Fuji FinePix F70EXR šedý Komentáře k Fuji FinePix F70EXR šedý

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (59 - 1)

  • 59

    Bouška
    Reaguje na 58 | Dobrý den, já bych asi vybral TZ6, podívejte se na ukázkové fotky http://www.megapixel.cz/panasonic-dmc-tz6#nazory, jsou velmi slušné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.06.2010 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Dobrý den, už dlouho se nemohu rozhodnout, zda-li vzít F70EXR, nebo TZ6.Četl sem o nich už snad vše, i viděl fotky, ale pořád nevim.F200EXR se už nedá sehnat a to mě mrzí, ten vypadal dle recenzí ještě líp. Který z těchto dvou by ste mi doporučil?Vim že má Fuji špatný objektiv, ale prý to dohání čipem. U TZ6 se mi líbí zase světelnost na nejdelším ohnisku.Budu to mít na klasický focení, rodina, příroda, interiér i pohyblivé předměty. Děkuji za případný názor.

    Zbynda, 31.05.2010 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Reaguje na 56 | Dobrý den Honzo, takhle jednoduché to bohužel není, kdyby jeden z kompaktů dělal nejhezčí fotky, asi by vůbec neexistovaly, tyto komentáře. Lidé by kupovali právě ten jeden kompakt a vlastně by ani nebylo o čem diskutovat, ostatní firmy by své produkty stáhly z trhu (: Pokud jde o srovnání F70 a S 640 - po obrazové stránce ve prospěch F70 (nižší hladina barevného šumu, aberace atd. Pokud jde o světelnost - neznamená to nic, až tak hrozného, fotka bude stejná jako u ostatních kompaktů, jen k tomu F70 bude potřebovat trochu více světla (což ani nezaznamenáte). A rozdíl mezi 2,8 (Nikon S640) a 3,3 (Fuji F70) je skutečně zanedbatelný.

    Bohouš Brož - Megapixel, 21.04.2010 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Dobrý den,chtěl jsem se prosím zeptat, zda nevíte na netu o nějakých stránkách kde se můžete podívat na stejné fotky ale z různých fotoaparátů,náhodou jsem na netu na tohle přišel,bohužel už si nepamatuji jak :o(.Můžete prosím pomoci? A ještě jedna věc:poměrně často se zde píše o FUJI F70EXR,že má hodně špatnou světelnost,jsem laik,znamená to že dělá horší fotky?třeba málo jasné?,třeba s porovnáním s NIKON 640,také by mě zajímalo ktery z dnes dostupných kompaktů dělá kvalitou nejlepší(nejhezčí)fotky?,dle vašeho názoru.Předem děkuji za odpověd.

    honza, 21.04.2010 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Dobry den.Takze pri praktickem foceni dohanim spatnou svetelnost tim,ze misto 100iso dam 200,misto 200iso treba 400 atd? Nechapu vyrobce.

    jiri, 14.04.2010 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Reaguje na 53 | Dobrý den, viz komentář č.48 - při videu zoomuje opticky a nedochází k vypnutí zvuku.

    Bohouš Brož - Megapixel, 26.03.2010 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Dobrý den. Umožňuje zoomovat při natáčení videa? Pokud ano, nedochází např. k vypnutí zvuku při zoomování, jak to údajně dělají např. kompakty Samsung? Díky.

    radek, 26.03.2010 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Reaguje na 51 | Dobrý den, video AVI ve formátu motion JPEG. Samospoušť F70EXR umí pouze 2 a 10 sekund.

    Bohouš Brož - Megapixel, 16.03.2010 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat v jakém formátu nahrává video a zda disponuje nějakou obdobou uživatelské samospouště, jakou má Canon (kombinace různé délky zpoždění samospouště s možností udělat několik snímků po sobě. Děkuji.

    radek, 16.03.2010 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Reaguje na 49 | Dobrý den, podle Vašeho stručného popisu (auto režim atd.) se domnívám, že ten rozdíl v ceně pro Vás nebude dostatečně znatelný - nízká hladina šumu při focení v interiéru a manuální nastavení expozice atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 16.03.2010 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Dobrý den, chci si koupit kompaktní fotoaparát tzv. ,,do kapsy " na domácí běžné focení rodina,dovolená, hory atd.S foťákem chci fotit většinou na auto režim,video nepotřebuji,ale jde mi o kvalitu výsledných fotografií.Ve výběru jsem měl Fuji F 70EXR,F 200 EXR (ten už bohužel v nabídce nemáte) no a při návštěvě vaší prodejny mi byl ihned doporučen Canon S 90 .Tady se chci zeptat zda ten cenový rozdíl ,a není malý :-( , je i znatelný na fotografiích!Dle mého pohledu není ale jsem laik a třeba mě opravíte.Parametrově moc neumím vyhodnotit,děkuji za odpověď a případné doporučení.

    Vala M., 15.03.2010 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Reaguje na 47 | Dobrý den, podle informací z prodejny - disponuje optickým zoomem při videu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 12.03.2010 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Dobrý den. Má tento fotopaparát optický zoom při natáčení videa? Děkuji.

    radek, 11.03.2010 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Reaguje na 45 | Dobrý den, volil bych pro kresbu a šum F 70EXR.

    Bohouš Brož - Megapixel, 05.03.2010 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi kompaktního ultra zoomu a vyhlédl jsem si:FUJIFILM F-70EXR a CASIO EX-H10, který z nich by jste mi víc doporučil, fotím převážně krajinu, reportáž, makro, Děkuji za odpověd

    ivo, 03.03.2010 | Reagovat

  • 44

    Lukeš
    Reaguje na 42 | Dobrý den, jak již jsem jednou zmiňoval, lepší obraz má určitě Fuji F70.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.03.2010 | Reagovat

  • 43

    Lukeš
    Reaguje na 41 | Dobrý den, pokud vám jde o obrazovou kvalitu, pak jednoznačně Fuji F70.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.03.2010 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Reaguje na 41 | Doplňuji: Dobrý den, prosím o radu: Tento foťák, Samsung WB500, nebo Panasonic TZ6 ?? Jedná se mi hlavně o kvalitu fotografií. Děkuji za odpověď.

    Martin, 27.02.2010 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Dobrý den, prosím o radu: Tento foťák, nebo Samsung WB500 ?? Jedná se mi hlavně o kvalitu fotografií. Děkuji za odpověď.

    Martin, 27.02.2010 | Reagovat

  • 40

    Lukeš
    Reaguje na 39 | Dobrý den, tyto dva modely jsem mezi sebou bohužel neporovnával.Vyloženě pohoršit by jste si neměl. Hodně zajímavý v této třídě, co se kvality týče, je také Panasonic LX3

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 22.02.2010 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Dobrý den, mám Canon G7 a rád bych něco menšího, ale se srovnatelnou kvalitou obrazu (kresba, šum, dynamika) a rychlostí - nepohorším si s F70 EXR?

    Marek, 21.02.2010 | Reagovat

  • 38

    Lukeš
    Reaguje na 36 | Dobrý den, jako záložní kompakt k zrcadlovce bych asi volil tuto Fuji F70. Je pohotový a má nad míru dobrou obrazovou kvalitu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.02.2010 | Reagovat

  • 37

    Lukeš
    Reaguje na 35 | Dobrý den, odpovím Vám úplně stejně :) Reakce tohoto modelu jsou téměř okamžité a navíc výrobce tento parametr ani nikde neuvádí.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.02.2010 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den, děkuji všem pracovníkům MEGAPIXELU za dobré rady!!! Vlastním OLYMPUS E520 se dvěma základ. objektivy. I přes menší čip - spokojenost! Investovat jsem mohl jen 15 000, a chtěl stab. tělo a dva objektivy. S DSLR a dvěma skly se však nemohu tahat všude. Potřebuji ještě kompakt - video nerozhoduje, máme kameru - manuální funkce - má Canon SX-120 - nepotřebuji ale nutně. Podle různých diskuzí a dle fotek vychází v této cenové relaci nejlépe právě F70EXR. Nepředpokládám, že obrázky mohou dosahovat kvality E520, jsou ale lepší než u Canonu 120? Je volba F70EXR jako doplněk k DSLR vhodná? Nebo doporučujete raději Panasonic Lumix DMC-TZ6 v podobné cenové hladině? Děkuji!!!!

    Pavel Kolín, 14.02.2010 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Dobrý den. Fotím s DSLR a hodil by se mi kompakt, který hezky a hlavně rychle fotí. Kvalita snímků by mi vyhovovala. Ptám se tedy na rychlost reakce tohoto přístroje: 1. za jakou dobu od zapnutí pořídím snímek ? 2. jak dlouhá je rakce spouště bez a s namáčknutím ? (Stejný dotaz jsem položil u Fuji FinePix F200EXR.) Předem díky za Vaši odpověď.

    diskdvd, 13.02.2010 | Reagovat

  • 34

    Lukeš
    Reaguje na 33 | Dobrý den, pokud by jeden z těchto přístrojů byl skutečně lepší, ten horší bychom v podstatě mohli přestat nabízet, protože horší zboží nikdo nekoupí :) Model F200 má vyšší rozlišení, manuální režim a větší LCD. Oproti tomu je u F70 větší zoom a rychlejší čas závěrky. Je jen na vás který z těchto parametrů je důležitější.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.02.2010 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Je zajimave p. Brozi,ze jednomu doporucite F70 a druhemu F200.Oba chteji predevsim kvalitni snimky.Mam z vas trochu hokej..?? Muze tedy nekdo konecne rozseknout ktery z tech dvou je lepsi??!!

    jiri, 07.02.2010 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Reaguje na 30 | Dobrý den, přikláněl bych se k F70EXR - širší záběr, větší rozpětí zoomu, nižší hladina šumu. Při rozpětí tohoto 10-ti násobného zoomu je světelnost při maximálním přiblížení f 5,6 velmi slušná.

    Bohouš Brož - Megapixel, 27.01.2010 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Reaguje na 29 | Dobrý den, i přes nižší rozsah zoomu bych volil F200EXR.

    Bohouš Brož - Megapixel, 26.01.2010 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobry den, take premyslim o f70exr nebo f200exr a eventualne s2000hd. Cetl jsem, ze se zvetsujici se ohniskovou vzdalenosti dosahuje f70 velmi spatne svetelnosti oproti konkurenci. Ktery z nich by jste mi doporucil?

    Tommy, 23.01.2010 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Dobrý den,měl bych zájem o některý komapktní ultra zoom,ale je těžké se orientovat v nabídce.Zaujali mne Fuji Finepix F70EXR(aberace ale u zkuš.snímku je tu hrozivá) dále F200EXR(ikdyž tento má menší rozsah),dále Samsung BW500 nebo BW 550 a ještě Casio Exilim EX-H10.Fotím převážně přírodu,o dovolené,reportáž,trochu makro.Video bych využil jen okrajově a proto mi jde hlavně o kvalitu snímků (nízký šum,aberace aj.).Který by jste mi doporučil? Děkuji za odpověd.

    Jirka, 21.01.2010 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Reaguje na 24 | Dobrý den, tento fotoaparát se hlásí jako vedlejší disk automaticky. Pokud se potýkáte s tímto problémem (vypadá to na PC), je nejlepší řešit jej alespoň telefonicky (kdy můžete na případné návrhy okamžitě reagovat) - jelikož fuji.cz nemá technickou infolinku, doporučuji kontaktovat Vašeho prodejce.

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.01.2010 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Reaguje na 25 | Dobrý den, pokud je mi známo - tak nemá.

    Bohouš Brož - Megapixel, 04.01.2010 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Reaguje na 24 | na reakci pracujeme

    Bohouš Brož - Megapixel, 04.01.2010 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Prosim ma rezim panorama??

    petr, 30.12.2009 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Dobrý den, podporuje tento model mass storage? Pokud ano, nepodařilo se mi nalézt kde ho povolit. Poradíte prosím?

    Jan Rukavička, 25.12.2009 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Reaguje na 22 | Dobrý den,v porovnání obrazové kvality ve prospěch F70EXR.

    Bohouš Brož - Megapixel, 21.12.2009 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobry den,aktualizuji otazku 5??

    jiri, 19.12.2009 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 19 | Dobrý den. Popravdě řečeno Sony je takový můj malý typ na rychlost. Je pravda že pohybující se pes je často oříšek i pro DSLR s výměnnými rychlými objektivy.

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.12.2009 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Reaguje na 20 | Díky za odpověď. Zrcadlovku mám, tam je to vcelku v pohodě, jen ta váha při procházkách není to pravé. Proto hledám i něco mobilnějšího.

    Fryaufova, 03.12.2009 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 15 | Dobrý den, je to tak, tlačítko slouží ke korekci expozice.

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.12.2009 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Souhlasím s předchozím příspěvkem. Osobně bych teda chtěl aby foťák uměl video, bohatě mi stačí 640 x 480 30sn./s, rád sem tam něco natočím. Ale pro mě je i těch 10 MP moc. Fotka pak zbytečně zabírá moc místa a navíc na malém čipu je to pak šumák. Porovnal jsem při 100% velikosti fotku ze starého kompaktu co měl 3MP a z několika kompaktů (10 - 12MP) a je to obrovský rozdíl. Starší fotka byla mnohem ostřejší, byl ostrý přechod mezi hranama atd. A makro také mnohem lepší na tom starším. 3 MP by už byly sice málo, ale kdyby se objevil foťák s tak 6 MP, čipem 1/2 (max. 1/2,33), čirokoúhlým objektivem max. od 28 mm, a co by uměl video 640x480 - 30 sn./s se zvukem, hned bych ho bral. Škoda, chtěl jsem si koupit cca za 5000 - 6000 Kč na vánoce foťák, ale asi žádný nevyberu. A také s dobrou světelností (tento foťák ji bohužel dobrou nemá :-( Počkám si, jestli se změní strategie výrobců. Ale od kompaktu bych očekával vyfocení ostré fotky bez nějakého složitého nastavování a to v současnosti neumí.

    Martin, 03.12.2009 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Reaguje na 10 | Milý Romane, pokud považujete 12 megové rozlišení za lepší, oproti 10 megovému, tak Vám doporučuji koupit si Hasselblad s čipem o rozlišení přes 50 mega, to by Vás, snad uspokojilo. Skoro celá fotografická veřejnost, schválně jsem použil fotografická, protože ne každého, komu se na krku blambelá foťák, můžeme považovat za fotografa, volá po návratu 6-8 megových digitálních kompaktů s čipem o velikosti nad 1/2 a to hlavně kvůli šumu na vyšších citlivostech. Osobně bych bral 10 mega, s čipem 1/2 jako velkou výhru. Pidičipy 1/2,33 o 12 megapixelích, to je opravdu šuměnka a pokud fotky jakž takž nešumí, jsou vyžehleny softwérem a to má zase jiná negativa. Kdybych hledal kompakt jen na fotografování, volil bych dnes jednoznačně právě F70-ku. Jen mě mrzí, že pisatelé recenzí úplně ignorují (ne)kvality HD videa a vůbec o něm nepíší, přestože je zřejmé, že foťáky s HD videem si lidé kupují z 90% právě kvůli němu. Budu-li chtít kvalitně fotit, koupím si kompakt bez videa za půlku ceny.

    Taffey, 01.12.2009 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Chci pořídit rychlý , jednoduchý kompakt pro každodenní focení. Automat a rychlost preferuji - nejčastěji fotím v přírodě svého psa a se snímky v pohybu mám u stávajícího fotoaparátu Sony DSC W 270 problém. Myslíte si, že tento přístroj by byl lepší ? Případně navrhněte nějaký typ. Na ceně nezáleží. Díky.

    Fryaufová, 29.11.2009 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý den. Prosím o zdělení zda tento kompakt má možnost manuální korekce expozice. Podle fotky zadní strany fotoaparátu je tlačítko +/- které by tuto funkci mohlo plnit. Děkuji Jirka.

    Jirka, 29.11.2009 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Reaguje na 13 | Dobrý den, ano má.

    Bohouš Brož - Megapixel, 23.11.2009 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobry den, ma tento model menu v cestine? Diky.

    Radim, 23.11.2009 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Reaguje na 10 | Dobrý den, cena F200EXR - má větší rozlišení, celkově jde o jinou koncepci (expoziční režim M) atd...
    Osobně bych se rozhodoval mezi TZ7 a F70EXR. Verzi Fuji bych v závěru zvolil z důvodu nepatrně nižší hladiny šumu, alespoň částečné možnosti zásahu do expozice, velmi slušné kresby atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 22.11.2009 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Reaguje na 9 | Dobrý den, pokud jde o výslednou kavlitu snímku, je přeci jenom nepatrně lepší F70.

    Bohouš Brož - Megapixel, 22.11.2009 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobrý den. Také uvažuji o koupi tohoto přístroje k focení stejných věcí jako předchozí tazatel a téměř vždy na automatiku. Proto by mě zajímal rozdíl mezi tímto a FinePix F200EXR? F200EXR je dražší a přitom má horší papírové parametry než F70EXR (kromě rozlišení a LCD). Dále mám případně ve výběru Canon PowerShot SX200 IS a Panasonic Lumix DMC-TZ7. Který beste doporučil? Jde mi pouze kvalitu fotek, na ostaním mi nezáleží. Děkuji a přeji hezký celý den.

    Roman , 20.11.2009 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se, který foťák vybrat. Přemýšlím nad tímto a nebo ještě nad Samsung WB500. Mají velmi podobné parametry. Který byste mi doporučil? Chci fotit výlety do přírody, krajiny, různé oslavy, psa, děti atd., zkrátka běžné focení. Je některý z těchto dvou co se týče kvality fotografií lepší? Případně jiný kompakt s podobnými parametry do 6000 Kč. Děkuji.

    Martin, 20.11.2009 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Reaguje na 7 | Dobrý den, nemá.

    Bohouš Brož - Megapixel, 07.11.2009 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den, má tento fotoaparát reálný histogram?

    Radek, 05.11.2009 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, bohužel s ním nemám ještě žádné zkušenosti, takže nemohu porovnat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.10.2009 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobry den.Da se porovnat kvalitou fotek s Canonem SX-120?

    jiri, 20.10.2009 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Reaguje na 3 | Nedá se říct, že je rozsah clon, dá se nastavit nejnižší nebo nejvyšší clonové číslo. Maximální clona je pro tele v každém případě 11, což je na kompakt slušné, ale méně než u F200EXR.

    Jirka, 05.10.2009 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Rozsah clon je tento: na širokém ohnisku F3.3 - 6.4 na tele: F5.6 - 11.0

    Petr, 25.09.2009 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, ještě ho nemáme skladem, takže nemůžeme ověřit, ale předpokládám, že maximální clona je f/8. Typ závěrky bohužel neznám.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.08.2009 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Prosím, sdělte mi: 1. Jaký je rozsah clon, keré lze nastavit v ručním režimu a rozsah clon, které se nastavují v automatickém režimu? 2. Má to vůbec něco jako klasickou uzávěrku a nebo jen moderní a levnou náhražku tj. něco jako filtr ap.? Děkuji.

    Stanislav, 27.08.2009 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím