Přidejte se! Zúčastněte se naší celoroční soutěže. Přihlásit do soutěže

Téma měsíce Dobrou chuť!

Pamětníci počátků naší Galerie si možná vzpomenou, že první soutěž, kterou jsme před více než 2,5 lety vyhlásili, byla na téma JÍDLO V HLEDÁČKU. Nový ROK S MEGAPIXELEM 2016, tedy začneme trochu symbolicky podobným žánrem. Fotografování jídla, je totiž skvělé téma do interiéru na dlouhé zimní večery. Ale pozor, soutěži tentokrát nepůjde jen o to zachytit nějaké jídlo, ale také ho prodat. Pokrm, který si vyberete, musí byt nejen skvěle vyfocen, ale také perfektně naaranžován. Divákům při pohledu na fotografii musí doslova začít vibrovat chuťové pohárky. Soutěžní snímky by měly vypadat jako by vypadly z jídelního lístku, nějaké skvělé restaurace, nebo ze stránek krásné kuchařské knihy. Dítě se zmrzlinou v upatlané ruce tedy tentokrát nebereme. Přesto, že se snažíme držet českých výrazů, tak tuto soutěž asi nejlépe vystihuje anglický výraz „foodstyling“. Tak tedy dobré světlo a DOBROU CHUŤ!

Karel Kita, garant měsíce

Postupnými krůčky zvídavého děcka od svých prvních Smen a Zenitů, zvětšování ve fotokomoře,  přes studentské pokusy s barevnou i černobílou fotografií se…

Číst dál

Karel Kita, garant měsíce

Postupnými krůčky zvídavého děcka od svých prvních Smen a Zenitů, zvětšování ve fotokomoře,  přes studentské pokusy s barevnou i černobílou fotografií se začíná v dospělosti propojovat zájem  o fotografii s tvůrčí prací v grafických studiích reklamních agentur. Zlomovým bodem byl rok  2000, kdy přišlo rozhodnutí zkusit štěstí na východě. Vytrvalost dojít k cíli se vyplácí, neboť  získaní pozice redakčního fotografa u dubajského vydavatelství Motivate je důležitým krokem v  kariéře. Rok 2008 je rokem návratu k profesionálnímu fotografování pro česká média a  společnosti. Od roku 2014 k fotografické praxi se přidává lektorská činnost, zejména na fakultě  umění Ostravské univerzity. 

Fotografie a reportáže Karla Kity se objevily a objevují v časopisech Apetit, Food, Gurmet,  Marienne – Venkov a styl, Villa, Lidé a Země. V zahraničí byly publikovány fotografie v  časopisech jako jsou Identity, What's On, FOOD Spiney's, EP magazine, Souq, Hello a řadě dalších. 

Karel Kita spolupracoval na knihách Jitky Rákosníkové ­ Česká kuchařka, na kuchařce Divotvorný  hrnec Jaroslava Sapíka a knize Mimibazar na talíři ve spolupráci s celebrity šéfkuchařem  Romanem Hadrbolcem. Pro nakladatelství Pinguin London fotografoval piva českých pivovarů.  Podílel se na různých dalších projektech regionálních kuchařek a restaurací a špičkových hotelů.  Při své práci specialisty na kulinářskou fotografii se setkal a fotografoval s šéfkuchaři jako  například Gordon Ramsey, Ken Hom, Uwe Michel, John Wood, Roman Paulus, Jaroslav Sapík,  Mirka van Gils Slavíková, Jiří Štift, Roman Hadrbolec. 

Reklamní fotografie a obalový design Hotely Radisson SAS, Intercontinental Hotels, Jumeira Intl.  Hotels, Imperial Hotel, Mondelez, Nestlé, Albayader, Pekárny Martina,  Kulinářská fotografie dle Karla Kity by měla především mít schopnost vyvolat chuť k jídlu a to lze  jen s dobře nasvícenou, nastylovanou a komponovanou fotografií.
www.karelkita.com

Technika garanta


Sbalit

Vhodné vybavení pro focení tématu
Dobrou chuť!

Co můžete tento měsíc vyhrát?

Sbírejte zároveň body do roční soutěže. Vítězové si rozdělí ceny v celkové hodnotě přes 160 000 Kč!

Partnerem tématu je společnost Nikon

Objevte fotoaparáty a objektivy značky Nikon

  • 4. místo 2016

    4. místo

    Osuška Nikon

  • 5. místo 2016

    5. místo

    Termoska Nikon

  • 6. - 10. místo 2016

    6. - 10. místo

    Exkluzivní pero Nikon

  • 11. - 15. místo 2016

    11. - 15. místo

    Kalendář a diář Nikon

Články k aktuálnímu tématu

Všechny články Skrýt

Soutěžní fotografie

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 5 000 Kč

Nahrát

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využíváním cookies a využití osobních údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech.
Dozvědět se víc
Rozumím