Fuji FinePix F40fd šedý Komentáře k Fuji FinePix F40fd šedý

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (74 - 1)

  • 74

    Bouška
    Reaguje na 73 | Dobrý den, pokud vím, tak ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.01.2008 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Podporuje F40fd USB Mass Storage

    Jaran, 23.01.2008 | Reagovat

  • 72

    Bouška
    Reaguje na 71 | Dobrý den, F40fd mi připadá obrazově trochu lepší, rychlost je cca srovnatelná.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.01.2008 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Dobry den pane Bouska, jak se lisi tento model od F480, co se tyce obrazove kvality, rychlosti apod...dekuji...

    Tronik, 11.01.2008 | Reagovat

  • 70

    Bouška
    Reaguje na 69 | Dobrý den, Minolta digitální fotoaparáty vyráběla, ale už je nedělá... Moje práce je kromě odpovídání dotazů také tvorba "minirecenzí", takže mám doma neustále několik digitálních fotoaparátů, které testuji. Možná je to trochu překvapivé, ale svůj vlastní digitál nemám, fotím stále na film (většinou diáky)... :) Moje značka je Rolleiflex (kinofilm i střední formát) a optika Carl Zeiss. Je to srdeční záležitost, těžko se loučí s něčím, co ani dnes nenajde konkurenci.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.01.2008 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Dobrý den. Jen tak pro zajímavost - Minolta DF nevyrábí? A jestli můžete prozradit,jaký fotoaparát vlastníte Vy ?

    Radek, 08.01.2008 | Reagovat

  • 68

    Bouška
    Reaguje na 67 | Dobrý den, je běžné, tedy kabely na propojení s PC a TV, akumulátor s nabíječkou, CD se softwarem a návod. Snad jsem na nic nezapomněl. Ještě poutko na ruku... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.01.2008 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Dobrý den,jaké je základní příslušenství ?

    Radek, 07.01.2008 | Reagovat

  • 66

    Bouška
    Reaguje na 65 | Dobrý den, v praktickém použití (kromě přenosové rychlosti) žádný rozdíl být nemusí. Kingston a třeba SanDisk nabízejí více variant lišících se právě rychlostí přenosu dat a nabízejí doživotní záruku. Vhodná karta by byla například http://www.megapixel.cz/sandisk-2gb-sd-ultra-ii

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.01.2008 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Dobrý den, prosím o radu. Jakou kartu ( asi 2GB) byste doporučil k F40fd? Stačí normální (s ohledem na sériové snímání) nebo ragěji vysokorychlostní? Jaký je praktický rozdíl (kromě ceny) mezi kartou Fuji a třeba Kingston? Dík a hodně úspěchů v novém roce.

    Josef Stehno, 28.12.2007 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Děkuji Vám za odpověd, půjdu tedy do té FX10.

    Petr, 28.12.2007 | Reagovat

  • 63

    Bouška
    Reaguje na 62 | Dobrý den, FX10 má na noční focení výborný program, takže s ním určitě chybu neuděláte. Stabilizátor a objektiv Leica jsou jistě výhodou. Při horších světelných podmínkách a nastavené vyšší citlivosti má ale výraznější šum.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.12.2007 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Dobrý den, hodlám zakoupi digitální foťák pro rodinné použití s občasným nočním focení / jednoduchá obsluha / do ceny 5.000 kč.
    Byl mě doporučen tento přístroj, jako velice dobrý. Já však stále váhám i mezi Panasonicem DMC - FX 10, který vastní i optický stabilizator a optiku Leica. Můžete mě prosím pomoci při rozhodování?
    Děkuji předem

    Petr, 27.12.2007 | Reagovat

  • 61

    Bouška
    Reaguje na 60 | Dobrý den, tato funkce je u digitálů naopak naprosto výjimečná. Jedinou možností je tyto údaje vložit do snímků v počítači.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.12.2007 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Dobrý den, mám pár dní doma foťáček FujiFilm Finepix f40fd a nemohu stále přijít na to jak dostat na fotky datum :-( Jde to, prosím Vás? Měla jsem za to že to umí každý digitál.... Děkuji předem za odpověď R.J.

    Rebbie, 19.12.2007 | Reagovat

  • 59

    Bouška
    Reaguje na 58 | Dobrý den, oba dva jsou vynikající, výhodou Canonu je stabilizátor obrazu a o něco lepší kvalita snímků.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.12.2007 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Dobry den,
    vaham mezi timto fotakem a Canon PowerShot A570 IS. Jedna se mi o kompakt pro zacatecnika, tudiz potrebuji dobre fotky bez vetsich zasahu ;) (tzn A,S,M u Canonu me az tak nelaka). Mohli byste mi jeden z nich doporucit (a take rici proc je lepsi).

    Dekuji
    PM

    Petr M., 18.12.2007 | Reagovat

  • 57

    Bouška
    Reaguje na 56 | Dobrý den, pokud jde o kvalitu fotek, je na tom skvěle Ixus 960. V případě, že budete chtít přístroj s větším rozsahem zoomu, je velmi dobrý například SX100.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.12.2007 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Dobry den.Ktery df byste vybral na foceni cestovani,prirody i beznych situaci z techto :F40fd,Pan.LZ7,PAN.FZ8,Can.IX.860+960,CAN.SX100,Je to asi sirsi rozptil ,jako zoom atd,ze?Hlavne kvalita fotek.

    jiri, 13.12.2007 | Reagovat

  • 55

    Bouška
    Reaguje na 54 | Dobrý den, USB kabel je součástí balení.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.11.2007 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Dobrý den tento fotoaparát si koupím an 100% když my řeknte jestli je jeho součástí USB kabel na nahrávání fotek do PC
    Děkuji P.T.

    Pája Turků, 08.11.2007 | Reagovat

  • 53

    Bouška
    Reaguje na 52 | Dobrý den, osobně bych asi zůstal u F40fd.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.10.2007 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Dobrý den,
    zvažuji koupi DF a váhám mezi F40fd a Canon Ixus 800 IS (nevím, jestli je ještě v nabídce) a Canon Ixus 950 IS. Jedná se mi o běžné focení - místnost, turistika, rodina, ... Co byste mi doporučil? Děkuji za odpověď.

    Jiri Homel, 01.10.2007 | Reagovat

  • 51

    Bouška
    Reaguje na 50 | Dobrý den, oba dva jsou vynikající, možná více výhod má W80.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.09.2007 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Rada bych se Vas zeptala a nechala si poradit ve vyberu DF. Cetla jsem par recenzi a rozhoduji se mezi Fuji Finepix F40 a Sony DSC-W80. Chci ho koupit rodicum, kteri dosut fotili pouze normalnim fotakem s filmy a radi by DF. Doporucil byste mi jeste jiny nez tyto dva typy?
    Dekuji za odpoved Steinzova

    Steinzova A, 23.09.2007 | Reagovat

  • 49

    Bouška
    Reaguje na 48 | Dobrý den, video má F40fd slušné. Stabilizátor při horším světle samozřejmě pomůže, ale F40fd za těchto podmínek má také velmi dobré výsledky.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.09.2007 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Dobry den, jaka je prosim kvalita videa z tohoto fotoaparatu ? Rozhoduji se mezi tmto a Panasonicem FX10, muzete mi prosim poradit ? FX10 ma navic stabilizator, u F40FD jsem ho nenasel. Je stabilizator veka vyhoda, napr. pri foceni pri horsich svetelnych podminkach ? Dekuji

    Martin, 19.09.2007 | Reagovat

  • 47

    Bouška
    Reaguje na 46 | Dobrý den, kvalita fotek je asi na stejné úrovni, možná o kousek lepší je Canon. Rozdíly mezi přístroji F40fd a A820 zjistíte jednoduše. Stačí u každého z nich zaškrtnout políčko Porovnat a pak už jen Zobrazit porovnání.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.09.2007 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat na rozdíl mezi Fuji f40fd a Fuji a820. O napájení a zoom mi v tomto případě nejde. Je to v kvalitě fotek? Nebo v použitém snímači? a820 je totiž o dost levnější.
    Krom Fuji mám ještě v hledáčku Canon a720. I když ho ještě nemáte, máte přeci jen určité zkušenosti s a710. Láká mě tam ten stabilizátor a zoom. Který subjektivně podle vás dělá lepší fotky. Canon a710 (stačí mi to pro představu o a720 ) nebo fuji f40fd? Sem tam budu potřebovat fotit i v interiéru (nějaká oslava), či za šera nebo tmy (nějaký koncert). Přesto jsou asi fotky přes den nejdůležitější. Četl jsem že Fuji mají výborné fotky za horších světelných podmínek a velmi dobré i přes den. Jak je na tom Canon? Který byste mi doporučil? Jde mi teď čistě o kvalitu fotek. Ne o nastavení.
    Děkuji.

    saper, 17.09.2007 | Reagovat

  • 45

    Bouška
    Reaguje na 44 | Dobrý den, stejně jako v předchozím případě - zůstal bych u F40fd...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.09.2007 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    DObry den,chci se zeptat ktery je nejlepsi pro rekreacni foceni: sony W55,panasonic FX12,olympus mju 760,olympus FE-280 a tento FUji..dekuji za odpoved

    mikel, 17.09.2007 | Reagovat

  • 43

    Bouška
    Reaguje na 42 | Dobrý den, osobně bych dal přednost F40fd.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.09.2007 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Dobrý den,jsem amatérský fotograf a chci používat foťák jen na běžné focení oslav,dovolené,rodiny a chci se zeptat který je nejvhodnější,když chci kvalitní ale přitom jednoduchý fotoaparát.Rozhoduji se mezi Fuji finepix F40FD,samsung digimax SG-S1000,samsung S1050 a sony w70.děkuji za odpověď.

    Jiří Hrubý, 15.09.2007 | Reagovat

  • 41

    Bouška
    Reaguje na 40 | Dobrý den, v tomto ohledu je lepší F40fd.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.09.2007 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobrý den, prosím o radu.Nemůžu se rozhodnout mezi Canon ixus 75 a Fuji fd 40. Jde mi hlavně o kvalitu fotek ostrost, barevnost. Který by jste mi doporučil děkuji.

    Lukáš, 12.09.2007 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, ohnisko je skutečně od 36mm, omlouváme se za nepřesnost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.09.2007 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den, v názorech megapixelu uvádíte jako zápor ohnisko od 38mm, v podrobné specifikaci je uvedeno 36mm, kde je pravda? děkuji za odpověď.

    Jan Mikeš, 07.09.2007 | Reagovat

  • 37

    Matějček
    Reaguje na 36 | Dobrý den, tento model je v nabídce jen v šedém a modrém provedení. http://www.megapixel.cz/fuji-finepix-f40fd-modry

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel, 28.08.2007 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Je možné tento konpakt dodat i ve stříbrném provedení? Někde jsem jej viděl v nabídce, ale u vás ne. Pokud ano, tak s jakou dodací lhůtou. Díky

    Venca, 28.08.2007 | Reagovat

  • 35

    Bouška
    Reaguje na 34 | Je to možné, že je to způsobeno materiálem, ale jak říkám, pokud máte pochybnosti, stavte se raději v servisu, za to nic nedáte. Pouze školený technik může dát spolehlivý verdikt.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.08.2007 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Tak jsem to trochu prozkoumala a zjistila jsem, že samotný foťák je teplý opravdu jen mírně, ale docela dost zahřátý je "čudlík", na který se připojuje poutko na ruku, a obrazovka displeje. Nemůže to být třeba prostě jen tím, že tento foťák má kryt z kovu, který přenáší teplo víc než plast (předpokládám, že akumulátory se zahřívají ve všech foťácích)?

    Romana, 23.08.2007 | Reagovat

  • 33

    Bouška
    Reaguje na 32 | Dobrý den, mírné zahřátí je celkem běžné, ale pokud by se zahříval výrazněji, pro jistotu bych navštívil servis a nechal si přístroj překontrolovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.08.2007 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den, tento foťák mám asi tři dny a jsem s ním zatím spokojená. Mám jen jeden amatérský dotaz. Když je zapnutý, tak se po nějaké době začne v oblasti, kde je akumulátor, zahřívat. Je to normální? Možná ano, ale já jsem si toho u jiných foťáků nevšimla, tak se radši ptám. Děkuji za odpověď.

    Romana, 23.08.2007 | Reagovat

  • 31

    Bouška
    Reaguje na 29, 30 | Dobrý den, lepší fotky jsou z Fuji a pokud se jedná o výdrž akumulátoru, tak ta je také velmi slušná, je to kolem cca 300 snímků.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.08.2007 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    kolik zvládne fotografií na jedno nabití. Děkuji

    Petr83, 02.08.2007 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Dobrý den, chci si pořídit fotoaparát na běžné focení na dovolené, doma, oslavách, na cestách... Na vašich stránkách mi padl do oka Panasonic dmc fx10 a Fuji FinePix F40fd. Který znich pořizuje lepší snímky a který byste mi doporučil, či byste mi doporučil nějaký jiný do 6000 kč.Je stabilizátor až tak nutný nebo se dá bez něho obejít. Dekuji

    Petr83, 02.08.2007 | Reagovat

  • 28

    Bouška
    Reaguje na 27 | Dobrý den, já to nevím, ale odpovědět by Vám mohl kolega na mailu zbozi@megapixel.cz

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.08.2007 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Dobrý den,
    můžete mi sdělit, kdy bude k dostání náhradní akumulátor NP - 70, případně jeho dostupnou náhradu. Děkuji.

    Milan, 30.07.2007 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Děkuji... :o)

    Bobca, 12.07.2007 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 23, 24 | Dobrý den, tento přístroj má pouze digitální stabilizátor, což je v podstatě jen zvýšení citlivosti. Pokud tedy zvýšení citlivosti budeme říkat "stabilizátor", tak má pravdu výrobce...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.07.2007 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Stabilizace je uváděna i ve specifikaci

    Režimy snímání:
    Auto, Stabilizace obrazu, Přírozené světlo, Přírozené světlo s bleskem, Portrét, Krajina, Noční scéna, Sport, Pláž, Sníh, Západ slunce, Ohňostroj, Podvodní foto (nutné použít podvodní pouzdro), Museum, Párty, Květiny, Text

    Kdo má prosím pravdu ?

    Bobca, 12.07.2007 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den, mám dotaz. Má, nebo nemá tento fotoaparát stabilizaci obrazu. Tady se píše že nemá a po otevření stránek výrobce je uváděn mezi přednosti.
    * menu v češtině
    * funkce Face Detection
    * stabilizace obrazu
    * 8,3 MPix
    * až ISO 2000
    Děkuji za odpověď.

    Bobca, 12.07.2007 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | Dobrý den, bohužel ho momentálně nemáme na skladě, abychom to mohli vyzkoušet, výrobce tuto informaci nikde neuvádí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.07.2007 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Chci se zeptat, jaké obsahuje možnosti sekvenčního snímání a kolik dělá snímků/sec ?
    Je na snímání lyžování lepší tento nebo F31fd ?

    tom, 04.07.2007 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Dobrý den.
    Tak ho mám doma.Právě jsem ho rozbalil a ve skutečnosti je ještě hezčí než na obr. Také mne přijemně překvapili nápovědy při přepínání otočným voličem a i jiné drobnosti které u F30 nebyli nebo jsem je nevnímal.
    Radost mi kazí jen to, že výrobce nepřibalil takovou drobnost, jako je poutko na ruku. Je to prkotina, ale člověk musí zase vyrazit do obchodu a shánět. Takže vzůru za nákupy.

    radek, 29.06.2007 | Reagovat

  • 19

    Bouška
    Reaguje na 18 | Dobrý den, dodávaná karta pro běžné využití bohatě stačí. Jinak SD karty jsou daleko rozšířenější a vyrábí se běžně ve vyšších kapacitách a také přenosových rychlostech, s použitím kapacity 2GB by neměl být žádná problém. Pokud chcete nějakou výkonnější kartu, napište to do poznámky v objednávce, kolegové Vás kontaktují a domluví se s Vámi na detailech. Dodací lhůta je do druhého dne od potvrzení objednávky, jsou běžně na skladě.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.06.2007 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Dobrý den. Rád bych se zeptal.
    Lze v tomto fotoaparátu použít větší kartu ,např.2GB???
    Je SD Karta dodávaná s přístrojem dostatečně rychlá???
    Jaký je rozdíl mezi XD a SD kartou při použití v tomto přístroji ???
    Lze případně dodávanou kartu vyměnit za větší hned při objednání???
    Jaké je nyní dodací lhůta přístroje???

    radek, 26.06.2007 | Reagovat

  • 17

    Bouška
    Reaguje na 16 | Dobrý den, pokud vím, tak ne. Výrobce se o kompatibilitě s SDHC nezmiňuje.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.06.2007 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Lze do F40fd použít kartu SDHC?

    Mirek, 03.06.2007 | Reagovat

  • 15

    Bouška
    Reaguje na 14 | Máte pravdu, české menu už tento model má, omlouvám se ze dezinformaci...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.06.2007 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Cz menu chybí ???? Myslím že se mýlíte ale nevím Vy jste profík co se týče foto.Schodou okolností jsem před chvíli našel jednu recenzi kde prý CZ menu je k dispozici i obrázky z menu v CZ...
    Každopádně děkuju za odpověd !

    Petr, 31.05.2007 | Reagovat

  • 13

    Bouška
    Dobrý den, kvalita snímků je stále výborná, české menu stále chybí. Oproti F31fd chybí ještě poloautomatické režimy, tedy priorita času a priorita clony, takže asi proto je o něco levnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.05.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den.Předem chci poděkovat za rychlé odpovědi na moje dotazy u jiných DF.
    Usilovně scháním kompaktní DF čtu a ,,studuju recenze.Byl jsem skoro rozhodnut pro Fujif31f0 který oplývá jen samou chválou na kvalitu fotografií a až nyní jsem se všiml že už má vlastně nástupce z téměř totožnýmy parametry až na odchylky které mě jako laikovi nic neříkají..
    Jak to že novější model stojí méně ??? Nebo je opravdu o něco ošizen?Máte už nějaké zkušenosti zda výsledné fotografie jsou stejné vynikající jako u předchůdce nebo už tomu tak není??A CZ jazyk v menu asi stále chybí?
    Děkuji uctivě za odpověd.

    Petr, 30.05.2007 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 10, 11 | Dobrý den, u tohoto přístroje se to bohužel vypnout nedá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.05.2007 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Chtěl jsm se zeptat ,zda F40fd má možnost vypnutí aut. vypínání.

    Zdeněk, 28.05.2007 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Děkuji za odpověď. A jestli mohu prosit, F40fd má možnost aut. vypínání?
    Děkuji moc.

    Zdeněk, 28.05.2007 | Reagovat

  • 9

    Bouška
    Reaguje na 8 | Dobrý den, automatické vypínání je samozřejmě možno vypnout u celé řady přístrojů, rozhodně je zde nemohu jmenovat... F40fd se zapíná tlačítkem na horní straně přístroje.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.05.2007 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Reaguje na 1 | Dobrý den,
    Je prosím u některých kompaktních fotoaparátů možnost vyřadit automatické vypínání fotoaparátu po určité době? Pokud ano, tak u kterých?
    Kde je u fuji FinePix F40fd zapínání fot. prosím ? A je tlačítkem ? Na snímku to není vidět.
    Děkuji.

    Zdeněk, 28.05.2007 | Reagovat

  • 7

    Bouška
    Reaguje na 6 | Dobrý den, stabilizátor je dobrá věc na statické snímky v horším světle, ale když chcete ostře zachytit pohyb, pomůže jedině zvýšit citlivost a v tomto ohledu je Fuji vynikající. každý má nějakou výhodu a na Vás je abyste se rozhodl pro jednu z nich, v tom Vám asi nepomohu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.05.2007 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Dobrý den,
    rozhoduji se mezi Sony W80 a tímto Fuji... Nejsem si jist, který by mi více svědčil... U Sonyho mě těší stabilizace, u tohohle velikost čipu. Nevím, který je lepší, ale všude slyším chválu na Fuji... Není na škodu, že nemá stabilizaci? Názory na ní se hodně různí, někde se dočtu, že je jedno, zda ji má... jinde, ať se jí řídím.
    Mohl byste mi, prosím, poradit? ( vím, že jsou oba dobré a je to jen na mě, ale něco navíc by se hodilo- díky!)

    Anonymní, 23.05.2007 | Reagovat

  • 5

    Bouška
    Reaguje na 4 | FX50 je lepší v širším objektivu, má větší displej, stabilizátor, delší exp. čas (focení v noci). F40 má ale zase o dost větší snímač a tím i daleko menší šum při vyšších citlivostech, vyšší rozlišení, Face Detection, což je velmi dobrá funkce. Má také oba dva druhy karet.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.05.2007 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Pane Bouška,známej mi radí panasonic FX 50.V čem je lepší než Fuji F40fd?Jinak vlastním oba druhy karet,již mám foto panas.FZ5.Díky.

    Pepa, 22.05.2007 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Díky za odpověd.Dnes jsem si objednal F40fd tak snad jsem udělal dobře.Ještě jednou díky za odpověd.

    Pepa, 21.05.2007 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, i když je FX50 vynikající, doporučil bych Vám F40fd, protože používá stejné karty jako SP 550, což je pro Vás velká výhoda. Obrazové výsledky jsou naprosto prvotřídní a vybavení funkcemi také.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.05.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den,chtěl bych od vás radu jestli to jde,rozhoduji se mezi panasonic DMC FX50 a Fuji finepix F40fd a nevím který z nich.Budu fotit děti a rodinu.Vlastním foto Olymus SP 550 - uz a chtěl bych ještě nějaký jak se říká do kapsy.Ještě mám Panas.FZ 5 ale ten je už větší.Díky za odpověd.

    Pepa, 19.05.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím