Často kladené dotazy a otázky - FAQ

V této sekci se dozvíte odpovědi na nejčastěji kladené otázky (FAQ) v naší firmě.

FAQ's - Vaše nejčastější dotazy

 

Kategorie

Otázka

Odpověď

Oblíbené

Jakým způsobem mohu vrátit nebo vyměnit zboží? Zboží lze vrátit na jakékoliv prodejně Megapixel nebo nám ho můžete poslat poštou.
  Za jak dlouho obdržím zboží po dokončení objednávky? Zboží s dopravou přepravní společností odesíláme zpravidla do 24 hodin, pokud ho máme skladem. V případě přesunu zboží z prodejny trvá dodání 1-2 pracovní dny.
  Pokud potřebuji vrátit zboží, budu platit za dopravu? Dopravu zboží zpět k nám hradíte vy. Poštovné, za které jste si zaplatili v rámci objednávky vám ale vrátíme.
  Proč nemohu některé zboží vrátit?

Na určité produkty se nevztahuje standardní nárok na vrácení zboží (například sluchátka, software a produkty vytvořené na míru). Bližší informace naleznete v obchodních podmínkách.

  Mohu u vás využít také servis? Servis vám rádi zprostředkujeme u oficiálních servisních středisek. Pro bližší informace kontaktujte jednu z našich poboček.
  Kdy bude dostupná položka, kterou nemáte skladem nebo není momentálně k dispozici? O dostupnosti konkrétního zboží vás informujeme na základě žádosti či po vytvoření objednávky.
  Najdu ve svém městě prodejnu Megapixel? Prodejny Megapxel se aktuálně nacházejí v Praze, Brně a Ostravě.

Slevy a přirážky

Mohu u vás nakoupit bez DPH? Standardně bez DPH nakupovat nelze. Pokud jste občan jiné země EU, ve které platíte DPH lze nákup bez DPH provést.
  Zboží, které jsem nedávno zakoupil je nyní ve slevě. Mám nárok na rozdíl ceny? Bohužel ceny se neustále mění a kopírují aktuální situaci na trhu. Z tohoto důvou nelze rozdíly vracet.
  Jak mohu získat slevu na zboží? Pro individuální nabídku nás prosím kontaktujte emailem na: nabidky@megapixel.cz.
  Má Megapixel vždy nejnižší cenu? Nejnižší cenu vám sice nezaručíme, ale garantujeme nejlepší servis a služby na trhu.
  Poskytujete množstevní slevy? Pro individuální nabídku nás prosím kontaktujte emailem na: nabidky@megapixel.cz
  Poskytujete slevy pro studenty nebo učitele? Momentálně bohužel nemáme speciální nabídku pro studenty ani učitele.

Objednávky

Jak se dozvím termín doručení objednávky? O termínu doručení vašeho zboží vás budeme kontaktovat prostřednictvím emailu.
  Neobdržel jsem potvrzení objednávky. Co mám dělat? Pokud máte jakékoliv dotazy či požadavky ohledně své objednávky, kontaktujte nás prosím na emailu: objednavky@megapixel.cz nebo na telefonním čísle: 270 006 166
  Mohu změnit dodací adresu i po dokončení objednávky? Ano, pro změnu údajů v objednávce prosím kontaktujte náš zákaznický servis.
  Jedna nebo více z mých objednaných položek není skladem. Jaký je další postup? Standardně čekáme na naskladnění celé objednávky, po domluvě však lze objednávku rozdělit.
  Jak mohu zrušit svou objednávku? Kontaktujte nás prosím na email: objednavky@megapixel.cz nebo na telefon: 270 006 166
  Jak odeberu nebo přídám položku do již odeslané objednávky? Pokud máte jakékoliv dotazy či požadavky ohledně své objednávky, kontaktujte nás prosím na email: objednavky@megapixel.cz nebo na telefonu: 270 006 166
  Stále čekám na své zboží. Jak mohu zjistit stav objednávky? Pokud máte jakékoliv dotazy či požadavky ohledně své objednávky, kontaktujte nás prosím na email: objednavky@megapixel.cz nebo na telefonu: 270 006 166
  Kde najdu číslo, které slouží ke sledovaní zásilky? Pokud máte jakékoliv dotazy či požadavky ohledně své objednávky, kontaktujte nás prosím na email: objednavky@megapixel.cz nebo na telefonu: 270 006 166
  Při nákupu jsem zvolil vyzvednutí na pobočcce. Kdy bude má objednávka připravena? O možnosti vyzvednutí zboží na prodejně vás budeme informovat emailem, který je uvedený ve vaší objednávce.
  Mohu si zboží objednat online a vyzvednout si ho na pobočce? Ano, můžete.
  Jakým způsobem mi bude zboží doručeno? Způsobem, který jste si zvolil při vytvoření objednávky.
  Mohu využít nákup na splátky i online? Ano. Během způsobu zadání platby lze využít splátkových programů společnosti Home Credit.
  Může moji objednávku vyzvednout někdo jiný? Ano, u předem zaplacených objednávek může na základě předchozí domluvy vyzvednout zboží někdo za vás.
  Zasíláte zboží i do zahraničí? Zboží zasíláme kromě České republiky pouze na Slovensko.

Platby

Jaké jsou způsoby úhrady objednávky? Objednávku lze uhradit hotově či kartou na prodejně, online platbou, převodem, prostřednictvím splátek nebo dobírky.
  Je možné vystavit fakturu s datem splatnosti? Standardně ne, ale pro státní instituce lze udělat výjimku.
  Mohu u vás nakoupit bez DPH? Standardně bez DPH nakupovat nelze. Pokud jste občan jiné země EU, ve které platíte DPH lze nákup bez DPH provést.
  Uhradil jsem zálohový list. Kdy obdržím zboží? Informace o doručení zboží obdržíte prostřednictvím emailu.
  Kdy mi budou vráceny peníze po vrácení zboží? Po doručení zboží běží 14denní lhůta pro vrácení peněz.
  Lze uskutečnit nákup na splátky? Ano lze, nákupy na splátky realizujeme přes společnost Home Credit.
  Nakupuji jako firemní zákazník, poskytujete leasing? Ano poskytujeme leasingovné služby přes společnost Grenke.

Dostupnost zboží

Jedna nebo více z mých objednaných položek není skladem. Jaký je další postup? Standardně čekáme na naskladnění celé objednávky, po domluvě však lze objednávku rozdělit.
  Chci vyměnit zboží, ale položka není skladem. Jak mám postupovat? V takové situaci prosím kontaktujte náš zákaznický servis.
  Jak zjistím, kdy bude k dispozici zboží z předobjednávky? Ohledně dostupnosti zboží vás budeme kontaktovat na váš email.
  Kdy bude dostupná položka, kterou nemáte skladem nebo není momentálně k dispozici? O dostupnosti konkrétního zboží vás informujeme na základě žádosti či po vytvoření objednávky.
  Proč nabízíte zboží, které není aktuálně skladem nebo je pouze na objednávku? Díky rozsáhlému sortimentu nejsme schopni mít vše stále na skladě, zboží pro vás ale rádi objednáme.
  Pokud udělám předobjednávku, je možné ji po naskladnění zboží zrušit? Ano, objednávku můžete zrušit kdykoliv.

Vrácení zboží

Jakým způsobem mohu vrátit nebo vyměnit zboží? Zboží lze vrátit na jakékoliv prodejně Megapixel nebo nám ho můžete poslat poštou.
  Pokud potřebuji vrátit zboží, budu platit za dopravu? Dopravu zboží zpět k nám hradíte vy. Poštovné, za které jste si zaplatili v rámci objednávky vám ale vrátíme.
  Proč nemohu některé zboží vrátit?

Na určité produkty se nevztahuje standardní nárok na vrácení zboží (například sluchátka, software a produkty vytvořené na míru). Bližší informace naleznete v obchodních podmínkách.

  Jedna nebo více z mých objednaných položek není skladem. Jaký je další postup? Standardně čekáme na naskladnění celé objednávky, po domluvě však lze objednávku rozdělit.
  Kam mám odeslat zboží, které chci vrátit? Zboží můžete zaslat na adresu pražské prodejny Komunardů 42, Praha 7.
  Mohu vrátit zboží na některé z poboček? Zboží lze vrátit na jakékoliv prodejně Megapixel nebo zasláním poštou.
  Obdržel jsem vadný produkt, který jsem zaslal zpět k vám. Kdy obdržím nový? Vše záleží na naší skladové zásobě, ohledně dostupnosti vás budeme informovat emailem.
  Zakoupil jsem zboží přímo na prodejně. Můžu ho vrátit? Standardně nikoliv, ale v individuálních případech může rozhodnout vedoucí prodejny jinak.
  Budu platit za vrácení zboží? Za vrácení zboží žádné poplatky neúčtujeme.
  Kolik mám času mám na vrácení zboží po obdržení objednávky? Pro vrácení zboží máte standardní 14denní lhůtu.
  Obdžel jsem zboží, které jsem si neobjednal, jak mám postupovat? V takovém případě prosím kontaktujte náš zákaznický servis.

Prodejny

Najdu ve svém městě prodejnu Megapixel? Prodejny Megapxel se aktuálně nacházejí v Praze, Brně a Ostravě.
  Mohu u vás využít také servis? Servis vám rádi zprostředkujeme u oficiálních servisních středisek. Pro bližší informace kontaktujte jednu z našich poboček.
  Kdy máte otevřeno? Máme otevřeno dle otevírací doby uvedené na našich stránkách.
  Provádíte čištění snímačů? Ano, tuto službu nabízíme na našich prodejnách.
  Jaké platební zbůsoby jsou k dispozici na prodejně? Na prodejně lze platit v hotovosti, kartou či na splátky.
  Zakoupil jsem zboží přímo na prodejně. Můžu ho vrátit? Standardně nikoliv, ale v individuálních případech může rozhodnout vedoucí prodejny jinak.
  Jakým způsobem mohu kontaktovat přímo prodejnu? Můžete využít telefonní čísla na jednotlivé prodejny, která najdete na našich stránkách.

Záruka

Jak dlouho poskytujete záruku na prodané zboží? U většiny produktů máme standardní záruku 2 roky.
  Lze záruku prodloužit? Ano lze, u většiny zboží Vám poskytneme prodloužení záruky.
  Můžu si zboží pojistit proti krádeži nebo náhodnému poškození? Ano, u většiny zbožívám poskytneme pojištění proti krádeži či poškození.
  Nakupuji na firmu, jakou záruku mám na zakoupené zboží? Až na výjimky (Apple produkty a Canon tiskárny) poskytujeme standardní záruku 2 roky.
  Jak mohu uplatnit záruku? Záruku uplatníte po vrácení zboží na našich pobočkách či zasláním poštou na pražskou pobočku na adrese Komunardů 42, Praha 7.
  Mohu zaslat zboží přímo do autorizovaného servisu? Ano.
  Jak dlouho trvá vyřízení reklamace? Na vyřízení reklamace je dle občanského zákoníku pro spotřebitele 30denní lhůta.