Fuji FinePix S3200 Komentáře k Fuji FinePix S3200

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (69 - 1)

  • 69

    Avatar

    zdravim, ja osobne uz tento pristroj pouzivam asi 5 mesicu udelal sem s nim spoustu fotek samozrejme nez mi kamarad vysvětlil manualni nastavovani tak to nebylo nic moc ale od te doby jedna krasna fotka za druhou ono je to opravdu o tom si s tim nastavenim pohrát.Nic mene by mne zajimala ta věc s tim hledackem v nastaveni sem to nenašel a fyzicky to taky nejde tak nevim.Jinak za ty penize je to hodně dobrý přístroj.

    miky602, 12.12.2012 | Reagovat

  • 68

    Lukeš

    Reaguje na 67 | Dobrý den, ta mechanické závady se záruka skutečně nevztahuje. Posouzení a cenu Vám sdělí jedině autorizovaný servis
    AVH servis
    Vinohradská 100
    Praha 3

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.08.2012 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Dobrý den, mám tento fotoaparát a omylem se na něj dostalo pár kapek piva.. nebyl polit nebo tak, opravdu jen minimum. Bohužel asi po týdnu se mi začli zasekávat tlačítka, špatně reaguji a zoomovací kolečko zatuhává, nelze s ním otáčet až když se profoukne tak je to na chvíli v pořádku. Takže nejspíše se to pivo dostalo do nějakých škvírek a teď tam je jak lepidlo :( Počítám s tím že kdybych ho dal reklamovat že se mi tohle děje tak reklamace mi nebude nejspíš uznána, tak bych se chtěl zeptat zda je možné ho nějak opravit, případně kolik by asi stála taková oprava(vyčíštění) ??? Děkuji za odpověď.

    Jan Šlégr, 02.08.2012 | Reagovat

  • 66

    Lukeš

    Reaguje na 63 | Dobrý den, je mi líto, ale to co popisujete je zcela běžná situace. Automatický režim není vhodný do náročnějších světelných podmínek.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.02.2012 | Reagovat

  • 65

    Lukeš

    Reaguje na 64 | Dobrý den, ano je to skutečně tak. Nejedná se o závadu ale konstrukci fotoaparátu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.02.2012 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Dobrý den, při manuálním nastavení clony jsou nabídnuty pouze 2 hodnoty? Jde mi vždy pouze například 3,1 nebo 9... Ale nejdou mi nastavit hodnoty mezi tím. Je to pouze výrobní chyba nebo je takto fotoaparát nastaven ? Díky za odpověď.

    Kristýna Šlaichrtová, 01.02.2012 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    dobrý den, mám tento fotoaparát doma a jsem z něj tak nějak rozpačítá! jsem amatér, který se chce naučit fotit podle vlastního nastavení, takže jsem chtěla přístroj s manuálním nastavením. Při režimu Automa, nastavení blesku dle: vyhodnocení aparátu, vznikne mi fotka, příliš tmavá a zrnitá. a tak to je s většinou fotek. Vždy je ISo 800, málokdy 400 a fotka je opravdu špatná! při umělém osvětlení - lampa, zářivky je fotka tmavá a oranžová. Ten automt se s tím nepopere. Co s tím? musím přepínat na scenu: noční, aby z toho byla pěkná fotka! při manuálním nastavení jsou fotky o.k., ale většinou fotím dceru nebo rodinu, takže jsou místama mázlé. Co s tím? můžete mi poradi? dělám něco špatně? bohužel vždycky není čas si vše sama nastavit, takže ten automat taky potřebuju použít a zatím tedy nic moc! A nevím proč. Děkuju za jakoukoliv radu.

    Jana Bílá, 29.01.2012 | Reagovat

  • 62

    Lukeš

    Reaguje na 61 | Dobrý den, osobně bych doporučil Fuji S3400. Dělka videa je 29min 59s.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.01.2012 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Dobry den, planujete take recenzi Fuji S3400? Rozhoduji se mezi Fuji S3400 a 3200 a Olympus SP610. U obou Fuji jsem se nedocetl maximalni delku nataceneho videa. dekuji za odpoved.

    Aleš Raidl, 24.01.2012 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Děkuji za Vaši pomoc. Slabý

    Tomáš Slabý, 06.01.2012 | Reagovat

  • 59

    Lukeš

    Reaguje na 58 | Dobrý den, je mi líto, ale žádný adaptér nemáme v tuto chvíly v nabídce. Kontaktujte prosím naše obchodní oddělení (dostupnost@megapixel.cz) a kolega Vám zjistí jaké jsou možnosti a případně i dostupnost a cenu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.01.2012 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    A mohl byste mi nějaký adaptér doporučit, nevím který se dá použít.

    Tomáš Slabý, 06.01.2012 | Reagovat

  • 57

    Lukeš

    Reaguje na 56 | Dobrý den, ano jdou.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.01.2012 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    A mohl bych se zeptat, jestli jsou nasadit filtry nebo třeba sluneční clona na objektiv přes nějaký adaptér?

    Tomáš Slabý, 06.01.2012 | Reagovat

  • 55

    Lukeš

    Reaguje na 54 | Dobrý den, umělecké filtry jako známe např. z Olympusu nebo Nikonu tento model nemá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.01.2012 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli se u tohoto fotoaparátu dají někde nastavit umělecké filtry, například: černobílý, sepie, camera obscura atd. Děkuji za Vaši odpověď. Slabý

    Tomáš Slabý, 06.01.2012 | Reagovat

  • 53

    Lukeš

    Reaguje na 51 | Dobrý den, rozdíl je poznat pouze ba větším tisku.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.12.2011 | Reagovat

  • 52

    Lukeš

    Reaguje na 50 | Dobrý den,

    1) ano má - rychlost 1,2sn./s
    2) xD ne, SD ano.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.12.2011 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se zeptal, jestli je na první pohled poznat rozdíl počtu pixelů u tohoto typu a u typu Finepix S3400? Někde jsem také četl, že Finepix S3400 a S4000 mají senzor automatického přepínání mezi displayem a hledáčkem při přiblížení oka k hledáčku? Je to pravda? Děkuji za Vaši odpověď. Slabý

    Tomáš Slabý, 25.12.2011 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Dobry den, mam starsi Fuji fine pix s7000. Byl jsem s nim spokojen, ale uz doslouzil, prestal fungovat (zoomovat- vysunovat se objektiv). Nyni mam zajem o koupis FUJI FINE PIX S 3200 Mam dve otazky: Ma model S3200 sekvencni fotografovani (pri sportu apod. a jak rychle, prosim? 2) Lze u S3200 pouzit pametove karty XD-picture card a SAN DISK ultra ? Mockrat dekuji za odpoved, Petrbel

    Petr B. , 25.12.2011 | Reagovat

  • 49

    Lukeš

    Reaguje na 48 | Dobrý den, model S4000 má lepší LCD a větpší přiblížení. Pokud tyto dva parametry využijete doporučím spíše tento přístroj.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.12.2011 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Potřebuji poradit, především - pro fotografování makra a architektury, detailů architektury rozhoduji se mezi Fuji FinePix S4000 nebo Fuji FinePix S3200. Děkuji Honza.

    Jan Nový, 20.12.2011 | Reagovat

  • 47

    Lukeš

    Reaguje na 46 | Dobrý den, zkuste naše obchodní oddělení (dostupnost@megapixel.cz).

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.12.2011 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    a nevite kde bych ten adapter na filter sehnal??

    fuji, 08.12.2011 | Reagovat

  • 45

    Lukeš

    Reaguje na 44 | Dobrý den, pokud je v popisu napsáno s ND filtrem pak jde o filtr zabudovaný. Externí filtry dokáží clonu zvýšit mnohonásobně více. Jazyk se nikde ne protože by se výrobce za něco styděl, ale protože čeština je ve všech kompaktech automaticky již mnoho let.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.12.2011 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Stačí se podívat na kterýkoliv popis foto Fuji s3200-s4000. Tam se uvádí, že clona až F20 se dosahuje ND filtrem. Nikde se ale nevysvětluje jakou formu filtru mají na mysli. Nikde totiž není uveden průměr závitu a zda vůbec závit existuje. U jiného druhu Fuji foťáku jsem našel zmínku, že obsahuje vnitřní filtr. Tady se o tom ale nikde nemluví, nevím jak to funguje a jak to vypadá. Zrovna tak není nikde popsán jazyk menu, asi se stydí za to že tam není čeština, jinde obvyklá. Často popisy obsahují rozpory, nebo popisují jiný typ.

    Zdeněk R., 08.12.2011 | Reagovat

  • 43

    Lukeš

    Reaguje na 42 | Dobrý den, nevím jaký filtr máte konkrétně na mysli. Průměr filtru musí být shodný s adaptérem, na který se filtr nasazuje. Takže tozhodující je typ a značka adaptéru.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.12.2011 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Chtěl bych se zeptat na průměr závitu pro zmiňovaný ND filtr

    Zdeněk R., 06.12.2011 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Dobry den, kupila som si tento fotoaparat a zistila som ze mam ten isty problem s rozmazanim lavej strany fotiek, pri automatickom aj manualnom rezime. Teraz je na reklamacii, som zvedava, ako sa to vyriesi. Inak som s nim bola velmi spokojna.

    Veronika, 29.11.2011 | Reagovat

  • 40

    Lukeš

    Reaguje na 38 | Dobrý den, tento přístroj manuální ostření nemá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.11.2011 | Reagovat

  • 39

    Lukeš

    Reaguje na 37 | Dobrý den, nejvíc vydrží ty s největší kapacitou, tedy 2800mAh a více. Podobný přístroj na tužkové baterie asi nenajdete.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.11.2011 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    A mohl bych se ještě zeptat, jestli má přístroj manuální ostření? Tuto informaci uvádějí v některých obchodech tak chci zjistit přesné údaje. Děkuji za Vaši odpověď. Slabý

    Tomáš Slabý, 23.11.2011 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se pro koupi tohoto přístroje, ale pořád si nejsem jistý, jestli mi bude vyhovovat. Jsem amatér a plánuji fotit hlavně rodinu, krajinu a sport. Plánuji k němu koupit také nabíjecí AA baterie, poradili byste mi, které vydrží více? Mohli byste mi případně poradit nějaký podobný fotoaparát v přibližně stejné cenové relaci? Děkuji za Vaši odpověď. Slabý

    Tomáš Slabý, 23.11.2011 | Reagovat

  • 36

    Šnajdr

    Reaguje na 35 | Dobrý den,

    pokud jde o takovýto typ fotografie, doporučuji být věrný značce a zakoupit rychlejší přístroj například http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-hx7v

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 23.11.2011 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Mam doma fotoaparat Sony DSC-W320, jsem spokojena s fotkami, ale bohužel již mě moc neuspokojuje svou vykonnosti. Velice rada fotim hlavně svou ročni dcerku a ted kdyz se vice pohybuje tak ten nas fotak dela rozmazane fotky a nezastihnu tim ze je pomaly svechny okamziky tak jak bych chtela. Muzete mi poradit fotoaparat tak cca do 5,000,- aby zastihl tyto pro nas vyjimečné okamziky ?? velice děkuji Vendula

    Vendula , 22.11.2011 | Reagovat

  • 34

    Lukeš

    Reaguje na 33 | Dobrý den, ne bohužel nedají. Pokud chcete pořídit poloprofesionální techniku, nic levnějšího skutečně nenajdete. V roce 2003 by jste se nedostal pro hranici 40.000Kč

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.11.2011 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Děkuji a ještě mám otázku ty fotoaparáty se nedají pořídit levněji než 7000Kč protože je to hodně peněz???

    Mp3, 09.11.2011 | Reagovat

  • 32

    Lukeš

    Reaguje na 30 | Dobrý den, je mi líto ale fotoaparáty v této třídě jsou více méně určeny pro rodinné účely. Pokud se rozhodnete studovat žurnalistiku se zaměřením na fotografii, budete potřebovat určitě serioznější přístroj. Doporučil bych zrcadlovku, které začínají zhruba na 10.000Kč, nebo systémový kompakt s výměnným objektivem. Ty se dají pořídit od 7.000Kč. Např. Olympus PEN.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.11.2011 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Reaguje na 30 | o a prosím aby se dobíjel na akumulátor

    Mp3, 08.11.2011 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobrý den chci jít na školu žurnalistiky s fotografickou a potřebuji fotoaparát zároveň chci fotit rodinné oslavy,dovolené,přírodu a zvířata chtěla bych i natáčet ve škole se mi to hodí. A nevím jaký zvolit fotoaparát??Poraďte mi prosím,bylo by fajn kdyby byl fotoaparát do 5.000Kč.Děkuji ˇ

    Mp3, 08.11.2011 | Reagovat

  • 29

    Lukeš

    Reaguje na 28 | Dobrý den, osobně bych se v tomto případě asi přikláněl k Fuji.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.11.2011 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    jan nový Dobrý den rozhoduji se mezi tímto fotoaparátem a canon powershot sx 130,budu fotit běžné rodinné fotky a občas i sport , v případě výletu do přírody krajinu a zvířata v přírodě, s pokusy o manuální ovládání, co by jste mi doporučil? děkuji

    jan nový, 06.11.2011 | Reagovat

  • 27

    Lukeš

    Reaguje na 26 | Dobrý den, bohužel nevím jaké máte na přísroj požadavky. Já osobně bych dal asi přednost Fuji, protože má manuální nastavení. Pokud tyto funkce nevyužíváte volil bych Nikona.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.10.2011 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Dobry den, vaham mezi timto a Nikon Coolpix L120. Jaka volba je lepsi?

    Petr, 15.10.2011 | Reagovat

  • 25

    Lukeš

    Reaguje na 24 | Dobrý den, na prodejně s tím bohužel nic neuděláme. Celou věc musí posoudit servis, takže to musíme podstoupit klasické reklamaci.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.10.2011 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Reaguje na 13 | Dobrý den. Koupil jsem si u vás S3300 a mám stejný problém s rozmazáním levé strany fotky. Strana je nejvíce rozmazaná když nezoomuju. Při větším zoomování je strana buď rozmazaná méně, anebo vůbec při ještě větším přiblížení. Jinak jsem s fotoaparátem spokojen. Asi nějaká výrobní vada, až budu mít volnou chvilku tak se musím stavit na prodejnu jestli s tím půjde něco udělat, protože mi to vadí.

    Petr, 11.10.2011 | Reagovat

  • 23

    Lukeš

    Reaguje na 19 | Dobrý den, nejkratší čas je nejmenšní číslo. Číslo samo o sobě udává délku expozice.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.08.2011 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Reaguje na 13 | obry Den Rad By Som Zareagoval... Pozrite ja som stimto fotoaparatom spokojny... Som zacinajuci profesional a myslim si ze na zaciatok je perfeknty .....Viete je to ako maly pristroj ktory si treba vediet nastavit aby siel co najvecsie ....ako vidim vy potrebujete mat vsetko nastaene samo..Takze ak mozem poradit do buducnosti skuste sa s fotakom pohrat a ponastavovat.

    Jakub, 05.08.2011 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Dobry Den, Chcel by som sa spytat ohladne tohto fotaku.Som amater a chcel by somsa spytat na nastavenie clony a casu. Ked chcem aby uzavierka sa zavrela co najrychlejsie ,ake cislo mam dat najvacsie alebo najmensie?..dakujem za odpoved

    Jakub, 05.08.2011 | Reagovat

  • 18

    Lukeš
    Reaguje na 17 | Dobrý den, ano máte pravdu. Omlouvám se za dezinformaci. Má i optický jen se to musí aktivovat v menu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.07.2011 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Omlouvám se za nedůvěru, ale na You Tube jsem viděl videa z tohoto foťáku, a při zoomování byl slyšet zvuk motorku, nemělo by tedy jít o optický zoom? O FinePix S3300 jste také psali, že má u videa jen digitální zoom, ale v diskuzi někdo upozorňuje, že lze používat optický...

    František, 20.07.2011 | Reagovat

  • 16

    Lukeš
    Reaguje na 15 | Dobrý den, Nikon L120 zoomuje při videu opticky, zatímco Fuji jen digitálně. Fuji má ale zase navíc elektronický hledáček a manuální nastavení clony. Každý je tedy lepší v něčem jiném.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.07.2011 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý den, je možné použít při natačení videa optický zoom? A je tento fotoaparát lepší než Coolpix L120 jen díky manuálním funkcím? Díky za odpověď.

    František, 19.07.2011 | Reagovat

  • 14

    Lukeš
    Reaguje na 13 | Dobrý den, prosím aby jste se vyvaroval podobných vulgarismů, jinak budou Vaše komentáře smazány. Pokud máte na přístroj vyšší nároky zastavte se na kterékoliv naší prodejně a přístroj si můžete vyzkoušet před nákupem, aby jste jej pak nemusel vracet.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.07.2011 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Foťák jsem si min. týden koupil a je to tragédie.. Sice stál jen "5.500,-", ale fotí otřesně.. levá strana fotografie většinou rozmazaná.. fotky bez barvy.. A teď babo raď.. foťák vracím, protože je to sračka.. ale co místo něj.. Samsung WB700 nebo Casio EX-H30??

    doktor, 11.07.2011 | Reagovat

  • 12

    Lukeš
    Reaguje na 11 | Dobrý den, osobně bych se přikláněl k modelu S3200 hlavně kvůli ohnisku od 24mm.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.07.2011 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi tohoto fotoaparátu. Jsem amatér a chtěl bych fotit spíše na dovolených, sport, krajinu. Chtěl bych se zeptat, zda-li je lepší koupit tuto S3200, S2950 nebo zakoupit starší fotoaparát Panasonic DMC-FZ30. Děkuji za odpověď.

    Jenda, 11.07.2011 | Reagovat

  • 10

    Lukeš
    Reaguje na 7 | Dobrý den, já bych volil Fuji. O trochu lepší je Panasonic FZ45, ale v poměru cena výkon vychází lépe Fuji.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.07.2011 | Reagovat

  • 9

    Lukeš
    Reaguje na 8 | Dobrý den, ano má. Nejdelší čas závěrky 1/4s, napájení AA bateriemi, plastové tělo a nemá video ve Full HD. To bych považoval za největší nevýhody. Samozřejmě všechny jsou úměrné cenové kategorii fotoaparátu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.07.2011 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    ahoj, chtěl bych se zeptat jestli má tento foťák nějaký mínus nebo slabší stránku, odle vás

    martin, 04.07.2011 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Děkuji za ochotu odpovídat.. poslední dotaz.. Tady tento nebo Panasonic?

    Michal, 04.07.2011 | Reagovat

  • 6

    Lukeš
    Reaguje na 5 | Dobrý den, filtry nasadit jdou ale pouze pomocí adaptéru.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.07.2011 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Ještě bych se rád zeptal, koukal jsem také na foťák Panasonic DMC-FZ45, který má i nastavení na filtry..Disponuje tímto i FujiFilm.. případně dá se našroubovat sluneční clona?

    Michal, 04.07.2011 | Reagovat

  • 4

    Lukeš
    Reaguje na 3 | Dobrý den, ano je to tak.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.07.2011 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Takže přístroj je identický, pouze se liší zoomem?

    Michal, 04.07.2011 | Reagovat

  • 2

    Lukeš
    Reaguje na 1 | Dobrý den, ano má.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.07.2011 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den, přemýšlím o koupi tohoto přístroje. Má prosím manuální nastavení clony a času jako produkt S3300? Díky

    Michal, 04.07.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím