Canon PowerShot SX220 HS Komentáře k Canon PowerShot SX220 HS

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (108 - 9)

  • 108

    Lukeš

    Reaguje na 107 | Dobrý den, bohužel se mi nepovedlo najít více informací o této možnosti. V tuto chvíli nejsem schopen říci ano či ne, ale pokud by jste měl možnost se zastavit na některé z našich prodejen, kolegové by mohli zkontrolovat více obsah menu fotoaparátu. A zcela přesně říci, zda je taková možnost či ne.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.02.2013 | Reagovat

  • 107

    Avatar

    Dobrý den, jde na tomto foťáku nějak nastavit místo, kam chci zaostřit? Já jsem objevil jen sledování, nebo ostření na střed. Na staré A720 se to jmenovalo rámeček flexizone. Děkuji Martin Šulc

    Martin, 19.02.2013 | Reagovat

  • 106

    Lukeš

    Reaguje na 105 | Dobrý den, osobně bych doporučil Sony WX50.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.07.2012 | Reagovat

  • 105

    Avatar

    Dobrý den, chceme si koupit fotoaparát na běžné focení jak v místnosti, tak v přírodě.Chceme fotoaparát do 5.000,-Kč.Doporučili nám v prodejně Canon SX 220.Jaký fotoaparát by jste nám doporučili vy.Nejsme moc zkušení, tak bychom hlavně ocenili jednoduchost a ne červené oči u focených lidí.Mockrát děkuji za odpověď.

    Katka, 27.07.2012 | Reagovat

  • 104

    Lukeš

    Reaguje na 103 | Dobrý den, uvedený model má dva režimy zpomaleného videa 120fps a 240fps.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.07.2012 | Reagovat

  • 103

    Avatar

    Dobrý den. Videl som video slowmotion http://www.youtube.com/watch?v=7ArpEm2bYiY&feature=related. Má túto funkciu fotak v sebe alebo je to robené cez nejaky program?

    Majo, 11.07.2012 | Reagovat

  • 102

    Lukeš

    Reaguje na 101 | Dobrý den, je mi líto, ale nemám.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.06.2012 | Reagovat

  • 101

    Avatar

    Dobrý den, k mému dotazu (č. 99) mám ještě dotaz ohledně vhodnosti paměťové karty Patriot SDHC LX Pro 16 GB Class 10 s přenosovou rychlostí 20 MB/s či Patriot SDHC LX 16 GB Class 10 rovněž se stejnou přenosovou rychlostí. Jsou tyto dva modely vhodné pro stejné operace se stejným fotoaparátem jako jsem uváděl v dotazu č. 99 ? Máte s nimi nějaké zkušenosti, když nejsou ve Vaši nabídce ? Děkuji.

    Tomáš, 14.06.2012 | Reagovat

  • 100

    Lukeš

    Reaguje na 99 | Dobrý den, osobně doporučuji značky SanDisk, nebo Panasonic a přenosovou rychlost alespoň 30MB/s.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.06.2012 | Reagovat

  • 99

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych ke Canonu SX220 HS paměťovou kartu 16 GB. Jakou bych měl vybrat i z pohledu natáčení videosekvencí a přenosu fotek a videosekvencí do PC z hlediska rychlosti, kvality výrobce a přenosové rychlosti pro potřeby běžného uživatele ? Děkuji.

    Tomáš, 08.06.2012 | Reagovat

  • 98

    Avatar

    Dobry den,pan Lukes pochvali hocico len nie canon,neviem co je za tym,vdaka bohu som nedal na jeho radu a kupil som ixus 220hs,obraz ako britva,ale ten tu doporucovany olympus ..hm je to len nazor obchodnika.

    Andy, 29.03.2012 | Reagovat

  • 97

    Lukeš

    Reaguje na 96 | Dobrý den, ano jde skutečně o variantu digitálního zoomu. Kvalita je u podobných funkcí vždy horší než u zoomu optického.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.03.2012 | Reagovat

  • 96

    Avatar

    Dobrý den, v uživatelské příručce pro Canon SX220/230 HS je na str. 56 uvedena a popsána funkce "digitální telekonvertor". Má tento typ fotoaparátu skutečně tuto funkci či sem zabloudila z uživatelské příručky jiného typu fotoaparátu Canon ? Co si mám pod tím představit ? Jedná se o rozšíření optického zoomu bez ztráty, popř. s minimální ztrátou kvality ? Děkuji.

    Tomáš, 21.03.2012 | Reagovat

  • 95

    Lukeš

    Reaguje na 94 | Dobrý den, pokud fotíte při zhoršených světelných podmínkách a nelíbí se Vám obrazová kvalita ISO Samusngu při vyšších citlivostech, mohu Vám doporučit např. Nikon P300, který má navíc výbornou světelnost.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.02.2012 | Reagovat

  • 94

    Avatar

    Dobry den, mam podobny dotaz jako Andrea, kompakt okolo 5000,-, zatim jsem se rozhodl pro Canon SX220, ale ji jste doporucoval Samsung WB750. Vyuziti univerzalni od vrcholku hor, pres ulice mest az po rodinne oslavy. Chtel bych plne manualni nastaveni, coz sem z hodnoceni pochopil, ze ma i Canon. U WB750 me odrazuje horsi kvalita pri vyssim ISO. Predem dekuji za odpoved.

    Radek, 13.02.2012 | Reagovat

  • 93

    Lukeš

    Reaguje na 92 | Dobrý den, rozdíl mezi ISO 100 a 160 nepoznáte. Osobně bych volil Nikona právě kvůli světelnosti. PS: dotaz stačí položit jednou, ne u každého modelu zvlášť.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.02.2012 | Reagovat

  • 92

    Avatar

    Ahoj, vaham mezi Nikonem P300 a Canonem SX 220...jsem zacatecnik,kazdopadne planuju si s fotakem trochu hrat,takze zadny bezduchy cvakani...planuju fotit hlavne deti,zvirata,prirodu,výlety...ktery byste mi doporucili,prosim? Na Canonu me laka zoom, mensi základní ISO nez u nikona ​(canon 100, Nikon 160 ISO​), moznost nekolika expozičních rezimu, stabilizace obrazu... U Nikona zase ta svetelnost objektivu,kovovy telo,a prijde mi, ze je ​"vic protlacovany výrobcem​". Tak se nemuzu vubec rozhodnout, budu rada za jakykoliv postrehy a rady!:​-​) Diky moc, Monika

    Monika, 03.02.2012 | Reagovat

  • 91

    Lukeš

    Reaguje na 90 | Dobrý den, osobně bych doporučil Samsung WB750 protože má manuální nastavení času a clony. Pokud to ale nevyužijete tak bych volil HX7.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.01.2012 | Reagovat

  • 90

    Avatar

    Dobrý den, ráda bych si koupila nějaký kompakt kolem 5000Kc. Procetla jsem uz spoustu recenzí a nemohu se rozhodnout mezi těmito 3: samsung wb750/canon PS SX 220 HS/nikon coolpix s8200 řípadně ještě sony dsc-hx7...Budu ho používat na dovolenou, jak po památkách, tak v přírodě, ale také v místnostech (oslavy a tak)...většinou jsem u foťáků měla problém s focením v místnosti,umělé osvětlení,málo světla, fotky byly rozmazané. Proto bych se tomu chtěla,co nejvíce vyhnout...Poradíte prosím? Děkuji

    Andrea, 19.01.2012 | Reagovat

  • 89

    Lukeš

    Reaguje na 86 | Dobrý den, rozdílu bylo mezi těmito modely víc. Naleznete je v porovnávací tabulce. Model SX210 panorama uměl, nicméně tento fotoaparát již není na trhu. Jeho distribuce byla ukončena.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.01.2012 | Reagovat

  • 88

    Lukeš

    Reaguje na 87 | Dobrý den, na video v plném rozlišení doporučuji raději class 6.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.01.2012 | Reagovat

  • 87

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat jakou paměťovou kartu byste k tomuto foťáku doporučil? Jestli by stačila tahle http://www.megapixel.cz/kingston-sdhc-8-gb-class-4a nebo ta samá ale class 6? Děkuji za odpověď

    Marek, 17.01.2012 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Reaguje na 85 | obrý den, jaký rozdíl je mezi PowerShot SX220 a SX210 kromě toho, že první má 12MPixelů a druhý 14MPixelů. Je u SX 210 možno dělat panoramatické fotky. Děkuji za odpověď.

    Honza, 16.01.2012 | Reagovat

  • 85

    Lukeš

    Reaguje na 84 | Dobrý den, přístroj lze nabíjet pouze v nabíječce.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.01.2012 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Chcem sa opýtať na Canon PowerShot SX220 HS dá sa batéria nabíjať vo foťáku alebo len v nabíjačke?

    Palo, 30.12.2011 | Reagovat

  • 83

    Lukeš

    Reaguje na 82 | Dobrý den, pokud by byl uvedený model nejlepší jak uvádíte. Pak bychom to měli opravdu hodně jednoduché. Každý chce přece ten nejlepší fotoaparát a nám by stačilo mít na skladě jen tento jeden :)

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.09.2011 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Reaguje na 81 | Ano, SX220 ma spoustu ergonomickych prisernosti, to se shodneme. Ale hodne me pobavilo to "vyssi rozliseni". Od odbornika bych nikdy necekal, ze u kompaktu bude argumentovat vyssim rozlisenim, obzvlast v tomto pripade, kdy Canon ma asi nejdetailnejsi vystup ze vsech ultrazoomu teto kategorie (z tech 12 MPx je vyuzito opravdu mnoho, ma nejslabsi odsumovani), zatimco Olymmpus je presny opakem a patla vsecko, co mu prijde do cesty. Skutecne rozliseni snimku (tzn. skutecne mnozstvi detailu, ne mnozstvi pixelu, mnohdy uplne zbytecnych) ma Canon rozhodne vyssi. Samozrejme, nejen cipem a zpracovanim je fotak ziv a SX220 trpi treba na chromatickou aberaci a jine ptakoviny. Opravdu jsem reagoval jen na to "vyssi rozliseni", s sirsim uhlem zaberu s Vami souhlasim.

    Mino, 28.09.2011 | Reagovat

  • 81

    Lukeš

    Reaguje na 80 | Dobrý den, ano viděl. Zajímavé je, že jste si vybral z mé odpovědi pouze polovinu argumentů. Jako plus jsem u Olympusu uváděl také ohnisko. Kdo se fotografování opravdu věnuje tak dobře ví jak ohromný rozdíl je mezi ohnisky 24mm a 28mm. Nemyslím si, že by uvedený Canon podával nějak ohromující obrazový výstup, ale každý má právo na svůj názor. Když k tomu připočtu neustále vyskakující blesk u modelu SX220 a navíc poměr cena výkon, pak by to u mě Canon s tímto modelem určitě nevyhrál.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.09.2011 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Reaguje na 79 | Me by zajimalo, zda jste vubec nekdy videl snimky z tech fotoaparatu :-) Tu dobu, kdy se kvalita fotoaparatu posuzovala podle vyssiho rozliseni, mame snad uz zdarne za sebou a kazdy, kdo se ve fotografii aspon trochu vyzna, vi, ze vyssi rozliseni rozhodne nemusi nutne (ale muze) znamenat lepsi a detailnejsi snimek. Obzvlast kdyz tento Canon ma nejvyssi skutecne rozliseni (skutecne detaily) v teto tride a Olympus asi nejhorsi. Myslim, ze pokud si uzivatel koupil zmineny Olympus a pak nekdy uvidi, jak dobre foti Canon,... no radeji to nechci rikat. Ale to, ze se Vam vice libi Olympus, je samozrejme Vase vec a to Vam brat nemuzu. Jen se musim smat, kdyz Vy jako odbornik a lektor fotografickych kurzu muze fotaky posuzovat podle rozliseni. To mi hlava nebere.

    Mino, 26.09.2011 | Reagovat

  • 79

    Lukeš

    Reaguje na 78 | Dobrý den, Vaše požadavky splní oba přístroje. Mě osobně se víc líbí Olympus. Ten má vyšší rozlišení a širší úhel záběru.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.09.2011 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se ke koupi fotoaparátu Olympus SZ-20 nebo tohoto aparátu. Který byste mi doporučil a proč? Fotím železnici a líbí se mi na obou video ve formátu FULL HD. Chci točit jedoucí vlaky, zoomovat a chci točit naší malou neposednou dcerku. Děkuji za vaše rady.

    Dušan Šretr , 14.09.2011 | Reagovat

  • 77

    Lukeš

    Reaguje na 76 | Dobrý den, je mi líto, ale tato třída fotoaparátů není vhodná pro komerční účely. Navíc fotografování šperků, je jeden z nějtežších žánrů vůbec a rozhodně bych doporučil něco výkonějšího. Pak bude ale podstatně vyšší cena.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.09.2011 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Dobrý den,chtěl bych fotit jak "rodinku",tak zkusit i produktovou fotografii,konkrétně stříbrné šperky pro svůj eshop. Lze SX220 doporučit i k tomuto účelu,nebo by jste doporučil něco jiného v podobné cenové relaci. Děkuji

    Petr, 06.09.2011 | Reagovat

  • 75

    Lukeš

    Reaguje na 74 | Dobrý den, ano má.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 29.08.2011 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Dobrý den, váhám mezi sx220 a LumixTZ-18, parametry jsou dost podobné, přikláním se k canonu, ale s lumixem jsem měla vždy dobré zkušenosti, co myslíte? Má tento canon funkci zachovat při focení jen jednu barvu jako canony vyšší třídy? Děkuji!

    Katka, 26.08.2011 | Reagovat

  • 73

    Lukeš
    Reaguje na 72 | Dobrý den, ano má. Funkce WB je dnes již zcela automatická, takže se již pomalu přestává uvádět.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.07.2011 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Dobrý den, ze specifikací kompaktů se nějak vytrácí funkce WB, opravdu tam možnost vyvážní bílé chybí?

    Mirek, 27.07.2011 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Reaguje na 70 | děkuji za přeložení mého přízpěvku do srozumitelštiny, od vás to p. Lukeši vyzní víc věrohodněji.

    staníček, 20.07.2011 | Reagovat

  • 70

    Lukeš
    Reaguje na 68 | Dobrý den, jak již bylo řečeno, tak žádný. IS je označení stabilizace, která se někdy neuvádí.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.07.2011 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Reaguje na 68 | žádný, SX 220 HS má stabilizaci, která se u canonu označuje jako IS

    staníček, 20.07.2011 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Dobrý den, malá otázečka. Rozdíl mezi SX220 HS a SX220 IS je jaký ? Díky moc

    Marty the zero, 20.07.2011 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    tento kanón má i dle zahraničních recenzí velice kvalitní fotogragický výstup na svou třídu viz napž zde http://www.photographyblog.com/reviews/canon_powershot_sx220_hs_review/conclusion/ je tam i hodnocení i fotky

    staníček, 18.07.2011 | Reagovat

  • 66

    Lukeš
    Reaguje na 65 | Dobrý den, ano má.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.07.2011 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Reaguje na 64 | Není zač :-). Ještě jsem koukla na HX5 a soudím, že by mi stačila. Jenom se chci ještě ujistit, že i tento typ má manuální režim. Děkuji.

    , 18.07.2011 | Reagovat

  • 64

    Lukeš
    Reaguje na 63 | Dobrý den, díky za upozornění, už jsem chybu opravil.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.07.2011 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Reaguje na 62 | Aha, ale koukala jsem tady u vás na specifikaci a uvádíte pouze auto a AE. Tak to je jiné. Díky.

    , 18.07.2011 | Reagovat

  • 62

    Lukeš
    Reaguje na 61 | Dobrý den, model Sony HX7 je vybaven režimem M což je manuální režim.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.07.2011 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Reaguje na 59 | Dobrý den, tak jsem koukla na ten Sony a bohužel jsem zjistila, že nemá manuální režim, se kterým si občas ráda "hraju" :-) Takže se znovu rozhoduji mezi tímto Canonem a Panasonicem TZ18 nebo TZ20. Můžete, prosím, ještě jednou poradit. Děkuju.

    Radka, 18.07.2011 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Reaguje na 59 | Děkuji. Podívám se tedy ještě na tento sony. Ale asi budu muset vyrazit do prodejny, abych si vybrané foťáky "osahala", jinak se snad nerozhodnu :-)

    Radka, 15.07.2011 | Reagovat

  • 59

    Lukeš
    Reaguje na 58 | Dobrý den, můj favorit v této kategorii je http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-hx7v V poměru cena/výkon vychází opravdu dobře.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.07.2011 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Dobrý den, již několik dní se rozhoduji o koupi tohoto foťáku a nebo zda si připlatit a koupit Panasonic DMC TZ20. GPS funkce mě nějak neláká a foťák budu používat k focení ne k natáčení. Fotím vše (dovolená, příroda, noční scény, rodina, zvířata). Děkuji.

    Radka, 14.07.2011 | Reagovat

  • 57

    Lukeš
    Reaguje na 56 | Dobrý den, mě osobně se víc zamlouvá Samsung WB700.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.07.2011 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Opet jsem narazil na dalsi hezky kousek.. Fuji zklamal a tento Canon mel na netu hezke fota..Rozhoduji se tedy o tomto a Samsungem WB700.. co si mysli nejaky odbornik?

    doktor , 13.07.2011 | Reagovat

  • 55

    Lukeš
    Reaguje na 54 | Dobrý den, nedá. Pro uvedený model je nová baterie http://www.megapixel.cz/canon-akumulator-nb-5l-114 5018746

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.06.2011 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Dobrý den. Jeden dotaz - dá se do fotoaparátu použít baterie NB-4L (3,7 V, 760 mAh (Li-ion)) Mám ho ve starém Ixusu 30.

    Tomáš, 26.06.2011 | Reagovat

  • 53

    Lukeš
    Reaguje na 52 | Dobrý den, osobně bych volil raději Casio, ale vzhledem k Vašim nárokům doporučuji návštěvu některé z našich prodejen kde si můžete oba přístroje otestovat.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.06.2011 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Dobrý den, váhám mezi tímto fotoaparátem a Casiem ZR100. Jde mi hlavně o kvalitu fotek v celém rozsahu zoomu a o kvalitu videa. Fotografie většinou pořizuji venku za dobrých světelných podmínek a v poslední době mě baví fotit makro, takže mi záleží i na něm. Který z fotoaparátů byste mi doporučil? A ještě bych se zeptal jak jsou na tom tyto fotoaparáty s kvalitou fotek na konci zoomu, když mají na konci oba světelnost 5,9 (máme doma Nikon S9100 se stejně "skvělou" světelností a ten je na konci zoomu naprosto nepoužitelný, fotky jsou úplně rozmazané). Ve vašich ukázkových snímcích jsem nenašel fotku s plným zoomem.

    Pepa, 16.06.2011 | Reagovat

  • 51

    Lukeš
    Reaguje na 50 | Dobrý den, kdyby byl CMOS lepší, CCD by si pak nikdo nekoupil. Stejně jako se nedá říci jestli je lepší automobil na benzin nebo na naftu, nelze to říci ani u snímačů. V zrcadlovkách to hraje trochu větší roli, ale u kompaktu je to pouze jeden z mnoha parametrů. Porovnávat tedy fotoaparáty pouze podle typu snímače nelze.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.05.2011 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Reaguje na 49 | Možná se ptám hloupě, ale jakou roli tedy hraje typ snímače? Myslela jsem, že CMOS je lepší, ale nakonec jste mi vlastně doporučil CCD.

    Bára, 30.05.2011 | Reagovat

  • 49

    Lukeš
    Reaguje na 48 | Dobrý den, doporučení zůstává stejné.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.05.2011 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Reaguje na 47 | Děkuji za bleskovou odpověď. Ještě jsem tam zapomněla napsat k porovnání SONY DSC HX5.?

    Bára, 30.05.2011 | Reagovat

  • 47

    Lukeš
    Reaguje na 46 | Dobrý den, já osobně bych volil raději Sony H70. Myslím že potřebám, které popisujete bude vyhovovat lépe.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.05.2011 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Dobrý den, po ztrátě fotoaparátu teď hledám nový. Fotím často v zimě, za sluníčka i při zhoršených podmínkách (soumrak,tma,diskotéky, v tělocvičně), důležité je pro mě zachycení pohybu hlavně při sportech.GPS nijak nepotřebuji. Původně jsem chtěla olympus mju TOUGH 6020 (odolný proti pádu,do vody - přišlo mi to dobré vzhledem k tomu, že jsme sportovci).Po přečtení několika nelichotivých recenzí a komentů jsem od tohoto opustila a nyní se rozhoduji mezi SONY DSC-H70 a Canon SX220HS. Nejsem si také jistá, co se týče výdrže baterie.Který byste mi doporučil? Nebo nějaký úplně jiný?Děkuji

    Bára, 30.05.2011 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Reaguji na Reaguje na 42 | Nosit 1x SX220HS 215g 10x6x3cm nebo 3x SX220HS = 1x FujiHS10 636g 13x9x12cm? Ja jsem napr. chtel jen kompakt, HS10 je jiny 'canon'. Jestli ale na velikosti nezalezi ...

    , 26.05.2011 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Jako Jiri jsem tez amater a vybiram stejne. Ale o tom proc jsem z vybranych favoritu nakonec koupil SX220 rozhodly prave diskuse. Narocna cesta k uspech, ale kdyz se naucis vyzobavat to uzitecne (odhadem 5% z komentaru), tak potom vis ze nekupujes jen holuba na strese. MOJE MESICNI SEZNAMENI: AUTOMAT: pri sportu občas voli delsi cas nez by mel -> volim radeji preferenci casu. Na statickou scenu obcas necekane pouzije AF servo takze kdyz chci zaostrit bokem a pak najet na scenu tak to musim opakovat. BLESK: ve dne pri spusteni podrzet aby nevyskocil, takovy obraceny poloautomat. VIDEO: pri zrychlenem zaznamu 120x ma horsi barevnou hloubku. Krasne 1080p jen pro pomalu se pohybujici sceny. BATERKA: I dve jsou nekdy malo. AVACOM za Canon NB-5L stoji 400,-. ZOOM: rychly, ale sprevne zaramovani chce obcas dost trpelivosti (casto poskakuje jak neposlusna kobyla) ZAVER: Vesmes drobnosti co obcas obtezuji, ale nesnizuji kvality SX220HS. Krasne video 720p max spokojenost, stejne tak fotky ve dne i za sera. Uz nikdy nebudu tvrdit ze bohate staci zoom 28-150mm. Sekvencni snimani v plnem rozliseni jen 3s/sec - asi pro me nejvetsi minus fotaku (pro beznou potrebu dostatecne nahrazuje 8s/sec na 1500x2000 pri fixnim case 1/1600). Za danou cenu hodne uzitecny vsestrany pristroj. HX9V by mi asi ve videu a sekveci vyhovel lepe, ale o 50% vyssi cena rika ne. SX220HS jako rodinny fotak nema duvod zklamat.

    Petr, 26.05.2011 | Reagovat

  • 43

    Lukeš
    Reaguje na 42 | Dobrý den, jde o hodně podobné modely. Úsudek o kvalitě fotek si můžete udělat sám. U každého snímku najdete v záložce NÁZOR MEGAPIXELU ukázkové snímky. Já osobně bych se přikláněl spíše k Fuji.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.05.2011 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Dobrý den, přemýšlím o novém ultrazoomu. Váhám mezi tímto modelem a Fuji HS10. HS10 je ultrazoom roku 2010 a na internetu jsem našel, že tento model je ultrazoom roku 2011. Nevím, pro který se rozhodnout. Který fotoaparát Vám přijde lepší co se týče kvality fotografií a videí?

    Jaromír, 25.05.2011 | Reagovat

  • 41

    Lukeš
    Reaguje na 40 | Dobrý den, pro koncového uživatele tento parametr nemá v uvedené třídě fotoaparátů význam. Je to podobné jako automobil na benzin nebo naftu. Obojí je něčím specifické, ale nedá se říci že je jedno lepší než druhé.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.05.2011 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Plánuju nákup nového kompaktu a koukám, že canon má dva typy snímače CCD a CMOS, chtěl jsem se zeptat v čem je rozdíl, a který snímač je lepší.

    Karlos, 21.05.2011 | Reagovat

  • 39

    Lukeš
    Reaguje na 38 | Dobrý den, bohužel nemá. Ukládá pouze do JPEG.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.05.2011 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat, zda tento fotoaparát má možnost fotit v bezztrátovém formátu RAW. Děkuji.

    Jana, 19.05.2011 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Jsem ryzí amater fotograf,který nemá ambice na solokapry ve výsledku svých foto produktů,ale hodnotím zda se mně výtvor líbí nebo ne.Pokud si chci koupit fotoaparát tak prostuduji dostupné informace/písemné nebo internetové/-néni to jedno a totéž pokud to sledujete,anna základě toho bych se mohl rozhodnout.Kdybych brál v úvahu komentáře zde uveřejněné a netýká se to jen tohoto typu a značky fotoaparátu,tak bych velmi váhal koupit si jakýkoliv fotoaparát.Nepovažuji ani názory a odpovědi odborníků prodejny za pomoc pro lajka/amatéra/ v oboru fotografie a fotoaparátů.MĚJTE SE HEZKY.

    Jiří, 12.05.2011 | Reagovat

  • 36

    Lukeš
    Reaguje na 35 | Dobrý den, je mi líto, ale toto je spíš výtka na výrobce.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.05.2011 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Ahoj, mam tento fotacek zhruba tyden a trosku me zklamal automaticky rezim.Pouziti venku bez problemu, ale v interieru pri horsim osvetleni nepouzitelne.Fotak dava iso 1600 a vubec nepouziva blesk ... jedine az je uz hodne velka tma.Takhle blbe se na automat nechova ani moje zrcadlovka, taky od canonu.

    Milan, 12.05.2011 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Reaguje na 31 | no šak ano, dočkal, hneď v sobotu ráno to tu visalo, šak sem vám aj poděkoval za urgenciju. BUĎ FIT!!! Reaguje na 32 | tož je to skoro tak jak píšeš petr, tů recenziju sem skoro přelůskal celů akorát sa ně furt zdá, že fotečky z tehoto kanóna sů o neco lepší než z téj sonky, video ňa potěšilo u oboch, akorát sonka má asi o chlup lepší zvuk, čemu sa teda divím je to, že tento kanón má stejnů cenu jak sonka teda v téj recenziji, esli to bude aj u nás, bůh suď, ale asi né. akorát si furt maslím, že tych 16 mega u sonky je privela, škoda teho. tož BUĎ FIT!!!

    staníček, 18.04.2011 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Reaguje na 31 | no šak ano, dočkal, hneď v sobotu ráno to tu visalo, šak sem vám aj poděkoval za urgenciju. BUĎ FIT!!! Reaguje na 32 | tož je to skoro tak jak píšeš petr, tů recenziju sem skoro přelůskal celů akorát sa ně furt zdá, že fotečky z tehoto kanóna sů o neco lepší než z téj sonky, video ňa potěšilo u oboch, akorát sonka má asi o chlup lepší zvuk, čemu sa teda divím je to, že tento kanón má stejnů cenu jak sonka teda v téj recenziji, esli to bude aj u nás, bůh suď, ale asi né. akorát si furt maslím, že tych 16 mega u sonky je privela, škoda teho. tož BUĎ FIT!!!

    staníček, 18.04.2011 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Diky vsem za nazory. Slabsi blesk, horsi baterka, zadna panorama a seriove snimani s danym snimacem by take mohlo byt lepsi ... ani nevi proc ho tak "chvalim" kdyz se ho chystam objednat. Solidni foto + dobre video jsou zaklad, panorama si slepim sam, seriove snimani 8x (2000x1500) pro obcasne hradky a doplneni vetsich fotek bude stacit, video 120fps na 640x480 vnimam mnohem kladneji než rychlejsi na nizsim rozliseni (ktere ale take umi). Baterka ma celkem rychle externi dobijeni (druha neorig. do paru kolem 900,-) tak uz zbyva jen blesk, ktery vykonem a vysouvanim moc nepotesi. Ale stejne me svedi prsty na HX9V: ma o neco lepsi video (muj subjektivny nazor - patla ale nemaze pohyb)a ty fotky +- no uvidime. PS: Letem svetem jsem narazil na zajimave porovnani SX230HS, DMC-ZS10 a DSC-HX9V (4.4.2011): http://www.dcresource.com/reviews/comparisons/2011-compact-gps-ultra-zoom-cameras

    Petr, 18.04.2011 | Reagovat

  • 31

    Lukeš
    Reaguje na 29 | Dobrý deň, tož ste sa fotečék dočkál. http://www.megapixel.cz/canon-powershot-sx220-hs-f ialovy#nazory

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.04.2011 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    tož nevím jak vám ale mě sa fotky z tehoto kompaktu docela zamlůvajů. je tam trošku vjecej tej aberácije ale tych detailů je tam dosť a hlavně nedocházá k patlání hran a zlévání barev jak u věčiny konkurencie. jako kamera nemá chybu a kromě teho, že nemá fci aut. panoráma tak mě úplno pasuje. jako "doplněk" k mojéj tz1 bude dobrý. zatím je to číslo 1. a aj cena je výborná aj tady na megapixlu ( asi tym pijaňérom z megaču tu uddělám kšeft), počkám na recenzi a idu doň. BUDˇFIT!!!

    staníček, 16.04.2011 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Reaguje na 28 | tož nezbývá ně, pijaňéru, než vám poděkovat za urgenciju, tož spasibo a BUĎ FIT!!!

    staníček, 16.04.2011 | Reagovat

  • 28

    Lukeš
    Reaguje na 27 | Dobrý den, u nás v Praze se zas říká "vyděržaj pijaňér" :) Vzhledem k velkému počtu novinek není možné nafotit ukázkové snímky všechny najednou, pokud navíc mají za něco stát. Už jsem to zaurgoval na příslušných místech, tak se tam snad brzo objeví.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.04.2011 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    poslůchajte chlapi, optajte sa negdo tady teho lektora fotografických kurzů a bývalého veducího prodejny co myslel tů odpověďů na č. 18, že sa tu fotky objevijů během pád dňů, no a už je to sedum dní a furt nic. u nás na slovácku sa slovo drží a pár sů u nás dva. nevím teda jak ve praze. já gdyž zapójím do žebřiňáku pár volů tak ich tam mám dvoch, esli v praze sedum tož to teda nevím gde zme. negdo sa ho optajte protože ně asi neodpoví alebo ňa zmaže. tož předem dík a BUĎ FIT!!!

    staníček, 15.04.2011 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Reaguje na 23 | zdar karl, tož předem dík za odkaz na recenzi téj zr100ky, fakt, že ty fotky stojí za hrubé ho... včíl bych sa ti vyjádři k temu olympáču, su take skeptik, vím, že nemožu porovnávat výřeze či 1:1 ale dycky na to hledím a tuty fotky z sz 20 díky 16 mega a brutálnímu odšumu už na 80 iso sů rozpatlané a bez detailů. mě osobně sa velice líbijů fotky s sx 220. asi oželím to panoráma a půjdu do kanóna. říkal sem si , že eště počkám na sonyho 9 ale to bych sa asi nedočkal a navíc v zázraky s 16 megačipem moc nevěřím já prostě chcu neco jak mám dovčílku tz1 s 2,8 - 4,2 s parádní kresbů, sice trochu šumu aj na 100 iso ale sů tam detaile a fotky sů opravdu jak fík. akorát ně vadí použití iba max 2 gb sd karet, ohniště až od 35 mm a iba video wga. tož měj sa jak sfiňa a BUĎ FIT!!!

    staníček, 15.04.2011 | Reagovat

  • 25

    Lukeš
    Reaguje na 24 | Dobrý den, mohu doporučit například http://www.megapixel.cz/dicapac-podvodni-pouzdro-w p-610

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.04.2011 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Dobry den mate nejake Vodotesne pouzdro na tento canon?

    , 15.04.2011 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Reaguje na 21 | Nazdar Stáníčku.Tady je docela slušná recenze: http://www.whatdigitalcamera.com/equipment/reviews/compactcameras/128853/1/casio-exilim-zr100-review.html Koukám, že si se také stále ještě nerozhodl.Na Canonu mi také chybí panorama.Stále váhám mezi těmito dvěma a HX5. Také Olympus SZ 20 vypadá slušně (podle parametrů),ale žádná recenze a fotky jen za denního světla.

    Karel, 14.04.2011 | Reagovat

  • 22

    Lukeš
    Reaguje na 20 | Dobrý den, pokud Vám jde o rychlost a výdrž baterie doporučuji jednoznačně ZR100. http://www.megapixel.cz/casio-exilim-zr100

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.04.2011 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 19 | zdar petr, píšeš že: Horky kandidat EX-ZR100 (papirove jsem nic vsetranejsiho nenasel) ztroskotal na kvalite .... gdes na to došel, že je nekvalitní či co? máš naň daaký test nebo recenzi, já zatím nic nevyguglil, esli možeš hoď sem odkaz páč také čekám co z něho vyleze. sx 220 je supr akorát bych moc chtěl panoráma ve foťáku což tento nemá. díkec a BUĎ FIT!!!

    staníček, 14.04.2011 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Dobrý den, vybírám náhradu za Canon SX100 IS. Jde mi hlavně o kvalitu snímků, rychlost foťáku mezi pořízením 2 snímků (s bleskem) a výdrž baterie. Ideální by také byl optický zoom 10x (nebo více), jako měl můj starý foťák. Vybrala jsem si zatím Canon SX220 HS a Casio Exilim ZR100. U Canonu bych byla ochotná slevit z výdrže baterky a koupit si náhradní :). Prioritní je pro mě kvalita snímků a rychlost foťáku. Můžete mi, prosím, poradit který z nich je lepší nebo mi případně doporučit nějaký jiný model? Díky :).

    Markéta, 13.04.2011 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    2 tydny hledam a hledam ... a pritom chci jen neco co rozume foti na slunku i u taboraku (klasicky rodina) 28-150mm by stacilo + solidni video detem na vzpominy a dotapal jsem az sem. Horky kandidat EX-ZR100 (papirove jsem nic vsetranejsiho nenasel) ztroskotal na kvalite HX5 foti take hur jak SX220HS a i vedele HX9 mi prijde SX220HS pro me rodine potreby vhodnejsi (dostupne fotky me moc nenadchli). Vyrezy 1:1 nevypadaji spatne, ale ty tmave rohy me dost odrazuji. Ma nekdo zkusenost od jakeho zoomu rohy tmavnou? U blesku by tento nesvar mel byt patrny i na nejsirsim ohnisku.

    Petr, 12.04.2011 | Reagovat

  • 18

    Lukeš
    Reaguje na 17 | Dobrý den, právě na něm pracujeme. Během pár dní se objeví.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.04.2011 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    dobry den kdy tu bude nazor megapixelu?dekuji za odpoved

    , 07.04.2011 | Reagovat

  • 16

    Lukeš
    Reaguje na 12 | Dobrý den, osobně bych doporučil http://www.megapixel.cz/sandisk-16-gb-sdhc-extreme -45-mb-s

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.04.2011 | Reagovat

  • 15

    Lukeš
    Reaguje na 13 | Dobrý den, děkujeme za Vaše praktické postřehy.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.04.2011 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Reaguje na 12 | Mě 8GB karta (class 10) stačí, i když je fakt, že víc fotim, než natáčim videa :-)

    Martin, 05.04.2011 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Tento foťák mám necelý měsíc.. a teď, když jsem fotil v noci jsem si všiml jednoho nepříliš příjemného detailu.. SX220 nemá podsvícené tlačítka, takže nastavování ve tmě nic moc vzhledem k tomu, že mám foťák krátce a ještě nemám ovládání na 100% v hlavě... jinak kvalita fotek v ulici osvícené lampama mě velmi příjemně překvapila - a to jsem fotil z ruky, se stativem na ještě delší čas závěrky to je absolutní bomba... (světelnost 3,1 pro tyhle účely stačí...) mimochodem ten režim "noční scéna z ruky" je k ničemu a pěkná fotka se s ním udělat nedá, nejlepší je fotit v noci na manuál a nastavit si vše podle sebe :-) PS: s SX220 jsem naprosto spokojený, výborně splňuje moje požadavky na malý ("kapesní") a výkonný foták, v této kategorii nabízí asi nejlepší poměr cena/výkon, největší negativum je poměrně malá výdrž baterky jinak mu celkem není co vytknout...

    Martin, 05.04.2011 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    dobry den jaka pametova karta je vhodna do tohoto fotoaparatu na full HD bude stacit 8gb?dekuji

    , 05.04.2011 | Reagovat

  • 11

    Lukeš
    Reaguje na 10 | Dobrý den, ano je to skutečně tak. Blesk vyskakuje vždy, ale můžete ho zaklapnout a pak už nevyskočí.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.03.2011 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Reaguje na 6 | Dobry den, nevim jak Vam, ale mne pri kazdem zapnuti u SX220 HS blesk vyskakuje v jakemkoli nastaveni.

    Tony, 30.03.2011 | Reagovat

  • 9

    Lukeš
    Reaguje na 8 | Dobrý den, řekl bych že stejně jako jiné fotoaparáty v této třídě. Nevymyká se průměru.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 29.03.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím