Večer před bouřkou

Jde o soukromý majetek autora ©

Večer před bouřkou  

Když si mraky mění službu se Sluncem po krásném dni.

Hodnotit a oblíbit si fotku mohou přihlášení členové Galerie.

Atraktivita v anonymitě:
8.7 % Aktuální atraktivita:
17.8%

offline Miloslav Mraček

Vloženo: 06. 10. 2017 15:54
Žánr: krajina
Kategorie: barevné
Fotoaparát: Canon EOS 600D tělo
Objektiv: Canon EF-S 55-250 mm f 4-5,6 IS
Ohnisko: 250 mm
Závěrka: 1/320 s
Clona: 6.3
ISO: 200
Korekce Exp.: -
Filtr: Hama filtr SKY 40,5mm

Štítky

  • Západ Slunce

Místo pořízení fotografie:

Další fotografie autora:

Všechny fotografie autora

Hodnotit a komentovat mohou pouze přihlášení členové Galerie. Přihlásit se.

Zobrazeny komentáře (17 - 1)

  • 17

    Reaguje na (16) | Dobrý večer. Býval bych se vyjádřil již dříve kdyby to šlo. Možná by se zamezilo takové gradaci. Ještě jednou děkuji za pochopení a velikou dávku empatie. Já si nervy cuchat určitě nebudu...beru to jako hec pro další zdokonalování...a to je možné vždy

    Miloslav Mraček 28. 10. 2017 21:04 | Reagovat

  • 16

    Reaguje na (15) | Zdravím. Nic se neděje, taky se občas v rámci nahromaděných emocí upíšu :-) Myslel jsem si, že to je tak, jak píšete, když jsem se podíval na Váš profil a zjistil, že jste v galerii krátce a že toto je Váš první snímek. A obával jsem se i toho, že Vás tato diskuse může od dalšího působení v galerii odradit. Bohužel Vás nepotěším, nepříjemné diskuse jsou v této galerii snad na denním pořádku a napsat svobodně svůj názor bez toho, abyste ho pak musel sáhodlouze obhajovat a vysvětlovat, je tady skoro nemožné. Každopádně bych Vám doporučil ještě nějaký čas v galerii setrvat a uvidíte sám, zda to má smysl nebo ne. Já to mám tak, že už jsem se z galerie několikrát odhlásil, ale nikdy mi to nedá a po čase se sem zase vrátím trochu si podráždit nervy :-) No a na závěr Vám děkuji, že jste se k diskusi vyjádřil a situaci vysvětlil.

    Radek Hájek 28. 10. 2017 08:15 | Reagovat

  • 15

    Reaguje na (14) | Pardon... Nějak jsem se rozohnil...Nezlobte se, že jsem Vám přiřadil jiné jméno. Správně mělo být... Ještě jednou děkuji pane RADEK HÁJEK a přeji mnoho dokonalých snímků

    Miloslav Mraček 27. 10. 2017 22:51 | Reagovat

  • 14

    Velice se omlouvám všem, kteří se kvůli mé chybě pohádali. Jelikož byl doposud snímek zařazen do soutěže, nemohl jsem napsat komentář. Uvedu vše na pavou míru...Jednalo se o můj první vložený snímek a z jiných dotazníků a formulářů jsem zvyklý na potvrzování tak jsem omylem zakliknul políčko, že se jedná o soutěžní snímek. Nechtěl jsem, aby se kvůli tomu strhla taková diskuze. Jsem začínající fotograf, rád bych zde čerpal rady a stal se členem fotorodiny. Myslím, že by se zde mělo komentovat, jak se snímek povedl a vést diskuzi tímto směrem, ale komentáře pana Jílka hraničí až s hnidopištvím. Panu Hájkovi děkuji za urputnou obhajobu a pochopení situace ke které došlo nedopatřením. Raději budu fotit pro sebe a již zde nebudu nahrávat žádné snímky...nechci, aby kvůli mě vznikla podobná diskuze, která by měla patřit někam do puberty. Ještě jednou děkuji pane Roman Hájek a přeji mnoho dokonalých snímků.

    Miloslav Mraček 27. 10. 2017 22:48 | Reagovat

  • 13

    No a protože můj "lajk" napřed administrátor stránek smazal a teď po mém předchozím komentáři i vyřadil ze soutěže (možná jde jen o shodu náhod), tak už ho můžu s čistým svědomím znovu "lajknout" :-)

    Radek Hájek 27. 10. 2017 16:40 | Reagovat

  • 12

    Reaguje na (9) | Tady Vám ještě posílám odkaz na printscreen, jak to vypadá na mém profilu, když nahrávám snímek. Kde tam je na konci nějaké potvrzení, že jsem seznámen s tématem, název, že snímek vkládám do tématu a název tématu??? Je tam pouze zatržítko, že jsem autorem fotografie a souhlasím s obchodními podmínkami a pak je tam zatržítko, zda se chci zúčastnit soutěže. Tak jak Vám to v celé diskusi popisuji. https://www.dropbox.com/s/c5mb400xyy037rc/Upload%20fotografie.jpg?dl=0

    Radek Hájek 27. 10. 2017 16:15 | Reagovat

  • 11

    Reaguje na (9) | Pokud jde o ten příměr s maturitou, rozumím jak to myslíte, ale není to zrovna nejlepší příklad. Takového studenta bych totiž určitě neobhajoval a vůbec nejpravděpodobnější je, že bych ho hned na začátku upozornil na to, že odpovídá na jinou otázku než dostal.

    No a pokud jde o ty nadřízené v práci, tak i ti musí být k chybám svých zaměstnanců do určité míry tolerantní. Téměř každý totiž v práci občas udělá chybu a pokud by to zaměstnavatel neakceptoval, tak by brzo většina národa byla bez práce. Tím, že to každý vidíme jinak, jsem myslel to, že já jsem k chybám druhých podstatně tolerantnější než Vy. Nebyla tu řeč o mých vlastních chybách, ale o toleranci chyb ostatních. Tudíž ani argument, že bych v případě své chyby nadřízenému tvrdil, že to každý vidíme jinak, není na místě. Nicméně vše vysvětluje to, že jste učitel a ti (bez urážky) mají na svět trochu jiný pohled. Jenže ono v praxi to chodí často jinak než v teorii.

    Radek Hájek 27. 10. 2017 08:08 | Reagovat

  • 10

    Reaguje na (9) | Zdravím. Ne, nezdám se Vám, jsem skutečný a zrovna tak i moje názory. Z principu máte pravdu v tom, že jsem snímek neměl lajkovat, když do soutěže nepatří. Nicméně se mi líbil, došel jsem k závěru, že ho autor do soutěže zařadil omylem a tak jsem se rozhodl mu líbítko dát. Kdybych tušil, že se tím dostanu do takovéto debaty, neudělal bych to. Navíc dřív to bylo tak, že když snímek do soutěže nepatřil, tak ho administrátor ze soutěže prostě a jednoduše vyřadil.

    Další problém je v tom, že píšete o potvrzování, že jsem s tématem seznámen, že je tam název, že snímek vkládám do tématu atd. NIC TAKOVÉHO ALE PŘI VKLÁDÁNÍ SNÍMKU VE SVÉM PROFILU NEVIDÍM!!!. Vzhledem k tomu, že jsem v galerii už přes 3 roky, tak můj profil nejspíš vypadá jinak, než ten Váš. Proto znovu opakuji, že ve svém profilu při vkládání snímku nic nemusím potvrzovat a kontrolovat, vyplním základní věci a dole pouze potvrdím, že jsem autorem fotografie a hned pod tím je zatržítko, že chci snímek zařadit do soutěže. Na zařazení snímku do soutěže stačí pouze JEDNO UKLIKNUTÍ a už to nejde vzít zpět. Takže tady můžeme debatovat třeba rok a nikdy se neshodneme, protože každý píšeme o něčem jiném. Z toho, jak reagujete na tento můj argument, mi vyplývají dvě možnosti: buď jste se vůbec nezamyslel nad tím, proč jsem tenhle argument napsal a to svědčí o tom, že jako učitel nejste zas tak precizní, jak to vyžadujete od ostatních a nebo druhá možnost je, že mě považujete za blázna nebo lháře a že jsem si to prostě jen vymyslel.

    Radek Hájek 27. 10. 2017 07:58 | Reagovat

  • 9

    Reaguje na (8) | Vy se mi snad jen zdáte. To, co teď napíšu, není osobní, jde o princip. Je Vás takových více, ale jen Vy máte tendenci polemizovat. Představte si, že jste u maturity. Žák si vytáhne Raise a protože ho ani neviděl, spustí o Máchovi. I když to bude excelentní, budete se s ostatními v komisi, která navrhne za 5 (až na Vás), dohadovat, že to každý vidí jinak? Těžko. Nevím, jestli jste někdy byl u maturit, jako třídní, jaký je boj o známku i když žák BYL v tématu, ale nezadařilo se mu, zachránit ho od opakování, najít v jeho projevu něco v jeho prospěch. Když procházím témata a hodnocení, patříte k těm kteří zelení skoro vše, ať je to v tématu nebo ne. Při vkládání snímků ke konci se potvrzuje, že jste seznámen s tématem, je tam název, Že snímek vkládáte do tématu a je tam zase název tématu. Ještě se budeme bavit o ukliknutí? A nedokážu si představit, že byste nadřízenému zaargumentoval, že to každý vidíte jinak. Takové nadřízené neznám. Ano, jsou slušní, kteří dají ještě jednu šanci, těch je málo. Jako učitel jich dávám podstatně více. S jedinou podmínkou. Nesmí se stále, i přes upozorňování, porušovat pravidla.

    Miroslav Jílek 25. 10. 2017 23:14 | Reagovat

  • 8

    Reaguje na (7) | Každý to prostě vidíme jinak. Za nadřízeného v práci bych Vás ale rozhodně mít nechtěl :-)

    Radek Hájek 14. 10. 2017 06:31 | Reagovat

  • 7

    Reaguje na (5) | Toto není osobní, ale fascinuje mě jak velká je tady tendence omlouvání nedbalého přístupu. Když se někam leze, čte se, samozřejmě pokud existuje popis, pravidla ... Ale na základě toho, že "neznalost zákona neomlouvá" je za ....... (jak dotyčnou osobu připodobnit, nechť každý sám) ten, co se proviní. Když něco vkládám, musím jít přes úvodní "obrazovku", kde je název, popis (pravidla) a pod tím vpravo příslušné přihlašovací pole. Myslím, že jsme tu až na jednu, dvě výjimky všichni dospělí a určité jednání je nás nedůstojné. Občas ze všeho ten pocit nedůstojnosti mám. Jednoduše. Rádoby úkliky neomlouvám.

    Miroslav Jílek 14. 10. 2017 00:27 | Reagovat

  • 6

    Reaguje na (4) | Svědčí o tom i to, že snímek je zařazený v žánru krajina, takže předpokládám, že autor se nechtěl účastnit soutěže s tématem módy.

    Radek Hájek 13. 10. 2017 20:14 | Reagovat

  • 5

    Reaguje na (4) | Já to vidím mnohem jednodušeji. Úplně dole jsou dvě zatržítka - že prohlašuji, že jsem autorem fotografie a hned pod tím (nebo nad tím) je zatržítko, že se chci zúčastnit soutěže. Několikrát jsem už tenhle čtvereček omylem málem zaškrtnul. A přesně tohle se mohlo stát autorovi fotografie. Pokud se ale nevyjádří, tak těžko zjistíme, jak to doopravdy bylo...

    Radek Hájek 13. 10. 2017 20:08 | Reagovat

  • 4

    Reaguje na (3) | Jednoduše. Už při prvním kliknutí je "po ruce" název tématu a popis. Že by dotyčnému zcela náhodou zůstala šipka (nebo jiný ukazatel) na pozici, kde stačí je kliknout a jsem v tématu. To má statisticky sakra malou pravděpodobnost, skoro nulovou. Pak musí každý, kdo chce dát snímek do soutěže, projít vytvořením výřezu. Pokud se tady nezarazí ... druhý óóóbr klik ... Pak u parametrů snímku a aparátu je další čtvereček na odkliknutí, kde je, to asi vzniklo pro jistotu (dříve nebývalo), zase název tématu ... mám to dále rozpitvávat ... připadá Vám to důstojné?

    Miroslav Jílek 13. 10. 2017 20:03 | Reagovat

  • 3

    Reaguje na (2) | Nerozumím otázce, nechápu souvislosti :-) Myslel jsem to tak, že autor asi snímek nechtěl zařadit do soutěže s tématem Móda. Mě to zatržítko hned pod zatržítkem že jsem autorem fotografie taky mate a párkrát jsem na něj málem omylem kliknul.

    Radek Hájek 07. 10. 2017 16:24 | Reagovat

  • 2

    Reaguje na (1) | A kolikrát?

    Miroslav Jílek 07. 10. 2017 12:44 | Reagovat

  • 1

    Tady asi někdo klikl kam nechtěl :-)

    Radek Hájek 06. 10. 2017 17:01 | Reagovat

Nahoru

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 5 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využíváním cookies a využití osobních údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Tyto souhlasy můžete kdykoliv změnit, vypnout nebo upravit v Nastavení soukromí, které otevřete kliknutím na odkaz níže.
Dozvědět se víc | Nastavení soukromí
Rozumím