ID: 018634

CPress Reklamní a produktová fotografie

CPress Reklamní a produktová fotografie

Zajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s produktovou fotografií, nebo jen hledáte nové přístupy, techniky a inspiraci pro další práci? Profesionální fotograf a pedagog pro vás vybral několik desítek svých realizovaných zakázek, na kterých vám popíše celý proces jejich vzniku. Produktová sekce: Literatura Computer Press

390 Kč

Skladem 2 ks

Objednejte nyní a zboží máte 31. 7. doma!

Rezervovat si jej můžete na prodejnách:

Popis výrobce

Nechte se inspirovat a osvojte si neobvyklé fotografické postupy, abyste dokázali pořídit výjimečný snímek pro každé zadání. Otištěné ukázky doplňují detailní informace o pozadí jejich vzniku, podrobné nákresy rozmístění světel na scéně nebo autorovy pracovní skici, na jejichž základě se dobral výsledného záběru. Seznámíte se s průběhem fotografování nejrůznějších zadání od table-top snímků až po automobil v exteriéru a autor se s vámi rozdělí i o tipy na nejrůznější efekty a iluze, které pomohou vaše snímky ozvláštnit.

V knize se mimo jiné dozvíte jak:
- Naplánovat práci na reklamní zakázce od zadání po prezentaci výsledků
- Probíhá tvůrčí proces, kde hledat inspiraci a nápady na samotné provedení
- Připravit scénu, vybrat a nastavit světla, nezbytné kulisy a další pomůcky
- Využít vlastnosti objektivů k nejrůznějším formám zobrazení objektů
- Vhodně zvolit stylizační prostředky, efekty nebo manipulaci s obrazem
-Pořídit neobvyklý snímek ať už budete fotit ve studiu nebo exteriéru

O autorovi:
Jan Jindra získal fotografické vzdělání na pražské AMU a od roku 1989 se profesionálně věnuje užité fotografii. Je držitelem řady významných ocenění a jeho snímky se objevily v několika výstavních katalozích a knižních publikacích. V současnosti přednáší na Fakultě multimediálních komunikací, kde v Ateliéru reklamní fotografie vede semináře např. o Strategii prezentace, Fotografických trikových technikách nebo Lightdesignu.

Kompletní popis výrobce Sbalit popis

Nahoru

Související články s CPress Reklamní a produktová fotografie

  • Spolehlivé tipy na dárky pro fotografa Spolehlivé tipy na dárky pro fotografa

    Čas letí a za 6 dní tu máme Vánoce. Ještě nemáte nakoupené a nebo aspoň vybrané dárky? Připravili jsme pro vás seznam oblíbených fotoaparátů, příslušenství a dalších dárků, které by vám neměly uniknout. Jsou ideálním dárkem pro každého fotografa nebo jeho partnerku.

Další články v magazínu

Nahoru

Komentáře (0)

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Nahoru

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím