Štěpán Kačaba Další recenze

• Vysoká rychlost skenování
  • Optická hustota 4.0 DMax

• Měl jsem ho jen půjčený :(

Nahoru

Představení Epson Perfection V850 Pro Photo

Úvodem

Epson Perfection V850 Pro je úspěšným pokračovatelem velmi oblíbené řady skeneru Epson V750. Jedná se o pokročilý stolní skener na skenovaní dokumentů, fotografií, 35mm filmů, diapozitivů, filmů na střední formát a filmů či diapozitivů až do velikosti 10x8. Tento skener je zaměřen na vysokou kvalitu skenu dokumentu, filmu a diapozitivu. Pojďme se společne podívat na skener trochu blíže.

Seznámení

Při zkoumání použitých technologií ve skeneru V850 na první pohled zaujme technologie dvojitého objektivu s antireflexní úpravou, díky kterému není problém skenovat vysoce kvalitní skeny z filmů až do rozlišení 6400 dpi s optickou hustotou 4.0 DMax. Mile mě překvapila doba zahřívaní skeneru, skener byl zahřán teměř okamžitě a hned začal skenovat. Stojí za zmínku i doba skenovaní, kterou udává výrobce při použití negativního 35mm filmu v rozlišení 4800dpi na 59 sekund, a při použití 2400dpi je to už velmi přijemných 32 sekund. U skenovaní běžné A4 je to 6 sekund a u barvené A4 v nejvyšší kvalitě pak 15 sekund.

Skener využívá technologii Digital ICE, která pomáhá odstranit škrábance na filmech a diapozitivech, velice to usnadnujě postprodukci a případné retušovaní fotografií. Odstraňovaní škrábanců funguje velmi dobře a pokud toho skenujete víc je to k nezaplacení. Skener je dodáván spolu s profesionalním softwarem na skenovaní SilverFast a samozřejmě nechybí ani Epson Scan, který většina majitelů skeneru epson již zná a bude se při jeho používání cítit jako ryba ve vodě.

Spolu se skenerem jsou součastí balení 2 sady zakládacích rámečků na filmy pro všechny bežně používané formáty. Dohromady je tedy v balení 8 kusů držáků na filmy, 2x na 35mm negativy, 2x na 35mm diapozitivy, 2x na střední formát a 2x na formát 4x5, což je skvělá věc, která urychluje skenovaní, když toho máte více. Když skenujete, můžete rovnou zakládat další filmy a pak až skener doskenuje, už jen prohodíte rámečky a pokračujete ve skenovaní.
Se skenerem se mi běhěm doby, co jsem ho měl zapujčený pracovalo příjemně. Nejvíce jsem však ocenil rychlost skenovaní.

Závěrem

Tento skener bych dopručil všem, kteří potřebují zdigitalizovat svou práci a chtějí vysokou kvalitu a krátkou dobu skenovaní .

Nahoru

Parametry

Skenery
Typ skeneru: Stolní, Filmový
Maximální velikost dokumentu: A4
Automatický podavač: Ne
Barevná hloubka: 48 bit
Rozlišení skeneru: 6400 dpi
Rozhraní skeneru: USB

Rozměry v mm: 503 x 308 x 152
Hmotnost: 6600 g

Značka: Epson

Kompletní parametry Sbalit parametry

Epson Perfection V850 Pro Photo Epson Perfection V850 Pro Photo máme Skladem za 22 590 Kč Koupit

Nahoru

Přihlásit

Košík

Způsoby doručení

• Denní doručení PPL 129 Kč
  • Kurýr od 249 Kč
  • Osobní odběr v Zásilkovně 99 Kč
  • Osobní odběr (Praha, Brno, Ostrava) Zdarma

Doprava zdarma od 5 000 Kč

Kontakt

Nahrát

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využíváním cookies a využití osobních údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Tyto souhlasy můžete kdykoliv změnit, vypnout nebo upravit v Nastavení soukromí, které otevřete kliknutím na odkaz níže.
Dozvědět se víc | Nastavení soukromí
Rozumím