Canon PowerShot SX20 IS Komentáře k Canon PowerShot SX20 IS

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (150 - 50)

  • 150

    Avatar
    Reaguje na 149 | DObrý den, o normální projev nejde (jak jste sám postřehl, v minulosti k němu nedocházelo) Doporučuji kontaktovat prodejce nebo přímo servis www.awh.cz

    Bohouš Brož - Megapixel, 12.11.2010 | Reagovat

  • 149

    Avatar
    Reaguje na 146 | Děkuji za rady hned vyzkouším. Mám ale ještě jeden problém a to, že když chci přibližovat začne mi ve foťáku pískat. Když přibližuju pomalu tak je to v pohodě, ale jak chci, aby se mi to přiblížilo rychle začne v tom právě pískat. Dříve to nedělalo a najednou to začalo. Je mi divný, že když chci zase naopak z priblížení vřátit objektiv a udělám to také rychle tak to nepíská. Jen kdyz objektiv se vysunuje dopředu a to po zapnutí a nebo při chychlém přibližování při pomalém to nedelá a je slyšet jen motůrek. Docela jsem z toho nervózní, protože vše zatím fungovalo bez problémů. Mám se obrátit na prodejnu, nebo to považujete za normální? Fotí to pořád stejně, jen mám strach, aby se tam něco nezaseklo nebo něco podobného.

    Karel, 11.11.2010 | Reagovat

  • 148

    Avatar
    Reaguje na 145 | Dobrý den, v obou případech by měl být kompatibilní.

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.11.2010 | Reagovat

  • 147

    Avatar
    Jinak mám tento fotoaparát teprve pár dní a zatím si ho nemůžu vynachválit !! Oproti fotoaparátům (kompaktům),které jsem měl doposud, dělá velmi pěkné fotky. Přiblížení a stabilizace je perfektní, šum i při max. zoomu není relativně velký. Video v HD kvalitě je velmi pěkné. Ovládání není moc složité. Na to že to není zrcadlovka, dělá opravdu pěkné fotky i na automatiku - rozhodně ho doporučuji. Jediné nevýhody (jak pro koho), můžou být hmotnost a baterky. Já však fotoaparát na baterie vyloženě chtěl a na rozdíl od akumulátoru je preferuji. Nechci být závislý na tom, jestli se akumulátory ještě vyrábějí a taky na zásuvce pro dobíjení - to je však věc názoru. Pokud však někdo ještě váhá jestli si ho pořídit, tak za sebe můžu říci, že ho DOPORUČUJI. V této cenové relaci asi nic lepšího zatím nebude.. :)

    Charli, 09.11.2010 | Reagovat

  • 146

    Avatar
    Reaguje na 144 | Znamená to, že teoreticky můžeš v režimu "supermakro", fotit objekty vzdálené 0cm od objektivu. Režim supermakro - ostření objektivu 0-10cm. (viz.strana 72 manuálu) Režim "makro" - ostření objektivu v rozsahu 10-50cm. Zajímavé je upozornění, které je uvedeno v manuálu pro režim supermakro... :) Při fotografování v režimu Supermakro dejte pozor, abyste nepoškodili objektiv. :)

    Charli, 09.11.2010 | Reagovat

  • 145

    Avatar
    zdravím potřeboval bych se zeptat zda tento foťák je kompatibilní s blesky SIGMA Blesk EF-530 DG ST a blesk CANON SPEEDLITE 540 EZ diky moc

    Demoon, 08.11.2010 | Reagovat

  • 144

    Avatar
    ahoj, jsem začíbající fotograf, chtěla bych se zeptat, když má napsané u Makra 0cm, znamená to, že ho nemá nebo co? :D

    Diva :), 08.11.2010 | Reagovat

  • 143

    Avatar
    To 141: U XP to je v asociaci správného programu pro otvírání a improt těchto souborů (třeba právě fotek), z externího zařízení - zdroje. Pokud správně nemáš nainstalovaný speciální program k fotoaparátu, nebo je špatně nainstalovaný a asociovaný, mají win-xp jako implicitní svůj vlasní program - ten, o kterém píšeš... Ono externí zařízení připojené přes USB a "interní" čtečka karet, jdou pro systém dvě rozdílná zařízení a jinak s nimi systém pracuje. To Lukáš: Pokud jsi to číslování ještě nevyřešil, můžeš si třeba stáhnout program "Nikon transfer" pro fotoaparáty Nikon, je pro nej k mání i čeština. Tento program ti na rozdíl od programu dodávaného s fotoaparátem, umožňuje vytvářet adresáře s daty opodle stažení, nebo jiných kritérií, automatické přečíslování a přejmenování fotek při ztahování z fotoaparátu a ještě o něco víc..

    Cjarlie, 06.11.2010 | Reagovat

  • 142

    Avatar
    Reaguje na 140, 141 | Dobrý den Lukáši a Karle, reakci spojuji protože používáte totožnou IP (:
    Jediné co mne napadá, že by mohlo celý problém způsobovat je formátování nebo mazaní karty, které způsobí i přes Vámi uvedené nastavení znovu číslování od 0001. viz CZ návod str.144-45.
    Propojení s PC může mít spousty příčin a to i nastr. PC. Popis nicméně nasvědčuje projevu, nenainstalovaní SW - ZoomBrowser, jeho jedním z příznaků je právě nekompletní zobrazování snímků. Popř. pokud máte ZoomBrowser instalovaný může být příčina chybějící doplňkový SW - u operačního systému Windows XP je třeba nainstalovat software Microsoft .NET Framework 3.0 nebo novější.

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.11.2010 | Reagovat

  • 141

    Avatar
    Dobrý den, mám problém s tím, že když se kabelem připojím do PC s operačním systémem Windows XP spustí se mi fotky v nějaké prohlížeči fotoaparátů a faxů, ale když to samé udělám s Windows 7 naskocí mi klasicky možnost otevření složky, kde mám všechny fotky co jsou na kartě, přes kabel v Win. XP se mi všechny fotky nezobrazí, jen když vyjmu kartu a dám ji do slotu, ale přes kabel s XP to prostě nejde. Může to mít nějako souvislost? Nebo nevíte čím by to mohlo mít? Děkuji moc za rady.

    Karel, 02.11.2010 | Reagovat

  • 140

    Avatar
    Dobrý den, mám tento fotoaparát, jsem s ním zatím spokojen, jen si nevím rady s tím, jak si nastavit číslování snímků. Fotky se mi davají do složek a ve složkách jsou zase číslované od 0001... mam nastaveno aby se složky dělaly po měsíci, protože je už jen možnast po dni a v te složce se mi to pořád čísluje od 0001 i přesto že mám číslování souvislé... Poradili byste jestli dělám něco spatně? Děkuji.

    Lukáš, 01.11.2010 | Reagovat

  • 139

    Avatar
    Reaguje na 138 | Dobrý den Jaroslave, máte určité požadavky a jste si velmi dobře vědom slabin SX30, které Vám nevyhovují. Takže to spíš vypadá, jakoby to měl za Vás někdo rozhodnout(:
    Zmiňovanými neduhy skutečně SX30 silně trpí, takže bych pro Vámi popsané účely volil raději SX20.

    Bohouš Brož - Megapixel, 01.11.2010 | Reagovat

  • 138

    Avatar
    Dobrý den, mám vážne dilema, poraďte mi prosím. Rozhodujem sa medzi SX20is, alebo SX30is. Potrebujem hlavne kvalitné fotky a kvôli výraznej aberácií a šumu sa obávam ísť do SX30is Fotím hlavne rodinné foto, krajinky, šport a interiérové foto a využijem aj HD video. Ktorý z nich mám kúpiť? Ďakujem.

    Jaroslav, 28.10.2010 | Reagovat

  • 137

    Avatar
    Reaguje na 134 | Kontaktoval jsem autorizovaný servis Canon,tady je odpověď:V objektivu je volně plovoucí stabilizační optika,která by při pohybu měla"cvakat".Stejně tak polohové čidlo na řídící jednotce,i tak děkuji za odpověď.Petr.

    Petr, 16.10.2010 | Reagovat

  • 136

    Avatar
    Reaguje na 135 | V návodu píšou,že ano.

    Petr, 16.10.2010 | Reagovat

  • 135

    Avatar
    Dobrý den, zvládne foťák i 8GB paměťovou kartu?

    Radka, 15.10.2010 | Reagovat

  • 134

    Avatar
    Reaguje na 133 | Dobrý den Petře, nevím úplně jaký konkretní zvuk máte na mysli. Ale teď jsem si na Váš popud zahýbal SX30 a taky "cvaká" (: . Doporučuji spíš pro pocit klidu kontaktovat Vašeho prodejce a vyzkoušet jiný kus.

    Bohouš Brož - Megapixel, 14.10.2010 | Reagovat

  • 133

    Avatar
    Mám tento fotoaparát asi týden a překvapilo mě,že při vypnutém foťáku a při jeho naklápění nahoru a dolu vevnitř něco cvaká.Jedná se o závadu?

    Petr, 13.10.2010 | Reagovat

  • 132

    Avatar
    Reaguje na 131 | Děkuji za tyto informace ohl.C SX20 IS. Líbí se mi ty baterie, protože akumulátory jsou výrazně dražší(zase lehčí). V těch zrcadlovkách bych dal přednost N3100 i ze všech odb.srovnáváni vycházi mírně lépe a je novější.

    vindic, 12.10.2010 | Reagovat

  • 131

    Avatar
    Přidávám svůj poznatek... Jestli chcete "NUTNĚ" ultrazoom a dobrý ultrazoom, tak se tomuto modelu vyhněte!O 2-3r starší modely byly mnohonásobně kvalitnější! Mám SX20 asi 3 měsíce a jsem z ní opravdu sklamaný!1) Velmi velmi špatně ostří,ke kvalitní fotografii potřebuje opravdu HODNĚ světla a tady se to ISEM nenažene!Šum je již od ISO200 a od 400 je fotka opravdu hooodně zrnitá.2) velmi pomalé sekv. snímání(tady poznáte jak je vteřina opravdu dlouhá)3)hmotnost AA baterie jsou fakt poznat - radši akumulátor.A abych jen nekritizoval tak musím vyzvednout kvalitní VIDEO!Opravdu paráda,tiché USM ostření behem natáčení no problem,kvalitní displej,velmi jednduché ovládání,plné manuáln nastavení = jako zrcadlovka,celkové zpracování fotoaparátu.Takže tak 50:50. Ale kdybych si měl příšte vybrat tak určitě sáhnu po Nikon P90 nebo ještě lepší Panasonic FZ38!Obrazový výstup je už někde jinde než u SX20.Canon se s SX20 hold nepředvedl.Prodávám a kupuji zrcadlovku Canon 500D nebo Nikon 3100. Tady není pochyb o kvalitách Canonu

    Martin, 16.09.2010 | Reagovat

  • 130

    Avatar
    Reaguje na 128, 129 | Dobrý den, mimo těch , které uvádíme v doporučeném příslušenství http://www.megapixel.cz/canon-powershot-sx20-is#ac cessories, třeba http://www.megapixel.cz/peak-slr-s

    Bohouš Brož - Megapixel, 07.09.2010 | Reagovat

  • 129

    Avatar
    prosím o doporučení nějaké brašny k tomuto fotoaparátu, děkuju

    Kateřina Adamcová, 06.09.2010 | Reagovat

  • 128

    Avatar
    Dobrý den, mohli by jste mi prosím doporučit nějakou brašnu pro tento fotoaparát? dík

    katka, 06.09.2010 | Reagovat

  • 127

    Avatar
    Reaguje na 126 | \Dobrý den Dušane, pokud představí, tak nám to zapomněli říct (:
    Mimo ohlášených novinek ani ťuk, ale zas na druhou stranu, novinky jsou hlášené jen pár týdnů do předu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 27.08.2010 | Reagovat

  • 126

    Avatar
    Reaguje na 125 | Omlouvám se pane Brož, špatně jsem formuloval otázku. Vím, že jsou některé novinky od Canonu již představeny jako sx130, s95. Ale chtěl jsem se spíše zeptat, jestli je to u novinek od Canonu pro tento podzim vše nebo ještě něco představí. děkuji

    Dušan, 26.08.2010 | Reagovat

  • 125

    Avatar
    Reaguje na 124 | Dobrý den Dušane, viz. komentář č.121

    Bohouš Brož - Megapixel, 25.08.2010 | Reagovat

  • 124

    Avatar
    Reaguje na 122 | Dobrý den Romane, LCD panel u SX20 je výklopný i otočný, takže jej lze natočit zobrazovací stranou směrem k fotografovi.

    Bohouš Brož - Megapixel, 25.08.2010 | Reagovat

  • 123

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli v nejbližší době neplánuje Canon pustit na trh nástupce sx20? děkuji

    Dušan, 25.08.2010 | Reagovat

  • 122

    Avatar
    Přeji dobrý den Mám o tento fotoaparát zájem. rád bych se zepta však na jednu drobnost. Dá se výklopné LCD otevřít tak aby bylo otočené obrazem ven. Nepřijde praktické kdybych musel při každém zapnuté vytáhnout LCD. Nikde jsem toto v popisu ani na internetu nenašel a tak se raději chci zeptat než abych byl po koupi nemyle překvapen Velice děkuji za odpověď

    Roman, 24.08.2010 | Reagovat

  • 121

    Avatar
    Reaguje na 119 | Dobrý den, novinky jsou v naprosté většině ohlašovány na podzimních (což bude záhy - uvidíme) a jarních veletrzích.

    Bohouš Brož - Megapixel, 23.08.2010 | Reagovat

  • 120

    Avatar
    Reaguje na 92 | Také mám podobný problém s SX 10. Jak to překonvertovat, moje LCD LG nechce soubory typu MOV přehrávat. Pomůže někdo?

    jiri, 23.08.2010 | Reagovat

  • 119

    Avatar
    Rád bych se zeptal, zdali nevýte jestli se chystá nová model tohoto fotoaparátu, abych kdyštak počkal do vánoc. Děkuji.

    Václav Fiala, 19.08.2010 | Reagovat

  • 118

    Avatar
    Reaguje na 116 | Dobrý den, pro nejrychlejší a nejpřímější reakci doporučuji kontaktovat dostupnost@megapixel.cz

    Bohouš Brož - Megapixel, 16.08.2010 | Reagovat

  • 117

    Avatar
    Reaguje na 115 | Dobrý den, pokud dodržíme cenu 5 tis. tak vychází jen http://www.megapixel.cz/metz-blesk-mb-36-af-4c

    Bohouš Brož - Megapixel, 16.08.2010 | Reagovat

  • 116

    Avatar
    Dobrý den, bohužel se mi podařilo ztratit krytku na objektiv. Potřeboval bych poradit kde sehnat novou děkuji za radu.

    Tomáš Hrdlička, 15.08.2010 | Reagovat

  • 115

    Avatar
    Dobrý den chtěl bych se zeptat jaký externí blesk byste mi doporučili k tomuto fotoaparátu. Chtěl bych do něho investovat max. 5000Kč. Děkuji za odpověď

    Johnny, 15.08.2010 | Reagovat

  • 114

    Avatar
    Reaguje na 113 | Dobrý den, díky za odpověď.

    , 13.08.2010 | Reagovat

  • 112

    Avatar
    Reaguje na 111 |

    Luboš, 13.08.2010 | Reagovat

  • 113

    Avatar
    Reaguje na 111 |

    Luboš, 13.08.2010 | Reagovat

  • 111

    Avatar
    Reaguje na 110 | Dobrý den, nejsem si vědom, že by tato fce měla název, jedná se dnes již o klasické zobrazení - při namáčknutí spouště dochází k zaostření a "zobrazení reálné expozice"

    Bohouš Brož - Megapixel, 12.08.2010 | Reagovat

  • 110

    Avatar
    Dobrý den, s tímto fotoaparátem jsem se již setkal a chci se zeptat, jak se jmenuje funkce, kdy si v manuálním režimu volím čas uzávěrky a clonu a na displeji se mi zobrazuje výsledná fotografie tak,jak bude vyfocena? Tzn, že člověk nepříliš skušený s nastavováním těchto parametrů se může vyvarovat špatného nastavení a následně zkaženého snímku. Pro příklad-třeba Fujifilm Finexpix S5700, tedy kompakt, který mám doma k dispozici takto nefungoval-zobrazoval pouze scénu tak, jak vypadala např. i přez hledáček, ale nereagoval na změny nastavaní clony atd. Člověk tedy neměl možnost okamžité kontroly a případné korekce před expozicí. Předem díky za odpověď.

    Luboš, 11.08.2010 | Reagovat

  • 109

    Avatar
    Reaguje na 100 | Dobrý den,tento model mám 3/4 roku a byl/stále jsem s ním spokojen,ale kdybych vybíral teď,šel bych do zrcadlovky rovnou,taková:http://www.megapixel.cz/canon-eos-7d,objektiv:http://www.megapixel.cz/canon-ef-70-200mm-f-4-0-l-usm sx20is neumí RAW

    Jan Křehký, 06.08.2010 | Reagovat

  • 108

    Avatar
    Reaguje na 106 | Dobrý den, (: http://www.dpreview.com/reviews/q110superzoomgroup / - těsně, ale pro SX20.

    Bohouš Brož - Megapixel, 06.08.2010 | Reagovat

  • 107

    Avatar
    Reaguje na 105 | Dobrý den, nevím, ledacos napoví podzimní novinky a pak to bude o skladových dostupnostech - což se skutečně nedá určit ani pár týdnů do předu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 06.08.2010 | Reagovat

  • 106

    Avatar
    Dobrý den! Tak jsem strávil na internetu snad desítky hodin, než jsem se propracoval k výběru mezi C SX20 a F HS10. Zeptám se tedy ještě jednou (a nejen pánů Brože a Boušky, i když právě na jejich odpověd' se těším), jaký model by jste z těchto dvou zvolili. Nemusíte se rozepisovat nějak extra podrobně, stačí mi jen ten, nebo onen. (Do Prahy do vašich prodejen samozřejmě zajedu, sáhnout si na oba, ale rád bych si rovnou jeden z nich s sebou už odvezl, tak by mě zajímalo, jaké máte vy - jako prodejci i jako fotografové - s kterým zkušenosti.) Moc díky za vaše odpovědi.

    Ivoš, 05.08.2010 | Reagovat

  • 105

    Avatar
    Dobrý den, prosím nevíte, zda-li se tento fotoaparát bude prodávat ještě o letošních Vánocích? Děkuji.

    Lukáš, 04.08.2010 | Reagovat

  • 104

    Avatar
    Reaguje na 100 | Jestli mohu poradit (a zaroven pooprvit predchozi komentar), tak jdete do DSLR, jednoznacne. Me predesle delsi hodnoceni SX20 po tydnu testovani opravuji - tenhle fotak je nepovedeny a za ty penize nestoji ani nahodou. S vysledky aspon na akceptovatelne urovni mozno fotit pouze za VELKEHO dostatku svetla. Vsechno ostatni - rozmyte, zasumene odpady, navic casto nepresne zaostrene, ani to nezvlada uz kdyz je pod mrakem. Ostatne s tak tmavym objektivem a miniaturnim cipem ... co cekat. Vyvoj kraci spatnym smerem, zvysuje se hustota bunek a rozsah zoomu, coz opravdu kvalitnejsi fotky neprinasi - ve srovnani s modely dva, tri, ctyri roky stare. Po srovnani tohoto s vystupy ze staricke Minolty A1 se mi chtelo zvracet, pokrok sesti let? Zadny, fotky jsou o nekolik trid horsi. Jedina kladne body za videa, jinak je to predrazeny sunt (ostatne jako vetsina dnesnich modelu v teto kategorii). Oproti DSLR navic stejne rozmerny nez soucasne zacatecnicke modely. Za cenu o malo vyssi koupite Pentax K-x se setakem (ktery bez problemu konkuruje zrdcadlovkam o tridu vys, fotokvalitou vystupu).

    Jaromir Vich, 03.08.2010 | Reagovat

  • 103

    Avatar
    Reaguje na 102 | Dobrý den, bohužel ani tahle varianta není kompatibilní.

    Bohouš Brož - Megapixel, 23.07.2010 | Reagovat

  • 102

    Avatar
    Zdravim, chtel bych se zeptat jestli je nejaka moznost remote controlleru u SX20IS. Bezdratovy neumi ale nevite jestli aspon dratovy ? Diky

    Petr, 22.07.2010 | Reagovat

  • 101

    Avatar
    Reaguje na 100 | Dobrý den, stále platí, že se zrcadlovkou uděláte fotku hezčí, kvalitnější a nemluvě o hloubce ostrosti. D3000 video neumí.

    Bohouš Brož - Megapixel, 21.07.2010 | Reagovat

  • 100

    Avatar
    Dobrý den, nemohu se rozhodnout, zda mám volit tento model Canon, anebo rovnou vkročit do světa zrcadlovek s Nikon D3000. Moje představa je mít kvalitní fotoaparát, s kvalitními fotkami, možností si při focení trochu vyhrát s nastavením,any byly alespoň trochu "umělecké", tedy jiné než běžné foto. Na druhou stranu se obávám příliš časté výměny objektivů. Můžete mi poradit, např. i jiný typ? Předpokládám, že D3000 nemá možnost natáčení videa,je to tak? Děkuji

    Radim, 21.07.2010 | Reagovat

  • 99

    Avatar
    Urceno podobne tapajicim jako jsem byl (FZ38 nebo SX20 nebo HS10): po mnoha tydnech lezeni v zahranicnich recenzich, diskuznich forech se vzorovymi fotkami, atd. atd. jsem se nakonec rozhodl pro Canon SX20. Najit v dnesni dobe slusny superzoomovy fotoaparat, v dobe nesmyslych zavodu o nasobky optickeho priblizeni, je samo o sobe problem a zvlaste pak, pokud ma byt napajeny AA bateriemi - pro mnoho lidi je to stale priorita (nesrovnatelna vydrz oproti proprietarnim akumulatorum, byt za cenu o neco vyssi hmotnosti) a patrim mezi ne take. SX20 porazi FS10 na cele care krome rychlosti sekvencniho snimani. Dokonaly by byl Panasonic FZ38 napajeny AA tuzkovkami, ale jelikoz nic takoveho neexistuje, stoji zaver jasne: jestli chcete o neco vyssi obrazovou kvalitu, svetelenejsi objektiv (ktery vas narozdil od SX20 nebude nutit pouzivat tak dlouhe casy/vyssi ISA pri beznem svetle pokud jste za 130 mm) a nevadi vam akumulator, vezmete FZ38. Pokud trvate (stejne jako ja) na dlouhe vydrzi/AA napajeni a chcete o neco kvalitnejsi video, vezmete SX20. P.S. Vyssi vaha hraje spis ve prospech SX20, paradoxne - telo je skvele vyvazene a lze udrzet delsi casy, nez s mensim telem (nemluvim jen o FZ38), pricemz ucinnost stabilizatoru maji oba fotaky dost podobne a hodne efektivni. P.S.II. Casto se resi sum techto dvou pristroju. FZ38 a Panasonicy vubec maji zcela charakteristicky sum, viditelny "drive" nez u ruznych konkurentu a do toho jeste patla (i kdyz se snazi tvarit, ze nepatla, ale opak je pravdou). SX20 ma zase mene ostrou kresbu uz od prirody a agresivneji odsumuje, takze take zadny ideal. Ve vyslekdu ale pusobi SX20 nepatrne lepe, nebot ma lepe vyresene odsuomovani - lepe pro lidske oko, snazi se odstranovat to, co nejvic rusi, takze snimky vypadaji pomerne pekne (i kdyz jsou ve skutecnosti nemene rozpatlane nez u konkurentu, jen "chytreji"). Strucne reseno - sumi oba, ale kazdy jinak, SX20 prijemneji, ale poridite s nim vice snimku na vyssi ISA, nebo ma od nejakeho 7x priblizeni dal vyrazne tmavsi objektiv, takze se s sumem budete potkavat casteji. SX20 - za ty penize, spokojenost, ale s tim, ze v dnesni dobe uz si stejne neni z ceho vybirat, vyrobci se misto zaplnovani der na trhu (solidni "stredni superzoom kolem 10x-12x s FullHD + svetlym objektivem a AA napajenim) predhani v papirovych specifikacich, pricemz novi fotouzivatele to nepoznaji a starsi muzou jen zalitovat, kam to speje.

    Jaromir Vich, 20.07.2010 | Reagovat

  • 98

    Avatar
    Reaguje na 97 | Dobrý den Dane, Váš komentář jsem byl nucen smazat z důvodu přílišné obsáhlosti. O to víc mne to mrzí, protože byl míněn v dobrém a byl přínosný. Omlouvám se.

    Bohouš Brož - Megapixel, 19.07.2010 | Reagovat

  • 96

    Avatar
    Reaguje na 95 | Dobrý den, pro zmíněné účely SX1, který skončil, nebo si počkat na nástupce.

    Bohouš Brož - Megapixel, 08.07.2010 | Reagovat

  • 95

    Avatar
    Reaguje na 94 | Dobrý den,vdaka za odpoved,no z ktorým lepšie nafotím?hlavne to super makro a slušnejšie fotky na výstavách(bonsaje a suiseki) -plagáta robiť nemienim...!Ktorí doporučíte,resp.máte s niektorým dáke skúsenosti?Niesom až tak bohatý aby som kupoval mačku vo vreci...dakujem.....J.F.

    juraj formel, 07.07.2010 | Reagovat

  • 94

    Avatar
    Reaguje na 93 | Dobrý den, všeobecně je SX1 vyšší verze fotoaparátu než SX10 nebo SX20.

    Bohouš Brož - Megapixel, 06.07.2010 | Reagovat

  • 93

    Avatar
    Dobrý den,prosím Vás vie mi dakto poradiť ktorý je vhodnejší?Canon PowerShot SX1 IS (10 megapixelov, 20x zoom, 2,8" LCD---alebo Canon PowerShot SX20 IS Black (12 Mpx, 20x opt. zoom, HD video) ide mi hlavne o super makro od 0 a rodinné foto....tých 12Mpx,je výhodnejšie?vopred dakujem za odpoved

    juraj formel, 06.07.2010 | Reagovat

  • 92

    Avatar
    Ještě bych měl dotaz na formát videa.Např.FZ38 má AVI,P100 a HS10 MPEG-4,ale SX20 IS má výstupní formát pro video MOV.Jde mi o následné přehrávání videa nejen v PC,ale i třeba na DVDplayeru v TV.Budu tedy zřejmě muset převádět z MOV do nějakého jiného formátu ? Takže je možné,že výsledek bude zbytečně zrtácet na kvalitě ? Pokud má někdo zkušenosti,budu rád za odpověď,s videem tolik praxe nemám(tedy pokud nepočítám natáčení zrnitých snímků 640x480:-)).

    Radek, 26.06.2010 | Reagovat

  • 91

    Avatar
    Reaguje na 90 | Dobrý den, po stránce ostrosti bych volil FZ38, kdyby většina snímků vznikala za horších světelných podmínek sáhl bych po P100, která jen o něco horší kresbu než FZ38.

    Bohouš Brož - Megapixel, 21.06.2010 | Reagovat

  • 90

    Avatar
    Reaguje na 89 | Děkuji za předchozí info, zamotal jste mi moje rozhodování ještě o trochu víc. Z mého rozhodování vypadl olympus a byl nahrazen FZ38 (kvůli světelnosti objektivu a dalších plusech v recenzích), ale i tak mi zkuste napsat, který ultrazoom by jste si vybral SX20, P100 nebo FZ38. Preferuji kvalitu fotek při zhoršených světelných podmínkách a pak snadné ovládání a dobře přednastavené režimy. Patřím k těm co převážně jen mačkají spoušť a nezabývají se moc nastavováním.

    Dušan, 18.06.2010 | Reagovat

  • 89

    Avatar
    Reaguje na 88 | Dobrý den, já bych se podíval ještě na http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-fz38, máme s ním velmi dobré zkušenosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, 18.06.2010 | Reagovat

  • 88

    Avatar
    Dobrý den, mohl by jste mi prosím poradit. Vybírám mezi sx20, Nikon coolpix P100 a Olympus SP 800UZ. Fotím rodinné momentky, interiér a taky poměrně často krajinu. Doporučil by jste mi některý z těchto ultrazoomů nebo by jste mi uvedl některý nad kterým bych měl pouvažovat. Díky za odpověď.

    Dušan, 17.06.2010 | Reagovat

  • 87

    Avatar
    Reaguje na 86 | Dobrý den, bez obav si ho kupte, oproti předchůdcům si určitě pomůžete.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.06.2010 | Reagovat

  • 86

    Avatar
    Již léta používáme pouze fotoaparáty Canon.Poslední dva byly power Shot A510 a A550.Teď bych rád přešel zase o něco výše a jelikož bych rád zůstal u stejné značky,padla volba na tento kompakt.Jelikož fotím pouze jako obyčejný smrtelník(ale hrozně rád:-)momentky z výletů,domácí foto a pod.,znamená to prohlížení fotek na PC a výroba papírových 10x15.Od nového kompaktu bych požadoval slušný optický zoom se stabilizátorem,slušné rozlišení a také video v dobré kvalitě.Mají pro mě tedy nějaký význam po přečtení předchozích přísvěků výrazy jako např.aberace,vyšší šum,soudkovitost objektivu při mých požadavcích,nebo si tento model můžu s úplným klidem zakoupit,poněvadž nic nepoznám?Díky .

    Radek, 11.06.2010 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    nedá se sehnat adapter filtrů již taky v čechách

    Ládá, 09.06.2010 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    Reaguje na 83 | Dobrý den, podívejte se na ukázkové snímky u obou přístrojů. Já bych asi vybral SX20, kvalita fotek mi přijde o něco lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.06.2010 | Reagovat

  • 83

    Avatar
    Dobrý den, nemůžu se rozhodnout mezi tímto kompaktem a kompaktem FUJI HS10. Mohl by mi prosím někdo poradit, který foťák, z těchto dvou, dělá lepší fotky? Vím, že lepší je zrcadlovka, ale tu z různých důvodů nechci. Odrazuje mě, že se tady píše, že fotky nejsou z tohoto kompaktu ostré. Děkuji za odpověď.

    Pavel, 07.06.2010 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    Reaguje na 81 | Dobrý den, RAW neumí a LiveView je u kompaktu naprosto běžná funkce.

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.06.2010 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Zdravím vás.. Jde s tímto kompaktem fotit do Rawu? A zda náhodou nemá funkci LiveView? Děkuji.

    Kristof, 06.06.2010 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Reaguje na 70, 70 | mám naprosto stejnou negativní zkušenost s ostrostí.....v čem tkví problém?? díky

    pepanbe, 04.06.2010 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Reaguje na 69 | hladina šumu je u SX1 podst vyšší, než u SX10 či SX 20. Teoreticky by CMOS snímač produkovatz kvalitnější snímky, nechápu to.

    LADA, 27.04.2010 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Reaguje na 76 | Dobrý den, na SX20IS by mělo být podle parametrů vhodné http://www.megapixel.cz/canon-pouzdro-dcc-800 , mě osobně se pro tento typ osvědčila verze http://www.megapixel.cz/peak-slr-s . Ale při těchto tvarech ultrazoomů doporučuji raději vybírat pouzdro individuálně na prodejně.

    Bohouš Brož - Megapixel, 20.03.2010 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Reaguje na 37 | Naprosto souhlasím, 4 AA jsou ideální - používám eneloop a jsem dokonale spokojená :-)

    Karolína, 19.03.2010 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    Dobrý den.. Prodává se brašna na tento kompakt? Nemohu nikde najít.. Pokud ho nemáte, jaký doporučíte? Předem vám děkuji..

    Láďa, 18.03.2010 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Reaguje na 74 | Dobrý den, bohužel nelze.

    Bohouš Brož - Megapixel, 08.03.2010 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    je možno nastavit iso pri nataceni?

    Peli, 06.03.2010 | Reagovat

  • 73

    Lukeš
    Reaguje na 72 | Dobrý den, obrazová kvalita u zrcadlovek skutečně není ovlivněna odrazem světla od zrcátka. Je to dané především tím, že zrcadlovky (skutečné) na rozdíl od kompaktů a EVF zrcadlovek používají kvalitnější objektivy a především mají několikanásobně větší plochu snímače. To je samozřejmě pro obrazovou kvalitu hodně podtsatné.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.02.2010 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Dobry den, bavime-li se jen kvalite snimku, jake faktory hraji ve prospech znacky Canoon rady Power shot (napriklad teto SX20IS) ve srovnani s modely Olympus UZ (napr 590)? Lze vyslovit nazor, ze Canon ma "proste" lepsi optiku? Jeste bych mel jeden "amatersky" dotaz. Nechapu jaky je rozdil mezi zrcadlovkou a tzv. "falesnou" zrcadlovkou. U obou typu fotoaparatu prece svetlo dopada pres objektiv na cip.... Jestli se po ceste jeste odrazi od zrcadla, proc to ovlivni kvalitu fotek? Nejak mi to nejde do hlavy. Reaguji tak i na jeden z prvnich prispevku (viz. megapixel prisp. 19: "Dobrý den, pokud jde o obrazovou kvalitu, jsou na tom i levné zrcadlovky o mnoho lépe."). Predem dekuji za odpovedi.

    Ondrej V., 08.02.2010 | Reagovat

  • 71

    Lukeš
    Reaguje na 70 | Dobrý den, s ničím podobným jsem se u tohoto modelu nesetkal. Podívejte se prosím na ukázkové snímky na našem webu a pokud je obrazová kvalita u vašeho kusu horší bude zřejmě někde chyba. Pak by asi bylo nejlepší odnést přístroj na prodejnu, případně do autorizovaného Canonu (AWH servis, Vinohradská 10, Praha 3), kde mohou závadu posoudit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.02.2010 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Dobrý den Přibližně před měsícem jsem koupil SX20IS. Snímky jsou málo ostré , jakoby byly byly pořízené v jemném oparu. Zkoušel jsem různé režimy včetně AUTO Fotoaparát se chová jako by se neuměl při zaostření čeho "chytnout". Pár záběrů se dá uznat.Několik snímků jsem pořídil současně Kodekem Eysy Share Z740. Ostrost snímků Kodaku proti Canonu zřetelně lepší. Je to jen můj špatný poznatek? Děkuji za odpověď

    Honza, 30.01.2010 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Reaguje na 68 | Dobrý den, ve prospěch SX1 - nižší hladina šumu (kombinace senzoru CMOS, procesoru DIGIC4 a nižšího rozlišení), rychlejší (až 4 sn/s), větší LCD,větší rozlišení pro video atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 12.01.2010 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Může někdo porovnat výhody a nevýhody SX1IS a SX20IS

    Miroslav, 12.01.2010 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Reaguje na 66 | Na aberaci FW není (bohužel), viz můj předchozí příspěvek. RAW se dá z SX10 "vydolovat" pomocí doplňkového softwaru CHDK.

    Radek, 30.12.2009 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Jsem majitel SX10 IS. Chci se také zeptat zda není nějaký firmware na tu aberaci + jestli náhodou nebyl vytvořen firmware na Raw formát. Někde jsem četl, že by to měl i SX10 umět kdyby na to byl firmware. Poradte díky

    TomášJ., 29.12.2009 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Reaguje na 61 | V soucasne dobe neexistuje zadny originalni firmware pro SX10, ktery by se dokazal s aberaci nejak slusne vyrovnat. Ta tam porad je. Pokud se nepletu, tak pro SX10 ani nikde zadny originalni firmware stahnout nejde. Obavam se, ze obdobne to bude i u SX20. To ale necht potvrdi nebo vyvrati majitele SX20.

    Radek, 28.12.2009 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Reaguje na 63 | Omluvám se za zbytečné otázky.Už jsem si to zjistil :)

    Tedmen, 26.12.2009 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Zdravím, sem amatér který vlastní tento fotoaparát.Chtěl sem se zeptat co znamená ta aberace?? Stačí stručně.Děkuji moc

    tedmen, 26.12.2009 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Reaguje na 61 | Dobrý den, bohužel, teď jsem prohlížel několik zdrojů firmwarů a také jsem nic nenalezl.

    Bohouš Brož - Megapixel, 23.12.2009 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Reaguje na 26 | Mohu se zeptat co je na tom pravdy ohelně firmwaru na SX10? nikde jsem ho nenasel, jen na SX1. Ta aberace je opravdu otresna a kdyby neco aspon trosku pomohlo byl bych rad. Predem dekuji za odpoved.

    Kofolos, 23.12.2009 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Reaguje na 59 | Dobrý den Jane, předpokládám, že už můžeme řešit blesky systémové - z těh levnějších Sigma, z těch kvalitnějších Metz. (Nikon dělá blesky pouze pro svůj systém)

    Bohouš Brož - Megapixel, 11.12.2009 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Chěl bych se ještě zeptat na kompaktibilitu blesku jinych značek než je Canon,které by bylo možno použit-Metz,Fomei či i Nikon.Dík Jan

    Jan, 10.12.2009 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Reaguje na 57 | Dobrý den, aha, proto dalo trochu práce jej najít v aktuální nabídce (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 10.12.2009 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Děkují za odpověď,blesk jsem dostal v roce 1980 jako svatební dar s fotoaparátem od příbuznych z Rakouska.Takže již něco pamatuje,ale je stále funkční a má středový konektor,je napájen dvěmi AA bateriemi.JanReaguje na 56 |

    Jan, 09.12.2009 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Reaguje na 55 | Dobrý den,s tímto bleskem nemám zkušenosti, nenabízíme jej. Pokud má ale středový "X" kontakt. Měl by exponovat synchroně s fotoaparátem, pouze mu budete muset "ručně" zadávat hodnoty.

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.12.2009 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Dobrý den,mám z doby nedávno minulé blesk Philips-flash 20B,bude mi s tímto fotoaparátem spolupracovat?Děkují Jan

    Jan, 09.12.2009 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Reaguje na 53 | Dobrý den, při nastavené prioritě, otevřete menu a vněm ve spodní části, naleznete patřičnou funkci. Povrdíte a při otočení voliče na pozici C se Vám zobrazí již Vámi navolená priorita a nastavení. Viz podrobný český návod na CD v pdf.

    Bohouš Brož - Megapixel, 08.12.2009 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Dobrý den, mám předchozí typ SX10... Vcelku spokojenost, jen nevíte někdo prosím, jak se v uživatelském režimu C dá nastavit priorita clony, nebo času? V manuálu píší, že je zde lze nastavit, jen bohužel nevím jak... Děkuji moc za radu...

    jana, 06.12.2009 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Reaguje na 50 | Dobrý den, kvalita fotek se skládá ze spousty aspektů - ostrost, inklinace k různým optickým vadám, dynamika, šum a zrno atd..
    SX20 bych volil pro dobrou kresbu, která zasahuje relativně i do rohů, pro dynamiku snímače a podprůměrnou aberaci.

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.12.2009 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Reaguje na 40 | U panorámat určitě nastavit clonu jde. Otázkou je, jak fotíte panoráma. Domnívám se, že přes program "panoráma". Já tento způsob nepoužívám. Fotím panoráma stejně jako běžný snímek a to s dvoutřetinovým překrytím. Pomáhám si mřížkou. Pak to vše pospojuji v zoneru. Jde to lehce. Mám canon A 630 ale myslím si, že na tomto principu funguje i tato dvacítka. Chce to vyzkoušet, nebo si nechat poradit.

    Jaroslav, 01.12.2009 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Dobry den mam dotaz chci si koupit fotoaparat do 12 000Kč Zaujal me zrovna tento Digitální fotoaparát Canon PowerShot SX20 IS ale potrebuju co nejlepsi kvalitu fotek je tento ten pravy ???nebo by ste mi doporucil neaky jiny ??? Predem DEKUJI

    Jakub, 27.11.2009 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 1 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím