Cokin BP400 držák filtrů P Komentáře k Cokin BP400 držák filtrů P

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (64 - 1)

  • 64

    Avatar

    Reaguje na (63) | Dobrý den! Ano, Cokin má filtry 67mm pro serii A (přesněji 66,5 x 66,5mm). Adaptační kroužky "A" se dají koupit v ČR do průměru 62mm. Odhaduji, že budou vhodné pro foťáčky s čipem m4/3. Serie P" jsou zřejmě pro velké zrcadlovky- ale to je jen můj amatérský názor. Pepa

    Josef Kamenský, 29.01.2015 | Reagovat

  • 63

    Maxant

    Reaguje na (62) | Dobrý den, no tomuto neodpovídá ani A serie od Cokin. Kde je rozměr šíře 65. Jse si jist rozměram 67 šíře?? Případně není na filtru nějaká značka.  Bohužel ale nemáme držák filtru A serie. Máme pouze P serii a ta má rozměr 84mm. Dále pak jen adaptační kroužek pro A serii.  Ještě by to mohl být Lee seven 5, ale ten má šíři 72 a výšku 90 ne uvedených 67mm.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.07.2014 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Hezký den přeji. Mám přechodové filtry o rozměrech 72x65 mm a závit na objektivu 67mm. Co je třeba dokoupit, abych filtry mohl používat? Díky Petr mcd

    Petr mcd, 15.07.2014 | Reagovat

  • 61

    Michalík

    Reaguje na (60) | Dobrý den, u tohoto objektivu na Full frame bych už z viněta měl strach protože i SLIM polarizační filtr tam vinětuje.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 12.06.2014 | Reagovat

  • 60

    Marble

    Dobrý den, chci se zeptat, zda bude nebo nebude při použití tohoto držáku fotka vinětovat na fullframe s 16-35 f2.8 L II USM. Děkuji za odpověď. Michal Marek

    Mickey Marble, 11.06.2014 | Reagovat

  • 59

    Michalík

    Reaguje na (58) | Dobrý den,kroužek z 37 na 58mm by měl být řešením. 58mm koupíte redukci běžně.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 12.05.2014 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Dobrý den, jak prosím nasadit na Olympus PEN E-MP2 s dvěma setovými objektivy 37mm a 58mm? 58mm je mi jasné, ale co 37mm, pomůže mi koupit kroužek 37mm na 58mm?

    JIří, 11.05.2014 | Reagovat

  • 57

    Maxant

    Reaguje na (56) | Dobrý den, něměl by tam být žádý rozdíl je to to samé. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.01.2014 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Dobry den, v cem je prosim spociva rozdil mezi drzaky- Cokin BP400 držák filtrů P (PN: 001200), a 84.5mm držák filtrů P (PN: A001), mimo rozdilnou cenu? Dekuji Karel S.

    Karel S., 17.01.2014 | Reagovat

  • 55

    Svoboda

    Reaguje na (54) | Dobrý den, takový držák má systém LEE. U Cokinu jsem jej nenašel.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 09.04.2013 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Dobry den, mam objektiv Sigma 8-16 mm, ktery ale nema zavit na filtry. Pujde nejakym zpusobem pouzit system Cokin? Dekuji.

    Tom, 09.04.2013 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Reaguje na (52) | Dobrý den, předpokládáte naprosto správně.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, 29.03.2013 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Dobrý den, mám Nikon D3100 a objektiv Sigma 17-70 se závitem 72mm, předpokládám správně, že abych mohl využívat cokin koupím tento držák, kroužek 72mm a pak už jen dokupuji filtry?

    Jiří Dědek, 28.03.2013 | Reagovat

  • 51

    Maxant

    Reaguje na 50 | Dobrý den, budu předpokládat, že vlastníte fotoaparát s APSC snímačem. Když používáte 18-105mm. V tomto případě se ohnisko násobí crop faktorem 1,5x. Což zapříčiní změnu ohniska objektivu z 18 na 27 mm. V tomto případě by vynětovat neměl. Je ale několik druhů, a dělají se i držáky s možností použít více filtrů na jednou. Zde je nutné podle ohniska vždy vyzkoušet. Jestli se vyplatí využít jiný systém, nejsem schopen posoudit. Může jít třeba o pohodlnější manipulaci, ale systém cookin je zase o ničem jiném. Filtry se dají vrstvit, kombinovat různé druhy a různě pohybovat s efektem a to v různých směrech. Doporučuji konzultaci na prodejně. Systém cookin se nasazuje pomocí redukčního kroužku do závitu objektivu. Takže lze našroubovat i na filtr, který má závit.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.03.2013 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    dobry den chci se informovat zda 1.system cokin P nebude vinetovat na nikon 18-105 ¨ 2.jak je na tom s kvalitou HD filtru a prechodovy zdn se nevyplati zakoupit radeji Hoya šedý filtr ND 8 Pro1 digital 67mm a B+W prechodovy i kdyz neni tak univerzalni 3.jestli muzu nasadit system cokin na Hoya polarizační cirkulární filtr HD 67 mm

    martin , 05.03.2013 | Reagovat

  • 49

    Bouška

    Reaguje na 48 | Dobrý den, nemusíte mít žádné obavy.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.06.2012 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Dobrý den, potřeboval bych se zeptat zda nebude s tímto držákem a filtry Cokin problém s vyšší vinětací nebo i viditelností okrajů držáku u objektivu Sigma 17-70mm s průměrem 72mm (http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-mm-f-28-40-dc-macro-hsm-os). Děkuji za případné rady.

    Jan, 16.06.2012 | Reagovat

  • 47

    Lukeš
    Reaguje na 46 | Dobrý den, je mi líto, ale tuto redukci již nemáme v nabídce.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.07.2011 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Dobrý den, z komentářů jsem pochopil, že k upevnění na 67mm objektiv potřebuji přechodku. Bohužel se mi ji nepodařilo najít. Mohl by jste mi prosím poradit kde mám hledat? Děkuji

    Jan Kahoun, 24.07.2011 | Reagovat

  • 45

    Lukeš
    Reaguje na 44 | Dobrý den, je mi líto, ale momentálně nemáme skladem adaptér na 82mm závit. Nemohu to tedy vyzkoušet. Myslím ale, že to vinětovat nebude.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.07.2011 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda system cokin jde použit pro objektiv sigma 10-20 jehož průměr je 82mm. Zda máte nějakou kompletní sestavu pro tento objektiv.

    Bob, 13.07.2011 | Reagovat

  • 43

    Lukeš
    Reaguje na 42 | Dobrý den, pomocí redukčního kroužku by to asi šlo, ale neznám nikoho kdo by Cokin používal na EVF přístroji.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 03.06.2011 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Dobrý den! Chtěl bych se zeptat,jestli tento sistém pasuje i na Lumix DMC-FZ38?Pokut ne,co by jste mi doporučili? Děkuji za odpovědi. Jirka

    Jirka, 03.06.2011 | Reagovat

  • 41

    Lukeš
    Reaguje na 40 | Dobrý den, k setovému objektivu raději doporučuji standardní kulatý filtr. Řešení Cokin je trochu krkolomnější a je vhodné spíše pro majitele sady objektivů s různým průměrem.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.05.2011 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat, mám Nikon D3100 s objektivem 18-55mm VR a zajímá mě, co všechno si musím koupit abych tam mohl dát tento držák, s tímto nemám vůbec žádné zkušenosti, tak ani nevím jestli je tento držák vhodný.A chápu dobře, že si tam potom můžu dát ty šedé ND filtry proto abych měl delší čas závěrky? Vůbec si s tím totiž nevím rady, jestli koupit držák, nebo raději normální kulatý filtr, který dám rovnou na objektiv.To je asi vše, na co jsem se chtěl zeptat :-) Předem díky za trpělivost s tímto textem :-)

    David, 17.05.2011 | Reagovat

  • 39

    Lukeš
    Reaguje na 38 | Dobrý den, osobně doporučuji koupit držák rovnou v setu s příslušným adaptérem http://www.megapixel.cz/cokin-bp40058-drzak-filtru

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.02.2011 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den, mohu se zeptat, můžete tento nebo jiný držák doporučit k mému Olympus e450 s objektivy 14-42mm a 40 - 150mm. Myslím, že oba mají průměr závitu 58mm. Čili, jaký adapt. kroužek a jaký držák byste mi prosím doporučil pro optimální snímání? Omlouvám se, ale jsem vcelku amatér a s filtry, kroužkami a držkáky mám nulovou zkušenost.

    Petr Branberger, 08.02.2011 | Reagovat

  • 37

    Lukeš
    Reaguje na 36 | Dobrý den, děkujeme za Vaše praktické postřehy.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.12.2010 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Reaguje na 24 | Obavam se, ze nemate pravdu... Ocnice se zakryva kvuli mereni - jakmile se sklopi zrcatko pri expozici (pripadne po zamceni expozicnich hodnot po namacknuti spouste), tak pres ocnici (u slusneho fotaku) zadne svetlo dovnitr na snimac neprojde. A to ze nejde pouzit IR filtr Cokin je taky s dovolenim blbost. Bezne ho pouzivam a nemam pocit ze by to neslo... Viz: http://www.sichr.net/galerie.php?g=9 Nerikam, ze by sroubovaci IR filtr nebyl lepsi, ale Cokin IR neni nepouzitelny. Jeho hlavni problem je v jeho plastovosti - nachylny na poskrabani a chyta se na nej prach, ktery je videt na fotkach.

    Radek Šich, 16.12.2010 | Reagovat

  • 35

    Lukeš
    Reaguje na 33 | Dobrý den, děkujeme za vaše praktické postřehy.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.12.2010 | Reagovat

  • 34

    Lukeš
    Reaguje na 32 | Dobrý den, CPL použít jde.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.12.2010 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Reaguje na 29 | Milosi, na ZD 14-54 staci klidne normalni drzak Cokin, nikoli "wide", ma jednak vice drazek pro filtry a muze ovladat CPL a prechodovy zaroven a za druhe dochazi k vinetaci v rozich az pri nasazeni prvni slunecni Cokin clony a i to zle uspesne resit ubrousenim sily plastu v rozich a je opet vse funkcni.

    vip, 12.12.2010 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Reaguje na 20 | a procpak by nesel pouzit CPL filter ?

    vip, 12.12.2010 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Dobry den, je tento drzak vhodny pro nikkor 18-55 vr?

    lumír, 16.08.2010 | Reagovat

  • 30

    Lukeš
    Reaguje na 29 | Dobrý den, osobně bych volil ten širší.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.06.2010 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Martine Lukeši děkuji za odpověď. Ještě bych Vás chtěl požádat, zda by jste mohl doplnit odpověď o informaci, zda mi stačí užší držák a nebo jestli potřebuji ten širší. Děkuji za odpověď a přeji hezký den, Miloš.

    Miloš, 09.06.2010 | Reagovat

  • 28

    Lukeš
    Reaguje na 27 | Dobrý den, P systém je v tomto případě optimální. K vinětaci by docházet nemělo.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.06.2010 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Na fotoaparát OLYMPUS E 520 a objektiv ZUIKO DIGITAL 14-54 mm f 2,8-3,5 II bych si chtěl pořídit "systém COKIN" držák a přechodové filtry. Objektiv má závit o průměru 67 mm. Moje otázky zní: Je pro mne vhodný systém P s filtry 85 mm? Nebude docházet k vinětaci? Děkuji za odpověď. Miloš.

    Miloš, 07.06.2010 | Reagovat

  • 26

    Šnajdr
    Reaguje na 25 | Dobrý den,
    jde o využití samozřejmě v systému cokin jde o top produkt, pokud jste se ptal na začátku na problém s pronikajícím světlem je určitě vhodnější filtr který lze našroubovat přímo na objektiv http://www.megapixel.cz/hoya-infra-filtr-r72-46-mm

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 16.01.2010 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Reaguje na 24 | Aha... promiňte ale teď nevím co si o vašem obchodu myslet. pokud máte infračervený filtr cokin v doporučených produktech a jako top produkt, tak bych čekal že to tak je. ale když sami říkáte že použít nejde, tak nevim kde se stala chyba...

    fred, 15.01.2010 | Reagovat

  • 24

    Šnajdr
    Reaguje na 23 | Dobrý den,
    omlouvám se za menší chybu, nenašel jsem jej v katalogu, ale opravdu infra filtr máme. Co se týká ale jeho použitelnosti, platí to co jsem již napsal. Infrafotografie je hodně náchylná právě na pronikáni světla jinudy než zepředu, i očnice se musí u dlouhých expozic zakrývat.

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 15.01.2010 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Reaguje na 22 | Tak teď jsem trochu znejistěl. Mám na mysli infračervený filtr, on existuje i nějaký pouze "infra filtr"? jestli ano, tak se moc omlouvám, celou dobu mám na mysli infračervený filtr, který máte v nabídce i vy. http://www.megapixel.cz/cokin-p007-filtr-p-infracerveny-89b

    fred, 14.01.2010 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Reaguje na 21 | Dobrý den,
    ani jsem jej v nabídce aktuálního katalogu, který nám do firmi chodí nenašel. Pokud existuje, bude to s použitelností podobné jako u polarizačního filtru, který zrovna moc použitelný není.

    Filip Barták - Megapixel, 14.01.2010 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 20 | A proč se tedy infra filtr k tomuto systému prodává?

    fred, 13.01.2010 | Reagovat

  • 20

    Šnajdr
    Reaguje na 19 | Dobrý den,
    ano vzniká, system cokin je velice dobrý na přechodové filtry, ND se dá použít, ale neni to uplně dobré, Infra použít nejde. Nejlepší je používat polarizační, ND a Infra (jeden z nich) a na něj teprve našroubovat Cokin s přechodovim filtrem.

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 13.01.2010 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobrý den, nevzniká u použití tohoto systému mezi držákem a 1. filtrem mezera? z fotografie to tak vypadá že ano. bojím se aby to nemělo nepříznivý vliv při focení např s ND filtrem nebo infra filtrem.

    fred, 11.01.2010 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Reaguje na 17 | Dobrý den,
    obávám se že již k mírné vinětaci dojde, určitě však v kombinaci s polarizačním filtrem. Řešením může být použití širšího držáku a pouze jednohofiltru. Záleží také, jestli máte na mysli vinětaci jen jako ztmavení v rozích fotografie, nebo že bude už část držáku vidět. Vidět by ještě být neměl. Ke ztmavení ale dojde.
    http://www.megapixel.cz/cokin-bpw700-p299-drzak-fi ltru-p

    Filip Barták - Megapixel, 07.01.2010 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je tento cokin držák vhodný pro objektivy Canon 24-70mm a Canon 70-200mm při použití těla EOS 5D mark II, aby nedocházelo k vinětaci při zaplnění celého držáku filtry? Děkuji Ota.

    Ota, 06.01.2010 | Reagovat

  • 16

    Šnajdr
    Reaguje na 15 | Dobrý den,
    použitekný je, ale ní moc pohodlný vzhledem k pootočení a následnému rovnání držáku filtrů

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 30.12.2009 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je tento systém filtrů vhodný i pro objektivy u kterých se otáčí přední člen při ostření např. http://www.megapixel.cz/canon-ef-s-18-55-mm-f-3-5-5-6-is díky za odpověď

    Michal, 29.12.2009 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, připoužití systému Cokin je vždycky lepší UV filtr odšroubovat, čím méně "skla" před objektiv umístíte, tím lépe pro kvalitu fotky. Při nasazení držáku až na filtr se samozřejmě vinětace může vyskytnout.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.12.2009 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den, omlouvám se, špatně jsem položil otázku. Jde mi hlavně o to jestli při použití klasického UV filtru a na něm aplikovného systému Cokin P (např. přechodový nebo polarizační filtr Cokin.) Nebude na CANON 450d objektiv http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-2-8-4-5-dc-macro vinětovat více než obvykle. Hlavně jestli není pak vidět na fotce okraje filtrů. Rád bych se vyhnul tomu, že při nasazování systému Cokin P Budu muset vždy sundávat UV filtr. Z vlastní zkušenosti vím, že každá manilpulace s filtry v terénu je riskantní právě vůči ochraně objektivu a daných filtrů. Děkuji za odpověď.

    Jiří Novotný, 12.12.2009 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, na SLIM to našroubovat bohužel nejde, ale na klasický ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.12.2009 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dobrý den, je možné našroubovat rekukční kroužek s tímto držákem až na UV filtr který chci používat jako mechaníckou ochranu objektivu. Případně je vhodné nebo vůbec možné šroubovat tento systém (Cokin-P)na UV filtr ve verzi slim. Jde mi o případnou vinětaci. Jednalo by se o CANON 450d, SIGMA 17-70. Předem vám pane Bouško děkuji za odpověd a radu.

    Jiří Novotný, 10.12.2009 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Reaguje na 9 | Dobrý den,
    při použití Z systému samotného ne. Pokud budete chtít použít i polarizační filtr, doporučuji Hoyu super pro, terá má nízký rámeček a přední závit zároveň.

    Filip Barták - Megapixel, 27.11.2009 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobrý deň, mám doplňujúcu otázku k už spomenutej Tokine 11-16mm. Bola by vinetácia eliminovaná použitím systému Z - pro? Šírka filru je u systému z je 100 mm oproti 84 mm u systému P. Vďaka za radu!

    Michal Petro, 25.11.2009 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Reaguje na 7 | Dobrý den,
    bohužel bude, jde použít bez polarizačního filtru cca od 13mm, nebo se dá koupit nižší držák, kam se dá zasunout jen jeden filtr a ten by vinětovat neměl. Nepůjde ale kombinovat s polarizačním filtrem, jinak zas budete muset malinko přizoomovat.
    http://www.megapixel.cz/cokin-bpw700-p299-drzak-fi ltru-p

    Filip Barták - Megapixel, 14.11.2009 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobry den, nebude system P vinetovat na objektivu Tokina 11-16mm (zavit 77 mm)?

    Tomas, 13.11.2009 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, ano, je to tak.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.08.2009 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Jen se chci ujistit, když chci tento držák uplatnit na objektiv Canon 17-55mm f/2.8 a Canon 70-200mm f/4.0 mám koupit redukční kroužky o průměru 77mm a 67mm?

    Radek, 24.08.2009 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, žádné obavy, vinětace by hrozit určitě neměla.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.08.2009 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je tento cokin držák vhodný pro objektivy Canon 17-55mm ale i pro Canon 70-200mm se závity 77mm a 67mm? Mám na mysli, zda bude držák dostatečně široký pro ohnisko 27mm ekv(přepočítané), aby nedocházelo k vinětaci při zaplnění celého držáku filtry? Diky Radek.

    Radek, 16.08.2009 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, skladem ho nemáme, ale můžeme objednat. Kontaktujte prosím kolegu na mailu zbozi@megapixel.cz, zjistí Vám dostupnost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.08.2009 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Zdravim, mohli by ste mi prosim poradit? Pisete: "Nasazuje se na adapter, zašroubovaný do filtrového závitu objektivu." Mate v ponuke adapter na objektiv so zavitom 49mm? Dakujem

    juraj, 12.08.2009 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím