Canon PowerShot SX40 HS Komentáře k Canon PowerShot SX40 HS

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (153 - 54)

  • 153

    Avatar

    Reaguje na (144) | viz komentář 152

    Martin Sluka, 29.03.2013 | Reagovat

  • 152

    Avatar

    Kecy a pověry: Inkoustové tiskárny (pokud nejde zrovna o čárové testy nebo detail dámských punčoch) si krásně vystačí se 150 dpi. Z 96 dpi by to mělo také bez větších problémů. Akorát šikmé čáry nebo okraje by mohli být zubaté. Ale v každém softvéru je možnost upravit (zvětšit) rozlišení po zhruba 10 % až do požadované hodnoty. Klidně o 200 %. Ono se dá vytisknout s použitím simulace fotografického zrna fotka, kterou všichni akceptují i z 250 kB JPEG na 1x1,5 m. Sedím tady u tapety 150 x 210 cm focené Canonem G5. Je to samozřejmě vidět, jak JPEG relikty, tak neostrost po zvětšení ale ani z 20 cm nepůsobí díky zrnu rušivě. ;)

    Martin Sluka, 29.03.2013 | Reagovat

  • 151

    Avatar

    Reaguje na 150 | Dobrý den, mockrát děkuji za odpověď. Canon jsme nakonec také zavrhli. Tak teď váháme mezi P510 a Sony HX200V. V recenzích jsem četla, že má ten Soňáček o trochu kvalitnější video a GPS... Tak pořád nevím. Ale za radu moc děkuji.

    Míša, 12.03.2013 | Reagovat

  • 150

    Avatar

    Reaguje na 148 | Dobrý den, doporučil bych porovnat  HX200 a P510. Podle toho jestli je pro Vás zajímavější delší ohnisko, širokoúhlost objektivu, zvolil bych P510. Pokud není zapotřebí až tak velkého přiblížení a je Vám přednější světelnost objektivu a větší možnosti přednastavených režimů. Zvolil bych Sony.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 12.03.2013 | Reagovat

  • 149

    Avatar

    Dobrý den, jen malá oprava: ten fotoaparát od Sony z minulého dotazu měl být Sony CyberShot DSC-HX200V. Děkuji.

    Míša, 12.03.2013 | Reagovat

  • 148

    Avatar

    Dobrý den, asi budu mít hloupý dotaz, protože fotoaparátům moc nerozumím... Manžel bude mít kulatiny a moc rád fotí (amatérsky, pro radost). Chtěla bych mu pořídit trošku lepší foťák, ale nějak se nemůžu rozhodnout.Rád fotí krajinky i sport, rodinné oslavy, děti, atd. Váhám mezi Nikonem P510, Canonem SX40 a Sony DSC-H200. Můžete prosím někdo poradit absolutnímu laikovi? Děkuji a přeji krásný den.

    Míša, 11.03.2013 | Reagovat

  • 147

    Lukeš

    Reaguje na 146 | Dobrý den,osobně bych asi volil Nikon P510. Nebo Fuji HS30.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.02.2013 | Reagovat

  • 146

    Avatar

    Dobrý den. Chtěl bych si pořídit foťák pro univerzální použití. Fotky z dovolené,oslav apd.,makro,krajinky a hlavně fotky zvěře na větší vzdálenosti a pokud možno i za horších světelných podmínek. Momentálně se považuji za pokročilého začátečníka a chtěl bych něco na naučení,ale co by vyhovovalo i potom. Rozhoduji se mezi Canonem SX40,Fuji HS30,popřípadě jestli se vyplatí připlatit na Panasonic DMC FZ200. Mockrát děkuji za radu.

    Honza, 11.02.2013 | Reagovat

  • 145

    Lukeš

    Reaguje na 144 | Dobrý den, co se týče HW, tak s přehráváním by neměl mít problém žádný současný PC. Konkrétní požadavky, ale výrobce nikde neuvádí. Co se týče SW tak mohu doporučit Pinacle.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.01.2013 | Reagovat

  • 144

    Avatar

    Dobrý den,mám potíže s kvalitním přehráváním videa z SX40. Prosím o informaci jaký je potřeba minimální hardware a jaký je nejvhodnější software. Děkuji.

    Jaroslav, 15.01.2013 | Reagovat

  • 143

    Lukeš

    Reaguje na 142 | Dobrý den, na tisk plakátu 120x40cm nemá Váš přístroj dostatečné rozlišení. Plakát sice vytisknout jde, ale z blízka bude vydět ratstr. Jednoduše řečeno to bude kostičkovat.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.11.2012 | Reagovat

  • 142

    Avatar

    Reaguje na 141 | Dekuji , udelal sem foto a sel do fotolabu udelat foto 120x40 a pani rekla ze to nejde ze mam rosliseni DPI 96 a potrebuji min 300 at si to nastavim , proto jsem se ptal kde :)tak tento fotak neudela DPI 300 ? na takovou velikost ? dekuji

    Jiri, 28.11.2012 | Reagovat

  • 141

    Lukeš

    Reaguje na 140 | Dobrý den,rozlišení DPI není věcí fotoaparátu, ale fotografie. Upravuje se tedy, lépe řečeno přepočítává se v počítačovém editoru.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.11.2012 | Reagovat

  • 140

    Avatar

    Dobry den , chtel bych se zeptat jestli se da zmenit rozliseni DPI ? u canonu sx40 Dekuji

    Jiri, 16.11.2012 | Reagovat

  • 139

    Lukeš

    Reaguje na 138 | Dobrý den, osobně bych volil Nikon P510.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.09.2012 | Reagovat

  • 138

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi Canonem SX40 a Nikonem P510. Který z nich doporučíte vy? Děkuji

    Tomáš B., 02.09.2012 | Reagovat

  • 137

    Bouška

    Reaguje na 136 | Dobrý den, nesetkal jsem se s tím a také tomu moc nerozumím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.08.2012 | Reagovat

  • 136

    Avatar

    Dobrý den, měl bych dotaz: Srovnával jsem tento fotoaparát se svým starým A720IS. Má širokoúhlejší objektiv, velký zoom, vyklápěcí display, pár moderních funkcí atd. to je jasná věc. Co mě ale překvapilo bylo to, že fotka z tohoto fotoaparátu v rozlišení 10Mpix měla 2MB a fotka z a720 v rozlišení 8Mpix měla 4MB. Na snímcích byl stejný objekt. Avšak detaily byly lepší na fotce 8Mpix z A720. Na obou byla nastavena nejvyšší kvalita fotek i nejvyšší rozlišení. Podle mého názoru je u SX40 použita jiná kvantizační tabulka, než u A720. Nerozumím tomu proč, když jde o stejnou značku a už tedy vůbec ne proč k horšímu. Velikost paměťových karet se zvětšuje každým rokem, proto nechápu tento nesmyslný krok. Setkali jste se někdy s tímto postřehem? Děkuji za odpověď

    Martin, 15.08.2012 | Reagovat

  • 135

    Lukeš

    Reaguje na 134 | Dobrý den, dobrý den u většiny EVF přístrojů probíha ruční ostření pomocí stupnice vzdálenosti a lupy na LCD.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.07.2012 | Reagovat

  • 134

    Avatar

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jak se s tímto fotoaparátemm ručně zaostřuje, když objektiv toto nepodporuje. V základních parematrech dekrarujete manuálníé ostření. proto bych chtěl toto vysvětlit zda je to opravdu možné. Děkuji za odpověď.

    Daniel Kučera, 11.07.2012 | Reagovat

  • 133

    Avatar

    Dobrý den, nedávno jsem se stal majitelem tohohle fotáku a první dojmy jsou zatim dobrý. Jen podotknu že jsem začátečník. Ted řešim sluneční clonu. Nemá někdo zkušenost s nákou neoriginální nebo universální? 700 za origo se mi moc dávat nechce Předem moc děkuju

    Pačes, 06.07.2012 | Reagovat

  • 132

    Avatar

    Reaguje na 131 | To je právě ten problém vaši nejbližší prodejnu mám 80km daleko a obchod kde by měli oba v kamenném na skladě jsem nenarazil tady u nás. U canonu jsem měl tu čest fotit s předchozím modelem SX30 IS. Mám také spíš nakročeno pro P510 , ještě pročtu více recenzí a snad dospěji k závěru. Děkuji moc za rychlé odpovědi a rady.

    Pavel K., 25.06.2012 | Reagovat

  • 131

    Lukeš

    Reaguje na 130 | Dobrý den, kdyby byl jeden z nich lepší, tak horší ani neprodáváme. Jak jste řekl. Každý má své pro a proti. Já osobně bych volil Nikon P510, ale nejlepší je si oba přístroje vyzkoušet, což můžete na kterékoliv naší prodejně.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.06.2012 | Reagovat

  • 130

    Avatar

    Reaguje na 129 | Po dalším dnešním rozumování a bádání se mi zúžil výběr na Nikon P510 nebo Canon PowerShot SX40 HS dokážete nějak zjednodušeně shrnout který by měl být lepší ? ono je tu na stránkách stále porovnávám a každý z nich má své +/- pro Nikon větší zoom s více pixely , pro canon lepší sekvence , více efektů , možnost příslušenství jako je clona. Doopravdy toto už je výběr že vážně nevím a nevím podle čeho se rozhodnout.

    Pavel K., 24.06.2012 | Reagovat

  • 129

    Lukeš

    Reaguje na 128 | Dobrý den, myslím, že s Canonem SX40 v tomto případě neuděláte chybu. Dobré ale je přístroje si před nákupem vyzkoušet přímo na prodejně.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.06.2012 | Reagovat

  • 128

    Avatar

    Dobrý den, už nějaký ten týden se snažím vybrat ideální fotoaparát pro mě, začal jsem vybírat na olympusu SP-810UZ ale chyběl mi hledáček !!! takže jsem koukal po něčem jiném ( kompakt se zoomem 30+ ) A včera jsem měl možnost fotit s Canon PowerShot SX30 HS a moc se mi zalíbil, takže jsem i svůj cenový limit zvedl z bývalích 7tis.,- na 11tis. a výběr začal být už hodně složitý. Vybírám mezi Canon PowerShot SX30 HS , Canon PowerShot SX40 HS , Nikon Coolpix P510 a Sony CyberShot DSC-HX100V Dokážete mi poradit který by byl takovým ideálním kompromisem ? Fotím vše , od sportu až po rodinné fotky Nejvíce se mi líbil Nikon P510 ale v komentářích jsem zjistil že na něj není sluneční clona což zase na Canon je. Děkuji moc za radu popřípadě i za jiný dobrý typ :)

    Pavel K., 24.06.2012 | Reagovat

  • 127

    Avatar

    Reaguje na 104 | Nejdříve Vám popřeji hezký den,jsem majitelem Nikon P500 a vůbec nezdílím Váš názor na tento přístroj.Základ je něco o focení vědět a nespoléhat se na samotný fotoaparát,ten za Vás nic neudělá když se nenastaví tak se jak má a dodržují se všeobecně známé fotografické veličiny.Dobré snímky se dají udělat i s přístrojem o půlku levnějším.Mnoho lidí je rozladěno kvalitou snímků i u dražších fotoaparátů pod masírkou reklamy a vůbec si neuvědomují že dobrou fotku dělá člověk a né foťák.To je asi tak všechno,není třeba se dále rozepisovat.Moc Vás zdravím a hodně úspěchů ve Vašm fotografickém počínání.Pepa PS:Jinak se zabývám školením absolutních nováčků a ten pokrok po několika hodinách překvapuje i je samotné co lze vytvořit.

    Josef Chmelík, 23.06.2012 | Reagovat

  • 126

    Lukeš

    Reaguje na 125 | Dobrý den, moc se omlouvám smíchal jsem modelovou řadu S1 a SX1. Model SX40 myslím fotí velmi dobře jak podle našich testů, tak podle různých internetových recenzí. Bohužel si nejsem jist jestli Canon uvažuje o pokračovateli modelu SX1.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.06.2012 | Reagovat

  • 125

    Avatar

    Reaguje na 122 | Za me tedy znam pro CR jen SX20 a SX30 a ten nemel ani FHD video, takze ho za nastupce v te dobe top ultrazoomu od canonu - SX1 IS, ktery se prodaval s nima soubezne nepovazuji ..s SX30 jsem mel kratce tu cest a krom vetsiho zoomu co do fotografii zadna zmena, navic pro 16:9 horsi LCD 4:3 aj. .. asi budu tedy muset vyzkouset osobne novy SX40 zna stoji za zvazeni upgradu a foti opravdu znatelne lepe.. nebo cekat na opravdoveho nastupce SX1 IS..

    JasteR, 08.06.2012 | Reagovat

  • 124

    Lukeš

    Reaguje na 123 | Dobrý den, k přístroji je potřeba příslušný adaptér. Pak se dá použít jakákoliv předsádka s prů§měrem 67mm.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.06.2012 | Reagovat

  • 123

    Avatar

    Dobrý den.Chtěl bych si ke Canonu SX40 koupit makropředsádku.Můžete mi poradit jakou a jestli potřebuji nějaký adaptér.Díky

    Luboš, 07.06.2012 | Reagovat

  • 122

    Lukeš

    Reaguje na 121 | Dobrý den, nástuopce SX1, byl SX2, SX3 atd. Tyto modely již ale nejsou na trhu, takže toto je následovníkm uvedené řady. Fotky dělá určitě lepší a zvuk je ve stereu jak je uvedeno v popisu. Osobně mi více sedí Nikon P510, ale pokud jste měl Canon tak si asi lépe zvyknete na ovládání u SX40.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.06.2012 | Reagovat

  • 121

    Avatar

    Zvazuji upgrade z starsiho Canon SX1 IS ... umi tento Stereozvuk pri Full HD ? Koukal jsem ze jiz neni na baterie, nastupce SX1 IS zatim neni? Foti tento lepe? Ci by jste volol radeji Nikon P510? ..na Canonu me vyhovuje privetive ovladani, sanky na blesk a otocny display..

    JasteR, 06.06.2012 | Reagovat

  • 120

    Lukeš

    Reaguje na 119 | Dobrý den, osobně bych se přikláněl spíše k Nikonu P510.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.05.2012 | Reagovat

  • 119

    Avatar

    Dobrý den rozhoduji se mezi tímto fotoaparátem a Nikonem Coolpix P510.Jde mi o zoom.Prosím o radu, který bude mít při zoomování lepší fotky.Děkuji

    Jaroslav Cvejn, 29.05.2012 | Reagovat

  • 118

    Lukeš

    Reaguje na 117 | Dobrý den, pokud si nastavíte manuálně expozici, nebo alespoň expoziční čas a ISO tak ano.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.05.2012 | Reagovat

  • 117

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat, zda je fotoaparát Canon PowerShot SX40 HS vhodný k fotografování v místech s horším osvětlením, jako jsou výstavní haly např v Praze Letňanech nebo v Brně. Jde mi o fotografování psů na výstavách v postoji i v pohybu, kteří jsou kolikrát ode mě vzdáleni třeba 5 až 10m, možná i více. Děkuji za odpověď.

    Dana Škutová, 27.05.2012 | Reagovat

  • 116

    Bouška

    Reaguje na 115 | Dobrý den, o něco lepší volbou mi přijde Panasonic Lumix DMC-FZ150.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.05.2012 | Reagovat

  • 115

    Avatar

    Dobrý den, mohu se zeptat, zda je lepší tento nebo lumix fz150? 35x zoom mi přijde zbytečně moc, fz150 má raw, video 50p, lépe se mi ale drží sx40. Děkuji

    jan horký, 25.05.2012 | Reagovat

  • 114

    Lukeš

    Reaguje na 113 | Dobrý den, je mi líto, ale uvedenou předsádku Raynox neznám. K přichycení filtrů je potřeba tento adaptér.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.05.2012 | Reagovat

  • 113

    Avatar

    Dobrý den, měl bych dotaz na canon sx 40 HS, chtěl bych si pořídit Raynox DCR 250 Macro. a chtěl se zeptat, jestli náhodou nepotřebuji redukci a popř. jakou by jste mě doporučil. chtěl bych pořídit i nějaké filtry a na ty je asi taky potřeba redukce. nevím která přesně pasuje na sx 40. Děkuji moc za odpovědi. S pozdravem Jarda.

    Jarda Mráz, 09.05.2012 | Reagovat

  • 112

    Lukeš

    Reaguje na 111 | Dobrý den, funkčně jsou přístroje hodně podobné. Osobně bych se v tonmto případě přiklonil ke Canonu SX40.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.04.2012 | Reagovat

  • 111

    Avatar

    Reaguje na 110 | Děkuji za odpovědi a mam ještě dotaz, kde bych mohl najít fotky k porovnání a nebo jestli by jste mi poradil, jestli Canon PowerShot SX40 HS NEBO Panasonic Lumix DMC-FZ48. jsem rybář, tak hlavně fotím ryby a vše koloem co se děje atd. prostě 24 hodin pořát dokola. Mam Canon zrcadlovku Canon EOS 1100 D a jako začátečník jsem moc spokojený, ale chtěl bych pro přítelkyni kompaktní fotoaparát. Názorů jsem tu přečetl dost, tak nějak jsem rozhodnutej pro Canon sx40. Ale jinak se budu těšit na váš názor. S pozdravem Jarda

    Jarda Mráz, 24.04.2012 | Reagovat

  • 110

    Lukeš

    Reaguje na 109 | Dobrý den, ano má. V hledáčku se zobrazují úplně stejné informace jako na LCD.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.04.2012 | Reagovat

  • 109

    Avatar

    Dobrý den Měl bych dotaz na canon SX40HS, jestli má v hledáčku ostřící body a popř. kolik Předem děkuji za Odpověd. Jarda Mráz

    Jarda Mráz, 24.04.2012 | Reagovat

  • 108

    Lukeš

    Reaguje na 107 | Dobrý den, v tomto konkrétním případě nějak nechápu pojem "nikonista". Nemyslím si, že diskuze o tom zda Nikonista chválí Canon, nebo obráceně je smysluplná. Každý si může podívat na ukázkové snímky, které jsou na našem webu k dispozici a vybrat si podle svých potřeb. Pokud ani to nestačí, není nic jednoduššího, než si oba fotoaparáty přijít vyzkoušet na některou z našich prodejen.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.04.2012 | Reagovat

  • 107

    Avatar

    Reaguje na 106 | Pokud se nemýlím, v příspěvku 104 je jasně napsáno, že nikonista nesouhlasí s vaším doporučením Nikona P510!!! Naopak, chválí si Canona! Souhlasím, že fotky pořizuje P510 suprové pouze za dobrých podmínek a video není zrovna to, čím by se mohl Nikon chlubit. Snad jen papírově. Výsledky má lepší Canon Sx.

    Petr Lurko, 20.04.2012 | Reagovat

  • 106

    Lukeš

    Reaguje na 104 | Dobrý den, podobně ne, ne a ne, jsem slyšel od uživatelů Nikona na Canona. Někdo má raději BMW a jiný AUDI. Každému zkrátka vyhovuje něco jiného a důležité je, že je z čeho vybírat.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.04.2012 | Reagovat

  • 105

    Avatar

    Reaguje na 103 | ... a víc megapixelů? Když slyším tyhle připomínky, tak je mi (upřímně, ze srdce) líto všech, kteří ještě neví, že navýšení megapixelů znamená z dobrých 70% (u kompaktů a ultrazoomů) vesměs vždy jen horší fotky, než použití třeba rozumných 12ti Mpx. A připomínky, že v tomhle případě zrovna Nikon, nebo cokoliv jiného, má lepčí design, displej, příp. disponuje GPSkou, dotykovým ovládáním, apod., neuznávám. Na ničem takovém vůbec u foťáku nezáleží. Design, ani displej nefotí, GPSka taky není lepší, než stativ, fotí foťák. A dobrý foťák dokáže udělat perfektní snímek i s rozbitým LCD displejem (s využitím hledáčku), zatímco ten nejhorší foťák s nejlepším displejem nikoliv. A větší přiblížení bez pořádného a spolehlivého ostření mi taky není platné. Přestaňte se už, lidi, konečně hnát za číselnými údaji. Bota, na níž mám pro jistotu rovnou 16 nespolehlivých roztřesených vietnamských šňůrek, mi taky zabere víc času ji zavázat i rozvázat, než bota s jednou kvalitní a pevnou tkaničkou, na kterou je spolehnutí a která mi vydrží 5let.

    Daniel, 19.04.2012 | Reagovat

  • 104

    Avatar

    Reaguje na 7 | Já vaše doporučení, pane Lukeši, v tomto případě značky Nikon a modelu P500, nesdílím. P500 i nová P510 jsou totální propadáky v oblasti videa i pořizování nočních snímků a snímků za horších podmínek. Přesněji je jejich problém v ostření. K čemu je mi bůhvíjak velký zoom a příp. dobrá skla, když foťák v noci ostří stejně úspěšně asi jako 90ti letý stařík bez brýlí uprostřed nočního ruchu v NewYorku a na snímcích to vypadá úděsně. Canon SX40, Sony HX100 tento problém nemají. Na focení za dne je ale použitelný i Nikon, samozřejmě, a jeho výsledky jsou rozhodně slušné, ale to video, ach, to video. Panasonic FZ150 by šlo taky s Nikonem porovnávat, ale i ten Panasonic má fascinující videosekvence a je to mnohem spolehlivější všestraný fotoaparát. Jen pro pořádek, já mám Nikona, jsem Nikonista, ale ten P500 fak ne a ne a ne ne, nikdy. A P510? Taky ne. SX40 a nic jiného!

    Daniel, 19.04.2012 | Reagovat

  • 103

    Avatar

    a víc megapixelů, navíc fotí panorama 360° a 180°. taky se spíš přikloním k nikonu. na druhou stranu nechápu proč všichni co fotí mi říkaj ať si koupim tadši canon z těhlech dvou modelů. Už jenom když se kouknu prostě na specifikaci, tak mi v hodně věcech vychází lépe právě nikon ps p510.....děkuji, že jste mě v tom nenechal samotnýho :)

    maty, 16.04.2012 | Reagovat

  • 102

    Lukeš

    Reaguje na 101 | Dobrý den, osobně bych se asi přiklonil k Nikonu P510. Přeci jenom je technologicky novější a navíc má větší přiblížení a lepší LCD.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.04.2012 | Reagovat

  • 101

    Avatar

    Dobrý den který fotoaparát fotí lépe při plném optickém přizumování a který fotí lépe v noci a který by se více hodil na sportovní akce, popř. který má lepší makro.(canon ps sx 40 hs nebo nikon coolpix p 510) a ještě otázečka na závěr: který z nich by jste si radši pořídil vy a proč. Děkuji za odpověď

    maty, 15.04.2012 | Reagovat

  • 100

    Avatar

    Reaguje na 37 | Dobrý den, díky za Váš příspěvek, váhám přesně mezi stejnými dvěma fotoaparáty :-) Kde jsou k vidění ty snímky z Panasonicu FZ-150 za šera ? Díky.

    Jarda, 05.04.2012 | Reagovat

  • 99

    Lukeš

    Reaguje na 98 | Dobrý den, fotoaparát Canon SX40 má menší hledáček než Fuji HS20.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.03.2012 | Reagovat

  • 98

    Avatar

    Uvažuji o koupi Sx40hs. Prosím vás, má hledáček meší, nebo větší než Fuji hs20?

    Jiří Zendl, 19.03.2012 | Reagovat

  • 97

    Lukeš

    Reaguje na 96 | Dobrý den, osobně bych volil Sony HX100. Ruční ostření je popsáno v komentářích č.90-93.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.03.2012 | Reagovat

  • 96

    Avatar

    Hodně se tu srovnává canon SX40HS a sony HX100. I nás zaujaly tyto dva aparáty a chápu, že jsou "srovnatelné". Chceme, aby foťák "sám" dělal hezké fotky, slušná videa, která se dají zoomovat i během natáčení a umožňoval i mechanické nastavení pro hračičky...Tyto dva foťáky mají tyto parametry tedy přibližně stejné. Já NAVÍC potřebuji "rychlou" sekvenci fotek.. několik snímků za s (fotíme děti při skoku do dálky apod - a je třeba, aby byl zachycen průběh skoku a fotky se při sekvenci nemazaly). Zajímá mě tedy posouzení těchto dvou fotoaparátů i navíc z tohoto hlediska.. a navíc dotaz - nabízí SX40HS ruční ostření jako HX100? Pokud vás napadá jiný aparát, který podmínky: skvělé fotky, slušné full hd video, rychlá sekvence nabízí "lepší" v cenové relaci 10-15tis, tak nabídněte. Vyhovoval nám ukradený S5IS (kromě sekvence). Díky za odpověď.

    Daniela, 07.03.2012 | Reagovat

  • 95

    Lukeš

    Reaguje na 94 | Dobrý den, tuto fankci mají například fotoaparáty řady Sony NEX.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.02.2012 | Reagovat

  • 94

    Avatar

    Canon Power shot SX 30 IS má funkci " colour accent ". Tento fotoaparát už nejde koupit. U kterého dalšího typu se tato funkci nabízí. Canon ji prý zavedl jako první. Děkuji za odpověď. Szturc J.

    Jiří S, 23.02.2012 | Reagovat

  • 93

    Lukeš

    Reaguje na 92 | Dobrý den, na LCD se vám zobrazí stupnice vzdálenosti a vy ryskou najedete na hodnotu na kterou chcete zaostřit. Mě osobně víc sedí Sony ale pokud se vám líbí parametry Canonu pak není důvod zvolit ten. Ostření je potřeba vyzkoušet, takže bude lepší když se zastavíte u nás na prodejně a oba přístroje si osaháte.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 22.02.2012 | Reagovat

  • 92

    Avatar

    Reaguje na 91 | Dobrý den, můžete prosím rozvést to ostření pomocí stupnice vzdálenosti? Sony má ruční ostření, menší zoom(30), trošku horší světelnost a tvořením panoramat se nezabývám. Canon má zoom(35), lepší světelnost, jen se bojím toho zaostřování(na zum dávám velkou váhu, protože jsem si pořídil videokameru s 18x zoomem a pro moje použití to je málo). Nejsem lovec snímků, spíš potřebuji dokumentační fotky. Děkuji za odpověď.

    Pavel, 21.02.2012 | Reagovat

  • 91

    Lukeš

    Reaguje na 90 | Dobrý den, pro zmiňované žánry se hodí všechny uvedené fotoaparáty. U Canonu funguje ostření pomocí stupnice vzdálenosti na LCD. Osobně bych se přikláněl k Sony. S modelem Nikon P510 zatím nejsou žádně zkušenosti.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.02.2012 | Reagovat

  • 90

    Avatar

    Dobrý den, chci si pořídit ultazum a nemohu se rozhodnout. Fotit chci běžné objekty, jako je rodina, příroda a hlavně zvěř v přírodě. Rozhoduji se mezi CANON power shot sx 40 hs, a SONY cyber shot dsc-hx 100v, případně NIKON coolpix p 510(ještě není na trhu,ale má horší světelnost). Zajímá mě jak u Canonu funguje manuální ostření(při ostření zvěře skrze větve bývají problémy s automat.bodovým ostřením). Sony má na boku manuální ostřící kroužek.

    Pavel, 18.02.2012 | Reagovat

  • 89

    Lukeš

    Reaguje na 87 | Dobrý den, při namáčknutí spouště zablokujete zaostřený objekt a posunutím fotoaparátu pak můžete ještě změnit expozici s tím že zaostření zůstane stejné.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.02.2012 | Reagovat

  • 88

    Lukeš

    Reaguje na 86 | Dobrý den, v tomto případě bych volil určitě Canon G12.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.01.2012 | Reagovat

  • 87

    Avatar

    Fotografování s funkcí blokování zaostření - prosím k čemu slouží, koupila jsem si Canon power shot sx 40 a narazila jsem na tuto funkci, boužel nevím, jak ji použít a k čemu vůbec slouží. Děkuji za odpověď

    jana, 28.01.2012 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    dobry den, uvažuju na tyto fotoaparaty CANON PowerShot SX40 HS ,canon powershot g12 može te mi poradit kterej je znich lepší a kvalitnejši . sem trochu naročny ! chtelbych proste fotoaparat ktery umi fotit v nejhoršich podminkach krasne a čiste dekuju za odpovjed

    petr, 27.01.2012 | Reagovat

  • 85

    Lukeš

    Reaguje na 84 | Dobrý den, nemyslím, že by byl kdokoliv z naší společnosti jakkoliv zaujatý. Pokud doporučím Canon, ozve se někdo jako vy, že jsem zaujatý proti Sony nebo Nikonu. Co vyhovuje jednomu nemusí vyhovovat druhému to je celé. Navíc každý fotoaparát je něčím zajímavý. Nelze tedy jednoznačně říci kupte si tento, protože je nejlepší. Pokud by to tak bylo, jiný bychom ani nemuseli nabízet. Každý chce ten nejlepší.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.01.2012 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Myslím si, že někdo tak zaujatý by neměl radit co si má kdo koupit. Tohle byl můj první a poslední nákup na Megapixel.cz. Canony se prodávají samy, ale odrazovat za každou cenu...no, nevím. Napíšete, že je to Váš názor, ale v obchodě mě nezajímá názor nějakého prodavače, ale to co je pro mě nejlepší volba.

    Pepa, 24.01.2012 | Reagovat

  • 83

    Lukeš

    Reaguje na 82 | Dobrý den, čas i clona jde nastavit na všech uvedených modelech. Osobně bych volil Nikon P500. Je to optimální kompromis mezi ceno a výkonem a má velmi slušný obrazový výstup.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.01.2012 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    CHcem sa spýtať ktorý by ste mi doporučili a prečo. Čitala som si už veľa recenzií ale ešte by som chcela poradiť aj od skúsenejšich. Fotim prevažne krajinky, macro, deti A ešte som sa chcela spytať či sa da aj manualne nastaviť clona, čas ... Vopred veľmi pekne ĎAKUJEM Medzi kompaktmi mám zhruba vybrane tieto, Canon Power Shot SX40 HS Nikon Coolpix P500 Panasonik Lumix DMC FZ150 Kebyže je viac finančných možnosti určite idem do Nikon D3100, ešte lepšie do D5100 alebo Canonu 1100D, no bohuzial financie to neumožnuju :(

    dracena, 22.01.2012 | Reagovat

  • 81

    Lukeš

    Reaguje na 80 | Dobrý den, máte pravdu že Sony má ještě větší snímač než Canon. To už je ale zanedbatelné.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.01.2012 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Reaguje na 79 | rdečně zdravím,pane Lukeš.Zatím jsem nekoupil nic,zvýšil jsem své nároky.Řekl jsem si,jelikož fotografuji už od r.1965,je třeba se prezentovat opravdu kvalitními snímky/železnice a občas i svatební foto/.Takže,po týdnu přemýšlení jdu do zrcadlovky-buď Canon 600D/otočný a vyklápěcí displej,robustnější tělo(což je lépe),doplňkový hand-grip/ anebo Sony A 35 /polopropustné zrcadlo,rychlejší sériové snímání,stabilizace na čipu,HDR funkce/.Tak děkuji za připomínky,máte v mnohém pravdu.Velikost snímače není zanedbatelná-v tom vychází zase lépe Sony A 35-crop faktor 1,5.

    Pavel, 18.01.2012 | Reagovat

  • 79

    Lukeš

    Reaguje na 75 | Dobrý den, asi budete překvapen, ale musím Vám oponovat hned v několika bodech Vašeho příspěvku.
    - hodnocení přehlednosti menu je čistě subjektivní
    - stabilizace na snímači je věc levnější, ale na druhou stranu méně učiná
    - Sony A35 není zrcadlovka, ale tzv. SLT fotoaparát. Přístroj totiž nemá průhledový, ale pouze elektronický hledáček
    - Jakákoliv zrcadlovka Canon má lepší obrazový výstup než všechny kompakty s objektivem Leica nebo Carl Zeiss. Jde totiž o rozsah ohniska, velikost snímače a navíc procesor. V tomto směru samozřejmě zatím vedou zrcadlovky. Pokud nevěříte, můžete se zastavit na kteroukoliv prodejnu a porovnat si to.
    Nicméně pokud Vás nadchla Sony A35, nebudu Vám ji v žádném případě rozmlouvat, je to kvalitní fotoaparát a určitě z něj budou lepší výsledky neš z SX40.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.01.2012 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Reaguje na 77 | á to tak také neberu.Ale v tom Megapixelu mě tak zviklali,že jsem nakonec nekoupil nic.Zrcadlovka Sony A 35 je v podstatě dřívější Minolta.Analogové Minolty mám 2 a nějaké objektivy,které závitem i AF ostřením pasují na tento digitál.Jak jesm už dříve psal,fotografuji rychle jedoucí vlaky /90 % fotek/ a AF nepřetržité přeostřování je opravdu daleko rychlejší než u modelů Canon.Takže zase velké dilema.

    Pavel, 15.01.2012 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    Reaguje na 76 | Takové hodnocení vůbec neberu v úvahu. Hlasovalo málo lidí a polovina z nich byli určitě jen záškodníci s Nikonem :). Nejvíc věřím našim a zahraničním recenzím. Třeba z pěti recenzí si udělám průměr.

    Pepa, 14.01.2012 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Je dost zajímavé,že Canon 40 HS má najednou na stránkách Heureka.cz hodnocení pouze 75%-tady jako velmi dobrý.Ještě v polovině týdne měl 90%.

    Pavel, 14.01.2012 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Dobrý den,pane Lukeš,možná se mýlím,je to i věc názoru.Včera jsem měl možnost vidět snímky z Canonu 600D/zrcadlovka /,musím přiznat,že mě nijak nenadchly.Fotografováno se setovým objektivem 18-55 IS.A přímo v jedné z vašich prodejen mi rozmlouvali nákup Canonu 1100 D a Canonu 40 Hs /fotografuji železnice/.Údajně nebudou stačit doostřovat na vlak-např.Pendolino 160 km/h.O tomto jsem již psal.Prodavač mi doporučoval nákup zrcadlovky Sony Alpha 35 s polopropustným zrcadlem-má dvě rychlosti snímání cca 3,5 a 7,5 sn./sec.Tu prodejnu jmenovat nebudu,aby jste z toho nevyvodili nepatřičné závěry.Je fakt-ten Sony A 35 jsem měl v ruce a je to o něčem jiném-naprosto lepší a přehlednější menu,neuvěřitelná rychlost přeostřování a hlavně stabilizace na čipu a ne v objektivu.Je to tedy zrcadlovka.Velkou roli hraje ale kvalita objektivu-Canon nebude mít nikdy takové výsledky jako kompakt opatřený objektivem Carl Zeiss nebo Leica.V tom mi snad dáte za pravdu.samozřejmě jsou i další kritéria,velikost snímače ad.

    Pavel, 14.01.2012 | Reagovat

  • 74

    Lukeš

    Reaguje na 71 | Dobrý den, k PS se bohužel musím ohradit. Za 10let praxe jsem takový případ nenašel.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.01.2012 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Reaguje na 72 | ěkuji za postřeh a upozornění.Měl bych z toho v době záruky strach,je možné a velmi pravděpodobné zamrznutí foťáku,jak píšete.Asi před 2-ma lety jsem si strašně přál EVF Canon SX 1.Ten uměl i RAW.Než jsem ovšem stačil došetřit finance,byl vyprodán a další série se již nedělala.Výklopný a otočný displej je špička,např.při focení nebo natáčení lesní zvěře.Člověk stojí např.schován za stromem,ven kouká pouze objektiv,displej si upravíte do pravého úhlu a jede se.Fotím od roku 1965,to mně bylo 10 let,doma mám sbírku,co všechno jsem měl za foťáky.Od kinofilmu Beirette /NDR/,Zenity /SSSR/,Prakticy Super a PLC 3 až po analogové Minolty 700si,9xi a posl.Minolta Sweet II.Minolty /dnes Sony Alpha/ se ale špatně drží v ruce,malíček jsem měl vždy pod foťákem,tělo je malé.Canon je v tomhle směru lepší,tělo je robustnější.Časy v temné komoře,míchání negativních a pozitivních vývojek,jakož i práce s barevnou fotografií už patří s přechodem na digitální záznam do minulosti.Trochu škoda,mělo to i své kouzlo,až se v misce s vývojkou začal rýsovat obrázek.....

    Pavel, 11.01.2012 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    Reaguje na 71 | U Canonu jde nahrát přes kartu neoficiální firmware CHDK (Canon Hack Development Kit). Pak můžete pořizovat i RAW (DNG formát) + používat různe skripty atd...Ovšem má to i své proti: může se umrtvit fotoaparát a záruka na tohle neplatí. U mého starého SX130 CHDK funguje bez problému, ale do své nové SX40 bych to neriskoval.

    Pepa, 11.01.2012 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Reaguje na 62 | sobně se domnívám,že jste udělala dobře.Nejsem vyloženě zastánce Canonů,ale nyní zde čtu v recenzi,že jde i manuálně ostřit při nátáčení videa,manuálně ztmavnit nebo zesvětlit scénu,dvě rychlosti zoomování objektivu.Snad škoda,že Canon nemá RAW,což by byla špička.Jak jsem psal,mám starší kompakt Canon A 620 a nedám dopustit na otočný a výklápěcí displej.jednak při focení autoportrétů z ruky /např.já a manželka/,taktéž focení a natáčení v davu nad hlavou,anebo focení"od pasu" /např.v bundě/,kdy si ani nikdo nevšimne,že vůbec fotíte.Displej si otevřete,najdete vhodnou polohu a fotíte.Např.Sony 100V také není špatný/optika Carl Zeiss/displej je pouze vyklápěcí a chybí sáňky pro ext.blesk.A ten ext.blesk ke Canonu je bezva věc.Dosud jsem nic nekoupil,zatím přešlapuji,ale do pátku to vyřeším.Mějte se.PS:/Fotografie z dobré EVF zrcadlovky jsou mnohdy lepší než z pravé/.

    Pavel, 11.01.2012 | Reagovat

  • 70

    Lukeš

    Reaguje na 69 | Dobrý den, z manuálního hlediska jde o totožné fotoaparáty. Mě osobně víc sedí Sony ale je to čistě subjektivní pocit. Líbí se mi na něm že má větší rozsah expozičních časů závěrky, GPS, sweep panorama a lepší LCD.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.01.2012 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Dobrý den a děkuji za odpověď. Kdyby jsme se měli bavit jen o stránce focení manuálního, který z těch dvou by to vyhrál? Jinak proč jste volil spíše Sony HX100(já že je Canon vyhlášený na poli foťáků)? A třetí otázka - dá se o jednom z modelů říci, že má tu XXX a YYY vlastnost horší než ten druhý? To by mě mohlo více přesvědčit, který koupit. Třeba horší zoom? Ten sony ho má i manuální podle videa, ale canon nejde ručně (otáčením) zaostřovat, je to tak? Bavím se o takových "detailech". Díky za odpověď.

    Marek, 09.01.2012 | Reagovat

  • 68

    Lukeš

    Reaguje na 63 | Dobrý den, nedoporučuji nic za každou cenu. Pokud někdo chce znát můj názor tak mu odpovím. Nikon P500 mám vyzkoušený a patří ve své třídě k tomu nejlepšímu co je na trhu. Jestli se někdo bude řídit mím doporučením, nebo nějakou zahraniční recenzí, to je každého věc.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.01.2012 | Reagovat

  • 67

    Lukeš

    Reaguje na 65 | Dobrý den, z uvedených modelů má dálkové ovládání pouze LEICA V-LUX3.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.01.2012 | Reagovat

  • 66

    Lukeš

    Reaguje na 64 | Dobrý den, oba přístroje jsou ve stejné kategorii a navíc mají hodně podobné parametry. Nedá se proto říci, že by jeden z nich byl pro uvedené účely vhodnější. Délka záznamu v plném rozlišení u obou modelů je 29min59s. Mě osobně se víc zamlouvá Sony HX100, ale znám spoustu lidí, kteří by dali přednost Canonu. Je to zkrátka individuální. Možná by bylo nejlepší zastavit se na některé z našich prodejen a oba přístroje si vyzkoušet. Velkou roli může hrát při vývěru i ovládání.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.01.2012 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    docela se mi zamlová funkce dálkového ovládání. má nějaký kompakt tuto funkci? Nějak to nemohu v těch návodech najít, nebo jsem to přehlédl (koukal jsem na tento canon, Panasonic FZ150, Leica V-Lux 3, Sony DSC HX 100....).

    Karel, 08.01.2012 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Dobrý den, zvažuji nákup kompaktu, jelikož to má být foťák "pro rodinu". Od focení v přírodě, v domě, na různých dovolených...prostě všestranné využití. Foťák by měl částečně suplovat i dig. kameru, jelikož od koupě se odstoupilo na základě logiky "vždy se více fotí než natáčí". Takže "jen na focení" parametr opravdu nestačí. Rozhoduji se předběžně mezi tímto (Canon PowerShot SX40 HS) a Sony Cyber-shot DSC-HX100. Co byste prosím doporučil? Co je vhodnější? Méně podstatné body, které by mohly ovlivnit rozhodnutí: - Určitě bych ocenil, kdyby foťák měl jak automatické režimy (pro rodinu,aby s tím uměl udělat pěknou fotku každý "neznalec"), tak i něco manuálního, na "vyblbnutí" a lepší možnosti specifického focení. -Nepřetržitý záznam videa by měl být přijatelně dlouhý /neodhadnu si tvrdit kolik minut je ještě ok a kolik ne :) 20min? a kvalita záznamu by měla být alespoň těch 720p, lépe už fullHD. -S výdrží akumulátorů to asi vychází u obou značek snad nastejno -Plus je focení v šeru/tmě - který foťák tohle umí líp? -Zoom mají oba uspokojivý,dle videí na youtube Případně doplňující otázka - co byste navrhl jiného v cenové hranici kolem 10 000? Díky za rady a pokud možno vyčerpávající odpověď :-).

    Marek, 08.01.2012 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Pro: Martin Lukeš...Proč za každou cenu doporučujete jiný fotoaparát? Třeba Nikon P500? To je hrůza!!! Možná si myslíte, že tu ČR všichni žijeme ve skleněném zámku...ale naštěstí jsou tu zahraniční servery, které dělají opravdové recezence.

    Pepa, 06.01.2012 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Reaguje na 61 | ěkuji, za odpovědi dnes jsem si koupila canon

    , 06.01.2012 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Reaguje na 59 | áte naprostou pravdu,viděl jsem nějaké foto a moc mě nenadchlo.Proto se přikláním ke Canonu 40 HS nebo Pannas.Lumix 150.Také bohatý výběr příslušenství,sáňky na ext.blesk ad.

    Pavel, 06.01.2012 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Reaguje na 57 | Ve Vašem případě není celkem co řešit.Volil bych Canon Power Shot 40 HS,alternativně Pannasonic Lumix FZ 150.Oba dva mají výklopný a otočný displej,který u staršího Canonu A 620 dost využívám pro focení a natáčení makra nebo v davu lidí.Také mají perfektní stabilizaci,i když zoom 35 x u Canonu je z ruky těžko využitelný. Pannasonic 150 má optiku Leica,což je jedna z nejlepších na světě.Ať zvolíte ten,nebo druhý,neprohloupíte.U mě je to s výběrem horší-dávám barevné foto do železničních novin a časopisů,takže dám zřejmě přednost zrcadlovce Canon 1100 D,i když se mi do toho moc nechce /robustní,výměna objektivů/.

    Pavel, 06.01.2012 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Reaguje na 57 | korát Nikon P500, Sony HX100 mají za šera horší výsledky a daleko slabší stabilizaci.

    Pepa, 06.01.2012 | Reagovat

  • 58

    Lukeš

    Reaguje na 57 | Dobrý den, já osobně bych asi volil Nikon P500, nebo Sony HX100.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.01.2012 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Reaguje na 1 | ony CyberShot DSC-HX100Sony CyberShot DSC-HX100V , Nikon Coolpix P500 kitNikon Coolpix P500, Panasonic Lumix DMC-FZ150, Canon PowerShot SX40 HS, FinePix HS20 EXR Dobrý den, vybírám si mezi těmito foťáky, nemůžu se, ale rozhodnout , prosím pomůžete mi. Jedná se mi o univerzální foták, fotím především děti - portréty, v pohybu, rodiné oslavy v místnosti, ale i venku za šera, hory sj. Prosím pomožte mi

    , 06.01.2012 | Reagovat

  • 56

    Lukeš

    Reaguje na 55 | Dobrý den, pokud jste zmínil novinový a časopisový tisk, pak je myslím rozhodnuto. Pro tyto účely jsou EVF ultrazoomy celkem nevhodné.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.01.2012 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Reaguje na 54 | Dobrý večer,pane Lukeš,děkuji za odpověď.Ten starší kompakt Canon A 620 to zvládá,i když při rychl.1,8 sn/sec.Ale už má své za sebou,snímky jsou trochu máznuté.chce to mmj.i vyčistit čip.U Pannas.150 HS se uvádí přeostřování 0,18 za sec.,což ho řadí k reportážním EVF zrcadlovkám.S analogovou profes.Minoltou 700si nebyl problém,co se dá dělat,digit.záznam má své obrovské výhody.Až na tu výměnu objektivů někde u trati,mnohdy za nepříznivých povětrnostních podmínek.A 1100D nemá samočistící schopnost čipu.Takže nevím,stále váhám.Fakt je,že zrcadlovka s velkým čipem má daleko kvalitnější obraz,který potřebuji i pro novinový a časopisový tisk.Nikon,Pentax,Olympus i Sony /Minolta/ ad.jsem trochu zavrhl,nepřicházejí v úvahu.

    Pavel, 04.01.2012 | Reagovat

  • 54

    Lukeš

    Reaguje na 53 | Dobrý den, obávám se, že přeostřování při takové rychlosti Vám nezaručí žádný z uvedených přístrojů. Osobně bych se přikláněl ke Canonu 1100D. Obrazová kvalita je díky velkému snímači nesrovnatelně lepší oproti ostatním uváděným modelům.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.01.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím