foťák do kapsy u košile, na momentky a nebo jako doplněk k zrcadlovce (digi zápisník) a pak k pláči vůbec nemá důvod. Jinak je tu nová konkurence a to Samsung EX1, 25 mm dolní ohnisko, světelnost 1,8 a spousta různých vychytávek (display atd.), Canonu (S90) a Panasonicu (LX3) bude pěkně šlapat na paty!

    tom, 24.05.2010 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Reaguje na 51 | Spatna svetlelnost u FZ8? To je snad spatny vtip :-) Vzdyt to je temer rekordni fotak co se tyce dobre svetelnosti (ano, byly i lepsi, ale na 12x ultrazoom je to temer rekord). Kdyby dnes mel nejaky ultrazoom takovou svetelnost, tak je to takova bomba na trhu... F2,8-3,3, co bys chtel jeste vice? Hlavne si dnes nekupuj zadny novy ultrazoom, ono cca 3x horsi svetelnost nez u FZ8 te asi prilis nepotesi :-) Problem FZ8 je v sumicim cipu, proto to nevvypada nijak dobre. Nicmene predpokladam, ze jsi mel na mysli predevsim pocatecni ohniska, kde maji i dnesni ultrazoomy vetsinou F2,8. Zde ma S90 s F2,0 neocenitelnou vyhodu, ale jakmile s ni zazoomujes na 2x zoom, uz je svetelnejsi tva FZ8 :-) Mimochodem jen takova mala poznamka, do cca 60mm ohniska (coz je maximalni ohnisko u LX3), je svetelnost S90 velmi podobna te od LX3.

    Mino, 21.05.2010 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Reaguje na 31 | Canon S90 stejne jako Canon G11 a Samsung EX1 obsahuji 1/1,7" CCD snimac od Sony (snad jediny konkurencni cip vyrabi Panasonic v LX3) a ten cip je proste pomaly na to, aby dal lepsi video nez VGA. Ostatne i proto je sekvencni snimani tak tragicky pomale. Zminene IXUSy maji rychlejsi cipy, takze je mozne vyuzit HD video, tenhle cip to proste nezvlada. Canon patrne nechtel vyvijet svuj cip a ten od Panasonicu take z nejakeho duvodu nebyl pouzit (mozna nechtel, mozna nemohl,...) To jen tak na vysvetlenou, proc tam neni HD. Myslim ale, ze kvality cipu v ostatnich ohledech to vyvazi ;-)

    Mino, 21.05.2010 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Reaguje na 62 | Dobrý den, ptáte se na vnímání, což je tak nějak silně individuální záležitost. Já osobně bych S90-kou klasickou kameru "nesuploval" .

    Bohouš Brož - Megapixel, 18.05.2010 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Reaguje na 61 | Dobrý den, platí klasická údržba a nároky jako u jiných podvodních pouzder (pokud máte zkušenost) - nejzákladnější poučky a varování by měli být u pouzdra.

    Bohouš Brož - Megapixel, 18.05.2010 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Dobrý den. Uvažuji o koupi S90 a váhám nad jedinou věcí - jak kvalitní umí videa? Pokud bych ji chtěl použít na drobné "suplování" klasické kamery - krátké minutové záběry dětí apod. Je vyhovující? A je rozlišení po připojení přes hdmi na LCD TV kvalitní? děkuji za radu!

    Martin Kolovratník, 17.05.2010 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Má někdo zkušenosti s podvodním pouzdrem na Canon Powershot S90 a s focením pod vodou? Je zde něco, čemu by se měla věnovat větší pozornost. Dík. S pozdravem Radek

    radek, 17.05.2010 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Reaguje na 58 | Na reakci pracujeme

    Bohouš Brož - Megapixel, 07.05.2010 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Reaguje na 57 | Dobrý den, často srovnávané modely. Že by byl jednoznačně lepší se říct nedá, zvažte, co je pro Vás priorita : S90 - hladina šumu, reakce v ostření, kompaktnost atd. LX3 - aberace, kresba, updaty firmwarů atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 07.05.2010 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Chtěl bych vědět jaké číslo clony má na 60mm. Děkuji

    Tomáš, 07.05.2010 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    dobrý den, nemohu se rozhodnout mezi CanonS90 a Panasonic LX3..prosím o radu.klidně na email.

    honza, 06.05.2010 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Reaguje na 55 | Dobrý den, nejbližší adept je asi Panasonic LX3.

    Bohouš Brož - Megapixel, 05.05.2010 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Dobrý den omlouvam se ze kladu dotaz prave sem ale resim asi neresitelny problem. Potreboval bych koupit nejaky kvalitni kompakt na dovolenou. Muj problem je ze mam predstavu ze by mel mit ohnisko od cca 24 do min rekneme 150, pricemz bych uvital i moznost raw a pidminkou jsou koasicke programy priority casu, clony a nejlepe i M. Cena neni az zas tak primarni. Melo by to byt relativne kompaktni. Existuje neco takoveho? Jsem pomerne zhyckan, standardne pouzivam nikon d90 a jsem stastnym majitelem 24-70/2.8 a 70-200/2.8 takze mne je jasne ze kvalita pujde dolu, ale potrebuji ted na dovolenou neco mensiho, alternativa je jiste asi i jen objektiv 18-200 na d90 ale prece jenom bych chtel neco mensiho! Takze hledam vhodny kompakt s variabilnimi moznostmi nastaveni a slusnou kvalitou... Doporucite mne neco? Omlouvam se za preklepy, pisi z mobilu. Dekuji

    AL, 04.05.2010 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Reaguje na 53 | Dobrý den, vezmu-li v potaz, že vlastníte 50D, takže bych se soustředil na velikost a hladinu šumu, volil bych S90 - je srovnatelný s G11, mají stejný senzor, o proti FT1 si výrazně pomůžete

    Bohouš Brož - Megapixel, 16.03.2010 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Dobrý den, máte také zkušenosti, že "dvojité odšumění ničí kresbu"? Lze toto "odšumění" vypnout nebo pracuje vždy? Je S90 srovnatelný s G11? Vím, že mají stejný čip, co kvalita objektivu? Je to tak, že G11 má jen lepší konstrukci a výklopný displej? Pořád se nemůžu rozhodnout S90/G11 nebo GF1. Rozdíl v ceně propastný. Canon 50D všude nosit nemůžu, s Panasonicem FT1 jsem spokojen, ale jeho plná automatika a absence RAWu mi vadí i když do nepohody je dobrý. Pomohl bych si S90 výrazně oproti FT1? Video mi nevadí, na to mám kameru.

    Lukáš, 16.03.2010 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Mam tento canon teprve od vcerejska. Na prodejne jsem stravila hodiny zkousenim ruznych velmi chvalenych fotacku. Tolik opevovany Sony wx1 je ve skutecnosti smesny, zkuste si sami vyzkouset na jakekoli prodejne. Zato tento S90, ac jsem si pro nej puvodne nesla, mi vyrazil dech. Ty penize jsem na nej proste najit musela. Presto, ze nevyuziju manualni rezimy, myslim, ze i v automatu ta kvalita za to proste stoji. Fotacek na prvni pohled nezaujme. Design je strohy. Ale vyfotte a budete zirat. Tenhle mazlicek je v uplne jine kategorii nez ostatni kompakty.

    jitka, 04.03.2010 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Reaguje na 50 | Děkujeme, Bohumile, za neplacenou reklamu na Fuji F200EXR. Něco na Pampersky nemáš? (jinak jsem docela na vážkách: mám doma Lumíka FZ8, téměř maximální spokojenost, až na světelnost (při dobrých světelných podmínkách velmi ucházející fotky, ale při "pošmourném" počasí je to slabší...), na druhou stranu u tohoto foťáku postrádám ultrazoom... - zase se dá vyřešit výřezem... božínku, raději na tyhle servery nelézt :))

    Simon, 04.01.2010 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Reaguje na 49 | Tak já bych to takhle moc kriticky neviděl a už vůbec ne jako "Náš zákazník, náš pán" :) To určitě ne :) Spíš bych to viděl jako partnerství fotografa - prodavače a fotografa - kupujícího, navíc mi právě tam v Lidické vždy ochotně předvedli objektivy k zrcadlovce a nechali mi je vyzkoušet i na ulici. Tak jestli to nebyl učedník, ale vedoucí prodejny, předpokládám že mi nebyl předvedený Canon S90 s rozmyslem a uváženě, protože se asi pan vedoucí nechtěl červenat, že lepší Fuji F200exr stojí polovinu, než horší Canon S90. Canon působí jak plastová hračka v ruce a Fuji F200exr bytelně kovově a fotky dělá Fuji taky lepší, viz. ukázky tady na servru. Možná i díky jedinečné funkci EXR. Fuji má dokonce větší i čip než Canon S90. Koupil jsem si ho a kolega co má Canona hořce pláče že dal 2x vyšší cenu za horší foťák, když jsem mu ukázal co umí Fuji F200EXR. Teď už chápu vedoucího, asi se nechtěl trapně vymlouvat, proč musí nabízet horší foťák Canon S90 za dvojnásobnou cenu, zřejmě soucítí s námi fotografy a tak si zaslouží pochvalu. Sťastné a veselé Vánoce a děkuji panu vedoucímu, že jsem si nakonec koupil lepší foťáček a za férovou cenu - Fuji F200EXR:)

    Bohumil, 24.12.2009 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Reaguje na 48 | Neměli byste psát zákazníkovi, že si něco špatně vyložil, pravděpodobně byla informace zákazníkovi podána nejasným způsobem. Kdy se tohle naučíte, že "zákazník je náš pán". Jinak S90tku mám jako doplněk k zrcadlovce Nikon D300, je to úžasný kompakt, možností manuálních nastaveních je mnoho, ale často se manuální funkce kombinují s automatickými, takže to není na úkor pohotovosti. Obrazová kvalita předčila moje očekávání. Doporučuji ke koupi.

    Zákazník, 23.12.2009 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Reaguje na 47 | Dobrý den Bohumile, bohužel v předvánočním shonu jsou fotoaparáty abnormálně předváděny a zkoušeny (i přes naší snahu je neustále dobíjet). Podle informací pana vedoucího (obsluhoval Vás přímo vedoucí prodejny) : akumulátor byl bohužel vybit. To neznamená, že baterie nejsou k sehnání (momentálně jsou mimochodem skladem). Pravděpodobně jste si informaci špatně vyložil.

    Bohouš Brož - Megapixel, 21.12.2009 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Reaguje na 42 | Nekupovat ! Do tohoto foťáku a prý i do jiných Canonů se stejnou baterkou prý nejsou k sehnání akumulátory ! Nekupovat ! Dnes jsem byl v prodejně v Lidické ul. a chtěl jsem koupit tento Canon S90 a prodavač mi řekl, že nejsou k sehnání baterie a ani ho tedy nemůžou předvést. Já si sice myslím, že mě obsluhoval nějaký učeň nebo brigádník co najali na Vánoce, ale působil celkem věrohodně, tak bych tomu věřil. Nechal jsem si ukázat ještě Fuji F200EXR a tam to bylo bez problémů s dostupností baterek, ten Fuji je skvělý a mnohem levnější se steně velkým čipem.

    Bohumil, 19.12.2009 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Reaguje na 45 | Dobrý den, máme prodejnu na Moravském náměstí. viz http://www.megapixel.cz/kontakt

    Bohouš Brož - Megapixel, 17.12.2009 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Je nekde v Brne kamenny obchod kde budou mit na pulte vedle sebe: S90, G11 a DMC-LX3 ?

    ddd, 17.12.2009 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Reaguje na 43 | Dobrý den, v poměru Vámi nárokovaných priorit a hlavně obrazové kvality bych doporučoval S90.

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.12.2009 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi S90 a Coolpix S640. Chci fotoaparák, který bude rozměrově přijatelný pro focení jak na lyžích tak třeba i s rodinou na výletě. Zajisti mi kvalitní foto, rychlý start. Můžete mi prosím poradit ???? Možná ma volba není zrovna ideální !:-) Díky

    Mike, 08.12.2009 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Reaguje na 39 | Dobrý den Mirku, já se domnívám, že konkrétně u šumu je to výraznější. Ostatní aspekty kvality obrazu, tak markantní zas nejsou. Je to o individuálním přístupu - nejlepší je, máte-li tu možnost, vyzkoušet si oba fotoaparáty na některé z našich prodejen, zde Vám kolegové rádi s takovým testem pomohou.

    Bohouš Brož - Megapixel, 05.12.2009 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Reaguje na 40 | Děkuji za odpověď, pochopil jsem tu poslední větu, že to bylo jinými slovy poněkud mimo :-) , to se jen musim rozhodnout, co tedy vlastně chci a co jsem ochoten investovat...

    kade, 04.12.2009 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Reaguje na 37 | Dobrý den, pokud jde o kombinaci světelnosti 2, širokoúhlého objektivu s přechodem ohniska až do stř. teleobjektivů, nízké hladiny šumu, dynamika snímače atd, tak nic jiného skutečně není.
    Ještě bych rád upozornil Kade, že Váš dotaz u IXUS 200 vnímám jako poptávku po zcela jiné třídě fotoaparátu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.12.2009 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi dvěma fotoaparáty - Canon S90 a Sony WX1. Protože je Canon dražší, rád bych se zeptal, zda je výsledná kvalita fotek (včetně šumu) u Canonu lepší výrazně, nebo pouze zanedbatelně.

    Mirek, 02.12.2009 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    S90 jsem zakoupil ( v tomto obchodě ). Ve všech ohledech jsem spokojený, v mnoha i překvapený. Chtěl jsem fotoaparát který na sebe nebude upozorňovat, a lehko se do něj vloží myšlenka. Doporučuji lidem které fotit baví víc, než technologicky koumat. Po zrcadlovce zřejmě projdete deziluzí co se týká baterie, její velikost je zhruba třetinová než by fotoaparát potřeboval. Hezký den !

    Michal, 01.12.2009 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Dobrý den, doufám že jde tedy o bláboly, protože pak bych byl s výběrem zase v koncích ... v zájmu zdraví svých zad (i přístroje samotného) nehodlám tahat 5D na kolo nebo lyže a hledám pro tyto účely něco kapesního - je mi jasné že to má poněkud jiné možnosti, ale přecejen bych rád aby to bylo na nějaké úrovni (šum, světelnost, snímač, rychlost reakce spouště). Min zoom až od 28 mě trochu mrzí, ale do Lumixu LX3 kvůli krátkému max. zoomu prostě nepujdu (předem odpovídám na některé reakce - ne někdy prostě popojít nejde - krajina v nekonečnu se tím nepřiblíží, focený objekt si mě může všimnout a pod. A pak mám taky rád optické "efekty" delšího ohniska). Tak ještě můžu váhat, zda třeba IXUS 200 nebo třeba Casio H10 ale krok zpět by to jistě byl... Se světelností 2,0 mi připadá že nic jiného než S90 nebo Lumix neexistuje ? Děkuji

    kade, 27.11.2009 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    > Taffey - Nebo aspoň G11 nebo tak něco a nevadi ti, ze S90 a G11 maji shodne snimace ?

    bh69, 26.11.2009 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    aniz bych chtel nejak reagovat n jine prispevky, tak zrovn aK.ROckwell je dost kontroverzni postava :)

    bh69, 26.11.2009 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Ačkoliv se nikdy do podobných diskuzí z principu nezapojuji, tak jsem dnes musel udělat výjimku, neboť bláboly některých diskutujích ( Taffey, Radek, a.p.) mě opravdu pobavily. Doporučuji jím proto přečíst si třeba názor na Canon PowerShot S90 na www.KenRockwell.com od profesionála pana Kena Rockwela, který narozdíl od podobných pisálků ví o čem píše.

    Hans, 26.11.2009 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Reaguje na 32 | Dobrý den, nevím o tom, že by byla tato kombinace nastavení a funkce dostupná.

    Bohouš Brož - Megapixel, 25.11.2009 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den, nevíte z jakého důvodu, mi nejde ve scénickém režimu např. portét, zobrazit živý histogram? Je tato funkce ve scén.režimu nedostupná nebo mám něco špatně nastaveno? Děkuji

    Zbyněk, 24.11.2009 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Reaguje na 30 | Naprostej souhlas! Video je u tehle hybridu dulezite ale tady jaksi vitezi prachy nad rozumem takze si myslim ze tahle technologicka doprznenina je udelana zamerne, abysme dostali k dalsim Vanocum novy, tzv.vylepseny model, stareho se zbavili, a zase podporovali nekonecny konzum (priklad IXUS110 a par mesicu na to IXUS200--sakra rozdil v parametrech, cena prakticky stejna). Dokazali narvat HD720p sice taky v tom nesmyslnem MOVu do miniaturniho IXUS100, a tady to nedokazou, hmm...:) Ja kdyz budu chtit trochu seriozne tocit videa tak si kameru koupim, ale kdyz si budu chtit akorat natocit jak se decko toci na kolotoci, tak kvuli tomu nebudu tahat ven fotobagl s fotakem a kamerou a este kontrolovat jestli to ma vsecko nabite akumulatory, to uz by byl skoro namet na grotesku...

    Radek, 24.11.2009 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    No, zevrubně jsem si prošel i přiložené fotky a přečetl si řádně popis přístroje a musím konstatovat, že to bude typický kanón. Dvojité odšumění, blur jako prase, obličeje jako fantomas. Osobně mám raději kapku vyšší šum při zachování kresby. O šum se mohu, totiž, postarat v editoru sám do té míry, aby to bylo ještě únosné. Na fotkách, zvětšdných 1:1 je patrná extrémní snaha výrobce o to, aby šum nebyl téměř vidět. Ale za jakou cenu? Neustále se tu předháníte v tom, že foťák je především na focení a video je podružné. To je, do jisté míry, pravda. Ale pokud chcete opravdu fotit a mít opravdu skvělé fotky, zrcadlovka Vás stejně nemine. Nebo aspoň G11 nebo tak něco. Takže pokud už někdo vyrábí tyhlety foto kamero hybridy, mohl by i to video dotáhnout trochu dál. Ale VGA v MOV, no to je opravdu vrchol. Kdyby tam bylo aspoň rozlišení 848x480, aby to trochu vypadalo na 16:9 Tv.

    Taffey, 24.11.2009 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Reaguje na 27 | Dobrý den, ten rozdíl tam může být i výrazný. U zrcadlovky jde hlavně o možnosti volby objektivů a nastavení.

    Bohouš Brož - Megapixel, 20.11.2009 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Zdravim, ano, BYL jsem fanda Canonu...za tyhle penize, kdyz vezmu kvalitu snimku, dekuji, nechci. Za tyto penize i ta nejlevnejsi Sony alfa, produkuje skutecne prima snimky...pri navraceni stare slupky na protiucet, je to cenove nastejno...a ten Panak, tolik chvaleny...no, po uvaze nad produkovanymi obrazky...dekuji nechci...:-)

    sys, 20.11.2009 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat jestli je opravdu výrazný rozdíl v kvalitě obrazu při běžném používání mezi tímto kompaktem a třeba základní zrcadlovkou 1000D s lepším objektivem, kde je poté cena téměř dvojnásobná, díky za odpověď.

    Lukáš, 18.11.2009 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Reaguje na 25 | Dobrý den Radku, určitě není důvod deklasovat Canon z důvodu videa. Jde hlavně o fotoaparát. Obnovení legendární řady "S", kde šlo vždy o nejvyšší kvalitu snímků a funkcí focení, samozřejmě zapatřičnou cenu. Ze platíte za špičkový fotoaparát nikoli kameru.

    Bohouš Brož - Megapixel, 14.11.2009 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Proboha, format MOV a navic VGA rozliseni za tydle penize? Obtezoval se Canon alespon prilozit software obsahujici editor takoveho videa? Myslim ze odpoved znam. Canon u me timto klesl.

    radek, 13.11.2009 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 20, 23 | dobrý den, předem se omlouvám za prodlevu v reakci způsobenou různorodými názory na projev navýšení dynamické rozsahu. Testy jsme tedy prováděli znovu s výsledkem - funkce je použitelná, bez vedeljších příznaků degradace obrazu.
    Osobně bych se klonil k S90 - má sice nižší rozsah zoomu, ale vyšší světelnost, větší škálu citlivostí, obě expoziční předvolby, delší i kratší časy závěrky, nesporně nižší hladinu šumu a pod. Vaše priority můžou být samozřejmě jiné.

    Bohouš Brož - Megapixel, 10.11.2009 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den, můžete mi prosím odpovědět na dotaz 20, děkuji.

    Zbyněk, 10.11.2009 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Reaguje na 21 | Dobrý den, v závěru je rozhodnutí na Vás : LX3 je profesionálnější (možnost přídavného hledáčku, nové firmwary atd.), má širší ohnisko, delší i kratší časy závěrky, větší nabídku poměru stran, nepatrně lepší kresbu a pod. S90 je kompaktnější, rychlejší v ostření a má nižší hladinu šumu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.11.2009 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Dobrý den, pokud bych měl volit mezi Canon S90 a Panasonic LX3, jaké by bylo Vaše doporučení? Nikde jsem nenašel jednoduché srovnání, které uvádí plusy a minusy jednotlivých modelů. Předem děkuji za odpověď, P.

    Petr, 09.11.2009 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Dobrý den, zajímalo by mě Vaše srovnání tohoto fotoaparátu s Fuji FinePix F200EXR. Technické parametry obou znám, spíš bych chtěl slyšet Váš osobní názor na tyto dva přístroje. Hlavně zda je u Fuji opravdu použitelná funkce zvýšení dyn. rozsahu a jestli není vykoupena nějakou jinou nectností. Děkuji

    Zbyněk, 08.11.2009 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 18 | Dobrý den, zatím se ještě neprodává, takže nemůžeme porovnat.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.10.2009 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Dobrý den, prosím o informaci,jaké jsou časové odezvy při focení. Hledám nějaký foťák, který bude hlavně rychlý a fotky budou hezké. Peníze nehrají moc velikou roli. Zrcadlovka se mi nechce tahat, takže hledám něco malého do kapsy, co bude dobře, rychle a pěkně fotit. Rychlost nabíjení blesku resp. focení s bleskem je taky důležité. Děkuji

    Novotný, 20.10.2009 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Reaguje na 16 | Dobrý den, blesk se vysunuje pouze pokud je zapnut. Když blesk zakážeme, zase se zasune.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.10.2009 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Dobrý den. Pane Bouška, blesk se vysouvá vždy při zapnutí foťáku nebo až v daném režimu, kdy by měl přiblejsknout ? Děkuji.

    diskdvd, 15.10.2009 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Reaguje na 14 | Dobrý den, ne, to rozdíl není. Plnou světelnost můžete využít samozřejmě jen při zcela otevřené cloně.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.10.2009 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Projevují se výhody světelnějšího objektivu u S90 (zejména kratší expoziční časy) jen při maximálně otevřené cloně, nebo i při vyšších clonových číslech? Jinak řečeno, je rozdíl v množství světla dopadajícího na snímač u S90 a např. G10 při stejném clonovém čísle?

    pavel, 14.10.2009 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Reaguje na 11 | f2.0,f2.2,f2.5,f2.8,f3.2,f3.5,f4.0,f4.5,f4.9,f5.0,f5.6,f6.3,f7.1,f8.0 jinak kompletní specifikace a návod k obsluze je ke stažení na http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=ModelInfoAct&fcategoryid=144&modelid=19210#DownloadDetailAct

    Marek, 06.10.2009 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Reaguje na 11 | Dobrý den, zatím ještě nevíme, ale max. clonu bych odhadoval na f/8.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.10.2009 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Na kompakt má dost veliký čip. Takhle velký čip nenabízí ani ultrazoomy u kterých by se to také hodilo. Nikde jsem nenašel rozsah clony. Nevíte v jakých se pohybuje číslech?

    David, 01.10.2009 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Reaguje na 9 | Dpbrý den, ještě se neprodává, takže zatím ještě s jistotou nevíme.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.09.2009 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat jestli se po zapnutí přístroje vysune automaticky i blesk a zůstane stále vysunutý stejně jako u CANONU SX200IS. Díky za odpověď.

    VK, 29.09.2009 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Reaguje na 7 | Dobrý den, jedná se o http://www.megapixel.cz/canon-akumulator-nb-6l, který můžeme nabídnout i v "neznačkové" verzi http://www.megapixel.cz/megapixel-akumulator-nb-6l -pro-canon.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.09.2009 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Ve specifikaci je baterie uvedena jako "akumulátor". O jaký typ jde? Cena? Možnost neznačkové náhrady? Dík

    tarpan, 19.09.2009 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Reaguje na 5 | Dobrý den, výrobce bohužel nic takového nenabízí.

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.09.2009 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Hezky den ! Tesim se, ze u Vas koupim tento s90. Jen uvazuji, jestli je na tento fotoaparat mozne dostat adapter obj. a zda ho prodavate - jde mi o pouziti filtru a polarizeru. Vetsinu filtru mam v 52mmm. Mnohokrat dekuji za kazdou radu, Jahn.

    Jahn, 16.09.2009 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    ...ještě si počkám s jakou cenovkou se objeví Panasonic DMC-GF1. To by už nebylo tak aktuální řešení zda tahat zrcadlo i kompakt :-D

    Jirka_H, 10.09.2009 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Tak trochu mi Canon zamíchal karty ve výběru nového foťáku a přidal dalšího "hráče"... :-) Uvažuji (po vyzkoušení D400)o své první zrcadlovce a zároveň o náhradě dosluhujícího kompaktu, který by byl druhý do party k zrcadlu. Hlavně pro turistiku. Canony G10/G11 jsou už trochu těžší kousky, Panasonic DMC-LX3 zase skoro bez zoomu a tak tato S90 se zdá být solidním spoluhráčem na poli těch nejlepších kompaktů. Jsem zvědav na recence.

    Jirka_H, 10.09.2009 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Reaguje na 1 | No, jestli bude podoba po Tobe, skoda penez...

    Topol, 24.08.2009 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Chci ho Petře koupit co nejdříve, abychom mohli už fotit u porodu. Chtěl bych i točit video , jak se klube můj potomek, ale ten formát MOV se mi tedy nelíbí - nebere mi ho Pinnacle.

    Jiří Paroubek, 22.08.2009 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 1 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím