Canon PowerShot S95 Komentáře k Canon PowerShot S95

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (151 - 52)

  • 151

    Avatar

    Reaguje na 150 | Dobrý den, o této možnosti bohužel nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.05.2012 | Reagovat

  • 150

    Avatar

    Dobrý den, lze tento fotoaparát ovládat přes pc jako webkameru?

    Josef Valkoun, 24.05.2012 | Reagovat

  • 149

    Vacek

    Reaguje na 148 | Dobrý den,
    tyto otvory na provlečení jsou spiše jen na klasické poutko na zápěstí (pro praváky a leváky). Použít by šla delší verze poutka - http://www.megapixel.cz/canon-kovovy-retizek případně od firmy hama, které máme na prodejnách za 90Kč.

    Jiří Vacek - Megapixel, 17.05.2012 | Reagovat

  • 148

    Avatar

    Dobrý den, na fotoaparátu je "příprava" na upevnění řemenu pro nošení na krku (na vrhchní straně jsou nalevo i napravo otvory na provlečení) Máte nějaký řemen na krk s "koncovkami" které se vejdou do těchto otvorů, v nabidce? Pátral jsem pátral, ale na nic jsem nenarazil...

    Vláďa, 13.05.2012 | Reagovat

  • 147

    Lukeš

    Reaguje na 146 | Dobrý den, stabilizátor je zapnutý trvale pokud ho nevypnete v menu. Vypíná se pouze když fotografujete ze stativu. Takto na dálku vám bohužel neporadím. Musel bych zkontrolovat veškeré nastavení. Může jít o vysoké ISO nebo jiný parametr. Zastavte se s přístrojem na prodejně a mi to zkontrolujeme.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 03.05.2012 | Reagovat

  • 146

    Avatar

    Dobrý den, koupila jsem si u vás (v kamenné prodejně) tento foťák. Můžete mi prosím poradit, co dělám špatně? Když fotím na režim Av a Tv, mám fotky často neostré nebo naopak přesvícené. Pokud porovnám fotku vyfocenou na tyto režimy, je horší než stejný snímek vyfocený např. na Auto (což by myslím mělo být obráceně) Myslím, že nastavení clony nebo závěrky volím odpovídající.Nevím, jestli to má souvislost, ale když si prohlížím vyfocené fotky, tak často ,je u režimu priorita clony ikonka "oko se štětečkem,"- to bývá obraz ostrý, pokud tam není je většinou rozmazaný. Můžete mi, prosím, vysvětlit, co to znamená?Nemůže to mít nějakou souvislost se stabilazací obrazu? Nemůžu to nikde najít. Pokud použiju scénické režimy jako děti, portrét nebo makro, jsou fotky perfektní. Myslím, že je škoda, když už foťák mám, tyhle režimy nevyužít. Ještě k tomu stabilizátoru, musím ho zapínat nebo se zapíná sám? Děkuji

    linda, 02.05.2012 | Reagovat

  • 145

    Lukeš

    Reaguje na 144 | Dobrý den, s veškerými dotazy ohledně ceny se prosím obracejte na naše obchodní oddělení (dostupnost@megapixel.cz)

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.05.2012 | Reagovat

  • 144

    Avatar

    Dobrý den, prosím Vás, proč píšete u tohoto modelu - akce-sleva, když se dá pořídit o cca. 600 Kč levněji. běžně..na netu.. xxx nabídek... Díky.

    Lukáš, 01.05.2012 | Reagovat

  • 143

    Lukeš

    Reaguje na 142 | Dobrý den, to bohužel není technicky možné. Některé produkty se vyrábí na více místech.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.04.2012 | Reagovat

  • 142

    Avatar

    Reaguje na 141 | íky. Možná by stálo za úvahu údaje o zemi původu k produktům uvádět.

    Jaroslav, 13.04.2012 | Reagovat

  • 141

    Lukeš

    Reaguje na 140 | Dobrý den, model S95 je vyroben v Japonsku.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.04.2012 | Reagovat

  • 140

    Avatar

    Dobrý den. Zajímalo by mne, v které zemi je tento Canon vyroben. Měl jsem již dva od této firmy a vydržely tři roky a konec. Oba made in China. Kolega má kompakt Canon made in Japan již sedm let a bez problému, proto již chci výrobek pouze z Japonska.Možná to zní dětinsky, ale kašlu na celou Čínu. Raději si připlatím. Děkuji za odpověď.

    Jaroslav, 10.04.2012 | Reagovat

  • 139

    Lukeš

    Reaguje na 138 | Dobrý den, Osobně bych asi volil Olympus XZ-1.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2012 | Reagovat

  • 138

    Avatar

    Dobrý den,rozhoduji se mezi Canonem S95 a Olympusem XZ-1 a chtěl bych od Vás poradit který si mám koupit.Jde mě hlavně o focení za zhoršených světelných podmínek,kdy už jiné foťáky musí fotit s bleskem.Děkuji za odpověď

    Jirka, 08.02.2012 | Reagovat

  • 137

    Lukeš

    Reaguje na 136 | Dobrý den, viz. komentář č.102.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.01.2012 | Reagovat

  • 136

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je na fotoaparátu i panorama. Děkuji ;)

    Veronika, 22.01.2012 | Reagovat

  • 135

    Lukeš

    Reaguje na 134 | Dobrý den, ano máte pravdu. Příručku jste měl určitě dostat. Je zvláštní že tam nebyla. U Canonu je vše zatavené v jedné folii. Napište prosím na prodejnu kde jste přístroj zakoupil. Zašlete jim ofocený daňový doklad nebo záruční list a oni to s Vámi samozřejmě dořeší. Tímto se moc omlouváme za způsobené komplikace.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.01.2012 | Reagovat

  • 134

    Avatar

    Reaguje na 133 | a navíc tu příručku "začínáme..." máte i na snímku s obsahem balení, nicméně v krabici co jsem dostal nebyla... Díky

    Martin, 02.01.2012 | Reagovat

  • 133

    Avatar

    Reaguje na 132 | Právě že ani na CD v češtině návod není, je tam asi 8 jazyků a čeština k nim nepatří... Podle zákona je přitom nutné český návod dodat, což v tomhle případě nebylo.

    Martin, 01.01.2012 | Reagovat

  • 132

    Lukeš

    Reaguje na 131 | Dobrý den, návod bude pravděpodobně v elektronické podobě na CD. Výrobci v současné době bohužel zneužívají toho, že zákon neuvádí v jaké podobě a jak obsáhlý má návod být a nedávají do balení tištěný, ale pouze eletronický. Rádi bychom Vám vyhověli, ale žádné tištěné návody nedostáváme.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.12.2011 | Reagovat

  • 131

    Avatar

    Dobrý den Tento foťák jsem u vás kupoval jako dárek k Vánocům, ale nebyl k němu přibalen návod v češtině. Je možné se u vás stavit pro náhradní? Nechci elektronickou verzi ze stránek a návod by měl být snad samozřejmostí. Díky

    Martin, 25.12.2011 | Reagovat

  • 130

    Lukeš

    Reaguje na 129 | Dobrý den, automatika je v podstatě neměřitelná věc. Subjektivné mám lepší pocit z panasonicu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 29.11.2011 | Reagovat

  • 129

    Avatar

    Reaguje na 128 | Jou, pardon!! To je tak, když člověk chvátá a vidí to, co chce. :-D A moho se tedy zeptat, proč ten? Má opravdu lepší automatiku a dá se to vůbec posoudit? Jde mi opravdu jen o tohle jediné, že má lepší kvalitu fotografií, obraz, to vím. Ale mně jde o to, jestli vyprodukuje lepší foto bez jakéhokoliv manuálního ladění, prostě jen zmáčknutím čudlu.

    Vlaďka, 29.11.2011 | Reagovat

  • 128

    Lukeš

    Reaguje na 127 | Dobrý den, já jsem ale odpověděl, že bych doporučoval Panasonic, tedy LX5.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 29.11.2011 | Reagovat

  • 127

    Avatar

    Reaguje na 126 | To jste mě potěšil, aspoň ušetřím. :-) Mohu se ještě zeptat - proč byste volil S95? Co jsem tak četla, hodně uživatelů ho při focení na plnou automatiku nedoporučuje.. Naopak LX5 má prý automatiku velmi inteligentní.

    Vlaďka, 29.11.2011 | Reagovat

  • 126

    Lukeš

    Reaguje na 125 | Dobrý den, při použití automatiky nepoznáte u těchto modelů rozdíl. Osobně bych asi volil Panasonic.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.11.2011 | Reagovat

  • 125

    Avatar

    Vím, že na automatiku fotí všechny fotoaparáty špatně, ale i tak se zeptám - je pro focení na plnou automatiku a občasné video do rodinného archívu vhodnější tento S95 nebo Panasonic LX5? Za odpověď děkuju.

    Vlaďka, 28.11.2011 | Reagovat

  • 124

    Šnajdr

    Reaguje na 123 | Dobrý den,

    Aktuálně je tento přístroj dodáván pouze s tímto sw zdarma

    Jinak to je asi věc názoru. Podle mě někomu stačí zakoupit byť levnější, ale starší verze.

    Také jsem si svého času koupil Octavii a už z výrobní linky sjížděla její druhá řada.

     

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 23.11.2011 | Reagovat

  • 123

    Avatar

    Dá se koupit tento fotoaparát u vás bez Adobe Elements 8 zdarma!? ja nevím omlouvám se ale podle mě tento software nemá žadnou hodnotu když uz se da koupit verze 10.

    Luboš, 22.11.2011 | Reagovat

  • 122

    Lukeš

    Reaguje na 119 | Dobrý den, obávám se, že máte moc vysoké nároky. Z odolných přístrojů Vám mohu doporučit například Olympus TG-810. Ale určitě nemá výklopný LCD.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.09.2011 | Reagovat

  • 121

    Lukeš

    Reaguje na 120 | Dobrý den, kompakty mají proti zrcadlovkám mnohem větší hloubku ostrosti. Princip zaclonění je sice stejný, ale výsledky jsou rozdílné.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.09.2011 | Reagovat

  • 120

    Avatar

    Už tu byla řeč o cloně... na zrcadlovce to praktikuji zhruba takto: na portréty f2.8-6.3 architektura f7.1-10 krajina f10-16. Dalo by se pro tento kompakt použít nějaké univerzální porovnání?

    Petr, 25.09.2011 | Reagovat

  • 119

    Avatar

    Dobrý den, můj milý zlatý Canon PowerShot A640 po mnoha letech a několika pádech na skálu a dlažbu pomalu odchází, takže hledám vhodnou náhradu. Fotím nejčastěji makro, běžné krajinky a architekturu, děcka a průhledy klíčovou dírkou či různými škvírami do budov :o)) Je vůbec ještě nějaký foťák s výklopným displejem? A můžete doporučit, čím A640 nahradit, abych se nemusela moc dlouho učit nové ovládání, měla snímky v kvalitě, na kterou jsem zvyklá, a případně to vydrželo i náročnější zacházení? - fotím časti, v terénu a za každého počasí.

    Hanka, 25.09.2011 | Reagovat

  • 118

    Avatar

    Dobrý den;zdá se, že je zameteno: http://www.dpreview.com/previews/canons100/

    Kocour, 16.09.2011 | Reagovat

  • 117

    Lukeš

    Reaguje na 116 | Dobrý den, ano máte pravdu. Na automatiku fotí většina fotoaparátů velmi podobně.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.09.2011 | Reagovat

  • 116

    Avatar

    Dobrý den, z odpovědi jsem pochopila,že pokud budu většinou fotit na automat,tak je skoro jedno,který fotoaparát si vyberu?Nebo je některý kompakt,který si s automatikou poradí lépe než ostatní?

    Lenka, 05.09.2011 | Reagovat

  • 115

    Lukeš

    Reaguje na 114 | Dobrý den, na plnou automatiku fotí stejně (špatně) jako kterýkoliv jiný přístroj.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.08.2011 | Reagovat

  • 114

    Avatar

    111: Ano, právě proto se ptám, jak je na tom podle vašeho názoru S95. Vím, že při manuálním nastavení fotí skvěle, ale co na plnou automatiku?

    Vlaďka, 11.08.2011 | Reagovat

  • 113

    Lukeš

    Reaguje na 112 | Dobrý den, uvedeným způsobem můžete používat kterýkoliv fotoaparát. Vždy ale hrozí riziko, že přístroj nevyhodnotí situaci správně. Snímek může být například rozmazaný, přeexponovaný atd.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.08.2011 | Reagovat

  • 112

    Avatar

    Dobrý den. Líbí se mi parametry S95, ale nejsem si jistá, jak moc budou kvalitní fotky při používání plné automatiky v situacích, kdy není čas nic vylaďovat. Myslíte, že je vhodný i pro celodenní focení na automatiku, kdy člověk bude opravdu jenom mačkat spoušť a výsledek si prohlédne až doma? Díky za odpověď.

    Vlaďka, 11.08.2011 | Reagovat

  • 111

    Avatar

    Reaguje na 110 | obrý den Jano, je třeba ještě dodat, že kromě toho, že opravdu velké hrátky s hloubkou ostrosti nelze u této velikosti čipu dělat, tak je méně vhodné používat clonění k vysokým číselným hodnotám, protože tam už ostrost začíná klesat díky ohybovým jevům světelných paprsků na otvoru clony. Prostě nelze klást požadavky, které může splnit zrcadlovka s velkým čipem - například APS-C, nebo plným formátem 24x36 mm na čip jehož velikost je výrazně menší, ale přesto je tento fotoaparát docela výkonný, pokud víte, jak optimálně využít jeho vlastnosti. Pěkný den a hezké fotky přeje Jiří Milfait.

    jiří Milfait, 01.08.2011 | Reagovat

  • 110

    Avatar

    Reaguje na 109 | To mi je uplne jasne, ale uz je to vacsi cip nez ma vacsina kompaktov a keby mal iba ND filter, tak by to bolo uplne beznadejne. Takto sa tam aspon teoreticky da este nieco vymysliet :) Aspon tak som to pochopila zo vsetkej tej teorie, co som precitala, este si to musim vyskusat.

    Jana, 29.07.2011 | Reagovat

  • 109

    Lukeš

    Reaguje na 108 | Dobrý den, tento model má irisovou clonu. O velkém hraní s hloubkou ostrosti, ale vzhledem k velikosti snímače nemůže být řeč. Přece jenom to není zrcadlovka.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 29.07.2011 | Reagovat

  • 108

    Avatar

    Ma tento fotoaparat irisovu clonu alebo pouziva iba ND filter? Zaujima ma to hlavne kvoli hraniu sa s hlbkou ostrosti. Dakujem.

    Jana, 29.07.2011 | Reagovat

  • 107

    Avatar
    Reaguje na 106 | Dobrý den, na kompaktní fotoaparáty existuje v systému Cokin řešení: Cokin A300, který umožňuje použití filtrů i u kompaktu bez závitu či redukce na objektivu - viz: http://www.cokin.co.uk/pages/filterfast.htm Jinak si osobně myslím, že většinu efektů lze bez větších problému řešit při editaci snímku. Pěkný den přeje Jiří Milfait.

    Jiří Milfait, 23.07.2011 | Reagovat

  • 106

    Avatar
    Dobrý den rozhoduji se mezi G12 a S95,nejsem žádný pokročilý fotograf,takže trochu přihlouplý dotaz.Chtěla bych si vyzkoušet focení s filtry,na G12 se dá koupit redukce.Jak je to s S95???Někde jsem našla v nějakém starším článku,že firma Cokin vyráběla nějaký univerzální držák na filtry,který se dá přišroubovat na každý kompakt na stativový závit.Vyrábí se ještě něco podobného?

    Helena, 21.07.2011 | Reagovat

  • 105

    Lukeš
    Reaguje na 104 | Dobrý den, u automatiky je to vždy sázka do loterie. Když přístroj vyhodnotí scénu dobře, jsou fotky ostré. Pokud nastavíte expozici ručně, máte větší šanci na úspěch. To je ale u všech fotoaparátů stejné.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.07.2011 | Reagovat

  • 104

    Avatar
    Reaguje na 103 | M<uzu se zeptat jak tento fotak foti na automatiku???JSou to dobre ostre detailni fotky??Je automatika dobra a nebo fotite pouze na manual...a rucni nsatavovani..Proste je to dobrej automat???Dekuju

    , 20.07.2011 | Reagovat

  • 103

    Avatar
    Reaguje na 98 | Zcela souhlasím s vaším názorem, jen snad malá vsuvka - já kompakt vlastním jako doplněk EOSU 5D Mark II a musím říct, že občas je to docela dobrá kombinace. Ale pokud se někdo fotografií živí, tak prostě musí používat konkurenceschopnou techniku. Kompat používám na menší věci pro tisk do A4 a menší a jako zápisník - přece jen je možné mít ho stále u sebe. Pěkný pozdrav týmu Megapixelu posílá Jiří Milfait.

    Jiří Milfait, 20.07.2011 | Reagovat

  • 102

    Avatar
    Reaguje na 89 | Dobrý den, panoramatické snímky můžete pořídit S95 velice snadno a jde to při trošce cviku i z ruky - fotit budete na výšku!!!!, protože potom budete mít mnohem lepší poměr stran /nebude to taková "nudle"/ jako u focení na šířku, když budete dodržovat kolmici a překrytí obrázků cca o 30 procent, tak složíte velice slušné panorama a mnohem kvalitnější, než umí Sony na jeden záběr. Pěkné focení přeje Jiří Milfait.

    Jiří Milfait, 20.07.2011 | Reagovat

  • 101

    Avatar
    Reaguje na 99 | Dovoluji si upozornit, že Nikon má jednak menší senzor a potom nemá možnost používat surová data - RAW, což je dost zásadní rozdíl. Za nízkého osvětlení podle mé zkušenosti je tak poslední rozumná citlivost u formátu RAW cca 500 - 800 ISO. Osobně používám zpracování z RAWU a výsledky jsou velice kvalitní u nízkých citlivostí, JPEG prostě není plnohodnotný formát díky kompresi obrazu. Pěkný den přeje Jiří Milfait.

    jiří Milfait, 20.07.2011 | Reagovat

  • 100

    Lukeš
    Reaguje na 99 | Dobrý den, rozlišení LCD samozřejmě znát je. Obraz je mnohem detailnější. CO se týče obrazové kvality, tak u každého fotoaparátu naleznete v záložce NÁZOR MEGAPIXELU ukázkové snímky. Obrázek o kvalitě fotek si tak můžete udělat sám.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.07.2011 | Reagovat

  • 99

    Avatar
    Dobrý den, zajímal by mě Váš názor na dvojici Canon S95 a Nikon P300...chtěl bych dobře ovladatelný, kvalitní kompakt se slušnými výsledky i za špatného světla. Jak moc je znát poloviční rozlišení displeje u Canona a jak dopadá srovnání menšího CMOS (Nikon) versus většího CCD senzoru (Canon) u jejich fotek? Děkuji

    Honza, 16.07.2011 | Reagovat

  • 98

    Lukeš
    Reaguje na 97 | Dobrý den, je mi líto, ale kdybychom si mysleli že je jeden přístroj nejlepší, pak jiný neprodáváme. Každý přece chce ten nejlepší. Moje měřítka, ale mohou být úplně jiná než Vaše. Mohu Vám tedy porovnat technické parametry, nikoliv však obrazovou kvalitu u této třídy fotoaparátů. Sám ani kompakt nevlastním protože mám na fotoaparát trochu jiné nároky, takže by má odpověď nebyla objektovní :)

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.07.2011 | Reagovat

  • 97

    Avatar
    Reaguje na 96 | ..no to jste me moc neporadil..cekal jsem alespon neaky nazor odbornika....:)je jasne ze rozhodnout se musi kazdy sam:)dik

    , 15.07.2011 | Reagovat

  • 96

    Lukeš
    Reaguje na 95 | Dobrý den, u každého snímku naleznete v záložce NÁZOR MEGAPIXELU ukázkové snímky. Porovnání nechť si udělá každý sám.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.07.2011 | Reagovat

  • 95

    Avatar
    Reaguje na 94 | je me to jasne..kazdy si musi nakonec zvolit sam:) ale tak zbezne ktery z techto fotaku ma nejlepsi fotky-ostrost-detail-kresba-barvy a makro.O vidou me z tak nejde a ultra zoom je mozna neco navic..ale obejdu se bez nej take.Fotim nejvice sve dite-prirodu-domy-makro. Jen vas nazor..kazdopadne dekuju moc za odpovedi.

    , 15.07.2011 | Reagovat

  • 94

    Lukeš
    Reaguje na 91 | Dobrý den, je mi líto, ale rozhodnutí za Vás neuděláme. Každý přístroj je něčím specifický a každý fotograf má jiné nároky. Nejlepší by bylo kdyby jste se zastavil na některé z našich prodejen a tam si můžete jednotlivé fotoaparáty vyzkoušet. Na místě Vám pak můžeme poradit s výběrem.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.07.2011 | Reagovat

  • 93

    Lukeš
    Reaguje na 92 | Dobrý den, u Sony je panorama jednodušší.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.07.2011 | Reagovat

  • 92

    Avatar
    Reaguje na 90 | a u te 95 jde panorama pouze jak jsem cetl na predvolene scene krajina...jinak asi ne...ale nejsem si jsity..Sony pry panorama dela docel elegnatne a jednoduse....ale mozna s 95tkou to tak velky problem nebude..teke me jde o dobre makro...coz 95tka snad ma...

    , 14.07.2011 | Reagovat

  • 91

    Avatar
    Reaguje na 90 | tak ne az tak uplne..jen se to obcas hodi..na toho Sony jsem koukal nevypada zle..ale 16M je docela uz dost na tak malej cip..ale hlavne co jsem videl fotky a nazoru uzivatelu..jsou fotky ze Sony docela rozpite.rozmydlene...a dost casto moc barevne...fotky z 95tky jsou pry uplne o necem jinem.A davam opravdu prednost kvalitni ostre a detailni fotce...kde zrejme Canon s95 vyhrava...ale stale vaham mezi Timto Canonem a nebo Canonem 230hs a SonyHx9v...mel jsem v merku i Nikona 9100 ale hodne lidi pise..ze kompakty od nikona nebrat..zrcadlovky maji super..ale zbytek je horsi. Volba je tezka..jen se rozhodnout..:)Chci nejlepsi kavalitu fotky...na vidou mam kvalitni videokameru. Dekuju za odpoved.

    , 14.07.2011 | Reagovat

  • 90

    Lukeš
    Reaguje na 89 | Dobrý den, u Canonu je to složitější. Pokud Vám jde hodně o Panorama volil bych Sony.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.07.2011 | Reagovat

  • 89

    Avatar
    Prosim zvazuji koupiS95 tky..zajimalo by me jak tezce(lehce se snim daji delat panoramticke snimky...napr u sony DSC hx9v je to pry hracka..a fotak si poradi sam..tak jestli je to tak lehke i s 95tkou.VAhal jsem mezi Timto Sonakem hx9v a nebo Canon 230hs..ale jedna se me opravdu dobrou kvalitu snimku..ostrosti a hloubce detailu..i pri neakem tom priblizeni... Dik za odpoved.

    Petr Sevcik, 14.07.2011 | Reagovat

  • 88

    Lukeš
    Reaguje na 86 | Dobrý den, je to cca 200 snímků.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.05.2011 | Reagovat

  • 87

    Lukeš
    Reaguje na 85 | Dobrý den, ano zvládá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.05.2011 | Reagovat

  • 86

    Avatar
    Este som sa vlastne chcela opytat ake velke fotky foti, kvoli karte. Momentalne mam 4GB SDHC kartu a zaujimalo by ma kolko fotiek v RAW+JPG sa na nu zmesti ak budem fotit tymto fotoaparatom. Dakujem.

    Jana, 24.05.2011 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    Zvlada tento fotoaparat mass storage?

    Jana, 24.05.2011 | Reagovat

  • 84

    Lukeš
    Reaguje na 83 | Dobrý den, čas je vždy vyhodnocován na základě konkrétních světelných podmínek fotografované scény. Režim TV je pro pohyb nejlepší, vhodnější režim v podstatě neexistuje. Režim děti a zvířata tento model má.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.03.2011 | Reagovat

  • 83

    Avatar
    Zajímalo by mě, zda u S95 je scénický režim "Kids&Pets" použitelný pro základní focení pohybujících se objektů a osob, když běžně používaný režim "Sport" chybí. Neznáte přednastavenou rychlost závěrky v režimu "Kids&Pets"? Nebo je pro tento účel hodnější jiný režim (kromě Tv)? Děkuji za odpověď.

    Libor, 14.03.2011 | Reagovat

  • 82

    Lukeš
    Reaguje na 81 | Dobrý den, tuto informaci Vám bohužel nikdo nesdělí.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.03.2011 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Dobrý den, nevíte prosím zda Canon připravuje dalšího nástupce S95(S90), případně zda je to možné očekávat a kdy? Děkuji.

    Jirka, 12.03.2011 | Reagovat

  • 80

    Šnajdr
    Reaguje na 79 | Dobrý den,
    podle mého názoru tyto přístroje všechny nabízejí pro jednotlivce vždy trochu něco jiného a je na každém, který si vybere. Všechny jsou v TOP kategorii.

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 05.03.2011 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Reaguje na 73 | Chci se vyjádřit ke komentáři autora „Zbýňa“, který uvádí, že na stránkách www.dpreview.com prý studoval srovnání digitálních kompaktů Canonu, Olympusu a Lumixu s takovým výsledkem, jak autor doslova uvádí, že „Lumix LX-5 ani nezkoušejte…“ Trochu mne to pobouřilo, mám zato, že „dpreview“ je natolik solidní, že by něco takového nikdy nenapsal. Ihned jsem si zmíněný web (je v angličtině) našel a uvádím, že to vůbec není pravda!! Dpreview zde velmi pečlivě srovnává tři přístroje: Canon S95, Nikon P700 a Lumix LX-5 s tím, že Lumix LX-5 naopak dopadl s nejlepšími výsledky! Velmi těsně za Canonem S95.

    Petr P., 03.03.2011 | Reagovat

  • 78

    Lukeš
    Reaguje na 77 | Dobrý den, tento přístroj má i funkci reálného histogramu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.02.2011 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda má tento fotoaparát reálný histogram. Mám A650 a ten má histogram jen při prohlížení fotek. Děkuji

    Riči, 18.02.2011 | Reagovat

  • 76

    Lukeš
    Reaguje na 75 | Dobrý den, doporučené příslušenství naleznete u každého produktu v záložce PŘÍSLUŠENSTVÍ. http://www.megapixel.cz/canon-powershot-s95#access ories

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.02.2011 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, který náhradní akumulátor lze k tomuto fotaku dokoupit. Děkuji

    Jarča, 17.02.2011 | Reagovat

  • 74

    Lukeš
    Reaguje na 73 | Dobrý den, pokud bych šel do důsledků tak na jediný zdroj který se člověk může spolehnout je osobní zkušenost. Na druhou stranu myslím že uvedený server je poměrně objektivní.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.02.2011 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Zdravím všechny, co se týká obrazové kvality snímků je hodně těžké najít "vzorky" totožných objektů vyfocených různými přístroji. Jeden ze zdrojů, kde se dá dobře srovnávat, jsou stránky dpreview (např. http://www.dpreview.com/reviews/CanonG12/page5.asp, stránka Compared to). Při výběru různých značek na těchto stránkách mi přijde, že v této třídě kompaktů má s canonem G12 a tímto srovnatelně dobrou kresbu už jen olympus XZ-1, takový nikon p7000 je na tom o dost hůř, LX5 radši ani nezkoušejte :). Pane Bouško, dá se ale na tenhle zdroj spoléhat? Pomalu každý tvrdí něco jiného. Předem dík za názor.

    Zbýňa, 14.02.2011 | Reagovat

  • 72

    Lukeš
    Reaguje na 70 | Dobrý den, děkujeme za Vaše postřehy.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.02.2011 | Reagovat

  • 71

    Lukeš
    Reaguje na 69 | Dobrý den, určitě bych doporučil Panasonic LX5. Obrazový výstup je skutečně lepší.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.02.2011 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Také jsem zvažoval mezi S95 a lx5. Dle dostupných recenzí fotky lezou lepší s S95, rozhodně nelze říci, že by lx5 byl v tomto lepší. s95 je menší, vejse krásně do přední kapsy kalhot. je levnější. lx5 má o trošku lepší objektiv, ale s menším rozsahem, fakticky zas o tolik ten objektiv i dle recenzí lepší není. canon určitě proti lx5 má nevýhodu u videa, jednak ve velk datovém toku formátu MOV od canonu a také nemožnosti ostřit. také akumulátor má mnohem menší výdrž, což lze řešit nákupem dalšího náhradního.

    David, 08.02.2011 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto foťákem a http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-lx5-kit . Zajímá mě především poměr cena/výkon. Podle údajů mi přijde lepší Panasonic i když je dražší, ale u něj je navíc karta a pouzdro. Díky za odpověď

    Martin, 07.02.2011 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Reaguje na 67 | Dobrý den, manuální ostření lze kombinovat s videozáznamem, timelapse jsem u S95 nenalezl.

    Bohouš Brož - Megapixel, 13.01.2011 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Dobrý den, schánim nějaký kvalitní kompakt jako doplněk zrcadlovky, co umí zároveň natáčet dobré video. Další můj požadavek je, aby ostření bylo při videu uzamčené, jelikož natáčím často v minimálním osvětlení (noční bouřky), kde kontinuální ostření spíše škodí, jelikož si fotoaparát neví rady, ještě lepší by bylo, abych mohl při videu zaostřovat manuálně. Slyšel jsem také, že tento fotoaparát umí něco na způsob timelapse, např video při 3 sn/s. Je to pravda? Děkuji za odpovědi.

    Hans, 13.01.2011 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Reaguje na 65 | Děkuji za odpověď,mezitím jsem se dopátral,že mým představám patrně nejlépe vyhoví vyšší modely kompaktů od Sony.Nikonu za ty prachy neodpustím nevýklopný displej. K MFT se stavím vcelku bokem,skladnost se ztrácí nasazením jiného než pancake objektivu,když už fotit s předpaženýma rukama,tak ať je to fakt kapesní. Sám jdu kupovat Sony SLT-A55,řeším vhodný foťák pro příbuzné,papírově se mi líbí nejvíc zatím Sony DSC TX5.

    Luboš Hekš, 02.12.2010 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Reaguje na 63, 64 | Dobrý den Libore, nejde o pečlivě schované informace. Jde pouze o informace, které jsou o proti jiným méně zajímavé (byť je pro vás průběžné AF při videu důležité). Videozáznam je celkově stále vedlejší funkcí fotoaparátu. Nikon se např. ve svých webových specifikacích zmiňoval teprve nedávno o videozáznamu, přestože jej už dávno ve fotoaparátech měl.
    K Vaším požadavkům jde o o http://www.megapixel.cz/nikon-coolpix-p7000 a případně nevím jak se stavíte k zrcadlovkokompaktům(: u Sony jsou to třeba NEX , které umí kontinuálně ostřit při videu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 01.12.2010 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Reaguje na 62 | Pane Broži,resp. už mně unavuje hledat pečlivě schované údaje výrobců a recenzí (člověk aby pohledal) napište mi prosím nejvyšší kompakty s HD videem s průběžným ostřením při jeho natáčení,vím jenom o Nokonu P7000 a na Panasonic trpím averzí, nevím,jestli Sony... S95-ka by se mi mooooc líbila,kompaktní,světelná,dobré podání barev... Děkuji. S pozdravem Luboš Hekš.

    , 30.11.2010 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Reaguje na 62 | No,to video už jsem viděl,skoro bych řekl,že na ten parník už to nebylo ono,zblízka to ostré bylo,podle recenzí, co jsem našel neostří,stejně jako G12. Scéna s listem stromu v popředí je daleko markantnější. Nuže,můžete polopaticky - ostří,nebo ne? Děkuji.

    , 30.11.2010 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Reaguje na 61 | Dobrý den, viz. ukázkové video : http://www.youtube.com/user/megapixelcz?feature=mh um#p/u/17/8gvwpR42hVs

    Bohouš Brož - Megapixel, 29.11.2010 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Je AF funkční v průběhu natáčení videa,nebo jenom při jeho začátku?

    Luboš Hekš, 28.11.2010 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Reaguje na 59 | Dobrý den, S95 má kolem objektivu funkční kroužek, který slouží k ovládání fotoaparátu (není odnímatelný s bajonetem jako u jiných modelů) S95 nemá možnost adaptéru. Tu neměla ani S50, ale co jsem zaznamenal - nějaká alternativní firma ji dělala. Možná časem bude i pro S95 (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 24.11.2010 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Dobrý den! Rozhoduji se pro S95. Nikde jsem se nedočetl zda modely S95 nebo S90 disponují adaptérem filtrů objektívu. Podle fotografie bych odhadoval, že ano, ale u modelu S50, který jsem do nedávna používal, tato možnost, z důvodu posuvné krytky objektivu - vypínače, neexistovala. Děkuji.

    Aleš, 24.11.2010 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Reaguje na 57 | Dobrý den, kompromis těchto rychlostí hovoří ve prospěch http://www.megapixel.cz/samsung-ex1

    Bohouš Brož - Megapixel, 15.11.2010 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Dobrý den, Nechce se mi vláčet zrcadlovku (měla jsem analogovou a prodala jí) a rozhoduji se mezi těmito modely: Canon Powershot S95, Panasonic LX5 a Samsung EX 1.Jde mi o rychlost startování, délku ukládání (rychlost, za jakou je možné fotit další snímek) a prodlení spouště. Světelnost objektivu je mi známa, lze srovnat kresbu? Předem děkuji za odpověď. Lenka

    Lenka, 12.11.2010 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Reaguje na 54 | Dobrý den Barboro, tímto ovládáním S95 disponuje.

    Bohouš Brož - Megapixel, 07.11.2010 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Reaguje na 53 | Dobrý den, jedná se převážně o kov.

    Bohouš Brož - Megapixel, 06.11.2010 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Dobrý den, zajímalo by mě jak je to s tím vysouvacím bleskem. U pár fotoaparátů to bylo nešikovně uděláno a to tak, že při každém zapnutí foťáku se automaticky vysunul. Je u S95 nějaké mechanické ovládání? Děkuji

    Barbora, 05.11.2010 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Dobrý den,prosím o informaci z jakého materiálu je tělo fotoaparátu?Děkuji.

    Marek, 05.11.2010 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Reaguje na 51 | Dobrý den Martine, řekl bych bílou, ale pro ověření to mám trochu z ruky (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 26.10.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím