Petr Janda č. 3 ...

Jde o soukromý majetek autora ©

Petr Janda č. 3 ...  

... aneb - ,, Tak jsem zvědavý , s čím místní puritáni a falešní moralisté přijdou nyní ... kytara hraje , pravá ruka na svém místě - Petr Janda se tváří - jak se tváří ... Kdyby jste vy ,, suchaři " viděli ten koncert v tehdejší Jihlavě - tak hloupě byste nemluvili .../ jen tak letmo jsem shlédl věci těch kteří mě minule kritizovali - nuda - nuda - a zase nuda - k tomu dávka .... no to už si doplňte sami ! Zkrátka a dobře - komu se ani Petr Janda č. 3 nelíbí - ať mi klidně druhý šos mého fotografického oblečku políbí ... !

Hodnotit a oblíbit si fotku mohou přihlášení členové Galerie.

Atraktivita v anonymitě:
52.0 % Aktuální atraktivita:
53.0%

offline Josef Šálek

Vloženo: 14. 02. 2018 00:16
Žánr: koncerty
Kategorie: barevné
Fotoaparát: Nikon D810 tělo
Objektiv: Tamron SP 150-600mm f/5,0-6,3 Di VC USD pro Nikon
Ohnisko: 550 mm
Závěrka: 1/800 s
Clona: 6.3
ISO: 2800
Korekce Exp.: -

Místo pořízení fotografie:

Další fotografie autora:

Všechny fotografie autora

Hodnotit a komentovat mohou pouze přihlášení členové Galerie. Přihlásit se.

Zobrazeny komentáře (33 - 1)

  • 33

    Reaguje na (31) | No ty kráso... "Fotka se nelíbí... tak s epodívejte k sobě... Někdo vás musel poslat." Hele, tohle už je fakt na odbornou pomoc.

    Petr Hájek 16. 02. 2018 20:13 | Reagovat

  • 32

    Reaguje na (27) | Jenže vy neumíte pochopit tu nejzákladnější věc: tohle není osobní, je to reakce na fotku. Tu osobní rovinu a různé konspirace sem zatahujete vy sám. Pokud potřebujete poplácání po zádech a konstatování "Je to dobrý, Pepo, super jsi to vyfotil", tak si udělejte vlastní stránky neb galerii, kde budete moct názory cenzurovat.

    Reaguje na (29) | Jak s tím souvisí moje fotka? Tohle je debata o této fotce a ne o fotkách lidí, kteří se zde vyjádří. (Tomu, že jste hned musel ke mě a rozkliknul fotku, kde jste už z náhledu viděl, že vám z ní bude špatně, dle vašich slov, se můžu jen smát. tak ubohoučké to je... Jen pro vaši informaci: já jsem s tou svou fotkou spokojen a slečna taky - dokonce si ji nastavila jako profilovku na soc. sítích. :.) )

    Že vy si myslíte, že nejde o Jandu je jen vaše spekulace nebo paranoia. A samozřejmě zjevně nedostižné mínění o vlastním umění, inteligenci, neomezenosti a uměletství. :-)

    Tohle je debata o fotce, ne o autorovi. Osobní diskuzi jste z toho udělal až vy sám. (Pokud máte pocit, že jsem to už v tomto příspěvku už psal, zopakoval jsem to, protože je to důležité. :-) )

    Petr Hájek 16. 02. 2018 20:12 | Reagovat

  • 31

    Reaguje na (30) | Dobře - fotka se nelíbí - to je v pořádku - podívejte se radši k sobě ... Potom někomu něco vyprávějte . A neříkejte mi že vás na mě někdo neposlal ...Je to trochu divný , nemyslíte ?

    Josef Šálek 16. 02. 2018 18:58 | Reagovat

  • 30

    Nevím kde jste přišel na to že se do něčeho motám.A proč by jste mě měl znát?Hodnotil jsem se Vaši fotku a napsal že je hrozná.A kdybych napsal že je super to byla jiná liga že jooooo.Bohužel nad Vašim komentářem jen kroutím hlavou jak dokážete urážet a kopat kolem sebe.Kdo nepochválí je třídní nepřítel(89 už tady bylo) a to se nelíbí co?.protože Pravidla fora platí pro všechny stejně.Takže asi tak pane Nazdar

    František Chytil 16. 02. 2018 18:54 | Reagovat

  • 29

    Reaguje na (28) | A dál - co je na tom Jandovi tak strašné ! Koukněte se k Hájkovi na tu příšeru - pak mi něco povídejte . Za Jandu nemůžu jak se tvářil .... Já myslím že zde nejde o Jandu ... Zde jde o jiné věci .... Pokusím se je vyjmenovat - neberte osobně - Závist , neschopnost , blbost , tupost , omezenost a neumětelství /

    Josef Šálek 16. 02. 2018 18:37 | Reagovat

  • 28

    Reaguje na (27) | Jo a ti zakompexovaní .... tam jde o lidi z venku - nepatří sem - to jsou Horáčkovi kamarádi .... / když něčemu nerozumím - nepletu se do toho /

    Josef Šálek 16. 02. 2018 18:32 | Reagovat

  • 27

    Reaguje na (26) | Nevíte o co jde - proč se do toho motáte ? Vždyť vás vůbec neznám . Kdo vás na mě poslal ? Ublížil jsem vám ? Je to celé nějaké divné .... A Horáček - myslíte že mu jde o focení ? Koukněte na to co předvádí .... A to co jsem napsal pod fotkou - to bylo myšleno v žertu - pochopilo by i malé dítě . Mrkněte se i jak Horáček zde působí - kolik lidí jej doslova nenávidí a potom mi něco vyprávějte ... Fotka se vám nelíbí v pořádku - proč potřebuju pomoc odborníka .... Horáčka ? Jeho fotky se vám líbí ?
    Teď se jdu podívat na vaše - bych se poučil ....

    Josef Šálek 16. 02. 2018 18:26 | Reagovat

  • 26

    Fotka je hrozná a nelíbí se mi pane Josefe i kdyby byla focena čímkoliv.Proč urážíte pana Hájka a jiné tomu nerozumím ale
    myslím si že potřebujete pomoc odborníka..............
    Ale co je nejhorší co dokážete napsat,viz níže.Cituji

    Kdyby jste vy ,, suchaři " viděli ten koncert v tehdejší Jihlavě - tak hloupě byste nemluvili.......polibte mi druhý šos, nefotící ukecaní blbci všech fotografických galerií spojte se,Ale jdi ty brepto ! Mě stačí se podívat k tobě,ty bys toto mé právo zůstat hloupý pochopit mohl .... Zamysli se nad tím,Být vámi stáhl bych se,Snad jste natolik inteligentní že to pochopíte,Horáčku , ty místo aby ses snažil být vítán tak působíš jako všeobecná pohroma a jseš odpornej jako flusanec plivnutej na chodník . No jo - nic jinýho ses nenaučil že ? Jak tak koukám máš zde i zdatné napomahače a nohsledy - stejně zakomplexovaný jedince jako jsi ty sám.Neumětelové , ubožáci , zakomplexovaní jedinci , nefotící ukecaní blbci všech fotografických galerií spojte se

    František Chytil 16. 02. 2018 18:12 | Reagovat

  • 25

    Reaguje na (23) | Ale přesně o to šlo - o reakci na kritiku a poněkud arogantní vystupování už v popisku. To, že si autor bere kritiku osobně, jako útok, je ryze jeho problém. Pokud pak začne na ostatní osobně útočit (viz hlavně reakce na p. Horáčka), velmi negativně to vypovídá především o autorovi. (A to ani netuším o jaké "jiné věci" zde mělo jít, já o ničem nevím.)

    Petr Hájek 16. 02. 2018 16:31 | Reagovat

  • 24

    Reaguje na (23) | Máš pravdu Vladěnko - zde bohužel šlo i o jiné věci ... Tak to v životě někdy chodí ... A navíc - portréty vskutku nejsou moje doména - občas holt zabrousím i trochu vedle ... Nyní už jsem zpět u svých ptáčků - větších i menších zpěváčků .

    Josef Šálek 16. 02. 2018 15:46 | Reagovat

  • 23

    Ta fotka se mi moc líbí, je to správná momentka. Vystihuje, že i super hvězdy jsou jen obyčejní lidé a umí se krásně odvázat a vyjádřit své pocity a nálady. A ani kvalita není špatná, ať je fotka focená čímkoliv. Ale ta diskuze pod fotkou, až mě mrazí....hoši, hoši. Vybavila jsem si scénku z filmu Slavnosti sněženek, jak se perou o divočáka, na které straně je právo a až Libuška Šafránková je po babském způsobu uklidní, i když také jen do dne ,,D". Ale jak vidím, tady by se mi to asi nepovedlo, i kdybych měla její šarm, který rozhodně nemám. Jste jak kohouti na bojovém poli. Osobně nesouhlasím ani s jednou stranou, protože jak píši, fotka se mi líbí. Na druhou stranu, i nad kritikou by se měl člověk zamyslet nebo slušně vyjádřit svůj názor, proč je fotka právě taková a ne maková. Atakování kritiků k ničemu nevede, v některých případech vás kritika posune dál. Je dobré se nad věcí povznést. Takže Josefe, fotka je hezká. Názory jiných buď přijmi nebo je ignoruj, a mysli si o tom svém.

    Vlaďka Šuráňová 16. 02. 2018 12:51 | Reagovat

  • 22

    Reaguje na (18) | Pokud nechcete, tak nediskutujte. On vás někdo nutí? Zvláště, když namísto debatě k fotce útočíte ad hominem a když vidím vaše reakce na pana Horáčka - klesáte na dost hluboké dno. A ani nejste schopen vysvětlit svá tvrzení (třeba mě opravdu extra zajímá toho, kdo je mi hoden a jak se to pozná).
    Co přesně si představujete pod pojmem "klid v galerii"? Že si nikdo nedovolí kritizovat vaše díla? Zato vaše poznámky o šosu ukazují vysokou míru klidu, empatie a sebereflexe. :-)

    Petr Hájek 14. 02. 2018 22:53 | Reagovat

  • 21

    Reaguje na (19) | Horáčku , oni se ti vyplakali na ramínko až sem - to muselo být krásný !

    Josef Šálek 14. 02. 2018 22:43 | Reagovat

  • 20

    Aha - takže už vím odkud vítr fouká ... ,,Neumětelové , ubožáci , zakomplexovaní jedinci , nefotící ukecaní blbci všech fotografických galerií spojte se ! " .... No jo - takže konečně vím kam Horáček patří ! A ještě je tam EBE - na toho jsi v tom spěchu zapomněl ! Že mě to nenapadlo dřív ! Ta úroveň - naprosto stejná ! No jo - ignore - to je pro ,, takyfotografy " tvého typu pohroma - chápu .

    Josef Šálek 14. 02. 2018 22:41 | Reagovat

  • 19

    Reaguje na (18) | jo jo, to jsem viděl pod MSD, který byl pokrytecky umístěn na ignore (jednostranně fungující) a srabácky z poza ignorelistu schytával tvoje ubohy nadávky (i když ne vůči němu, ale úplně stačí, že pod jeho snímkem). Ještě že naopak tady ignore není, protože nesoudnost a bez sebereflexe, u lidí jako ty, tenhle "nástroj" vůbec neřeší. Spíš je to nástroj tebou podobnými okamžitě zneužit (což si svým jednáním dokázal).

    Luděk Horáček 14. 02. 2018 22:28 | Reagovat

  • 18

    Reaguje na (15) | Já s vámi nechci diskutovat - stejně jako např tady s Horáčkem . Snažím se o ignore - jinde je zavedeno a napomáhá ke klidu v galerii .

    Josef Šálek 14. 02. 2018 22:20 | Reagovat

  • 17

    Horáčku , ty místo aby ses snažil být vítán tak působíš jako všeobecná pohroma a jseš odpornej jako flusanec plivnutej na chodník . No jo - nic jinýho ses nenaučil že ? Jak tak koukám máš zde i zdatné napomahače a nohsledy - stejně zakomplexovaný jedince jako jsi ty sám .

    Josef Šálek 14. 02. 2018 22:18 | Reagovat

  • 16

    Janda tady vypadá, jako by jej zrovna postihla mozková příhoda. Gratuluji. Ne Jandovi, ale fotografovi. :-)

    Martin Ernest 14. 02. 2018 22:17 | Reagovat

  • 15

    Reaguje na (13) | Jenže vy mnou nejste. O co mi jde? Pouze zde diskutuji k fotce a následně autorovým reakcím, od toho tu diskuze je.
    Že se vám z mé fotky udělalo špatně mě sice mrzí, nicméně je to váš problém, nikoliv můj.
    Taky nevím, jak moje fotka souvisí s diskuzí pod touto fotkou.
    Můžete prosím specifikovat, kdo jsou ti "mě rovní" a jak poznám, kdo takový není? Zavádíte snad elitářství?
    O moji inteligenci nemějte starost, nicméně moje inteligence mi říká, že není žádný důvod, že proč bych nemohl komentovat u fotky, kde chci.

    Petr Hájek 14. 02. 2018 22:16 | Reagovat

  • 14

    Reaguje na (9) | sice moc tyhle "moudra" nemusím, ale tady se to docela hodí. Hlavně ve spojení, kdy by autor chtěl bránit "moudrým", aby se poučili z jeho chyb. Tím spíš, když tyto stránky opravdu nejsou jeho, co by rád někomu nalhával.

    Luděk Horáček 14. 02. 2018 22:01 | Reagovat

  • 13

    Reaguje na (12) | Hájek -další ... Být vámi stáhl bych se - nevím o co vám jde ... Při podívání na 1 vaši věc se mi udělalo špatně ... Měl byste se bavit se sobě rovnými a nechat ty kterým je z vás špatně na pokoji . Snad jste natolik inteligentní že to pochopíte .

    Josef Šálek 14. 02. 2018 21:43 | Reagovat

  • 12

    Reaguje na (10) | A přitom je to tak strašně jednoduché: jakmile dáte své dílo (fotku, obrázek, povídku, písničku) na veřejné stránky, může se k nim kdokoliv vyjádřit. Pokud vám to vadí, máte plné právo tam svá díla nedávat. Pokud je ale dáte vplen, musíte být schopen unést veškeré reakce.

    Petr Hájek 14. 02. 2018 20:10 | Reagovat

  • 11

    Pobavilo :)

    David Škoda 14. 02. 2018 19:32 | Reagovat

  • 10

    Reaguje na (9) | Ale jdi ty brepto ! Mě stačí se podívat k tobě ... Nezlob se - nemyslím to zle - ale není se z čeho poučit . Ale něco ti navrhnu . Co kdybys taky občas poučoval někoho jinýho ? Nebo jsi opravdu jako ten Horáček ? Co třeba když se opravdu nechci poučit - a než aby mě navštěvovala takováto sestava stále stejných ,, zvučných jmen " - klidně zůstanu radši hloupý a v nevědomosti .... Já myslím že i na to mám právo . Víš - neustále volám po tom aby zde bylo zavedeno tzv Ignore . Víš co to je ? Aby mi ti od kterých nechci být poučován neustále nelezli na mé stránky . Lezu např já k tobě ? Musel bych se hanbou propadnout bych tě poučoval a ty o to nestál . Zamysli se nad tím . Koukám žes i to odkoukal od Horáčka a u mě jsi pečenej - vařenej . Stojí ti to za to ? Myslíš že mě předěláš ? Když např. Horáček toto nechápe a neustále mě otravuje - ty bys toto mé právo zůstat hloupý pochopit mohl .... Zamysli se nad tím !

    Josef Šálek 14. 02. 2018 17:47 | Reagovat

  • 9

    Tady se dá pouze konstatovat: " Moudrý se poučí z chyb druhých, chytrý se poučí z chyb vlastních, hlupák se nepoučí nikdy. "

    Jiří Hanzel 14. 02. 2018 17:07 | Reagovat

  • 8

    Čemu na větě " já jsem nedělal technický rozbor použitého hardware" nerozumíte? Nic takového jsem nezmiňoval, pouze jsem porovnával fotky stejného objektu. Mimochodem - i na dálku a s dlouhým sklem se to dalo vyfotit mnohem lépe. Děkuji za poučení o koncertním focení. :-D

    Ale pokud jste spokojen a fotka se líbí vám, je to v pořádku, to je hlavní. Nemusí se líbit nikomu na světě, pokud vyhovuje autorovi. Ale když ji dáváte do veřejné galerie s diskuzí, musíte taky počítat s různými reakcemi. Vaše douška působí poněkud arogantně a jen tím vypovídáte sám o sobě. ;-)

    Petr Hájek 14. 02. 2018 16:31 | Reagovat

  • 7

    Reaguje na (6) | No já vycházím z toho že běžný člen rozezná foto z dálky a foto od pódia tj. zblízka . A tím si logicky vydedukuje rozdíl mezi těmito foceními ... Takže šos stále platí ! / když fotograf srovnává ,, hrušky s jabkama " .

    Josef Šálek 14. 02. 2018 14:58 | Reagovat

  • 6

    Reaguje na (5) | Ale já jsem nedělal technický rozbor použitého hardware, pouze jsem konstatoval svůj dojem. To, jaký jste si vybral objektiv je čistě vaše volba, do toho vás nikdo nenutil. Stejně tak volba momentu.
    Řekl jsem pouze svůj názor, jak s ním naložíte, je čistě na vás. Šos si ovšem račte políbit sám, já to dělat nehodlám.

    Petr Hájek 14. 02. 2018 12:22 | Reagovat

  • 5

    Reaguje na (3) | Reaguje na (4) | Ano . Fotka Z Záchy je opravdu lepší než ta moje - já mu gratuluju . za druhé - me fotky vskutku nemusí být nejlepší . za třetí Z Zácha byl pod pódiem - dobře se mu fotilo . Já kdybych fotil stejným sklem jako on - mám tam zadní část hlav publika . za 4 - zde se pod pódium dostaly jen protekční hoši - fotil jsem 600 z dálky . To myslím je k poznání i pro začátečníka - myslím že i začátečník ví že fotky s takovýmto tel. vypadají trochu jinak - např zaberou daleko menší úhel záběru . za třetí - i na vás pánové platí ta poslední část popisu ,, polibte mi druhý šos mého fotografického oblečku " .

    Josef Šálek 14. 02. 2018 11:42 | Reagovat

  • 4

    Našel jsem si ty ostatní tvoje fotky Petra Jandy, myslím že kdyby se stiskla spoušť dřív nebo později byly by to možná lepší fotky.
    Na některých vypadá jako pacient z Bohnic, ale to je dáno tou show-aktivitou, kterou zrovna provozuje.
    Fascinuje mě jedna věc - takhle řádí člověk, kterému je 75 let!!!!!

    Roman Kratochvil 14. 02. 2018 11:17 | Reagovat

  • 3

    Když to srovnám s fotografií Zbyňka Záchy https://www.megapixel.cz/foto/264536 , tak je to nebe a dudy. A tato fotka rozhodně není nebe, spíš opačná část.

    "Kdybyste viděli ten koncert" - jenže neviděli. A pokud fotka nevystihuje atmosféru koncertu, chyba asi nebude na straně diváků.

    Petr Hájek 14. 02. 2018 11:11 | Reagovat

  • 2

    -

    Luděk Horáček 14. 02. 2018 07:48 | Reagovat

  • 1

    Mě se líbí, chodili jsme na Olympic do Lucerny, ještě v 80. letech..:)

    Marek Kapler 14. 02. 2018 01:36 | Reagovat

Nahoru

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 5 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využíváním cookies a využití osobních údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Tyto souhlasy můžete kdykoliv změnit, vypnout nebo upravit v Nastavení soukromí, které otevřete kliknutím na odkaz níže.
Dozvědět se víc | Nastavení soukromí
Rozumím