Casio EXILIM F1 Komentáře k Casio EXILIM F1

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (229 - 130)

  • 229

    Avatar

    Reaguje na (227) | KOUPÍM. Kolik za tu efjedničku chceš?

    Flashraptor, 12.05.2013 | Reagovat

  • 228

    Svoboda

    Reaguje na (227) | Dobrý den, o výkupní ceny si můžete napsat na: bazar@megapixel.cz.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 19.04.2013 | Reagovat

  • 227

    Avatar

    prodam ....

    Lukas Migasz, 19.04.2013 | Reagovat

  • 226

    Lukeš
    Reaguje na 225 | Dobrý den, přístroj má tyto možnosti:

    HS 480 sn.s. / 224x160
    HS 240 sn.s. /432x320
    HS 30-240 sn.s. /432 x320

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.03.2011 | Reagovat

  • 225

    Avatar
    Zdravím, neví někdo kde se dá tento fotoaparát ještě zakoupit? Resp. nový typ EX-ZR100 ma zajímavé vlastnosti, ale udávají jiné rozměry videa se sn./s, např. mi schází toto: 432x192 - 600 sn./s Nevíte někdo, jestli je u toho nového typu i tato možnost?

    Jura, 22.03.2011 | Reagovat

  • 224

    Avatar
    Co dokaze moje F1cka.... 300fps http://www.youtube.com/watch?v=MEba4Zus208 600fps http://www.youtube.com/watch?v=--ZUP8W0vaE 600fps + macro predsadka http://www.youtube.com/watch?v=PB1HRf6U2zo

    Michal, 29.11.2010 | Reagovat

  • 223

    Avatar
    P.S. je tam 23 videí převážně slow z velké části slow motion :-)

    reaktor, 25.06.2010 | Reagovat

  • 222

    Avatar
    Reaguje na 221 | díky za odpovědi. S tou stabilizací jsem to četl už od více majitelů tohoto přístroje. Pokud bude zajímat co tím lze točit, tak zde malá ukázka: http://www.youtube.com/user/reaktor1300

    reaktor, 25.06.2010 | Reagovat

  • 221

    Avatar
    Reaguje na 220 | Dobrý den, na těchto videozáznamech "se ujíždíme" (: s kolegy taky. Jinak nefunkčnost stabilizace je zvláštní a platí pro ní totéž co u předchozího problému

    Bohouš Brož - Megapixel, 24.06.2010 | Reagovat

  • 220

    Avatar
    Reaguje na 219 | Asi budu muset kontaktovat prodejce, ale mám ještě jednu otázku. V menu je nastavení antishake, když nastavím demo a zkouším to tak to funguje úžasně. Ale po nastavení jiného nastavení to nefunguje vůbec. Bohužel na nastavení demo to snímek nepořídí. Je to problém jen mého foťáku nebo je to nějaká chyba? Nový firmware už tam mám. Jinak su s foťákem maximálně spokojen. Koupil jsem ho jen k natáčení videa vysokorychlostně. Ty nahrávky jsou prostě úžasný. Hlavně když točím na střelnici :-)

    reaktor, 22.06.2010 | Reagovat

  • 219

    Avatar
    Reaguje na 218 | Dobrý den, nenapadá mne kombinace nebo nastavení, které by mohlo dané ostření blokovat. Zkuste se obrátit na dodavatele nebo rovnou autoriz. servis.

    Bohouš Brož - Megapixel, 22.06.2010 | Reagovat

  • 218

    Avatar
    Dobrý den, mám tento foťák už od začátku prodeje v Čr. Ale nejsu schopen přepnout na manuální ostření přes kroužek. Teda přepnout v menu ano, ale nefunguje to. Co vy na to?

    reaktor, 20.06.2010 | Reagovat

  • 217

    Avatar
    Reaguje na 216 | Dobrý den, jedná se o nabíječku na akumulátor NP-100 pro Casio - ta by měla být ve dvou provedeních originál (Casio) a alternativa (Megapixel) - dostupnost a případný termín dodání Vám sdělí na dostupnost@megapixel.cz.

    Bohouš Brož - Megapixel, 07.05.2010 | Reagovat

  • 216

    Avatar
    Dobry den vazeni v MEGAPIXEL, mam u vas koupany fotoaparat EXILIM EX-F1 a jsem s nim nespmirne spokojeny. Bohuzel jsem pri me posledni ceste zapomnel nabijecku baterii na hotelu...... a bez nabijecky je mi cely fotoaparat uplne k nicemu. Bohuzel se mi ani na vasich strankach, ani na strankach www.casio.cz nepodarilo nabijecku nalezt a pripadne objednat. Muzete mi prosim pomoci v me svizelne situaci? Predem dekuji za jakoukoliv odpoved – Martin Geist

    Martin Geist, 05.05.2010 | Reagovat

  • 215

    Bouška
    Reaguje na 214 | Před chvílí přišlo vyjádření dovozce: uvedená cena je nesmyslná, daná společnost nakupuje u dovozce za vyšší cenu, než uvedli na svých stránkách, takže se s největší pravděpodobností jedná o omyl.

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.04.2010 | Reagovat

  • 214

    Bouška
    Reaguje na 214 | Dobrý den Tomiku, Váš příspěvek jsem bohužel musel odstranit, protože obsahoval odkaz na konkurenci, díky za pochopení. Každopádně Váš podnět přeposílám na obchodní oddělení.

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.04.2010 | Reagovat

  • 213

    Avatar
    Reaguje na 212 | Přístroj byl kupovaný v Japonsku, mám cestovní záručák, ale parago je ztracen v nenávratnu, takže tak... ale našel jsem pěkný fotoservis na Jiř. z Poděbrad, kde mi slíbili, že se to pokusí opravit a dali poloviční cenu za opravu než v autorizovaném servisu, nicméně nezaručili, že to opraví

    Vonráček J., 13.03.2010 | Reagovat

  • 212

    Lukeš
    Reaguje na 211 | Dobrý den, zeptám se - váš přístroj je již po záruce?

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.02.2010 | Reagovat

  • 211

    Avatar
    Zdravím, můj foták přestal fungovat a akorát se zobrazuje zpráva "lens error" takže mám podezření na to že odešel motorek ovládající zoom, ale v servisu mi řekli, že "oprava" vyjde na 8000,- a vymění mi celý objektiv, což mi přijde, mírně řečeno přehnané. Nějaká šance s tím něco udělat? Sám jsem elektrotechnik a nevěřím, že by návrháři výrobku s takovou možností nepočítali. Spíš bych věřil na lenost technika to opravit...

    Vonráček J., 23.02.2010 | Reagovat

  • 210

    Avatar
    Reaguje na 208 | Dobrý den, viz. předchozí reakce.

    Bohouš Brož - Megapixel, 22.11.2009 | Reagovat

  • 209

    Avatar
    Reaguje na 207 | Dobrý den, pokud Vám jde o rychlost ostření a především sekvence tak F1.

    Bohouš Brož - Megapixel, 22.11.2009 | Reagovat

  • 208

    Avatar
    Ešte ja.. napadol ma aj kompakt Olympus 590 UZ.. Ďakujem

    Petra, 21.11.2009 | Reagovat

  • 207

    Avatar
    Dobrý den, právě vybírám nový fotoaparát, který bych potřebovala na focení zvířat v pohybu a rozhoduji se mezi Casio Exilim FH20, Casio Exilim F1, Canon SX 1 SI (anebo i 20). Který by by nejlepší? Anebo je na trhu něco lepší? Zrkadlovku nechci. Za odpověď moc děkuji

    Petra, 21.11.2009 | Reagovat

  • 206

    Bouška
    Reaguje na 205 | Dobrý den, bohužel zatím nevíme.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.09.2009 | Reagovat

  • 205

    Avatar
    Dobrý den, prosím neznáte jestli nebude uveden na trch v blízké době(třeba na vánoce) nějaký následník.

    michal, 15.09.2009 | Reagovat

  • 204

    Avatar
    Tak se mi ho na Aukru povedlo sehnat za 7000,- a připadám si jak kdybych vyhrál ve sportce... sice jsem obětoval prachy na řidičák, ale stojí to za to. Fotky se zrcadlovkám nevyrovnají a 6mpx je taky už celkem málo, ale to kompenzuje zoom, ultrarychlé focení, kvalitní 720p video a stereo zvuk, který bohatě postačuje (jen si dávejte bachy abyste prsty neucpali mikrofony ;-) ). Co se týče slowmo, nevěřil bych, že to řeknu, ale 600 a 1200 fps je jen na vyblbnutí. 300 fps ke sportovní analýze apod. stačí bohatě... jen bych uvítal možnost natáčení třeba 120 fps ve vyšší kvalitě, čehož se asi už nedočkám. Ale za 7000? No neber to :)

    Jirka, 23.07.2009 | Reagovat

  • 203

    Bouška
    Reaguje na 202 | Dobrý den, kvalita není na nijak zvlášť vysoké úrovni.

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.07.2009 | Reagovat

  • 202

    Avatar
    Zdravím. Muže mi někdo říct, jak moc to má kvalitní záznam zvuku? Píšou že stereo. Ale je dost kvalizní? Třeba když budu chtít natočit zaznam z koncertu. Děkuji moc za odpověd

    Zdeněk, 10.07.2009 | Reagovat

  • 201

    Avatar
    Viděl jsem F1 v praxi. Video je docela dobré - na úrovni Full HD kamer za 12 tis, ale zvuk je skutečně horší - je to dáno umístěním mikrofonů a nelze s tím nic dělat. Když k tomu přidám ještě docela slušný foťák, je to ideální kompakt na cesty nebo kompakt s kamerou k zrcadlovce. Je to také podle mne důvod, proč má přístroj vstup pro externí mikrofon - pouze předpokládám, že stereo. Myslím si, že bez externího mikrofonu nelze plně využít kvalit přístoje. O koupi F1 uvažuji, ale zajímalo by mne, jaký externí mikrofon (ideálně s paticí) byste mi mohli doporučit? Kolik by stál?

    jara, 02.07.2009 | Reagovat

  • 200

    Bouška
    Reaguje na 199 | Dobrý den, video je lepší u kamery, má lepší ostření i zvuk.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.07.2009 | Reagovat

  • 199

    Avatar
    zvažoval jsem kameru Sanyo VPC-HD1000, ale kápnul jsem na todleto... jde mi primárně o videozáznam, ale proč to nezkombinovat s lepší fotkou ? Potřeboval bych vědět u kterého stroje bude video lepší... či nějaká jiná doporučení.

    Karel, 02.07.2009 | Reagovat

  • 198

    Avatar
    Ovládání přes usb kabel-nový soft http://support.casio.com/download.php?rgn=4&cid=001&pid=573

    Tom, 19.06.2009 | Reagovat

  • 197

    Avatar
    Reaguje na 196 | Dobrý den pane Mihulka, mám dotaz k té stabilizaci obrazu - Opravdu vám přijde že je obraz dobře stabilizovaný? a co při natáčení videa(STD a HD) ? Jste totiž asi první koho vidím že je se stabilizací spokojen, tak by mě zajímalo jestli je to tím že máte třeba novější kousek, nebo prostě jen jiné subjektivní hodnocení. Mohl by jste zkusit někam nahrát fotografie S a BEZ použití stabilizace? (stejné světelné podmínky, přibližně stejný záběr, foťák držený v natažené ruce bez opory) Předem moc děkuji. Pavel Černík

    Pavel Černík, 21.04.2009 | Reagovat

  • 196

    Avatar
    Reaguje na 174 | Jsem s fotoaparatem maximalne spokojen. Co se tyce ostreni pohybujicich se predmetu, fotak je vynikajici, avsak jeho nastaveni neni nejjednodussi. Musim rici, ze digitalni stabilizace obrazu, kterou se Casio tak chlubi, je opravdu vyborna. Funkcnost digitalni stabilizace lze perfektne vyzkouset pri maximalnim zoomu. Je ovsem nutne si uvedomit, ze pri vsech rychlych zaznamech je nutny dostatek svetla.

    Jan Mihulka, 20.04.2009 | Reagovat

  • 195

    Avatar
    Reaguje na 194 | za 10 tisic by to byla az moc velka pecka na to kolik toho umi.. myslim ze cena je sice vysoka, ale odpovida tomu co to umi...

    Pavel Černík, 13.04.2009 | Reagovat

  • 194

    Avatar
    17 000 se mi zdá dost, ale kdyby byl za cenu okolo 10 000, šli byste do něj ?

    Yirkaa, 08.04.2009 | Reagovat

  • 193

    Bouška
    Reaguje na 192 | Dobrý den, filtry jdou nasadit přímo, závit má průměr 62 mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.04.2009 | Reagovat

  • 192

    Avatar
    Dobrý den. Chci se zeptat, jak jsou u tohoto foťáku řešené přídavné filtry, zda-li má svůj závit či je nutné mít nějaký konvertor jako např. u malých kompaktů (např. Sony W150). Děkuji za odp.

    Jirka K., 31.03.2009 | Reagovat

  • 191

    Avatar
    Reaguje na 189 | Dobrý den, děkuji za odpověď, to je přesně to co jsem potřeboval vědět. Akorát jste mě trochu zarazil s tou nekvalitou... i když je to spíš otázka úhlu pohledu. Samozřejmě že pokud budu chtít kvalitní fotky a dělat vyřezy apod. tak si koupim zrcadlovku + objektivy + filtry atd. za cca min. 100.000,- a pokud budu chtít točit filmy tak si pořídím kameru za 50.000,- kde můžu očekávat nějakou kvalitu i funkce. Ale myslím si že na kategorii kompakt + UltraZoom nefotí zase tak špatně, ne ? (alespoň podle fotek na internetu) a pro prohlížení na běžném monitoru bez výřezů a pro tisk běžných fotek si myslím že ta kvalita je dostatečná ... na kompakt + plné manualní funkce. A HD video z tohoto přístroje je zatím to nejlepší co jsem viděl... možná že hlavně taky díky kvalitnímu objektivu. No a za cenu kolem 17.000 se vším všudy si myslim že není co řešit. Mimochodem zamiloval jsem se do Panasonicu SD100 - designově a funkčně (papírově) naprostá dokonalost... Ale to byste nevěřili jak tato papírově skvělá kamera točí odporné a nepoužitelné video (ani na DVD se to nehodí) a o fotkách bych se nezmiňoval vůbec - proto mě zarazilo jak tento foťák točí skvělé a čisté video. No nic nějak jsem se rozepsal, budu končit. takže děkuji za odpověď a naschledanou. M.H.

    Miroslav, 26.03.2009 | Reagovat

  • 190

    Avatar
    omlouvám se... chyba se vloudila:<br> automatické ostření a automatická úprava expozice během natáčení - ANO.

    Pavel Černík, 26.03.2009 | Reagovat

  • 189

    Avatar
    Reaguje na 188 | manuální ostření, úprava expozice před natáčením a zablokování těchto hodnot - ANO ; manuální ostření a manuální úprava expozice během natáčení - NE ; automatické ostření a automatická úprava expozice během natáčení - NE. [br] Dále automatické ostření nefunguje během HS režimu. Nelze zablokovat ostření během natáčení (tedy že začnu natáčet s auto-ostřením, v půlce videa ho budu chtít zablokovat, a následně opět povolit) [br] Ohledně toho vašeho "super foťák a kamera" - s tím jako majitel nesouhlasím. Jediné plus, proč ho koupit je rychlost záznamu. Kvalita určitě ne-e. (pokud by šlo o kvalitu, tak se vyplatí spíš zrcadlovka Nikon D40 / Canon 1000D , + nějaká levná kamera)

    Pavel Černík, 26.03.2009 | Reagovat

  • 188

    Avatar
    Dobry den, zvazuji koupi tohoto pristroje a mel bych dotaz ohledne HD videa (1280x720p)(nikde na internetu jsem to nenasel) - da se napr. pred zaznamem pouzit rucni ostreni ? (alespon volba nekonecno nebo zablokovani ostreni?) a da se behem zaznamu nejak ovlivnovat expozice ? (napr. +/- EV) ? Pokud by to tak bylo tak bych si ho hned koupil - super fotak + kamera. Dekuji za odpoved. M.H.

    Miroslav, 21.03.2009 | Reagovat

  • 187

    Avatar
    Reaguje na 186 | Máte na mysli sériové focení? to bohužel ne. Je zde sice malý bug ve firmware který umožňuje fotit sériově bez držení spouště, ale je to plnou rychlostí jakou foťák stíhá zapisovat na kartu... (cca 2-3 snímky za sekundu)

    Pavel Černík, 08.03.2009 | Reagovat

  • 186

    Avatar
    Reaguje na 177 | umí to jakýkoliv ricoh (např. gx 100) s časem nastavitelným od 5s po 5s krocích až do několika hodin

    xy, 07.03.2009 | Reagovat

  • 185

    Avatar
    Reaguje na 184 | Dobrý den, jste si tím jistá? to mi přijde jako dost silná změna původně udávané, a reálné hodnoty.. a nemyslím si že by taková firma jako casio byla ochotná takhle klamat zákazníky... jakým způsobem jste to měřila?

    vecernik, 14.02.2009 | Reagovat

  • 184

    Avatar
    Reaguje na 96 | Bohuzel ani tato to neumi. Kameru pouzivam na mereni, takze jsem musela pomoci stroboskopu promerit realnou sekvenci snimku. Deklarovana frekvence 1200 fps, 600fps a 300 fps je asi "brana pred zdanenim" :-), protoze realna frekvence snimani v HS rezimu je 1000fps, 500fps, 250fps.

    Filipenská, 06.02.2009 | Reagovat

  • 183

    Bouška
    Reaguje na 183 | Dobrý den, poslední příspěvek jsem odstranil, obsahoval odkaz na konkurenci. Díky za pochopení.

    Reaguje na 182 | Ano, stále je nejrychlejší, v plném rozlišení umí F1 60 sn-s, FH20 jich umí 40. Pokid jde o vodeo, F1 má nejvyšší rychlost 1200sn/s a FH20 má 1000. Stačí si prostudovat parametry.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.01.2009 | Reagovat

  • 182

    Avatar
    Je stále nejrychlejší na světě ? Jak popisujete... ,,,,( Casio EX-F1 je nejrychlejší EVF zrcadlovka na světě, snímá až 60 snímků za sekundu ),,, Co takový EX-FH20 ? Až 1000 snímků za /s. ,,,,,,,,,,,,, * CMOS shift system – redukce rozmazání snímků díky mechanické stabilizaci tím, že CMOS senzor „pluje“, a tím dorovnává otřesy vzniklé chvěním ruky, a to i při zoomování, který tento fotoaparát dovoluje… * High Definition HD Video – natáčení je možné v parádním 1280×720 rozlišení * křišťálově čistý, světelný a vysokokontrastní 7,6 cm velký LCD display * nikdy nebylo jednodušší se podělit s pořízenými snímky přes YouTube™ , díky dodanému softwaru se toto i pro laika stává dětskou hračkou * chcete si natočit minulost?? Past movie to dokáže… jestliže si nejste jisti, kdy něco začne nebo jste nestihli zmáčknout nahrávání je možné se dohledat zpět a celých 5 sekund před stisknutím se automaticky nahrává… * BEST SHOT – nepotřebujete být profesionálem pro pořízení fantastických snímků… 18 přednastavi­telných režimů zajistí, že se to pokaždé „povede“… s další možností nastavení vlastního režimu * až 40 snímků za sekundu v režimu vysokorychlostního natáčení znamená, že stihnete natočit prakticky cokoliv * 20 násobný optický zoom * vysokorychlostní CMOS senzor dovoluje při velkém rozlišení ultra-rychlé foto sekvence a vysokou kvalitu rozlišení při ultra-vysokém video snímání. Dále nabízí možnost vysokého kontrastu, optimalizace definice detailu a úžasného obrazu. * také díky kombinaci 9,1 efektivních Mpix a vysokorychlostního CMOS snímače vytvoříte ostré, detailní a brilantně barevné snímky, a to v rozlišení 3456×2592 pixelů, kteréžto, díky excelentní kvalitě vám umožní tisk fotografie ve vysokém rozlišení na A3 velikost * kontinuální blesk – výbava fotoaparátu, jež umožňuje pořídit 10 snímků v řadě (5 snímků / 1sek) s bleskem ve zhoršených světelných podmínkách * standartní příslušenství – AA alkalické baterie (LR6) x 4, USB kabel, AV kabel, poutko, krytka, CD-ROM Parametry výrobku CASIO EXILIM Pro EX-FH20: Typ senzoru CMOS Efektivní počet pixelů 9.1 Poměr stran (š:v) 4:3 / 3:2 / 16:9 Maximální rozlišení 3456 x 2592 Barevný filtr R-G-B Max. světelnost objektivu 2.8 Min. světelnost objektivu 4.5 Optický zoom 20 × Optický stabilizátor obrazu Ano Max. ohnisková vzdálenost 520 mm Min. ohnisková vzdálenost 26 mm Nejkratší zaostření 12 cm Maximální čas závěrky 30 s Velikost displeje Ne Rozlišení displeje 230400 Měření se zdůrazněným středem Ano Zonální měření Ano Bodové měření Ano Face Detecion Ano Korekce expozice Ano Max. rozlišení videosekvence 1280x720 Snímků /s. - u videosekvence 30 Ozvučené videosekvence Ano Patice pro externí blesk Ne Ukládání v RAW Ano Ukládání v TIFF Ne Ukládání v JPEG Ano manuální vyvážení bílé Ano Maximální ISO citlovost 1600 Minimální ISO citlovost 100 Hledáček elektronický Datová media SD / SDHC / MMC české menu Ano USB Ano TV výstup Ano Napájení 4X AA Hmotnost 483 g Šířka 122.7 mm Výška 81 mm Hloubka 85 mm Minimální_ čas závěrky 1 / 2000

    xy, 16.01.2009 | Reagovat

  • 181

    Avatar
    Reaguje na 180 | v timewarpu mají mnohonásobně lepší vybavení - třeba vibrace skleničky s casiem určitě nenatočíš, zato výbuchy balónků, skákání atd určitě. Bohužel 1600fps má jen malý rozměr, takže to je jen na pokusy, ale ne na tvorbu pořádného videa... Praskání je v pohodě, výbuch(třeba petarda) už ne tak moc, protože v okamžiku výbuchu se oběví moc světla, takže cca 4 snímky jsou pouze bílá plocha.. a pak už vidíš jen odlétávající kousky.. (tzn to jak se trhá obal petardy není vidět) Pokud to chceš jen na pokusy, a máš dost peněz tak to stojí za to... Pokud peněz moc nemáš, tak můžeš zkusit levnějšího bratříčka: Ex-FH20 , a pokud chceš natáčet kvalitní zpomalené záběry jako jsou v timewarpu, tak si nachystej pár set tisíc na opravdovou vysokorychlostní kameru..

    vecernik, 07.12.2008 | Reagovat

  • 180

    Avatar
    Chtěl jsem se zeptat vlastniku fotoaparátů dá se 1600fps použít jako vysokurychlostní kamera? dívám se na time warp na discovery a tam spomalují výbuchy,praskání...a tak mě zajíma zda li je tento foták doopravdy ta¨kový jak se o něm píše...

    Hi-speed?, 06.12.2008 | Reagovat

  • 179

    Avatar
    Reaguje na 176 | Díky za reakci-jen vlastně nevím,jestli mám být ráda,že pravděpodobně není chyba na mé straně,nebo nerada,že jednu z (pro mně) hlavních funkcí foťáček moc nezvládá... :-( :-(

    Michala, 29.11.2008 | Reagovat

  • 178

    Avatar
    Reaguje na 177 | Přímo tuto funkci neumí, lidé na dpreview o to prosili už hodněkrát, ale stále nic... Každopádně má foťák takový malý bug ve firmwaru, který se pro tento účel dá využít - přepněte do režimu sériového snímání, nastavte rychlost na nejnižší (ukládá přímo na kartu), nastavte časovač spoučtě na 2 nebo 10 sekund, a zmáčkněte.... fotoaparát začne sám fotit tak rychle, jak bude stíhat ukládat na kartu (cca 2-3 snímky za sekundu) bude však ukládat pořád a pořád, dokud nenacpe celou kartu (u mě se občas zasekne, ale to je spíš tím že mám mizernou kartu. po zformátování to dělá méně). Přerušit snímání lze jednoduše pomocí opětovného zmáčknutí spouště. (i když by to mělo jít snad jakýmkoliv jiným tlačítkem). Další možnost jak sériového snímání dosáhnout je sestrojit si jednoduchý astabilní klopný obvod, jeho výstup zesílit přes tranzistor a spínat jím relé, které připojíme k upravenému dálkovému ovladači... (to je ale spíše pro ty víc technicky zdatné)

    vecernik, 26.11.2008 | Reagovat

  • 177

    Avatar
    Pozoruhodný přístroj. Umí EX-F1 kromě "zrychleného snímkování/zrychleného videa" vhodného pro zpomalení pohybu naopak i "zpomalené snímkování/zpomalené video" pro zrychlení pohybu ? Např.pro pravidelné snímkování rozvíjející se květiny po každých 30ti sekundách ? Pokud ne, existuje jiný přístroj s podobnou funkcí ?

    Jirka, 25.11.2008 | Reagovat

  • 176

    Avatar
    Reaguje na 175 | já mám uplně stejné zkušenosti... podle mě slečna nic špatně nedělá. Optika opravdu to největší ohnisko nezvládá, fotky jsou rozostřené, a ani stabilizace tomu pořádně nepomůže... Bohužel je to cena za jiné dobré parametry...

    vecernik, 23.11.2008 | Reagovat

  • 175

    Bouška
    Reaguje na 174 | Dobrý den, bohužel nemohu na dálku Vaše snímky posoudit, takže nepoznám, jestli něco děláte špatně.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.11.2008 | Reagovat

  • 174

    Avatar
    Reaguje na 173 | díky,už jsem taky jeden free prográmek objevila..jinak ale velké zklamání z focení při větším zoomu-ve většině případů se zcela ztrácí kresba..taky jsem se stále nedopátrala,jestli zapnutí optické stabiliazce funguje či ne,když (jak psáno v příručce) se při zapnutí přístroj nezachvěje a nezavrčí...popravdě,očekávala jsem od toho fo´táčku něco víc-potřebuju fotit na větší vzdálenost pohybující se zvířata a pokud mám zoom na maximum,fota jsou prakticky nepoužitelná.Jak jsem zjistila,s tímhle problémem nejsem osamocená,ale třeba dělám něco špatně?Díky za radu.

    Michala, 20.11.2008 | Reagovat

  • 173

    Avatar
    Reaguje na 163 | Pro převod videa z EX-F1 mohu doporučit jednoduchý a free (zdarma) prográmek Any Video Converter, který zvládne převod mezi prakticky všemi formáty videa. Video z F1 tak můžete převést do formátu DVD PAL, NTSC, DivX...

    Omar, 10.11.2008 | Reagovat

  • 172

    Avatar
    Reaguje na 171 | že by třeba tady?? : http://www.megapixel.cz/casio-akumulator-np-100

    vecernik, 05.10.2008 | Reagovat

  • 171

    Avatar
    Kde se dá sehnat náhradní akumulátor a za kolik penízků ? Děkuji

    Ivo, 05.10.2008 | Reagovat

  • 170

    Bouška
    Reaguje na 169 | Dobrý den, to se nedá říci, který je nejlepší, každý nabízí něco jiného. Já bych si vybral asi S100FS, ale i ostatní uvedené jsou vynikající a v některých ohledech i lepší...

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.09.2008 | Reagovat

  • 169

    Avatar
    Zdravím. Pane Bouška,který z těchto přístrojů je nejlepší? Tento Casio F1,FinePix S100FS,Olympus SP570 ultra zoom nebo Panasonic FZ50?Chci nejlepší EVF zrcadlovku.Aby umela nastavení clony,času apod,jako klasická zrcadlovka.Hlavně dobrý stabilizátor.Děkuji za Vaši odpověď.S pozdravem petrŠ.

    petrŠ, 09.09.2008 | Reagovat

  • 168

    Bouška
    Reaguje na 167 | Dobrý den, blsků s vlastní automatikou je určitě víc, v naší nabídce ale bohužel momentálně není žádný cenově dostupný. Z těch dražších je to třeba http://www.megapixel.cz/nikon-blesk-sb-800

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.09.2008 | Reagovat

  • 167

    Avatar
    Dobrý den. Pane Bouška marně scháním k tomuto fotoaparátu přídavný blesk.Nevíte kdo jej vyrábí?Děkuji za odpověď.

    petrŠ, 05.09.2008 | Reagovat

  • 166

    Avatar
    Reaguje na 166 | Dobrý den. Prosím vás měl bych dotaz. Casio F1 co se teď prodává má ještě pořád původní firmware 1.01 nebo už ten novější 1.02? Děkuji

    Zdeněk, 02.09.2008 | Reagovat

  • 165

    Avatar
    Reaguje na 164 | Díky moc - prográmky jsem vyzkoušela a funguje vše...co e týče "grilování" (a mínila jsem tím příliš syté pleťové barvy,asi tak odstínu Apačů :-) ) vyzkouším to nastavení bílé...S tou funkci anti shake to asi bude problém,mně to ani nepíne,nicméně ten symbol se na displeji objeví.Pravdou je,že snímky při největším zoomu mně dost zklamaly,hlavně při focení pohybu - i při sekvenčním snímání mi dá dost práce vybrat použitelný snímek..ale je fakt,že ten foťák ještě taky nemám tak úplně v ruce...

    Michala, 17.06.2008 | Reagovat

  • 164

    Avatar
    Reaguje na 163 | Zkusím to vzít postupně: -1- Přehrávání videa při pouhém zkopírování souboru na DVD pravděpodobně zádný DVD přehrávač nezvládne - nevím o tom že by některý podporoval použitý kodek. Já osobně na přehrávání používám KMPlayer (výborný rychlý přehrávač se sadou interních kodeků a širokou možností ruzných nastavení atd..) v případě že potřebuju video dát někomu jinému a vím že původní soubory nepřehraje, použiju na převod PocketDivXEncoder. ten umožňuje převést video v libovolné kvalitě do klasického AVI/DivX. Takto převedený soubor by již mělo být možné přehrát na libovolném DVD přehrávači s podporou DivX (oba programy jsou freeware) -2- Motion Print jsem ještě nikdy nezkoušel, možná to bude tím že VGA rozlišení je na fotku opravdu málo... -3- Nevím co si představujete pod pojmem "dlouho rožnit" :-D .. každopádně možná by postačilo jen nastavit jiné vyvážení bílé a nenechávat vše na automatice... -4- BestShot mi přijde úplně zbytečný.. když vím co chci fotit, a nezvládne to klasická automatika, tak mám manuální nastavení.. jediné kdy je BestShot užitečný je funkce hlídání vymezeného prostoru. Toho jiným způsobem dosáhnout nelze.. -5- AntiShake mi dělá taky starosti.. pípnutí sice možná proběhne, ale při maximálním zoomu není AntiShake vůbec znatelný. Přijde mi to že je nějakou chybou v FW zablokovaný..

    vecernik, 15.06.2008 | Reagovat

  • 163

    Avatar
    Chtěla bych se zeptat vlastníků tohohle foťáčku - mám problém s přehráváním videozáznamu - jde to pouze v programu který byl na přiloženém CD - a pokud video zkopíruji na DVD,ani DVD přehravač to není schopen přehrát - nevím v čem by mohl být problém? Dále - máte někdo zkušenosti z fotkou z videa - tzv Motion Print?Zatím jsem měla jen video v kvalitě STD a fotka z filmovéo políčka byla absolutně nepoužitelná.Další záležitost je při filmování v horším osvětlení - mám pomocné osvětlení na auto a obličeje filmovaných osob vypadají jakoby je někdo dost dlouho rožnil :-) Popravdě,to samé mi foťák udělal,pokud jsem hodlala pořídit "nádherné snímky v programu Best Shot",jak se píše v manuálu - program "portrét" mi pleťové barvy zvýraznil tak,že jsem skoro nepoznala vlastní dítě :-D Další věc -v manuálu se píše,že při nastavení funkce anti shake se přístroj "zachvěje a vydá zvukový signál" - nic takového jsem ale nepozorovala,ne že by mi ten zvuk chyběl,jen jaksi nevím,jestli mi ta funkce funguje...díky moc za názory!

    Michala, 15.06.2008 | Reagovat

  • 162

    Avatar
    Reaguje na 161 | zoomování se provádí buďto klasicky otáčením malého "caplíku" kolem tlačítka spouště a nebo se dá nastavit i na prstenec.. bohužel je prstenec řešen nepříliš šťastně - nesnímá o kolik ho otočíte, ale na kterou stranu se otáčí.. je tedy jedno jesti s ním otáčím rychle nebo pomalu.. zoom je tedy elektronický v obou případech..

    vecernik, 14.06.2008 | Reagovat

  • 161

    Avatar
    Chtěl bych se zeptat jak je to se zoomováním? Je to elektronický nebo prstencem na objektivu? Díky

    Jirka, 14.06.2008 | Reagovat

  • 160

    Avatar
    Reaguje na 158 | žádné video u kterého by to byl problém se mi nepovedlo udělat.. možná to bude tím že videa mají nižší rozlišení a proto ve chvíli kdy je fotka rozmazaná je video ještě stále ostré.. pokud nenatáčíte přes ušmudlané sklo, tak ostří poměrně rychle a správně i při největším zoomu... Reaguje na 159 | ano.. expozice se při STD a HD videu mění "plynule" - není to skokové, ale není to ani zbytečně pomalé.. stejně tak probíhá zaostřování. obě dvě funkce lze vypnout použitím AE/AF-lock a automatické ostření při videu se taky zablokuje pokud použijeme manuální ostření, které je však ve videu zablokované - nelze tedy při natáčení ostřit jak by jsme chtěli...

    vecernik, 10.06.2008 | Reagovat

  • 159

    Avatar
    A taky by mně zajímalo zda tento foták taky mnění plynule expozici při natáčení videa..?

    klipsna, 09.06.2008 | Reagovat

  • 158

    Avatar
    Reaguje na 156 | a nechtěl by jsi dát někam videa natočené na konci ohniska když to pořádně na konci nezaostřuje..?Aby bylo vidět jak to vlastně vypadá...? Dík

    arg, 04.06.2008 | Reagovat

  • 157

    Bouška
    Reaguje na 156 | Dobrý den, ano, při dlouhých expozicích fotoaparát zpracovává data většinou stejně dlouho, jako byl expoziční čas. Během této doby dochází k odstranění šumu a podobně. To je běžné i u ostatních přístrojů, včetně zrcadlovek.

    Luděk Bouška - Megapixel, 28.05.2008 | Reagovat

  • 156

    Avatar
    Reaguje na 155 | ano, celkove spokojeny rozhodne jsem.. vsecky "neuspesne" fotky zatim beru jako ze je to moje chyba protoze s tim neumim - doted byl mym fotakem mobil (a to taky znamena ze cokoliv co je ostry, nema vyblity barvy a ma rozumny rozliseni se mi libi) Proc je mezi fotkama takovy rozdil nevim, ale opravdu to tak je.. proste.. obcas je chip linej zaznamenavat :-D ps: znovu zopakuji dotaz: je u jinych zarizeni taky obvykle ze pri pouziti delsi expozice fotoaparat po vyfoceni dlouho "zpracovava" data a nereaguje?

    vecernik, 28.05.2008 | Reagovat

  • 155

    Avatar
    Reaguje na 151 | No, na to jaký je tam snímač, jsou některé fotky takové "nedojeté" prostě takové divné a nevím čím to je způsobeno, přičemž jiné jsou velmi velmi dobré..třeba to soudruzu vyřeší vylepšeným firmware.. a jinak celkově jsi spokojen..?

    arg, 27.05.2008 | Reagovat

  • 154

    Bouška
    Reaguje na 137 | Dobrý den, doporučuji například http://www.megapixel.cz/lowepro-topload-zoom-1.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.05.2008 | Reagovat

  • 153

    Bouška
    Reaguje na 152 | Dobrý den, nějaký, který má svou vlastní automatiku. V nabídce ale momentálně žádný vhodný bohužel nemáme.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.05.2008 | Reagovat

  • 152

    Avatar
    chtel bych se zeptat, jaky bych si mohl koupil externi blesk??

    loleklel, 27.05.2008 | Reagovat

  • 151

    Avatar
    Reaguje na 150 | no vysoka komprese mi ani neprijde.. ale samozrejme je otazkou jak by vypadal cisty RAW.... z toho lze lehce odvodit to ze RAW jsem jeste nezkousel - nikdy jsem s nim nedelal, a v soucasne chvili nemam ani soft ktery by jej dokazal zpracovat.. s ostrenim to je pravda... pri plnem zoomu (nebo dokonce pri nizsim rozliseni pri digitalnim (ktery jeste pry neovlivnuje kvalitu coz neni pravda)) je ostreni opravdu problem... nastesti je k dispozici manualni ostreni a multifunkcni krouzek, takze lze celkem lehce a pekne doostrit rucne (pokud je na fotku dost casu..) pripadne tam rovnou placnout nekonecno (malo kdy se zoomuje na blizke predmety..)

    vecernik, 27.05.2008 | Reagovat

  • 150

    Avatar
    Reaguje na 146 | ahoj, jsem rád že sis už koupil...z recenze na digiareně vyplívá že kvalita fotek je všeobecně na průměrné úrovni a že za to může vysoká hladina komprese do jepegu.Nezkoušel jsi náhodou fotit do rawu, jestli výsledek nebude radikálně lepší..?Myslím že kvalita kresby a ostření je dobrá všude jen na úplném konci zomu je to špatné(rozostřené).

    arg, 26.05.2008 | Reagovat

  • 149

    Avatar
    kupim dialkovu spust k EX-F1, kto ju nepouziva ponuknite na silver7@azet.sk

    rcfc, 26.05.2008 | Reagovat

  • 148

    Avatar
    Reaguje na 147 | pokud to jde, tak jsem nezjistil jak... ale podle me to mozne neni.. pro foceni behem nataceni neni mozne prakticky nijak ovlivnit nastaveni fotek.. jedine co pri videu muzes pro zlepseni osvetleni udelat je zmacknout sipku dolu cimz zapnes prisviceni (LED)

    Vecernik, 25.05.2008 | Reagovat

  • 147

    Avatar
    Umí to udělat fotku při videu i s bleskem?

    Martin, 25.05.2008 | Reagovat

  • 146

    Avatar
    tak po temer tydnu zkouseni musim uznat, ze ohledne rychlosti se tomu asi nic nevyrovna.. s kvalitou fotek uz to tak slavny neni.. sum mi prijde obcas hodne vysokej (seriove snimani s bleskem v tmavsich mistech, fotky pri nataceni videa), pomerne vysoka chromaticka aberace ( http://osud.internet-explorer.cz/CIMG1202.JPG - hlavne prava strana vypada priserne), casty problem s ostrenim a pri silnejsim zoomu se ztraci kresba... jedine kde mi F1 prijde zbytecne pomala je pri snimani s delsi expozici.. napr pri 4 sekundove expozici (u toho ohnostroje) fotoaparat dalsich temer 10 sekund(!!!) neodpovida, coz mi prijde divne - je mozne ze by tak dlouho "zpracovaval data" ? (panove se zrcadlovkama vedle me vesele klapali jednu fotku za druhou a ja si pripadal jak kdybych nemel F1 ale trabanta..

    vecernik, 25.05.2008 | Reagovat

  • 145

    Avatar
    zde jeste ke stahnuti video v HD 720p http://www.fileden.com/files/2008/4/7/1856393/CIMG0084.MOV url soupnete do nejakeho download manageru...

    vitold, 19.05.2008 | Reagovat

  • 144

    Avatar
    mám f1 doma asi týden. Fotí slušně a kvalita videa je výborná. Používám 720p. to fullhd je zde jen 1080i. Dá se zoomovat během točení. Highspeed video můžete zkusit zde 300fps http://www.youtube.com/watch?v=IvJdnWnpiTI. Ty režimy 600 a 1200fps jsou už kvůli nízkému rozlišení těžko použitelné. Sekvenční focení je asi největší devizou. Focení do bufferu výborná věc. Dá se říci, že už vám neuteče žádný záběr. Par snímků si můžete prohlídnout zde... http://vitold.rajce.idnes.cz/casio_exilim_f1/#album. Zkusím je dát ještě jinde, aby se dali prohlídnout 1:1.

    vitold, 19.05.2008 | Reagovat

  • 143

    Bouška
    Reaguje na 142 | Dobrý den, ano, mělo by to být správně... Vhodný je například http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni -filtr-62-mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.05.2008 | Reagovat

  • 142

    Avatar
    Tak tomuhle říkám blbost... Věřím že je tento kompatk tak rychlý, ale na rovinu kdo to využije?? Jo profi fotografovy by se mohl hodit jako druhý aparát, pokud nemá čas vyměnit objektiv nebo když fotí slunce ze vzdálenosti tak malé že světlo je tak silné aby potřeboval tak rychlou závěrku (1/40000s). Lidi přemejšlejte než si koupíte věc o které víte akorát to že je bombasticky rychlá a že má 6mpx a že má 12xzoom... K čemu využijete tu rychlost? Dneska je svět sice moc rychlej ale proto nemusíte mít 1200 snímků/s, ne?? ;) Mno nic do toho nebudu už kecat, ale vemte to v úvahu... :D

    Wy:tja, 19.05.2008 | Reagovat

  • 141

    Avatar
    chtěla bych koupit polarizační filtr na objektiv,je správně velikost 62mm,eventuelně jakou značku byste doporučoval?

    Michala, 17.05.2008 | Reagovat

  • 140

    Avatar
    Reaguje na 138 | tabulkove hodnoty jsou v manualu na strane 178: http://ftp.casio.co.jp/pub/world_manual/qv/en/EXF1_EU_e.pdf

    vecernik, 15.05.2008 | Reagovat

  • 139

    Bouška
    Reaguje na 138 | Dobrý den, na video je samozřejmě vždy lepší větší karta, já jsem používal rychlost 10MB/s a vše fungovalo bez problémů. O tabulce, jakou popisujete, bohužel nevím.

    Reaguje na 133 | Ano doostřuje.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.05.2008 | Reagovat

  • 138

    Avatar
    Dekuji za zodpovezeni dotazu, rad by me jeste zajimalo, jaky je datovy tok na rozliseni u vyssich high speed videi, napr. 512 x 384 - 300 sn./s... Jaka karta se pak oplati na videa? 8, nebo radeji 16GB ??? Jsou i tabulkove popsane delky videa na velikosti karet v ruznych rozlisenich? Dekuji Vam.

    Tomas, 15.05.2008 | Reagovat

  • 137

    Avatar
    Sháním brašnu pro tento foťák, líbí se mi pistolové LowePro Toploader 65 AW, Vanguard Kenline 16Z nebo 17Z... můžete poradit? Jen pro foťák, filtr, popř. telepředsádku? Děkuji.

    Alex, 14.05.2008 | Reagovat

  • 136

    Bouška
    Reaguje na 134 | Dobrý den, pokud byste chtěl nastavit různou rychlost přehrávání, byl by zapotřebí asi nějaký specializovaný SW, ale ten se s přístrojem nedodává.

    Reaguje na 135 | Se zvukem se nahrávají sekvence do 60sn/s, ostatní jsou bez zvuku z pochopitelných důvodů - zvuk by byl také zpomalený .

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.05.2008 | Reagovat

  • 135

    Avatar
    Jsou prosim Vas vsechny animace se zvukem? Z technicke specifikace, jak jsem pochopil, ze jenom 336 x 96 - 1200 sn./s je se zvukem. Dekuji

    Tomas, 14.05.2008 | Reagovat

  • 134

    Avatar
    Reaguje na 132 | Dekuji za zpravu. Jestli chci nastavit specificky pocet obrazků za sekundu, je nutne pouzit specializovany software, zadny takovy se tedy nedodava s fotoaparatem?

    Tomas, 14.05.2008 | Reagovat

  • 133

    Avatar
    Dobrý den,chci se zeptat,zda přístroj doostřuje během sekvenčního snímání? Díky

    Michala, 13.05.2008 | Reagovat

  • 132

    Bouška
    Reaguje na 131 | Dobrý den, video se přehrává v Quick Time Playeru a přehrává se NORMÁLNÍ rychlostí, takže záběry nasnímané vysokou frekvencí se promítnou jako zpomalené.

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.05.2008 | Reagovat

  • 131

    Avatar
    Dobrý den, předpokládám, že závit na stativ fotoaparát má. Dodává se i software na zpomalení videa na 25, resp. 30 obrázků za sekundu, prosím? Děkuji.

    Tomas, 12.05.2008 | Reagovat

  • 130

    Avatar
    Reaguje na 128 | Super,že se ozval fanda parkuru :-) Tak se zeptám,jak foťák ostří během toho pohybu?Myslím tím,pokud fotíš koně na překážce z boku,tak je de facto pořád v jedné vzdálenosti,ale pokud bych fotila mírně zpředu,stihne foťák ostřit na samotný skok a pak doskok,který už je nepoměrně blíž?Prý jsou s ostřením za pohybu u tohohle Casia problémky :-(

    Michala, 09.05.2008 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 1 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím