Fuji FinePix S100FS Komentáře k Fuji FinePix S100FS

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (669 - 570)

  • 669

    Lukeš
    Reaguje na 668 | Dobrý den, je mi líto, ale to bohužel netuším.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.07.2011 | Reagovat

  • 668

    Avatar
    Reaguje na 272 | Promiňte, nevíte kde by se mohl dát na internetu ten manuál stáhnout..? :(

    Michaela, 26.07.2011 | Reagovat

  • 667

    Avatar
    Reaguje na 653 | Uvedený typ blesku je vybaven 3 automatickými režimy,ale v podstatě jde použít jakykoliv blesk vybavený středovm kontaktem nebo připojeým synchrokabelem. Na fotoaparatu pak stačí vetšinou nastavit manualní režim a množství světla skorygovat dle potřeby,světlejší pozadí potřebuje jiné množství svetla než tmavší. Jinak mi klidně napište na james.bond.junior@seznam.cz.

    james, 27.11.2009 | Reagovat

  • 666

    Avatar
    Reaguje na 665 | Dobrý den, napadá mne universální nabíječka megapixel (890 Kč), ta obsahuje i adapter do auta. Dokoupit stačí pouze plato (redukci) na Aku pro fuji NP-140 (100 Kč). Pořípadě pak v budoucnu volíte pouze nové redukce pro nové fotoaparáty.

    Bohouš Brož - Megapixel, 10.11.2009 | Reagovat

  • 665

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda existuje k S100FS možnost dobíjení akumulátoru z " cigaretové " zásuvky v autě, adaptéry jsem zatím nikde nenašel. Díky.

    bafre, 10.11.2009 | Reagovat

  • 664

    Avatar
    Já bych tu aberaci zase tolik nepřeřešoval. Ano, S100FS aberuje patrně více, ale: http://www.digineff.cz/cojeto/aberace/aberace1.html http://www.fotoroman.cz/techniques2/lenses_basic.htm#Aberace%20%28chromatick%C3%A1%20neboli%20barevn%C3%A1%20vada%29

    PG, 07.11.2009 | Reagovat

  • 663

    Bouška
    Reaguje na 662 | Dobrý den, myslím si, že setový 18-55 je na tom v tomto ohledu lépe.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.10.2009 | Reagovat

  • 662

    Avatar
    Zdravím pane Bouška chtěl by se zeptat je to s tou aberací u tohoto objektivu moc špatné?nebo kdyby se to dalo srovnat tento a setový nikon 18-55 děkuji.

    standa, 27.10.2009 | Reagovat

  • 661

    Avatar
    díky :)

    standa, 27.10.2009 | Reagovat

  • 660

    Bouška
    Reaguje na 659 | Dobrý den, ano, samozřejmě je možno v servisu nechat vyčistit i snímač nejen u zrcadlovek. Jak to stíhám? Jsem za to placen, takže to stíhám i s radostí... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.10.2009 | Reagovat

  • 659

    Avatar
    Zdravím pane Bouška jeden dotaz k ultrazoomům u zrcadlovek když se do nich dostane prach jednu mám a i když neměním objektivy přesto se na čip něco dostalo dobře dá se to vyčistit do servisu jak je tomu u tady těch aparátů je možné taky servisovat a nechat vyčistit případný prach protože ten se dostane asi všude a dotaz mimo jak stíháte odpovídat na tolik dotazů na všechno zboží :) děkuju

    standa, 26.10.2009 | Reagovat

  • 658

    Bouška
    Reaguje na 656 | Dobrý den, použít můžete jakékoliv filtry s vhodným průměrem - 67 mm.

    Reaguje na 657 | Bohužel žádnou takovou v nabídce nemáme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.10.2009 | Reagovat

  • 657

    Avatar
    Mate v k tomuto fotoaparatu nejakou vhodnou sirokouhlou predsadku cca 0.6x zvetseni? Diky

    Jiri, 25.10.2009 | Reagovat

  • 656

    Avatar
    zdravím pane Bouška mám dotaz jestli je možné použít filtry sice mám zrcadlovku ale pro univerzálnost se mi tento fotoaparát dost líbí objektivy k zrcadlovkám myslím kvalitní jsou dost drahé hodně se tu mluví o šumu různých aparátů mám jeden tip program ( NoisewareCESetupxp2501.exe ) umí výborně šum odstranit a vyhladit aniž by se zhoršila ostrost je možné nastavit krajina portrét noční scéna atd a k fotkám všeobecně myslím že focení je hodně o počítači málokdy vypadne i ze zrcadlovky fotka na kterou se nemusí šáhnout kontrast doostřit barvy a jiné naučit se dobře ovládat programy na ůpravu fotek pokládám za hodně důležité pak lze mnohé zachránit a slušné přivést k dokonalosti nashledanou.

    Standa, 24.10.2009 | Reagovat

  • 655

    Bouška
    Reaguje na 654 | Dobrý den, s nasazenou clonou je nejdelší rozměr cca o 4-5 cm delší (foťák nemám u sebe, abych to mohl změřit přesně). Podporuje SDHC karty, takže nebude problém ani s kapacitami 16 nebo 32 GB.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.10.2009 | Reagovat

  • 654

    Avatar
    Dobrý den,czěl jsem se zeptat na celkovou délku tohoto fotoarárátu s nasazenou sluneční clonou a také na Vaše zkušenosti s maximální možnou velikostí paměťové karty,kterou foťák bezproblémů snese. Předem díky za odpověď i od majitelů tohoto aparátu.

    Jirkas, 20.10.2009 | Reagovat

  • 653

    Avatar
    Reaguje na 611 | Zdravím Jamesi, chci vás poprosit o bližší informace o používání externího blesku spolu s100fs. Je možné blesk Metz 36 c2, popř. MB 36 AF-4, nějakým automatickým způsobem (přes konektor pro synchroní kabel na foťáku?)synchronizovat s foťákem? Nebo je nutné mít foťák s vlastní automatikou?

    Jiří Hloušek, 19.10.2009 | Reagovat

  • 652

    Avatar
    Reaguje na 651 | Děkuji moc.

    Jan, 14.10.2009 | Reagovat

  • 651

    Bouška
    Reaguje na 650 | Zkuste napsat na dostupnost@megapixel.cz, snad bude mít bližší informace.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.10.2009 | Reagovat

  • 650

    Avatar
    Reaguje na 649 | Dobrý den. Váš kolega na zboží by to nemohl z dobrého srdce nějak zjistit? Je to pro mě velmi důležitá informace. :-(

    Jan, 13.10.2009 | Reagovat

  • 649

    Bouška
    Reaguje na 648 | Dobrý den, to bohužel nedovedu odhadnout...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.10.2009 | Reagovat

  • 648

    Avatar
    Reaguje na 647 | /654/ Doprodej? To by byl pech. Tato "zrcadlovka" je můj sen. Myslíte, že se bude prodávat do těchto Vánoc? :-( Děkuji.

    Jan, 12.10.2009 | Reagovat

  • 647

    Bouška
    Reaguje na 642, 643, 644 | Dobrý den, české menu má, AF také. Obrazově je na tom také velmi dobře, mohu doporučit.

    Reaguje na 645 | Jedná se už o doprodej, ale jak dlouho ještě bude na skladě, to bohužel nedovedu odhadnout. S filtry samozřejmě není problém, je třeba průměr 67 mm. Na sport se daleko víc hodí nějaká zrcadlovka, nato kategorie přístrojů je vhodná spíš na statické záběry.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.10.2009 | Reagovat

  • 646

    Avatar
    Omlouvam se,zde mate psano 3sn./s, ale nekde jsem cetl az 7?

    Jirkasi, 12.10.2009 | Reagovat

  • 645

    Avatar
    Dobrý den. Mám pár dotazů...jako první bych rád věděl, jestli je tento fotoaparat stale ve vyrobe nebo jen doprodavate zbozi a jestli uz jen doprodavate tak priblizne jak dlouho jeste bude skladem?Pak bych se chtel zeptat,jestli se dá na tento f. přikoupit polarizacni filtr a pripadne jiné komponenty k objektivu.A poslední je: jak je na tom s rychlosti ostreni a snimani...je vhodny pro sport(oproti kompaktu Panasonic DMC-LZ7)?A jakou kartu by jste doporucil abych dosahl zde zminenych 7sn./s pri sekvencim foceni?

    Jirkasi, 12.10.2009 | Reagovat

  • 644

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška. Pořád se nemůžu rozhodnout mezi těmito foťáky. Fuji FinePix S100FS, Nikon Coolpix P90, Canon PowerShot SX1 IS a Panasonic Lumix DMC-FZ28. Který z nich má nejlepší obrazovou kvalitu? Rád fotím krajiny, makro, západy Slunce a zvířata na větší vzdálenost. O video mi vůbec nejde. Děkuji moc.

    Jiří, 11.10.2009 | Reagovat

  • 643

    Avatar
    Ještě jsem se zapomněl zeptat. Má české menu?

    Jan, 11.10.2009 | Reagovat

  • 642

    Avatar
    Dobrý den. Má tento skvělý foťák i autofocus? Děkuji.

    Jan, 11.10.2009 | Reagovat

  • 641

    Bouška
    Reaguje na 640 | Dobrý den, moc vhodný není. Zrcadlovka se dá ale koupit už za 9990,- i se dvěma objektivy, viz http://www.megapixel.cz/olympus-e-420-power-double -zoom-kit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.10.2009 | Reagovat

  • 640

    Avatar
    Dobrý den.Je tento přístroj dostatečně vhodný co se týká rychlosti a přesnosti ostření i pro sportovní záběry. Drahé SLR jsou pro mě nedostupné.Děkuji za odpověď.

    vojtěch, 01.10.2009 | Reagovat

  • 639

    Bouška
    Reaguje na 638 | Dobrý den, autorizovaný servis pro Fuji je www.awh.cz. Doporučuji je kontaktovat, oni mohou rozhodnout, jestli se tato závada dá reklamovat a případně ji mohou i odstranit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.09.2009 | Reagovat

  • 638

    Avatar
    Mám dotaz na kvalitu výklopného displeje na tomto přístroji.Při pohledu na tmavou plochu, je na displeji a v hledáčku několik světlých teček (cca 2),fotka se zdá OK.Mám to brát jako vadu nebo je to v toleranci výrobce? Při focení za šera je to rušivé. Vladislav

    Vladislav, 23.09.2009 | Reagovat

  • 637

    Bouška
    Reaguje na 636 | Dobrý den, s S200EXR bohužel ještě nemám zkušenosti, takže zatím nemohu posoudit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.09.2009 | Reagovat

  • 636

    Avatar
    Ještě jsem nic nekoupil, vývoj jde pořád dopředu, takže se nyní rozhoduji mezi Pan FZ38 a Fuji FinePix S 200 EXR - na něm se mi velice zamlouvá mechanický zoom, je opravdu taková bomba jak je popisováno v recenzích? Fotím vše tj. rodinné oslavy, přírodu, sport, interiéry, hrady apod. Video není rozhodující, preferuji kvalitní ostré fotky. Prosím poraďte, který ztěchto dvou vybrat, anebo poradíte něco jiného?

    Standa, 12.09.2009 | Reagovat

  • 635

    Bouška
    Reaguje na 634 | Dobrý den, především v horších světelných podmínkách je 1000D skutečně daleko výkonnější, ale asi by se Vám hodil ještě teleobjektiv. Poměrně slušných výsledků ale dosáhnete i s Fuji S100fs.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.09.2009 | Reagovat

  • 634

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto, tímto http://www.megapixel.cz/nikon-coolpix-p90 a tímto http://www.megapixel.cz/canon-eos-1000d-ef-s-18-55-mm .. samozřejmě pokud bych nebyla výrazně finančně omezená, rozhodnu se pro DSLR, ale takhle mi základní objektiv u canonu přijde trošku "málo", bojím se, že bych byla zklamaná. Nebo můžete mi poradit, jestli je tenhle canon i se zákl. objektivem o mnoho lepší než ty ostatní dva? fotím hlavně různé kulturní akce, koncerty - takže se mi hodí kvalitní zoom a dobré výsledky v horších světelných podmínkách; architekturu, přírodu, rodinu, občas makro. Díky

    zuzana, 09.09.2009 | Reagovat

  • 633

    Bouška
    Reaguje na 632 | Dobrý den, omlouvám se, byl to omyl...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.09.2009 | Reagovat

  • 632

    Avatar
    Reaguje na 631 | Nevim, pane Bouško, kde jste přišel na průměr 58mm, na S100fs je potřeba průměr 67mm. Jinak jsem si koupil sadu od Fomei a jakžtakž jsem s ní spokojen, ale mohlo by to být lepší.

    otichac, 05.09.2009 | Reagovat

  • 631

    Bouška
    Reaguje na 630 | Dobrý den, potřeba je průměr 58mm, takže můžete použít třeba http://www.megapixel.cz/marumi-polarizacni-cirkula rni-filtr-58-mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.09.2009 | Reagovat

  • 630

    Avatar
    Dobrý den. Chtěl bych si k S100fs prikoupit polarizacni filtr. Někde jsem našel odkaz na Marumi polarizační cirkulární filtr 52 mm. Je tenhle filtr vhodný ?

    JirkaF, 04.09.2009 | Reagovat

  • 629

    Bouška
    Reaguje na 628 | Dobrý den, oba dva jsou vynikající, osobně mi je o trochu sympatičtější S100fs, ale dost mi vadí poměrně výrazná aberace.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.08.2009 | Reagovat

  • 628

    Avatar
    Rozhoduji se mezi S100 FS a Pan FZ28, fotím vše tj. rodinné oslavy, přírodu, sport, interiéry apod. Prosím o radu který je vhodnější ( i vzhledem k ceně ) a proč. Díky standa

    Standa, 29.08.2009 | Reagovat

  • 627

    Avatar
    K mé prozbě - můj mail berka.terka@post.cz

    Mirek, 19.08.2009 | Reagovat

  • 626

    Avatar
    Dobrý den , po půlročním používání S100 FS mám stále dojem , že v pevně přednastavených programech vycházejí expoziční časy nějak divně - proto chci poprosit někoho z Vás bydlících na ostravsku o konzultaci - přijel bych osobně. Předem děkuji Mirek z Havířova

    Mirek, 19.08.2009 | Reagovat

  • 625

    Bouška
    Reaguje na 624 | Dobrý den, pokud se nemýlím, tak momentálně v nabídce není žádný jiný přístroj, který by měl zoom ovládaný mechanicky. Tedy kromě ohlášeného nástupce http://www.megapixel.cz/fuji-finepix-s200exr.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.08.2009 | Reagovat

  • 624

    Avatar
    Libi se mi manualni zoomovani u tohoto pristroje. Je tato funkce dostupna jeste u jinych znacek ? (vyjma zrcadlovek s vymenym objektivem).

    ID, 12.08.2009 | Reagovat

  • 623

    Avatar
    Reaguje na 580 | Mno,devcico,problemy mas asi spis ty,ale ted nema cenu reagovat,ceny se zmenily,ale porad zustava nazor,ze zrcadlovka je zrcadlovka... Zadny kompromis a z cenamy zrcadel to neni zas tak sileny a pamtujte ,je lepsi vice chodit,nez pouzivat 20 nasobny zoom.

    migel, 12.08.2009 | Reagovat

  • 622

    Avatar
    Reaguje na 620 | Já jsem teda přešel "jen z 9500", ale rozdíl je znatelný....kresba,šum,dynamika, obraz je ostrý i na dlouhém konci. Stabilizátor hodně slušný, lze tak fotit bez problému i za šera atd.

    rokolo, 05.08.2009 | Reagovat

  • 621

    Bouška
    Reaguje na 618 | Dobrý den, DSLR je rozhodně lepší volba, já bych vybral asi http://www.megapixel.cz/olympus-e-520-double-zoom- kit. Jediné, v čem je Fuji lepší, je makro.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.07.2009 | Reagovat

  • 620

    Avatar
    Prosím všechny kdo přesedlali z S9600 na S100FS o stručné srovnání kladů i záporů S100FS,zejména focení při vysokých ISO. Předem díky.

    Jíra, 17.07.2009 | Reagovat

  • 619

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji již delší dobu o koupi tohoto foťáku, avšak vzhledem k tomu jak v poslední době padli ceny DSLR si s tím nejsem až tak jistý. Foťák budu používat pro běžné focení: rodina, příroda (zvířata, rostliny, krajina) a makro. U tohoto foťáku mě zaujalo univerzálnost objektivu, a zajímlo by mne zda je kvalita tohoto objektivu srovantelná se setovými objektivy u Canonu 1000d, Olympusu e520, příp. nikonu d 60, pokud se budem bavit o double zoomových kitech aby se dalo srovnat rozsah ohniska. Jde mi o to, že nechci v blízké budoucnosti investovat další peníze do koupí objektivů (v krajním případě, pouze objektivu na makro). Děkuji

    Petr A., 16.07.2009 | Reagovat

  • 618

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi tohoto foťáku. Fotit budu hlavně rodinu, přírodu (zvířata, rostliny) a makro. Vzhledem k tomu, jak padli v poslední době ceny zrcadlovek tak nevím zda se nevyplatí koupit některý z double zoom setů (např. Olympus e520 DZ; Canon 1000d 18-55 75 - 300, popř. s Tamronem 18 - 200; Nikon D60 18-55 55-200 AF). O porovnání EVF Fuji s výše zmíněnými DSLR, mi jde zejména z toho důvodu, že nepočítám do blízké budoucnosti s nákupem kvalitnějších objektivů, jinak samozřejmě očekávám vyšší kvalitu těl u DSLR. Proto by mne zajímalo zda by jste v případě, že neuvažuji o dokoupení kvalitnějších objektivů , doporučil některou z DSLR nebo FUji. Děkuji

    Petr A., 16.07.2009 | Reagovat

  • 617

    Bouška
    Reaguje na 616 | Dobrý den, samozřejmě ano, zoom se ovládá mechanicky přímo na objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.07.2009 | Reagovat

  • 616

    Avatar
    chtěl jsem se prosím Vás zeptat, jestli se dá zoomovat při natáčení videa?

    vojta, 05.07.2009 | Reagovat

  • 615

    Bouška
    Reaguje na 614 | Dobrý den, pokud jde o obrazovou kvalitu, určitě bych vybral S100fs.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.06.2009 | Reagovat

  • 614

    Avatar
    Dobrý den Pane Bouška rozhoduji se mezi tímto přístrojem a Casio F1.Kterému mám dát přednost?Od tohoto přístroje mne odrazuje ta aberace.Viděl jsem spousty fotografií s ním focené a někde je silná a někde není vůbec.Máým Zoner 11 a tam se dá bez problémů odstranit.Který by jste mi doporučil Vy? Fotoaparát budu používat jako cestovní,jinak fotím na negativ. Děkuji.

    petrŠ, 18.06.2009 | Reagovat

  • 613

    Avatar
    Reaguje na 612 | Aj ja mam tonto fotak uz 8 mesiacov a som s nim velmi spokojný.To skubnuti mam aj ja a je to normalne

    milu, 17.06.2009 | Reagovat

  • 612

    Avatar
    Dotaz (slysitelne "skubnuti" pri startu i vypnuti): Dobry den! Mam tento fotak, nafotil jsem uz spoustu obrazku, jsem s nim velice spokojen (az na tu casto zminovanou aberaci...:-) a mam k Vam ostatnim majitelum dotaz: Vsiml jsem si, ze pri staru a pri vypinani v tom fotaku tak nejak slysitelne "skubne" (s necim uvnitr asi skubne motorek). Fotak mam uz asi 8 mesicu ale vsiml jsem si toho az teprve pred par dny. Mam pocit, ze to driv nedelal a tak se trosku bojim, jestli se uvnitr neco nepovolilo... a tak se Vas ptam: dela Vam to taky? Pokud ne, co myslite ze to muze byt? Predem dik za odpoved!

    Martin Dubrovsky, 17.06.2009 | Reagovat

  • 611

    Avatar
    Přeji pěkný den všem (jednorázový příspěvek) Teno přístroj jsem pořidil cca před 6 měsici. Blesk mám Metz 36 c2 se středovým kontaktem a trojnásobnou automatikou za cenu kolem 2000.- Musím konstatovat že objektiv v celém rozsahu kreslí velmi slušně a stejně kvalitní podáni má jak na ohnisku 28 mm tak na ohnisku 400 mm. Přesnost a kvalita ostření je velmi dobrá,k poznámkám na nemožnost zaostření a neostrosti které se vyskitly v této diskuzy musím připomenout že pořád platí stará pravidla a tedy pro oniska 300 mm a více je nutný stativ,dobrou službu udělá i jednonožka v ceně do 1500.- Baterie se dá pořidit Avacom za třetinu ceny originální baterky a má stejnou výdrž.Tedy po zformování baterie cca 250 snímků pořízených za použití displeje a běžných náhledů. V počátcích je velmi praktické pořízení 3 snimků dynamického rozsahu či simulace filmu. Co se nočních stnímků týká nevím co by kdo fotografoval více jak 30s tento čas je plně dostačující. Co se týká citlivosti snímače - do 400 iso velmi slušné i na sportovní záběry, Iso 800 je poslední slušně použitelné. Zpracování stačí i v běžně prodávaném programu zoner studio profesionál v ceně kolem 2000.- V podstatě dostaneme sladěný objektiv s čipem což u zrcadlovek v podstatě není,běžné setové objektivy nemají kvalitu srovnatelno s tímto přístrojem a tak u zrcadlovky je nutné pořídit objektiv odpovídající kvality a také tělo a blesk. celý tento špás nás výjde tak na 40 000.- a ruku na srdce, papíry i ty nejkvalitnější zdaleka nezaznamenají takovou kvalitu jakou vidíme na dnes prodávaných lcd střední třídy. V podstatě jsem velmi rád že jsem tento přístroj pořídil a mohu jen doporučit.

    james, 15.06.2009 | Reagovat

  • 610

    Bouška
    Reaguje na 609 | Dobrý den, průměr předního závitu je 67 mm, takže teoreticky jde nasadit každá předsádka s tímto průměrem. V nabídce ale žádnou vhodnou nemáme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.06.2009 | Reagovat

  • 609

    Avatar
    Dobry den, je moznost dokupit sirokouhlu predsadku k tomuto fotaku alebo rybie oko? Kde by som nasiel kompatibilnost objektu? Ake predsadky by ste doporucili? Dakujem

    Tomas Rysavy, 15.06.2009 | Reagovat

  • 608

    Avatar
    Jak dlouho vydrží sériové snímání tohoto fotoaparátu třeba 5 vteřin , nebo do naplnění vložené karty ?

    ZDENEK, 10.06.2009 | Reagovat

  • 607

    Avatar
    Reaguje na 606 | Takže Bulb má, ale pouze do 30 sec. což je obrovská škoda, ale alespoň něco. 30 sec. je tedy maximální možný expoziční čas.

    otichac, 05.06.2009 | Reagovat

  • 606

    Avatar
    Reaguje na 605 | Bohužel o informaci, zda tento foťák Bulb má nebo ne kompletní specifikace Megapixelu decentně mlčí. Co jsem viděl jinde, údaje jsou různé - někde je psáno že Bulb má, někde zase "Bulb up to 30s". Prosím tedy pana Boušku nebo nějakého šťastného majitele jestli by to nemohl upřesnit.

    Honza, 03.06.2009 | Reagovat

  • 605

    Avatar
    Reaguje na 604 | Náhodou Bulb má a tím pádem jde jakýkoliv čas.

    otichac, 03.06.2009 | Reagovat

  • 604

    Bouška
    Reaguje na 602 | Dobrý den, jakýkoliv blesk použít nejde, musí být určen pro digitální fotoaparáty a ideálně by měl mít vlastní automatiku.

    Reaguje na 603 | Noční snímky se dají fotit i do 30s. O možnosti prodloužení času bohužel nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.06.2009 | Reagovat

  • 603

    Avatar
    Jako nevýhoda tohoto fotoaparátu se mi zdá poměrně krátká nejdelší expoziční doba - 30s. Dají se tím fotit noční snímky? Škoda, že nemá Bulb. Nebo je možné tu expozici nějak protáhnout (třeba vícenásobně exponovat jeden snímek) ?

    Honza, 02.06.2009 | Reagovat

  • 602

    Avatar
    Dobrý den, je možné připojit k tomuto fotoaparátu jakýkoliv blesk? Nemám se obávat nějakého poškození fotoaparátu či blesku kvůli napětí?

    otichac, 02.06.2009 | Reagovat

  • 601

    Bouška
    Reaguje na 600 | Dobrý den, UV filtr se určitě bude hodit. Hlavně jako ochrana objektivu. Jinak je UV filtr předsazen těsně před snímačem, takže o UV záření je "postaráno" i bez filtru na objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.05.2009 | Reagovat

  • 600

    Avatar
    Dobrý den, rád bych se zeptal, jestli je potřeba dokoupit UV filtr, nebo jestli tento model UV filtr už obsahuje... Dík za info

    David, 27.05.2009 | Reagovat

  • 599

    Avatar
    Dobrý den. Nejsem profi fotograf ale grafik. Často retušuji fotografie z fotoaparátů našich klientů. Fotografie amatérů i profesionálů. Viděl jsem fotografie různých kvalit i z drahého profi nářadí za dost peněz (i s aberací). Pro své potřeby jsem hledal nějaký fotoaparát s dobrým výkonem, rychlostí a vhodným pro cestování (žádné žonglování s objektivy). Zaostřil jsem na S100FS a prostudoval jsem ho. Papírově velmi zajímavé parametry. Kresba objektivu velmi solidní vzhledem k tomu že jde o ekv. 28-400mm. Velmi se kritizuje výrazná aberace jeho objektivu. Vadu vzniklou lomem paprsků na rozhraní čoček (barevný posun kanálů RGB) lze korigovat opačným postupem (např. v Photoshopu) + desaturací na hranách kde se zbytková aberace nachází. Samozřejmě nikdo se nepotřebuje trápit s každou fotografií. Řešení pro potlačení aberace na jeden klik: 1.) http://www.atomsoft.cz/projekty/SmartAberrationRemover/ Tento software je ušitý na míru S100FS. Dle ohniskové vzdálenosti provede korekci barevného posunu + desaturaci zbytkové aberace. Tento SW má vynikající výsledky a je zdarma! Nutno nainstalovat JAVA platformu (lze zdarma stáhnout z internetu). Fotografie nasypete do adresáře "imgs" a spuštěním souboru "SmartAberrationRemover.bat" se provede redukce aberace na všech fotografiích. 2.) Další řešení bude k dispozici koncem 2. kvartálu. Jde o specializovaný modul pro S100FS komerčního SW "DXO Optics" (http://www.dxo.com/uk/photo/dxo_optics_pro/product_editions/roadmap_dop_modules). Pracuje podobně jako SmartAberrationRemover + další korekce vad objektivu (soudkovitost atd.)

    Krudum, 15.05.2009 | Reagovat

  • 598

    Avatar
    Reaguje na 2 | Ahojky všem,musím říct,že trh s foťáky mi dal zabrat. :o)) Nejsem profesionál, spíš nadšený amatér který musí mít kvalitní fotky.Před několika dny mi odešel Fuji s7000 s kterým jsem byla absolutně spokojená.A já najednou musela řešit,co koupit,protože bez foťáku to prostě nejde !!!! No a nakonec jsem volila mezi Fuji s100 a Nikonem P90. Pokuď si člověk přečte parametry,maj je skorem stejný.Ke všemu Nikon je lehčí,menší, má větší zoom ... a jelikož i moje dcerka chtěla fotit,vybrala jsem nakonec Nikon. Po vyfocení pár fotek (v interiéru jsem nebyla schopna vyfotit mé akčí půlroční dítko bez rozmazání, zoom je super, i to 24přiblížení se díky stabilizátoru dá udržet, venku fotky byli lepší .. ale ..) jsem honem ale utíkala do obchodu a prosila a škemrala, že chci FUJI !!!! JUPÍ a mám ho. NIKDY nedělejte kompromisy!! S ním se prostě dělaj super fotky. Jak v interiéru,tak venku, makro ... je super! Bála jsem se vyšší váhy (víc jak 900g) ale sama za sebe musím říct,že posléze v ruce není ani cítit. Mimo to ikdyby měl dvě kila,za kvalitu fotek (jako ze zrcadlovky) to jistě stojí! Ať sebelepší kompakt,prostě Fuji nezklamal ... Proto všem kdo váhají vzkazuji : NEVÁHEJTE !! JE ÚŽASNEJ, SUPER, NEJ !!!

    Katka , 04.05.2009 | Reagovat

  • 597

    Avatar
    Reaguje na 596 | Pro ochranu vstupní čočky objektivu požívám Marumi DHG Lens Protect. Polarizační Dorr DHG Circular PL. Oba jsou to filtry střední třídy s kvalitní antireflexní vrstvou a jsem s nimi naprosto spokojen.

    Petr222, 24.04.2009 | Reagovat

  • 596

    Avatar
    Reaguje na 595 | Dobrý den, chtěl bych se zeptat filtry jaké značky na něj používáte? A jste s nimi spokojen?

    otichac, 24.04.2009 | Reagovat

  • 595

    Avatar
    Reaguje na 594 | Není potřeba kupovat drahé slim filtry. Běžně mám nasazený standardní UV a k tomu ještě občas našroubuji PL. Takže výsledná tloušťka obou nasazených filtrů je kolem 10mm a žádná vinětace se nekoná.

    Petr222, 19.04.2009 | Reagovat

  • 594

    Avatar
    Reaguje na 589 | Dobrý den, máte zkušenost s filtry na tomto foťáku? jestli je potřeba použít slimové jak se píše v manuálu?

    Martin Vacek, 18.04.2009 | Reagovat

  • 593

    Bouška
    Reaguje na 592 | Dobrý den, je to přepočet fyzických ohniskových vzdáleností objektivu (jaké se zaznamenávají v EXIFu) na ekvivalentní ohnisko u kinofilmových přístrojů pro lepší představu úhlu záběru, viz http://www.megapixel.cz/ekvivalentni-ohniskova-vzd alenost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.04.2009 | Reagovat

  • 592

    Avatar
    Dobrý den,prosím vás,k tomu zoomu,co to znamená to eq35mm...? Když fotím na maximální ohnisko, tedy 400mm v exifu mam 101.50mm...proč? nedokážu si to vysvětlit. Všiml jsem si toho až nedávo... Děkuji

    zdendas89, 17.04.2009 | Reagovat

  • 591

    Bouška
    Reaguje na 590 | Dobrý den, battery pack v nabídce bohužel není.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.04.2009 | Reagovat

  • 590

    Avatar
    Reaguje na 589 | Celkem jste mě potěšil. Má A2 odešla do věčných lovišť a při hledání náhrady jsem se zaměřil právě na tenhle S100FS. Jen bych se rád zeptal, battery pack k tomuto modelu asi Fuji nenabízí, nebo se pletu?

    element, 15.04.2009 | Reagovat

  • 589

    Avatar
    mám tento fotoaparát už rok, takže si asi můžu dovolit napsat pár poznatků. Je poměrně těžký (to je pro mě výhoda :o), výborně padne do ruky. Kresba, ostření ...... bez větších nedostatků. Občas se při složitých scénách např. u vody nepovede zaostřit na první pokus automatikou, ale to dělají snad všechny fotoaparáty na světě.(tedy kromě foto s Fix focus :o) Manuální ostření sice je, ale na můj vkus nic moc. Používám ho leda u makra popřípadě u opravdu složitých (pro mě) scén. Je to snad jediná věc , kterou bych mu vytknul. Manuální ostření totiž není machanické, ale elektrické (motůrkem). Psát o barevě, teplotě barev ... nemá cenu, protože u tohoto fotoaparátu jde snad nastavit všechno. Menu není na první pohled intuitivní (viděl jsem lepší) ale po týdnu to má člověk v malíčku. Obrovská přednost fotoaparátu je jeho univerzálnost. Fotím s ním v podstatě všechno pohyb, portréty krajinky ..... a pokud se použiji pouze předdefinované kreativní programy výsledky jsou velice dobré . V manuálním režimu z něj člověk vymačká nádherné fotografie ( nebo zmetky :o) ale to je dané praxí a kvalitou externího expozimetru. Tolik zmiňovaná aberace se samozřejmě projevuje. U mě je to tak na 5 fotkách ze 100 , ale v pohodě se likviduje za pomocí SW a obvykle je vidět jen na velkých fotkách (u 10x15 ji musíte hledat lupou :o). Rozhodně to pro mě není důvod na změnu. Filtry a jiné "smetí" používám často a vše OK. Pokud má tedy někdo rád velké a univerzální fotoaparáty tak určitě neprohloupí. Takže negativa : manuální ostření podle mě nic moc (automatika na 99%), akumulátor žádný zázrak vydrží tak den intenzivního focení), aberace (neřeším dá se s ní bojovat:o), vnitří hledáček (LCD) viděl jsem lepší (při jeho použití je potřeba automatické ostření , na manuál se podle mě nedá moc použít, venkovní dislpay kje super na 100%), hůř se shání externí blesk. Ostatní jsou jen pozitiva. Tak a teď me MIGEL roztrhá na kusy . HOWK

    puf, 15.04.2009 | Reagovat

  • 588

    Bouška
    Reaguje na 587 | Dobrý den, můžete použít buď blesk s vlastní automatikou a nebo manuálně ovládaný. Konektor slouží například k připojení studiového blesku.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.04.2009 | Reagovat

  • 587

    Avatar
    Dobrý den, mám dotaz ohledně možností připojení externího blesku. Píše se, že externí blesk musí mít interní automatiku, neboť S100fs nepodporuje TTL měření. Nicméně nalevo pod objektivem je synchronizační konektor pro externí záblesková zařízení. Jaký blesk lze tedy pro tento fotoaparát použít? Děkuji

    Martin Vacek, 04.04.2009 | Reagovat

  • 586

    Bouška
    Reaguje na 582 | Dobrý den, je to karta A-Data Class 6.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.04.2009 | Reagovat

  • 585

    Avatar
    To me nenapadlo musim skusit :)

    zdendas89, 01.04.2009 | Reagovat

  • 584

    Avatar
    Reaguje na 583 | Má mechanický zoom, takže můžete zoomovat dokonce během pořizování fotografie :-) Např. při dlouhých časech to dělá super efekty.

    Mino, 01.04.2009 | Reagovat

  • 583

    Avatar
    Zdravím Vás a chci se zeptat, zda FinePix S100fs má při videozáznamu možnost zoomování. Díky

    Petr, 31.03.2009 | Reagovat

  • 582

    Avatar
    Dobrý den, prosím Vás, mohl byste mi přesně sdělit, jakou kartu nyní dodáváte k tomuto fotoaparátu?

    otichac, 29.03.2009 | Reagovat

  • 581

    Avatar
    Reaguje na 580 | Ja také...Přidávam podpis :)

    zdendas89, 07.03.2009 | Reagovat

  • 580

    Avatar
    Reaguje na 570 | Když zde čtu tvé příspěvky, říkám si, chlapče, máš asi mějaký problém. Tvoje věc, jen nechápu proč tím zde obtěžuješ.

    Alexandra, 05.03.2009 | Reagovat

  • 579

    Bouška
    Reaguje na 578 | Dobrý den, například http://www.megapixel.cz/lowepro-topload-zoom-mini.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.03.2009 | Reagovat

  • 578

    Avatar
    Dobrý den, můžete mi prosím poradit vhodnou brašnu pro tento fotoaparát? Předem děkuji a přeji hezký den.

    Ivan, 04.03.2009 | Reagovat

  • 577

    Bouška
    Reaguje na 575 | Dobrý den, vyhovovat by měla třeba http://www.megapixel.cz/lowepro-nova-160-aw.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.03.2009 | Reagovat

  • 576

    Avatar
    Reaguje na 574 | Jedna fotka asi 3s. Ostatni casy jsou na http://www.dpreview.com/reviews/fujifilms100fs/page4.asp.

    LUK, 02.03.2009 | Reagovat

  • 575

    Avatar
    Dobrý den, prosim Vás, co byste mi doporučil za brašnu, do které by se měl vejít tento fotoaparát + ext.blesk + 2 akumulátory + asi 4 filtry + dodávaná sluneční clona? Cenově maximálně do 1500 czk. Děkuji

    gsman, 02.03.2009 | Reagovat

  • 574

    Avatar
    Zajímalo by mě, jak dlouho trvá ukládaní do RAW.

    jiřín, 02.03.2009 | Reagovat

  • 573

    Avatar
    Reaguje na 572 | Tak jsem se někde chtěl podívat, jak vypadá, sedí v ruce... a z prohlídky jsem donesl domů Olympus E420. Double kit v akci s brašnou a druhým aku vyšel cenově skoro na chlup stejně.

    Petr V, 25.02.2009 | Reagovat

  • 572

    Avatar
    Reaguje na 567 | V poměru cen.

    zdendas89, 25.02.2009 | Reagovat

  • 571

    Avatar
    Reaguje na 570 | to ano mas pravdu. Ale pokud by jsi chtel trochu pokrejt ohnisko tak zaplatís velkou cenu za skla. A o hodne. Tady sice s100fka aberuje, ale není to tak hrozné jak tu píšeš celou diskuzi. Aberace se da jednoduše odstranit. Za s100fku das 13.000 a mas alespon trochu pokrite ohnisko s docela slusnou kvalitou. 450D je srovnatelná pokud jí koupis za 13.000 bez skel. To se to potom povida když tam koupis makro objektiv za 10.000 a zoom za 20.000. vysledná cena je skoro 40.000 Ale jsou MIGEL také lidi co na to nemají :(

    zdendas89, 25.02.2009 | Reagovat

  • 570

    Avatar
    Reaguje na 567 | No jasne :-D 450 D a tento aberator nesrovnavej,to je nebe a dudy,neporovnatelne.

    Migel, 25.02.2009 | Reagovat

1 2 3 7

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím