Canon PowerShot SX1 IS Komentáře k Canon PowerShot SX1 IS

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (609 - 509)

  • 609

    Lukeš
    Reaguje na 608 | Dobrý den, bohužel neexistuje.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.06.2011 | Reagovat

  • 608

    Avatar
    zdravím,mám tento foták asi dva roky a chci se zeptat jestli neexistuje nějaký nový firmware nebo ovladač kde by bylo možné aby foták natáčel video v jiném formátu.....soubory MOV moc televize nebo blu-ray playery neumí....misím to pořád převádět

    Daniel Klimek, 18.06.2011 | Reagovat

  • 607

    Lukeš
    Reaguje na 606 | Dobrý den, osobně mohu doporučit http://www.megapixel.cz/vanguard-espod-203ap

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.06.2011 | Reagovat

  • 606

    Avatar
    Dobrý den, chci si pořídit stativ pro CANON POWERSHOT SX 1 IS do 2000,-. Který byste mi doporučil, díky.

    Tomáš Till, 13.06.2011 | Reagovat

  • 605

    Avatar
    Reaguje na 604 | Dobrý den, v tomto případě půjde o placenou výměnu a více informací informací Vám poskytnou na www.awh.cz

    Bohouš Brož - Megapixel, 04.01.2011 | Reagovat

  • 604

    Avatar
    Dobrý den, Mám dotaz.Koupil jsem tento fotoaparát,Canon PowerShot SX1 IS,od známého a n na objektivu je melý škrábanec.Chtěl jsem se zeptat,zdali se to dá nějak vyměnit.Děkuji

    Tom, 03.01.2011 | Reagovat

  • 603

    Avatar
    Reaguje na 597 | a co je na něm tak špatného? klasický univerzální objektiv se stejnými nebo téměř stejnými parametry jako ostatní ultrazoomy, nic lepšího asi nikdo nevykouzlí na objektivu, který má být pro makro, krajiny i portréty. Myslím že těžko najdeš lepší ultrazoom ... těžko najdeš kompakt, co fotí 4 fotky za vteřinu - velmi praktické pro momentky.

    lukypuky, 22.10.2010 | Reagovat

  • 602

    Avatar
    Reaguje na 601 | Dobrý den Josefe, nejsem expert na reklamační řád - nevím jste-li povinen přijmout náhradu, když je ve vyšší kvalitativní náhradě. Obrátil bych se asi na patřičné instituce pro radu - úřad na ochr. spotřebitele, popřípadě ČOI (v obou případech se jedná o bezplatné odborné poradenství)

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.09.2010 | Reagovat

  • 601

    Avatar
    Žádost o radu - jen pro pana Brože. SX1 IS mám už delší dobu, v prosinci bude končit záruka. Protože mi přestalo jít na zadní stěně mazací tlačítko (přes to že to jde mazat i v programu, od do, nebo i napřeskáčku) poslal ho na moji žádost, můj prodejce na záruční opravu. Ponechme stranou dobu opravy, to není tímto požadavkem rady myšleno. Po dlouhé době mi prodejce zprostředkovaně zdělil, že závada nejde opravit, a že mi poslali místo toho fotoaparát G11. To jsem, po zvažování, odmítl. Vím že tento fotoaparát je asi kvalitnější než SX1. Jsem už ale starší a špatně se mi chodí, proto jsem velmi používal větší rozsah zoomu. Krom toho jsem také dost využíval dálkové ovládání. Touto změnou bych o obě výhody přišel. Zatím se mi SXjednička nevrátila, co byste mi radil? Děkuji moc, s pozdravem Josef Přibyl

    Josef P, 08.09.2010 | Reagovat

  • 600

    Avatar
    Reaguje na 565 | Dobry den, Tomasi, mohl byste mi prosim doporucit nejaky odzkouseny adapter filtru na Canon SX1 IS? Predem diky moc. Tomas

    Tomáš, 12.08.2010 | Reagovat

  • 599

    Avatar
    Reaguje na 598 | Dobrý den, o nástupci zatím nevíme. Podle doby prodeje to vypadá, že byla vyprodána.

    Bohouš Brož - Megapixel, 01.07.2010 | Reagovat

  • 598

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda bude mít tento Canon v dohledné době nástupce, popř. jaké jsou důvody, že se již neprodává. Děkuji

    Karel Waldmann, 29.06.2010 | Reagovat

  • 597

    Avatar
    K čemu závit na tak blbej objektiv? Již sám o somě má blbou světelnost a ještě ji zhoršit filtrem? Nic moc foťákReaguje na 3 |

    Laufi, 24.06.2010 | Reagovat

  • 596

    Avatar
    K čemu závit na tak blbej objektiv? Již sám o somě má blbou světelnost a ještě ji zhoršit filtrem? Nic moc foťák

    Laufi, 24.06.2010 | Reagovat

  • 595

    Bouška
    Reaguje na 594 | Dobrý den, SX20 je o něco lepší v kvalitě obrazu, má trochu menší aberaci.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.06.2010 | Reagovat

  • 594

    Avatar
    Reaguje na 592 | A můžete prosím říct konkrétně, co umí SX20 lépe? Mám spec. záměr pro mé focení a tak je to pro mě důležité. Třeba tak zjistím, že mi stačí sx20. Díky moc.

    Lukypuky, 05.06.2010 | Reagovat

  • 593

    Avatar
    Reaguje na 512 | pinnacle a nepodporuje MOV ?!!! to jste vzal kde,asi máte nějakou z prvních verzí pinnaclu,musíte pořídit nejnovější Pinnacle Studio 14 HD !!!

    jk, 04.06.2010 | Reagovat

  • 592

    Bouška
    Reaguje na 591 | Dobrý den, specifikace na papíře vypadají hezky skoro vždycky, ale důležité jsou reálné výsledky a ty překvapivě mluví ve prospěch SX20.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.06.2010 | Reagovat

  • 591

    Avatar
    Reaguje na 589 | můžete prosím napsat, proč je podle vás sx20 lepší než sx1, když cena a specifikace hovoří jinak? Vždyť nemá ani RAW (?) Děkuji za odpověď.

    Lukypuky, 04.06.2010 | Reagovat

  • 590

    Avatar
    Dorý den, rozhoduji se mezi Fuji HS-10 a Canon SX1 IS. Může me nekdo poradit jaké jsou mezi nima rozdíli a ktery je lepší. Dekuji

    Jarda, 03.06.2010 | Reagovat

  • 589

    Bouška
    Reaguje na 588 | Dobrý den, lepší zkušenosti mám s http://www.megapixel.cz/canon-powershot-sx20-is, ale ještě lepší je http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-fz38-k it.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.06.2010 | Reagovat

  • 588

    Avatar
    Utopil se mi už letitý S2 IS, tak hledám náhradníka. Co byste doporučili v kategorii ultrazoomů? Chtěl bych, aby to slušně fotilo přírodu (barevná věrnost) i rychle se pohybující předměty, a to i za šera a tmy, byť se stativem (nejde mi o počet snímků za sekundu ale o co nejlepší světelnou citlivost, aby fotky nebyly "máznuté" už když je pod mrakem). Jestli tohle závisí na světlosti, tak právě tenhle Canon je na tom údajně špatně, byť jinak se mi zamlouvá. Počet pixelů roli nehraje a nechci SONY s těmi jejich akumulátory a paměťovými kartami.

    Tomáš, 02.06.2010 | Reagovat

  • 587

    Avatar
    Reaguje na 586 | Dobrý den, kvalita obrazu hovoří ve prospěch G11.

    Bohouš Brož - Megapixel, 19.05.2010 | Reagovat

  • 586

    Avatar
    Rozhoduji se mezi tímto aparátem a G 11.U SX se mi líbí ,že je na tužkové baterie,náhradní akumulátor je drahý.Jak je to s kvalitou obrazu v porovnání těchto dvou?

    Gyon, 18.05.2010 | Reagovat

  • 585

    Avatar
    Reaguje na 584 | Dobrý den, originál se nedělá, alternativou by měla být - http://www.megapixel.cz/aquapac-445-large-camera-c ase (nemáme vyzkoušeno) - omezené bude ovládání přes obal pouzdra.

    Bohouš Brož - Megapixel, 10.05.2010 | Reagovat

  • 584

    Avatar
    Dobrý den, dá se dokoupit k Canon PowerShot SX1 IS podvodní pouzdro či obal s voděodolností do 3m (pro šnorchlování)? Pokud ano, můžete doporučit? Děkuji

    Josef Dittrich, 09.05.2010 | Reagovat

  • 583

    Avatar
    Reaguje na 582 | Dobrý den, v režimu AV nebo M je to f8.

    Bohouš Brož - Megapixel, 05.05.2010 | Reagovat

  • 582

    Avatar
    Dobrý den,jaké je nejvyžší zaclonění. Děkuji

    Pavel, 05.05.2010 | Reagovat

  • 581

    Avatar
    Reaguje na 577 | Dobrý den, podle informací z prodejny, zabírá 1 minuta záznamu 315mb. Vyšší zoom ano podle rozlišení (s menším rozlišením větší digitální zoom).

    Bohouš Brož - Megapixel, 20.04.2010 | Reagovat

  • 580

    Avatar
    Reaguje na 578 | Dobrý den, omezení není známo - tzn. 32 GB.

    Bohouš Brož - Megapixel, 18.04.2010 | Reagovat

  • 579

    Avatar
    Reaguje na 577 | Na reakci pracujeme.

    Bohouš Brož - Megapixel, 18.04.2010 | Reagovat

  • 578

    Avatar
    dobrý den, dotoz ohledně Secure Digital Card SDHC karet: jaká je max. kapacita pro tento model 16, nebo 32GB? děkuji

    Blue, 17.04.2010 | Reagovat

  • 577

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na jednu věc ohledně videa a zoomu. Napřed k videu - kolik paměti zhruba zabírá videonahrávka v nejvyšší Full HD kvalitě (třeba 1 minuta)? A u zoomu by mě zajímalo, zda se dá třeba při nižší kvalitě fotografie docílit vyššího zoomu (vím, že to takhle jde u Olympusu). Předem díky za odpověďi a přeji příjemný den.

    Petr, 16.04.2010 | Reagovat

  • 576

    Bouška
    Reaguje na 575 | Dobrý den, rozlišení 1280x720 bohužel nastavit nejde.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.04.2010 | Reagovat

  • 575

    Avatar
    Zdravím, lze nastavit na SX1 IS nahrávání videa v rozlišení 1280x720, vždy je uvedeno jen 1920 x 1080, 640 x 480, 320 x 240

    Richard Norton, 07.04.2010 | Reagovat

  • 573

    Bouška
    Reaguje na 572 | Dobrý den, jde to jen u videa, které má nižší rozlišení, takže se to na kvalitě obrazu nijak neprojeví.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.04.2010 | Reagovat

  • 574

    Bouška
    Reaguje na 571 | Dobrý den, raději bych to ani nezkoušel, může dojít k poškození fotoaparátu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.04.2010 | Reagovat

  • 572

    Avatar
    Dobrý den, v popisku u tohoto fotoaparátu se píše: "PowerShot SX1 IS navíc zahrnuje výkonný telekonvertor Canon umožňující dodatečné 2x přiblížení bez snížení kvality videa." Znamená to tedy, že lze při natáčení videa využívat dvojnásobný zoom (tedy 40x)? A lze tento telekonvertor využívat i při pořizování fotografií beze ztráty kvality? Předem děkuji za odpověď a přeji příjemný den.

    Petr, 05.04.2010 | Reagovat

  • 571

    Avatar
    Dobry den, chtel bych se zeptat, fungoval by mi na tomhle pristroji blesk Metz 30BCT4 ? dekuji

    Milan, 04.04.2010 | Reagovat

  • 570

    Avatar
    Reaguje na 565 | Dobrý den, filtry mne velmi lákají. Můžete prosím upřesnit značku a model adaptéru, který máte ne mysli? Děkuji.

    Barney, 02.04.2010 | Reagovat

  • 569

    Bouška
    Reaguje na 568 | Dobrý den, ano, má. Zaostřuje se pomocí tlačítek.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.03.2010 | Reagovat

  • 568

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli má tento fotoaparát ruční ostření, a pokud ano, jak probíhá? děkuji

    tomas, 31.03.2010 | Reagovat

  • 567

    Avatar
    Reaguje na 566 | Dobrý den, záleží na stupni Vaší pokročilosti a náročnosti na obrazovou kvalitu. viz. http://www.megapixel.cz/raw

    Bohouš Brož - Megapixel, 29.03.2010 | Reagovat

  • 566

    Avatar
    Reaguje na 556 | dobrý den, nekomprimovaný..co to znamená?nebude to pro mě jako pro amatéra nějak složité? Moc focení nerozumim..dokážu si pohrát s tím co mám..ale kdyby šlo o lepší kvalitu fotek..samozřejmě bych se k tomu přiklonil! Poraďte prosím zda bych formát RAW měl použít?

    sakee, 28.03.2010 | Reagovat

  • 565

    Avatar
    Reaguje na 562 | Dobrý den jen bych doplnil, že filtry na Canon SX1 IS jdou. Stačí dokoupit neoriginální adaptér filtru. :) Ten dřží nádherně a nejsou s ním žádné problémy.

    Tomas, 25.03.2010 | Reagovat

  • 564

    Avatar
    Reaguje na 562 | Dobrý den Kájo, podle Vašeho komentáře je vidět, že jste kvalitně informován o pro a proti, jen se nemůžete rozhodnout, nicméně právě rozhodnutí bude v závěru na Vás. Já osobně bych volil SX1 IS z důvodu kresby.

    Bohouš Brož - Megapixel, 23.03.2010 | Reagovat

  • 563

    Avatar
    Reaguje na 561 | Dobrý den, nejkompatibilnější jsou systémové blesky od Canonu, samozřejmě verze Metz s paticí Canon budou fungovat také.

    Bohouš Brož - Megapixel, 23.03.2010 | Reagovat

  • 562

    Avatar
    Dobrý den, Volím doplněk k Nikon D40 s 18-105VR a 70-300VRII, Rozhoduji se mezi Nikon P100 SX1 a Panasonic FZ38. Bohužel všechny uvedené modely mají Výborné hodnocení a o to těžší je výběr. U SX1 se mi velmi líbí AA Baterie. Nikon je mi bližší značkou, ale co čtu diskuzi u produktu tak má absenci závitu pro filtry :( a FZ38 má výborné reference. Jistě perfektní je i Panasonic LX3, ale má krátké ohnisko zoom objektivu a nebyl by zcela náhradou za 70-300, který vozím s DSLR. Děkuji předem za radu PS: Pokud by bylo rozumnější zvolit jinou EVF zrcadlovku, rád se podívám i na alternativní doporučení do 15Tis Kč :) .

    Kája, 22.03.2010 | Reagovat

  • 561

    Avatar
    Zdravím,nevíte ,náhodou,jaký externí blesk na něm bude fungovat?třeba i Met z...

    Jan, 22.03.2010 | Reagovat

  • 560

    Avatar
    Reaguje na 559 | Dobrý den, znatelný je, ale nemyslím si že za normálního výstupu a bez extrémů tzn. foto do A4, popř. na monitoru atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 22.03.2010 | Reagovat

  • 559

    Avatar
    Děkuji Vám. Přikláněl bych se také k Canonu, jen mne tak trochu trápí rozdíl oněch dvou megapixelů u Fuji. Je to znatelný rozdíl 10 a 12mp? Předem děkuji.

    Marek, 20.03.2010 | Reagovat

  • 558

    Avatar
    Reaguje na 557 | Dobrý den, těžké rozhodování, asi bych nedokázal oželet širokoúhlý objektiv takže SX1 IS. I když se mi zdá v případě S200 nepatrně lepší kresba, lepší napájení a ovládání vč. zoomu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 19.03.2010 | Reagovat

  • 557

    Avatar
    Dobrý den. Mohl by jste porovnat Canon PowerShot SX1 IS + SD 8GB karta s Fuji Finepix S200EXR + SD 8GB karta. Ke kterému by jste se více přikláněl? Plánuji fotit hlavně přírodu, panorama a zvěř. Děkuji.

    Marek, 18.03.2010 | Reagovat

  • 556

    Avatar
    Reaguje na 555 | Dobrý den, RAW je nekomprimovaný formát, který poskytuje snímky v té nejvyšší kvalitě.

    Bohouš Brož - Megapixel, 18.03.2010 | Reagovat

  • 555

    Avatar
    dobrý den. čtu si zde o formátu RAW, tak bych se chtěl zeptat co mi na foťáku zlepší?

    sakee, 17.03.2010 | Reagovat

  • 554

    Avatar
    OK dekuji za radu

    tomasy, 17.03.2010 | Reagovat

  • 553

    Avatar
    Reaguje na 552 | Dobrý den, pokud máte na mysli JPEG, ten by měl být zachován.

    Bohouš Brož - Megapixel, 16.03.2010 | Reagovat

  • 552

    Avatar
    dobrý den, děkuji za radu. jestě bych měl dotaz: když firmware aktualizuji na formát RAW pojede mi tam i ten původní formát?

    tomasy, 16.03.2010 | Reagovat

  • 551

    Avatar
    Reaguje na 550 | Dobrý den, výše uvedený zdroj firmwaru je zveřejněn na oficiálních stránkách canon.cz - bude tedy podporovat na dále i češtinu. Primárně je zaměřen na RAW formát, jiné funkce nejsou zmiňovány. Stáhnete jej z uvedeného kontaktu na paměťovou karu (přes kabel do fotoaparátu) a následně spustíte podle návodu ve fotoaparátu aktualizaci. Popř. si otevřete odkaz v google.cz a využijte nástroj na překlad do češtiny (pro jednoduší pochopení návodu aktualizace firmwaru)

    Bohouš Brož - Megapixel, 16.03.2010 | Reagovat

  • 550

    Avatar
    dobrý den ještě dotaz k novému firmware..je v češtině?a co obsahuje za další novynky?a jak bych si ho moh naistalovat sám?

    tomasy, 16.03.2010 | Reagovat

  • 549

    Avatar
    Reaguje na 548 | Dobrý den, firmware je volně ke stažení na oficiálních stránkách Canonu - viz. http://web.canon.jp/imaging/dcp/firm-e/pssx1is/ind ex.html. Popřípadě by Vám s instalací mohl pomoci Váš prodejce nebo autorizovaný servis.

    Bohouš Brož - Megapixel, 16.03.2010 | Reagovat

  • 548

    Avatar
    dobrý den chci se zeptat na formát RAW jestli by šel naistalovat nový software do fotoaparátu??popřípadě kde mi to udělají..jestli i u vás na prodejně??jinak bych chtěl říct: po necelém roce používámí fotoaparátu s ním jsem velice spokojen!!!!

    tomasy, 15.03.2010 | Reagovat

  • 547

    Avatar
    Reaguje na 545, 546 | Zdravím Stando, jednoznačně je lepší po obrazové stránce SX1. Pokud jde o hledáček : cca. 60-ti proc. nárůst obraz. bodů ve prospěch SX20 jsem čekal sice prokazatelnější, nicméně je lepší.

    Bohouš Brož - Megapixel, 10.03.2010 | Reagovat

  • 546

    Avatar
    zapoměl sem se zeptat na kvalitu hledáčků, dle dřívějších vyjádření je v nich zásadní rozdíl? u sx 1 je psáno 148 000 a u sx10 235 000.

    Standa, 10.03.2010 | Reagovat

  • 545

    Avatar
    Zdravím p. Bohouši, ať dělám co dělám, tak si myslím, že čím novější aparát tím horší kvalita aspoň co se týká těch cmos s bsi čipů. taky bych chtěl pořídit uz, a podle mých priorit ( chtěl bych výklopku a na aa vnitřky + kvalitní video ) mi vypadly z vaší nabídky sx1 a sx20( čekat na ten zázrak od fuji hs10 nebo casia fh 25 asi nemá význam). poprosím o férové zhodnocení obou když nebereme v potaz raw a sériové snímání. jde mi spíš o "běžnou kvalitu" fotek a videa tudíž je lepší ccd čip s 12 megama nebo cmoc bez bsi s 10 megama anebo je to jedno? kdysi sem upřednostňoval panasoniky ale vzhledem k tomu, že máme k-x a tudíž baterky tak bych to chtěl zkombinovat na jeden typ zdroje. dík

    Standa, 10.03.2010 | Reagovat

  • 544

    Avatar
    Reaguje na 542 | Dobrý den, osobně bych si na universální focení z adeptů vybral P90 - kompaktní, vynikající reakce na šum při nižším osvětlení, kresba atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 08.03.2010 | Reagovat

  • 543

    Avatar
    Reaguje na 537, 537 | hledám a hledám, ale nenacházím. Prosím o radu jak lze filtr nasadit na tento fotoaparát. Děkuji :-)

    Luboš, 07.03.2010 | Reagovat

  • 542

    Avatar
    dobrý den... tak jsem velmi zmatený z komentářů, jeden říká to a druhý ono a hádáte se tu... rozhodu ji se mezi SX1, HX1, P90 a nebo panasonic fz 38... vím, že se mi odpovíte, že je to podle toho, na co ten foťák budu mít, ale já jsem universál... a proto je mé rozhodování velmi obtížné a eště obtížnější po přečtení komentářů... byl bych rád, kdyby jste mi pomohli... děkuji

    peli, 07.03.2010 | Reagovat

  • 541

    Avatar
    Reaguje na 539 | Dobrý den, pokud SW umožňuje zadat místo pro ukládání v PC, bude jeho nastavení figurovat někdo na počátku při instalaci, v tom případě - doporučuji program odinstalovat a následně nainstalovat znovu s případnouse změnou místa ukládání. Nejefektivnějším řešením je však čtečka.

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.03.2010 | Reagovat

  • 540

    Avatar
    Reaguje na 538 | Dobrý den Lukáši, standardně SX1 IS pracuje s nejdelším časem 1s. Časy delší tedy 1 - 15s se potom nastavují pouze v patřičném scénickém režimu - viz CZ návod.

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.03.2010 | Reagovat

  • 539

    Avatar
    Dobrý den. Předem se omlouvám, asi to sem nepatří ale mám jeden problém (ne přímo s foťákem)ale s přenosem fotek do počítače. Používám originální program dodaný s foťákem Canon powershot SX1 IS. Dodaný program mi vytrvale posílá fotky ukládané z foťáku na systémový C disk. Nemohu se domoci toho abych mohl navolit jiné místo ukládání. Pokud prosím bude nějaká rada, budu velmi vděčen. Děkuji moc, Josef P.

    Josef P, 02.03.2010 | Reagovat

  • 538

    Avatar
    Uvádí se, že čas závěrky je 15 - 1/3200s, čas 15s jsem ale nikde nenašel, jak se dá nastavit? :( Děkuji.

    Lukáš, 01.03.2010 | Reagovat

  • 537

    Avatar
    Dobrý den, problém s filtry jsem už vyřešil, stačí jen hledat na internetu. Pokud chcete poradit tak napište na mail. Nebo hledejte na internetu :)

    Tomáš , 09.02.2010 | Reagovat

  • 536

    Avatar
    Reaguje na 523 | Dobrý den, FILTRY LZE připevnit přes redukci od f. Lensmate kterou BOHUŽEL nikdo oficiálně nedováží. S pozdravem Jirka P.

    Jirka P., 08.02.2010 | Reagovat

  • 535

    Lukeš
    Reaguje na 534 | Dobrý den, omlouvám se ale tento příspěvek byl odstraněn z důvodu odkazu na jiný e-shop.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.02.2010 | Reagovat

  • 533

    Avatar
    Ano, s tím samozřejmě počítám. Ještě jednou děkuji za rady.

    Drahoš, 02.02.2010 | Reagovat

  • 532

    Lukeš
    Reaguje na 531 | Dobrý den, samozřejmě to teoreticky fungovat bude, jde ale o to, že se musíte IR ovladačem trefit poměrně přesně. Funguji totiž jen do určitého úhlu. Je to v podstatě podobný princip jako dálkové ovládání televizoru.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.02.2010 | Reagovat

  • 531

    Avatar
    Ano, to v některých případech lze. Tenhle způsob chci ale používat například při focení plaché zvěře, ptáků a podobně. Pak nastavím fotoaparát na místo, kde se objekt bude pravděpodobně vyskytovat a já z úkrytu jen ve vhodnou chvíli zmáčknu DO. Doufám, že to není moc velká utopie.

    Drahoš, 01.02.2010 | Reagovat

  • 530

    Lukeš
    Reaguje na 529 | Dobrý den, asi bych postupoval stejně a nebo lze využít časovou samospoušť.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.02.2010 | Reagovat

  • 529

    Avatar
    Děkuji za odpověď. Asi nebude problém nějaké udělátko vyrobit a pro uchycení využít držák pro externí blesk.

    Drahoš, 01.02.2010 | Reagovat

  • 528

    Lukeš
    Reaguje na 527 | Dobrý den, bohužel k tomuto přístroji nelze použít jinou dálkovou spoušť než infra. Tím pádem není možné jiné řešení než odrazná deska tak jak popisujete.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.02.2010 | Reagovat

  • 527

    Avatar
    Existuje, prosím, nějaké profesionální řešení spouštění fotoaparátu dálkovým ovládáním ze zadní strany fotoaparátu? Pokud totiž před fotoaparátem není žádný "odrazový" předmět, od kterého by se signál z DO odrazil, tak fotoaparát nereaguje. Pokud před fotoaparát něco vhodného (například kovovou odrazovou plochu) představím, tak to jde.

    Drahoš, 01.02.2010 | Reagovat

  • 526

    Lukeš
    Reaguje na 525 | Dobrý den, jak již zde několikrát padlo - tento model závit pro filtr nemá. Pokud jste na objektiv filtr nasadil je možné, že jste si do vybrání závit pod tlakem jednoduše "vykrojil".

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.02.2010 | Reagovat

  • 525

    Avatar
    Reaguje na 524 | ...hmmm,to je zajímavý,mně tam jde nasadit jak polarizační filtr,tak i UV:o)

    Honza, 31.01.2010 | Reagovat

  • 524

    Lukeš
    Reaguje na 523 | Dobrý den, podle všech dostupných informací nelze na tento fotoaparát běžným způsobem přichytit žádný filtr.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 29.01.2010 | Reagovat

  • 523

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se také zeptat jestli tam filtr (polarizační) jde nebo ne. Měl by se chytit jen pár drážkama. Četl jsem že ho někdo u tohoto fotoaparátu používá. Mám na mysli tento: http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni-filtr-52-mm# Pokud ho tam opravdu nelze dát, je prosím nějaké jiné řešení jak ho tam přidělat. Například filtr cokin? Předem děkuji za objasnění.

    Tomáš, 28.01.2010 | Reagovat

  • 522

    Avatar
    Reaguje na 521 | Dobrý den Jaroslave, závitem na filtr SX1 skutečně nedisponuje. To co kolega Bouška nedopatřením považoval za závit a pár dní za něj vydával, je velmi jemné vroubení (silně podobné závitu). I mistr tesař ... (:
    Jen pro Vaše ujištění viz. http://www.dpreview.com/reviews/specs/Canon/canon_ sx1is.asp

    Bohouš Brož - Megapixel, 28.01.2010 | Reagovat

  • 521

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška byl bych rád kdyby jste mi udělal jasno ve druhe odpovědi jste uváděl že jste potěšen že tam je závit na filtry akorát že nevíte průměr. V478 otázce Bohouš Brož říká že tam filtry nejdou tak jsem z toho zmatenej kdyby jste to mohl upřesnit Diky

    Jaroslav, 27.01.2010 | Reagovat

  • 520

    Avatar
    Reaguje na 519 | Dobrý den pane Brož,zkusil jsem tam dát obyčejnou kartu 2GB třídy 4 a nahrává to výborně i delší časy v plném rozlišení 1920x1080,tak zkusím reklamovat kartu. Ale děkuji za odpověď.

    Jirka, 27.01.2010 | Reagovat

  • 519

    Avatar
    Reaguje na 518 | Dobrý den Jirko, v kartě by to být nemělo (alespoň podle parametrů a reakce karty před koncem videa - sloupce čtverečků). Velmi podobnou kombinaci používám i k několikaminutovým záznamům ( SX1 + obdobně rychlá karta). Doporučuji navštívit autorizovaný servis.

    Bohouš Brož - Megapixel, 27.01.2010 | Reagovat

  • 518

    Avatar
    Dobrý den,pane Bouško,mám problém s vyrovnávací pamětí u tohoto fotoaparátu.Nemůžu nahrát video delší jak asi 10-15 vteřin.Po této době se postupně objeví upozrnění-sloupec bílých a červených čtverečků,a nahrávání se zastaví.Karta Sandisk Extreme III SDHC 16GB formátovaná v tomto foťáku nedávno(1 týden),nevíte prosím, kde může být problém?Děkuji.

    Jirka, 22.01.2010 | Reagovat

  • 517

    Avatar
    Reaguje na 513 | foťák má v režimu SCN přednastavení na interiér. Musím říc,t že to fotí dobře. Zkuste to a uvidíte. Jinak používám program P nebo M ale zde je lepší používat stativ,protože se do dá špatně udržet. A také použítí blesku, je zde výhodou že se dá ztlumit nebo zesílit intenzita.

    Tomáš, 21.01.2010 | Reagovat

  • 516

    Avatar
    Reaguje na 514 | Dobrý den, existuje celá řada updatu firmwaru, které nejsou ze strany Canonu (po instalaci se na takové přístroje nevztahuje záruka), tyto firmwary tudíž ani nestudujeme. Jediný oficiální firmware byl od Canonu byl zaměřen na RAW formát.

    Bohouš Brož - Megapixel, 20.01.2010 | Reagovat

  • 515

    Avatar
    Reaguje na 514 | Na reakci pracujeme

    Bohouš Brož - Megapixel, 18.01.2010 | Reagovat

  • 514

    Avatar
    Prosím o sdělení, zajímavé pro majitele tohoto skvělého přístroje. Prý existuje možnost přeprogramování a tím eliminece jediného nedostatku SX1IS. Jedná se o možnost používat delší časy než 1 sec i v jiných režimech než přístroj nabízí. Děkuji.

    Zástupce uživatelů, 17.01.2010 | Reagovat

  • 513

    Avatar
    Reaguje na 511 | Dobrý den,poraďte jak s ním fotit v místnosti , aby fotil lépe než na auto režim.

    Ivo Kozel, 15.01.2010 | Reagovat

  • 512

    Avatar
    Reaguje na 503 | Programů na vytvožení slideshow (videa) je spousta. Osobně používám Pinnacle Studio (je v češtině), ale to nebere formát MOV, který musíte převést (konvertovat) např. na formát AVI (např. programem MOV to AVI MPEG WMV Converter 4.4.0305 nebo spoustou dalších). Mimochodem je poměrně málo programů, do nichž můžete dávat formát MOV bez konverze. Pokud nechcete dělat konverzi videa, pak použijte např. program Sony DVD (je v angličtině).

    Libor, 14.01.2010 | Reagovat

  • 511

    Avatar
    Reaguje na 509 | přesně tak, také jsem si ho koupil k vánocům a hned po dvou dnech jsem ho chtěl vyměnit. Ale stále mi to nedalo. Říkal jsem si vždyť musí fotit líp. Nakonec jsem si ho nechal a musim říct že fotí nádherně, jen trvá než se sním člověk naučí. Jen to nechce fotit na auto. Sám také nejsem profík. Chce to jen fotit fotit a zase jen fotit :))

    Tomas, 13.01.2010 | Reagovat

  • 510

    Avatar
    tohle je reakce na 499 :-)

    Zack, 12.01.2010 | Reagovat

  • 509

    Avatar
    ano koupila jsem si ten to fotak na Vanoce a s kvalitou s nim nejsem spokojena, mam problemy se sumem a pokud nejsi zkusenej fotograf(ohledne nastaveni funkci, tak ej to tezky si porozumet s fotakem)Videa jsou lepsi nez fotky snad :-D

    Zack, 12.01.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím