Fuji FinePix S4000 Komentáře k Fuji FinePix S4000

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (80 - 1)

  • 80

    Křížek

    Dobrý den, bohužel Vám nemohu vyhovět. Spoušť pro tento fotoaparát nemáme. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 19.10.2016 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Dobrý den. Mám tento fotoaparát a chci se zeptat, zda k němu existuje nějaká dálková spoušť? Děkuji

    Miloš Poláček, 18.10.2016 | Reagovat

  • 78

    Lukeš

    Reaguje na 77 | Dobrý den, pokud vím tak nedá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.03.2012 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    Dobrý deň, chcela by som sa spýtať či sa dá nejako zmeniť v nastaveniach tohto fotoaparátu, aby nefotil akoby "vyretušovane". Mám ho chvíľu a v manuáli o tom nie je nič (aspoň som si nevšimla). Ďakujem

    Kristína, 26.03.2012 | Reagovat

  • 76

    Lukeš

    Reaguje na 75 | Dobrý den, nz uvedených modelů bych doporučil Nikon P300. Ten má kromě výborné světelnosti také manuální nastavení.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.01.2012 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Dobrý den, dlouho vše studuji a rozhoduji se jaký ten pravý :o) nebudu nic zastírat, mojí touhou je zrcadlovka, ale po finanční stránce je pro mě nyní nemožná, nejdříve za dva roky, po tu dobu potřebuji foťák, který mi udělá kvalitní fotky dětí při pohybu, portrétní fota, fotky v interiéru, přece jen budou fotky památkou né jen pro rodiče, ale i pro děti do alba a do rámečků, takže bych potřebovala radu jaký zvolit? Koukala jsem na Nikon P300, pak i na Nikon L120, ale tam bych řekla, že bych šla o krok zpět v kvalitě oproti Nikonu P300? Docela mě teď zaujal u tento Fuji, ale můj hlavní výběr se orientuje na značku Nikon, doma máme Panasonic FX30, máme ho 4roky, jsem s ním vcelku spokojená, ale už mi nestačí kvalita fotografií, jako dřív, asi se ze mě stává náročnější :-D navíc nám začíná dosluhovat :o( Tak jaký mi doporučíte? Nikon P300, Nikon L120, tento Fuji nebo jiný Nikon než ty dva vybrané? Jedná se mi o kvalitní fotečky, portrétní, dětí v pohybu, interiérové focení dětí a hlavěn krásné fotky od moře :-D moc prosím o radu, moc si vážím vašeho názoru, děkuji.

    Simona, 11.01.2012 | Reagovat

  • 74

    Lukeš

    Reaguje na 73 | Dobrý den, vzhledem k tomu že Samsung již není v nabídce máte jednodušší rozhodování.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.01.2012 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Dobrý den,co myslíte,který tento (fuji s4000) nebo Samsung WB5500 http://www.megapixel.cz/samsung-wb5500?stranka=komentare&sort=desc Předem děkuji za radu. Cením si toho M

    Market, 06.01.2012 | Reagovat

  • 72

    Lukeš

    Reaguje na 71 | Dobrý den, bohužel nemá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.12.2011 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    dobry den zajimalo by me jestli ma raw.diky

    mikulik, 22.12.2011 | Reagovat

  • 70

    Lukeš

    Reaguje na 69 | Dobrý den, osobně bych pro tyto účely doporučil model HS20.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.12.2011 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Dobrý den, pro fotografování převážně sportovních fotografií a videí zvažuji Fuji S4000 nebo doporučujete raději vyšší kategorii HS20, případně Coolpix P500? Má S4000 zoom při videu a zvuku? Děkuji.

    Jiří Benhák, 15.12.2011 | Reagovat

  • 68

    Lukeš

    Reaguje na 67 | Dobrý den, přístroj spolupracuje i s nabíjecími. Ty se dokonce doporučují.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.12.2011 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli do foťáku mohu dávat i nabíjecí AA baterie, nebo jen jednorázové. Děkuji

    Václav Jůna, 08.12.2011 | Reagovat

  • 66

    Lukeš

    Reaguje na 65 | Dobrý den, toto se bohužel nedá říci všeobecně. Musely bychom se bavit o konkrétních modelech a kapacitě. Osobně ale preferuji akumulátory. Většinou vydrží přeci jenom o trochu déle.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.11.2011 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Dobrý den, mám dotaz ohledně výdrží AA baterií ve srovnání s foťáky s "vlastní baterií". Děkuji

    Aneta, 25.11.2011 | Reagovat

  • 64

    Lukeš

    Reaguje na 63 | Dobrý den, ano má, stejně jako všechny současné fotoaparáty na trhu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.11.2011 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Má menu v češtině?

    Petr Štejnar, 20.11.2011 | Reagovat

  • 62

    Lukeš

    Reaguje na 60 | Dobrý den, zvuk je mono.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.11.2011 | Reagovat

  • 61

    Lukeš

    Reaguje na 59 | Dobrý den, zvuk je mono. Formát výrobce neuvádí.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.11.2011 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Nahrává videa se zvukem stereo nebo jen mono ?

    Ivan, 16.11.2011 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    V jaké formátu je zvuk u videa ? Je pouze mono nebo stereo ?

    Ivan, 16.11.2011 | Reagovat

  • 58

    Lukeš

    Reaguje na 57 | Dobrý den, model S4000 má větší zoom a lepší LCD. Pokud jsou pro Vás tyto parametry důležité, doporučil bych tento model.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.11.2011 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Dobrý den, prosím o radu rozhoduji se mezi foťáky fuji s3300 a s4000. Hlavně fotím makro fotky, koně v pohybu(dostihy, parkury) přírodu, zvířata.

    Lucka, 13.11.2011 | Reagovat

  • 56

    Lukeš

    Reaguje na 55 | Dobrý den, myslím že vše děláte správně. Některé přístroje nemají plynulé nastavení clony, ale pouze odcloněno a zacloněno. Vzhledem k velikosti snímač by byl rozdíl na mezi clonách stejně minimální.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.10.2011 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Máme tento foťák asi měsíc a zatím jsem max.spokojen,můj předchozí aparát byl panasonic DFC-FZ1,ovšem je znát že už má za sebou min 4roky a s nynějším Fuji se nedá srovnávat. Jen bych se chtěl zeptat jak nastavit clonu u tohoto aparátu. Když dám program na manuální nastavení clony , jsou tam jen dvě možnosti a to 3,1 a pak 8 což je docela propastný skok. Jestli někdo víte jak na to poraďte prosím, možná mám něco špatně nastavené v základním nastavení. Děkuji a přeju mnoho krásných fotek.

    Buchys, 23.10.2011 | Reagovat

  • 54

    Lukeš

    Reaguje na 53 | Dobrý den, nesotrost snímků nění jen věcí stabilizace. Pokud máte dostatečně krátký čas expozice, stabilizace není potřeba. Neostrost může bát zapříčiněná také horšími vlastnostmi objektovu, nebo nastavením vysoké citlivosti. Z uvedených fotoaparátů bych asi volil Fuji S4000.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.10.2011 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    /32/ Dobrý den, po nehodě špatně držím foťáky.. třes ruky..doporučili mi optický stabilizátor ve foťáku. Měl jsem canon PS 720IS a vše v pohodě. Vybírám z fuji FP S 4000 a Nikon Colpix 120 či jiný FUJI...pokud doporučíte.Nevyznám se v těch stabilizátorech, a tady není optický, ale mechanický...chtěl bych zase ostré fotky jako dříve, fotím většinou statické snímky, přírodu, krajina architektura - před tím jsem měl Kodaka s digitálním stabilizátorem a hrůza, měl jsem vše neostré a musel se ho zbavit.Nikon se mi dobře drží v ruce..zkoušel jsem ale nechci si znovu naběhnou neostrostí fotek.Děkuji.

    HENRY, 11.10.2011 | Reagovat

  • 52

    Lukeš

    Reaguje na 51 | Dobrý den, ne bohužel nemá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.10.2011 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Má S4000 závit pre filtre, na obiektíve?

    Ján Sivý, 01.10.2011 | Reagovat

  • 50

    Lukeš

    Reaguje na 49 | Dobrý den, osobně bych šel do Fuji S4000. Má přeci jenom větší možnost manuálního nastavení.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.09.2011 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Dobrý den. Pořád se nemohu rozhodnout mezi http://www.megapixel.cz/fuji-finepix-s4000#zakladni-parametry a http://www.megapixel.cz/nikon-coolpix-l120 Fotím hlavně architekturu,přírodu,lidi a někdy noční oblohu. Právě nevím jestli je Nikon kvalitnější a tak. Díky za odpověď. Marek.

    Marek Ječmen, 12.09.2011 | Reagovat

  • 48

    Lukeš

    Reaguje na 47 | Dobrý den, osobně bych volil Fuji S4000.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.08.2011 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Dobrý den, mohli by jste mi prosím poradit, pro který se rozhodnout jestli Panasonic FZ-45 nebo Fuji S4000. Chtěla by jsem to na běžné focení, ale i na zachycení pohybu dětí, zvířat, na rodinné oslavy, dovolené, ale i třeba přírodu, krajinu. Děkuji.

    Pavlína, 23.08.2011 | Reagovat

  • 46

    Lukeš

    Reaguje na 45 | Dobrý den, je mi líto ale je to přesně tak jak říkáte. Oba modely jsou něčím specifické a nedá se říci, že by byl jeden z nich lepší. Já osobně bych se přikláněl k Fuji, ale je to čistě subjektivní hodnocení.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.08.2011 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Fuji S4000 nebo Panasonic Lumix FZ-45 Bylo by možné srovnávat Fuji S4000 s Panasonic FZ-45 ? Rozmýšlím nad koupí jednoho z nich. Ergonomicky mi padne lépe S4000. Výbavou možná FZ-45 . Mohli by jste mi poradit? Děkuji za odpověď.

    Per, 17.08.2011 | Reagovat

  • 44

    Lukeš

    Reaguje na 43 | Dobrý den, v ničem jiném pravděpodobně rozdíl nebude.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.08.2011 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Dobrý den, můžete mi prosím sdělit, v čem je s4000 lepší než s3200, kromě většího rozsahu zoomu, rozlišení displeje a senzoru automatického přepnutí na hledáček? Díky za odpověď.

    david, 08.08.2011 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Moc děkuji za radu.

    Six, 08.08.2011 | Reagovat

  • 41

    Lukeš

    Reaguje na 40 | Dobrý den, osobně bych se přikláněl spíš k Fuji S4000.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.08.2011 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Dobrý den, prosím o radu. Chci si koupit nový fotoaparát a rozhoduji se mezi Fuji FinePix S4000 a Nikon Coolpix L120. Jde mi hlavně o fotky, fotím všechno co se dá :D (makro, krajiny zvířata hmyz, budovy, rodinné oslavy...) Prosím o radu jaký fotoaparát vybrat, případně doporučit jiný do 7000kč předem děkuji:)

    Six, 08.08.2011 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Děkuji

    Filip, 01.08.2011 | Reagovat

  • 38

    Lukeš

    Reaguje na 37 | Dobrý den, pokud použujete manuální nastavení času expozice tak ano.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.08.2011 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Dobrý den chtěl bych se zeptat jsi tento foťák je dobrý na focení v pohybu

    Filip, 29.07.2011 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    PArdon, reakce byla na Reaguje na 30 | 30

    JAMY, 29.07.2011 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Reaguje na 31 | Nemá :-( Furt se mi spouští nějaký jejich úžasný program, kterým to sice jde stáhnout, ale následně mi shodí celý počítač.

    JAMY, 29.07.2011 | Reagovat

  • 34

    Lukeš
    Reaguje na 33 | Dobrý den, bohužel ne. To mají až modely vyšší třídy.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.07.2011 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Reaguje na 32 | a Fuji Finepix S3300 asi také ne

    , 25.07.2011 | Reagovat

  • 32

    Lukeš
    Reaguje na 31 | Dobrý den, bohužel nemá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.07.2011 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Dobrý den,prosím vás má tento fotoaparát i ruční přibližování pomocí prstence na objektivu?

    tomáš, 24.07.2011 | Reagovat

  • 30

    Lukeš
    Reaguje na 29 | Dobrý den, ano podporuje.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.07.2011 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Zásadní dotaz - podporuje funkci masstorage (aneb, tváří se připojený k počátači jako další disk?)

    JAMY, 20.07.2011 | Reagovat

  • 28

    Lukeš
    Reaguje na 27 | Dobrý den, ano je jak je uvedeno v technických parametrech pod přístrojem.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.07.2011 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Je tu funkce clony a času ? dekuji

    danko, 14.07.2011 | Reagovat

  • 26

    Lukeš
    Reaguje na 25 | Dobrý den, stačí rozkliknout záložku příslušenství.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.07.2011 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    poslali bi ste mi obrazek balenia - krabice

    danko, 14.07.2011 | Reagovat

  • 24

    Lukeš
    Reaguje na 23 | Dobrý den, v obou případech ano.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.07.2011 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    menu je v cz alebo sk jazyku ? je v obsahu baleni usb kabel?

    danko, 14.07.2011 | Reagovat

  • 22

    Lukeš
    Reaguje na 20 | Dobrý den, děkujeme za upozornění. Již jsem tuto informaci opravil.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.07.2011 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 13 | Jde to. Nějakým způsobem se mi ji zapnout podařilo, ale už si nepamatuji jak. Šlo to jen v určitých režimech nebo dokonce jen v jednom, teď nevím. Chce se s tím pohrát no. Mně nejvíc štve hlučný motorek zoomu při nahrávání videa a občasné pomalejší reakce.

    Víťas, 08.07.2011 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Reaguje na 19 | Ahoj..bavíme-li se o fotoaparátu Fujifilm Finepix S4000, pořídil jsem si ho také. Jednu krpu už jsem objevil: při natáčení videa a používání zoomu je ve výsledném videu při přehrávání například v počítači slyšet (a to hodně slyšet!!!) motorek pohánějící onen zoom..což asi není vada, ale shazuje to celkovou kvalitu přístroje. Jinak pro ostatní: Manuální expozici je možné nastavit až na 8 sekund...asi zde mají špatně uvedené parametry.

    Víťas, 08.07.2011 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 13 | Dobrý den, tento foťák mám doma od včerejška a tento problém mě zaujal, jelikož vím, že režim AF jsem zapnutý měl. sám jsem ho však nyní opětovně zapnout nemohl. až jsem přišel na to, že tato funkce není dostupná v "tichém režimu" v okamžiku, kdy tento režim vypnu (podržení tlačítka DISP/BACK asi na 2 vteřiny), stává se tato funkce aktivní.

    Michal, 30.06.2011 | Reagovat

  • 18

    Lukeš
    Reaguje na 17 | Dobrý den, ano dá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.06.2011 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda se u tohodle modelu dá nastavit manuálně intenzita blesku? Díky.

    Vladimír Skácel, 29.06.2011 | Reagovat

  • 16

    Lukeš
    Reaguje na 15 | Dobrý den, v tom případě je dost možné že to skutečně nejde. Ani v návodu jsem tuto možnost nikde nenašel.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.06.2011 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Reaguje na 14 | Dobrý večer, zkoušela jsem to úplně ve všech modech a všude je tato položka v menu neaktivní.

    Hanina, 23.06.2011 | Reagovat

  • 14

    Lukeš
    Reaguje na 13 | Dobrý den, zkoušela jste to i v manuálním módu? V automatice jsou některé funkce nedostupné.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.06.2011 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat na pomocné AF světlo, tento typ by ho měl mít. V menu sice položka " pomocná AF lampa " je, je nastaveno vypnutá, ale nejde to nijak změnit, tato položka je neaktivní.

    Hanina, 23.06.2011 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobrý den, dovolím si jenom malé upřesnění časů u rychlosti závěrky:1/4-1/2000s je uváděna pro AUTO MODE , pro ostatní je 8s - 1/2000s. Dle http://www.fujifilm.cz/cs/produkty/digitalni-fotografie/digitalni-fotoaparaty.ep/1_920-finepix-s4000/specifikace/

    Radek, 21.06.2011 | Reagovat

  • 11

    Lukeš
    Reaguje na 10 | Dobrý den, ano máte pravdu, děkujeme za upozornění. Údaj obratem opravím.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.06.2011 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobrý den, máte dle oficiálních stránek chybu v nabízeném poměru stran, dle údajů Fuji, umí i poměr 3:2.

    tgv, 09.06.2011 | Reagovat

  • 9

    Lukeš
    Reaguje na 8 | Dobrý den, ano skutečně má všechny režimy. P, A, S, M.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.06.2011 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    V popise je uvedene, ze to ma aj manualnu expoziciu a na Fuji webe tiez... A malo by to mat aj predvolbu casu a clony.

    ddano007, 07.06.2011 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Zdravím, já už ho mám a jsem spokojená. Zoom je opravdu velký. Občas mám problém na maximálním přiblížení udržet fotoaparát v klidu, aby byl výsledek ostrý. Zkoušela jsem režim pohyblivého panorama a výsledek byl překvapivě dobrý. Je tedy pravdou, že jsem si vybrala ideální světelné podmínky. Široký záběr je také velmi dobrý. Vejde se mi vše, co chci zachytit. Zatím se seznamuji se všemi funkcemi, ale nenarazila jsem na nic, co by bylo špatné.

    Martas, 15.05.2011 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Reaguje na 5 | Zdravím. Sám teda vlastním cca 4 roky starý přístroj s8000 a ten má manuální nastavení expozice. Sice maximální délka závěrky je 4 sekundy, ale furt lepší než 1/4 sekundy. Jinak máte pravdu že nástupci mnou zmíněných fotoaparátů jsou hs10 a hs20. Tam mě ale mrzí menší velikost čipu vzhledem k hustotě megapixelů a až moc velký zoom. To se ale nedá nic dělat, lidé pokukují po číslech, nikoliv po kvalitě. Vhod akorát přišla HD a full HD videa.

    Honza, 18.02.2011 | Reagovat

  • 5

    Lukeš
    Reaguje na 4 | Dobrý den, chápu Vaše rozhořčení, ale nástupce uvedených modelů není rozhodně tento přístroj, ale fotoaparát http://www.megapixel.cz/fuji-finepix-hs20. Ten samozřejmě manuální nastavení expozice má.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.02.2011 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    No teda nic moc, ultrazoomy Fujifilm docela dost upadly, už nemaj ani manuální expozici jako jejich předchůdci. Kroky vzad. Kde jsou ty časy přístrojů S6500 a S9500 :-(

    Honza, 17.02.2011 | Reagovat

  • 3

    Lukeš
    Reaguje na 2 | Světelnost objektivu je f3,1-5,9 jak je patrné z obrázku.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2011 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    A co světelnost objektivu?

    Jirka, 09.02.2011 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Tedy vypadá to dle parametrů na celkem povedený kompakt pro rodinné i vážnější fotografování, ale zdají se mi velice podprůměrné další časy na závěrce. 1/4 je velice málo když dnes již standardně dosahují kompakty 8 i více sekund dlouhé expozice. Pokud je tento popis správný, tak to není moc dobrý parametr :(

    ADZi, 30.01.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím