Fujifilm FinePix S4200 Komentáře k Fujifilm FinePix S4200

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (89 - 1)

  • 89

    Maxant

    [87,88] Dobrý den, bohužel  fotoaparát nemáme skladem a nemohu to ověřit. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.09.2014 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    Dobrý den, také by mne zajmalo zda se dá manuélně ostřit?

    Lucie, 03.09.2014 | Reagovat

  • 87

    Avatar

    Dobrý den, dá se u něj manuelně ostřit? Děkuji

    Jan, 01.09.2014 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Dobry den, muze se mi prosim ozvat nekdo kso vlastni tento fotoaparat ma hkratina@volny.cz potreboval bych poradit. Dekuji

    Honza, 31.08.2014 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    Reaguje na (83) | tak jsem poslal a nic...

    Honza, 30.08.2014 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Reaguje na (83) | Dobře, posílám video na email... u jineho fotaku kterym točím to same ze stejneho místa to nedělá..

    Honza, 30.08.2014 | Reagovat

  • 83

    Maxant

    Reaguje na (82) | Dobrý den, to je refleksí a odrazem paprsků vnikajících pod jiným úhlem. Teda pravděpodobně. Ale asi bych to musel vidět. Případně zašlete tento text na info@megapixel.cz a přiložte fotografii.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.08.2014 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Dobrý den, mám FinePix S4200 a když točim video tak se mi proti slinci dělají fijalové pruhy na obrazu... Když vyfotim fotku tak ve vysledku na ni nejsou ale u videa tam jsou. Nevite co stim je?

    Honza, 30.08.2014 | Reagovat

  • 81

    Michalík

    Reaguje na (80) | Dobrý den,chyba může být kdekoliv, těžko soudit, možná jen nějaký špatný kontakt uvnitř přístroje. Každopádně bude třeba dát fotoaparát do autorizovaného servisu. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 30.04.2014 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Dobrý deň,Fuji S4500 dnes ked som fotila najprv mi blikla baterka vyplo mi ho a ked som dala nové baterky nejde zapnút čím to môže byt? ďakujem

    Andrea, 29.04.2014 | Reagovat

  • 79

    Maxant

    Reaguje na (78) | Dobrý den, a zkoušel jste jiné nastavení blesku. Jestli tam není třeba nastavená korekce červených očí.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.10.2013 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Dobrý den, je u tohoto fotoaparátu možné vypnout první záblesk blesku? Snažím se fotit se záblesk lampami s čidlem, vždy mi je ten první blesk předčasně odpálí. Děkuji

    Vladislav Mejstřík, 27.10.2013 | Reagovat

  • 77

    Maxant

    Reaguje na (76) | Dobrý den, je tomu opravdu tak. Některé kompaktní fotoaparáty mají jen takto dvě nebo tři clonová čísla. Je to díky konstrukci clony, která není lamelová, ale pouze formou ND filtru.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 09.10.2013 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Dobrý den,mám fotoaparát Fujifilm S 4200 a nemohu manuálně nastavit clonu. Přitom čas v pohodě nastavím na stupnici,ale clona jen na voliči 3,1 nebo 8, na liště vpravo je nějak zaseknutá nejde s ní hnout.Už jsem prostudovala manuál a nemohu na nic jiného přijít. Může být chyba v aparátu nebo se dávají na výběr jen tato dvě čísla? Děkuji.

    Alice Munduchová, 06.10.2013 | Reagovat

  • 75

    Maxant

    Reaguje na (74) | Dobrý den, vzhledemk cenové relaci bych jej doporučil. Fotoaparát má manuální režimy a lze si dobře vyzkouše tyto funkce.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.08.2013 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda byste mi tento model doporučili, jako začátečnici, která by se chtěla naučit fotit a později třeba pořídit i zrcadlovku. Zatím jsem používala jen Samsung PL80, ale chtěla bych nějaký foťák, který by šel nastavovat částečně nebo i zcela manuálně. V některých recenzích jsem četla že právě tento model je dobrý na učení. Jaký je váš názor, popřípadě jaký fotoaparát byste mi doporučili? Děkuji

    Katka, 27.08.2013 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Reakce na Pavlínu: mám tento model asi 14dní a trápí mě naprosto stejný problém. Klasické AA6 (kvalitní) alkalické baterie vydrží sotva na 100 fotek a to jen jednorázově bez vypínání fotoaparátu. V nastavení samozřejmě volím typ baterií. Snížil jsem i světelnost podsvícení a vypnul přisvícení. Podruhé už ho sotva zapnu. Kvalitní dobíjecí baterie mám teprve objednány, takže ještě neodzkoušeny. Nicméně v příslušenství k foťáku byly 4ks alkalických baterií jakési značky a na těch mi blesk fungoval. Poté už nikoli. Zřejmě to budu řešit reklamací na obchodě kde jsem ho zakoupil. Jinak s Fuji foťáky spokojený jsem (měl jsem již dva modely). Důvod tohoto nedostatku bohužel netuším . . . . ;-)

    Luboš Býna, 26.06.2013 | Reagovat

  • 72

    Maxant

    Reaguje na (71) | Dobrý den, takto to bohužel neodhadnu. Doporučím se s fotoaparátem zastavit na některé z prodejen, kde fotoaparát překontrolujeme.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.05.2013 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Dobrý den! Chtěla jsem se zeptat - mám fotoaparát fuji finepix 4200 a nejde mi blesk. Nejdříve jsem myslela , že je to bateriemi , koupila jsem nové - dobíjecí kvalitní značkové a opět nic. Navíc nabité baterie vydrží velice krátce.Sotva na 10 obrázků. Bude fotoaparát vadný , nebo je chyba v nastavení ?

    Pavlína Reichelová, 24.05.2013 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Reaguje na (69) | Dobrý den, oba fotoaparáty jsou si velice podobné. Liší se například ohniskem objektivu.  Světelnost objektivu je pro oba modely stejná. Jiný zásadní rozdíl jsem nenašel. Video rozlišení je stejné.

    Dan Maxant - Megapixel, 02.04.2013 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Dobrý den, jaký je rozdíl mezí FUJIFILM FinePix S4500 a S4200 ? Který je lepší? (který má lepší video?..a který lépe fotí ve špatném světle?) jsem amatérka a foťák chci na pořizování rodinných fotografií a na focení a natáčení syna, dovolených atd..) děkuji

    Iveta Grossmannovág, 31.03.2013 | Reagovat

  • 68

    Maxant

    Reaguje na 67 | Dobrý den, u tohoto modelu není možná korekce hledáčku. Doporučím návštěvu prodejny a případnou konzultaci na prodejně. Bohužel nelze takto určit o co se jedná.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.03.2013 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    fotoaparát finepix S4200 jsem koupil včera. Foťák mne velmi mile překvapil. Jen pohled přes elektronický hledáček je trochu rozmazaný. Není to způsobeno mým okem. Chci se zeptat zda to není vada přístroje.Optická korekce hledáčku asi není možná. Děkuji za odpověď.

    Jan, 01.03.2013 | Reagovat

  • 66

    Lukeš

    Reaguje na 65 | Dobrý den, bohužel nemohu rozhodnout zda je pro vás lepší větší nebo menší přístroj každému vyhovuje něco jiného. Smasung WB150 je rozměrově klasický kompakt, kdežto Fuji S4200 je EVF ultrazoom s elektronickým hledáčkem. Samsung již navíc není v prodeji.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.01.2013 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Dobrý den, potřeboval bych poradit s výběrem, a jestli tento: Samsung WB150F je ve své velikosti podobny Fuji FinePix S4200 nebo se radši zaměřit na vetší konstrukci jako je tahle? Děkuji za odpověd

    Jakub, 29.01.2013 | Reagovat

  • 64

    Lukeš

    Reaguje na 63 | Dobrý den, tento model nelze dálkově ovládat.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.01.2013 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Dobrý den, asi 4 roky fotím fotoaparátom Fuji FinePix S2000HD a často využívam dialkové ovládanie, ktoré som kupil spolu s ním. Ako je to s dialkovou spúštou pri modeli S4200? Ďakujem Vam za odpoveď.

    Peter Ľalík, 23.01.2013 | Reagovat

  • 62

    Lukeš

    Reaguje na 61 | Dobrý den, ano máte pravdu Fujsi S4200 má hledáček, ale ten má v podstatě každý přístroj ze třídy tzv. elektronických zrcadlovek, proto tento údaj neuvádíme jako výhodu. Máte pravdu i v tom že 4 nabíjecí baterie jsou o něco levnější než akumulátor, na druhou stranu nejsou v ceně stejně jako nabíječka, takže někdo v tom výhodu nevidí. Jako hendicap bych viděl to, že nemá závit na filtry a možnost externího blesku.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.01.2013 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Vážený pane Lukeši, zakoupil jsem Fuji S 4200, především proto, že má hledáček, což je neocenitelná výhoda. Dále tužkové baterie, protože náhradní 4 kusy jsou nesrovnatelně levnější, než náhradní akumulátor.Je zajímavé, že tyto výhody nikdo nezohlednil.Mám aparát od Vánoc, takže ho nemohu zatím vyzkoušet ve všech prostředích.Zdá se mě, ale , že aparát - vzhledem k ceně - je relativně dobrý. Znáte něco, co je jeho handicapem? Děkuji, vážím si Vašich hlubokých odborných znalostí. Hudec

    Ing. Zdeněk Hudec, 07.01.2013 | Reagovat

  • 60

    Lukeš

    Reaguje na 59 | Dobrý den, je mi líto, ale na modelingové fotografie není vhodný žádný z uvedených přístrojů a v podstatě ani jiný fotoaparát v této kategorii. Fotoaparáty v této ceně jsou určeny pro běžné rodinné fotografování, nikoliv pro komerční, nebo profesionální tvorbu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.01.2013 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Dobrý den, chci si pořídit si modelingové fotky a chci se zeptat, jaký foťák je nejvhodnější, Nikon L310,Fuji FinePix S2980 ? Hledám foťák za necelých 4 000 kč. Děkuji za odpověď.

    Dana, 02.01.2013 | Reagovat

  • 58

    Lukeš

    Reaguje na 57 | Dobrý den, obrazová kvalita fotografií odpovídá přímo úměrně jeho ceně. Na běžné rodinné fotografie tento přístroj určitě stačí. Nedá se ale srovnávat s dražšími modely neo, nebo dokonce se zrcadlovkou. V zásadě ho ale mohu doporučit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.01.2013 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Dobrý den, scháním nějaký fotoaparát do 4000kč. Doma mám stary lumix a ten už mi nestačí. S fotkami bych si chtěla trošku pohrát, takže fotoaparát s manuálním ostřením by nebyl na škodu.Budu fotit převážně portréty a pohyb (koně, psy,sporty..) Na vide mi až tak nezáleži. Tento fotoaparát mě docela zaujal.Co myslíte? Nebo doporučil byste mi nějaký jiný?

    Marcela, 01.01.2013 | Reagovat

  • 56

    Lukeš

    Reaguje na 53 | Dobrý den, asi bych volil Fuji. Má širší úhel záběru a hledáček.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.12.2012 | Reagovat

  • 55

    Lukeš

    Reaguje na 54 | Dobrý den, ano je to tak. U 99% všech přístrojů vydrží baterie 15-30snímků. Proto se doporučují právě dobíjecí baterie.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.12.2012 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaké máte u tohoto fotoaparátu zkušenosti s životností baterií - mám na mysli normální alkalické, nikoli dobíjecí. U mého přístroje je to okolo třiceti snímků, což je extrémně málo.

    Jan, 29.12.2012 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto fotoaparátem a Canon PowerShot SX160 IS, který byste mi doporučil? Chci fotit hlavně přírodu a makro. Děkuji.

    Tereza, 28.12.2012 | Reagovat

  • 52

    Lukeš

    Reaguje na 49 | Dobrý den, bohužel nejsme schopni posoudit závadu, navíc takhle na dálku, ale při hodně silném světle by měl začít clonit, pokud nebudete stačit délka expozice.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.12.2012 | Reagovat

  • 51

    Lukeš

    Reaguje na 47 | Dobrý den, pokud jde nastavit clona, ač pouze ve dvou polohách, jedná se o preferenci clony. O žádné klamání se tedy nejedná. Větší rozsah clon u přístrojů s touto velikostí snímače stejně nemá téměř žádný efekt, protože hloubka ostrosti je sama o sobě dost velká. Uvedený fotoaparát FinePix F60d měl podstatně větší snímač, tudíž větší rozsah clon měl smysl.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.12.2012 | Reagovat

  • 50

    Lukeš

    Reaguje na 48 | Dobrý den, pokud vím tak má černobílý režim, ale ne režim sépie.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.12.2012 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Dobrý den, připojuji se k výše uvedenému dotazu na podivné chování clony. I na mém přístroji leze nastavit pouze hodnoty 3,1 a 8. Pokud zvolím plně automatický režim, fotoaparát dokonce používá jen clonu 3,1 nezávisle na tom, kolik světla dopadá do objektivu. Je to v pořádku nebo důvod k reklamaci? Předem děkuji za odpověď.

    Jan, 25.12.2012 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, má tento fotoaparát Fuji FinePix S4200 funkci sépie,černobílé focení..... Dik za odpověd´

    radek, 23.12.2012 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Dobrý den, proč se všude uvádí, že S4200 má Prioritu clony, když to není tak docela pravda. Přijde mi to, jako klamání zákazníků. Ve skutečnosti lze nastavit jen dvě hodnoty clony, např. 3.1 nebo 8 na nejširším ohnisku, nejnižší clona se pak se zvětšujícím se ohniskem samozřejmě zvyšuje, ale stále má jen dvě polohy. Na prodejně tvrdili, že je to vlastnost fotoaparátu a ne chyba. Ale třeba náš starší FinePix F60fd měl clonu nastavitelnou v několika krocích. To existuje několik typů Priority clony? O tom jsem nikde nečetl. Jak to tedy je? Hned po Vánocích chceme tento S4200 vrátit. A žádnou jinou náhradu nemůžu najít. Děkuji.

    Mikael, 22.12.2012 | Reagovat

  • 46

    Lukeš

    Reaguje na 45 | Dobrý den, je mi líto, ale v podobných podmínkách fotoaparáty netestujeme. Obávám se ale že kvalita záznamu moc dobrá nebude.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.12.2012 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    dobrý den, chtěl jsem se zeptat, hraju v kapele a potřebuji fotoaparát, který bude také dobře brát i hlasitější zvuk u nahrávaneho videa. Je tento foťák vhodný, nebo by jste raději doporučil neco jineho? Bratr má podobnou Fuji, akorát así 8 let starou, a ta prave bere hodne dobre i hlasitejsi zvuk,na to ze je to fotak. Díky za odpoved.

    petr, 15.12.2012 | Reagovat

  • 43

    Lukeš

    Reaguje na 42 | Dobrý den, ano prodáváme. Mohu Vám nabídnout například set ENELOOP.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.12.2012 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Prodáváte zde nabíječku i baterie k tomuto fotoaparátu? Prosím o dokaz, nemůžu je najít.

    Katka, 11.12.2012 | Reagovat

  • 41

    Lukeš

    Reaguje na 40 | Dobrý den, ve své třídě jde o velmi slušný fotoaparát.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.11.2012 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat, zda tento fotoaparát dělá ve své kategorii kvalitní fotky, nebo byste cenově doporučili jiný, kvalitnější. Děkuji

    Maron, 28.11.2012 | Reagovat

  • 39

    Lukeš

    Reaguje na 38 | Dobrý den, ne nejsou. Baterie a nabíječka je potřeba dokoupit zvlášť.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.11.2012 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Dobrý den, zajímalo by mě jestli baterie, které jsou součástí balení, jsou dobíjecí, díky za odpověď.

    Míra, 24.11.2012 | Reagovat

  • 37

    Lukeš

    Reaguje na 36 | Dobrý den, bohužel nevím co myslíte termínem ovládání otáčením objektivu. Zoom se ovládá elektornicky, tedy páčkou.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.11.2012 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych ze zeptat, jestli se dá tento fotoaparát ovládat otáčením objektivu.Děkuji...

    Anna Koropníčková, 23.11.2012 | Reagovat

  • 35

    Lukeš

    Reaguje na 34 | Dobrý den, to je například Fuji SL280.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 22.11.2012 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Chtěl bych se zeptat na fotoaparát podobné kategorie ale s dobíjecí baterií ne tužkovou. Mohl byste mi něco doporučit? Děkuji

    Martin, 21.11.2012 | Reagovat

  • 33

    Lukeš

    Reaguje na 32 | Dobrý den, tento model má režimy - Přirozené světlo, Přirozené světlo s bleskem, portrét, dítě, úsměv, krajina, sport, noc, noc (stativ), ohňostroj, západ slunce, Sníh, pláž, večírek, květina, text.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.11.2012 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Dobrý den, u specifikace Fujifilm S4200 není uvedeno, jaké nabízí scénické režimy. Můžete, prosím, tuto informaci doplnit? Děkuji

    Katty, 21.11.2012 | Reagovat

  • 31

    Lukeš

    Reaguje na 30 | Dobrý den, k napájení jsou potřeba 4 batrie. Nejlépe dobíjecí, ty obyčejné vydrží cca 10-30 snímků.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 20.11.2012 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se zeptal zda je fotoaparát napájen dvěma tužkovými bateriemi nebo všemi čtyřmi co jsou v balení?

    Martin, 20.11.2012 | Reagovat

  • 29

    Lukeš

    Reaguje na 28 | Dobrý den, s baterií a kartou váha skutečně odpovídá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.11.2012 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Nejde mi do hlavy ta vyšší váha u tohoto modelu proti S 4300, 4400 a 4500, jinak vše chápu :-) Je ta váha opravdu o tolik vyšší? Díky!

    Aleš, 16.11.2012 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Překvapila mě obrazová kvalita na tak malý snímač. Skvělá volba pro amatérké užití.

    Winterschlag, 14.11.2012 | Reagovat

  • 26

    Lukeš

    Reaguje na 24 | Dobrý den, osobně bych volil Fuji S4200.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.10.2012 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Rozdoně BenQ GH700..jsem s ním naprosto spokojen :) Doufám, že jsem poradil

    Odmež, 20.10.2012 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je lepší tento fotoaparát než BenQ GH700..? Oba dva jsou ze stejné cenové kategorie a tak se nemůžu rozhodnout. Jde mi hlavně o kreativní focení s určitou svobodou a dobré makro fotky (v rámci kompaktu). Fotím převážně přírodu, ale i staré průmyslové budovy, města... no vlastně cokoli co je nějakým způsobem zajímavé. :) Děkuji moc za odpověď.

    Odmez, 20.10.2012 | Reagovat

  • 23

    Korč

    Reaguje na 22 | Dobrý den, fotoaparát při videu zoomuje elektronicky, tedy zcela bezhlučně. V rámci recenze máme u produktu video, které vše názorně demonstruje.
    Kryštof Korč

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 17.09.2012 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Chci si od vas koupit fotoaparát Fuji FinePix S4200 chtěl jsem se zeptat zda tento aparát když budu nahravat videosekvenci umi přibližovat a oddalovat a nahrava při přibližováni i oddalovaní vuk nebo jenom nahrava scenu se zvukem bez možnosti přiblíženi,děkuji za odpověd tapu kolem fotoaparátu už týden a asi bych si vzal tento.

    Michal, 12.09.2012 | Reagovat

  • 21

    Lukeš

    Reaguje na 20 | Dobrý den, osobně bych doporučil nový fotoaparát.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.08.2012 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat. Mám v plánu koupit nové foto. Líbí se mi FUJIFILM S4200 ale rozhoduji se mezi ním a starším použitým Canon SX20. Nebo i FUJIFILM S2950. Který z nich vybrat? Fotky jen amatérský rodiny a na výlety.

    Petr Škultéty, 17.08.2012 | Reagovat

  • 19

    Lukeš

    Reaguje na 18 | Dobrý den, údaj 24-576mm, je ohnisková vzdálenost přepočtená na kinofilm, tedy na přístroj, který má snímací plochu 24x36mm. Tato kategorie fotoaparátů má ale snímač nekolikanásobně menší. Tím pádem vzniká tzv. crop factor, kterým se musí skutečné ohnisko (4,3mm) přepočítat na ohnisko kinofilmu (24mm). Koeficient je v tomto případě cca 5,58. Úhlopříčka snímače je tedy 5,58x menší než u kinofilmového pole.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.07.2012 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Dobrý den, tento fotoaparát má rozsah ohnisek 24-576mm. Když se podívám na ukázkové fotografie a u nich oshnisková vzdálenost tak je tam nejmenší ohnisková vzdálenost u fotky napsaná jako 4,3mm což už není ani rybí oko. Prosím vysvětlení. Díky

    Honza, 25.07.2012 | Reagovat

  • 17

    Lukeš

    Reaguje na 16 | Dobrý den, na sport bych doporučil něco s manuálním nastavením expozice, tedy můžem vyškrtnout Nikon L810. Model S2950 niž není na trhu takže bych doporučil S4200.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.07.2012 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych pomoci s radou, který fotoaparát je ten nejvhodnější:-)mám vybrané 3 značky (Fuji FinePix S4200,Fuji FinePix S2950 a Nikon Coolpix L810)fotit budu krajinu, sport, rodinu, potřebuji kvalitní fotky a zoom, proto bych potřebovala pomoci s výběrem nevím si rady:-) Děkuji za odpověď a radu

    Iva, 22.07.2012 | Reagovat

  • 15

    Lukeš

    Reaguje na 14 | Dobrý den, všechny uvedené značky jsou ověřené. V podstatě prodáváme jen ty renomované značky. Je to stejné jako s automobilem. Když budete chtít vybrat auto například do 250.000 máte strašně moc možností a nikdo vám neřekne "kupte tento model, ten je nejlepší". Kdyby skutečně byl jiné auto by se neprodávalo. Každý chce to nejlepší. Osobně bych na sport doporučil Fuji kvůli manuálnímu ovládání.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.07.2012 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Děkuji moc za váš čas i odpověď. Ale zajímalo by mě, kdybych k vám došla do obchodu a chtěla nějaký foťák do těch 5000 - 5500,kč, aby se s ním dal fotit jak sport i natáčet, ale chtěla bych nějakou ověřenou značku, který by jste mi doporučil? Myslím tím třeba Nikon, Canon nebo Olympus či Panasonic. Děkuji moc za odpověď. Hrozně v tom tápu a opravdu nevím,který vybrat.

    Blanka, 09.07.2012 | Reagovat

  • 13

    Lukeš

    Reaguje na 12 | Dobrý den, na sport potřebujete manuální nastavení času, což ani Bneq ani Nikon L810 nemají. Fuji S4200 tedy mohu doporučit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.07.2012 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Reaguje na 9 | Dobrý den. Dneska jsem byla v elektru a prohlížela si tam Nikon L810. Tak by mě zajímalo,jestli by nebyl lepší než Benq či Fuji FinePix S4200. Nebo myslíte, že na ten sport si mám vybrat jiný? Ale jaký? Děkuji, nerada bych totiž koupila foťák a pak toho litovala, protože je stejný jak ten co mám. Panasonic DMC LS-3.

    Blanka, 07.07.2012 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Reaguje na 9 | Děkuji za Vaší odpověď. Ještě jsem Vás chtěla poprosit, jestli by jste mi mohl eventuálně doporučit i jiný foťák. Nejsem sice žádný profík (nevím, jestli bych uměla využít spoustu dalších funkcí u foťáku),ale přece jen fotím dost. Hlavně děti a sport (hasičské závody). Taky bych ráda kdyby to hned i dobře natáčelo. Ale bohužel mohu investovat do foťáku asi jen 5000,kč. Děkuji za Vaší odpověď i čas.

    Blanka, 05.07.2012 | Reagovat

  • 10

    Lukeš

    Reaguje na 7 | Dobrý den, má větší zoom a širší úhel záběru.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.07.2012 | Reagovat

  • 9

    Lukeš

    Reaguje na 8 | Dobrý den, přibližovat kolečkem na objektivu jako u zrcadlovek se s tímto modelem nedá, přesto bych ho doporučil víc než Benq.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.07.2012 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Dobrý den.Vlastním fotoaparát Panasonic DMC-LS3 a ráda bych něco nového do 4.500,kč.Rozhoduji se mezi těmihle foťáky Fujifilm FinePix S4200 nebo BenQ GH600,ale moc tomu nerozumím nebo nevím na co se spíš zaměřit proto se obracím na Vás. Hodně fotím sport a děti, prostě věci co jsou v pohybu. Taky by mě zajímala ještě jedna věc. U foťáku Fujifilm FinePix S4200 jsem si všimla, že na objektivu je kolo ozubené tak jak to je u zrcadlovek.Tak by mě zajímalo,jestli je to na ozdobu nebo se tím dají i přibližovat objekty?Nebo na přibližování je tam jen to kolečko u spouště? Děkuji moc za Vaší odpověď.

    Blanka, 04.07.2012 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych poradit v čem je lepší a případně proč si raději koupit Fuji S4200 než S2980. Má větší zoom a co ještě je pro. Jsem obyčejný amatér, který fotí příležitostně rodinu, dovolenou a přírodu. Děkuji za odpověď.

    Halamir, 04.07.2012 | Reagovat

  • 6

    Lukeš

    Reaguje na 5 | Dobrý den, v podstatě ano. Tento model může bát určitě alternativou k uvedenému Nikonu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.06.2012 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Reaguje na 4 | Dobry den, ještě bych se chtěl zeptat na Váš názor na Samsungy wb150 a 700..jako alternativu k tomu Nikonu, kvuli velikosti. Díky

    Tomas, 11.06.2012 | Reagovat

  • 4

    Lukeš

    Reaguje na 1 | Dobrý den, pokud ho chcete využívat na běžné rodinné fotografie, pak bych doporučil Nikon L810. Jestli si ale chcete pohrát a fotoit trochu kreativněji, tedy nastavovat například čas a clonu, pak bych volil Fuji S4200.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.06.2012 | Reagovat

  • 3

    Lukeš

    Reaguje na 2 | Dobrý den, pro ridinné účely je asi lepší Nikon L810. Pro někoho kdo chce využívat i manuální nastavení bych doporučil Fuji S4200. Tento přístroj má navíc manuální ovládání expozice.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.06.2012 | Reagovat

  • 2

    Avatar

    Ahoj,, jsem s těžko volbou Fujifilm s4200 společnosti Nikon l810 .. více než týden jsem hledal kameru a dokončena s Fujifilm s4200 nebo Nikon l810. Může mi někdo prosím navrhnout, který z nich je nejlepší? Mnohokrát děkuji.

    Azhagarasu, 11.06.2012 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych poradit při koupi fotoaparátu pro normální focení jako je dovolená, rodinné sešlosti a výlety. Fotky převážně při denním světle. Velikost fotoaparátu nehraje hlavní roli. Můžete mi poradit? Zaujal mě Nikon Coolpix L810 a tento fuji.. Ale rád přijmu i nějaký váš tip. Díky za odpověď

    Tomáš, 10.06.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím