Canon PowerShot SX510 HS Komentáře k Canon PowerShot SX510 HS

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (64 - 1)

  • 64

    Malina

    Dobrý den, tento fotoaparát nemá vyměnitelné objektivy, takže to možné není.

    Petr Malina - Megapixel, Vedoucí bazaru, 09.02.2016 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Dobrý den, mám canon power shot SX 510 HS a mám dotaz, zda se dá na tento fotoaparát dokoupit objektiv, případně jaký? Děkuji.

    Mirka Kofroňová, 08.02.2016 | Reagovat

  • 62

    Lukeš

    Reaguje na (61) | Dobrý den, většina fotoaparátu v této třídě má synchro čas blesku 1/60 s. Canon SX510 má ale režim Slow Synchro, kde je čas 1/1600 s.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.12.2014 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaký expoziční čas je nastaven při focení s bleskem v místnosti u fotoaparátu Canon SX 510HS? Je možné změnit nastavení, zkrátit, aby při focení pohybujících se osob nebyly snímky neostré, nebo rozmazané? Nemá fotoaparát Nikon L 830 lepší možnosti? Děkuji za odpověď.

    Vaclav Průša, 18.12.2014 | Reagovat

  • 60

    Korč

    Reaguje na (59) | Dobrý den, samotný fotoaparát závit na filtr nemá, s adaptérem jej ale použít lze bez omezení.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 01.12.2014 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se zeptal na možnost použití filtrů pro Canon PowerShot SX510 HS. V technických parametrech výrobku je uvedeno, že filtry použít nelze, ve zvýhodněné sadě k tomuto fotoaparátu nabízíte polarizační filtr s adaptérem. Lze tedy filtr použít? Jsou pro použití nějaká omezení? Děkuji za odpověď.

    Andrej Jaroš, 01.12.2014 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Reaguje na (57) | Dobrý den, ano lze doporučit. Je to kompaktní fotoaparát s možností nastavit expozici, nemá sice nijak extra světelnost, ale lze použít blesk, nebo právě manuální nastavení.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.10.2014 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych poradit nějaký foták na focení hodně interiér oslavaly i exteriér rodinné výlety. Hlavně děti aby mi neutekly ze záběru, měl dost možností nastavení a cenově do 5 000kč. Je tento typ vhodný? Děkuji

    David Frelich, 18.10.2014 | Reagovat

  • 56

    Matoušek

    Reaguje na (55) | Dobrý den, ano. Použít můžete oba dva, s tím že model Star 63 bude už "trošku" naddimenzovaný.

    Jan Matoušek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 16.09.2014 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat jestli jde použít stativ Hama Star 62 nebo Hama Star 63 na tento fotoaparát?

    Dominik Volánek, 15.09.2014 | Reagovat

  • 54

    Matoušek

    Reaguje na (53) | Dobrý den, tady bych se nepřiklonil ani na jednu stranu. Jediné co mohu doporučit, vyzkoušejte si oba přístroje u nás na prodejnách. U každého Vás něco zaujme a nakonec je možné, že si vyberete uplně jiný model.

    Jan Matoušek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 08.09.2014 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Dobrý den.Chci se zeptat na reakci Canon Powershot SX510 HS a Sony Cybershot DSC-H300.Na stránce Canon reaguje pan Michalík že Canon je jednoznačně lepší než Sony.A na stránce Sony uvádí pan Maxant něco uplně jiného.Který je tedy lepší?Děkuji za odpověd.Jsou to komentáře 43 a 1

    Radim Růžička, 05.09.2014 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Reaguje na (51) | Dobrý den, řekl bych, že tento bude vhodný. Má jak automatický režim, tak manuální nastavení. Je poměrně malý a má velké přiblížení.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.09.2014 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Dobrý den, mám vybrán fotoaparát Canon PowerShot SX510 HS. Jelikož moc nerozumím fotoaparátům, poprosím Vás o radu. Z hlediska focení jsem amatér a foták bych chtěla jednoduchý na obsluhu a pro mě asi nejlépe focení v automatu a na akumulátorové nabíjení a ultrazoom fotoaparát. Jezdívám do národních parků a fotím zvířata a přírodu, které jsou blíže i v dálce. Chtěla bych,aby foťák dělal kvalitní a ostré fotky. Myslíte, že tento model, který mám vybrán je dostačující nebo by jste mi doporučili nějaký jiný do cenové relace 6000 Kč?Děkuji!

    Pavla Kunovská, 03.09.2014 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Reaguje na (49) | Dobrý den, fotoaparát je rychlý, má také manuální nastavení expozice, ale také záleží na dostatečně rychlé kartě. Ale jinak by neměl být problém.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.08.2014 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Dobrý den, na tento typ fotoaparátu se zaměřuji již delší dobu, recenze až na světelnost jsou velmi slušné. Ráda bych se zeptala, jak je to s prodlevou při fotografování? Chtěla bych tento fotoaparát na fotografování zvířat, zejména v pohybu (koně). Děkuji :)

    Eva Neugebauerová, 19.08.2014 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Reaguje na (47) | Dobrý den, bohužel pro tento fotoaparát není clona. U těchto dlouhých ohnisek je objektiv konstruován tak, aby to zvládal. Co přesně za problém máte? Možná to půjde odladit jinak.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 24.07.2014 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Dobrý den, jaké clony pasuji na tento fotoaparát?:) ve clonach se moc nevyzam...

    Prokop Něco, 23.07.2014 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Reaguje na (41) | Dobrý den, jako začínající fotograf určitě souhlasím - od doby, co jsem koupila tento fotoaparát - zejména kvůli ceně a možnostem i recenzím - jsem se rozhodla trochu pochopit princip focení. a je pravda, že po načtení několika knih o focení koupě spíše lituji, jelikož je díky malé světelnosti objektivu tento foťáček opravdu spíše na momentky... Ale na učení dobré... :)

    Tereza Vísnerová, 29.06.2014 | Reagovat

  • 45

    Michalík

    Reaguje na (43) | Dobrý den, tento Canon je jednoznačně lepší a to jak v kvalitě obrazu tak i videa. Určitě jej mohu doporučit. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 26.06.2014 | Reagovat

  • 44

    Michalík

    Reaguje na (42) | Dobrý den, ano Class 10, ideálně 30MB/s, např tuto: SanDisk SDHC Ultra 16GB 30MB/s Class 10

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 26.06.2014 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Dobrý den,chtěl bych poradit.Je tento uvedený fotoaparát Canon PowerShot SX510 HS lepší či naopak horší ve vícero možnostech a kvality než Sony Cybershot DSC-H300 nemůžu se v tomto cenovém rozmezí mezi těmito modely rozhodnout děkuji moc za odpověd :)

    Lukáš Dula, 25.06.2014 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat, jakou kartu pořídit k tomuto fotoaparátu. Jde mi o rychlost ukládání. Class10?

    Milan Čedič, 25.06.2014 | Reagovat

  • 41

    Michalík

    Reaguje na (40) | Dobrý den, fotoaparáty do 5 tisíc nejsou  vhodné pro fotografování produktů. Kompakty v této cenové hladině nezobrazují tolik detailů, kolik byste potřeboval pro produktové snímky a nejsou skutečně vhodné. Už úproto, že třeba neuděláte za produktem rozostřené pozadí a produktu budou chybět detaily. Ale abych odpověděl na otázku, doporučím vám Nikon P330, který sice stojí o malinko více, ale má výbornou světelnost a dobrou kresbu. Dovolím si jen malou radu. Nesjou to texty, co vám prodá zboží ale snímky a pokud nebudou kvalitní nebude ani zboží lákat ke koupi, proto bych doporučoval koupit klidně i starší zrcadlovku s objektivem s pevnýmn ohniskem např 50mm. Kvalita bude úplně někde jinde o 200% lepší a investice bude podobná. Prosím berte to jako dobře míněnou radu. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 20.06.2014 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Dobrý den, chci si pořídit fotoaparát pro fotografování předmětů v interiéru (zboží pro e-shop). Doporučil by jste mě prosím nějaký fotoaparát z Vaší nabídky do 5000,- Kč? Děkuji, Rostislav Trňák

    Rostislav Trňák, 20.06.2014 | Reagovat

  • 39

    Michalík

    Reaguje na (38) | Dobrý den, jako univerzální fotoaparát je tento Canon určitě povedený, jen se světelností na tom nebudete moc dobře. Daleko lepší je v tomto směru např. Panasonic FZ200, který má světelnost f2,8 po celé délce ohnisek. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 19.06.2014 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Dobrý den. Je tento model vhodný jako"univerzální" fotoaparát pro rodinné fotky typu dovolená - hory, moře , rodinné oslavy, sem tam nějaký video dětí. Aby fotky byly slušný i z horších světelných podmínek. Ještě jsem koukal na Nikon Coolpix L330 nebo máte nějaký jiný tip. Díky za odpověď.

    Jarda Kolar, 18.06.2014 | Reagovat

  • 37

    Michalík

    Reaguje na (36) | Dobrý den, pokud vám jde o dobrou světelnost a rychlé ostření doporučuji vybírat kompakt se světelností objektivu od f1,8. Např model Canon S110 či S120, Sony RX 100, Olympus XZ2, Olympus Stylus 1. fotoaparáty, které jste uvedl moc ve světllenosti nevynikají. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 06.06.2014 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Dobrý den, vybírám nový fotoaparát. Jde hlavně o dobrou světelnost a zaostření. Vím, že ideál je zrcadlovka, ale jelikož hodně cestuji, chci kompakt. Zvažuji Canon SX510 HS nebo SX700 HS. Fotím hodně děti, přírodu, památky, zvířata... Který byste mi doporučil spíše? Nebo ještě nějakou alternativu od Sony? Děkuji za odpověď.

    Jana Boháčová, 05.06.2014 | Reagovat

  • 35

    Michalík

    Reaguje na (33) | Dobrý den, ano Sony je dobrá volba např model WX80 je výborný v poměru cena/výkon, malý lehký ale dělá hezké snímky. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 26.05.2014 | Reagovat

  • 34

    Michalík

    Reaguje na (32) | Dobrý den, lze jej vyměnit, akumulátor není pevně zabudovaný.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 26.05.2014 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Dobrý den, sháním fotoaparát pro nenáročného fotografa. Kompakt tak do 5000. Fotí hlavně krajinu, něco ideálního k cestování. Na značce nezáleží, koukala jsem, že sony má v této cenové hranici docela dobré kompakty. Doporučil byste mi nějaký takový fotoaparát? Děkuji

    Bára Pitrová, 24.05.2014 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Dobrý den, Má tento fotoaparát ten akumulátor pevně zabudovaný, nebo jej lze vyměnit

    Johny paseka, 23.05.2014 | Reagovat

  • 31

    Michalík

    Reaguje na (30) | Dobrý den, záleží dost na tom na jaké focení fotoaparát požadujete a zda vám jde spíše o velký rozsah zoomu - fotit detaily z dálky nebo spíše budete fotit hodně v interiéru tak budete potřebovat fotoaparát se světelným objektivem. Všeobecně lze tento fotoaparát doporučit, ale pro každého je ideální jiný přístroj, tak pokud mi napíšete více o tom, co budete fotit a jaké jsou vaše požadavky budu moci buiď doporučit nebo doporučit jiný. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 22.05.2014 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobrý den, moc ve fotoaparátech nevyznám...doporučil byste mi tento fotoaparát? V cenové hranici 5000kč nebo byste mi doporučil jiný...:) Děkuji

    Michal Michal, 21.05.2014 | Reagovat

  • 29

    Korč

    Reaguje na (28) | Dobrý den, doporučil bych vybírat spíše ze Sony řady HX, v této cenové relaci mají zdaleka nejhezčí výsledky.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 21.04.2014 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Dobrý den,potřebuji poradit který fotoaparát si koupit Canon PowerShot SX510 HS nebo Fujifilm FinePix SL280,nebo nějaký jiný v této ceně.Fotím hlavě přírodu blízko ale i ve větší vzdálenosti,rodinné oslavy.

    Jana Křistková, 20.04.2014 | Reagovat

  • 27

    Michalík

    Reaguje na (26) | Dobrý den, bohužel k tomuto fotoaparátu není žádná kompatibilní dálková spoušť ať už drátová nebo bezdrátová.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 07.04.2014 | Reagovat

  • 26

    Šmíd

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zdali je k tomuto fotoaparátu je možné koupit drátovou nebo bezdrátovou spošť? děkuji za odpověď :-)

    Ondřej Šmíd, 06.04.2014 | Reagovat

  • 25

    Michalík

    Reaguje na (24) | Dobrý den, pokusím se nejprve vysvětlit situaci, jak věci fungují. Váš router vytváří přípojný bod ke kterému se připojí i počítač s USB síťovou kartou (když ji samozřejmě máte zapojenou a nemáte PC v tu chvíloi připojený přes ethernetový kabel). Váš fotoaparát se připojí k přípojnému bodu vašeho routeru, ale dál se již data nedokáží přenést až do počítače. Takto to bohužel nefunguje. Fotoaparát se dostane v podstatě do mrtvého bodu. Proto, aby to celé fungovalo je zapotřebí přepnout Wi-Fi notebooku nikoliv do režimu příjmu signálu - tedy že se notebook připojí přes Wi-Fi do sítě, ale do režimu, kdy se ostatní zařízení budou připojovat právě k notebooku. Vytvoříte tím právě ten AP - přístupový bod. Jeho funkčnost si můžete ověřit tak, že by se váš tablet měl bez problémů k vašemu notebooku připojit a vy byste tak měl možnost internetu přes Wi-Fi notebooku. Až toho bude fungovat bude vám stejným způsobem  fungovat i propojení fotopaparátu s notebookem přes Wi-Fi. Bohužel již více nedokážu poradit. Vycházím čistě ze svých znalostí Wi-Fi sítí, které nejsou sice na úrovni IT, ale přeci jen něco vím. Pokud by se nepovedlo obraťte se v tomto směru dále již na IT odborníky přes Wi-Fi sítě. Já už bohužel vyčerpal všechny možnosti, kde by mohl být problém. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 07.03.2014 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Reaguje na (23) | Díky za odpověď, já mám to myšlení stran těchto věcí pomalejší, za nás se to nestudovalo, učil jsem se to za pochodu jako samouk ročník 1952. Ale k tomu přenosu mezi foťákem a telefonem uvádím, že na displeji u foťáku - když se to připojuje - se objeví právě název sítě, ve které je zapojen router WiFi. Počítač mám připojený k routeru ethernetovým kabelem, zkoušel jsem ale i připojení přes "kartu WiFi do USB" či jak se to jmenuje. Tam to také nejde, přičemž přes tu "kartu" mi internet v PC normálně běhá. Zkoušel jsem to i u notebooku kam jsem nainstaloval stejný "canon SW" a zase nic . Není to otazka bytí a nebytí, ale chci na to zkrátka přijít. Když už to má tu funkci mít. ta verze canon SW co mám staženou a nainstalovanou jak na PC tak i na "noťasu" je : 8.10.2.21 . Jo a v PC mám XP a v notebooku 7 . A samozřejmě děkuji, že se mnou máte trpělivost. Přeju hezký večer. fz

    frantisek zalud, 06.03.2014 | Reagovat

  • 23

    Michalík

    Reaguje na (22) | Dobrý den, k tomu abyste vytvořil spojení mezi telefonem a fotoaparátem nepotřebujete router. Telefon si umí vytvořit přípojný bod - tedy AP point ke kterému se fotoaparát připojí a přenesou se data. U počítače, který se také jen připojí k Wi-Fi musí tento přípojný bod umět vytvořit buď přímo počítač - pokud máte notebook s Wi-Fi nebo router. Jak máte připojen počítač k routeru? Přes Wi-fi nebo ethernetovým kabelem? Obávám se, že zde by spojení počítač - fotoaparát přes Wi-fi fungovalo pouze v případě, že se bude jednat o notebook, který bude umět vytvořit přípojný bod stejeně jako telefon a fotoaparát se tak bude umět k takovému bodu připojit. Pro zjištění verze SW je třeba sppustit aplikaci a následně v horním menu - zpravidla v nápovědě najdete informace o verzi aplikace. Na dálku se takto velmi těžko radí, kde by vlastně problém mohl být. Software podle popisu výrobce by měl umět i připojení přes Wi-Fi.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 06.03.2014 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Díky za odpověď. Upřesňuji, že foťák se připojí přes WiFi router právě k tomu telefonu, takže ten přípojný bod se vytvoří a fotky lze bez problému přes WiFi router do telefonu přetáhnout. ( To já ale nepotřebuji, jenom jsem zkoušel jak to přes router funguje ). Jestli umí AP režim a jak jsou nastaveny IP adresy a DHCP tomu já nerozumím. ( prosím kde a jak to zjistím? ) Na mě to spíš dělá dojem, že si to WiFi připojení foťáku nerozumí s tím staženým SW od Canonu. Mám nainstalovanou verzi : "cdw-inst-8-10-2b-21-u02-9l.zip " a v tom programu lze fotky přetahovat jenom přes kablík USB. Dopředu díky. fz

    frantisek zalud, 05.03.2014 | Reagovat

  • 21

    Michalík

    Reaguje na (19) | Dobrý den, protože ve vašem dotazu uvádíte málo informací, měl bych několik technických dotazů, než vám budu moci poradit.  Používáte Wi-Fi router? A pokud ano umí AP režim? Umí vytvořit přípojný bod ke kterému se následně připojí další zařízení? Dokážete k počítači bezdrátově připojit bez problémů jiné zařízení? Máte nastaveny IP adresy napevno nebo povolen DHCP?  Jakou používáte verzi aplikace Digital Camera Software? Zatím mě nenapadá, kde by mohl být problém, bylo by to potřeba spíše vidět, ale třeba něco rozšifrujeme, co by vám pomohlo. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 04.03.2014 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Poradí mi někdo s tím připojením přes WiFi ? Z foťáku do telefonu (prestigio 4300 duo) dostanu fotky v pohodě - do PC nikoli. Mám zato, že nefunguje SW od Canonu. Název přístupového bodu se na na displeji foťáku zobrazí okamžitě, leč po chvíli to napíše, že zařízení nebylo nalezeno. Něvěděli si s tím rady ani technici v záručním servisu Canon na Floře. Máte někdo povědomost co s tím ? Díky moc. franta zalud

    franta zalud, 03.03.2014 | Reagovat

  • 18

    Korč

    Reaguje na (16) | Dobrý den, pasuje standardní krytka 52mm

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 09.01.2014 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Reaguje na (13) | Dobrý den, bohužel je to problém. Tato krytka je atyp. Rozměr 40,5, který má krytka JJC je příliš volná. A větší rozměr jsem nenašel. Jedná se o 41mm. Doporučil bych kontaktovat Canon servis, zda mají servisní díly na prodej.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.01.2014 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Prosim o rychlou odpoved, podařilo se mi ztratit krytku objektivu, můžete mi prosím poradit jakou náhradu si mám koupit. Originál nebo nějaký univerzál. Děkuji Lukáš

    Lukas, 07.01.2014 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Reaguje na (9) | díky, to mi fakt pomohlo

    sintelon, 05.01.2014 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Reaguje na (12) | Dobrý den, jedná se o automamtický kompaktní fotoaparát s větším přiblížením. Což je pro většinu věcí dostačující, ale u nočních snímků bude potřeba blesk, který je vestavěný. Díky velkému přiblížení je normální světelnost objektivu. To může zapříčinit o něco horší výsledek v noci. Ale jinak má perfektní makro a výstup obecně. Lze měnit scénické řežimy.

    SX510 je na tom podobně. Ale je vybavena manuálním nasdtavením expozičních hodnot a to může ovlivnit obraz v horších světelných podmínkách. A přišlo mi že trochu více šumí.

    Pokud tedy chcete automat s možností něco málo nastavit. Zvolil bych L820. Pokud raději experimentujete a rádi budete nastavovat expozici atd, doporučím SX510.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.01.2014 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Dobrý den, podařilo se mi ztratit krytku objektivu, můžete mi prosím poradit jakou náhradu si mám koupit. Originál nebo nějaký univerzál. Děkuji Lukáš

    Lukas, 04.01.2014 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Dobrý den chceme si pořídit fotoaparát na focení především ryb, všeobecně přírody, noční snímky, a natáčení HD videa s využitím ultrazoomu. Jsme začátečníci a zvažujeme tento fotoaparát nebo Nikon Coolpix L820. Prosím o radu, díky Radek

    Radek Kolár, 02.01.2014 | Reagovat

  • 11

    Lukeš

    Reaguje na (10) | Dobrý den, myslím, že by určitě pomohlo přečíst si návod.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.12.2013 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Ahoj, dostala jsem tenhle foťák, ale nevím, co znamenají všechny tlačítka, nevíte o nějaké webovce, která by mi pomohla?

    sintelon, 26.12.2013 | Reagovat

  • 9

    Lukeš

    Reaguje na (8) | Dobrý den, Canon SX50 má novější procesor takže o něco nižší hladinu šumu a také nekomprimovaný formát RAW, takže je na tom v tomhle směru o něco lépe.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.12.2013 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    A je rozdiel v kvalite fotiek z fotoaparátmi Canon powershot SX 510 vs Canon powershot SX 50 ? V čom je lepší SX 50 . Ďakujem za odpoveď.

    Eduard F, 05.12.2013 | Reagovat

  • 7

    Lukeš

    Reaguje na (6) | Dobrý den,dobrý den, hladina šumu při nočním focení je dána vysokou citlivostí a neostrá fotka je způsobena dlouhým časem. Oba problémy tedy eliminuje stativ. Bez toho se noční fotografie pořizovat nedají. Jinak mohu tento model doporučit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.12.2013 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Dobrý deň, chcel by som sa spýtať ohľadom nočných fotiek , či tento foťak je schopný ich robiť pekné ostré bez šumu alebo by ste mi poradili niečo iné do ceny 280 € .

    Eduard F, 04.12.2013 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Reaguje na (4) | Děkuji! Původně jsem byl pro něj rozhodnut, ale momentální cenový rozdíl 1300 Kč mě trochu znejistěl :-)

    Aleš Vencko, 11.11.2013 | Reagovat

  • 4

    Vacek

    Reaguje na (3) | Dobrý den, osobně bych si vybral spíše Panasonic FZ62. Kvalitní optický stabilizátor který funguje výborně, kresba objektivu a elektronický hledáček je velký přínos fotoaparátu.

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 11.11.2013 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi SX510 HS a Lumixem FZ 62. Lze stručně popsat praktické rozdíly mezi nimi? Drobné rozdíly v parametrech jsem si prostudoval, ale jde mi spíše o zkušenosti a praktické výsledky. Děkuji

    Aleš Vencko, 11.11.2013 | Reagovat

  • 2

    Avatar

    Reaguje na (1) | Dobrý den, no raději bych v této ceně doporučil nějaký kompak s výměnným objektivem. A to z důvodu většího snímače. Tento fotoaparát není špatný a díky jeho možnostem v manuálním nastavení zvládne i horší situace(málo světla) Osobně bych zvolil například GF5. Ale nemá již tak univerzální objektiv, ale zase ho lze vyměnit za světelnější, kresebně lepší nebo delší  zoom. Větší snímač zajistí lepší výstup v horších světelných podmínkách.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 09.11.2013 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Dobrý den, mužete mi poradit. přemýšlím o tomto fotoaparátu.Chtěla bych foták ultrazoom, zoom 20- 30 stačí víc ne. Měla bych ho hlavně na focení dětí. Aby fotil pěkné portréty které by se daly i slušně zvětšit ale i na focení při sportu,na kole v přírodě. Potřebovala bych hlavně rychlé reakce fotáku ( ostření, focení) než mi děti utečou ze záběru. Časem bych chtěla vyzkoušti i manuál ale zatím budu fotit hlavně na automat. Přemýšlela jsem i o zrcadlovce ale pro její rozměry jsem se rozhodla pro nějaký lepší automat. Jaký by jste mi doporučil? Cena do 10 000Kč. Děkuji moc za odpověd.

    Michaela Eretová, 09.11.2013 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím