Canon PowerShot SX120 IS + 4GB karta + pouzdro 50L zdarma! Komentáře k Canon PowerShot SX120 IS + 4GB karta + pouzdro 50L zdarma!

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (67 - 1)

  • 67

    Lukeš
    Reaguje na 66 | Dobrý den, pro zmiňované účely by tento fotoaparát stačil.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.03.2011 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Dobrý den, v oboru focení jsem v zásadě amatér, momentálně sháním foťák, od kterého bych chtěla slušné výkony při focení pohybu a za noci/zhoršených světelných podmínek. Vzhledem k tomu, že je můj rozpočet značně omezený - do 3500 - , nečekám samozřejmě zázraky. Spíš se chci zeptat, zda by byl pro mě vhodný tento ultrazoom, anebo mám-li se spíš orientovat na kategorii nejmenších kompaktů - jaký by pak byl vzhledem k mým požadavkům dle Vašeho názoru nejlepší? Děkuji.

    A.D., 30.03.2011 | Reagovat

  • 65

    Lukeš
    Reaguje na 63 | Dobrý den, jde o toto pouzdro. Šmejd to určitě není. http://www.megapixel.cz/hama-brasna-50l

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.03.2011 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Jo, už jsem ho našel

    Michal, 16.03.2011 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Chtěl bych se zeptat, jak vypadá to pouzdro 50L jak ho k tomuto Canonu dáváte zdarma?? Není to nějaký "šmejd"?? Děkuji za odpověď.

    Michal, 16.03.2011 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Dobry den, no navod by som mala dostat od predajcu, to je pravda....horsie na tom je, ze ja som fotak nasla, takze som chcela vediet aspon par zakladnych veci o nom. ale dakujem za odpoved:)pekny den

    Verča, 28.02.2011 | Reagovat

  • 61

    Lukeš
    Reaguje na 60 | Dobrý den, to bohužel nevím. Návod jste měla dostat od prodejce.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.02.2011 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    dobry den potrebovala by som manual k fotaku SX120...najdem ho niekde na nete? dakujem

    Verča, 26.02.2011 | Reagovat

  • 59

    Lukeš
    Reaguje na 58 | Dobrý den, stabilizátor je stále aktivní, ale v menu se dá deaktivovat. Pokud doma nevytahujete televizor ze zásuvky, aby Vám červená led dioda zbytečně nesvítila a neplatil jste tak víc za elektrický proud, pak bych se asi úsporou baterií prostřednictvím stabilizátoru nezabýval :)

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.02.2011 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi Canon Power Shot SX120 IS vybavené stabilizátorem obrazu. Chci se Vás zeptat, kdy se tento stabilizátor zapíná (automaticky/manuálně) a zda jej lze i vypnout, abych šetřil baterie. Děkuji za Vaši odpověď

    Pála, 15.02.2011 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Reaguje na 56 | Dobrý den Filipe, musím Vás zklamat, ale kdyby byl foťák "co dělá nejlepší fota" jednoznačně patrný a znám, asi by se nabízel v cen.kategorii pouze jeden nej model. Foťák vybíráme podle našich nároků a naše požadavky pak určují ten pro nás nejlepší, zkuste je nastínit - co by měl foťák mít, umět, co budete fotit a něco vybereme (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 28.01.2011 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Dobrý den,prosím vás o radu,protože se přestávám orientovat v parametrech,recenze uživatelů a názorů. 3dny jsem u Pc a jsem bezradný... mám zájem o digitální fotoaparát do 5000kč se zaměřením hlavně co nejlepší fota....nejlépe bez hd videa. Videokameru mám...raději foták co fotí a ne naopak.Chápu,že nebude ve všech směrech 100%,ale pevně vám věřím.Předem děkuji.

    Filip, 26.01.2011 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Reaguje na 54 | Dobrý den, pokud je mi známo, tak k sehnání není. Nabízí se pak všeobecně pohodlnější, rychlejší a profesionálnější cesta přenosu dat do PC a to externí cestou přes http://www.megapixel.cz/pretec-i-disk-reader-ii-23 3x-ctecka-karet-sdhc-sd

    Bohouš Brož - Megapixel, 29.12.2010 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Dobrý den,pořídil jsem si Canon Power Shot SX120 IS,po nainstalování cd s programem pro zpracování fotek jsem zjistil že tam není češina.Dá se toto cd sehnat i v českém jazyce? Předem děkuji za odpověd

    Michal, 28.12.2010 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Reaguje na 52 | Dobrý den Honzo, škoda - asi jste přehlédl reakci č. 51

    Bohouš Brož - Megapixel, 15.12.2010 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Reaguje na 50 | Neschopnost odpovedi=porizeno u konkurence. Dekuji

    Honza, 15.12.2010 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Reaguje na 49 | Dobrý den, stačí dané pouzdro zadat do vyhledávače na našem webu - http://www.megapixel.cz/hama-brasna-50l

    Bohouš Brož - Megapixel, 04.12.2010 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Reaguje na 49 | Na reakci pracujeme

    Bohouš Brož - Megapixel, 01.12.2010 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Dobrý den, jaké pouzdro je součástí této sady? (odkaz, označeni...atd) Děkuji

    Honza, 01.12.2010 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Reaguje na 47 | Dobrý den, výrobce uvádí výdrž až 130 snímků na dodávané baterie a na dobíjecí aku až 370 snímků. Vpraxi je to samozřejmě méně (výdrž se silně různí podle spousty aspektů - teplota, výrobce atd.)
    Pro všechny fotoaparáty platí, že se světlem ubývá i kvalita fotek (: . V tomto případě (poměr cena x výkon) je to myslím únosné.

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.11.2010 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Dobrý den! Chtěl jsem se zeptat na kvalitu fotek z tohoto fotoaparátu a výdrž na baterky. Měl jsem mju 830 a za dobrých světelných podmínek fotil pěkně ale za horších byla kvalita špatná. Jak je to s tímto fotoaparátem?? Chtěl bych menší foťák k pentaxu k10D. Líbí se mi nožnost manuálního režimu

    Robert , 09.11.2010 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Dobrý den. Chci se s Vámí rozdělit o mé poznatky s fotoaparátem SX 120. Čtu, že je dost problémů s výdrží baterií. Tyto problémy jsem měl také. Při koupi tohoto fotoaparátu (starý mi ukradli) jsem si stěžoval prodejci na malou výdrž dobíjecích baterií. Byl jsem seznámen s tím, že je třeba pro daný typ dobíječky, najít také správný typ baterií. Asi měl pravdu. Změnil jsem tedy značku a zatím je po problému. S foťákem SX 120 udělám na mých cestách na kole a velmi častého vypínání, zapínání, přibližování, oddalování atd. na jeden pár baterií stovky fotek.Používám baterie NiMH GP 2700. Jsem amatér a SX 120 mi maximálně vyhovuje,po všech stránkách. Doporučuji tento fotoaparát všem začátečníkům.

    Zdeněk, 18.10.2010 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Podle zveřejněných fotografií bych hodnotil přístroj na velmi dobrý ve své kategorii. Největší mínus vidím v úzkém ohnisku a zřejmě slabé výdrži baterií (jen 2ks), absence hledáčku mi vůbec nevadí má-li přístroj mřížku při zaostřování.

    vindic, 17.10.2010 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Reaguje na 43 | Na reakci pracujeme.

    Bohouš Brož - Megapixel, 14.10.2010 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat, jestli nemáte nějaký odkaz nebo foto a rozměry pouzdra na Canon SX120, které je momentálně součástí sady. Popř. i značku a typ paměťové karty. Děkuji

    Gabča, 13.10.2010 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Reaguje na 41 | Dobrý den Helo, ptáte se na věci, které spadají spíš pod individuální "oko" a nejsou měřitelné. Názor si asi můžete nejlépe udělat sama na http://www.megapixel.cz/canon-powershot-sx120-is#n azory. Všeobecně jsou pak barvy Olympusu charakterizovány jako studenější a z Canonu pak teplejší.

    Bohouš Brož - Megapixel, 29.09.2010 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat na kvalitu a barevnost fotek u Canonu SX 120 IS? Doteď fotím olympusem, který moc ostré barvy nemá. Fotím noční scenérie, makro (kytičky), lidi v místnostech a povenku, na slunku, západy a východy slunce, ...

    Hela, 28.09.2010 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Reaguje na 32 | Dobrý den, Já osobně musím vyvrátit názory ohledně žroutství fotoaparátu. Ačkoli jsem byl na prodejně ve Spálené ul. upozorněn, že na dodané alkalické baterie vyfotím pár desítek snímků, zvládl jsem jich 200. Poté jsem si koupil 4 baterie Sony Stamina a za dovolenou jsem z 6ti výše uvedených baterií vymáčknul 600 fotek a cca. 30min videa. Baterie jsem z aparátu přes noc či během přesunů vytáhl. Je docela možné, že foťák má nezanedbatelnou klidovou spotřebu.

    Ondra, 16.09.2010 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Reaguje na 38 | Dobrý den, ano - SX120 má CZ menu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 13.09.2010 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat zdali SX120 IS má české menu?? Děkuji.

    Tomáš, 13.09.2010 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Reaguje na 36 | Dobrý den, http://www.megapixel.cz/canon-powershot-sx200-is Vám nabídne širší ohnisko, lepší způsob napájení atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 08.09.2010 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den, rád si při focení hraji s nastavením a tak se rozmýšlím nad dvěma fotoaparáty. Nad Canon PowerShot SX200 IS a Canon PowerShot SX120 IS. Který z nich by jste mi mohli doporučit? Oba mi přijdou co se vlastností týče velmi podobní. Děkuji

    Jindra, 07.09.2010 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Reaguje na 34 | Dobrý den, ano video je se zvukem.

    Bohouš Brož - Megapixel, 31.08.2010 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Dobrý den, je video se zvukem? děkuju

    Vít Lucuk, 30.08.2010 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Reaguje na 32 | Dobrý den, jak bylo několikrát uváděno : spotřeba energie se velmi liší s různými aspekty. A takové testy jsme neprováděli. Ty by měli být prováděny celosvětově za přesně daných podmínek (CIPA) a nejsou. V současné době má SX120 nástupce tzn.. je to starší model, u které se dá ve srovnání s novinkami předpokládá odběr vyšší. Je tedy "nefér" jej srovnávat, i přesto kdybych to měl udělat, nemůžu SX120 označit za extrémního "žrouta".

    Bohouš Brož - Megapixel, 29.08.2010 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den, padlo zde několik dotazů ohledně výdrže akumulátorů / spotřeby. Zde bych poprosil o vaši zkušenost, zda můžete srovnat jiné modely, také na 2xAA, které vydrží zásadně více? Patrně bude hrát roli objektiv a velikost displaye, který zvyšuje spotřebu. Velice se mi SX120 IS líbí, ale nerad bych aby to byl žrout. Je úmorné stále vyměňovat akumulátory. Díky.

    Tomas Net, 28.08.2010 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Reaguje na 30 | Dobrý den, záleží na výrobci aku a spoustě jiných faktorů. Canon uvádí výdrž až 350 snímků.V praxi to bude samozřejmě podstatně méně.

    Bohouš Brož - Megapixel, 27.08.2010 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat kolik zhruba fotografí lze vyfotit na dobíjecí akumulátory NiMH 1.2V s 2700mAh? Vystačí to alespoň na 200 fotografií? Díky

    Michal, 26.08.2010 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Reaguje na 28 | Dobrý den, SX120 má možnost manuálního ostření.

    Bohouš Brož - Megapixel, 17.08.2010 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda-li má tento foťák i možnost manuálního ostření. Děkuji

    Libor Zvěřina, 16.08.2010 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Reaguje na 26 | Dobrý den Danielo, nevím jestli nedošlo k omylu, teď jsem ještě pročítal naší minirecenzi a naše reakce v komentářích. A nikde ani zmínka o omalovánkách, právě třeba moje mínění je o S2500HD dobré a pokud bych měl vybírat mezi S1800,S2500HD a SX120 - volil bych právě S2500HD.

    Bohouš Brož - Megapixel, 04.08.2010 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Dobrý den, chci si koupit foťák za cca 5000kč.Používám hodně makro,zoom, ale chci také aby fotil hezky i doma v šeru (např. vánoce) + sport. Podmínkou je aby šla i ručně nastavit clona a čas.Vyhlédla jsem si FUJI FINEPIX S1800 a CANON POWER SHOT SX120IS. Můžete mně prosím říct, který děla hezčí a přirozenější fotky, je pohodlnější na ovládání, a tak celkově lepší? Původně jsem chtěla i FUJI FINEPIX S2500HD ale dle názorů ve vašich recenzí jsem od něj asi upustila. Uvádíte zde často, že fotky jsou jako omalovánky a pokud to chápu dobře, myslíte to ve špatném slova smyslu.Díky moc za radu

    Daniela, 03.08.2010 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Reaguje na 23 | Dobrý den, SX120 - umí zoomovat při prohlížení, má výklopný blesk, video je omezeno, ale v rámci minut nikoli sekund, neumí pracovat s výřezem v režimu prohlížení,, která vstřícnější fotoaparát potřebuje instalaci SW. Proto bych Vám doporučoval raději variantu S2500HD, která je vstřícnější Vámi poptávaným požadavkům.

    Bohouš Brož - Megapixel, 02.08.2010 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 22 | Dobrý den, pokud nechcete nastavovat clonu a čas a volíte kompaktnější rozměry - doporučoval bych IXUS 100 (vydrží déle)

    Bohouš Brož - Megapixel, 02.08.2010 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den, chci si koupit nový foťák,protože SONY DSC H2 mně odešel.Byla jsem s ním max.spokojená a sháním něco podobného. Fotím především své "divoké" děti, hodně používám zoom, makro, často fotím za šera a v bytě. Chci koupit nějaký poloautomat,který má manuální nastavení clony,času a hlavně který dělá ostré fotky bez nějakého precizního nastavení.Ještě neumím vždy parametry 100%nastavit, ale snažím se to naučit. Mám ještě "kapesní" Olympus FE250 a to byl velký omyl.Vůbec nedělá ostré fotky atd.Nechci se znovu spálit.Mám vyhlédlý právě CANON SX120IS a FUJI S1800, S210HD a S2500HD.Můžete mě poradit který je funkcemi a kvalitou nejvíce podobný SONY H2,případně i jiný model.Dávám přednost foťáku na tužkové baterie než akumulátoru.Zatím se příkláním ke SX120IS.Chci se zeptat zda jde při prohlížení fotografií zoomovat,zda má "výkopný" blesk, zda lze nahrávat video neomezeně dle velikosti karty nebo jen např 15sec.jako FE250,zda jdou dělat výřezy fotek přímo v přístroji, zda foťák funguje jako flashdisk nebo se musí fotky kopírovat do PC pomocí dalšího programu.Předem moc děkuji za radu

    Mykuk, 30.07.2010 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den, nemůžu se rozhodnout mezi tímto a fotoaparátem Canon IXUS 100 IS. Který si myslíte že je lepší na fotky z dovolené, a který vydrží déle? Děkuji :)

    Šárka, 30.07.2010 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 20 | Dobrý den, k hmotnosti fotoaparátu 245g je potřeba ještě připočíst hmotnost dvou tužkových baterií - ta se může lišit dle technologie baterií. Jestli bude SX120 pro Vaše potřeby těžký, zvažte sama.

    Bohouš Brož - Megapixel, 22.06.2010 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    DOBRÝ DEN CHTĚLA BYCH SE ZEPTAT JESTLI TENTO FOTOAPARAT JE TĚŠKY(HMOTNOST) CHTĚLA BYCH SI HO KOUPIT.RÁDA BYCH S NIM CHODILA KAMKOLIV.NERADA BYCH NOSILA NA SOBĚ TĚŽKY FOTAK .JE TENTO FOTOAPARAT TĚŽKY ASI JAKO NORMALNI MENŠI FOTAK?DIKI MOC

    monika, 20.06.2010 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Nevim co vsichni mate,je to super fotak.Jsem na 100% spokojen

    kolemjduci, 14.05.2010 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Reaguje na 17 | Dobrý den Martine, omlouvám se , ale uniká mi ten druhý model fotoaparátu. Rozhodujete se mezi SX120 a ? .

    Bohouš Brož - Megapixel, 05.05.2010 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den Ja Chci dělat fotografa v Clubech a nebod začínam tk bych chtěl něco takvého cenově výhodného ale nevím jestlii neni lepsi SX120 v čem je to lepši SX120 od tohoto nebod na tento sou sami stižnosti bud se zasekne objektiv a nebo nejdou baterie a ja nevím co si mám vybrat :( děkuji

    Martin, 04.05.2010 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Reaguje na 15 | Dobrý den, pkud vyložene neurčíme jako prioritu odolnost vůči prachu - museli bychom sáhnout po modelech typu MJU 7000. Pokud zůstaneme u výběru těchto dvou a budeme počítat s jejich nižší odolností vůči prachu, tak bych volil SX120.

    Bohouš Brož - Megapixel, 04.05.2010 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý den, chtěla bych s koupit fotoaparát na běžné focení a rozhoduji se mezi canon powershot sx 120 is a nikon coolpix l 1OO. Do nynějška jsem měla olympus mju 700, který se po třech letech rozbil. Porucha je zřejmě zapříčiněna fotografováním v prašném prostředí, ve kterém potřebuji fotit i nadále. Prosím Vás tedy o názor, který je vhodnejší, popřípadě který další foťák ve stejné cenové relaci byste mi doporučil. Děkuji

    Romana, 03.05.2010 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Reaguje na 11 | Dobrý den Petře, SX120 má právě výhodu více manuálního nastavení, viz. zásah do expozice atd. Pokud jde o světelnost 4,3, je to u 10x zoomu vynikající světelnost.

    Bohouš Brož - Megapixel, 29.04.2010 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Reaguje na 10 | Já mám SX120IS několik měsíců. Měl jsem také problém s bateriemi. Mohu doporučit koupit si akumulátory které netrpí samovybýjením. Já jsem například koupil NiMH akumulátory GP ReCyko+ 2100 mAh. Problém se tím vyřešil. Tyto akumulátory jednak netrpí samovybíjením a jednak jsou zdrojem daleko ,,tvrdším" tzn. že tak rychle neklesá napětí pokud je zatížíte. Cena za 2 ks aku byla asi 150,- Kč

    Michal, 29.04.2010 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Reaguje na 10, 10 |

    , 29.04.2010 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Reaguje na 1 | Dobrý den. Není se třeba bát rozpětí F 2,8-4,3?Druhý údaj mi připadá nízký když i levnější typy mají např.5,6.Zvažuji koupi mezi tímto SX120IS a IXUS 105.Má 120 ještě i jinou přednost kromě 10x zoom?Myslím třeba více možností ručního nastavení a podobně.Díky za odpověď!!!

    Petr, 29.04.2010 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Reaguje na 4 | Vyzkoušejte nabíjecí baterie Sanyo Eneloop, Panasonic Infium, nebo jiné, které nemají samovybíjecí účinek. Sice jsou dražší, ale investice se vyplatí. Sice nemám SX 120, mám starší model Canonu, ale není to tak podstatné. S alkalickými bateriemi, které byly v krabici s foťákem, přístroj zvládl nějakých 100 fotek, se Sanyo Eneloop i po jejich dvouletém používání foťák udělá cca 350 fotek.

    Přemek H., 11.04.2010 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Reaguje na 8 | Dobrý den, menu fotoaparátu je v češtině, konkrétně obsluha Canonu mi připadá intuitivní, SX120 obsahuje základní automat, P (kde můžete na rozdíl od automatu nastavovat ISO, WB atd.), prioritu clony, času i expoziční manuál. Určitě je to tedy fotoaparát vhodný pro Vaše "hrát si" a časem dospějete k manuálním zásahům do expozice.

    Bohouš Brož - Megapixel, 22.03.2010 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak moc je tento fotoaparát náročný na obsluhu pro úplného začátečníka a jestli má automatický režim. Chci si pořídit svůj první fotoaparát, rád bych fotil tak nějak všechno - klasické fotky z dovolené (památky, lidé..) ale rád bych fotil i krajinky, detaily na výletech do přírody, makra, fotky z oslav atd. - zkrátka "hrát si" se vším co jde. Proto bych chtěl univerzální fotoaparát, který bude produkovat kvalitní fotky a zhruba v této cenové relaci. Myslíte, že Canon Powershot SX 120 is je vhodná volba? Technické parametry jako ohnisková vzdálenost nedovedu posoudit.. Další favorité, které jsem si vybral jako alternativy jsou Panasonic Lumix DMC-FS30, Nikon CoolPix S570, Kodak EasyShare Z915, popř. Sony CyberShot DSC-W270. Prosím o jakoukoliv radu nebo doporučení, předem moc díky!

    Zdeněk, 21.03.2010 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Reaguje na 6 | Dobrý den Jirko, máte pravdu, manuál k SX120 jsem nečetl, není v mých silách číst všechny návody k dostupným fotoaparátům. Vycházel jsem z vlastní zkušenosti - fotoaparát jsme vlastnili v rodině. Chápu vaše znechucení z rozdílu údajů na fotoaparátu samotném, návodu a rozdílů praxe. Pokud máte podezření na závadu fotoaparátu (nadměrný odběr energie) obraťte se na autorizovaný servis, kde Vám dané přeměří. Pokud jste fotoaparát obdržel od nás v rámci internetového obchodu a je ve 14-ti denní zákonné lhůtě, kontaktujte naše objednávky a situaci s Vámi vyřeší k Vaší spokojenosti ( objednavky@megapixel.cz ). Pokud máte na mysli nabídku obchodního rázu, není vhodný argument případná závada fotoaparátu, ze kterou nemůže naše společnost, ale spíš stálost zákazníka, které si vážíme, a který u nás zakoupil fotoaparát a rád by jej doplnil o příslušenství. V takovém případě se prosím Jiří obraťte na kompetentní obchodní oddělení, kde Vám obchodní nabídku vyhotoví ( obchod@megapixel.cz ).

    Bohouš Brož - Megapixel, 16.03.2010 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Reaguje na 5 | Dobrý den.Pane Brož patrně jste nečetl manuál k dnému typu.Na straně 10 hned nahoře jsou ale úplně jiné údaje,na alkalické baterie udává výrobce 130 snímků a na NiMH dokonce 370.Zakoupil jsem u vás tento výrobek a věřil.Teď jsem znechucen,kde je pravda?Mám si u vás ještě zakoupit nabíječku a akumulátory a věřit že to pojede?Nebo mi megapixel udělá nabídku?

    Jirka, 16.03.2010 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Reaguje na 4 | Dobrý den, nejčastěji se používají dobíjecí NIMH akumulátory, které v součtu dávají dokonce pouze 2,4 V. A vydrží nejdéle - cca. 120 snímků. U nedobíjecích článků tedy baterií byť v lepším (dražším) provedení je standardní výdrž kolem 50 snímků.

    Bohouš Brož - Megapixel, 15.03.2010 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Dobrý den.Radostně jsem zakoupil pln očekávání SX120.Po prostudování mnoha kladných recenzí jsem nabyl dojmu,že tento přístroj byl vyroben přímo pro mojí potřebu.Objednávka a doručení bez jediné výtky.Kochaje se vysněným přístrojem začal se seznamovat s obsluhou .....paráda,předčilo to moje očekávání.Poměr cena a kvalita spokojenost.Přišlo na řadu fotografování,no a po několika fotografijích cca 45 snímků se rozsvítil idikátor baterie.Zakoupil jsem tedy nové a utěšoval se,že ty co jsou součástí balení asi byly vadné.Toto mi,ale vyvráceno kamarádem elektrikářem.Na spodní části fotoaparátu je samolepka kde mimo jiným je také zcela zásadní nápis.... 3,15V...A já to krmím jen 3V.Proč tato skutečnost není nikde uvedena,dyk to má gigantickou spotřebu baterek. A480 má ten samý problem.

    Jirka, 14.03.2010 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Reaguje na 1 | Problem s dobijejicimi bateriemi mely prvni verze L100, proste se s nimi nerozjely, nebo fungovaly tak na par snimku. Velmi rychle byl ale vydan novy firmware, takze tento problem je uz davno minulosti. Osobne bych naopak koupil spise SX120. Je mensi, objektiv ma vyrazne lepsi svetelnost. Nikon ale vitezi tim makrem, to je u nej skutecne mnohokrat lepsi (foti jej na delsim ohnisku). Bohuzel na delsich ohniscich priserne aberuje a dela neostre fotky (L100, predpokladam, ze L110 se stejnym objektivem na tom nebude o moc lepe), ale tato chyba neni cizi ani tomu Canonu (asi jeho jedine minus).

    Mino, 10.03.2010 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Reaguje na 1 | Dobrý den, mechanické poruchy Canonů nejsou nikterak výrazné. Pokud bych se měl rozhodovat mezi L100, L110 a SX120 volil bych pro Vaše účely L110 - nebude Vás zatěžovat manuálními funkcemi (viz. SX120), má dobré makro a celou řadu scénických režimů. Problém s dobíjecími AKU jsem u něj nezaznamenal.

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.03.2010 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den. Mám 5 let Canon 310A a minulý týden se mi zasekl při zapnutí vyjížděcí objektiv asi tak v polovině. Když jsem se v prodejně ptal na opravu a tam mi řekli předběžnou cenu, tak jsem se rozhodl pro nový, výkonější aparát. Jenže v té prodejně mi také řekli, že to zasekávání u Canonů je jejich bolest, že se to u nich stává častěji. Já sám to nemohu ohodnotit, jelikož výše zmíněný fotoaparát nebyl můj první Canon, ale i můj první digitál. Zkušenosti od kamarádů jsou též mizivé. Já osobně jsem byl s 310 dost spokojený, protože scela pokrýval mé potřeby. Je však pravdou, že za dnešními přístroji již trochu zaostával. Patřím k velké většině fotografů ( domácí oslavy, dovolené, apd.), a o focení nevím nic. Potřebuji jen zaměřit objekt a zmáčknout. Potřebuji pro své focení dobrý zoom pro snímky z dovolených, makro od malé vzdálenosti pro focení detailů na plastikových modelech a různé režimy pro focení v místnostech. No a to si myslím, že by mi podle popisu, stačil tento fotoaparát ( i cenově). Proto bych Vás chtěl požádat o vaše zkušenosti o mechanických vlastnostech Canonů. Jinak se mi z vaší nabídky líbí ještě Nikon CoolPix L100 a jeho červený následovník, ale prý problémy s dobíjecími bateriemi. Děkuji předem za Váš názor, s pozdravem Pavel

    Pavel, 09.03.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím