Canon PowerShot SX50 HS Komentáře k Canon PowerShot SX50 HS

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (137 - 38)

  • 137

    Avatar

    Dobrý den, mohu se prosím zeptat, zda je možné zapojit jack mikrofonu Rode 3,5 mm nebo je zde úplná absence zásuvky na jack? Našel jsem na pravé straně od displaye kroužek ale nevím, zda mi tam půjde vsunout mikrofon. Děkuji

    Michal Pražák, 09.02.2017 | Reagovat

  • 136

    Korč

    Reaguje na (135) | Dobrý den,  k uchycení filtru je potřeba adaptér FA-DC67A, který má výstupní průměr 67mm.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 26.11.2014 | Reagovat

  • 135

    Avatar

    Dobrý den, jsem čerstvým vlastníkem tohoto aparátu a potřebovala bych poradit, jaký redukční kroužek na externí makro blesk, respektive jaký průměr redukčního kroužku si mám pořídit. Jaký je průměr objektivu? Předem děkuji za odpověď. N.Č.

    Nikola Černá, 26.11.2014 | Reagovat

  • 134

    Avatar

    Reaguje na (133) | Dobrý den, toto je dost problém a to z důvodu absence vstupu na jack pro zapojení mikrofonu. Bohužel ani nějaké nastavení není možné.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.10.2014 | Reagovat

  • 133

    Avatar

    Dobrý den,vlastním již přes rok fotoaparát Canon SX50 ke vší spokojenosti,ALE mám problém se kterým potřebuji poradit.Při natáčení videa za menšího větru se tento vítr nepříznivě projevuje při následném přehrávání a snižuje tak kvalitu nahrávky.Dotaz: dají se nějak zaclonit mikrofony a nebo dá se použít externí mikrofon do sáněk,který by měl samozřejmě ochranný obal proti větru.Ještě k těm mikrofonům,našel jsem pouze jeden na levé straně z pohledu od displeje. František Holeček

    František Holeček, 06.10.2014 | Reagovat

  • 132

    Avatar

    Reaguje na (131) | Dobrý den, například 45AW, TLZ20, 2GO15 nova 140

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 09.09.2014 | Reagovat

  • 131

    Avatar

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jaké brašny k fotoaparátu doporučujete. Spíše nějaké trošku většíaby se tam ještě dalo něco přihodit, ale zas to nemusí byt obrovské brašny jako pro zrcadlovky. Děkuji

    Jana Sluková, 09.09.2014 | Reagovat

  • 130

    Avatar

    Reaguje na (129) | Dobrý den, oba fotoaparáty jsou dobře vybaveny. Osobně bych se ale přiklonil k FZ72 díky světelnosti na širokém ohnisku. A je také širokoúhlejší.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.09.2014 | Reagovat

  • 129

    Avatar

    Dobrý den,chtěl bych si koupit fotoaparát na focení přírody,hlavně ptáků.Rozhoduji se mezi Canon PowerShot SX50 HS aPanasonic Lumix DMC-FZ72.Který by jste mě doporučil. Děkuji za radu.

    Mirek, 01.09.2014 | Reagovat

  • 128

    Avatar

    Reaguje na (127) | Dobrý den, ano mělo by to normálně fungovat. S tím, že si fotoaparát využije jen rychlost kterou zvládne.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.08.2014 | Reagovat

  • 127

    Avatar

    Dobrý den, tento foťák má podoru SDXC karty, tak predpokladám že bude možné použiť túto kartu: SanDisk SDXC 64GB Extreme Class 10 HD Video. zápis: 60 MB/s čítanie: 80 MB/s Pri tejto karte sa uvádza, že ju možno použiť len na zariadeniach s podporou UHS-I, tak som si nebol istý či aj Canon PowerShot SX50 HS podporuje tento certifikát. Vďaka za odpoveď.

    Marián, 25.08.2014 | Reagovat

  • 126

    Korč

    Reaguje na (124) | Dobrý den, v tom případě doporučuji nahlédnout do návodu a najít tlačítko pro přiblížení/zvětšení snímku

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 29.07.2014 | Reagovat

  • 125

    Avatar

    Reaguje na (124) | Myslím tím 200 násobek zoomuReaguje na (123) |

    Eliška, 28.07.2014 | Reagovat

  • 124

    Avatar

    Reaguje na (123) | To jsem zapla a při prohlížení fotografiií přiblížení bohužel nefunguje..

    Eliška, 28.07.2014 | Reagovat

  • 123

    Korč

    Reaguje na (122) | Dobrý den, v menu je potřeba zapnout funkci "digitální zoom"

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 28.07.2014 | Reagovat

  • 122

    Avatar

    Dobrý den koupila jsem si Canon sx 50hs,který mě zaujal svým 50ti optickým zoomem.Chtěla bych prosím poradit v jakém režimu a co mám mít přesně nastavené,abych si fotografovaný objekt z jednoho místa mohla detajlně přiblížit digitálně až na 200 násobek,tak jak jsem viděla na Vašem ukázkovém videu. Děkuji moc za radu a vysvětlení.

    Eliška, 27.07.2014 | Reagovat

  • 121

    Korč

    Reaguje na (120) | Dobrý den, s největší pravděpodobností jde o stabilizátor, ten je ve vypnutém stavu volný, tedy je slyšet.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 22.07.2014 | Reagovat

  • 120

    Avatar

    Dobrý den,koupil jsem si Canon sx 50hs a po vyjmutí z krabice,když jsem vzal vypnutý fotoaparát do ruky a mírně jsem s ním otočil a zatřepal,tak uvnitř fotoaparátu jakoby něco klepalo,je tam nenší vůle jakoby kousek nějakého plastu na něco dorážel.Je to vada fotoaparátu a nebo je to běžná věc? Děkuji za radu a odpověď.

    David, 21.07.2014 | Reagovat

  • 119

    Michalík

    Reaguje na (118) | Dobrý den, lépe optickém výstupu fotografií a videa vycháízí lépe Panasonic Lumix FZ 200. Jeho video je více plynulé a čistější a za horších světlených podmínek oceníte světelnost f2,8 po celé délce ohnisek, což je pro focení zvěře či pohybu velmi důležité. Neuděláte chybu ani jednim přístrojem, ale Panasonic ze srovnání vychází lépe. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 26.05.2014 | Reagovat

  • 118

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi Canon PowerShot SX50 Hs a Panasonic Lumix DMC-FZ200. Na Canonu se mi líbí pomocné systémy a Smart Auto s 58 scenickými režimy. U Panasonicu je pěkná světelnost objektivu a možnost natáčet videa rychlostí 120 fps (NTSC) / 100 fps (PAL) v kvalitě HD (1280×720) Můžete mi poradit, který z těchto fotoaparátů je lepší pro praktické využití,focení zvěř, příroda,krajina a takové ty domácí akce a to samé s natáčení videa? Dále se chci zeptat, jak je to se stabilizací u těchto dvou fotoaparátů při focení i natáčení videa a který vychází lépe při zhoršných světelných podmínkách? Za odpověď velice děkuji. Tomáš Čechura

    Tomáš Čechura, 24.05.2014 | Reagovat

  • 117

    Michalík

    Reaguje na (116) | Dobrý den, osobně se mi více líbí výstup z Canonu, myslíš že má více detailů než Fuji, ale to může být hodně subjektivní dojem. K oběma fotoaparátům máme testovací snímky, takže si porovnání můžete udělat a posoudit, který výstup se vám zamlouvá více. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 19.05.2014 | Reagovat

  • 116

    Avatar

    Pekný den, váham medzi FUJIFILM FinePix HS50 a Canon PowerShot SX50 HS. Viem aké su medzi nimi technické rozdiely (rozsah, svetelnost, displej, hladáčik) ale rád by som vedel, ktorý má krajší obrazový výstup ,povedzme na kratšie a stredné vzdialenosti. Vedeli by ste mi poradit ?

    Patrik Tkáč, 17.05.2014 | Reagovat

  • 115

    Michalík

    Reaguje na (114) | Dobrý den, ano blesk je možné použít, ale nemusí být 100% podporovány všechny funkce. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 28.04.2014 | Reagovat

  • 114

    Avatar

    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, jestli se dá na Canon Power Shot SX 50 HS použít externí blesk Nissin Di 466. Děkuji za odpověď.

    Jan, 27.04.2014 | Reagovat

  • 113

    Michalík

    Reaguje na (112) | Dobrý den, tuto informaci jsem bohužel na stránkách technické specifikace Canonuý nedohledal. Vyrovnávací paměť tam  určitě bude ale její velikost není specifikovaná. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 01.04.2014 | Reagovat

  • 112

    Avatar

    Dobrý dem, mám dotaz zda canon SX50HS má vyrovnávací pamět před expozicí jako to má nikon colpix P510

    Jiří beránek, 31.03.2014 | Reagovat

  • 111

    Michalík

    Reaguje na (110) | Dobrý den, lze to řešit intervalovým snímáním u fotoaparátů Nikon řady P, takže např. modely Nikon P340, P7800 nebo P520. U značky Canon je tato funkce zpravidla dostupné až po připojení kabelové spouště, kterou lze připojit k modelům G15, G16.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 19.03.2014 | Reagovat

  • 110

    Avatar

    Dobrý den chtěl jsem se zeptat na fotoaparáty Canon a Nikon , který typ fotoaparátu má samospoušt o více jak jedné fotce popřípadě výklopný displej...Moc děkuji za odpověď.

    Roman Chylík, 18.03.2014 | Reagovat

  • 109

    Avatar

    Reaguje na (108) | Dobrý den, bohužel ani u jednoho typu nedokáži najít tuto funkci. Datum je ale uloženo v EXIFu každého snímku a lze do fotografievložit dodatečně.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.01.2014 | Reagovat

  • 108

    Avatar

    Dobrý den, měl bych dotaz k fotoaparátu Canon SX 50. Je možno při focení přímo na fotoaparátu nastavit zobrazování datumu a času pořízení fotografie? V této věci by mě to zajímalo i u fotoaparátu Nikon 520. Za odpověď moc děkuji. O. Wertov

    Ondřej Wertov, 30.01.2014 | Reagovat

  • 107

    Avatar

    Reaguje na (106) | Dobrý den, video je ve slušné kvalitě. Při nedostatku světla a případně i horším výstupu lze použít externí zařízení. Např led panel, který zajistí dostatek světla pro natáčení.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.01.2014 | Reagovat

  • 106

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat majitelů tohoto stroje (Canon SX50HS), jak je na tom s focením případně nahráváním videa v trochu horších světelných podmínkách (myslím tím např ranní nebo večerní ustupující/nastávající šero apod). Zkoušel to někdo? Předem díky za reakce a odpovědi ;)

    Tomas, 13.01.2014 | Reagovat

  • 105

    Avatar

    Reaguje na (104) | Dobrý den, ano krytka nebude pasovat. Redukce je větší a to 58mm.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 08.01.2014 | Reagovat

  • 104

    Avatar

    Dobrý den zakoupil jsem canon SX50hs a jsem sním max. spokojen. Chci se zeptat jelikož plánuji zakoupit UV filtr,zda po namontování redukce s UV filtrem bude pasovat krytka objektivu nebo vznikne jiny pruměr objektivu a je nutné koupit větší krytku.Děkuji za radu.

    Tomáš, 06.01.2014 | Reagovat

  • 103

    Lukeš

    Reaguje na (101) | Dobrý den, fotky by měli jít stáhnout i přes neoriginální kabel.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.12.2013 | Reagovat

  • 102

    Lukeš

    Reaguje na (100) | Dobrý den, je mi líto, ale kdyby to bylo tak jednoduché který z uvedených přístrojů je ten nejlepší, pak bychom nabízeli jenom ten jeden. Každý z nich má svoje pro a proti a navíc pro každého je důležitý jiný parametr. Já osobně bych asi volil Nikon P520, ale Vám bych asi doporučil zastavit se na některé z našich prodejen a osobně si je vyzkoušet.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.12.2013 | Reagovat

  • 101

    Avatar

    ahoj, mám problém so stiahnutím fotiek do pc /win7/. Mam sx50, ale nemam usb kabel tak som kartu /SD/ dal do čítačky ale keď ju pripojím k pc tak ju chce formátovať, tak som ju naformátoval v pc a dal do sx50 a ten ju tiež chce formatovať....takže pc neprečíta kartu s fotkami píše hlášku o neznámych súboroch....všetok sw od canonu mám len kabel nie. Nikde som sa nedočítal, že nedostanem fotky do pc len cez origo kabel.... Mate s tým niekto skúsenosti - karta SD xc, 64gb Lexar. Fotky môžem pozerať len vo foťaku.... Ďakujem.

    Bob, 31.12.2013 | Reagovat

  • 100

    Avatar

    Dobrý den. Podařilo se mi stratit manželky foťák (Canon D 350) a tak musím sehnat náhradu. Dohodli sme se, že to byl supr foťák, ale nejsme takový nadšenci aby sme se sebou tahali další objektivy a 18-55 byl dobrý tak na interiér. Vybírám mezi Canonem SX 50, Lumixem FZ 62 a72, Sony HX300, Nikonem 520 a Fuji HS35 A HS 50. Jak tak koukám tak vždy když vám někdo položí otázku který a dá vám na výběr ze dvou, vždy mu doporučíte ten druhý a ne Canon. :O) Fotíme převážně děti a na dovolených památky, takže to co nám chybělo u zrcadlovky byl zoom. Tak my skuste poradit, protože už mám v hlavě tolik informací, že bych mohl u vás prodávat ultrazoomy, všechna parametry mám už v hlavě :O) Díky moc.

    Jan Czucz, 28.12.2013 | Reagovat

  • 99

    Avatar

    Reaguje na (98) | Dobrý den, nemyslím si, že to bude až tak zlé. Ale nedokážu to posoudit, protože HDR nedělám. Ale pokud máte možnost se zstavit na naší prodejně, můžete to vyzkoušet.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.11.2013 | Reagovat

  • 98

    Avatar

    Děkuji za odpověď,chci se ještě zeptat jak to u těch dvou modelu SX 50 a DMC - FZ200 s tím HDR. Prý u toho lumixe žádná sláva.

    petr, 22.11.2013 | Reagovat

  • 97

    Avatar

    Reaguje na (96) | Dobrý den, osobně bych zvolil FZ 200 a to díky světelnosti objektivu. Také je dobřev vybavená ale to je již hodně podobné.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.11.2013 | Reagovat

  • 96

    Avatar

    Dobrý den, mám problém jaký kompakt zvolit. Mám Vybrán canon sx 50, nebo lumix dcm fz200. Mám to na focení dovolených ,oslav,krajiny a doma.

    petr, 21.11.2013 | Reagovat

  • 95

    Avatar

    Reaguje na (94) | Dobrý den, ano tento model je velice slušně vybaven. Viz ukázkové fotorafie a specifikace produktu. V případě možnosti navštívit některou z našich prodejen, Vám fotoaparát rádi předvedeme. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.11.2013 | Reagovat

  • 94

    Avatar

    Dobrý den. Tento model se mi zdá být zajímavý. Našla jsem i video z nějakého testu... http://www.ostravatv.cz/zoom-test--ostrava-canon-powershot-sx50-hs-v764.html

    Alena K., 14.11.2013 | Reagovat

  • 93

    Korč

    Reaguje na (92) | Dobrý den, bohužel zatím nemáme žádné informace které by tomu nasvědčovaly.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 30.10.2013 | Reagovat

  • 92

    Avatar

    Dobrý den, nemáte prosím nějaké informace kdy by mohl přijít nástupce fotoaparátu SX50? SX50 se mi líbí, ale když se už objevují fotoaparáty s Digic 6 procesorem, nechystá Canon něco takového i v tomto případě? Počkal bych si zejména na video v mpeg4 formátu namísto obrovských mov-ů. Díky!

    Pavel Šindler, 29.10.2013 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    Reaguje na (88) | Dobrý den, doporučil bych raději kompakt s výměnitelným objektivem. A to z důvodu většího snímače a lepších vlastností v horších světelných podmínkých. Doporučil bych i GF5 s nějakým delším sklem.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 09.10.2013 | Reagovat

  • 90

    Avatar

    Reaguje na (89) | Dobrý den,

    jedná se o možnost ovládání pro prohlížení fotek, kterou disponují snad všechny fotoaparáty s HDMI, ale nelze ovládat fotografické funkce.

     

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 08.10.2013 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    Reaguje na (87) | Dobrý den, tento fotoaparát mám zakoupený a po prozkoumání jsem v nastavení našel volbu "Ovládání pomocí HDMI" kde jsou na výběr dvě možnosti, a to "Zakázat" a "Povolit". Nikdy jsem to nezkoušel a ani vyzkoušet nemohu jelikož nemám HDMI kabel, ale myslím si, že volba v nastavení mluví sama za sebe.

    David Štumbauer, 08.10.2013 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    Dobrý den, vybírám fotoaparát pro známého. Zaujal mne u tohoto (Canon PowerShot SX50 HS) rozsah optického zoomu, protože rád fotí architekturu a teleobjektiv je podmínkou. Je vhodný? Jedná se opravdu převážně o architektutu s podmínkou telefocení. Žádné rychlé akcepřístroj zvládat nemusí. Foto se nesetká s PC, tj. hned se bude tisknout - to předpokládá možnost úprav pouze v přístroji. Je tento model vhodný nebo se podívat po jiném superzoomu (Panasonic Lumix DMC-FZ72; Sony CyberShot DSC-HX300), kompaktu s vyměnitelným objektivem (Panasonic Lumix DMC-GF5 + teleobjektiv) či dokonce zrcadlovce(Canon EOS 1100D; Nikon D3100)? Prvotní investice bude do 13tis., ale do budoucna by případně do objektivu investoval (pokud by volba padla na vyměnitelné objektivy). Děkuji

    Zdenek, 07.10.2013 | Reagovat

  • 87

    Korč

    Reaguje na (86) | Dobrý den, signál ze snímače lze zobrazit přes HDMI, další ovládání ale není možné.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 27.09.2013 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Dobrý den, reálně uvažuji o koupi tohoto fotoaparátu (SX50HS), jeho parametry se mi velice zamlouvají. Mám však dotaz (na který jsem zatím odpověď nikde nenašel) - lze tento fotoaparát po připojení k PC/NTB přes HDMI/USB/AV (pokud má) použít jako web-kameru (nebo ideálně jej ještě "přes kabel ovládat" - např. zoom-in/-out)? Předem děkuji za odpověď.

    Tomáš, 27.09.2013 | Reagovat

  • 85

    Šnajdr

    Reaguje na (84) | Dobrý den,osobně bych doporučil Canon SX50 http://www.megapixel.cz/canon-powershot-sx50-hs líbí se mi stabilizace a kresba objektivu

     

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 24.09.2013 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto Canon PowerShot SX 50 HS , a Fujifilm HS 50 EXR. Libí se mi Nikon P520, ale zklamal mě pomalý a hlučný motorek zoomu. Což na mě ani se spolehlivostí nedělalo moc dobrý dojem. Canon je podle Vašich recenzí na tom daleko lépe s rychlostí a přestostí zoomu. Zaujal mě Fujifilm, kvůli manualnímu vysouvání zoomu, což mě přijde výhodný kvůli spolehlivosti a výdrží baterky. Zajímal by mě Váš názor, jestli Fujifilm předčí svým kompaktem značky Canon a Nikon, kteří jsou na špici se zrcadlovkami. Mohli by jste mi poradit, který fotoaparát by jste mi z těchto tří doporučili? Děkuji moc.

    P. Doležal, 23.09.2013 | Reagovat

  • 83

    Korč

    Reaguje na (82) | Dobrý den, omlouvám se, skutečně je to možné, měl jsem mylně za to, že kompatibilita končí u SX40

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 24.08.2013 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Reaguje na (81) | pročítala jsem teď vaše různé diskuze a v nich je zmiňováno, že na tento fotoaparát by mohli jít i LH-DC60 a JJC sluneční clona Canon LH-DC60 (LH-JDC60) , tak mi prosím poraďte. děkuji

    martina, 24.08.2013 | Reagovat

  • 81

    Korč

    Reaguje na (80) | Dobrý den, na tento aparát není vyráběna žádná vykrojená clona, na filtr nebo na obroučku zle našroubovat clonu univerzální

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 24.08.2013 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Reaguje na (79) | Dobrý den, teď když se opravdu vyjasnilo, který adaptér tam opravdu může přijít- moc bych vás prosila o radu- která sluneční clona je ta správná k tomuto foťáku. Upřednostňuji, aby clona nebyla pouze kulatá, ale aby měla "ty obloučky" (nemohu si vzpomenout na správný výraz). A lze toto kombinovat, nebo mohu vždy připojit pouze jedno z toho? Moc děkuji za radu

    Martina, 24.08.2013 | Reagovat

  • 79

    Korč

    Reaguje na (78) | Dobrý den, velmi se omlouvám, předešle jsem uvedl špatnou informaci, je to skutečně pouze typ 67

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 22.08.2013 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Reaguje na (77) | Dobrý deň, nikde som nenašiel informáciu o tom že by bol adaptér LA-DC58 vhodný na Canon PowerShot SX50. Fakt je že na stránke canonu je ako príslušenstvo uvedený len FA-DC67A. Máte to odskúšané s vami odporúčaným LA-DC58 na tomto foťáku? Predsa len človek si chce byť istý pred tým ako to kúpi. Vďaka

    Marián, 21.08.2013 | Reagovat

  • 77

    Korč

    Reaguje na (76) | Dobrý den, LA-DC58 bude ideálnější, menší rozměr filtru nebude na aparátu překážet. Brašna TLZ 15 je prakticky přesně na rozměr aparátu, bude v ní uložen bez větší mezery, tedy bez volnosti pohybu.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 21.08.2013 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Dobrý deň, chcel by som použiť nejaký ochranný(polarizačný) filter na objektív a preto sa chcem spýtať ohľadne adaptéru filtru objektívu pre Canon PowerShot SX50. V príslušenstve je uvedený tento typ FA-DC67A, takže je možné použiť 67mm filter. Ďalší adaptér ktorý som tu našiel je JJC adaptér na filter LA-58SX50 pre SX50. Je teda možné použiť aj tento JJC adaptér? Ktorý z nich by ste mi doporučili a v čom by bol výhodnejší? Ešte posledný dotaz na brašnu LowePro Adventura TLZ 15 ktorú ponúkate v zvýhodnenej sade...ide mi o to aby sa v tej brašne foťák nejakým spôsobom nemohol posúvať, kĺzať...proste aby bol spoľahlivo zafixovaný. Pretože ako príslušenstvo som k tomuto foťáku našiel púzdro Canon DCC-850. Vďaka za odpoveď.

    Marián, 20.08.2013 | Reagovat

  • 75

    Korč

    Reaguje na (74) | Dobrý den, ano, je to možné.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 20.08.2013 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na Váš názor. Uvažuji o novém fotoaparátu a ve výběru mám Canon PowerShot SX50 HS a Nikon Colpix P520. U Nikonu v recenzi je v minusech přepínání hledáčku a displeje. Jak toto funguje u Canonu. Můžu si prohlédnout vyfocenou fotku pouze přepnutím na displej a ne jako u Nikonu, že musím mít při focení přes hledáček displej zavřený? Děkuji

    Míla J., 20.08.2013 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Reaguje na (72) | Dobrý den, k uchycení filtru je potřeba adaptér FA-DC67A, který má výstupní průměr 67mm.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.08.2013 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    Dobrý den, zajímalo by mě a chtěl bych se Vás zeptat na to, jaké filtry (jejich velikost) můžu na tento fotoaparát použít? Předem děkuji za odpověď.

    Tomáš Merta, 01.08.2013 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Reaguje na (70) | Dobrý den, z tohoto výběru bych doporučil Sony A58. A to z několika důvodů. Je to zrcadlovka, která má větší snímač než v HX200 A SX50. To zajistí lepší výsledky. Budete mít lepší odstup od šumu, možnost vyměnit objektiv přesně podle Vašich požadavků. HX200 a SX50 jsou velice slušně vybaveny a to jak rozsahem objektivu, tak možnostmi předvoleb a režimů, ale je  to stále kompaktní fotoaparát. Pokud nechcete zrcadlovku přiklonil bych se k HX200 od Sony.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.07.2013 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Dobrý den, potřebuji Vaši radu ohledně výběru fotoaparátu - sama už jsem bezradná. Potřebuji fotoaparát, který dělá čisté fotky jako reálný pohled na svět a přitom umí nafilmovat i děti v pohybu. Velký zoom je příjemným bonusem. Byla jsem zvyklá na zrcadlovku od nikon-u, ale filmům již odzvonilo, a můj současný Panasonic Lumix DMC-FZ7 je otřesný. Vybírám mezi Canon Power Shot SX50HS - Sony Cyber Shot DSC-HX200V - a Sony Alpha A58. Bohužel jsem se dočetla, že Canony mají potíže vycházet s některými počítači, a u Sony jsou zase údajně drahé náhradní díly. Navíc s ohledem na spotřební taktiku výrobců nehodlám do fotoaprátů, které mají životnost +/-5let vkládat větší sumy, než je nezbytně nutné. Ta Sony HX200v by byla dobrá, ale nemá závity na filtry. Předem moc děkuji za odpověď, a moc Vás chválím za Vaše internetové stránky, které jsou přehledné s vyčerpávajícími informacemi- a především ukázkami fototek a videí. Děkuji

    Martina Guschlova, 13.07.2013 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Reaguje na (68) | Dobrý den, sám tomu moc nerozumím. Ale obraz není nijak zvětšen. Jde pravděpodobně pouze o exifová data. Pokusím se zjisti více informací na Canonu.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.06.2013 | Reagovat

  • 68

    Avatar

    Dobrý den, mám dotaz. Mám Canon SX50 a i když mám vypnutý digitální zoom, tak při zobrazení podrobností u fotografií je napsáno digitální zvětšení 1. Co mám ještě nastavit aby digitální zvětšení bylo 0? U Panasonicu FZ 200 je při vypnutém digitálním zoomu napsáno digitální zvětšení 0. Máte s tím někdo zkušenosti? Děkuji za odpověď

    Iva, 01.06.2013 | Reagovat

  • 67

    Svoboda

    Reaguje na (66) | Dobrý den, s každým fotoaparátem napájeným akumulátorem je dodáván i patřičný akumulátor s nabíječkou. Letícího ptáka vyfotíte uspokojivě, za šera fotí stejně bídně, jako ostatní kompakty s malým snímačem. Pokud chcete ultrazoom, doporučuji mrknout na produkty Fuji, konkrétně tento model: HS-30 popřípadě jeho nástupce HS-35 a HS-50, ale ty jsme ještě v rukách neměli. Osobně se mi na něm velice líbí pohotovost manuálního zoomu a ovládání ve stylu zrcadlovek Nikon (fotím Nikonem;) - podržíte tlačítko (např. tlačítko ISO) a nastavujete otáčením kolečkem.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 04.04.2013 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Dobrý den, mám zrcadlovku Canon EOS500D s objektivem Tamron do 300mm, ale stále se mi s ním nedaří dělat uspokojující fotky. (Fotím hlavně divoká zvířata, ptáky a krajinu) Na koupi dlouhého teleobjektivu nemám. Stále více mých známých má nějaký ultrazoom a chválí si ho. Chci se zeptat jestli byste tento ultrazoom na uvedenou kategorii focení doporučili. Jde mi především o to, aby např. fotka krajiny byla ostrá a pěkně barevná. Pokud jde o focení ptáků, na velkou vzdálenost neočekávám žádné zázraky, ale dal by se použít aspoň na dokumentační fotky? Jak má například rychlé ostření. Uvedu příklad: Dá se s ním uspokojivě vyfotit rychle letící pták? Umí fotit i za šera? A ještě jeden dotaz: Je s foťákem v balení dodáván i akumulátor? předem díky za odpověď

    martin, 03.04.2013 | Reagovat

  • 65

    Svoboda

    Reaguje na (64) | Dobrý den, na našem ukázkovém videu v recenzi kolega přibližoval, soudím tedy, že zoom při videu je možný.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 19.03.2013 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Dobrý den, je možnost u tohoto přístroje "zoomovat" i během natáčení videa? Děkuji,

    Petr, 19.03.2013 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Reaguje na (62) | Dobrý den, nesetkal jsem se tím, že by v tom byl rozdíl.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, 18.03.2013 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Dobrý den, bude prosím rozdíl ve kvalitě prohlížení foto,či přehrávání videa, když tento přístroj buď propojím s TV HDMI kabelem nebo pro prohlížení foto či přehrání videa použiju paměťovou kartu buď (SanDisk SDHC Extreme HD Video 32GB),nebo (SanDisk SDXC 64GB Extreme Class 10 HD Video )? Tyto karty TV podporuje. Děkuji

    Petr, 15.03.2013 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Reaguje na 59 | Dobrý den, kabel je možno použít pokud má stejný konektor. Jedná se o standardní miny USB na klasické USB. Karta je vhodná.

    Dan Maxant, 15.03.2013 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Reaguje na 59 | Dobrý den, clonu nelze použít. Má jiný průměr závitu a nelze použít kdejakou clonu. Musí být speciálně spočítána pro ohnisko objektivu. Vhodná clona je tato. LH-DC60. Přístroj půjde propojit s počítačm. Jen není dodávaný usb kabel. Je tam standardní miny usb na usb. Baterii doporučuji dokoupit. Video záznam odebírá hodně energie. Pro natáčení je potřeba kapacitní karta s rychlým přenosem dat. Doporučuji Sandisk Ultra II  a kapacita je na Vás. Ale doporučuji min. 16 GB.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.03.2013 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Dobrý den,zvažuji koupi tohoto přístroje a mám několik dotazů. 1/ mohu u tohoto přístroje použít i neoriginální sluneční clonu?(MARUMI Wide-Angle Gumová sluneční clona 67mm) 2/ jaký použít USB kabel pro propojení přístroje s PC? Ani na ofic. stránkách "CANON" jsem žádný nenašel. 3/ bylo by vhodné si pořídit i náhradní aku když pojedu s rodinnou na celodení výlet,kdy budu jak fotit tak i pořizovat video zánamy? 4/ doporučte mi prosím nejvodnější paměťovou kartu pro tento přístroj na foto i video. Děkuji.

    Milan, 14.03.2013 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Reaguje na 56 | Dobrý den, děkujeme za upozornění. Uvedené chyby samozřejmě prověříme a případně opravíme.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.03.2013 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Reaguje na 55 | Dobrý den, pokud by se jednalo o kompaktní fotoaparát do kapsy, který má být odolný se slušným výkonem, doporučil bych Olympus TG-2. Fotoaparát je voděodolný, mrazuvzdorný a velice slušně vybaven. Pokud má být k dispozici větší přiblížení, vybral bych mezi následujícími modely. Nikonem P 520 a tímto Canonem Sx50 Hs. Oba fotoaparáty jsou si velice podobné. Doporučuji použít nástroj porovnat, kde uvidíte kompletní specifikaci obou produktů pro lepší srovnání.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.03.2013 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Zdravím všechny příznivce! Vážení a milí přátele.V první řadě by jste se měli podívat na stránky výrobce. Který uvádi vždy správné informace, nebo stáhnout manuál kde je vše do podrobností posáno. Megapixel zde uvádí nepravdivé informace. Jako na příklad , že má fotoaparád GPS , nebo že má dotykoví displej. A třeba další iformace chybí.Když dáte srovnat s jiným fotoaparátem. Tedy nevěřte tomu kdo vám co napovídá a vyzkoušejte si ho raději sami. Třeba na některé s prodejen fotoaparátu. čus!!!!!!!!!!!! A ŠŤASNÝ VÝBER !!!!!!!!!!JÁ HO MÁM A NEMŮŽU HO VYNACHVÁLIT!!!!!!!!!!!!

    Ladin , 03.03.2013 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Hezký den,dotaz mám dosluhující Panasonic TZ-2 a chci si pořídit foto na focení krajinky,slušný oběktiv,rychlí momentky,portréty,videa,neobjemný odolný do hor,připojeník PC univerzál do kapsy kolem 10000.-na značce nezáleží.Děkuji za odpověď. F.Š.

    F.Šenekl, 28.02.2013 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Reaguje na 53 | Dobrý den, porovnáváte trochu odlišné kategorie fotoaparátů. Netroufám si říci, že je jeden lepší než druhý. Canon SX 50 HS je vybaven novějším snímačem s novějším procesorem. Což umožní lepší práci s obrazem. Na druhou stranu zrcadlovka je na tom s velikostí čipu a odstupu od šumu lépe.  A to i s využitím staršího obrazového procesoru. Možnost výměny objektivů by pro mě byla taky zajímavější. Pokud by totiž nevyhovoval tento objektiv a to jak světelností, tak i kresbou. Lze jej vyměnit za zajímavější. (lepší světelnost, kresba, konstrukce) Pokud máte možnost zastavit se na prodejně, doporučuji vyzkoušet fotoaparát Canon SX50hs přímo na prodejně.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.02.2013 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Dobrý den chtěl bych se zeptat který fotoaparát je lepší pokud jde o obrazovou kvalitu, kresbu, šum... atd? Tento model nebo nebo set Canon 550D + Canon 18-135mm 3,5-5,6 IS? Děkuji

    Michal, 24.02.2013 | Reagovat

  • 52

    Jurčík

    Reaguje na 51 | Dobrý den, originální sluneční clonu s redukcí použít nelze, ale jestliže nasadíte UV filtr běžné konstrukce, můžete nějakou univerzální sluneční clonu našroubovat do něj. Byla by to tato clona: http://www.megapixel.cz/jjc-slunecni-clona-3v1-ls-67s  Pro zakrytí filtru potřebujete krytku dle průměru filtru, tedy 67mm: http://www.megapixel.cz/jjc-krytka-objektivu-lc-67

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 14.02.2013 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda na fotoaparát Canon Powershot Sx50 HS jde při použití redukce FA-DC 67A a UV filtru o průměru 67 mm použít též sluneční clonu. Pokud ano jakou. Dále bych se chtěl ještě zeptat pokud použiji na redukci FA-DC 67A UV filtr o průměru 67 mm (ne slim) jaké víčko použít. Děkuji za odpověď.

    Marian Bodnár, 12.02.2013 | Reagovat

  • 50

    Lukeš

    Reaguje na 49 | Dobrý den, ano máte pravdu. Fotografii ale lze kontrolovat v hledáčku.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.02.2013 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Dobrý den, jen se chci zeptat, jestli se nepletu a při přepnutí na fotografování přes hledáček není možné na displeji kontrolovat vyfocené foto... tedy bez opětovného přepínání...

    Danuše Hlaváčová, 08.02.2013 | Reagovat

  • 48

    Lukeš

    Reaguje na 47 | Dobrý den, obrazová kvalita bude o něco málo horší než u modelu Canon G12. Ten měl větší snímač. Navíc menší rozsah zoomu právě vykazuje lepší prokreslovací schopnosti objektivu. Na druhou stranu pokud potřebujete zoom určitě s SX50 neuděláte chybu. Patří k tomu nejlepšímu ve své třídě.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.01.2013 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Dobrý den, přemýšlím nad novým fotoaparátem a padl mi do oka Canon PowerShot SX50 HS, nyní mám powershot G12, který fotí také krásně avšak u tohoto modelu se mi líbí rozsah zoomu, protože na zrcadlovku s tak velkým objektivem bych asi jen těžko našetřil, chtěl jsem se zeptat jestli vy, být mnou, by jste si jej pořídili. Fotím docela často ale právě u G12 mi chybí ten potřebný zoom, má sice ještě digitální ale to už se nedá ani používat, chtěl bych znát váš názor zdali, vyměnit G12 a pořídit si SX50 nebo ne, obrazová kvalita myslím, že je při nejmenším stejná jako u G12.. děkuji moc za odpověď a přeji Vám VŠE NEJlepší do nového roku

    Milan, 31.12.2012 | Reagovat

  • 46

    Lukeš

    Reaguje na 43 | Dobrý den, k uchycení filtru je potřeba adaptér FA-DC67A, který má výstupní průměr 67mm.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.12.2012 | Reagovat

  • 45

    Lukeš

    Reaguje na 44 | Dobrý den, obrazová kvalita je u fototaparátů v této třídě podstatně horší než u zrcadlovky a tisk A3+ je možný jen když se fotografie skutečně povede, ale vzhledem k požadavků na zoom v podstatě stejně jinou možnost nemáte. Tím pádem mohu tento model doporučit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.12.2012 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Dobrý den, měl bych zájem o nějaký ultrazoom na focení zvěře a ptactva, je tento aparát dobrá volba? zdá se mi že jsou na tom snímky sušně i na vyšší iso ( do 1600 ), tisknout budu většinou A4, vyjímečně na A3... je tento fotoaparát doboru volbou? Vlastním ještě zrcadlovku , ale tam je pro mě i ohnisko 400mm ( 550D, takže 640mm )krátké. Děkuji

    Milan, 12.12.2012 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Dobrý den, zajímalo by mě jaký je průměr objetivu - kvůli redukci, předsádkám apod. Děkuji.

    Zdeněk, 12.12.2012 | Reagovat

  • 42

    Lukeš

    Reaguje na 41 | Dobrý den, pokud se bavíme čistě o rodinné a amatérské fotografii tak ano. Vyšší ambice tento přístroje při focení sportu nemá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2012 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Dobrý den,tento fotoaparát bych chtěl používat i na focení sportu.Doporučili by jste ho?Děkuji za info.

    Marek, 07.12.2012 | Reagovat

  • 40

    Lukeš

    Reaguje na 39 | Dobrý den, pří snadardní tiskové kvalitě 300dpi lze vytvořit tisk o velikosti 34x25cm.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.12.2012 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaké maximální zvětšeniny lze při rozumné kvalitě získat? z toho 12 Mpixels chipu? Něco jako A3 (30*42 cm), případně i větší A2 (42*59 cm)? Pro A2 by to bylo něco okolo 7 pixels/mm, což by mělo dostačovat, ale nejsem odborník. Děkuji předem za vyjádření.

    Petr Abrahámek, 07.12.2012 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Reaguje na 37 | Děkuju za názor... Já nechtěl vědět, který je nejlepší, vím, že jsou si všechny dost podobné, ale určitě budete mít víc zkušeností s nimi, proto jsem chtěl vědět Váš názor...!

    Heri, 30.11.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím